אבן מסתורית

שליחת תגובה

כבוד אפשר רק לתת
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אבן מסתורית

אבן מסתורית

על ידי שקטה* » 14 יולי 2014, 21:54

אז מה קרה בסוף עם האבן המסתורית?

אבן מסתורית

על ידי סבטקסט_כפול* » 03 ספטמבר 2006, 22:51

נראה לי שזה החתמה מתחתית של ספל או צלחת שנשברו ונחלקו מהחול וים. מהצד הסמבולי את מזהה עם השבר כלי והצורך להתחבר ולהיות שלם. אבל תזהרי כי את חייבת להתבונן דווקא בשלימות של הכלי שיולד לך הרגשת השלימות ולא ח"ו בשבר שישאיר אותך רק ככלי שבור. וחבל.
(את זה כתב אבי)

אבן מסתורית

על ידי אמא_של_יונת* » 17 דצמבר 2005, 23:31

(וגם תכף השנה נגמרת..)
והתעלומה עדיין לא נפתרה?
אני נזכרת בה בכל פעם שאני נפגשת עם חברתי, זו שביקרת אותה פעם בעניין האבן.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 17 דצמבר 2005, 23:20

אני עושה סדר במדף שמאחורי השולחן שלי ומציצה באבן, שמונחת בתוך קופסה.
מגלה שהסופר-גלו שהדבקתי איתו מתקלף ממנה כמו נייר פרגמנט ישן.
תופעה מוזרה. אף פעם לא ראיתי סופרגלו ככה, שנדחה ומתקלף. מישהו מכיר?

(וגם תכף השנה נגמרת..)

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 05 אוקטובר 2005, 03:12

תודה שאתה שואל עודד.
יש התפתחויות עקיפות, כרגע.

השנה אני פותרת את זה..

אבן מסתורית

על ידי עודד_המחפש* » 04 אוקטובר 2005, 22:40

יש איזו התקדמות בחקירת התעלומה?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 10 יוני 2005, 08:57

תודה אמא של יונת {@

אבן מסתורית

על ידי אמא_של_יונת* » 10 יוני 2005, 07:09

לשמירה - לפחות כל עוד לא נפתרה התעלומה.

אבן מסתורית

על ידי טיפקס* » 10 יוני 2005, 01:41

נמצאה תשובה?
דף לשמירה או דף למחיקה?

אבן מסתורית

על ידי תזמורת_הים* » 24 ינואר 2005, 17:22

כן, ראיתי שכבר הדבקת אותה, לא נורא. רק שתדעי שלא כדאי לעשות עוד תיקונים בעצמך...

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 23 ינואר 2005, 22:48

תודה אורית,
לצערי כבר הדבקתי אותה )-: כלומר את השניה, ההיא בלי הכתובת.
כנראה חלק מהייאוש והעצלנות לחפש פיתרון ממשי.

אבן מסתורית

על ידי תזמורת_הים* » 23 ינואר 2005, 19:56

ברונית,
כדי לדעת יותר פרטים על האבן (מאיזה חומר היא עשויה, מאיזה חומר הציור שעליה וכן הלאה) צריך לעשות כל מיני בדיקות כימיות. בהחלט שווה לתת לפאנל המומחים של המוזיאון הימי לבדוק את האבן, מהתמונה קשה מאד להבין מה זה...
אולי שווה לפנות גם למוזיאון ישראל (המחלקה לשימור חפצים- 02-6708810, או המעבדה לכימיה- 02-6708817).
כתובת נוספת היא רשות העתיקות- המחלקה לטיפול בממצאים (02-5892281/2). את יכולה לברר אתם בטלפון אם חוק העתיקות חל על האבן- לדעתי לא, משום שהוא חל רק על עתיקות בנות 300 שנה ומעלה, והאבן נראית די חדשה.
אני לא מציעה לך לעשות לבד תיקונים של האבן, בטח לא עם חומרים תעשייתים כמו סופר גלו. את עלולה לגרום לאבן נזק בלתי הפיך, וחבל... אם את רוצה להסיר את הסופר גלו מוטב שתתיעצי לפני כן עם משמר אבן כדי לדעת איך לעשות זאת והאם בכלל כדאי לך לעשות זאת לבד (תמצאי אחד כזה ברשות העתיקות במחלקה אליה הפניתי אותך ).
בהצלחה.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 23 ינואר 2005, 09:03

..יש לך צילום שלו?

