לימוד בעזרת המחשב לילדים

אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

כעוד אחד שהתלהב מספרו של ג'ון הולט, אני שמח לספר לכם על אתר שמיישם את הספר.
http://www.la-am.com/
אמנם, כרגע זה רק עבור לימוד המספרים, אבל זו התחלה יפה.
האתר מכיל כרגע משחק אחד, אשר עוזר בלימוד עצמי של המספרים מאפס עד עשר (אגב, "אפס" היה רעיון של הבן שלי. אני מהנדס מדי בשביל לחשוב על זה).
בנוסף, מופיעים גם מספר צבעים (כולל אופן הכתיבה שלהם).
רמקולים מוסיפים מאד.
עד עכשיו רק ילד אחד ניסה את המשחק. הוא נהנה מאד ונתן מספר רעיונות לשיפור (שכבר נכנסו). גם הרעיונות שלכם יתקבלו בברכה (יש באתר כתובת למשלוח רעיונות, וגם כאן ניתן).
האתר מתוכנן לתפוח ולכלול משחקים נוספים בנושאים נוספים, אבל הקו המנחה הוא - משחקים מעודדי לימוד עצמי.
אשמח לשמוע תגובות
אמיר
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אביב_חדש* »

אוי, זה מתוק. תודה. בעיקר ה "0", ולא אגלה את ההפתעה לכולם.
קרן_שמש*
הודעות: 372
הצטרפות: 17 אוגוסט 2001, 16:23

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי קרן_שמש* »

מנסה להכנס, לא יכולה. אני מקבלת הודעה שצריך להסיר חסימה לאקטיב X - הסרתי את החסימה, ועדיין אני לא מצליחה להכנס לאתר. מה קורה? אולי לא עובדים בשבת?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

לא הבנתי איזו הפתעה צריכה להיות עם האפס. מה פספסתי?
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

אביב - תודה. גם אני נהנה מזה כל פעם (במיוחד שזה לא היה רעיון שלי, אלא תיעוד של תגובה טבעית)
קרן - זה אתר מבוסס פלאש מתוך מחשבה שזה לא עושה בעיות. אם אין לך בעיות עם וואלה או YNET, אז אני לא מבין למה זה בעייתי באתר הזה. מה שכן, ניסיתי להיכנס לשם עכשיו, ואכן האתר לא עובד. (אני מקווה שזה לא קבוע אצלם, ושזה יתאושש במהרה). מצטער על הבלאגן.
פלוני - כדאי להשתמש ברמקולים
ושוב תודה על התגובות :-)
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

גם אצלי זה לא עובד.
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אביב_חדש* »

אולי תוסיף צורות? ריבוע, משולש, עיגול, מלבן?
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

חשבנו על צורות, ובסוף החלטנו על תמונות . אז אנחנו אוספים את התמונות, וייקח קצת זמן עד שנסיים עם זה
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

אגב, בדקתי את האתר עכשיו, והוא עובד עכשיו
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

הסרתי את החסימה לאקטיב X
איך?
יוחנן_בצק*
הודעות: 341
הצטרפות: 28 מאי 2004, 09:33
דף אישי: הדף האישי של יוחנן_בצק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יוחנן_בצק* »

יופי של רעיון.
שתי הצעות לסדר היום:
  1. אופציה להחליף גם את הצורה (משולשים, קוביות..)
  2. לפזר בכל הצגה את הצורות באופן אקראי על המסך
  3. להכניס אותן לתוך המסך ולהוציא אותן החוצה.
לדוגמא: בלחיצה על 3 לאחר לחיצה על 5 , 2 עיגולים מהקיים יסעו אל מחוץ למסך

אגב, הבצקיה שלי (שנה ותשע) מתעניינת במניית עצמים ובצבעים,
אבל השימוש שהיא עושה כרגע במחשב הוא בעיקר להקיש על מקלדת בשתי ידיים ולציין: "עובדת!",
כך שלא יכולתי עדיין לקבל פידבק משתמש מקהל היעד..
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

תודה יוחנן. זה אכן מתבקש, מה גם שזה יעזור ללמוד/להבין את הפעולות חיבור וחיסור.
הסיבה שזה עדיין לא באתר - קצת יותר קשה לתכנת את זה.
אבל גם יומו (של הרעיון הזה) יגיע :-)
ולגבי הבצקיה - מה שאני עשיתי כאשר בני עדיין לא השתלט על העכבר היה להזיז בעצמי את העכבר לנקודות המסך אליהן הוא הצביע

ואגב, הדברים הבאים בתור הם:
במקום צבעים - תמונות
משחק מילים לעידוד למידת קריאה
ועם הזמן נרחיב כל משחק כזה למשפחת משחקים, ברמות שונות ולגילאים שונים, אבל עוד חזון למועד :-)
יהודית_ה*
הודעות: 87
הצטרפות: 07 ספטמבר 2005, 22:43
דף אישי: הדף האישי של יהודית_ה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יהודית_ה* »

