נזקי הסגר לילדים

שליחת תגובה

בכל אדם מבוגר שוכן ילד שמבקש הכרה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: נזקי הסגר לילדים

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 05 פברואר 2022, 01:24

יש כסף גדול. לכן טבעי שתתפתח שם תאוות בצע גדולה.
ראינו את זה בהיסטוריה הלא רחוקה, רופאים המליצו על סגריות כאחלה טיפול לשיעול.
שנים השתיקו מחקרים שהוכיחו כמה הסוכר מסוכן לבריאותנו, וממכר את ילדנו.

אבל זה מעבר לתאוות בצע, מדובר בפשעים שאפשר לכנות את חלקם כרצח.
https://www.theguardian.com/business/20 ... minal-fine
Pfizer drug breach ends in biggest US crime fine

לו קמה בשנות ה50, מועצת חירום למשבר הפוליו, המחלה היתה עדיין איתנו כאן. בלי החיסון, היית רואה את המשותקים בכל מקום. תחשבי איך היה נראה בית הספר, כשילד אחד בכל כיתה היה משותק.
היו אנשים שטוענים שהבעיה היתה בטיפול לקוי במחלה.
יש דרכים מאוד יעילות לפוליו, אך הממסד השתיק ועדין משתיק אותן.
כנ״ל לגבי הקורונה.
אני לא יודעת אם שמעת על ג׳ו רוגן, איש שהיה לו ערוץ ביו טיוב, ועבר לספוטפי בעבור חופן ענק של דולרים. לא סתם. יש לו רטינג הרבה יותר גבוה משל כל ערוצי החדשות.
הוא הרבה בחדשות בזמן האחרון.
זה התחיל מזה שהוא החלים מקורונה וסיפר לציבור איך. התקשורת כעסה. הפיצה עליו פייק ניוז.
במקום לבדוק אם התרופה באמת יעילה, ולהפיץ את האמת לציבור הגדול, הם תקפו אותו כאילו פייק ניוז.
אז אם אתה חושב שאין טיפול יעיל לקורונה, אז את טועה.
לרוב אני לא נוטה לכתוב את זה ככה ישירות, אבל באמת שיש יותר מדי ראיות שבשביל לא לראות את זה צריך תכלס להיות עיוור.


איך את חיה עם זה שכל הסודיות הבנקאית שלך, נמסרה לדן אנד ברדסטריט, שיעשו עליך מניפולציות? (לפני שהסודיות הרפואית שלך נמסרה לפייזר).
הזכרת לי שיחה עם מישהי ממש בתחילה הקורונה. היא לא התווכחה איתי וטענה שאין דיקטטורה, היא הסיכמה איתי, אך טענה שאין מה לעשות וצריך לקבל את זה.
התייאשת, חבל.
אני לא. אני דווקא מאוד אופטימית. לכן חושבת שזה חבל שאתה מנסה ליאש אחרים.

לא באתי לשכנע אותך. אמונה, קשה מאוד לשכנע.
אנחנו בעקרון מדברים על מדע שאמור להיות מדויק, אבל המדע חשף את הפנים האמתיות שלו שאכן מדובר בדת, וזקוק בהרבה אמונה כדי לעקוב אחרי מה שנאמר על ידי הנציגים שלו.
אז כמו דת, כל אחד באמונתו יחיה.
לא אעצור אף אחד מלקבל חיסון, אך שלא ינסו לכפות זאת עלי.

אתן מאמינות במה שאתן מאמינות,
לגבי המצב הפוליטי שקורה היום, לא מדובר באמונה, מדובר בידע.
אתה אולי מאמין, אבל אני יודעת מה קורה.
אני לא מאמינה שעבר חוק סמכויות, הוא עבר.
אני לא האמנתי שהולכים לעשות סנקציות למי שלא יתחסן, אני ידעתי שזה מה שהולך לקרות, וזה אכן קרה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 02 פברואר 2022, 05:31

https://www.ynet.co.il/health/article/ryi8v7h0t
"מימיי לא רשמתי כל כך הרבה כדורים נגד דיכאון וחרדה כמו בחודשים האחרונים"

"אנחנו כבר שנתיים בתוך משבר שבו ילדים לא מקבלים תנאים בסיסיים בשביל להתפתח", אמרה. לדבריה, היא רושמת כדורים נגד חרדה אפילו לבני חמש.

הנה עוד שאלה.
מה יותר מסוכן, מחלה שיש לך סיכוי של 0.05 אחוז למות
או מגפה של תרופות פסיכיטריות
תבדוק בגוגל, מה התוצאות של התמכרות של תרופות דיכאון באמריקה
זאת מגפה שתוקפת את ארצות הברית כבר הרבה שנים.
אבל זה שטויות, העיקר שאנשים לא ימותו מקורונה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 02 פברואר 2022, 05:08

. "ואם תספרי לי שמצאת תשובות שיעוררו אותך לעוד שאלות ועוד תהיות, גם אם הן לא בקו המחשבה שלי, זה יגרום לי הרבה נחת. אלה הן התשובות הטובות. תשובות שמעוררות עוד שאלות. כך פועל גם המדע"


הרבה שאלות יש לי...
למה מישהו כמוך שלא סומך על חברות התרופות והממשלה הלך והתחסן?
מה גורם לך לפחד מהקורונה? הגיל? האם ידעת שיש דברים יעילים לטיפול בקורונה חוץ מהחיסון?
האם אתה חושב שאי פעם תחזור לחיות חיים נורמלים כמו לפני הקורונה ?
איך אתה מרגיש עם חוק הסמכויות והדיקטטורה בישראל?
איך אתה מרגיש עם זה שאתם צריך להתחסן כל כמה חודשים כדי שלא יילקחו ממך זכויות בסיסיות וחופש?
אולי בגילך זה לא רלוונטי, אבל לדור של הבת שלך זה כן...לא מטריד אותך?

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 02 פברואר 2022, 05:02

כמו שאמרתי, נער הייתי וגם זקנתי. פעם, זה היה עבורי רק פתגם.
הבנו, אתה מאוד מבוגר.
הבנו, שאתה לא מאמין לממסד.
הבנו גם שעדיין אתה עושה מה שהממסד ממליץ, למרות כל הראיות שהם טועים.

פרופ' יעקב ג'ריס, מנהל מחלקת קורונה בבית החולים איכילוב בתל אביב: ״רוב החולים שלנו הקשים הם חולים מחוסנים, הם קיבלו שלושה חיסונים לפחות. אז לחיסון אין משמעות בקביעת הקושי של המחלה. שאתה מחוסן או לא מחוסן אין לזה משמעות״.
https://twitter.com/TaliSimak2841/statu ... X8uyw7baFA

הבת שלי, לא רוצה להקשיב לי, כי היא יודעת שאני עשוי להשפיע עליה.
או שהיא פשוט התייאשה.
אני גם לא מדברת עם אנשים מסוימים על הנושא, כי זה לא יועיל, רק יכול להזיק ליחסים ביננו.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמוני* » 01 פברואר 2022, 11:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

פלוני. ללא קשר למצב הנוכחי בעולם.
יש לך בלוג? מעניין לקרוא על מה היה פעם במדינה ומה אתה חושב. שים לינק בבקשה לבלוג.

נזקי הסגר לילדים

על ידי קארן* » 30 ינואר 2022, 19:43

פלוס אנשים במצב קשה כרגע נשמע הרבה, נכון?
ההגדרה בישראל למצב "קשה" היא סטורציית חמצן בדם מתחת ל 94%. אנשים שנכנסים ויוצאים מביה"ח אחרי יום אחד גם נחשבים בספירה הזאת.
בכל העולם ההגדרה היא מתחת ל 90%. רק בישראל יש יותר חולים "קשים" מבינוניים. יש לעצור ולחשוב למה מנסים לנפח לנו את המספרים ולהמשיך להפחיד ולשקר לנו. ההגדרה הזאת שונתה ביוני 2020 ולא שונתה חזרה מאז. איך אף אחד לא מדבר על זה?

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 19:18

https://www.maariv.co.il/news/Education/Article-894776

תמונת מצב....

ותשובות לחלק משאלותייך:
מה שהכי השתנה בחשיבה שלי מאז הקורונה זה שאיבדתי אמון בממשלה ובכל המערכות שלה.
הקודקודים שם כביכול עובדים עבורנו אבל הם לא רוצים לטובתנו ואנחנו בטוח לא מעניינים אותם.
זה תמיד היה ככה אבל הקורונה העצימה וחשפה את הדברים יותר.

לא נראה לי שישנה לך מה אענה ליתר השאלות שלך, אתה לא תשנה את דעתך כמו שאני לא אשנה את דעתי.
מאחלת לך מכל הלב להישאר בריא ולזכור שחלק מבריאות זה גם לחבק את הקרובים לך ולחיות בלי פחד.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ינואר 2022, 10:05

כל מה ש"לא מספרים לנו, נמצא באתר משרד הבריאות

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 07:00

Male teen deaths skyrocket 53% following mass covid vaccination

The Office for National Statistics (U.K.) has found that ever since Wuhan coronavirus (Covid-19) “vaccines” were first introduced, deaths among males aged 15-19 have jumped 53 percent.

Even more disturbing is the fact that there have been noteworthy death spikes that directly correlate with the rollout of the first, second and third doses of the injections for this age group.

Based on this, experts say that the jabs are clearly to blame. No other factors changed other than the fact that these boys rolled up their sleeves for their Fauci Flu shots in accordance with government guidelines.