כן, פה בדף, קצת למעלה. אתה מוזמן להתבונן (:

אבן מסתורית

על ידי דני_השף* » 20 ינואר 2005, 12:42

לדעתי עליך לתת את האבן למחקר ארכיאולוגי..יש לך צילום שלו?
תשובה למייל
[email protected]

אבן מסתורית

על ידי הומור_יהודי* » 10 ינואר 2005, 09:38

והגעתי לאתר שלך
קצה חוט שקשור
לאבן המסתורית.

אבל לא
לא שמעתי, סלחתי
תודה

אבן מסתורית

על ידי הומור_יהודי* » 10 ינואר 2005, 09:35

שאלת מליון הדולר
הייתי יכול להיות דוקטור לפיסיקה גרעינית או ללמד פילוסופיה שנה חמישית?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 10 ינואר 2005, 09:24

באמת הקישור לא עובד, אז העתקתי והגעתי לאתר שלך, אבל לא מצאתי שם שום קצה חוט שקשור במישרין לאבן המסתורית.

אבן מסתורית

על ידי הדרך_החמישית* » 10 ינואר 2005, 01:27

http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?5th:
אני לא מצליח אם הקישור אבל תנסי להעתיק אותו בנפרד
עזרתך מתבקשת ממילא
מותר לך למחוק אפילו מומלץ

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 10 ינואר 2005, 01:19

אשמח לשמוע (-:

אבן מסתורית

על ידי הדרך_החמישית* » 09 ינואר 2005, 15:23

התיזמון שבו מצאתי אותה היה יריית פתיחה לסיפור אישי משמעותי שקרה לי, התגלגלות עניינים שגרמה לי לטרנספורמציה רצינית. חוץ מזה מעניין אותי עצם החיפוש, מי ומה שאפגוש בדרך.
אולי יש לי כיוון

אבן מסתורית

על ידי צר_לי_טמפל* » 09 נובמבר 2004, 02:56

ו- 32 ס"מ אורך הלבנה.

מה דעתך ברונית?

אבן מסתורית

על ידי צר_לי_טמפל* » 09 נובמבר 2004, 02:51

כדאי לחפש ולעיין בכתובים העוסקים בתהליך חימצון מעטפת האבן כשהיא באה במגע עם האויר.
מקום חריטה על האבן , ייתכן ויחשוף שכבת חומר שבמגע עם האויר מקבל את הצבע החום הזה,
אופייני לצבע המתקבל בתהליך החימצון הנ"ל.
מה שנשאר לפענח הוא תוכן החריטה:
חודש (ןןן) מרץ - 1935 , 32= לב .......מישהו, ואולי זוג, טיילו אז על החוף. גם אז היתה רומנטיקה, לא?
אבל.......זה נראה כחרוט במכונה כהטבעת חותמת-
או כשקעי-תושבות לבליטי החותמת שכנראה התכלו עם הזמן ונשארו רק השקעים.
נראה כמו חותמת לתאריך יצור (נו אז לא היה תאריך תפוגה(:
לי נראה שזו חותמת עבור אבני בניין (לבנות בטון). ה"ציור" משמאל ייתכן שהיה הלוגו של המפעל.
האם קרוב לחוף בין ת"א ליפו היה מפעל ליצור לבני בניין?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 14 אוקטובר 2004, 08:34

פאנל המומחים הארכיאולוגים עלול לנקוט בחוק ולהחרים לך את האבן
לא נראה לי... כי פריט ארכיאולוגי זה לא.
חוץ מזה מה שהכי מעניין את כולם זה לחקור את החומר שממנו היא עשויה. אולי זה מהחלל החיצון? (-:

אבן מסתורית

על ידי לוטם_מרווני* » 14 אוקטובר 2004, 01:57

ברונית, פאנל המומחים הארכיאולוגים עלול לנקוט בחוק ולהחרים לך את האבן. אם את מגיעה לפאנל כזה- רק עם תמונות. לא עם האבן...

