קרן שמש מאוחרת

שליחת תגובה

אגדת המציאות עשויה להיות אחרת לחלוטין רק מעצם השינוי בהגדת המציאות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: קרן שמש מאוחרת

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 יולי 2020, 10:38

עוד אפשרויות חינמיות מומלצות:
לפנות לפסיכולוג הגן ולקבל הדרכת הורים/ טיפול בהורות דרך השירות הפסיכולוגי חינוכי של העיר
לפנות ליחידה לפסיכיאטריה של הגיל הרך של בית החולים הקרוב (לדעתי יש גם באיכלוב וגם בת השומר) לדעתי צריך לשם הפניה של רופא משפחה. אני מכירה את זו של סורוקה ויש בה אנשי מקצוע מעולים מניחה שכך גם במרכז

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 יולי 2020, 08:37

וגם לגבי התנהלות כלכלית ממליצה על פעמונים.
מקווה שזה בסדר להמליץ גם על זה. נראה לי שקשה לנשום שלא לומר להיות אמא מיטיבה כשאת בלחץ כלכלי כל הזמן. הם ממש טובים ועוזרים בזה והכל ללא עלות.

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 יולי 2020, 08:23

הילה 0523837734

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 יולי 2020, 08:19

יש מדריכת הורים מצויינת שעושה הדרכות און ליין. סופר מקצועית ומבוקשת אבל אני לא יודע לגבי המחיר..

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 יולי 2020, 08:14

כותבת לך פה המלצות שקיבלתי: ברמת גן יש את נתיבים להורות, שהם מצויינים ממש. הפנייה דרך הרווחה.

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 31 יולי 2020, 07:48

בוקר טוב. איזו קופת חולים את? אברר מה האפשרויות

קרן שמש מאוחרת

על ידי בלבוסטה* » 31 יולי 2020, 02:07

תודה על ההכוונה.
אני באמת יכולה להיעזר בתמיכה מהסוג שציינת.
אני גרה במרכז- מה שקרה לרמת גן גבעתיים תל אביב.

קרן שמש מאוחרת

על ידי אהבת_עולם* » 24 יולי 2014, 20:21

הי קרן, ראיתי בככר השוק הודעה על החברה שלך עדי שמחפשת מטפלת.
אז קודם כל, האם את יודעת אם מדובר במשרה מלאה או חלקית?
שנית, ניסיתי להתקשר למספר שהשארת, ועונה לי אישה מבוגרת במבטא רוסי כבד, לא יודעת במה מדובר.
את בטוחה שהמספר נכון?

מעתיקה לך את המספר שכתבת כדי שתוכלי לבדוק:
אפס חמש שתיים שלוש שמונה אפס חמש חמש אפס ארבע.
(כמובן שהעתקתי לי אותו הפוך בכיוון - משמאל לימין. אך זה כנראה לא המספר הנכון).

אשמח אם תעדכני אותי.
תודה רבה וימים טובים !

קרן שמש מאוחרת

על ידי בוינגי_בוינגי* » 30 מאי 2014, 20:12

הי קרן

אני משאירה לך הודעה גם כאן..
הרבה תודה על ההתיחסות המייל שלי הוא[email protected]

קרן שמש מאוחרת

על ידי אביגיל_ועוזי* » 20 נובמבר 2013, 09:10

קרן שלום אנחנו שוכרים דירה בבית זית ונשמח לעשות החלפה בחנוכה
0506514050

קרן שמש מאוחרת

על ידי ציל_צול* » 25 אוקטובר 2013, 11:17

:-)
וחיבוק גם. אני נזכרת בחיוך הענק שלך וזה ישר מעלה בי גם אחד.

קרן שמש מאוחרת

על ידי ציל_צול* » 01 אוקטובר 2013, 23:37

תודה רבה, מקסימונת.
הגעגוע - הדדי מאין כמותו.

קרן שמש מאוחרת

על ידי עדינה_ניפו* » 07 מאי 2013, 15:28

שלום יקרה, חושבת עליך.
מקווה שאת בטוב. אולי תכתבי את סיפור הלידה??