Data collected from the 2020 edition of “Deaths registered weekly in England and Wales” clearly shows periodic spikes in the death count right when each new injection was introduced. Once a fourth “booster” shot becomes available to young boys, we expect to see yet another death spike.

From week 18 and beyond in 2021, there was a noticeable rise in deaths among teenage boys compared to the same time period in 2020. Things really took a turn for the worse starting in week 23.

“For instance in week 26, despite the Covid-19 virus allegedly wreaking havoc throughout the U.K., there were just 2 deaths registered among male teens aged 15-19 in England and Wales,” reports the Daily Exposé.

“But fast forward one year and we can see that there were 19 deaths registered among male teens aged 15-19 in England and Wales during week 26. That represents an 850% increase.”

Injecting your kid for covid is child abuse: Don’t do it!

The noteworthy spike in deaths at week 18 onwards tracks with the time when 18- and 19-year-olds first started getting jabbed. Some 16- and 17-year-olds also started getting jabbed around the same time.

According to the ONS reports, a total of 434 deaths occurred among males 15-19 in England and Wales between week one and week 52 in 2020. In 2021 during the same timeframe, that figure soared to 577 deaths.

Between week one and 17 in both years, the death toll in this demographic was roughly the same, it is important to note. Starting on week 18, however, which is when the jabs arrived for young boys, the 2021 numbers skyrocketed compared to the 2020 numbers. There is simply no other explanation for this but the injections. (Related: Covid injections are spreading more variants, which is also contributing to the overall death count.)

“This means deaths among males aged 15-19 increased by 53% following the introduction of the Covid-19 vaccine to this age-group compared to the same period in 2020,” the Exposé adds.

As is usually the case, the “authorities” are trying to blame these death spikes on “covid.” But a simple look at the timing of when the jabs were rolled out and when the deaths really ramped up clearly shows that the former caused the latter.

While the overall number of deaths in boys 15-19 was still relatively low in both 2020 and 2021, it is still concerning that there was any increase at all. Remember when politicians were claiming that even one lost life was too many? Well, there were many more than one that occurred among boys 15-19 thanks to the jabs.

“Notice that the deaths dropped in week 52 – over the Christmas period when parents wouldn’t have bothered so much taking their kids into the doctors to get poisoned,” noted one Exposé reader.

Over at Natural News, another reader noted that the fully vaccinated are now loaded with inflammatory spike proteins, which for many of them will spell early death.

“We will all be affected and harmed sooner or later,” this person added about how the jabbed are “shedding” these poisons onto the non-jabbed.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 06:57

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 06:57

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 06:56

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 06:54

התכוונתי לאף אחד לא נפטר ומספרי החולים ונדבקים היה משמעותית נמוך וזניח ביחס לאוכלוסייה.
גם בארץ אגב מספרי החולים קשה ביחס לאוכלוסיה הוא נמוך!!
200 פלוס אנשים במצב קשה כרגע נשמע הרבה, נכון?
אבל 200 חולים קשה כביכול מקורונה כמו שמפרסמים מתוך כמעט 9 מיליון זה מספר מאוד מאוד מאוד מאוד נמוך!!
למה לא מספרים לנו מה גילאים של המאושפזים?
מה הפרופיל הרפואי שלהם? והאם הם סובלים ממחלות רקע או לא?
מה מספרי המחוסנים/לא מחוסנים?
פרטים חשובים
זה שאין מספיק מיטות או צוותים רפואיים זה עיניין אחר.
הרעיבו את מערכת הבריאות שנים ועכשיו מתפלאים למה הכל קורס?
המסקנה שלי היא שהכי טובה לקחת אחריות על הבריאות שלנו.
, לתחזק את הגוף והנפש ולא להצטרך להגיע לבית חולים ולהזדקק לשירותים רפואיים.
זה בידיים שלנו, לרוב האנשים פשוט יותר קל ללכת לרופא ולתת לו את האחריות הזו במקום לקחת בעלות על הבריאות שלהם ולעשות את ההחלטות בעצמם

ו

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלונית_אלמונית* » 30 ינואר 2022, 06:05

אף אחד לא נדבק, וגם מי שנדבק לא חלה ולא נפטר.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 30 ינואר 2022, 05:17

אז הקורונה מדבקת מאוד ויכולה לגרום לסיבוכים לחלק קטן מהאוכלוסייה.
יכול להיות.
אז למה צריך לרוץ לבתי חולים כדי למות שם מהזנחה ומטיפול בפרוטוקולים קטלניים ולא יעילים?
למה לא להישאר בבית ולקחת תרופות טבעיות ותוספים שאפשר לרכוש אפילו את חלקם בלי מרשם?
המוני רופאים כמו ד"ר זלנקו העידו שיש תרופות ותוספים יעילים שמונעים סיבוכים ויכולים למנוע אשפוזים ומחלה קשה.
לא מדברים על זה.
רודפים אותם.
נותנים להמונים רק אלטרנטיבה אחת- חיסון.
היה ניסוי באיזשהי עיירה בברזיל עם אוכלוסיה מאוד מאוד מבוגרת ולא מחוסנת. נתנו למאתיים אלף איש לקחת כל יום איברמקטין. תרופה זולה וטבעית שבדרך כלל משתמשים בה למניעת מלריה. עולה 30 סנט לכדור. הם לקחו כל יום את הכדור על מנת למנוע הידבקות. אף אחד לא נדבק, וגם מי שנדבק לא חלה ולא נפטר.
זה עבד.
אבל לממשלות ולממסד הרפואי אין אינטרס שזה יעבוד, הם צריכים את החולים והאישפוזים וגם החיסונים כדי לעשות עוד כסף.
הממשלות צריכות את זה כדי לשלוט עלינו יותר טוב. וגם כדי להעביר את חוק הסמכויות.
לגבי הנפטרים מהחיסונים, יש מערכת שנקראת VERS.
יש בה מספרים ונתונים על נפטרי ונפגעי החיסון. המספרים עצומים, והם רק 10% מכלל הדיווחים. כלומר הרוב בכלל לא מדווח או מגיע לידיעת המערכת.
יש את פרויקט העדויות.
יש אינספור רופאים שמספרים שמגיעים אליהם כל יום אינספור נפגעים מהחיסונים וגם קרובים שאיבדו אנשים מהחיסון.
יש את מגיפת האתלטים.
יש עלייה של 400% בהפלות ולידות שקטות.
צר לי להגיד לך שגם אותך בלבלו.
לא מספרים לך
וחס וחלילה שפייסבוק או טוויטר יפרסמו משהו אחד שלילי על החיסונים, ולא יצנזרו מידע.
מידע שאפילו ה FDA הודה שהוא נכון באתר שלו הם צינזרו!!
תבין את גודל המניפולציה שעושים עלינו.
מפחיד.
רק בערוצים בטלגרם ועוד אתרים של אנשים עצמאים שהחליטו לחקור ולאסוף מידע ונתונים יש יותר מידע...אנשים הבינו שאי אפשר לסמוך על הממסד אז התחילו בתהליך של איסוף מידע ותיעוד.
כל כך הרבה אחיות מספרות שרוב המאושפזים בבתי חולים מחוסנים, ועוד בבוסטר.
מי שרוצה לראות, רואה.
ומי שלא, זה בסדר.
זה בסוף יתגלה.
אנשים לאט לאט פותחים עיניים.
שואלים את עצמם איך מדינה שיש בה מעל 4 מיליון מחוסנים עדיין נמצאת בעלייה של תחלואה ותמותה עודפת?
מתי כל הסיפור יגמר?
הבטיחו ש"אם רק כולם יתחסנו ננצח את הקורונה ונחזור לחיים".
אחרי זה הבטיחו "שרק תיקחו את הבוסטר נמנע את הגל הבא ונחזור לחיים"
לגבי אמיר אוחנה, אני לא יודעת.
אני כן יודעת שאני מכירה כמה משפחות שנעלמו להם ילדים חיים והם לא יודעים מה עלה בגורלם עד עצם היום הזה.
אני גם יודעת שהפרוטוקולים היו חסויים למשך 30 שנה או יותר, כדי שכל קברניטי המדינה כבר יקברו ולא יצטרכו לתת את הדין.
נעשו שם פשעים. ילדים בהיקף כזה לא נעלמים סתם ככה...
זו לא הייתה סתם הזנחה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלונית_אלמונית* » 30 ינואר 2022, 05:04

מפלונית לפלוני
חותמת על רוב דברך
היו פה המן שקרים, מכל הכיוונים. ואם לא שקרים - פרשנות מוטה של העובדות
לדעתי, לא מתוך כוונות רעות, אלא מתוך אמונה בצדקת הדרך
הרי אם לא היו עושים סגרים בידודים וכו, וכן היתה תחלואה משוגעת, היו עולות הטענות של "איך לא"
בנקודת הזמן הזו, אכן נראה שהיתה תגובה מוגזמת, יש שיגידו היסטרית. חוכמת הבדיעבד

אבל, כמו שכתבת, הסיכוי לשכנע צד זה או אחר, קלוש, והאמת נמצאת אי שם

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ינואר 2022, 02:05

המספרים, זה הק.ג.ב

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 29 ינואר 2022, 22:38

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 29 ינואר 2022, 22:34

https://youtu.be/9QQXZkXR4lw
אמיר אוחנה בערוץ 2
"כבר לא מדובר על חטיפות, אלא גם לחשד לרצח"
פורסם ב 2017
אנחנו בהונאה.
במשך שנתיים לעולם לא היו תמונות כאלה.

https://www.calcalist.co.il/local/artic ... 99,00.html

"אף אחד לא צריך להיות הזקנה מהמסדרון" שימו לב לתאריך הכתבה...