אם אפשר להציע גם...
אז בהמשך לדברי יוחנן, לדעתי כדאי להוסיף את הסימנים + - =, על מנת שיהיה ברור מה קורה כש בלחיצה על 3 לאחר לחיצה על 5 , 2 עיגולים מהקיים יסעו אל מחוץ למסך.
חוץ מזה, רעיון ל משחק מילים לעידוד למידת קריאה: כאשר לוחצים על אות ישמעו אותה עם שווא (בלחיצה על א, ה, ע, ישמעו את הקול המתוק שבלחיצה על 0אומר "אין כלום"- שיגיד "לא שומעים כלום).
אחר כך תהייה אפשרות ללחוץ על אות וניקוד ולשמוע כיצד הוגים זאת
יוחנן_בצק*
הודעות: 341
הצטרפות: 28 מאי 2004, 09:33
דף אישי: הדף האישי של יוחנן_בצק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יוחנן_בצק* »

אז בהמשך לדברי יוחנן, לדעתי כדאי להוסיף את הסימנים + - =
אני דווקא הייתי נמנע מהם כברירת מחדל.
(קריאה כהמשך לדיבור -> סימנים גרפיים מתמטיים כהמשך להבנה של כמויות )
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

_הסרתי את החסימה לאקטיב X
איך?_
יוחנן_בצק*
הודעות: 341
הצטרפות: 28 מאי 2004, 09:33
דף אישי: הדף האישי של יוחנן_בצק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יוחנן_בצק* »

תבשיל, עם איזו מערכת הפעלה/דפדפן את עובדת?
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אקספלורר, חלונות.
יהודית_ה*
הודעות: 87
הצטרפות: 07 ספטמבר 2005, 22:43
דף אישי: הדף האישי של יהודית_ה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יהודית_ה* »

יוחנן, בתור מורה אני חייבת להסתייג, אבל זכותך לחשוב כך...
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

האמת, שלמיטב זכרוני, גם ג'ון הולט מסכים עם יוחנן (ולא רק אני), וטוען שיש להתחיל בהבנת משחקי כמויות ללא סימני התרגיל.
בכל מקרה, לאור דרישה נרחבת של הקהל, התחלתי לעבוד על הוספת צורות נוספות למשחק (כלומר לא רק אליפסות אלא גם ריבועים מלבנים ושאר מרעין בישין).
מה שכן, יוחנן, את העצמים הזזים אוסיף לאחר השלמת משחק המילים, כי זה נושא חדש (חיבור וחיסור) בעוד שהצורות מחדדות את נושא המספרים.
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אביב_חדש* »

רציתי להעיר הערה בונה: הקול קצת נמוך מדי ולא לגמרי ברור. אם אפשר לשנות לקול קצת יותר גבוהוברור יותר
יוחנן_בצק*
הודעות: 341
הצטרפות: 28 מאי 2004, 09:33
דף אישי: הדף האישי של יוחנן_בצק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יוחנן_בצק* »

בתור מורה אני חייבת להסתייג
אכן בתור מורה סביר להניח שתסתייגי, אבל אבל את לא חייבת..:-)
בכל מקרה כוונתי הייתה, לנסות לא לקבע מספר לתצורת סידור מסויימת, אלא להחליף בכל פעם.
יוחנן_בצק*
הודעות: 341
הצטרפות: 28 מאי 2004, 09:33
דף אישי: הדף האישי של יוחנן_בצק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יוחנן_בצק* »

תבשיל, הייתי מוכן להישבע שכתבתי הסבר על האקטיב X והוא לא כאן. הסתדרת?
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

הסתדרת
לא.
תודה שאתה זוכר אותי פה בחושך...
יוחנן_בצק*
הודעות: 341
הצטרפות: 28 מאי 2004, 09:33
דף אישי: הדף האישי של יוחנן_בצק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יוחנן_בצק* »

זוכר באיטרציות. בימים האחרונים אני ממש לא נמצא (יחסית) ברשת.
(התפוצה שלכם תמיד בחושך, לא?)
באקספלורר תחת tools->Internet options , תכנסי ללשונית security ותלחצי על custom
יש שם הגדרות אבטחה לכלמיני מרעין בישין וביניהם האקטיבX.
אם הוא היה בdisable , רצוי להעביר לprompt ולא לאיפשור מלא.
אם לא, אז זו כנראה בעיה מבדיחה אחרת.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אוי אוי אוי...
ביקשתי שישאל אותי. אזכשיו הוא גם שואל אותי דברים שפעם הוא עשה בשתיקה, וגם לא מצליחה להכנס לאתר.
נשברתי.
ו-לא. אני לא מהעדה של החושך. (המיני כן)