קרן שמש מאוחרת

על ידי פלונית* » 07 פברואר 2013, 14:31

תומכת לידה בדרום שגית 0522827900

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעל_ש* » 07 פברואר 2013, 12:42

הי קרן,
לא יודעת כמה בדרום את...
אבל ממליצה לך ליצור קשר עם גיסתי המקסימה שירה עציון.
דולה ומדריכת הכנה ללידה שגרה במצפה רמון.
http://www.hilahen.co.il/content.php?id=297

קרן שמש מאוחרת

על ידי עדינה_ניפו* » 05 פברואר 2013, 22:05

גם לי היה נורא כיף. תחושה מיידית של בית, מוכר.
אשמח מאד מאד לפגוש אותך שוב לפני הלידה.
עד אז מאחלת ימים טובים ונעימים עם שלווה פנימה.

קרן שמש מאוחרת

על ידי עדינה_ניפו* » 31 ינואר 2013, 22:01

יקרה, את יכולה בכל שלב להתחיל להשתמש בספר. זה בערך השלב שאני התחלתי איתו גם.
כשאני קניתי אותו היה אותו רק באנגלית. לא יודעת אם יש אותו כבר בעברית (מניחה שכן) אבל אם האנגלית שלך טובה דיה זה כתוב בשפה קלה אז לא תהיה לך בעיה לקרוא לדעתי...
חיבוק גדול.

קרן שמש מאוחרת

על ידי כוכבית_בוקר* » 31 ינואר 2013, 21:47

הי קרן
יש לי את הספר באנגלית. יכולה לתת לך במתנה.
אני באיזור פרדס חנה. תכתבי לי בדף איך חשבת שהעביר לך.

קרן שמש מאוחרת

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 06 דצמבר 2012, 06:44

יש צימר במדרשה של מישהי בשם נורית גיא (תגגלי) תלוי לאילו ימים אתם מגיעים אולי יהיה פנוי במקרה. חוצמזה תעברי על האתר של המ"א רמת נגב אולי שם מופיעים כל מיני צימרים. תשלחי לי מייל עם הפרטים שלך וגם מתי אתם מגיעים ואראה אם במקרה מישהו שאני מכירה לא יהיה פה.
המייל שלי [email protected]
חוצמזה, לא זוכרת אם יצא לי לצאת מהארון בפנייך - אני בחודש שישי להריון אז סביר שאני בכלל במצב צבירה שונה לחלוטין מהפעם האחרונה שהתראינו :)

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 05 דצמבר 2012, 22:37

ועוד משהו - זה אפשרי לעשות קמפינג (עם שני ילדים) באזור בזמן זה של השנה או שזה עלול להיות מאתגר/קר מדי?

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 05 דצמבר 2012, 18:37

תודה! אכן מתכננים להגיע לצלילים במדבר.
יש לך המלצות על צימרים?נזכרנו מאוחר וכולם תפוסים.. :(
אשמח מאד להפגש!! אפשר להיות בקשר...
<נראה לי שהפעם האחרונה שהתראינו היתה לפני כ-20 שנה.. וואו..)

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 04 דצמבר 2012, 23:37

הי קרן שמש :)
יש מצב שנגיע לשדה בוקר בחנוכה.. תהיו שם? אשמח להתראות..
וגם נשמח להמלצות על מקומות לינה באזור.
תודה!
דנה

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 26 נובמבר 2012, 07:51

מה???????? באמת? וואי את גדולה! כל הכבוד לך :) חיבוקים ונשיקות
לגבי ההחלפה,נשמח,רק לא ברור לנו מתי זה יקרה
מצחיק שאת תיהי פה שאני לא וההיפך :-)

קרן שמש מאוחרת

על ידי מאמינה_בשפע* » 03 אוקטובר 2012, 08:53

תודה לך על המלצות לפסיכולוגיות בבאר שבע, העברתי למי שהיתה צריכה אותן, חג שמח.

קרן שמש מאוחרת

על ידי עדינה_ניפו* » 13 יולי 2012, 11:23

בשמחה! יש לי קליניקה בניר עקיבא ואת מוזמנת ביותר (-:
תתקשרי ונתאם את כל הפרטים 0548122925
שבת שלום

קרן שמש מאוחרת

על ידי בשמת_א* » 09 יולי 2012, 13:41

הי, רותה לא יצרה קשר אז את מוזמנת. נתתי עוד טיפ לפרטי קשר בככר השוק.

