תקשורים שקיבלתי מקריון

אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

  • אני מאוד הופתעתי שקיבלתי תיקשור מיישות כ"כ ידועה כקריון. אך אני יודעת שמה שחשוב זה לחשוף את המידע לכמה שיותר אנשים וזה מה שאני עושה .
לפי השם של הדף אתם יכולים לנחש שאני מקווה לקבל עוד מסרים.*
תאריך: 29.7.03

תקשור בנושא שפע. תת-נושא כסף

כל-כך פשוט היה לכם פעם להבין ערך של הדברים. אתה היית מגדל עגבניות והשכן חיטה ופעם בכמה זמן הייתם מתחלפים. החיים היו הרבה יותר פשוטים. היית בא כדי לטחון חיטה והיית משאיר חלק לזה שהיה לו מטחנה וכולכם הייתם מרגישים שיצאתם נישכרים. אתה קיבלת קמח והוא חלקיק מהחיטה שלך. שניכם הרגשתם שקיבלתם תגמול שווה. הוא הרוויח את הלחם שלו ואתה שלמת על הקמח בכך שהשארת חלק מהחיטה שלך.

באיזשהוא שלב הייחסים נעשו יותר מסובכים והביאו מטבע שהיום אתם קוראים לו כסף. והשרשרת ניראית כך:

אני עובד בעבודה X =>(מקבל) כסף =>(משלם) מוצר

הבלבול מתחיל מכך שאתם לא מרגישים שאתם מייצרים משהו כי בחלק גדול מהעבודות אתם לא יכולים לראות את כל השרשרת שיוצרת מוצר, אתם יכולים להיות חוליה קטנה בשרשרת שמייצרת מוצר או לעבוד בעבודת מחשבים שבה אתם בכלל לא מרגישים שאתה מייצרים משהו. מכאן נוצרת המבוכה שקשורה לקבלת כסף, אתם לא מרגישים שאתם מייצרים משהו, לא ברור לכם מה אתם בדיוק מוכרים, כי מה זה למכור את הכשרונות שלכם?

ואז יש גם מבוכה על מה אתם משלמים כי הדרישות שלכם הפכו להיות מורכבות. אם פעם מוזיקאי שהיה שר ברחובות, היה רוצה להרוויח איזה ארוחה, משקה חריף או בגד בשביל עצמו, היום אתם עוטפים את עצמכם בהמון חפצים, אוכלים כמויות של אוכל ובסה"כ חיים בתוך הזבל, כי בהרבה חפצים אתם לא משתמשים ומה זה אוסף של חפצים שאתם לא משתמשים – זבל.

תחשבו כמה דיסקים יש אצלכם שאתם לא שמעתם תקופה מאד ארוכה. הארונות מפוצצים בבגדים ובנעליים שלא לבשתם שנים. כמה צעצועים יש אצלכם בבית שהילדים לא נוגעים ואתם מאיזו שהיא סיבה לא זורקים? תראו את הבתים שלכם. לפעמים יש לכם חדר מיוחד כדי לשמור את החפצים שקניתם ואתם לא משתמשים בהם. הקניות הפכו לצורך הישרדותי לצורך מילוי הנשמה שלכם.

אתם כל-כך אוהבים כסף וסוגדים לכסף שאתם מאמינים שכסף יכול הכל. אם אתם רוצים לגרום לעצמכם תחושה שאתם אוהבים את עצמכם אתם תפעילו כספומט, תוציאו כסף ותקנו לעצמכם עוד כמה דברים שאתם תגרמו לבתיכם להראות עוד יותר כפח-זבל. אם אתם רוצים להראות לילדיכם שאתם אוהבים אותם אתם תקנו להם משהו או תקחו אותם לבלוי בתשלום יקר. וכך תלמדו את הדור החדש שלפנק את עצמך זה לשלם כסף עבור משהו.

איך אתם יודעים שאתם כשרוניים? לא בכך שאנשים יספרו לכם כמה שעזרתם להם אלא בכך שישלמו לכם הרבה כסף.
על מה אתם חולמים? על כסף ולא סתם כסף, הרבה כסף. כמה מאיתכם יכולים להגיד למה הם צריכים כסף באמת? התשובה ברוב המקרים תהיה: שיהיה! זה לא אומר שאתם צריכים לזלזל בעצמכם בכך שאתם לא תקחו את הכסף עבור שירותיכם, אבל הכל צריך להיות בפרופורציות.