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 29 ינואר 2022, 22:19

חי שאוליאן פירסם לפני מותו סרטון אחרון בו הוא מספר שהוא מאמין שהוא הורעל על ידי משטרת ירושלים, הנה הלינק:
https://m.facebook.com/weact.live/video ... 860425722/

אתה לא בוטח בחברות התרופות אבל לוקח חיסוני שפעת וקורונה.
איך זה מסתדר?
מזכיר לי את הסרט לישון עם האוייב...
אז הבנת את דרך הפעולה של החיסון, אבל האם הבנת מה כל מרכיביו ואיך הוא ישפיע עליך בעתיד הקרוב או הרחוק?
או שזה לא פרט חשוב כי הקורונה יותר מסוכנת ובודאות תהרוג המונים שלא יקחו את החיסון?
לקחת את החיסון כי כבר המונים לקחו ולא נגרם להם נזק, האומנם?
איך אתה יודע שלהמונים לא נגרם נזק? כי לא סיפרו לך בחדשות? התעמולה על יעילות החיסון בהחלט עובדת...
או אולי כמו שקטה, לא פגשת בינתיים אנשים שנפגעו סביבך?
או שאולי נפגעו אבל לא קישרת כי גם הם לא קישרו?ואיך אפשר בכלל לקשר?
אפילו המדענים שהמציאו את החיסון לא יודעים לגמרי איך זה עובד ומשפיע על הגוף והם הודו בכך.

לגבי כל התיאוריות של השבבים בחיסונים, קודם כל הטכנולוגיה קיימת. זו עובדה.
יש כבר קבוצה בשוודיה של אנשים שיש להם שבב תת עורי לפתיחת הדלת, לכניסה לחדר כושר, לתשלום בחנות וכו'
אתה לא חייב להאמין לי, אבל אני מכירה מישהו מתחום הננו טכנולוגיה שעבד עם הצבא האמריקאי על פרויקט סודי עם הטכנולוגיה הזו ואישר שזה קיים ואפשרי.
מה מונע מהם לא לשים את זה בחיסון? אפילו לחלק קטן?
אולי זה נשמע הזוי, אבל בזמנו גם נשמע הזוי שסיגריות גורמות לסרטן, ורופאים היו מעשנים ליד מיטות של חולים.

נשמע גם הזוי שחטפו ילדים ממשפחות תימניות, עשו עליהם ניסויים. ולאחרונה רוב הציבור כבר יודע שזה קרה ולא עלילה.
הממסד כבר הודה.
יש הרבה מאוד דברים שבעבר היו הזויים אבל לאט לאט נחשפים...
הזוי שענקיות הטכנולוגיה מרגלות אחרינו ויכולות לנתח את הרגלי הצריכה והדיעות הפוליטיות שלנו ולשחק לנו בראש.
עצם העובדה שמסתירים מאיתנו את הפרוטוקולים של ישיבות הקורונה ושל כל הנתונים של פייזר ל 50 שנה הבאות ברור שמשהו מסריח קורה מאחורי גבינו.
ומילה על הקורונה:
לא מכחישים אותה, היא קיימת.
היא מהונדסת.
וככה גם התודעה שלנו לגביה.
מניעים אנשים מתוך פחד לרוץ ולהתחסן בלי לשאול הרבה שאלות.
גרמו לאנשים לפחד מסימפטומים של: כאב גרון, עיטוש, שיעול והצטננות.
ונירמלו: התקפי לב, דלקות בקרום/שריר הלב, קרישי דם, שבץ, ו"מוות פתאומי".

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 29 ינואר 2022, 17:42

_היום לא מדברים על האמת, אלא על אמיתות. "כל אחד והאמת שלו". "האמת נמצאת אי שם באמצע".
אך האמת היא, שאמת יש רק אחת, והיא בצד._
אכן יש אמת אחת, ובמקביל יש המון שקרים.
להגיע לאמת האחת ויחידה כרגע זה על גבול האשליה, אבל לחשוף את השקרים זה אפשרי, ואף נהיה יותר ויותר קל ככל שעוסקים בזה
מה שכן אם חשפת שקר, זה לא אומר שגילת את האמת, אבל חשיפת השקר עוזרת לא ליפול לפרופגנדות.
הניסיון שלי לימד אותי שזה בסדר לא לדעת את האמת, יותר חשוב לא ליפול לשקר.

אבל לוקחים פטריות הזייה, ומעשנים חשיש ונרגילות, בלי לחשוב מה הם מכניסים לגוף.
חייבת להעיר לגבי הדוגמאות האלו שהעלת, מדובר על חומרים טבעיים (כן טבק זה טבעי ולא מזיק כמו שמספרים לנו, הבעיה היום הם הכימיקלים הוסיפו לו, ולא העלה עצמו) שאנשים משתמשים בהם מאות שנים. יש תרבויות שזה חלק בלתי נפרד מהמסורת שלהם. נראה לי שאפשר להגיד שזה עבר מבחן מדעי, שזה לא ממש מזיק ויכול מאוד להועיל אם יודעים איך להשתמש בהם. בדרום אמריקה במסורת היו משתמשים בעלי קוקה לשיכוח כאבים. האבקה הלבנה המפורסמת זה העלים האלו עם תוספות של כימיקלים.
אז יכול להיות שיש לך כאלה דעות על החומרים האלו, בגלל פרופגנדה ממסדית.

ברור שהסגר גרם לנזקים רבים. נזקים הרבה יותר גדולים אפילו ממה שנכדה וציפור ירוקה חושבות. בני אדם הם ייצורים חברתיים. כשמשהו במערך החברתי מתערער, שיווי המשקל מתערער, וקורות תופעות קשות.
אכם זה יותר ממה שכתבתי כאן, לא יותר ממה שאני חושבת. לא הכל אני משתפת כאן

ומה שקשה לי יותר מהסגר של הממשלה, שאני צריך לשמור מרחק מהבת שלי ומהנכדים שלי. מפחיד!
מאיפה בא הפחד הזה?
לדעתי זאת תוצאה של פרופגנדה. אני למשל לא מפחדת. אמנם אני לא בגיל להיות סבא רבא, אבל יש סבתות בגילי.
מכירה אנשים מבוגרים מאוד, שלא ויתרו על הקרבה, והם חיים עדיין לספר על כך.

אני אצטט לך משהו שכתבתי בבלוג שלי:

לפני כמה שנים ניתקלתי בשאלה היפותטית מוזרה אך עם המון אפשרויות טמונות בה.
השאלה מציבה אותנו במצב הזוי בו אנחנו צריכים לבחור בין שתי אופציות.
לבחור בין לחיות בבטחון בכלוב עד המוות, או לחזור במכונת זמן לתקופת הדינוזארים, עם סיכוי גדול תוך זמן קצר למות, אפשרי באופן אכזרי ביותר.
שאלה מעניינת, שהעסיקה מדי פעם את מחשבותי.
מה מפחיד יותר?
מה הייתי בוחרת?
ביטחון על חשבון חופש, או לקחת סיכון ולקוות לגלות שהחוקרים טעו, ומחכה לי שם גן עדן עם דינוזאורים חביבים.
אמנם מדובר על סיטואציה לא קשורה ישירות למציאות, אבל אפשר למצוא דוגמאות לדילמה עדינות והגיוניות בחיי היומיום

הפחד מהקורונה יצר מצב בו אנשים צריכים להמודד עם שאלה מאוד מהותית.
האם עדיף להשאר כלואים בודדים בבתים, כי וירוס שלא יודעים עליו הרבה, מאיים בכל פינה, או להחליט שסיכונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים, לכן אין טעם לנסות להמנע מהם?
זהו בעצם ניסוח קצת אחר של אותה שאלה היפותטית, אך במהות מדובר באופציות דומות.
לפי תגובת הציבור, נראה שאנשים רבים החליטו שעדיף להם האופציה הראשונה.

אפשר למצוא את החלק הזה בפוסט שבו עניתי על השאלה, העולם בטירוף, איך בכל זאת אני רגועה?
https://masashelsheelot.blogspot.com/20 ... g-[po]post 18[/po].html

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 29 ינואר 2022, 06:08

פלוני אלמוני, כתבת יפה אבל למה אתה מסיק שמי שלא מתחסן מכניס סמי הזייה, נרגילות וחשיש לגופו?
זו מסקנה פרועה במקצת...
הבעיה היא שבאמת אין שקיפות. אין אמון, אולי אף פעם לא היה. עכשיו זה בטוח בשפל.
מאוד התחברתי לדירה שלך על האמיתות.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 29 ינואר 2022, 03:49

"נראה שיש חילוקי דעות על המספרים.
פלונית, אולי אח שלך שהוא מנהל מחלקה יודע הנתונים המדוייקים?"

אני מצטרפת לשאלה שלך נכדה יקרה.
מאוד מעניין אותי לדעת מה הוא רואה? ומה קורה בעוד בתי חולים?
האם מרבית החולים באים בגלל קורונה או באים כי בכל מקרה הם צריכים אשפוז בגלל סיבות אחרות ועל הדרך גם יצאו חיוביים לקורונה?
ממה שאני מתרשמת יש ניפוח חסר תקדים של מספרים ונתונים.
הרבה רופאים ברחבי העולם מדברים על חוסר הפרופורציה של הקורונה והם מושתקים ומושמצים כשהם מדברים על זה.