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 07 יוני 2012, 22:52

את לא מפסידה כלום, ובטוח חוסכת לעצמך הרבה זמן. בעיקר רציתי להשוויץ בתמונות אבל זה אפשר גם בדרכים אחרות :)
כבר בת שנתיים? וואו איך הזמן עובר. נשמע לי מאד מיוחד לגור במדרשה. איזה כיף.
גם אני רושמת לעצמי, לפעמים אנחנו הולכים לפסטיבל צלילים במדבר. מקווה שעדיין תהיו שם...

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 06 יוני 2012, 23:47

הי קרן שמש :)
בסוף לא עברנו לירושלים. בחודש שמיני של ההריון הפסקנו לחפש... בדיעבד די מרוצים מההחלטה להשאר. אולי נעבור בהמשך, כשיהיו לנו כוחות לעשות שינויים...
ההורות לשניים היא כיף אחד גדול :) שוכחים מהר איך היה לפני כן וזה מרגיש לי כאילו הקטנצ'יק היה פה מאז ומעולם.
מה שלומך? איך זה לחזור לעיר הגדולה?
<הולכת לחפש אותך בפייסבוק... >

קרן שמש מאוחרת

על ידי עירית_לוי » 16 מרץ 2012, 18:00

משחק שנקרא "יד על הלב"
רק עכשיו ראיתי. תודה! נשמע לי נהדר.

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_דגיגונת* » 03 פברואר 2012, 21:30

תודה רבה! :-)
מקוה שנצליח להתראות מתי שהוא...

קרן שמש מאוחרת

על ידי הדס_מצוי* » 29 דצמבר 2011, 06:32

המעבר בין תקוות לאכזבות סחט אותי.
אני מוותרת על סיפורים על כאלה שהצליחו. זה מחזיר אותי למקום שלא טוב לי בו, לתקווה שמעוררת עשייה בכיוון ולפחד מהתרסקות שנלווה אליה.
רק עכשיו אני והגוף שלי מתחילים לחזור לעצמנו.
ואני מתאמנת על קבלה והשלמה -יקרה-יקרה. לא יקרה- לא יקרה.

אתמול סיפרתי לשי עלייך, על האימונים לקראת הספרינט בפארק, על המסיבה אי שם ביפו (:
היום אני מסתפקת בשעה על הקרוס טריינר במכון ואין סיכוי שאחזיק ספרינט, אבל אני מחייכת כשאני נזכרת.

יום שמח@}

אתמול סי

קרן שמש מאוחרת

על ידי יוטי_בעיר* » 27 דצמבר 2011, 18:56

הנה שחר, קצת יותר צעיר ופחות צפלון (עוד לפני שירד מתחת לגרפים).
http://babymassages.org/

חוץ מזה, מה שלומך? איך את מסתדרת?

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 11 דצמבר 2011, 21:44

הי,אני אשמח לשמה של המטפלת,תודה!

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 08 דצמבר 2011, 00:47

מותק :-) האם טיפול שכזה הוא גם שיחתי? היא מאוד שמרנית הבחורה...
לגבי השיער,סקרנית לראות אותך עם שיער כ"כ ארוך
נשיקות לפיצית

קרן שמש מאוחרת

על ידי הדס_מצוי* » 04 נובמבר 2011, 20:33

התקשרתי והשארתי הודעה. קיבלת?

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמא_של_נוקי* » 04 נובמבר 2011, 18:50

תודה על ההמלצה, נשמע לי מאוד בכיוון שלי, אדוח על התוצאות כשיהיו :-)

קרן שמש מאוחרת

על ידי מאמינה_בטוב* » 30 אוקטובר 2011, 10:58

תודה רבה על ההמלצה על פסיכולוג. שבוע טוב.

קרן שמש מאוחרת

על ידי שקדי_ה* » 28 אוגוסט 2011, 21:46

הי קרן,
מעתיקה לך הודעה שהיתה בכיכר לפני זמן מה,
רק בריאות.