אבן מסתורית

על ידי יערת_דבש* » 14 אוקטובר 2004, 01:55

תמונת הצד השני נראית באמת מאד מהממת, ומקצועית כזאת, כאילו עשו ל אבן מסתורית בוק.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 14 אוקטובר 2004, 00:26

בתמונה של האבן מאחור יש הילה מאודדד מסתורית
כיוון מעניין, אם כי אני נוטה לייחס אותה לעובדה שהסורק היה קצת פתוח... מאידך הוא היה פתוח אותו דבר גם בסריקה הקדמית, אז אולי בכל זאת...

טל, תודה על התזכורת (-:
ואם את פוגשת את קלוד תגידי לו שהוא סתם מבריזן!

אבן מסתורית

על ידי שרון_ג* » 13 אוקטובר 2004, 21:51

מעשה בשלושה אגוזים
יופי של סיפור!

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 13 אוקטובר 2004, 20:02

בינתיים שלחתי את התמונות גם למתקשרת אחת...
יש כאנשים שיודעים לקרוא הילות. בתמונה של האבן מאחור יש הילה מאודדד מסתורית :-)

אבן מסתורית

על ידי טל_טיבי* » 13 אוקטובר 2004, 18:39

מעשה בשלושה אגוזים
ולהם 3 סודות ורזים
והיה מי שימצא את סודם
אין כמותו מאושר בעולם........

<טל לא יכולה להתאפק, ומודה שיתכן והציטוט אינו מדוייק, עבר זמן רב מאז הקריאה סיפור זה למישהו בכלל>

אבן מסתורית

על ידי שרון_ג* » 13 אוקטובר 2004, 16:37

מהסתכלות על שני הצדדים, עולה לי אסוציאציה של הטבעה באמצעות מעין מלקחיים - שצד אחד אוחז והשני מטביע. אולי הטבעה בחוֹם?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 13 אוקטובר 2004, 12:55

בינתיים שלחתי את התמונות גם למתקשרת אחת...
אם לא ארכיאולוגים ימיים - אולי מדריכים רוחניים!

> לברונית יש חוש לדרמה D-: <

אבן מסתורית

על ידי יערת_דבש* » 13 אוקטובר 2004, 12:48

"זה דבר מוזר מאוד ושהוא לא נתקל בכזה"
עושה לי עוד יותר התרגשות!

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 13 אוקטובר 2004, 11:58

:-D
למה אכזבה? זה רק מגביר את המסתוריייוווווות של ה-אבן מסתורית....

ולהציג את האבן בפני פאנל מומחים
האבן שלנו עלתה לגדולה!

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 13 אוקטובר 2004, 11:33

ובכן, אכזבונת. סער אומר ש"זה דבר מוזר מאוד ושהוא לא נתקל בכזה". הוא מזמין אותי "לסור למוזיאון ולהציג את האבן בפני פאנל מומחים", שאולי מישהו מהם ידע משהו ב"אופן אקראי". ועד אז, הוא הבטיח להראות את התמונות לכמה אנשים ולחזור אלי אם יש משהו.

אה, ו יוחנן בצק , אתה חמוד (-:

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 13 אוקטובר 2004, 10:52

איזו התרגשות! מחכים בקוצר סבלנות לתשובתו של סער!

אבן מסתורית

על ידי יוחנן_בצק* » 13 אוקטובר 2004, 10:47

אני חשה במשב הסתלבטות בדבריך

לא התכוונתי להסתלבט אבל בקריאה שניה זה באמת קצת יצא ככה.
אני לא מחפשת באבן משמעויות
זהו, שאני דווקא קיוויתי שתימצאי כאלה..
הסיבה שחשבתי שאבן תשמש כתגית זיהוי של משא ימי היא עמידותה במים.

אז אני יוצא מתפלוניותי ומושך ידי מתפלותי.
<חובש את הפיל וצולל חזרה לתיפלוניות>

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 13 אוקטובר 2004, 10:35

תודה על הרעיון! טילפנתי למוזיאון וישר העבירו אותי לארכיאולוג ימי (בשם סער, אגב (-: ) שהביע עניין בסיפור. שלחתי לו מייל עם התמונות. מקווה לעדכונים בהמשך....

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 13 אוקטובר 2004, 10:16

יש לי רעיון!
יש בחיפה מוזיאון ימי! (האמת, עכשיו נזכרתי שאני מכירה ארכיאולוגית. אני אשאל אותה. תזכירו לי בשישי-שבת)

וגם, הרעיון של המתפלן עורר בי אסוציאציות רבות:
אוניה, סיפון, גלים, סערה, שודדי ים, מצולות, שקים, תבואה, חבלים, סוחרים, מדינות רחוקות מעבר לים, מלחים וחובלים.........