גם עוד שאלות שעולות לי:
אנחנו כבר שנתיים בתוך הדבר הזה, מתי זה יגמר?
עד מתי אנשים ימשיכו לציית בלי להגיד לעצמם שאולי הגיע הזמן לחזור לחיים?
כבר יותר מחצי אוכלוסיה בעולם יצאה חיובית לקורונה ויש לה סוג של הגנה, לא הגיע הזמן להגיד חאלס?
למה אנשים שחלו עדיין מחוייבים לקחת את החיסון כדי לחיות בלי הגבלות? חסינות טבעית הרי היא הרבה יותר חזקה מכל חיסון ואפילו ה CDC פירסם את זה...
ושאלת השאלות:
איך ולמה חוק הסמכויות עבר?????? ועוד עם כמות מצביעים מבישה של 9 אנשים?!?
איך אנשים חיים עם זה בשלום?!?!?!
לשאלה האחרונה יש לי סברה למה אנשים חיים עם זה בשלום.
הם לא קולטים.
גם אני עוד לא קולטת עד הסוף את המשמעות של זה, אבל יודעת שהימים שהיה אפשר לקרוא למדינה דמוקרטית ושפויה כנראה עברו וחלפו...

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 28 ינואר 2022, 21:01

אני לא יודעת אם יש או אין דיקטטורה רפואית. זה עניין של פרשנות.
שמעת על חוק הסמכויות שעבר השבוע?
מה הפרשנות שלך על זה?

מתוך 4 מיליארד אנשים, רק 5 מיליון נפטרו!
ומתוכם אף פעם לא נדע כמה בדיוק מתו מקורונה, וכמה עם קורונה.

https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001398752
״לפי הנתונים, מבין 86 חולי קורונה שמאושפזים, 19 הגיעו בשל קורונה שהסתבכה, והיתר מסיבות אחרות • בבתי חולים אחרים התמונה קצת שונה: בשיבא, למשל, מאושפזים כ-120 חולי קורונה. כשני שליש מהם מאושפזים בגלל הנגיף, וכשליש מאושפזים בגלל סיבות אחרות״

https://www.ynet.co.il/news/article/hytna11xat
״כמעט חצי מהמאומתים במצב קשה או אנוש באיכילוב - בגלל קורונה״

זאת אומרת שיותר מחצי במצב קשהם הם עם קורונה ולא בגלל.

https://actualic.co.il/%D7%99%D7%A9-%D7 ... %A7%D7%95/
גליה רהב: “יש הפעם יותר אנשים עם קורונה מאושפזים, ולא בגלל קורונה. הטיפול נמרץ לא מלא בחולי קורונה, אבל בחולים אחרים. בחולי שפעת ובחולים עם כל מיני זיהומים נשימתיים אחרים, אבל לא בקורונה.

נראה שיש חילוקי דעות על המספרים.
פלונית, אולי אח שלך שהוא מנהל מחלקה יודע הנתונים המדוייקים?

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 28 ינואר 2022, 13:44

לפי האתר של world meter קרוב ל 4 מיליארד אנשים נמצאו חיוביים לקורונה.
מתוך 4 מיליארד אנשים, רק 5 מיליון נפטרו!
נשמע בכל זאת הרבה, אבל אנחנו מדברים על פטירות בשנתיים של מגיפה, ובכל רחבי העולם, ולא בהכרח מקורונה.
זה לא נחשב לתמותה עודפת או לאירוע חריג. התקשורת והפוליטיקאים הפכו את זה לחריג.
מאז שהתחילו לחסן יש תמותה עודפת, אבל לא נכנס לנושא כרגע.
מה שאני מנסה להגיד זה שזה מאוד תלוי איך את קוראת את הנתונים ומפרשת אותם ואם את פותחת טלוויזיה, רדיו ושאר אמצעי תקשורת, או לא...
לגבי אחיך שאומר שהמחלקות עמוסות, תמיד בתקופת החורף היה עומס והמחלקות סבלו מחוסרי כח אדם. העיניין הזה קרה הרבה לפני הקורונה. אני זוכרת שראיתי כתבות מ 2017 שמתריאות שהמערכת בתפוסה של 150% והם עוד רגע קורסים.
הרבה אנשים הגיעו לבתי חולים בגלל בעיות אחרות לגמרי, אבל יצאו חיוביים לקורונה אז נשלחו למחלקת קורונה למלא אותה.
המון עדויות של קרובי משפחה של חולים שמספרים שהם לא קיבלו טיפול טוב או מתאים בבתי חולים וכתוצאה מכך נפטרו.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2022, 02:03

אני לא יודעת אם יש או אין דיקטטורה רפואית. זה עניין של פרשנות.
יש שיגידו שאין ויש שיגידו שזו דיקטטורה ולקיחת זכויות בסיסיות של הפרט.

מה שאני לא מסכימה הוא שאין מגיפה עולמית.
נכון, קורונה היא לא אבולה.
אין לה 80 אחוז תמותה וטוב שכך.
אך היא כן מחלה, והיא כן מחלה חדשה, עם השלכות שברובן לא ידועות לטווח ארוך.
אני לא יודעת היכן מרגישים אותה יותר או פחות.
אחי מנהל מחלקה בבית חולים גדול. תאמינו לי שבצוותים הרפואיים מרגישים טוב מאוד שיש מגיפה.
היסטרית? אנשים מתים בהמונים ברחובות? לא.
אבל עדיין, מחלה עולמית שבאחריות הממשלה והמונים על בריאות הציבור- לנקוט צעדים כנגדה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי קארן* » 27 ינואר 2022, 23:23

"בקשר לעניין הנפשי, אתן צודקות.
חוסר הוודאות, הכאוס והיעדר רציפות לימודים פוגע בכולנו, ילדים והורים"

הילדים חיים בעולם בו הם צריכים להוכיח שוב ושוב שהם בריאים. נעלם כל הגיון בעניין אחריות אישית, כבר לא קיים כי משרד הבריאות מחליט על הכל.
הילדים חיים בעולם בו מפילים עליהם אחריות על חייהם של סבא וסבתא. וכל זה כשיש הוכחות ממש מתחילת הסיפור הזה שהילדים פחות חולים ופחות מדביקים ונדבקים, מעיפים את הוירוס מהמערכת שלהם ממש מהר ולרוב ללא תסמינים.

מוזר שצריך לשכנע אנשים שיש מגפה עולמית, לא?
הקדמת אותי נכ דה, מגיפת בדיקות ומאומתים לא שווה למגיפה בהגדרה המקורית שלה - מספר מתים גבוה בזמן קצר.
אם מתייחסים להגדרה החדשה (ששונתה באמצע המגיפה שלא היתה, שפעת החזירים), אז אולי יש משהו שמדבק מאוד. אם אין לזה תוצאות בשטח, לא ברור למה צריך הגבלות.

ובכלל, מאז שכמעט כולנו חלינו, לא הגיע הזמן שנפסיק לפחד זה מזה?

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 27 ינואר 2022, 20:00

בזמן מגיפה עולמית, כן?

מוזר שצריך לשכנע אנשים שיש מגפה עולמית, לא?
אם הייתה באמת מגפה, לא הייתי צריכה לקרוא על זה בעיתון, הייתי אמורה להרגיש את זה ביום יום.
אבל אני לא רואה או מרגישה מגפה של וירוס קטלני שמפיל אנשים ברחובות כמו שהזהירו, אני כן רואה דיקטטורה ריפואית ואני כן רואה אנשים כמוך שמשתפים פעולה איתה בשמחה כי הצליחו לשכנע אותם שיש מגפה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 ינואר 2022, 11:05

ומסכימה איתכן לגמריי בקשר להיעדר חופש, בקשר לכאוס, בקשר לכך שמתנים השתתפות בבדיקה.
הכל נכון.

אבל, אי אפשר להתעלם מכך שיש פה מגיפה עולמית.
וכדי לשמור על בריאות הציבור- יש צורך בלקיחת דרגות מסוימות של חופש.
גם לדרוש מאיתנו לשים מסיכות זה לקיחת חופש.

ואגב לוקחים מאיתנו כל הזמן חופש בכל מיני היבטים בחיים, אבל אולי כבר הפסקנו לשים לב לכך.
למשל לגכי הילדים: כדי להשתתף בבית הספר/ חוג צריך להגיע בזמן, בלבוש מסוים שמכבד את המקום והסביבה, להתנהג בצורה מסוימת ולהכין שיעורים.
מה השוני בין זה לבין בדיקות ( בזמן מגיפה עולמית, כן?(

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 ינואר 2022, 11:00

בקשר לעניין הנפשי, אתן צודקות.
חוסר הוודאות, הכאוס והיעדר רציפות לימודים פוגע בכולנו, ילדים והורים.

העניין הפיזי הוא שטויות, הילד מכניס מאוד לקצה האף, שתי שניות וחצי.
לא מדמם ולא שום דבר.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 27 ינואר 2022, 04:54

על אותו עקרון, אולי כדאי להתחיל להיבדק פעמיים בשבוע למחלות כמו שפעת, קלמדיה, חצבת ואדמת ולקינוח איידס?
הם מחלות מדבקות ומסכנות את חיי הציבור, לא?

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 26 ינואר 2022, 22:26

למה לבדוק פעמיים בשבוע בבית זו התעללות?
חוץ מהעניין הפיזי, מה עם הנפשי.
החופש שלהם תלוי כל כמה ימים בבדיקה שגם ככה לא ממש אמינה.
לא רק לבית ספר, בכלל.
בגלל זה הם חיים בחוסר ודאות, שיוצר בקלות דיכאון.