(טוב טוב, אני יודעת לבד לבקש שלא ישאל אותי הכל אלא רק קצת...)
גיתית*
הודעות: 18
הצטרפות: 27 פברואר 2005, 16:40

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי גיתית* »

אהלן עמיר,
טבע התלהב, רצה שנלחץ שוב ושוב להחלפת צבעים ועל כל המספרים המון פעמים (ואנחנו צריכים לצאת כבר ל"מפגש")
והיה מבסוט לשמוע את חברו (בנכם המתוק) אומר "אין כלום".
תמשיכו.
יהודית_ה*
הודעות: 87
הצטרפות: 07 ספטמבר 2005, 22:43
דף אישי: הדף האישי של יהודית_ה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יהודית_ה* »

יוחנן, איך הילדים אמורים להבחין בין לחיצה על מספר שתפחית ממספר קיים ללחיצה שתוסיף למספר קיים, לכן קיימים הסימנים + -, כך יהיה ברור מה מטרת כל לחיצה...
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

הי
רק רציתי לספר לכם שאני עובד במרץ על הוספת צורות שונות למשחק (ולא רק בלונים)
זה דרש שינוי קוד הרבה יותר מקיף ממה שחשבתי בהתחלה, ולכן זה מתעכב, אבל אני די מרוצה מהתוצאה.
אפילו הוספתי ניקוד למילים המופיעות על המסך.
נשאר לי עוד להוסיף הקראה שאהיה מרוצה ממנה, ואני מקווה שמחר/מחרתיים אעדכן את האתר
לילה טוב
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

עדכנתי את האתר
עכשיו המשחק כולל גם צורות שונות
תהנו :-)
יהודית_ה*
הודעות: 87
הצטרפות: 07 ספטמבר 2005, 22:43
דף אישי: הדף האישי של יהודית_ה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יהודית_ה* »

אמיר כל הכבוד על שיפור המשחק, אם אפשר יש לי הערה / שאלה, ה"בלון" אמור להיות "אליפסה" או "אובלי" או בעברית "סגלגל", לא?
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

יהודית, בשביל הערות אנחנו פה, לא ? :-)
הבלון הוא אכן אליפסה (במקור אכן רציתי לעשות בלון, אך מה לעשות וכשרון הציור שלי לא משהו), אבל משום מה נרתעתי מלהשתמש במלה הזו עבור גיל השחקנים הצפוי. אובלי גם כן יוצר אצלי רתיעה מסוימת (אולי בגלל שהן לא מלים עבריות), וסגלגל תמיד בלבל אותי עם הצבע. לכן נשארתי עם בלון (שאגב עבר את המבחן של הבן שלי).
אני מודה שזה קצת מפריע לי, ולכן אשמח לרעיונות (או שאולי עדיף לוותר על הצורה הזו ? )
יהודית_ה*
הודעות: 87
הצטרפות: 07 ספטמבר 2005, 22:43
דף אישי: הדף האישי של יהודית_ה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יהודית_ה* »

אמיר, אתה ממש צודק ובכל זאת אני כן משתמשת בשם אליפסה, עם הילדים שלי, (למשל בן ארבע). בסופו של דבר הם זוכרים את השם וזה חשוב, כיוון שכאשר הם יצתרכו להשתמש בשם הצורה בחוץ...
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

יהודית, מצטער על התשובה המאד איטית הזו.
בכל מקרה, שכנעת אותי, פשוט עוד לא הספקתי לעשות את זה.
בקרוב :-)
תודה
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

הרגע עדכנתי את האתר כך שיש אליפסה ולא בלון
לילה טוב
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

בשעה טובה אני שמח לבשר כי הצטרף משחק נוסף לאתר.
המשחק נוגע בנושא גדול-קטן של העשרת הראשונה, וגם הוא (כקודמו) מעודד למידה עצמית ללא אפשרות כשלון.
כיוון שהאתר מכיל כעת יותר מאשר משחק אחד, הוא נפתח בעמוד תוכן.
מקווה שתהנו מהמשחק הזה גם כן, וכמו תמיד - אשמח לשמוע הערות והארות
בתודה
אמיר
גלית_ש*
הודעות: 5
הצטרפות: 03 פברואר 2005, 22:27

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי גלית_ש* »

תרשו לי להגיד לכם כמה שאתם מקסימים על כל הפעילות הזו שלכם, המחשבה היצירתית וההשקעה. באהבה, גלית.
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

גלית - המון המון תודה :-)
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

בזה הרגע הוספתי משחק נוסף לאתר
המשחק נועד לעודד לימוד שמות האותיות
זה אמנם רק על אותיות דפוס, וללא הסופיות, ואין קישור למלים ממש
אבל גם זו התחלה :-)

אשמח לשמוע תגובות
תודה
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

ולכל מי ששכח/לא שמר/לא רוצה לקפוץ לראש העמוד - כתובת האתר:
http://www.la-am.com/
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