אתם לא יולדים ילדים כי אתם פוחדים שלא יהיה לכם מספיק כסף כדי לגדל אותם. אתם זקוקים לכסף כדי לקנות דירה מספיק גדולה כדי שכל בן בית יוכל לתפוס את המקום שלו ולחיות בבדידות מבלי להרגיש אחד את השני. אתם צריכים כסף כדי לקנות עוד מכשיר טלוויזיה ובכך למנוע אפילו פגישות קטנות שהיו פעם.

איך הפכתם להיות כל-כך תלויים בכסף?! איך זה קרה שפחד ממינוס בבנק שווה לפחד ממוות? איבדתם פרופורציה לגמרי. אתם מוכנים להשתעבד בעבודות משעממות רק כדי להרוויח כסף, הרבה כסף. אתם גורמים לילדיכם להיות יתומים מאבא או משני הורים רק כדי להרוויח כסף. אתם זורקים את ילדיכם מהבית לידיים של זרים רק כדי להרוויח כסף. אתם שוכחים שילדיכם זה העתיד שלכם ולא עוד כמה פרוטות שאתם תצליחו להשיג.

בעצם אתם הפכנו לעבדים אלא שהפעם אתם לא עבדים של איזה בן-אדם אלא עבדים של מטבע. ותזכרו את תחילת הסיפור, שאנשים שידעו מה הם רוצים הם היו מקבלים בדיוק מה שהם היו רוצים כמו: קמח ללחם או חיטה בשביל הקמח או עגבניות או שירה עבור ארוחה. הרי התפקיד של היקום הוא לספק לכם את צרכיכם, אבל הוא לא יכול לספק את הצורך בלהשתיק את הפחד. הוא יכול לספק לכם בגדים או גג, לעזור לכם בהשגת אוכל אבל הוא לא יכול לעזור לכם ליצור הרבה כסף רק כדי לכסות את המינוס בבנק.

אולי כל פעם שאתם חושבים לקבל כסף תחשבו עבור מה אתם רוצים להשתמש בו. אולי תבינו שהמינוס בבנק מייצג את עומק הפחד שלכם באיבוד שליטה על כמות הכסף בבנק. תזכרו שהכסף בבנק זה לא המטרה, המטרה היא התקדמות אישית כבן-אדם ואחת המטרות בדרך הזאת זה להשתחרר מהחרדות בחיים. במקום לנסות לשלוט בכמות הכסף בבנק, תשלטו במחשבות שקשורות לכסף. כל פעם שאתם בודקים את חשבון הבנק שלכם, תבדקו את האמונות שלכם.

יש מספיק שמש בשביל כולם. כל בית שיש בו דוד-שמש מקבל מים חמים וברגע שאחד הדודים מקולקל, אז הדיירים מפסיקים לקבל מים חמים. זה לא שאין מספיק חום שמש בשביל כולם, זה רק אומר שהדוד מקולקל. ואם תחשבו על הדוגמה הזאת במושגים של כסף ואמונה, תבינו שהאמונה השלילית שלכם היא זו שמשבשת קבלה של כסף.

לסיום: תצאו מהעבדות, תפתחו את החלונות, תנשמו אוויר, תזרקו את הזבל מהמזבלות שלכם, תנסו לגלות דברים שעושים לכם טוב והם לא דורשים כסף. תגלו שגם בבתים קטנים אתם יכולים להיות מאושרים, ברגע שאין לכם רכוש. תשאירו לכם רק דברים שבאמת עושים לכם אושר ובלעדיהם אתם לא יכולים לחיות. תנסו לחיות בבתים קטנים יותר זה עושה פחות נזק לאדמה וכך אתם תרגישו יותר אחד את השני.

בברכה ובאהבה - קריון
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי בשמת_א* »

אהבתי לקרוא.
שאלה קטנה: מי זה קריון? למה הוא מפורסם?
און_שריג*
הודעות: 2
הצטרפות: 03 אוגוסט 2003, 14:35

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי און_שריג* »

זאת יישות שיש מישהו שמתקשר אותה כבר הרבה שנים, ומוציא גם הרבה ספרים עם מסרים חזקים. ראי לעיל אתר אור ואהבה www.ahava.netfirms.com.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי ורד_לב* »

וואהו, אלונה תודה.
זה תמיד בא בזמן!!!
תמשיכי לכתוב עוד, כשיהיה... ;-)
מיכל_מ*
הודעות: 580
הצטרפות: 06 דצמבר 2001, 17:44
דף אישי: הדף האישי של מיכל_מ*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי מיכל_מ* »