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 18 אוגוסט 2011, 09:19

הי מותק,תודה על העזרה
הייתי אצל ניבה,והיא עזרה המון
נשיקות @}

קרן שמש מאוחרת

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2011, 16:02

החברים שלך רוצים להתחלף איתנו? גרים במושב מטע
[email protected]

קרן שמש מאוחרת

על ידי מיכל* » 15 אוגוסט 2011, 11:49

מחפשת עבודה נוספת בחיפה עבור אחותי שנמצאת במצב כלכלי קשה. היא מוכנה לשמור על מבוגרים בערב (כולל לינה), לנקות משרדים, לעשות ביביסיטר לילדים. דברים בסגנון הזה ואולי גם אחרים. כמעט כל עבודה מכובדת. זה יכול להיות בסופי שבוע או בערב כי בשעות היום היא עובדת. היא בת 48, אינטליגנטית, אמינה וידידותית. אפשר עבודה חד פעמית, זמנית או קבועה. לפרטים נוספים ולהצעות להתקשר ל 3709637 בסלקום.

קרן שמש מאוחרת

על ידי נטע_ש* » 12 אוגוסט 2011, 17:39

ראיתי מנשאי יאמו במצבים חדשים למדי באתר יד 2, לפחות 3 באיזור עמק יזרעאל

קרן שמש מאוחרת

על ידי אום_שלום* » 03 אוגוסט 2011, 13:59

תודה רבה! @}
מוזמנת תמיד

קרן שמש מאוחרת

על ידי סוף_מעגל* » 20 יולי 2011, 17:43

שמחתי לקרוא את מה שכתבת אצלי (אם כי באיחור מה :-)).
בן כמה היונק היום? איך הולך?

קרן שמש מאוחרת

על ידי גם_יעל* » 01 יולי 2011, 12:07

תודה, הסתדרנו.:)

קרן שמש מאוחרת

על ידי בתנועה_מתמדת* » 30 יוני 2011, 10:46

הי, תודה רבה על המידע!@}

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 25 יוני 2011, 23:06

מותק :-) כנראה שמצאתי את המקום המושלם לספר במרכז ת"א
אם הכל יסתדר,אני אגיע ב1.7 יום שישי לספר. נשאר לי מקום רק בצהריים,מתאים?
מתה לראותכן,ולנשנש את הקטנה
נשיקות

קרן שמש מאוחרת

על ידי רוני.של.4* » 24 יוני 2011, 14:37

תודה (())

קרן שמש מאוחרת

על ידי חוט_השני* » 21 יוני 2011, 08:30

איפה אפשר לקנות את הסיר המדובר של בב?

קרן שמש מאוחרת

על ידי שיר_ה* » 20 יוני 2011, 23:04

היה לי סיר של בייבי ביורן וזה של כתר ב 20 שקל עוקף אותו בסבוב לדעתי ולדעת ילדי. חבל על הכסף, זה בטח יקר.

קרן שמש מאוחרת

על ידי רוני.של.4* » 20 יוני 2011, 10:50

יש לי 2 סירים לא של בייבי ביורן... אם יכול לעזור לך, את מוזמנת לקבלם. אני בזכרון יעקב.

קרן שמש מאוחרת

על ידי צפרדע_צבי_ופרפר* » 15 יוני 2011, 15:22

בטוחה שאורגני ורועה? נשמח מאוד לשמוע אם כן

קרן שמש מאוחרת

על ידי נגיעה_רכה* » 07 יוני 2011, 19:24

תודה על ההקשבה וקבלת הפנים החמה, חג שמח.