אמיר - קודם כל, כל הכבוד על העבודה הרבה והרצינית.
שנית - הקישור למשחק האותיות לא עובד (מקושר לצורה-צבע-מספר במקום).
באשר למשחק עצמו: בכל המחקרים של העשרים שנה האחרונות בערך בתחום הקריאה נמצא שחשוב לדעת את שם האות לצורך רכישת הקריאה, אבל עוד יותר חשוב להכיר את הצליל שלה. זה נכון במיוחד בשפה כמו עברית, שההגייה של הצלילים בה היא עקבית יחסית.
מה דעתך להוסיף לטקסט הנשמע גם את הצליל מנוקד בשווא? זאת אומרת, כשילחצו על האות ש' ישמעו "שין - ש", כשילחצו על ק' ישמעו "קוף - קְ" וכו'.
ברור שזה מעורר בעיות חדשות - א/ה/ע (לא נשמעות ברור בשווא), ב/כ/פ (להגות דגושות או רפות) ו-ש ימנית/שמאלית. אבל אפשר לפתור את כל אלו, וזה לא יהיה הרבה יותר מסורבל.
מה אתה אומר?
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

רינ צ'י - תודה כפולה, גם על ההערות וגם על מציאת הטעות שלי.
אז ככה
דבר ראשון, כבר תיקנתי את הלינק
דבר שני, לגבי הערתך:
זו בהחלט אינה הגרסה הסופית של המשחק (אם כי יקח לי קצת זמן עד הגרסה הבאה)
אמנם אני חשבתי על הצגת מלה המתחילה באות הנבחרת, אבל אשקול גם את הצעתך.
אגב, למה דווקא שווא ? למה לא פתח ? ואיך באמת להתמודד עם אותיות דגושות/רפות - האם להתייחס אליהן כמו אותיות נפרדות ?
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

אז ככה: שווא עדיף, בעיני, כי שם אתה שומע רק את העיצור ולא צירוף של עיצור ותנועה. להשמיע את כל העיצורים בקמץ-פתח זה עלול להיות מקבע, ולהשמיע באופן מקרי כל עיצור בתנועה אחרת זה בטח לא טוב כי מבלבל מדי.
מילה שמתחילה באותו עיצור זה רעיון מעולה, אבל הייתי מוסיפה אותו לשני המרכיבים האחרים (אות וצליל) ולא במקום אף אחד מהם. עכשיו, כשאני רואה את הדף, נראה שממש השארת מקום משמאל למסגרת עם מילה. יאללה, תעשה את זה. כמה עבודה זה כבר יכול להיות? ;-)

בעניין דגושות / רפות - כן, ממש מתאים להתייחס אליהן כאל אותיות נפרדות. גם בשם: פּא ו-פא. אמנם זה נגד ה'חוקים' של השפה העברית, אבל עבירה מינורית. כמובן שלא פשוט למצוא מילים שמתחילות באותיות רפות, אבל אפשר למצוא מילים שהן מופיעות בתוכן (אגב, אתה מתכנן להדגיש בצבע את האות הרלוונטית?). אותו דבר עם שׁ - שֹ, אותיות נפרדות בשמות שונים.
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

במחשבה שנייה, עוד משהו - הגילים שציינת לכל משחק נורא צעירים, לטעמי.
יש כאן בן רגע-לשלוש שאין לו שום עניין במנייה או באותיות (אם כי כן סופר), ואני זוכרת שגם אצל אחותו הדברים היו דומים.
וכמובן ששניהם נבונים וחשבנים ומה שתרצה.
אז מתוך המדגם הקטן והבלתי מייצג הזה, הייתי לפחות מרחיבה את טווח הגילים בשנה נוספת לכל אחד מהמשחקים.
הערה קטנונית, אני יודעת, אבל ביקשת הערות :-)
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

אכן, הגילאים שרשמתי הם גילאי התחלה על סמך מדגם לא ממש מייצג.
אני ארחיב את הטווח.
תודה !
וסתם מחשבה שחולפת עכשיו במוחי:
אם על כל לחיצה נתחיל להשמיע גם את שם האות, גם צליל שלה וגם מלה באות, האם זה לא יותר מדי ארוך ומייגע ?
יהודית_ה*
הודעות: 87
הצטרפות: 07 ספטמבר 2005, 22:43
דף אישי: הדף האישי של יהודית_ה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יהודית_ה* »

אם אפשר... ברשותך...
בתור אמא שמלמדת את הבן בן ה4.5 את האותיות, יש איזה עניין ללמוד אותם לפי הסדר, כי אם הילד (כמו בני) יודע את האותיות לפי הסדר אז זה תומך זכרון נהדר...
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

התלבטתי גם בשאלה האם זה יהיה ארוך מדי - שם, צליל ומילה. אני חושבת שלא. אפשר לנסות (כן, זאת עבודה, ברור..) על ילדים שבסביבה ולראות.