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 13 אוקטובר 2004, 10:13

נו טוב, אז שיהייה שן תותבת של מכשף אכדי קדום.

מתפלן/ת יקר/ה, אני חשה במשב הסתלבטות בדבריך, לכן חשוב לי להבהיר: אני לא מחפשת באבן משמעויות אזוטריות או מאגיות. ברור לי שהיא חלק מסדרה, מוצר של תרבות המערב. פשוט, התיזמון שבו מצאתי אותה היה יריית פתיחה לסיפור אישי משמעותי שקרה לי, התגלגלות עניינים שגרמה לי לטרנספורמציה רצינית. חוץ מזה מעניין אותי עצם החיפוש, מי ומה שאפגוש בדרך.

_לי נראה שמדובר בתגית זיהוי של סחורה כלשהי שהובלה באוניה , נפלה למים ונפלטה לחוף. (אוניה טרופה?)
סימון שקושרים לשק או תיבה ובאה לסמן כמות פריטים או סדרת ייצור_

מעניין איזו סחורה. ואוניות טרופות זה תמיד חומר טוב לסיפורים (-:

אבן מסתורית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אוקטובר 2004, 09:54

אני לא מופתעת שהאבן הזו מוציאה אותי למסע. נראה לי מתבקש...

אז אולי כדאי לבקר בנמל חיפה כתחנה הבאה? לשאול מישהו מאלה שמעמיסים ופורקים סחורות?

<ממשיך להתפלן>

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 13 אוקטובר 2004, 09:38

סתמי מדי?
בכלל לא סתמי. דווקא מאוד מעורר דמיון.

אבן מסתורית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אוקטובר 2004, 09:37

אגב, לי נראה שמדובר בתגית זיהוי של סחורה כלשהי שהובלה באוניה , נפלה למים ונפלטה לחוף. (אוניה טרופה?)
סימון שקושרים לשק או תיבה ובאה לסמן כמות פריטים או סדרת ייצור.

סתמי מדי?
נו טוב, אז שיהייה שן תותבת של מכשף אכדי קדום.

<היום אני בהתפלנות>

אבן מסתורית

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 אוקטובר 2004, 09:31

בצד השמאלי העליון זה נראה כמו איור של פיל.

כובע, או נחש שבלע פיל?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 13 אוקטובר 2004, 08:22

צד שני:
תמונה

(תודה, יונת)

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 06 אוקטובר 2004, 22:39

יונת נסעה )-: אז הצד השני יחכה.
חיכה כבר מספיק, יחכה עוד שבוע....

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 06 אוקטובר 2004, 09:31

הסופרגלו לא פירק את הצבע, סתם השפריץ. קלוד קורא לזה "חומר" ולא "אבן". מעניין מה זה באמת.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 05 אוקטובר 2004, 22:18

יש! תודה על התגובות!
גילה - יש לי תמונה של הצד השני, אני כבר שולחת ליונת.
ועד שזה יקרה, אספר שהצבע מופיע בצד השני גם. לא בהטבעה, במין שלוליתיות.
יש לי עוד אבן אחת מאותו חומר, גדולה יותר, מסקרנת לא פחות. יש עליה ציור מטושטש של משהו, שתמיד אני חושבת לעצמי שיום אחד אני אמדוט עליו ואראה משהו ברור... האבן ההיא נשברה יום אחד וככה יצא לי לראות שהצבע החום לא רווי באבן, אלא מופיע פשוט בשני הצדדים. כמו חרסינה דו צדדית ששני החומרים שלה התמזגו לאחד. בפנים זה לבן.
הדבקתי אותה לפני שבועיים, כמו שמדביקים מפת מטמון, והסופרגלו גלש והכתים את הטישטוש העדין. אני צריכה לנסות להוריד את זה עם טרפנטין או משהו.