מה הבעיה עם זה?
אנשים משאירים אוכל מחוץ לחדר של ילד במשך שבוע שבועים לפני שנתיים היו מזמינים את משרד הרווחה על דבר כזה, כי זה היה נחשב התעללות.
היום זה נחשב שזה לטובתם,
כדי לשמור על בריאות של ילדים אחרים ושל הילד עצמו.

אני חושבת שזה מעוות, ולא מוכנה לשתף עם דבר כזה פעולה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 26 ינואר 2022, 21:01

הייתי שואלת למה זה נורמלי לשים מסיכה או בכלל להחדיר לילד מטוש לאף? או שהורה/ילד יחדיר מקל עם צמר גפן לאף פעמיים בשבוע ואף יותר? וזה לא משנה אם זה בבית ספר או בבית. זה לא נורמלי ולא צריך להיעשות.
הבדיקות האלו לא אמינות והמגיפה הזו לא פוגעת בילדים.
אנחנו מדברים על ילדים בריאים בלי סימפטומים שכדי ללכת לבית ספר או להשתתף בחוגים צריכים כל הזמן להיבדק. איך זה הגיוני ואיך זה נורמלי?!?
ואיך אפשר לא לקרוא לזה התעללות?
רק ההשלכות הנפשיות של זה חמורות בעיניי.
ויש גם השלכות פיזיות בהחלט. לא מעט סרטונים מזעזעים של ילדים מדממים מהאף וצורחים מחוסר נוחות וכאבים אחרי שמחדירים להם מטוש.
זו ה ת ע ל ל ו ת ! ! !
אין לזה הגדרה אחרת, מצטערת.
אנחנו שנתיים לתוך "המגיפה" הגיע הזמן לחזור לחיים נורמליים ולהפסיק להתעלל פיזית ונפשית בילדים ואנשים.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ינואר 2022, 10:07

למה לבדוק פעמיים בשבוע בבית זו התעללות?
אילו זה היה בבית הספר הייתי חצי מסכימה איתך.
אבל זה בבית.
הילד יכול לעשות לעצמו, או ההורה.
זה חצי דקה ולא כואב.
וזה כדי לשמור על בריאות של ילדים אחרים ושל הילד עצמו.
מה הבעיה עם זה?

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 24 ינואר 2022, 19:55

https://www.ynet.co.il/health/article/s1vhnc86f
נערים מכורים למשככי כאבים: "זו אחת ההתמכרויות הכי קשות, כמו הרואין"
״כך נראית המגפה שבתוך המגפה״

https://www.ynet.co.il/news/article/skh1tgwtt
בנט והשרים הציגו את תוכנית "בודקים ולומדים": "נדרשת אחריות אישית, לא לשלוח ילדים חולים"

״כל ילדי ישראל מלידה ועד גיל 18 ייבדקו פעמיים בשבוע בבדיקות בבית״
התעללות מגיל לידה.
אני יודעת שזאת מילה שעיצבנה בעבר מישהי כאן, אולי כמה.
אז אכתוב את זה שוב.

מדובר בהתעללות!!!

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 06 דצמבר 2021, 18:04

https://www.ynet.co.il/news/article/sympvbitk?[po]utm source[/po]=m.ynet.co.il

9,000 תלמידים נשרו ממערכת החינוך, עוד כ 90 אלף בסיכון לנשור.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 06 דצמבר 2021, 05:20

מאוד עצוב לראות כמה נשמות סובלות, וזה בכלל לא מוצדק ובכלל לא קשור לקורונה ישירות. הכל בגלל פוליטיקה והחלטות של הקודקודים למעלה.
נתנו לפתרון להיות יותר גרוע מהבעיה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 05 דצמבר 2021, 21:31

המגיפה הנפשית מתפשטת: אלפי פניות לער"ן

מרוב סולידריות חברתית, פירקו את הילדים נפשית.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 05 דצמבר 2021, 15:11

https://www.israelhayom.co.il/health/article/6045271
המגיפה הנפשית מתפשטת: אלפי פניות לער"ן

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 נובמבר 2021, 07:21

שאלה, האם מישהי כאן הייתה במלאת האמהות בכנסת אתמול?

אם יש למי מכן זמן, אשמח להסבר קצר על מה מדובר...

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 11 נובמבר 2021, 02:17

נזקי הסגר לילדים

על ידי צפרדע_ית » 10 נובמבר 2021, 18:47

עצוב.
תודה!!
ץ

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2021, 17:47

השורה האחרונה טעות הקלדה

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2021, 17:44

אין לי מושג מה קורה במדיום שמכונה "חדשות", השם העדכני הוא שידורי התעמולה...
מאידך, הפגנת האלפים מדי מוצ"ש בהבימה לא זוכה לשום סיקור, אז לא הייתי תולה יותר מדי תקוות לגבי ההפגנה הזו.
הם עוצרים מדי פעם פעילים, בשבוע האחרון שלפו בחור מהנהגת מפגיני הבימה מביתו, ללא צו בחסות חוק ההסמכה המעודכן.
אני מאמינה שהם גם הרעילו את חי שאוליאן, והמסוק מאתמול- הכל מכוון כדי להפחיד את מי שלא מציית ומשמיע את קולו.

בשבוע שעבר מישהו חילק סטיקר בסגנון: תמשיכו לפחד, ובאותיות קטנות מתחת- ככה הכי קל לשלוט עליכם.

אני לא חושבת

נזקי הסגר לילדים

על ידי צפרדע_ית » 10 נובמבר 2021, 17:31

תודה!! ראיתי את הסרטונים, והזדעדעתי ממש.
אם זו אכן היתה פעולה מכוונת, זה מפחיד מאוד מאוד.
האם היה לזה איזה שהו הד בחדשות?
תודה!!
ץ

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 נובמבר 2021, 17:01

המסוק הלך וחזר פעמיים או שלוש פעמים בסביבות השעה 16:00-17:00.
טס בגובה מאוד מאוד נמוך כך שראיתי את אחד מנוסעיו עומד בפתחו הפעור ומצלם אותנו בפלאפון שלנו.
בכל גיחה שלו היה משב אבק וחול ענק על הקהל, ורעש מחריש אוזניים.
אישית, לא חשתי מאויימת. יתכן שאם הייתי עם פעוטות הייתי מרגישה מאויימת בשבילם.
ראיתי שנשים רבות פירשו את הגעתו כפעולה מכוונת נגדנו, להרוס את העצרת.

נזקי הסגר לילדים

על ידי צפרדע_ית » 10 נובמבר 2021, 16:33

האם תוכלי לספר על עניין המסוק?
כמה זמן הוא חג מעליכן, אם בכלל, האם חשתן מאויימות?
ובאיזו שעה בדיוק זה היה?
תודה!
ץ

נזקי הסגר לילדים

על ידי צפרדע_ית » 10 נובמבר 2021, 09:30

שאלה, האם מישהי כאן הייתה במלאת האמהות בכנסת אתמול?
תודה.
ץ.

נזקי הסגר לילדים

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 נובמבר 2021, 11:06

רוצה רק להבהיר נקודה אחת: כבר לא דוחפים מטושים עד המוח:)
הבדיקה היום נעשית באופן מאוד יעיל וכמעט לא מורגש.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 07 נובמבר 2021, 16:32

https://www.ynet.co.il/news/article/hkhy67hvt

״ונדליזם, שתייה, עישון וסמים: גל ההדף של הקורונה במערכת החינוך״
אני חושבת שלא היו צריכים לכתוב גל ההגך של הקורונה, אלא האמצעים שהממשלה בחרה כדי להתמודד איתה.
די בכשלון חשוב לציין, כי אחרת איך אפשר להסביר שלמרות כל האמצעים הקשים, ישראל עדיין נמצאת גבוה ברשימת המדינות עם נפטרים.

ואחרי זה את מצפה שאמשיך בדיון?
אמיגדלה, לא יודעת אם עוד קוראת כאן עדיין.
בחרת לצטט משפט קטן, בלי לטרוח להתייחס להמשך.
אז בשבילך או בשביל אחרות שמרגישות דומה, לנסות לחנך אותי איך לנהל דיון, אפשר לעשות במקום אחר.
את לא רוצה להצטרף לדיון על עתיד הילדים, בגלל שלא נאה לך שהשתמשתי במילה מתעלל. הבנתי.
הבנתי גם שאת גם לא מעוניינת להגיב לנסיון שהיה מצידי ומצד ציפור להבין לעומק איתך מה לא בסדר בבחירת המילה הזאת.

זה מזכיר לי דף עתיק מהאתר...
האם נר בטוסיק זה התעללות

אז לדעתי יש למשל מקום לדיון, האם זה התעללות.לדחוץ מטוש מהנחיר של הילד עד המוח באופן קבוע, עד כמעט יומיומי,

למי שלא מתאים בחירת המילה הזאת, אבל לעומת זאת לא נרתעת מלהכנס לדיון עליה, יהיה מעניין לקרוא הסבר, ואולי אופציה אחרת, לתאר את המצב הנפשי העגום של ילדים ונוער, וגם בוגרים רבים. מצב נפשי קשה בגלל סגרים, חוסר חמצן, חוסר שמש, המון פחדים ולחץ מהתקשורת ומההורים.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 19 אוקטובר 2021, 04:53

אמיגדלה, כתבת שנכדה מוזילה את המושג "התעללות".
מבלי לזלזל, כשמישהו סובל ממשהו אז הוא סובל וזה לא משנה שהוא לא בסקאלת הסבל האנושי הכי עצום שישנו או שאת רואה במסגרת העבודה שלך.
בסוף סבל זה סבל.
וזה לא משהו שצריך או אפשר למדוד.
אולי לימדו אותנו שהכל יחסי, אבל כפרטים סובייקטיבים אין לנו את היכולת או הצורך להשוות סבל לסבל.
תארי לעצמך שמישהו יבוא למטופלים שלך שחוו התעללות ויגיד להם שהם לא יודעים מהי התעללות אמיתית ואולי הם סתם בכיינים כי הם לא עברו את השואה?

