וירוס שילשולים והקאות

אנונימי

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי אנונימי »

מסתובב עכשיו וירוס נבזי של הקאות ושלשולים.
כמה וכמה ילדים הגיעו בעזרתו לבי"ח.

  • לתת לשתות חצי כפית detail]תמצית אתרוג id[/po]=135918 כל רבע שעה במשך שעתיים - אם זה וירוס ולא דיזינטריה זה עובד כמו קסם
  • לעשות צום אחרי כל הקאה של משהו כמו שעה, ואח"כ לתת כפית מים ולנוח 5 דקות. ככה לתת במשך משהו כמו שעה, ואם לא מקיאים - לעלות בהדרגה ומאוד בעדינות.
קחי בחשבון שבכל הקאה היא מאבדת יותר ממה ששתתה, כי הקיבה עצמה מפרישה נוזלים. ולכן עדיף שלא תשתה ולא תקיא, מאשר שתשתה ותקיא.

אם היא מצליחה סופסוף לשתות, יש תכשיר שנקרא "טיפטיפות מינרלי" בטעם דובדבן להחזרת מינרלים ונוזלים לגוף.
ואם לא - והעיניים נראות שקועות, אין בכלל נתינת שתן יותר מ 6-8 שעות (ביום, בלילה זה סביר ולא בהכרח מעיד על התייבשות :-)), או שנראים אפאתים/חולים מאד - לקחת לבדיקה/מוקד/מיון שיתנו קצת נוזלים בעירוי.
  • אם לא עובר תוך שלושה ימים - ללכת לרופא. אם זמין, אפשר לעשות תרבית כבר קודם: זה לא כואב או מזיק, כדי לוודא שאכן מדובר בוירוס ולא בדיזינטריה. אם הגוף לא מצליח להתגבר עליו לבד צריך לקחת אנטיביוטיקה.
  • לאכול מלח (ישירות ממלחייה או דרך אוכל) שמפצה על האלקטרוליטים שרמתם יורדת בעקבות איבוד הנוזלים, שתייה מרובה כמובן ושתייה של מים עם חומץ תפוחים שמעודדת את ניקוי המערכות. נתתי גם מזון מלכות או פרופוליס לחיזוק.
  • בזמן שלשולים מומלץ לקחת פרוביוטיקה - מקצר את משך השלשול. יש באבקה, ויש בקפסולות (פותחים ומוסיפים לאוכל או לשתיה). יש גם טבליות למציצה. יש, נדמה לי, גם דובוני-גומי כאלה עם אצידופילוס.
  • לתת רק "אוכל של חולים" -- ירקות מבושלים, אורז לבן בלי כלום, ביצה מבושלת, מרק עוף, וכאלה, ולהמשיך עם התזונה העדינה עוד יום-יומיים אחרי שהשלשול עבר.
  • לתת מיץ רימונים
  • להמנע ממזון שומני לתקופה,כולל טחינה, להמנע בעצם מהכל כולל ביצים. לתת מעט יוגורט לבן פשוט רצוי מחלב עיזים.
  • אבקת חרובים-כפית בכוס רסק תפוחי עץ-משקם את רירית המעי
  • תה קמומיל -לא צריך הרבה. רבע כוס מספיקה כל פעם. או קמומילה הומאופתית 5 פעמים ביום 2 גלובולים/5 טיפות כל פעם (זה מינון לגיל 8 חודשים ומעלה). עם ההטבה להוריד ל-3 פעמים ביום וכן הלאה.