אבן מסתורית

על ידי טל_טיבי* » 05 אוקטובר 2004, 20:37

ברונית - שלחתי את התמונה לקלוד במייל....
(ד"א - הוא גם ממש מומחה בעניני דפוס, אפרופו ההערות שלמעלה)
אולי תחסכי לך נסיעה לשקד אחרי הכל )-:

אבן מסתורית

על ידי ארז* » 05 אוקטובר 2004, 20:26

זה נראה כמו נסיון של הדפסה
אולי איזה אומן ניסה להדפיס על אבן?
אני יודע שיש טכניקה של פיתוח תמונה שעשוי מחומר מתכתי (כסף משהו...אמולסיה שרגישה לחשיפת אור) שניתן להדפיס איתו על חומרים קשיחים

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 05 אוקטובר 2004, 20:15

לי זה נראה כמו דוגמית של אבן או בדיקת צבע/פיגמנט.

אבן מסתורית

על ידי תבשיל_קדרה* » 05 אוקטובר 2004, 17:27

החומר ממנו עשוי הכתב מגיע גם לצד השני של האבן
יכולה להראות צילום של צד שני?

לי זה נראה כמו חותמת של תאריך, אולי באמת מאיזה נייר.
אלי נייר עטף את האבן?

אבן מסתורית

על ידי דקל_נור* » 05 אוקטובר 2004, 16:25

בצד השמאלי העליון זה נראה כמו איור של פיל.

יש התקדמות?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 05 אוקטובר 2004, 15:55

טוב, תודה ליונת שעזרה לי פה טכנית.

רוחב: 5 ס"מ אורך: 2.5 ס"מ

תמונה

אבן מסתורית

על ידי יערת_דבש* » 20 ספטמבר 2004, 01:44

נכון.

אבן מסתורית

על ידי ענת_שן_לוי* » 20 ספטמבר 2004, 01:27

נכון, מהקישור עולה דף "החשבון שלי" עם הרבה כיתוב באדום שמבקש להזין שם משתמש וסיסמה.

אבן מסתורית

על ידי יערת_דבש* » 20 ספטמבר 2004, 00:51

נראה לי שממחשב לא שלך מגיעים לדף כניסה הכללי.

אבן מסתורית

על ידי יערת_דבש* » 20 ספטמבר 2004, 00:49

ברונית,
איזה דף מקסים!
איך תמיד קורים לך כל הדברים האלה?
רוצה גם.
באמת, אולי יש לך תובנות?
וגם- איך נכנסים לראות את התמונה, לא הבנתי.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 03 ספטמבר 2004, 10:37

היא שם, באלבומים ציבוריים.
בדקתי את הקישור.

אבן מסתורית

על ידי טל_טיבי* » 03 ספטמבר 2004, 07:42

לא נמצאה התיקייה אבן מסתורית

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 03 ספטמבר 2004, 02:14

MEMBER]הנה התמונה PROFILE[/po].profileOpenner?pCode=8

צריך להתעלם מהכתובת "לא נמצאו תמונות" ולהסתכל ימינה. יש שם תיקייה בשם אבן מסתורית, התמונה שם.

אבן מסתורית

על ידי טל_טיבי* » 31 אוגוסט 2004, 00:21

גם גיסי ארכיאולוג ימי - אם את עדיין מחפשת ומעונינית....

אבן מסתורית

על ידי יעל* » 28 אוגוסט 2004, 09:44

ברונית, אם היית בודקת קצת יותר ביסודיות, היית רואה שכבר מזמן הסרתי את השאלה לגבי הדף הזה ולגבי דפים אחרים בעניין המחיקה. לא נמחק שום דף בלי לבדוק או לשאול. בוקר טוב.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 27 אוגוסט 2004, 08:38

תודה ענת, אני אצור איתו קשר. יש לך במקרה את שמו?
טרה, האפשרות שאת מעלה עברה במוחי גם, ונראית לי מאוד הגיונית.
ובקשה אישית: לא למחוק את הדף לפני הפיענוח!

אבן מסתורית

על ידי טרה_רוסה* » 26 אוגוסט 2004, 14:12

אולי זו אבן דוגמה של משהו ולכן יש עליה מספרים. נניח דוגמאות של שיש או אבן לבניה עם מספר קטלוגי או משהו כזה?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 21 ספטמבר 2003, 12:59