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 31 מאי 2011, 10:39

מותק תודה על הפירגון @}
אני אמשיך לספר במרכז,מחפשת מקום...בנתיים אנחנו פה עד ה6.7
תודה :-)

קרן שמש מאוחרת

על ידי דניאלה* » 26 מאי 2011, 22:32

איי דו (-:

קרן שמש מאוחרת

על ידי ענבל_נתן_בר* » 20 מאי 2011, 21:26

בשמחה @}

קרן שמש מאוחרת

על ידי צוויליך* » 28 אפריל 2011, 15:40

סבבה, אתם בסביבה? מדרשה?
צלצלי 077300 שבע שבע אפס תשע

צוויל

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 26 אפריל 2011, 22:47

איזה כיף להיות מוזכר באותה נשימה כמעט עם יציאה בכריעה :-D
נשמה..תבואי מתי שבא לך,אני פה,או יותר מדוייק,אנחנו פה :-]

קרן שמש מאוחרת

על ידי תזמורת_הים* » 21 אפריל 2011, 21:43

נכון, ב.ב. אכן יצאו עם מנשא ילקוט, אבל גם הוא מיועד רק לנשיאה קדמית |אוף| אז לא עשו בזה הרבה- הוא תומך בילד הרבה יותר טוב, מן הסתם גם בהורה, אבל מי שרוצה שיהיה לו באמת נוח צריך מנשא עם אופציה לגב... אין מה לעשות
אה, ומחיר התענוג כ 1000 ש'...

קרן שמש מאוחרת

על ידי אפרת_מ* » 20 אפריל 2011, 13:58

אני עם כל מה שאמרו קודם - ב.ב. בעיקר ממש לא נח להורה.
כאשר הילד נהיה כבד יותר, כל המשקל הוא על הגב.
הבנתי שיש להם דגם חדש שמחלק משקל גם לאגן. לא ראיתי, ולא יודעת אם יש בארץ (ומחירו בטח גבוה עוד יותר).
ארגו (או החיקוי שלו - יאמו) כ"כ נוח, למה בכלל ב.ב?

קרן שמש מאוחרת

על ידי תזמורת_הים* » 20 אפריל 2011, 07:32

הי,
שמעי- אין שום מקורות רציניים שאני מכירה שטוענים שבייבי ביורן הוא "לא בריא".
לדעתי, הבעיה הכי גדולה שלו היא שהוא ממש לא נוח ולא מחלק את המשקל נכון על הגוף של האמא.
מבחינת התינוק- אכן יש הסכמה פחות או יותר גורפת שפישוק הוא התנוחה הנכונה ביותר, אבל מנקודת המבט של אורתופדים הבייבי ביורן עושה את העבודה (כשהתינוק ממש קטן הבייבי ביורן מספיק רחב כדי ליצור פישוק קטנטן).
הפיזיותרפסטית שעובדת איתנו תגיד לך שיש לו עוד חסרונות- שהוא מאלץ את התינוק לישר את הגב בשלב שהתינוק עדיין זקוק לתנוחה המכונסת והמכורבלת, ושיכול להיות לחץ על כלי הדם באזור המפשעה (זה רלבנטי בעיקר בתנוחה עם הפנים החוצה). ומצד שני גם שכיבה בלילה על הגב במקום על הבטן מיישרת לתינוק את הגב ועדין לא תמצאי איש מקצוע שימליץ לך לתת לתינוק לישון על הבטן, בכלל הקורלציה בין שינה על הבטן ומוות בעריסה...
כשהורים שואלים אותי מה החסרון של הביורן אני מדגישה בעיקרון את החסרונות לנושא, הרוב המוחלט של הורים שמשתמשים בביורן פשוט לא יודעים כמה מנשא יכול להיות נוח, רובם ניסו רק מנשאים דומים לביורן או מנשאי כריכות אלסטיים (לרוב קשורים רפוי מדי ולכן לא נוחים) וחושבים שהביורן הוא פסגת הנוחות פשוט מתוך בורות. מבחינת התינוק- הוא לא אידאלי אבל אם התינוק נישא עם הפנים לאמא והמנשא מהודק היטב ולא מאפשר לו לנזול לצדדים, אני לא חושבת שאפשר לדבר על נזקים. אם את רוצה לשכנע אני מציעה פחות לדבר על החסרונות של הביורן ויותר על יתרונות של מנשאים באמת טובים.
לגבי נשיאה עם הפנים החוצה, זו תנוחה שיש לה בכל גיל המון המון "חסרונות"www.minsa.co.il/problems-w-face-out
אבל שוב, לתפיסתי אין פה אמת אובייקטיבית, כי תמיד תוכלי למצוא את האורתופד שיגיד לך שאין לו בעיה עם זה (נגיד אחרי גיל 2-3 חודשים).

