חרוזונים קצרים בנושא ילדים ולמידה 2 בפברואר, 2012

לדעת היסטוריה

מי אמר למי, ולמה?
איפה, מה, כיצד וכמה?
מתי הייתה תקופת האבן? ומי המציא את היקום?
נראה לי שמרוב לדעת – אני כבר לא יודע כלום.

2 תגובות   (רסס)

  1. מאת אפרת רובין ברד:

    האמת, אני מרגישה שהמילים האלה דווקא נכונות לגבי וממש לא נכונות לגבי הילדים שלי… דווקא אני שדחסו לראשי שעות על גבי שעות של שיעורי היסטוריה מרגישה איך צעיף שקוף צונח לי על המוח ברגע שמתחילים לדבר איתי על היסטוריה בעוד הילדים שלי שולטים הרבה יותר טוב בנתונים שהם נחשפו אליהם דרך "היו היה" ועוד כל מיני כאלה…

  2. מאת רחלי בהרל:

    אני מאוד מסכימה איתך אפרת. גם אצלנו זה ככה. אני מרגישה כך לגבי כמה וכמה מקצועות, ואצל הילדים רק מה שמשמעותי עבורם נטמע. הם ממש יתנגדו אם אני אבוא אליהם באמירה בית ספרית ואגיד להם על נושא כלשהו שהוא "חשוב" (ערי בירה, וכל מיני ידעים קנוניים אלו ואחרים), אם הוא כרגע לא מעניין אותם. ואז כשאני מתעוררת מן ההזיה, אני מודה להם על שהם מנקים עוד שכבת בית ספריות ממני…

הוספת תגובה

(מומלץ להיכנס או )