גם לי זה בא בזמן, אני אורזת לקראת מעבר דירה ובזכות הקטע הזה אני זורקת בחדווה וגיל! באמת, זו הרגשה ממש טובה! זה הקל עליי בכל תהליך המיון שבו תמיד אני נוטה להקשות על עצמי בהתלבטויות ממושכות. פתאום נעשה יותר קל לזרוק (וזה אולי עלול להשמע חסר ערך, אבל מי שארז לאחרונה בטח מבין). אז אלונה, תודה גם ממני.
דון_דון*
הודעות: 1
הצטרפות: 04 אוגוסט 2003, 08:21

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי דון_דון* »

ואם אני אתן לעצמי שם מוזר גם אני אוכל להפיץ את תורתי?
האם תקשיבו לה למרות שאני ישות שאפשר לתקשר איתה יותר בקלות?(בינתיים לפחות)
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

דון דון :-) כל ידע תתקבל בברכה. חוץ מזה זה לא משנה האם יקשיבו לך או לא. מי שצריך לשמוע ישמע.
ענת_שן_לוי*
הודעות: 1278
הצטרפות: 26 ספטמבר 2001, 22:10
דף אישי: הדף האישי של ענת_שן_לוי*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי ענת_שן_לוי* »

איזה יופי לשמוע מקריון בעברית (?) ובצורה כל כך פשוטה וצנועה. אני לא יכולה לקרוא את הספרים שלו כי הם נכתבים בצורה אמריקאית-מסחרית כל כך.
אלונה, תודה על השיתוף. אני בטוחה שזה יעזור לי להפטר מיותר דברים. מתחיל כבר להיות כאן מין "לחץ חברתי" שאני שמחה להיות מושפעת ממנו.
זה ביחד עם "שיטת המגירות" מנקה את הנשמה!
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי בשמת_א* »

אלונה - יפהפה.
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

תאריך: 6.8.03

תקשור בנושא ראשי התחייבות
  1. התחייבות אישית.
כולכם מכירים את ההרגשה שאתם רוצים לעשות משהו ולא יודעים בדיוק מה. אתם מרגישים בלב שמשהו חסר לכם בחיים אבל לא ברור לכם מה. משהו התפספס. משהו ברח מתשומת הלב שלכם. אתם רואים משהו בזווית העין אבל לא מצליחים להבין מה, כמו פרפר שנוגעים בכנפיים העדינות שלו ומרגישים את הרטט אך לא מספיקים לתפוס והוא בורח מהידיים ולא נשאר ביד כלום, רק התחושה באצבעות, התחושה שאומרת שהיה משהו והתפספס.
ואז אתם חושבים שהחיים שלכם לא מושלמים אך לא מבינים למה. מה הפרפר הזה שהנשמה שלכם רוצה לתפוס, הרטט הזה זה הקול הפנימי שלכם, קול כל-כך שקט שקשה לשמוע, צריך שכל שאר הקולות ייפסקו לרגע ואז בדממה במקום שאין בו כלום אך יש בו הכל תרגישו את הרטט. מפעם לפעם הרטט יתחזק וכך יהפוך לרעם וכך בפחות מאמץ תוכלו לשמוע אותו.

הקול הפנימי הזה זו הדרכה אישית שכל אחד מכם מקבל ממדריכים שכל-כך אוהבים אותכם ותומכים בכם. אך יש כל-כך הרבה הפרעות שמפריעות לשמוע אותנו, כמו צרכים של אנשים אחרים, כמו מחשבות טורדניות על עתיד ותסכולים מהעבר, חרדות וחששות, כל זה נראה לכם חשוב וגם לרגע אתם מאמינים שזה החיים האמיתיים שלכם, אך משהו משאיר טעם רע בפה, תחושה שפספסתם הזדמנויות חשובות בחיים. שהחיים שלכם לא כמו שהייתם רוצים ואז אתם מתחילים לחשוב שאם היה לכם יותר כסף או אם היתה לכם זוגיות מוצלחת, או אם הייתם מוצאים את עצמכם בקצה אחר של כדור הארץ, אז הייתם מרגישים מאושרים.