ובקשר למה שיהודית ה אומרת: אני מתארת לעצמי שהסדר באמת תומך בזכירת שמות האותיות, אבל לא דווקא בקישור של אות לשם ולצליל.
שירי א"ב שונים מכוונים לזכירת רצף האותיות ושמותיהן, לא לזיהוי גרפמות (הביטוי הגרפי שלהן). אולי אני טועה ואפשר להשתמש בהם גם לתמיכה שם.
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

יהודית - אפשר תמיד, הרי בשביל זה אנחנו פה :-)
אני מקווה שלא תעלבי על שאני חולק עליך, אבל נסיוני לימד אותי שברגע שיש סדר לדברים, הרבה פעמים יודעים את הסדר ולא את הפרטים. אם איישם זאת על האותיות, אם הן בסדר קבוע תמיד, אז אולי אדע שמה שיש ליד ג נקרא ד אבל לא אזכור ממש את הצורה שלה ולכן לא אזהה אותה במקום אחר.
רינ צ'י, אני מסכים שצריך להוסיף למשחק. אני מניח שהגרסה הבאה תכלול עוד את צליל האות (כי לאסוף תמונות רלבנטיות לוקח יותר זמן, אבל כמו שכבר אמרתי זה ייקח לי קצת זמן (עד שאגיע לזה עוד אצטרך להקליט את כל הצלילים :-) ).

בכל מקרה, המון תודה על הערות. אני לא יודע אם מאמינים או לא, אבל אני באמת נהנה לקבל הערות
ביי בינתים
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

הי
הרגע הוספתי לאתר משחק על שמות ימי השבוע וזמן יחסי.
המשחק זקוק לשיפוץ, כיוון שכרגע הוא מראה רק את המקרה של היום (כלומר צריך להיכנס אליו כל יום במשך שבוע כדי לעבור על כל המצבים)
אשמח לקבל רעיונות איך לשנות כדי שניתן יהיה לקבל את כל התמונה ביום אחד
תודה
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

נוסף עכשיו משחק נוסף על משמעות המספרים בעשרת הראשונה, עם סידור אובייקטים "טבעי" יותר

ולמי שמתעצל/ת לגלול:
http://www.la-am.com//
רינ_צ'י*
הודעות: 281
הצטרפות: 31 מרץ 2003, 09:12
דף אישי: הדף האישי של רינ_צ'י*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי רינ_צ'י* »

וואו, אמיר, אתה בהחלט לא שוקט על השמרים.
שיחקתי קצת במשחק החדש עם הבן-כמעט-שלוש שיש כאן, ושתי הערות:
  1. לוקח המון זמן למנות את מה שבתמונה, ועד שגומרים כבר לגמרי שכח את המספר שאמרו בהתחלה. חבל שאין אפשרות ללחוץ על המספר המוגדל שמימין ולשמוע עוד פעם את שם הספרה.
  2. בחלק מהמקרים קשה לספור (למשל את ארבעת הפרחים), קשה אפילו להבין מה סופרים (נגיד בתמונה של העצים - חמישה? - הוא חשב שצריך לספור את הגדרות והספסלים, ולא שם לב לעצים).
אני מניחה שזה בכוונה, כדי שיהיה פחות שטוח ויותר קרוב לחיים האמיתיים, אבל יוצא קשה (ומצד שני - נורא יפה |Y| ).
אולי הקטן המקומי עוד קצת צעיר בשביל זה...
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

רינ צ'י תודה
אהבתי את רעיון 1, אממש אותו בקרוב
אני מסכים עם 2. אולי אפתור את זה ע"י סימון מה סופרים, אולי ע"י אמירת מה (למשל חמישה עצים). בכל מקרה זה קצת יותר קשה, ולכן יקח לי יותר זמן לתקן את זה.
שוב, תודה
אמיר
אמיר_של_אילה*
הודעות: 23
הצטרפות: 18 נובמבר 2005, 21:26

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_של_אילה* »

,הי
תיקנתי את המשחק כך שניתן לשמוע שוב את שם המספר אם לוחצים עליו
הוספתי גם אפשרות שליטה על עוצמת הקול
חג שמח
אמיר
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יונת_שרון* »

יסו, אני מורידה את הרשימה הארוכה של קישורים ללא מלים נוספות, כדי שגוגל לא יענישו אותנו.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

איזה מין עונש ולמה?
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יונת_שרון* »

גוגל לא אוהב דברים שנראים כמו link spam ולכן הוא מוריד דרוג של אתרים שיש בהם רשימות ארוכות של קישורים ללא תוכן ביניהם. בנוסף, נראה לי די מיותר לעשות באופן חלקי את מה שאן זיס עושה טוב כל כך באתר שלה http://homeschooling.gomilpitas.com...
יסו_מאסו*
הודעות: 6
הצטרפות: 20 מאי 2006, 00:19