ואת גברת דניאלה, עדיין נטולת דפבית, הה?...

קרן שמש מאוחרת

על ידי דניאלה* » 15 אפריל 2011, 11:54

אני לא רואה הבדל כשתינוק יושב עם רגליים בחוץ בו או במנשא אחר בחלוקת המשקל לתינוק
למיטב הבנתי זה לא נכון, חלוקת המשקל בבייבי ביורן, בין היתר בגלל הפיסוק המצומצם, מאוד לא בריאה לתינוק,
כי המשקל מתרכז באזור המפשעה והלחץ שם גדול.
מלבד זאת, הבנתי שאחד הדברים הבודדים שנחקרו "מדעית" (אולי רפואית) בקשר למנשאים,
ושעליהם יש הסכמה גם של רופאים ובעיקר אורתופדים, זה שמה שהכי בריא במנשאים זה הפיסוק הרחב של התינוק,
כמובן מרגע שהוא יכול ומוכן לפסק רגליים.
גם אני לא מתה על התנוחה עם הפנים החוצה בגיל צעיר,
ובכלל מעדיפה נשיאת גב כמה שיותר מוקדם, בעיקר כי לי זה הרבה הרבה יותר נוח.
רוב הגברים שאני מכירה שנושאים תינוקות מאוד אוהבים את הביורן, זה מנשא כזה של אבאים.

אגב כדאי לך לשאול ישירות את תזמורת הים היא בטח תדע גם להפנות אותך לכל מיני מקורות.

חג שמייח

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעל_ש* » 15 אפריל 2011, 08:00

אני יודעת ששאלת "למה לא" ביביביורן,אבל רוצה להציג גם את הצד השני...
אני נושאת עם הפנים פנימה לא ממש הבנתי מה ההבדל בתנחה לילד (שכבר מוציא רגליים החוצה גם במשאים אחרים) ממנשאים טבעיים אחרים.
יכולה להעיד מנסיוני שלי ובעיקר לאיש שלי הוא היה מאוד נוח.
כשקונים יד שניה הוא ממש לא יקר. ושוב, לצערי אני לא רואה הבדל כשתינוק יושב עם רגליים בחוץ בו או במנשא אחר בחלוקת המשקל לתינוק.
מבינה שבגיל צעיר עדיף רגליים בפנים, אבל בגיל כזה בין כה וכה אני בעד מנשא כריכות...
אגב, לבנזוג הבייביביורן היה הכי נוח באופן גורף. ונראה לי שגם לילדים...שהעדיפו בטן לבטן על בטן לגב שלנו...

גילוי נאות: אני מחובבות המנשאים...יש לי יאמו ובקו, מקדם וכנעני, מנסארי ובייביביורן, ושני מנשאי צד...
(ואני משאילה בשמחה לא מעט מהזמן...) אוהבת מאוד מאוד טבעיים, אבל איכשהו, שני ילדי הגדולים אהבו בעיקר את הבייביביורן...
השלישית עוד קטנה, אבל אני מודה בצער שאנחנו מנסים את המקדם כרגע...ולא נרשמת התלהבות מצידה...(כן מצידי...)

קרן שמש מאוחרת

על ידי שיר_ה* » 14 אפריל 2011, 21:44

ובכן, ניסיתי את הביורן האמור ועברתי ליאמו/ארגו. עג גיל 4 חדשים היינו בלופי או מנשא צד עם הראשון ועם השני בגיל חדשיים וחצי כבר לקחתי על הגב במנשא מטיפוס סיני בתנוחת צפרדע. (הוא לא אני...).
כמה סיבות לוותר על הב.ב: א.מאוד לא נוח ולא בריא להורה לאורך זמן. המשקל בעיקר על הכתפיים ולא על האגן כמו שצריך להיות. ב. אני בעד נשיאה על הגב מה שיותר מוקדם. זה טוב להם וגם לנו. מאוד לא חובבת את הנשיאה עם פנים החוצה. מיותר בעיני. חושף את התינוק בצורה מוגזמת וללא יכולת בחירה. לעומת נשיאת גב, בטן או צד. ג. לעניות דעתי האישית והמקצועית (מורה לפלדנקרייז) חלוקת המשקל בתוך המנשא מאוד לא נכונה לתינוק. ואחרי כל זה, גם יקר מאוד...