אתם מכירים את התחושה שקרויה אושר. הנשמה שלכם זועקת לו אך אתם לא יודעים איך להשיג אותו. ולמה זה קרה? כי שכחתם למה הגעתם לכאן. יש לכל אחד ואחד מכם התחייבות אישית. לפני שהגעתם לכדור-הארץ התחייבתם לחיות ולחוות את החיים במלואם, להנות מכל רגע בחייכם תוך כדי התפתחות אישית, ושאיפה להיות מחובר לעצמך בכל רגע בחייך. שום דבר אחר לא יכול לגרום לכם אושר. רק התעלות רוחנית, תוך כדי חוויה פיזית, מחבר אותכם למקור התחושה שקרויה אושר.

המדריכים שצמודים אליכם נמצאים אתכם כדי להזכיר לכם ולכוון אותכם. תקשיבו לקול הקטן אפילו שנראה לכם שהוא אומר דברים שלא מתחברים למציאות שלכם. תנו לו לדבר, תקשיבו לו, תלמדו להעזר בו בכל רגע ורגע בהווה שלכם. תנו לו להתרחב, לעטוף אותכם, לקחת אותכם למקומות שעדיין לא הכרתם. תנו לו להוביל, תעזרו בו כשאתם צריכים לבחור, אך תזכרו שהבחירות הם על אחריותכם. אף אחד לא יכול לחיות את חייכם במקומכם.

אנחנו המדריכים נמצאים סביבכם, חובקים אותכם, קוראים את ההילה שלכם, מקבלים את המסרים שלכם, רצונות, מצבי רוח, מחשבות, ועוזרים לכם לכוון את האנרגיה שלכם. מה שהכי חסר להגשמת הבקשות שלכם זה התכוונות מצדכם. אני מדבר על מחשבה צלולה ברורה ורגועה שבה יש את האנפורמציה הנדרשת לקבלת משאלותיכם. רק מחשבה נקיה מכל האמוציות פותחת את הדלת לדברים רצויים. זה מאד פשוט אלא שכדי להגיע למצב הזה, חשוב להרגיע את המחשבות, את הרגשות, את החששות ולהגיע למקום שאין בו כלום ושם להרגיש את הדבר שאתם כל-כך רוצים. כך תוכלו גם לגלות מה הסיבה שעד היום לא הצלחתם לקבל את בקשתכם, או להבין מה בדיוק אתם רוצים.

השינוי יכול להתבצע ברמה של התאים בגופכם, אך אתם צריכים להתכוון לכך. מאד חשוב להיות ממוקדים, לראות את המטרה שלפניכם. החוכמה היא לא להתמקד בפרטים הקטנים אלא בנקודה הסופית, כך תוכלו לתת לדברים לקרות בלי צורך בשליטה של כל שניה ולהגיע ליעד הנחשק במהירות המקסימלית.

חשוב לי להדגיש נושא של הבטחות. כשאתם מבטיחים משהו כלפי עצמכם או כלפי אחרים אתם משחררים אנרגיה מסוימת שיש בה התחייבות, ברגע שאתם דוחים או משנים את ההבטחה ( ההתחייבות) אתם משנים את האנרגיה שהשתחררה לחלל האוויר, כך נוצר בלבול אנרגטי שהוא קשה לקריאה וכמובן גם לביצוע. מאד חשוב שכל דבר שאתם מזכירים באקראי, נגיד לא לשכוח לקנות משהו, אתם גם תבצעו, כי ברגע שאתם לא מבצעים, נוצר סביבכם, בלבול אנרגטי, שאתם מרגישים כתחושת תסכול. ברגע שאתם מפרים הבטחה (התחייבות) כלפי אנשים אחרים, האנרגיה שנוצרת מכך היא מאד טעונה וקשה, כי חוץ מהבילבול האנרגטי מתווספת גם אנרגיה של בן-אדם שאיכזבתם אותו.

כל האנרגיות האלו, שנוצרות מהפרת הבטחות, נראות כמו עננים סביבכם ומפריעים ליצירת אנרגיה נקייה וממוקדת, שגם אתם תוכלו להתרכז בה יותר טוב וגם אנחנו נוכל לקרוא אותכם ולעזור לכם ביתר יעילות.

חשוב לזכור שלא משנה מה קורה סביבכם, תהיו קשובים רק למרכז הפנימי שלכם, לקולות קטנים ורחשים שבליבכם, תהיו נאמנים לעצמכם ולהבטחות שלכם וזו התחייבות האישית שלכם.