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יסו_מאסו* »

מה יש לך מניות בחברה שלה
HOMESCHOOL YOUR CHILD FOR FREE BY LAURA GOLD AND JOAN M. ZIELINSKI
מעניין כל הספר מבוסס על לינקים ל תוכניות לימוד מהמחשב גוגל לא תבע אותן בסה"כ רציתי לחלוק עים אנשים פה על דברים שאני אישית ממליצה. טוב נו חבל וחוץ מיזה מקומות שלא רוצים שתכנסי מבלי לשלם יבקשו את פרטי כרטיס האשראי שלך קודם. המקומות האלו לא ממליצים על למידה בעיברית.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יונת_שרון* »

יסו, לא הבנתי שום דבר... את יכולה להסביר לאט-לאט?
על איזו חברה את מדברת?
האם זה קשור לשם הספר שכתבת?
מהו הספר שמבוסס על לינקים לתוכניות לימוד?
למה שגוגל יתבע מישהו?
מה הקשר למקומות שמבקשים כרטיס אשראי?
נעמה*
הודעות: 589
הצטרפות: 29 ינואר 2002, 22:03

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נעמה* »

אמיר:
אני חדשה באתר,ובעניני מחשב בכלל,אולי תשמח לעזור לי לאתר משחקי מחשב נהדרים כמו שלך,רק לגילאים מבוגרים יותר (6-8)?
תודה רבה מראש
נעמה
נעמה*
הודעות: 589
הצטרפות: 29 ינואר 2002, 22:03

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נעמה* »

שלום לכל
אנחנו די חדשים בחינוך ביתי ועוד יותר חדשים בהתעסקות עם המחשב
נשמח לקבל עזרה: הפניות לאתר שבו הילדים יכולים ללמוד באמצעות המחשב.
הצלחתי להגיע רק לדף אחד כזה,של "אמיר של שרית" , אבל זה לקטנים מדי. הילדים הגדולים שלי בגילאי6-8
תודה מראש
נעמה
נעמה*
הודעות: 589
הצטרפות: 29 ינואר 2002, 22:03

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נעמה* »

תודה ,שרון.
נשמח לעוד המלצות בהמשך...
לי_אורה*
הודעות: 1940
הצטרפות: 12 אפריל 2005, 19:07
דף אישי: הדף האישי של לי_אורה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי לי_אורה* »

וגם:
קידנט
לומדים ברשת
באז
עמלנט
אורט
אביב - בית הספר הוירטואלי
סנונית
"מטח
"הספרייה הוירטואלית של מטח
company]הידען search tree[/po].php?NewNameMade=0&InitialEntry=1&SiteName=hayadan&lan=en&EnterDefault=&Referral=tree&BuyerID=973941882&Clubtmp1=&Design=2
דעת
פרחי מדע
"מטר
סנופי
ואתר העוסק בספרים ובסופרות\ים דףדף
ואתר להוראת האינטרנט לילדים\ות
סוף_מעגל*
הודעות: 642
הצטרפות: 14 יולי 2002, 18:09
דף אישי: הדף האישי של סוף_מעגל*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי סוף_מעגל* »

עומר ס - ה"ברינפופ" הזה מלהיב ביותר. תודה !!!
אמא_של_אופק*
הודעות: 206
הצטרפות: 13 יולי 2001, 23:15
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_אופק*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמא_של_אופק* »

משחק לא ברשת (אלא שקונים) פשוט לימד את אופק חשבון תוך מספר ימים : בא בחשבון . מומלץ!
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

בשעה טובה האתר החדש יוצא לדרך
הכתובת החדשה: http://www.la-am.com
האתר כולל משחקים המעודדים למידה עצמית, תוך שמירה ואף פיתוח בטחונו העצמי של התלמיד.
האתר כולל כמות מינימלית של גירויים, כך שאין הסחות דעת מיותרות אלא למידה נטו.
נשמח אם תשתמשו בדף יצירת הקשר באתר כדי לספר מה דעתכם (או פשוט כאן)
שנה טובה
אמיר
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נועה_בר* »

ל אמיר ד ול יערת דבש - כל הכבוד!
תתחדשו @}
יערת_דבש*
הודעות: 2056
הצטרפות: 23 אוקטובר 2003, 00:10
דף אישי: הדף האישי של יערת_דבש*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יערת_דבש* »

איך ידעת?
תודה!
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נועה_בר* »

איך ידעת?
דפדוף בין הדפים שבאתר, והכרות עם שמך..
(())
אנונימי

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אנונימי »

אמיר,
ניסיתי משחק אותיות.
לא יודעת מה הוא אמור לעשות, אבל נראה לי שהוא לא עובד אצלנו (לינוקס).