תרמו: שרון גימל, אילני אילן, נעה גל, יונת שרון, חגית ו, אם פי 3, בת ההרים

ה_עוגיה*
הודעות: 3541
הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי ה_עוגיה* »

מה הסימנים של התיבשות כתוצאה משלשולים?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

התייבשות: ריריות יבשות (לא השפתיים אלא הלשון והחלק הפנימי הרירי בד"כ), מרפס שקוע (כשיש מרפס) עיניים שקועות (בקטנטנים) אי מתן שתן מעל לשש שעות ביום.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

בזמן שלשולים מומלץ לקחת פרוביוטיקה - מקצר את משך השלשול
מאיזה גיל?
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

הנקה נחשב פרוביוטיקה?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

פרוביוטיקה בכל גיל.
לגבי הנקה - יש מעבר של חיידקים טובים בהנקה. לא נראה לי שבאופן מספיק לזיהום חריף.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

קרן,
למדנו שהנקה יוצרת תנאים המתאימים להווצרות פלורת מעי מאוזנת (בהשוואה לתמ"ל, שלא עושה זאת. לכן היה הרעיון ההוא של מטרנה לזרז זאת ע"י הוספת החידקים ישירות).
החידקים מגיעים פנימה מהסביבה (שרצוי שתהיה לא לגמרי סטרילית).
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

החידקים מגיעים פנימה מהסביבה
חיידקים=פרוביוטיקה? :-0
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

למיטב הבנתי, תוספי מזון פרוביוטים הם פשוט חידקים.
אם_פי_3*
הודעות: 2737
הצטרפות: 26 יולי 2001, 21:35
דף אישי: הדף האישי של אם_פי_3*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי אם_פי_3* »

פרוביוטיקה הם חיידקים "ידידותיים", שבעצם נוכחותם, נלחמים בחיידקים הפחות ידידותיים (כמו שאם יש נחש לא ארסי, הוא תופס ת'מקום לנחש ארסי, ולכן לא כדאי להרוג אותו, אם מבדילים). לכן, אנטיביוטיקה מחסלת אותם, כי היא לא מבדילה. למדנו על בשרנו, כמה חשוב לדאוג שיהיו מהסוג הזה - אחרת, מתחיל "המערב הפרוע", והאלימים שולטים.
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

פרוביוטיקה הם חיידקים "ידידותיים"
זה אני מבינה

וגילה אמרה:


החידקים מגיעים פנימה מהסביבה
אבל אלה לא ה"חיידקים הטובים" של הפרוביוטיקה, נכון?


(פעם אחת ולתמיד אני אבין את זה)

ועוד שאלה- בזמנו אמרו לי לא לתת לילדים קטנים יוגורט בגלל הפרוביוטיקה. אמרו שזה לא טוב בשבילם. האמנם?
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

_החידקים מגיעים פנימה מהסביבה
אבל אלה לא ה"חיידקים הטובים" של הפרוביוטיקה, נכון?_
גם וגם.
אני התכונתי לזה: ילד נולד בלי חידקים בתוך מערכת העיכול. איך הם מגיעים לשם? מאיפה? מהסביבה.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אגב, בתוך הגטף יש כמה מאות סוגי חידקים/פטריות.
נדהמתי כשקראתי.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

פרוביוטיקה = חיידקים "טובים" למערכת העיכול.
עוברים בהנקה.
טובים לגוף בכל גיל.
כדאי לתת חיזוק פרוביוטי בתקופות שלשולים וכן כשמקבלים אנטיביוטיקה.
ה_עוגיה*
הודעות: 3541
הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי ה_עוגיה* »

שרון, בפעם הקודמת שאור קיבלה אנטיביוטיקה קיבלתי המלצה לתת לה תכשיר פרוביוטי.
עוג הלך לבדוק (כי הוא לא מאמין לאפאחד) וחזר עם התשובה שהדבר היחיד שפרוביוטיקה עושה זה לקצר שלשולים. אז אין סיבה לתת לה פרוביוטיקה בגלל אנטי'.
עכשיו היא משלשלת (וגם מקבלת אנטי') אז הלכתי וקניתי "פרוביוטיק" של אלטמן (היחיד שהיה בסופר) שמכיל אצידופוליס, ביפידום ולונגום.
שוב הלך עוג ובדק ואמר שמה שאני צריכה זה בכלל חיידק אחר (לא זוכרת את השם המדויק. משהו עם קזאין...) כך שאין תועלת לשלשול שלה בתכשיר הזה.