אני בטוחה שאת רואה דברים קשים במסגרת העבודה שלך, אבל יש דברים שקורים וקרו בעולם הגדול מאז הקורונה ובגללה שאולי קרו בגלל הסגרים ויתר ההגבלות. אתן דוגמאות: אנשים התאבדו בגלל דיכאונות שהחמירו או לא טופלו, בני נוער נפלו לסמים, בריונות, הפרעות אכילה, ילדים חוו יותר התעללות וחוסר תזונתי בתוך משפחות לא מתפקדות, זוגות התגרשו בגלל לחצים שהחמירו בעקבות הקורונה. המוני אנשים שחיו חיים רגילים נפלו מתחת לקו העוני, והיד עוד נטויה.
מה את היית אומרת למישהו מאותם דוגמאות? שהוא לא יודע מהי התעללות וסבל אמיתיים?
האם צריכים לדעת לפני?

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 19 אוקטובר 2021, 04:30

ג'ואן ג'קובס כותבת בפייקבוק:

היום הייתי אמורה לפתוח את שנה"ל האקדמית בבן גוריון.
בחרתי לא ללמד השנה.
עבורי, "הגוף שלי שייך לי" זה הרבה יותר מסיסמה.
בעיני אין הבדל בין אונס, הטרדה מינית, הרמת יד
או כל כפייה אחרת שנוגעת במרחב שלי, בגוף שלי ובכלל.
לו גבר ניסה לתקוף אותי, הייתי נלחמת בכל הכוח
ואין לי ספק שהייתם מפרגנים לי על זה.
כפייה, גם אם רפואית, זו תקיפה באותה מידה –
רק הרבה יותר מתוחכמת.
אבל מעבר לזה, בכובע האקדמי, ברוב המקרים
הסטודנטים פוגשים באמצעותי לראשונה את העולם ההוליסטי.
יש לי אחריות ערכית, מוסרית ורעיונית לעולם שאני מייצגת.
שיא הציניות בעיני, שדווקא בפקולטה למדעי הבריאות
רומסים זכויות אדם, את זכותו של אדם על הגוף שלו, ואת זכויות החולה.
לו שתפתי עם זה פעולה לא הייתי יכולה להסתכל על עצמי במראה
וגם הייתי מתפתלת מול הסטודנטים.
הבטן התהפכה לי מהמחשבה.
כמו שאני מלמדת אחרים -
אני מקשיבה לגוף שלי והולכת עם האמת שלי
גם כשלא נוח.
זה ממש לא משנה מה כל אחד בוחר לעשות עם הגוף שלו.
הנקודה היא כבוד לעיקרון האוטונומיה והזכות של אדם על גופו
במסגרתו כל אחד בוחר מה שנכון לו – ובחירה הזו מכובדת.
אז אחרי 18 שנה של הוראה, שנים של הנאה, סיפוק ושבחים
אני בוחרת לשמור על האינטגרטי, העקרונות והאמת שלי.
אני נפרדת ומשחררת עם גב זקוף, ראש גאה ומבט קדימה
שלמה עם החלטה שעבורי היא ההחלטה הנכונה
ומקווה יחד אתכם לימים טובים יותר של כבוד הדדי וסובלנות.
בסופו של דבר זה תלוי רק בנו!

נזקי הסגר לילדים

על ידי אמיגדלה* » 18 אוקטובר 2021, 08:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא שזה ממש מעניין אותי, מה את חושבת
ואחרי זה את מצפה שאמשיך בדיון?
:-0

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 15 אוקטובר 2021, 19:38

הבדל כזה ענק בין קבוצת המחקר לקבוצת הביקורת נשמע כמו פוטנציאל רציני לעיוות תוצאות.
אכן בעייתי.
לגבי התסמינים המועטים שהם בדקו, יכול להיות שעם הזמן רק הוסיפו עוד תסמינים. אין לי מושג.

רק מה, תשימי לב לזה שזה לא בדיוק "ילדי ישראל". פרופסור מורד מדבר על הידרדרות מוגברת בראייה של ילדים שכבר אובחנו עם קוצר ראייה. כלומר: אוכלוסיות פגיעות עם בעיות ראייה קיימות - נפגעות עוד יותר בזמן הקורונה, כנראה בגלל זמן מסך ומחסור בזמן-חוץ.
זה לא פעם ראשונה, וגם לא האחרונה שהכותרת לא תואמת לתוכן. בגלל זה אני שוב ושוב ממליצה לקרוא את הספר איך לשקר עם סטטיסטיקה
עדיין חשוב לא להתעלם מהסכנות מחוסר חשיפה לשמש. אי אפשר לדעת אם זה ימשך כך זה לא יתחיל להשפיע גם על כאלה בלי בעיות ראייה קיימות.

קצת יותר קריאה ביקורתית, קצת יותר בררנות במקורות המידע,
מסכימה ביותר. אפשר ליפול בקלות בכל הכיוונים.

את מתארת את עצמך כ אני עובדת בבריאות הנפש והנושא הזה קרוב לליבי.
את גם דאגת לספר לי ש הזילות שלך את המונח "התעללות" פשוט דחתה אותי.
לא שזה ממש מעניין אותי, מה את חושבת על בחירת המילים שלי, עדיין עלתה לי שאלה שמסקרנת אותי מאוד.
אם אישה או ילדה, היו מספרות לך שהבעל או האבא לא נותן להן לצאת כמעט מהבית, ודורש מהן לשים מסכה על הפה שגורמת להן מצוקה וחוסר חמצן. הוא טוען שהוא עושה את זה מתוך דאגה להן, כי יש סיכוי של 0.5 אחוז שאם הן לא.יעשו את זה הן יאנסו. אבל נמאס להן. הן רוצות לקחת את הסיכון. הן מרגישות שהן עוברות התעללות.

אני עובדת יום יום עם אנשים שהתעללו בהם ואני יודעת מה זה אומר. אין לך מושג בכלל על ההבדל התהומי בין נזקי הסגר או המסכות (כולל רמות מסוימות של דיכאון, חרדה ומחשבות התאבדות) לבין מה שקורה לאדם שעובר / עבר התעללות אמיתית
האם זאת תהיה התשובה שלך?

נזקי הסגר לילדים

על ידי אמיגדלה* » 14 אוקטובר 2021, 19:08

_https://www.ynet.co.il/health/article/r11bW9oFd
מחקר: 30% החמרה בראייה של ילדי ישראל בעקבות הקורונה - מה הסיבה?_

או. זה כבר יותר רציני.
אני לחלוטין מסכימה שהשהות המוגזמת מול מסכים לא טובה לעיניים.
רק מה, תשימי לב לזה שזה לא בדיוק "ילדי ישראל". פרופסור מורד מדבר על הידרדרות מוגברת בראייה של ילדים שכבר אובחנו עם קוצר ראייה. כלומר: אוכלוסיות פגיעות עם בעיות ראייה קיימות - נפגעות עוד יותר בזמן הקורונה, כנראה בגלל זמן מסך ומחסור בזמן-חוץ.
אבל האם היתה גם עלייה בשכיחות של ילדים בריאים מלכתחילה שפיתחו קוצר ראייה? כנראה שלא.

בקיצור, קצת יותר קריאה ביקורתית, קצת יותר בררנות במקורות המידע, ביחד עם שימוש הוגן בשפה, יקדמו וירימו את הדיון החשוב הזה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי אמיגדלה* » 14 אוקטובר 2021, 18:57

מה יותר מסוכן לנוער, הוירוס או הבידוד?
א. הווירוס
ב. מהמחקר הזה, אי אפשר ללמוד כלום לא על הוירוס ולא על הבידוד. אפשר רק לשער ממנו על הנזקים הנגרמים לציבור מרשלנות ומניפולציות באיסוף והפצת מידע רפואי.

נזקי הסגר לילדים

על ידי אמיגדלה* » 14 אוקטובר 2021, 18:52

_מנגד, למי שמתעניין, יש מחקר שטוען אחרת.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101 ... 037v1.full
Mental health of Adolescents in the Pandemic: Long-COVID19 or Long-Pandemic Syndrome?_

נכדה, תודה על הקישור הזה.
אני עובדת בבריאות הנפש והנושא הזה קרוב לליבי.
הנחת היסוד של המחקר הגיונית - צריך לבודד את השפעת המחלה האינדיווידואלית מהשפעת המגיפה והאסטרטגיות הכרוכות בה על הציבור כולו. אז הלכתי וקראתי את המאמר הזה.
והתאכזבתי קשות.

קודם כל, קבוצת המבחן (נוער שנמצא חיובי לקורונה) לא דומה בכלל, מספרית, לקבוצת הביקורת:
1560 students with a median age of 15 years participated at the study visit in March/April 2021 and had their serostatus analyzed. Seven already vaccinated students were excluded from the analysis, 1365 (88%) were seronegative and 188 (12%) were seropositive.
כלומר, קבוצת המחקר (ילדים חיוביים לקורונה) היתה בת 188 א.נשים, וקבוצת הביקורת (ילדים בלי קורונה) מנתה 1365 א.נשים.
הבדל כזה ענק בין קבוצת המחקר לקבוצת הביקורת נשמע כמו פוטנציאל רציני לעיוות תוצאות.