באהבה - קריון
  1. התחייבות לגוף הפיזי. 11.8.03
ברגע שיצאתם למסע, כל אחד מכם בחר את הגוף הפיזי שרצה להיכנס בו. הגוף הפיזי של כל אחד ממכם מתאים כמו כפפה למה שבחרתם לחוות. ברגע שבחרתם להיכנס לתוך הגוף התחייבתם, הבטחתם לגופכם, לחוות דרכו את מלוא החוויה שנקראת ההווה. אם משהו ממכם החליט לוותר על חוויה, מסיבה זו או אחרת, כך הוא גם לא קיבל כלים לחוות אותה. לדוגמא עיוורון או חרשות.

ברגע שיש לכם את כל החושים סימן שהתכוונתם להשתמש בהם. כל רגע שאתם חיים תנצלו כהזדמנות לחוות משהו, לטעום, להריח, לגעת, לחוש, לראות. תצרו דברים עם הידיים, תפסיקו לחשוב, תנו לידיים לחשוב במקומכם. אם תצליחו לנתק את המוח ותתנו חופש לידיים שלכם פתאום תגלו שאתם יכולים ליצור מבנים מסובכים מחתיכת עץ או לאפות מאפים שלא ידעתם אפילו שאתם יודעים איך לאפות אותם. אל תפחדו ללכלך ידיים. חינכו אותכם שאסור להתלכלך. הגוף שלכם צמא לחוות תחושה של בוץ על העור, קצות האצבעות שלכם מלאים עצבים שרוצים לחוות תחושה של חומרים שונים ומשונים.

תעקבו פעם אחרי ילדים קטנים לפני שלימדו אותם איך בדיוק צריכים לעשות דברים וגם את העובדה שבלי הוראות מדויקות הם לא יצליחו לעשות דברים. תסתכלו עליהם ותראו איך הם עושים דברים שונים ומדהימים באמצעו הידיים שלהם. אם תשאלו אותם איך הם ידעו לעשות משהו הם לא יצליחו להסביר לכם כי אין הסבר הגיוני לידע של הגוף.

תחשבו על הרגעים הקטנים שכן הצלחתם לנתק את המוח ורק נתתם לגוף שלכם לחיות. תחשבו על חווית המין, שם חוויתם ברגעי השיא, רק תחושה של הגוף שלכם, שהמוח לא הכתיב לכם מה אתם אמורים לחוות. נשים שילדו בלי משככי כאבים והיו מוכנות לכך, יכולות לדווח על אושר שבלחוות את הכאב. הגוף שלנו רוצה לחוות ולא משנה מה, אך המוח נותן לנו אפשרות לברוח מלהרגיש דברים פיזיים. הסיבה לכך זה פחד, פחד מכאב או פחד מזה שלא נצליח, אך הדבר היחיד שצריך להדאיג אותנו כלפי גופנו זה להפר את ההבטחה שהבטחנו.

רבים מכם מאשימים את האוכל בצרות שיש לכם עם גופכם. אתם מנסים צרופים כאלו או אחרים, מונעים מעצמכם צורות של אוכל שונות ומשונות, אך מפספסים דבר אחד, שהאוכל זה אחד מהחוויות שאתם יכולים לתת לגוף שלכם לחוות ולא יותר מזה, אך המחשבות שנצמדות לתהליך האכילה הם פתח לצרות. אתם מאשימים את השהייה שלכם בשמש במחלות שקשורות בעור ולא חושבים שהעור שלכם צמא לחוויות ורק חוסר החוויות או מחשבות פוגעות יגרמו לעור שלכם לחלות.

אני יכול להמשיך ולתת עוד הרבה דוגמאות איך כל חלק וחלק בגופכם נולד כדי לחוות ואיך הוא סובל בלי זה, אך המסר הוא ברור: תתחילו להכיר את גופכם ותחוו את החיים שלכם במלואם.

אנחנו המדריכים שלכם כאן אתכם כדי להזכיר לכם איך להשתמש בגופכם.