כשאת אומרת חיזוק פרוביוטי , למה את מתכוונת?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

לזה בדיוק אני מתכוונת (הייתי צריכה לכתוב "חיזוק") - תוספת במזון..
L.casei הוא רק אחד מה"טובים". אפשר לתת גם יוגורטים ואקטימל ו- LGG1.
מאיפה עוג שואב את המידע שלו?
ה_עוגיה*
הודעות: 3541
הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי ה_עוגיה* »

לא הבנתי...
זה לא משנה איזה חידק פרוביוטי אני נותנת? גם מה שקניתי זה בסדר?
וזה מועיל רק לשלשול ולא קשור בכלל לאנטיביוטיקה?

(עוג קורא מאמרים רפואיים באינטרנט)
אם_פי_3*
הודעות: 2737
הצטרפות: 26 יולי 2001, 21:35
דף אישי: הדף האישי של אם_פי_3*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי אם_פי_3* »

למה פרוביוטיקה אחרי אנטיביוטיקה? כי האנטיביוטיקה מחסלת את כל החיידקים במערכת העיכול, ואז עלולה להיות התרבות לא-נורמלית של חיידקים פחות ידידותיים ואף מזיקים. לפעמים הם גם חודרים לדם, ואז יש כל מיני תופעות לא נעימות (אצלנו, מאד סביר להניח שזה היה המקור לדלקת בדרכי השתן, זמן קצר לאחר אנטיביוטיקה).

הדלקת טופלה כמובן ב... אנטיביוטיקה. אבל הפעם כבר נתתי פרוביוטיקה (באבקה, כי הוא בלתי צפוי ולא תמיד מסכים ליוגורט, ולאקטימל היה צעיר מדי (ועדיין לא קיבל)).
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

כמה מאמרים בשביל העוג שלך:


list]מאמר ראשון uids[/po]=15129471
list]מאמר שני uids[/po]=15123072
list]מאמר שלישי uids[/po]=15116804
list]מאמר רביעי uids[/po]=15106189
list]מאמר חמישי uids[/po]=15123071


יכול להיות שזה משנה איזה חיידק נותנים, אבל אין מספיק מידע על זה.
חיידקים שהוכחו כטובים לשלשולים בתינוקות הם (מה שאני הצלחתי למצוא) ביפידובקטריום ותרמופילוס.
מה שקנית נשמע טוב.
כדאי לתת פרוביוטיקה גם בזמן טיפול אנטיביוטי כי אז הפלורה (אוכלוסית החיידקים) של המעי נהרסת וכדאי לשחזר אותה להפחתת הסיכון שישתלטו כל מיני זנים אלימים של חיידקים או פטריות.
למשל - בנשים בגיל הפוריות המקבלות אנטיביוטיקה עלולה להתפתח כתופעת לוואי פטרת בווגינה (ואל תתחילו איתי עכשיו עם תסמונת הקנדידה במעי כי זה לא הוכח) ולכן כדאי לקחת פרוביוטיקה בכל פעם שלוקחים אנטיביוטיקה.

אגב, אם תלכו לקישורים שנתתי תראו שבאחד מהם עשו מחקר על תוצרי פרוביוטיקה - ניסו לגדל מהם חיידקים: ברובם לא צמח שום דבר, ובאלה שצמח - צמחו לפעמים חיות אחרות מהמתואר על התווית. לכן הם לא ממליצים לתת פרוביוטיקה בכלל עד שהנושא יהיה בפיקוח.
יש לסולגאר ABCdophilus שאמור להיות טוב. אבל אין לי מושג האם החיידקים שלהם חיים...
עוג_הבנזוג*
הודעות: 59
הצטרפות: 31 יולי 2003, 12:49
דף אישי: הדף האישי של עוג_הבנזוג*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי עוג_הבנזוג* »

ממה שאני מבין מהמאמרים פרוביוטיקה היא טוסטוס מקרטע שמשווק כרולס רויס. מדובר שם על טיפול בבעיה די ספציפית (שלשול זיהומי) וגם שם - פרוביוטיקה קיצרה את משך זמן השלשול במספר ימים/שעות בסה"כ. בקיצור, הרגשתי האישית היא שהתיאוריה של חידוש פלורת המעיים נשמעת מאוד יפה, אבל מגובה רק ע"י אותם חברות שמוכרות את המוצרים הללו.