דבר שני זו רשימת הסימפטומים שנבדקו.
רשימת הסימפטומים הנפוצים, כפי שהיא מופיעה באתרים של ה-DCD האמריקאי וה- NHS האנגלי, היא כדלהלן:
• extreme tiredness (fatigue)
• shortness of breath
• chest pain or tightness
• problems with memory and concentration ("brain fog")
• difficulty sleeping (insomnia)
• heart palpitations
• dizziness
• pins and needles
• joint pain
• depression and anxiety
• tinnitus, earaches
• feeling sick, diarrhoea, stomach aches, loss of appetite
• a high temperature, cough, headaches, sore throat, changes to sense of smell or taste
• rashes

לעומת זאת, הנה רשימת הסימפטומים שנבדקו במחקר הזה:
difficulties concentrating,
memory loss,
listlessness,
headache,
abdominal pain,
myalgia/arthralgia,
fatigue
, insomnia
mood (sadness, anger, happiness and tenseness)

במילים אחרות:
  • רשימת הסימפטומים שנבדקו במחקר הרבה יותר קצרה מרשימת הסימפטומים האמיתית של התסמונת. זו רשלנות וחוסר רצינות.
  • בין הסימפטומים שנבדקו במחקר יש כמה סעיפים שבכלל לא רלוונטיים ולא מופיעים בתסמונת פוסט-קורונה: ארבעת מצבי הרוח (עצב, שמחה, כעס ומתח) ואפתיה. לא ברור למה הכניסו אותם. גם זה לא מראה על איכות מחקר משובחת.
  • הסימפטומים של התסמונת שלא נבדקו במחקר כוללים: קוצר נשימה, כאב בחזה, כאב גרון, שיעול, דפיקות לב מהירות, סחרחורת, בחילה, שלשול, תחושת דקירות/נמלולים, כאבי אזניים, טיניטוס, חום גבוה, פריחה, דיכאון וחרדה.
  • (מעניין שהסימפטומים שנבדקו במחקר הם גם היותר קלים ונפוצים...|N|)
בקיצור, מאכזב מאוד, לא אמין, לא רציני.
כתוב בתחילת המאמר שהוא מצוי בשלב טרום-דפוס. אני בספק רב אם המחקר הזה יעבור ביקורת עמיתים ויצא להדפסה :-\

ודרך אגב, הייתי משתתפת בדף הזה כבר מזמן, כי יש הרבה מה לדבר על נזקי הסגר ושאר אסטרטגיות אפידמיולוגיות.
אבל הזילות שלך את המונח "התעללות" פשוט דחתה אותי. אני עובדת יום יום עם אנשים שהתעללו בהם ואני יודעת מה זה אומר. אין לך מושג בכלל על ההבדל התהומי בין נזקי הסגר או המסכות (כולל רמות מסוימות של דיכאון, חרדה ומחשבות התאבדות) לבין מה שקורה לאדם שעובר / עבר התעללות אמיתית :-(

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 11 אוקטובר 2021, 21:39

https://www.ynet.co.il/health/article/r11bW9oFd

מחקר: 30% החמרה בראייה של ילדי ישראל בעקבות הקורונה - מה הסיבה?

ההסבר לכך: "בתקופת הקורונה הילדים ישבו כל היום מול המסכים ולא ראו אור שמש"

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 29 ספטמבר 2021, 19:53

אתמול פורסמה כתבה בויינט על השפעות הקורונה על הילדים.
https://www.ynet.co.il/health/article/b1bkw0p7f
ילדי הפוסט-קורונה: "שנה אחרי המחלה, לאמיתי עדיין קשה לנשום"

מנגד, למי שמתעניין, יש מחקר שטוען אחרת.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101 ... 037v1.full

Mental health of Adolescents in the Pandemic: Long-COVID19 or Long-Pandemic Syndrome?

Furthermore, it confirms the negative effects of lockdown measures on mental health and well-being of children and adolescents16. These effects – affecting this whole age group – need to be balanced with the risk of Long-COVID19 in infected individuals. This balancing act will be a difficult task for public health officials and political officials. Nevertheless, it will be a necessary one when aiming to improve mental health in adolescents.

מה יותר מסוכן לנוער, הוירוס או הבידוד?

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 14 ספטמבר 2021, 15:25

מדכא לחשוב על איזה דור הולך להיווצר בעקבות הקורונה. זה משפיע מגיל ינקות. מסיכה זה דבר כל כך לא טבעי לעטות למשך הרבה זמן. וזה הפך לנורמה.
יש גם תחזית מדעית שגם ברורה מאליה שיהיו הרבה חולי סרטן ריאה ומחלות ריאה בעקבות השימוש הרב במסיכות. במיוחד מסיכות רפואיות שנושמים בהם הרבה פלסטיק וסיבים.
זה מזכיר לי איך הציפוי של הויטמנים של הרבה חברות מגיע בצבעי מטאל ועשוי ממלא חומרים משמרים וכימיקלים שלא אמורים להיכנס לגוף, אבל העיקר שאנשים חושבים שהם לוקחים ויטמינים בריאים לגוף, לא?

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 14 ספטמבר 2021, 00:49

https://www.ynet.co.il/parents/article/skeniymfy
בגלל המסכה? המחקר שמצא: תינוקות שנולדו בקורונה חווים קשיי התפתחות
"כך חושף מחקר אמריקני, שגם קושר בין עטיית מסכה בקרב הורים - לבין עיכובים בשפה ובהבעה."

איזו אמא מופתעת מכזאת מסקנה?
מדענים מבזבזים את זמנם במחקרים, בשביל להגיד לנו את המובן מאליו.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 19 אוגוסט 2021, 14:46

מידע ממש מעניין, תודה על השיתוף נכדה.
בסוף כל הסגרים והבידודים האלו הרגו כנראה יותר אנשים מהקורונה עצמה. אנשים שאף אחד לא ספר או יטרח לספור.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 19 אוגוסט 2021, 06:29

https://www.express.co.uk/life-style/he ... -longevity
The habit that may increase your chances of longevity by 50% - it’s not exercise or diet
מאמר על מחקרים שונים שמראים עד כמה חשובים יחסים לבריאות הגוף.
הנה דוגמא לתוצאות מאחד המחקרים.
In one study, social isolation significantly increased a person’s risk of premature death from all causes, a risk that may rival those of smoking, obesity, and physical inactivity.
בידוד חברתי יותר מסוכן ממשקל עודף, עישון, וחוסר תנועה.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 11 אוגוסט 2021, 17:11

קארן תודה לך על שחזור והחזרת הדפים!

נזקי הסגר לילדים

על ידי קארן* » 11 אוגוסט 2021, 16:38

הדפים שוחזרו עכשיו. ביומיים האחרונים לא הצלחתי לשחזר, הבוקר זה עבד וחזר לקדמותו.
אני לא יודעת מי מחק ולמה, זה קרה ב 8.8. ולא קשור לעדכון האחרון בתוכן הדפים.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נחמה_שליו* » 11 אוגוסט 2021, 10:24

ציפור ירוקת כנף איזה דפים של קורונה נעלמו?
ברור לך שאפשר להחזיר לגרסאות קודמות, בכל מקרה אם זה נכון והעלימו דפים זה חמור מאוד.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 09 אוגוסט 2021, 05:31

נכדה, שמתי לב שהדפים על הקורונה נעלמו. מאוד מאוד מוזר. מקווה שזה לא מכוון וזו רק תקלה.
לגבי המקרה עם הילדה ששיתפת, זה מזעזע. וזה עוד באירופה הנאורה והמערבית, אז מה יהיה ביתר העולם?
הדברים האלו לא מזיזים למקבלי ההחלטות, יש תחושה שזה מכוון, רוצים להרוס את הדור הצעיר והחברה כדי שיהיה קל יותר לשלוט ולהשליט את האג'נדה שלהם.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 09 אוגוסט 2021, 00:17

משום מה שני הדפים, קורונה מתמודדים, ועל ההיסטריה מהקורונה נמחקו להם.
אבל גם ככה הסרטון הזה מאוד מתאים לדיון שניסיתי לעורר כאן. הסבל של הילדים, בגלל מדיניות חסרת כל הגיון.

https://youtu.be/w3zfBDJQbeg
Children being stolen from their parents by the state in Spain

הורים לא רצו שהילדה שלהם תהיה כל היום עם מסכה בבית ספר, אז בחרו בחינוך ביתי.
סיבה מספקת לרשויות לפקפק בכישורי ההורות שלהם, והבת נלקחה מהם על ידי עובדי רווחה.
האם באמת עובדי הרווחה הצילו חיים של ילדה מסכנה בסכנה, או בעצם מיררו לה אותם וגרמו לה טראומה בלתי נשכחת?
מה יותר מסוכן לילדה, קוביד 19 או להלקח מהוריה על ידי אנשי זרים?

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 24 יולי 2021, 21:40

האם זהו דף תמיכה? מה הצורך שלך? שואלת באמת, ממש לא בציניות.
דף לשתף, דף תמיכה, דף להתיעץ איך להתמודד עם התופעות. מה שיצא.