הבוקר נפגשתי עם הארכיאולוגית הימית, ידידתה של אמא של יונת , חניכתו בנוער העובד של מייק...
לצערי (וגם לצערה) אין לה מושג מה פשר האבן. היא עוסקת בתקופות קדומות יותר. היא העלתה השערה שאולי זה בכלל לא אבן אלא סוג של חרסינה. נראה לה שזה חלק מכלי ממש ענק. מעניין. הפנתה אותי למוזיאון ארץ ישראל, למצוא שם מישהו שמבין בתעשיות מתקופת המנד"ט. אני מתכוונת ליישם את המלצתה.
אני לא מופתעת שהאבן הזו מוציאה אותי למסע. נראה לי מתבקש...
בכל מקרה, עבר עלי ועל הפונפון בוקר מתוק ביותר באחוזתה של הארכיאולוגית, המהווה אנטיתזה מושלמת ל משרד אפלולי ומאובק .
מטעמי "לא נעים לי" לא שיחררתי אותו להשתובב אצלה בלונה פארק הפרטי (טוב, חוץ מטבילה קטנה בבריכת פעוטות (-: ) . עדכונים בהמשך!

אבן מסתורית

על ידי אמא_של_יונת* » 10 ספטמבר 2003, 22:25

ידידה שלי היא ארכיאולוגית ימית. אם את מעוניינת, רשמי לי את הדואל שלך ואפנה אותך אליה.

אבן מסתורית

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 ספטמבר 2003, 15:38

נסי במכון לחקר ימים ואגמים, בחיפה.
(תרימי טלפון, תשלחי תמונות).
ואולי יש מומחים במכמורת.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 10 ספטמבר 2003, 14:44

מישהו מכיר ארכיאולוג ימי? בטח יש דבר כזה.

אבן מסתורית

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 ספטמבר 2003, 08:15

או ללכת למישהו שיושב באיזה משרד אפלולי ומאובק עם פנס למצחו ותלי אבנים מסתוריות
או סתם ארכיאולוג?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 09 ספטמבר 2003, 21:46

נועה, סחתיין על החשיבה היצירתית!
ולשאלתך - הייתי בת 25, לא יושב בול על שום שביעון....
עברו שבע שנים מאז, עכשיו אני בת 32 .
אני מאמינה שיום יבוא והתעלומה תיפתר.
רומנטיקנית אני...

אבן מסתורית

על ידי נועה_ברקת* » 09 ספטמבר 2003, 10:10

ניסיתי. הקוד מסובך מידי להבנה עבורי.
כיוונים שאפשר ללכת בהם: הדף ה-1935 בספר עבה מאד, השורה השלישית, אות 32
או וריאציה אחרת על זה
היום ה-32 בשנת 1935 בשעה 3
שנת ייצור 1935, דגם מספר 3, פריט מספר 32
דרך אגב 32 ועוד 3 שווה 35
ועברו 61 שנה מאז 1935 ועד שמצאת אותה
ובת כמה היית כשמצאת אותה?
אוף, מסתורין.

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 07 ספטמבר 2003, 11:44

רעיון טוב! יקח לי קצת זמן להפיק את זה.

אבן מסתורית

על ידי בועז_חן* » 07 ספטמבר 2003, 02:56

תמונה?

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 06 ספטמבר 2003, 22:08

ענת, נראה לי שאת מושפעת מהניק שלי... (-;
האבן לא חלקה וסימטרית כמו לוחית. היא גבשושית. והחום שרואים מהצד השני הוא לא הכתובת בהיפוך, אלא סתם חום. גם אני ישר חשבתי שמדובר בתאריך, אבל זה לא נראה לי: אין אף חודש שיש בו 32 ימים! (במחשבה שניה, אולי במרץ 1935 היו?).

אבן מסתורית

על ידי ברונית_ב* » 06 ספטמבר 2003, 14:22

לפני שנים רבות, ליתר דיוק ב- 96', מצאתי בחוף הים שבין תל אביב ליפו (קצת צפונה מטורקיז) אבן מהוהה בגוון טבעי, עליה מופיעה בחום האינפורמציה הבאה:
משמאל יש את הספרה 32, מעליה סמל מטושטש. מימין הספרה 3 בספרות רומיות, מקף ואת המספר (או השנה) 1935. החום ממנו עשוי הכתב מגיע גם לצד השני של האבן. גודלה כ-5 ס"מ.
האבן הזו נפלה עלי בתקופה מאוד משמעותית מבחינה רוחנית. אחריה התגלגלתי לכל מיני מקומות והיא איתי, שותקת... עכשיו מתעורר בי מחדש הצורך לפענח אותה. למישהו יש רעיונות?

חזרה למעלה