אגב - הבדיקה שלי מתייחסת רק לבעיות מעיים, לא לאחרות.

הנושא לא בפיקוח של משרד הבריאות? איך יכול להיות שמתוך 10(!) מוצרים שהם בדקו באף לא אחד לא היתה התכולה שכתובה על התווית? (לא להבהל - זה לא היה בארץ).
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

כל תוספי המזון הנם בפיקוח של משרד הבריאות רק לגבי עובדת היותם כשירים למאכל אדם. אין שום פיקוח על יעילותם.
יש עדויות לגבי טיפול בפרוביוטיקה במצבי שלשול, וכן עדות לכך שילדים שקיבלו פרוביוטיקה באופן קבוע חלו פחות בשלשולים.
לא מצאתי את כל מראי המקום שרציתי, וחבל.
אין ספק שקיימים חיידקים במעיים שתפקידם לעזור לנו, למשל, בספיגה וייצור ויטמינים.
אין ספק שאחרי טיפול אנטיביוטי יש מקרי קנדידה וגינלית שנובעת משינוי הפלורה של הוגינה (החיידקים מתים מהאנטיביוטיקה).
ואני חייבת להודות שאני לא מבינה גדולה בתחום. זה פשוט נשמע לי הגיוני.
ויש את המחקרים, שייתכן ורובם ממומנים ע"י חברות התרופות הללו, אבל הם די מתלהבים מהנושא.
פעל_תיאל*
הודעות: 1
הצטרפות: 26 מאי 2004, 21:41

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי פעל_תיאל* »

מנסיון אישי עם הפעוט שלי (13 חודש). היה בסרט של שבעויים שלא רצה לאכול בכלל (גם ככה הוא עור ועצמות) ואז חטף הקאות ושילשולים והגיע להתייבשות. ממש לפני הסשן של ההקאות הרופאה שלו המליצה לנו על הפרוביוטי על תקן למלמ(אם לא מועיל אז גם לא מזיק). אחרי שנגמרו השילשולים וההקאות הוא התחיל לאכול כמו שלא אכל מעולם (יחסית לכמות המזון שלו). העניין הוא שגם קרובת משפחה שלי החליטה לנסות על ביתה בת השש שלא אוהבת לאכול ואחרי שבוע שהיא נתנה לה (האבקה של אלטמן), חזרה הקטנה הביתה מבי"ס וכעסה ש"אין מה לאכול בבית הזה...).
אני יודע שאף מאמר או משווק לא מתייחס לפרוביוטיקה כאל משפר תיאבון אבל זה מה שקרה אצלנו (וגם היציאות אצל שניהם השתפרו משמעותי - אחסוך את התיאורים)
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

כן, גם אני שמתי לב שזה משפר יציאות.
רחלי*
הודעות: 147
הצטרפות: 27 נובמבר 2002, 23:47

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי רחלי* »

שלום לכולם, יש לי הרגשה ששוכחים כאן מה מטרה של שלשולים והקאות - לנקות מהגוף את מה שמיותר. תוך כדי כך כדאי להשקות את הקטנים במים רתוחים ובמיצי ירקות - כמו גזר ומלפפון או במיץ פירות מתוקים מדוללים - הכי בריא מיץ צברים שעכשיו מתחיל להגיע לשווקים. נראה לי שכל התוספות הן הכבדה גדולה על המערכת וכך מכינים את המחלה הבאה.
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

והנה הזדמנות לשאול- מתי ולמה עושים תרבית צואה? איך רופא מחליט שיש בה צורך? אורך הזמן? סוג השלשול?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אם הילד נראה נורא, מקיא ומשלשל כזה, חום גבוה.
אם השלשול ממושך ולא עובר.
אם הילד תינוק קטנצ'יק
אם השלשול דמי ורירי.