למשל אחד הקשיים שלי הוא איך להסביר את המצב, לילדים ונערים בהתאם לגיל.
איך מסבירים למה אסור עכשיו לצאת החוצה?
להגיד רק אמת כי גם ככה הם מגיעים למידע, אך מצד שני לא להעמיס מדי. לא להפחיד מדי. איזון מאוד עדין, שמקווה שאני מצליחה להגיע כמה שיותר קרוב אליו.
היה מעניין לדעת איך אחרות מתמודדות עם שיחות כאלו.

נזקי הסגר לילדים

על ידי יולי_קו » 24 יולי 2021, 19:46

אותנו הסגר גיבש כמשפחה. זה לא היה קל, והרבה דברים לא היו נעימים, אבל היינו חמישתנו נטו ביחד. בישלנו יחד, התעמלנו יחד, שיחקנו יחד, והקמנו ׳מועדון הסרט הטוב׳ בבית בשביל לראות בערבים קלאסיקות. אבי ילדי היה בבית (לרוב הוא נעדר הרבה), וזה היה מעולה בשבילי ובשביל הילדים.
היו כמובן צדדים לא נעימים, אבל בשבילנו זה יצא לטובה.
מצד שני היו לנו שכנים עם ילד יחיד, שהיה בודד. זה היה עצוב.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נינה* » 24 יולי 2021, 17:42

אז אני אני פותחת את הדף כדי שקולם של נפגעי הסגר ישמע גם כאן. ולא רק מהסגר עצמו.
האם זהו דף תמיכה? מה הצורך שלך? שואלת באמת, ממש לא בציניות.

_הם רוב הזמן העבירו בלשחק יחד או להיות מול מסכים.
שכשלא הרשו לו ולילדים בכיתה שלו להשתמש בשולחנות וספסלים בחצר, אז הם היו צריכים לשבת על הרצפה כדי לאכול_
כשקראתי את המשפטים האלה תהיתי, שקצת מוזר לקרוא אותם בבאופן. הרי תלי תלים של מלים נכתבו כאן בשבח הישיבה על האדמה (במיוחד לילדים), על חינוך ביתי ולמידה שאינה בבית הספר. המצוקה של חוסר במסגרות היא אמיתית וברור לי לחלוטין למה משתגע מי שלא בחר בחינוך ביתי וצריך לעבוד במקביל לליווי ילדיו הצעירים בבית ספר שמול המחשב כל היום. ועדיין. הסגר בעיניי פשוט הדגיש מצוקות, חוסר פנאי וקשיים שהיו שם לפני כן. למען גילוי נאות אגיד, שאין לי ילדים בגיל בית ספר.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 24 יולי 2021, 04:49

נכדה, תודה על הקישורים לסרטונים של האמא והילדה. הם מעוררי השראה!!

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 23 יולי 2021, 20:48

https://twitter.com/lolmer/status/1385958150034051076
קולה של אימא דואגת, ובצדק.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 23 יולי 2021, 19:20

הבן שלי למד מכל זה שיעורים חשובים, הוא למד שצריך לשאול ולהבין את ההיגיון, אבל במיוחד הוא למד שבבית ספר ציבורי יש פוליטיקה, ולא תמיד החלטות מתקבלות לטובתו ולטובת שאר הילדים. הוא גם למד לשתף אותנו במה קורה כדי שנלמד להילחם עבורו ולשנות במה שאפשר.

ציפור כמה עצוב מצד אחד לקרוא את החוויות שילדיך צריכים לעבור. מצד שני משמח לקרוא שהם זכו בהורים שנמצאים שם בשבילם לתמוך ולעזור, וחשוב לא פחות להסביר.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 23 יולי 2021, 19:17

קשה יותר להיות קופאית בסופר שסובלת מרגישות למסכה
אם אחבר את כל הזמן שהייתה עלי מסכה עד היום, אני לא אגיע לשעה. זה מספיק בשביל ליצור אצלי מצוקה נפשית וגופנית.
במקביל נקרע לי הלב לראות עובדים שצריכים להיות עם הדבר הזה כל היום. לדעתי זאת פשוט התעללות. אם מישהו בחר מרצונו, שיהיה לו לבריאות, אבל להכריח אזרחים, להכריח ילדים קטנים, לדעתי זה פשע.

https://twitter.com/SelaReport/status/1 ... 5759398912
לדעתי יש כאן כמה אנשים שצריכים כנראה תזכורת. תזכורת שאולי תגרום להם להפסיק להתעלם מקריאתם של ילדים וילדות כמו הילדה בסרטון שקישרתי עכשיו.

נזקי הסגר לילדים

על ידי לב_שומע* » 23 יולי 2021, 12:43

אני מצטרפת וחושבת שזה לא רק ילדים אלא גם מבוגרים. ובייחוד מבוגרים שנמצאים בלאו הכי במצב מוחלש - בודדים, קשישים, חולים במחלות כרוניות, ובהמשך לזה - אנשים במצב כלכלי שלא יכולים להרשות לעצמם לאבד את מקום פרנסתם, מבוגרים עם רגישויות שונות למסכה - בין אם רגישות בעור, קשיי נשימה או רגישות חושית מוגברת.
קשה יותר להיות קופאית בסופר שסובלת מרגישות למסכה, מאשר תחומים אחרים שיש בהם יותר שיח ואפשרות למציאת פתרונות.

נזקי הסגר לילדים

על ידי ציפור_ירוקת_כנף* » 23 יולי 2021, 00:49

נכדה תודה שפתחת את הדף החשוב הזה.
אצלנו הסגר מאוד השפיע על הילדים שלי. הם היו חצי שנה בבית מבודדים, וזום לא עבד עבורנו. הם רוב הזמן העבירו בלשחק יחד או להיות מול מסכים.
כשהילד הגדול חזר למסגרת הוא ניסה להתקרב לבני גילו, לעמוד קרוב ולהחזיק ידיים והתגובה שלהם הייתה לפרוס את ידיהם כמו אווירון כדי לאותת לו לשמור מרחק. כמובן שהם היו עם מסיכות והוא סבל מזה, בית ספר התחשב ונתן לו את השילד פלסטיק, אבל זה היה כזה מגוחך כי זה לא באמת עשה שום דבר, בדיוק כמו המסיכה זה היה שם כדי שאם משרד הבריאות יבוא יראו שהם שומרים על ההנחיות.
מלא דברים הם לא יכלו לעשות בכיתה כמו לשחק קלפים כדי ללמוד מספרים כי זה לא בטיחותי. כשרצינו להביא בחגים שונים ממתקים או הפתעות לילדים הכל היה צריך להביא שבועיים מראש כדי שזה ישב בסגר במגירה לפני שנותנים את זה לילדים.
השיא היה שכשלא הרשו לו ולילדים בכיתה שלו להשתמש בשולחנות וספסלים בחצר, אז הם היו צריכים לשבת על הרצפה כדי לאכול. כי כמובן יש רק קורונה בעולם ואי אפשר לחטוף מחלות וזיהומים מאכילה על הרצפה. את זה כבר לא יכולנו לסבול ויחד עם עוד הורים פנינו למנהל והתלוננו. כמובן שהמנהל הסכים איתנו והסביר שזה הנחייה מלמעלה.
הבן שלי למד מכל זה שיעורים חשובים, הוא למד שצריך לשאול ולהבין את ההיגיון, אבל במיוחד הוא למד שבבית ספר ציבורי יש פוליטיקה, ולא תמיד החלטות מתקבלות לטובתו ולטובת שאר הילדים. הוא גם למד לשתף אותנו במה קורה כדי שנלמד להילחם עבורו ולשנות במה שאפשר.
אנחנו נמצאים עכשיו במחוז שלשים מסיכה זו בחירה, בכל מקום ציבורי כולל בתי ספר. תהיה לו השנה סופסוף בחירה וחופש מזה ואנחנו מאוד שמחים.

נזקי הסגר לילדים

על ידי נכ_דה* » 22 יולי 2021, 21:07

הדיון ב קורונה מתמודדים, מגיע למבוי סתום.
מאוד מובן. מדובר בשני צדדים שכל אחד מהם חושב שהצד השני עיוור לאמת.
צד אחד לא מבין איך אנשים לא רואים שיש מגפה, הצד השני עדיין לא מבין איפה, ולא מוצאים סיבה לפחד מהמחלה.
לנהל דיון פורה, התגלה שוב ושוב כלא ממש לא אפשרי. כמו שאני לא אצליח להרגיע את מי שמפחד שלנשום אוויר צח מסכן את חייו, כך גם אף אחד לא יצליח לגרום לי להאמין שאכן יש סביבי מגפה.

אני כן חושבת שיש דבר אחד משותף ששני הצדדים יכולים להסכים איתו.
אם הסגר נחוץ או לא, על זה אין הסכמה. ברור. אך קשה לי להאמין שיהיה מישהו שידחה את הטענה שלסגרים היה מחיר כבד לבריאות הגופנית והנפשית של המון, המון אנשים. אי אפשר להכחיש את הפגיעה הקשה בילדים, פגיעה שחלקם יצטרכו להתמודד שנים אחר כך.

ניסיתי להעלות את הנושא החשוב הזה, אך בתוך כל המלל הוא נעלם.
אז אני אני פותחת את הדף כדי שקולם של נפגעי הסגר ישמע גם כאן. ולא רק מהסגר עצמו.
קולם של הסובלים מבעיות בריאותיות ונפשיות מהמסכה, או כאלו הסובלים מטראומות בגלל מטוש שנדחף לאף שלהם באופן קבוע.

חזרה למעלה