באהבה - קריון
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

בשמת ,תודה :-)
מגע_בריאות*
הודעות: 28
הצטרפות: 13 אוגוסט 2003, 12:05
דף אישי: הדף האישי של מגע_בריאות*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי מגע_בריאות* »

יו אלונה זה מדהים !
איך את עושה את זה ? אמרת שזאת הפתעה, מה הוא בא בלילה ופתאום נכנס לך למוח ?
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

מגע :-) . אני כבר מתקשרת תקופה ארוכה. בדרך כלל אני מקבלת תקשורים יותר אישיים. הפעם תקשורים בסגנון אחר ,בשפה אחרת ועם שם בסוף.
ויויאן_מיוחס*
הודעות: 159
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 14:36
דף אישי: הדף האישי של ויויאן_מיוחס*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי ויויאן_מיוחס* »

דון דון ומגע בריאות,
פתיחת דיון על הרלוונטיות ועל התקפות של תיקשור נראים לי מאוד במקום, אבל הטון הציני וההתחבאות מאחורי כינויים סתמיים נראים לי כסתם פחדנות.
רוצים לפתוח דיון רציני על תיקשור או לתת ביקורת לדרך שבה הדברים מועברים, תפדלו, אבל למה להתחבא מאחורי כינוי מתחכם.
אם אתם רוצים באמת לקבל תשובה רצינית מאלונה או כל אחד אחר, מן הראוי שתכתבו תחת שימכם האמיתי או הניק שלכם.
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אביב_חדש* »

אלונה - איך את זוכרת כל מה שהיה בתקשור? מקליטה, כותבת, מקלידה תוך כדי באתר? אני נפעמת ומקנאה.
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

אני מקבלת את התקשור ובן זוגי יושב עם מחברת ועט, אני אומרת בקול מה שאני מקבלת והוא רושם למחברת.
אם אני מתקשרת למישהו שרוצה לקבל ממני יעוץ ,אז אני פשוט אומרת בקול מה שמגיע עלי.
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

תאריך: 30.8.03

תקשור בנושא ראשי שפע – תת נושא אהבה

רבים מכם תוהים מה זה המושג הזה אהבה. המושג אהבה הוא פשוט ומסובך בו זמנית. אני אנסה להסביר מה פשוט בו ומה מסובך בו. אם נקשיב לעצמנו בשקט במצב מדיטטיבי, נצליח להגיע לתחושה רכה ומחבקת שקטה ורגועה, נעימה כמו ענן ביום חם שלשניה מסתיר את השמש, כמו משב רוח קריר שקצת מזיז לנו את השיער. כמו ליטוף של פרווה של חתול או כלב. ההרגשה הזאת נקראת אהבה.

מה מסובך באהבה. הסיבוך מתחיל מהילדות. ההורים שלכם שאמורים לאהוב אתכם כמו שאתם, משדרים לכם מסרים שהם הפוכים מאהבה. הציפיות שלהם אליכם, התסכולים שלהם מאתכם וגם אתם מתחילים להרגיש רגשות מעורבים כלפיהם וכלפי עצמכם. מלמדים אתכם שאתם אוהבים את ההורים שלכם. לא מאפשרים לכם לכעוס, להתעצבן ולהיות מתוסכלים. כל מה שמותר לכם זה להיות רגועים ושמחים. גם מצפים ממכם שהרגש היחיד שתרגישו כלפי ההורים שלכם וכלפי האחים שלכם זה רגש שנקרא אהבה. ככה אתם לומדים לקרוא לאהבה גם קנאה, גם צער, גם כעס.

האפשרות להתחבר לאהבה נקיה מאפשרת גם להתחבר להווה. ברגע שאתם נזכרים מה זה אהבה פשוטה, אתם תוכלו להפריד את כל מגוון הרגשות האחרים מהאהבה ולחיות כל אחד ואחד מהם כרגש נפרד ולהיות יותר ברורים כלפי עצמכם וכלפי הסובבים אתכם. זה בסדר לכעוס על ילד או על ההורה שלכם רק אל תקראו לזה אהבה. תחוו את הרגש של כעס עד הסוף. כך לא תבלבלו את מי שנמצא מולכם בעוד שלל רגשות שיש לכם וכך גם תאפשרו למי שנמצא מולכם להגיב בהתאם ברגש נקי שלו, שהוא מרגיש באותו רגע.

אין סיבה להרגיש נקיפות מצפון אם אתם חווים רגש אחר מאשר אהבה. בשביל זה קיבלתם במתנה את כל הרגשות. זה כמו לקבל צבעים כמו אדום, צהוב, ירוק, כחול, שחור ולבן ונגיד לבן זה אהבה ולערבב את כל הצבעים בתוך הלבן הזה. כך תקבלו צבע אחר אבל לא לבן וצריך לקרוא לו בשם אחר, אך אתם ממשיכים לקרוא לו לבן למרות שהוא הפסיק להיות לבן ברגע שהוספתם לו צבע אחר.