חוץ מזה, משל טוב על האתר המחודש ושנה טובה {@
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

קיבלתי קישור לאתר הסוד של מאיה גילוי נאות: הקישור הגיע אלי ממישהי שעובדת במט"ח, וקשורה למי שאחראית על האתר הזה..
למה אני שמה קישור פה?
1 - כי (בשונה מאתרים אחרים לילדים) הוא נעים ושקט (ויזואלית, קולית, ומבחינת התכנים).
2 - כי הילדים שלי אוהבים אותו (מצביעים ברגליים).
תהנו :-)
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

הי ליאת
האתר מבוסס פלאש, ולכן היה אמור לעבוד גם בלינוקס
בפיירפוקס יש כרגע בעיה, שתפריט הצד כאילו מסתיר את המשחק כך שלא ניתן ללחוץ על הכפתורים. נסי להסתיר את תפריט המשחקים, ואולי זה יפתור.
אשמח לשמוע מה יצא

ותודה רבה על כל הברכות :-)
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

במילה אחת.... אכזבה!
קראתי את כל הדף וכל התגובות לאתר אוהדות, אז עזרו לי להבין מה תיסכל כ"כ את בני בן ה-4.
התחלנו במשחק המספרים, הוא עמד על החץ והמחשב מנה 1,2,3 וכו'. "אבל מה לעשות?" הוא שואל אותי. הפניתי את תשומת ליבו לריבועים -הקטנים מידי- שנוספים אבל בגלל מיקומם בתחתית המסך וגודלם המינאטורי קשה לעקוב גם אחרי המספרים בו זמנית. הלאה..
משחק הצורות והצבעים, ההתחלה נראית מעניינת רק שהוא רוצה גם אליפסה לבנה וגם משולש כחול, בלתי אפשרי.
טוב, הוא מנסה להתפשר על שלושה עגולים צבועים בכחול ושלושה בלבן.. גם זה בלתי אפשרי אני מסבירה, ככה זה במשחק הזה...
"אוףףףף!!" מתחיל בכי.
וכו' וכו'
בר_עדש*
הודעות: 992
הצטרפות: 31 אוגוסט 2004, 15:16
דף אישי: הדף האישי של בר_עדש*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי בר_עדש* »

אמיר ויערה, תתחדשו על האתר.
כל הכבוד על המחשבה והביצוע |בלונים|

יש לי הערה קטנה:
כתבתם פסקה על למידה עצמית , אבל נראה שתוכן הפיסקה מתייחס ל למידה משמעותית. זהו המונח המקובל ללמידה עם המאפיינים שאתם מתארים בפיסקה.
מתוך המקורות שהבאתם, אלו שאני מכיר מתיחסים ללמידה מתוך אינטראקציה עם החברה מסביב, ועם מומחה (כאשר מדובר בחניכה). לפי Lave & Wagner, למשל, הלמידה כלל אינה פונקציה של היחיד, אלא הוויה חברתית ותרבותית (בסופו של דבר, מסקנותיהם לגבי דרכי הלמידה הרצויות מאד דומות לאלו של הולט, אבל מנימוקים שונים לגמרי).

ד.א. לי לא יצא לראות את המונח self learning בשימוש בספרות בתחום של למידה אנושית. הוא נמצא בשימוש נרחב בתחום מדעי המחשב. האם משם הבאתם אותו?
POOH_והתוספות*
הודעות: 1091
הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 11:38
דף אישי: הדף האישי של POOH_והתוספות*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי POOH_והתוספות* »

קיבלתי קישור לאתר הסוד של מאיה
גם אצלנו זה אתר אהוד על הגדולה.. [הקטן עוד לא מקבל זמן מחשב משלו..]
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

פלוני אלמונית - המון תודה לך על ההערות.
אהבתי את הרעיון של שילוב צורות/צבעים. בקרוב נאפשר זאת (השלב הבא של המשחק).
האם היו לו הערות/אכזבות נוספות ? (יש לו רעיונות יצירתיים שאהבתי, ואשמח לשמוע עוד).

בר עדש, תודה על ההערה. אבדוק שוב אם לא היה לי בלבול מושגים :-)
סלעית*
הודעות: 431
הצטרפות: 28 יולי 2003, 05:24

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי סלעית* »

קיבלתי קישור לאתר הסוד של מאיה
נכנסתי כדי להמליץ עליו, אבל אני רואה שאין צורך. בהחלט אתר אהוב. חבל שפתאום הודיעו שמינואר הוא יהפוך לאתר בתשלום. תבשיל, יש סיכוי לדבר עם הגילוי הנאות שלך בקשר לזה?
יערת_דבש*
הודעות: 2056
הצטרפות: 23 אוקטובר 2003, 00:10
דף אישי: הדף האישי של יערת_דבש*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי יערת_דבש* »

אני רוצה לספר שהאתר ( http://www.la-am.com/) עוד ישתנה הרבה מבחינה ויזואלית.
אתם מוזמנים לעקוב.
נוסעת_סמויה*
הודעות: 1231
הצטרפות: 29 נובמבר 2004, 10:10
דף אישי: הדף האישי של נוסעת_סמויה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נוסעת_סמויה* »