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 07 אפריל 2011, 07:16

ברור ששאלות קשות, בשביל מה התכנסנו כאן? :-)
אני ממש אשמח להיות מקושרת לחברה שלך שסיימה את המסלול של התפתחותית ולשמוע ממנה קצת על תלאות הדרך
האימייל שלי הוא yhallak1 בג'ימייל.קומ

קרן שמש מאוחרת

על ידי אמל_ית* » 06 אפריל 2011, 20:42

אהלן,
מסרתי את המייל שלך לאחותי, עדי, והיא תכתוב לך... תודה (-:

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 06 אפריל 2011, 13:02

חברתית. אבל בדיוק עכשיו מתלבטת האם להמשיך לדוקטורט או לנסות להגיע באיזה מסלול עוקף עולם להתמחות בהתפתחותית. האמת שאשמח לשמוע תובנות בנושא אם יש לך (ובטח יש לך, אחרי כל המסלול הארוך הזה).

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 06 אפריל 2011, 12:07

ידיד אמריקאי הסכים שאשלח אליו את החיתולים והוא ישלח לישראל. אז הסתדרתי! תודה רבה בכל מקרה

קרן שמש מאוחרת

על ידי ירח_לבן* » 05 אפריל 2011, 17:53

את יכולה לבקש ממנו ערסל (למשל של ר ו ב י נ א ) במקום

קרן שמש מאוחרת

על ידי א_ל_א_ן* » 05 אפריל 2011, 08:19

קרן שמש,
אולי בגיל חודשיים, זה קצת מוקדם- אבל אני הייתי ממליצה לך לתלות את זה ב פינת המטבח, וכשהקטני יהיה יותר גדול, ואף יותר- 'חמונודניק'- כינוי פרטי- תוכלי את לנדנד אותו- ולא הוא לנדנד לך. תגידי לאבא שלך, שמומלץ להוסיף לנדנדה גם מדיח כלים-
...ואם את לא רוצה את כל העסקה- תמיד תוכלו לתלות את זה במטבח שלי...

קרן שמש מאוחרת

על ידי אום_שלום* » 05 אפריל 2011, 00:18

באונסר זה ממש לא מומלץ לתינוקות או בכלל. יותר מדי עומס על איברי גוף שעדיין לא יודעים לשאת את העומס בעצמם.

קרן שמש מאוחרת

על ידי פלונית* » 04 אפריל 2011, 23:06

באונסר עפ מה שיודעת מאד מאד טוב המגע עם הקרקע מאפשר תנועה וזרימה בחוט השדרה זו לא עמידה כי הגוף תלוי ומזדקף כרצונו.יש לנו כמה כאלה שהבאתי וכל מי שקיבל מאד מאד מרוצה!

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 04 אפריל 2011, 20:51

טוב, נגמר היום ולא הצלחתי למצוא מישהו שחוזר בקרוב מארה"ב. אם עניין הדיילת רלוונטי וזמין, אני יותר מאשמח להזמין חיתולים לאיזו כתובת מלון ולנייד את זה דרכה, וכמובן שאשמח לגמול לה, כפי שתראה לנכון...

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 04 אפריל 2011, 15:23

אם תחליטו לבדוק את האפשרות הזו אני מאוד אשמח להצטרף

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 04 אפריל 2011, 11:54

(ועכשיו עצרתי לרגע לקרוא פה, ורציתי להגיד- גם אני: לומדת פסיכולוגיה, אמא של קטנטן בן כמעט שמונה חודשים. איזה כיף למצוא כאן אנשים).

קרן שמש מאוחרת

על ידי יעלפו_מהמושב* » 04 אפריל 2011, 11:49

כן, גם אני. עכשיו אני מחפשת מישהו שיוכל לשנע אותם עבורי מארה"ב לישראל...