ברגע שתכירו ברגש הזה, באהבה, תוכלו לחוות את כל הפעילויות של יום יום בצורה אחרת. כך תוכלו להכיר איזה דברים גורמים לכם אושר ומה אתם לא סובלים.

תעברו בביתכם, תגעו בכל חפץ. מה אתם מרגישים באמת? האם הוא גורם לכם אהבה או שאתם חיים איתו רק בגלל שהתרגלתם לראות אותו מול הפרצוף שלכם והוא משאיר אתכם אדישים. או שהוא גורם לכם עצבנות או שסתם אי-נוחות מסוימת.

תעברו על האנשים שיש בחייכם. תעבירו אותם דרך אותה הבדיקה. תשאירו איתכם רק את האנשים שגורמים לכם אושר ואם לא אז תנסו אולי להבין למה אתם נמצאים איתם.

תעברו על האירועים היום יומיים שלכם. אם אתם מוצאים משהו שגורם לכם תחושת אהבה, תשמרו אותם כמו פנינים. תחזרו עליהם. תנסו להגדיל חוויות כאלה ביום יום שלכם וכך תעשירו את החיים שלכם.

המטרה שלכם להנות מהחיים.


אלונה וארז רוטר
מגע_בריאות*
הודעות: 28
הצטרפות: 13 אוגוסט 2003, 12:05
דף אישי: הדף האישי של מגע_בריאות*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי מגע_בריאות* »

אלונה זה נראה כמו תקשור שנפסק באמצע.
חסר לי הרמות השונות שיש באהבה והמילוי של הנפש והרגש מעבר לליטוף של פרווה.
וגם יש אנשים נניח במקום העבודה שלי שאני לא חשה כלפיהם אהבה ובכל זאת אני חיה איתם ומעבירה איתם חלק גדול משעות העירות שלי..

לויויאן - אני לא יודעת למה הכללת אותי ואת דון דון בנשימה אחת.
יתכן שהדברים של דון דון באו מתוך ציניות ולגלוג - את זה צריך לשמוע מפיו (או מפיה),
אך אני באמת התפעלתי מהתקשורים של קריון/אלונה.
וגם שאלתי ברצינות לגבי איך מגיעים לדרגה כזו ואיזה הכנות צריך לעשות.
אני חושבת שגם אלונה הבינה את דברי ברצינות ובהערכה ולא כציניים.

מדברים שכבר ראיתי בחיים אני לא מאמינה באפשרות של תקשורים אלא יודעת שזה קיים, ואולי אם יתמזל מזלי (ואאזור כוחות לכך) - אגיע גם אני לדרגה רוחנית כזו.

לגבי השם האמיתי שלי - אני מעריכה את זה שאת מתקראת בשמך האמיתי באתר (האמנם ? ואיך נדע זאת ?), אולם מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין, ואני שכבר סבלתי בעבר מכך שזהותי נחשפה באינטרנט - לא מתכוונת להיפגע שוב, ואפילו אם הסיכוי קלוש.

מגע בריאות זה לא שם אקראי או סתמי אלא בחירה שבחרתי, ואני כותבת תחת שם זה בעוד דפים באתר. ומקווה שאת מכבדת את הבחירה שלי כמו שאר הגולשים והכותבים.
אלונה_רוטר*
הודעות: 248
הצטרפות: 26 יולי 2001, 22:25

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי אלונה_רוטר* »

מגע ,זה המסר שקיבלתי, אולי המטרה שלו היה להראות פשטות של אהבה ,אולי יגיע עוד תקשור, אני לא יודעת.
המסרים שאני מקבלת לא הופכים אותי למבינה הכל, אני ס"הכ ערוץ שדרכו מגיע מידע ,מין טלויזיה אנושית שמשדרת כל מה שמעבירים לה . עכשיו בקשר למה שכתבת מקודם. אני בהחלט התיחסתי ברצינות למה ששאלת, אך במחשבה שניה
הניק שלך עשה לי תחושה ,שאולי הסתתרה אירוניה מסוימת מאחורי השאלה. אני שמחה לדעת שטעיתי.
אני גם אנצל את הבמה כדי להגיד משהו שמאוד חשוב.
לכל מי שמכיר אותי בזמן שאני עובדת (יעוץ אישי או יעוץ של הבתים) אני נמצאת במצב של תיקשור וכך אני מקבלת מידע נקי , אך שאר הזמן אני בן אדם רגיל עם כל השעורים שאני צריכה ללמוד וים של הבנות שאני עוד צריכה להבין.
נא לא לצפות ממני ליותר ממה שאני (לפעמים אני קולטת את זה וזה מלחיץ אותי)
דורינה*
הודעות: 12
הצטרפות: 01 מאי 2005, 11:17