בריינפופ

יופי של אתר. המון סרטוני אנימציה לילדים, בנושאי מדע, טכנולוגיה, מתימטיקה, בריאות, מדעי החברה ואנגלית.
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

פלונית - משחק רצף המספרים עודכן כך שהריבועים מתחילים להתווסף ליד המספר.
תודה על ההערה !
אמיר
בלה_שנדמה_לה*
הודעות: 784
הצטרפות: 20 דצמבר 2005, 05:55
דף אישי: הדף האישי של בלה_שנדמה_לה*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי בלה_שנדמה_לה* »

יופי של אתר.
מצטרפת בשמונה ידיים שמצביעות בעד. הילדים שלי מבלים מולו שעות ולומדים ממנו המון!
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

עכשיו הוספתי עוד משחק לאתר לעמ שאני מאד גאה בו (גם יפה וגם מקיף הרבה).
בכלל האתר משתפר, יש בו תמיכה טובה ל-RSS, והמשחקים עברו מתיחת פנים (כל הכבוד ליערה).
אמנם, אנו באמצע מתיחת הפנים, אבל כבר אפשר לראות חלק משמעותי ממנה.
אז אתם מוזמנים להכנס, לשחק, להנות, ולתת הערות :-)
אביטל_צ*
הודעות: 730
הצטרפות: 16 אפריל 2004, 17:49
דף אישי: הדף האישי של אביטל_צ*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אביטל_צ* »

אתר ללימוד שפות בעזרת לחיצה על תמונות
http://www.languageguide.org/
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

לכבוד טו בשבט, חיברנו סיפור לאתר לעמ
tu]הסיפור b shvat[/po].shtml מדגיש את המלים הנקראות, וניתן לחזור או לדלג בין קטעיו.
קריאה נעימה
נעמה...*
הודעות: 284
הצטרפות: 13 דצמבר 2006, 04:58

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי נעמה...* »

וואו...
אני נפעמת מהתוכנה (לעמ).
ממש מעולה
פעם שעברה שבחנתי אותה,היתה בתחילת הדרך,ואז הרמה היתה נמוכה מדי עבורנו.
ישר כח
ותודה
תודה רבה!
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

כמו שוודאי שמתם לב, חג פורים הגיע.
גם עבורו אילה חיברה סיפור חמוד ויערה הוסיפה איורים מקסימים.
גם הפעם ניתן לשמוע את הסיפור תוך כדי הבלטה של המלה הנקראת, וניתן לדלג אחורה וקדימה כדי לא לפספס כלום.
שיהיה לנו חג שמח
אמיר
סיפור לפורים
אתר לעמ
פלוני_אלמוני*
הודעות: 1182
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 19:35
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמוני*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי פלוני_אלמוני* »

ממליץ על גונבה (=תוכנה שאפשר להוריד באמצעות תוכנת שיתוף קבצים) בשם: roseta stone.
נועדה ללימוד שפות (יש עשרות שפות!) נראה לי שתוכננה בעיקר עבור מבוגרים, אבל נהדרת לילדים.
לא מסבירים כלום על השפה, והכל נלמד משמיעה והצבעה על התמונות המתאימות (הן מסודרות כך שאפשר ללמוד כמעט הכל לבד, בעזרת קצת היגיון).
את הדיבור לומדים בעזרת חזרה על משפט למיקרופון שמקליט את הדובר והמחשב משמיע לו בחזרה להשוואה.
יש גם התאמנות בכתיבה וקריאה לילדים גדולים יותר.
מים_שקטים*
הודעות: 429
הצטרפות: 27 אוקטובר 2003, 10:44
דף אישי: הדף האישי של מים_שקטים*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי מים_שקטים* »

מצאתי אתר שיכול להיות מעניין, לא מצאתי איפה לקטלג - כי זה יותר להורים מאשר לילדים או לילדים גדולים:
http://kaye7.school.org.il/ashaar.htm
אמיר_ד*
הודעות: 58
הצטרפות: 11 אוגוסט 2006, 09:57
דף אישי: הדף האישי של אמיר_ד*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי אמיר_ד* »

עבור פסח הכנו את שיר הקושיות (מה נשתנה).
כך ניתן גם לתרגל את שאלת הקושיות, וגם לתרגל קריאה.
כמובן שאתם מוזמנים להתרשם מכל אתר לעמ

שיהיה לכולנו פסח שמח :-)
קר_שינדו*
הודעות: 220
הצטרפות: 01 אפריל 2006, 03:41
דף אישי: הדף האישי של קר_שינדו*

לימוד בעזרת המחשב לילדים

שליחה על ידי קר_שינדו* »

מקסים {@ תודה וחג שמח.
שליחת תגובה

חזור אל “למידה”