קרן שמש מאוחרת

על ידי כאן_ועכשיו* » 28 מרץ 2011, 19:27

לא מאמינה שפיספסנו אתכם בחודש.. אנחנו עוברים מתל אביב למצפה רמון אחרי פסח (-:
חיפשנו בית במדרשה ולא מצאנו.. וכך היקום שילח אותנו למצפה במקום..
שיהיה מעבר קל ושמח

קרן שמש מאוחרת

על ידי ללי_באדולינה* » 27 מרץ 2011, 12:39

הי קרן, לנו המעבר דרומה זנ רלוונטי אולי בשנה הבאה (2012)
מתי אתם מתכננים לזוז מהמדבר?

קרן שמש מאוחרת

על ידי במבי_ק* » 21 מרץ 2011, 17:19

הי קרן, תודה. איפה בירושלים זה נמצא?

קרן שמש מאוחרת

על ידי דניאלה* » 21 מרץ 2011, 09:39

היא בת 7 חודשים אוטוטו ובחודשיים האחרונים יש הרבה יותר סירובים להתפשפש
רק באתי לספר שגם אצלנו היה ככה. ממש תינוקת קלאסית יש לך (-:
לדעתי ברגע שהם קצת יותר עצמאיים ומתניידים מיד הם מסרבים לפשפוש כי אינסטנקטיבית הם מסוגלים לעשות צרכים בעצמם, בלי להתלכלך
(את יודעת, אם היינו חיים בג'ונגל וכל זה).
זה שלב שבתור אמא מערבית מצאתי את עצמי לפעמים אובדת עצות ומקללת את כל העסק,
אבל חיתול כבר נראה לי אופציה הזויה ביותר, כבר עברתי את נקודת האל-חזור והתמכרתי לחלוטין לטוסיק המאוורר.

קרן שמש מאוחרת

על ידי רוניתה_פיתה* » 17 מרץ 2011, 01:00

בשמחה (-:
שיהיה לכם שמח בלב, ביבש וברטוב (גם ככה השמש מגיעה כבר כדי לייבש הכל בצ'יק)
"אם זה טוב ואם זה רע - אין כבר דרך חזרה" (-;

קרן שמש מאוחרת

על ידי ורד_דרור* » 16 מרץ 2011, 16:41

גם רמת ישראל אחלה, אנחנו מרמת ישראל. גרים בבית על הקרקע בלי שכנים מעלינו, שזה ממש נדיר בתל אביב.
נשמח אם תגיעו גם אתם לשכונה

קרן שמש מאוחרת

על ידי ענבל_נתן_בר* » 16 מרץ 2011, 16:31

אכן טעות משעשעת (-:

קרן שמש מאוחרת

על ידי ענבל_נתן_בר* » 16 מרץ 2011, 09:52

את מביצרון? אז אנחנו שכנות ואני לא מכירה אותך?

קרן שמש מאוחרת

על ידי ענבל_נתן_בר* » 16 מרץ 2011, 09:47

הי קרן, אם זה חדר גדול ומאוורר, ואת שמה שתיים- שלוש טיפות - אין בעיה. אבל אל תשימי ליד התינוק, ולא כל יום.

קרן שמש מאוחרת

על ידי ורד_דרור* » 15 מרץ 2011, 22:50

יש פה בביצרון-רמת ישראל בחור בשם יניב, אם אני לא טועה, הוא מן כלבויניק כזה - גנן, צבעי וגבאי בית הכנסת. הוא גםמתווך לעת מצוא ובדרך כלל יש לו דברים מעניינים. ה טלפון שלו הוא 0522571558

קרן שמש מאוחרת

על ידי ורד_דרור* » 15 מרץ 2011, 22:34

אין לי משהו ספציפי אבל שמעתי שבביצרון יש כמה וכמה דירות להשכרה כרגע, זה מקום שדי עונה על הדרישות שלך. גם רמת ישראל, הצמודה לביצרון, היא מקום מצוין, סוג של כפר באמצע תל אביב, צמוד לגבעתיים. אם אני אראה משהו אומר לך .

קרן שמש מאוחרת

על ידי פרח_הלימון* » 14 מרץ 2011, 15:34

בלי לחץ
נשיקות @}

חזרה למעלה