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי דורינה* »

ההודעה האחרונה היא מספטמבר 2003, או שיש דף המשך היכן שהוא? אני חדשה בפורום הזה ולא מכירה את הכללים.
סמאדי*
הודעות: 3
הצטרפות: 31 מאי 2005, 09:54

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי סמאדי* »

מחפשת מתקשרת בשם עדיה. לפני 9 שנים בערך השתתפתי בקבוצת תקשור שהיא העבירה בקריית טבעון. אם מישהו מכם יודע איך אוכל ליצור איתה קשר, אנא, שלחו לי דואר אלקטרוני לכתובת [email protected]
המון תודה, סמאדי
עדי_ברן*
הודעות: 144
הצטרפות: 14 יולי 2005, 11:39

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי עדי_ברן* »

אלונה תודה, מצאתי פתאום את מה שכתבת בדיוק בזמן הנכון
@}
שחר_חדש*
הודעות: 139
הצטרפות: 30 אוקטובר 2005, 22:05
דף אישי: הדף האישי של שחר_חדש*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי שחר_חדש* »

כמה כיף לקרוא את קריון בעברית. הרבה שנים לא נתקלתי בחומר שלו (כן, למרות שהוא שוכב איפשהו בין הספרים).
אז תודה!
תודה*
הודעות: 39
הצטרפות: 21 ספטמבר 2004, 22:14

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי תודה* »

אלונה יקרה,

אני קוראת את המסרים שאת מעבירה, ואני מרגישה שאת פשוט מכוונת אלי, לכאן ולעכשיו.

תודה !!! @}
לושינקה*
הודעות: 3
הצטרפות: 07 ינואר 2007, 16:19

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי לושינקה* »

אלונה תודה רבה על השיתוף בתיקשורים . נתקלתי בהם בדיוק בזמן המתאים הם מחזירים אותי לפרופורציות לגבי מה אני עושה פה בחיים האלה .
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

את ''קריון'' מתקשר אדם אחד בשם לי קרול. כל מי שחושב שגם הוא מתקשר את ''קריון'' או שהוא סתם נוכל או שהוא מתקשר את העצמי הגבוה שלו וטועה לחשוב שהוא באמת מתקשר את ''קריון''. במקרים רבים אנשים שחושבים כך אלו אנשים שעברו אישפוזים במוסדות פסיכיאטריים. האם את יוצאת דופן?
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

לפי מה שאני יודעת ישויות שונות מתוקשרות על ידי יותר מאדם אחד. בכל מקרה, בעיני פחות חשוב המקור ואם זו "ה" אמת. אני קוראת את הדברים או מקשיבה ואם הם נכונים לי אני לוקחת מהם מה שיכולה, אם הם מרגישים לי שגויים לא לוקחת מהם. מאד פשוט. לא נראה לך אל תיקח.
דורון*
הודעות: 117
הצטרפות: 25 ספטמבר 2003, 07:43

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי דורון* »

אהבה לך כותבת יקרה ולכל הקוראים. לא מדובר בתחרות מי כתב מה וממי וגם "לקנא" זה משהו מהעידן הישן שבדרך להיעלם. כל הפואנטה של השלב הבא באבולוציה זה שאנחנו יחד מאוחדים בקדושת האינסוף ואלוהים שאנחנו חלק ממנו וגם לחוד כל אחד מאיתנו חשוב קדוש ונעלה. כבוד לכולם ושמח להשתתף בחגיגת האחדות. אוהב אותכם. לכו על ביחד.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

4 לפנות בוקר פגישת פסגה בין טרמפ לקים
שיהיה שקט בעולם אמן
הגעתי לראות טלוויזיה כי רטט של התרגשות העיר אותי ואמר שזה קריון
חיפשתי את השם באינטרנט והגעתי לפורום הזה
טליה*
הודעות: 265
הצטרפות: 22 ספטמבר 2001, 19:11

תקשורים שקיבלתי מקריון

שליחה על ידי טליה* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אלונה אהובה , תודה רבה על השיתוף , הרבה ברכה ואור
שליחת תגובה

חזור אל “התבטאות”