<קורס לרפואת שלשולים והפרשות ייפתח בקרוב כאן :-)>
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

אם השלשול דמי ורירי.
אם כבר מנצלת אותך, אז עד הסוף. דמי ורירי או דמי או רירי? הדקויות חשובות לי כי השלשול שלה קצת רירי (כפי שכתבתי- חלק ממנו נראה כמו נזלת).

<קרן תוהה איך מסתדר "הייתי עושה לבראד פיט טובה" עם "הסתכלתי הבוקר לעומק על השלשול של בתי הבכורה">
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

על שלשולים את מציעה לי ידידות מופלאה או על בראד פיט, רק שאני אבין?

בעיקר דמי.
גם רירי.
לא חובה שניהם.
לא חובה שום דבר אם הילד נראה טוב.
מסתובב עכשיו וירוס בטן (אני רואה הרבה במרפאה) אבל גם דיזינטריה (מחיידק השיגלה). בשני המקרים אין צורך לטפל, אבל במקרה השני יש השלכות סביבתיות וזו מחלה שדורשת דיווח למשרד הבריאות.
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

הרופא הקונבנציונאלי שלנו אמר הבוקר

פרוביוטיקה

אז איפה אני קונה את "הפרוביוטיקה הזה"? איזה סוג? איך נותנים? מה לבדוק? איך אני יודעת איך זה משפיע עליה?
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרן_יער* »

ו- שרון ג אם את במוד לענות-

כל מה שיוצא נראה במצב של "בדיוק כמו שנכנס רק קצת לעוס"... הרופא שלי אמר "זה שלשול כמו כל שלשול", אותי זה הצליח להלחיץ...

כהיפוכונדרית מושלכת (יש תסמונת כזו???) רצתי לקרוא במרק ומצאתי מליון סיבות לדאוג מכך... פרט לכך שהילדה חיוורת (ואחות טיפת חלב צעקה "חסר לה ברזל").
יושי*
הודעות: 99
הצטרפות: 13 אפריל 2003, 11:45

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי יושי* »

תגידו מה דעתכן, בימים האחרונים הנסיכה משלשלת בתינוקייה. מה זאת אומרת? התנהגות עירנית וסקרנית, תיאבון מצויין רק מה? קשה לה להיפרד ממני בבוקר והיא צורחת עד שנקרע לי הלב. לפני הצהריים היא עושה קקי מימי פעמיים בשעה ואז המטפלות מזעיקות אותי לקחת אותה. רק בערב היא שוב עושה קקי של המוצקים שאכלה. אני לא חושבת שכדאי לעשות בדיקת צואה כי לדעתי זה על רקע נפשי. יכול להיות? איך אני מסבירה להן שזה לא ויראלי אלא על רקע קושי?
עידית_ק*
הודעות: 113
הצטרפות: 29 אפריל 2003, 11:11
דף אישי: הדף האישי של עידית_ק*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי עידית_ק* »

איך אני מסבירה להן שזה לא ויראלי אלא על רקע קושי
למי מסבירה?
לתינוקת ?
למה, שילשולים על רקע נפשי פחות חמורים?
את היית רוצה שישלחו אותך לגן או למשרד עם שילשולים? ובטח שלא מחליפים לה מייד, ושוטפים ומורחים משהו מרגיע.
ואם את חושדת שיש בעייה נפשית עם הגן אז אולי זה לא בשבילה? אולי פתרון אחר?
ואיך מסכימים לקבל בגן ילדה שמשלשלת, זה מדבק.
סליחה על כל השאלות.
emil*
הודעות: 9
הצטרפות: 12 יולי 2004, 21:23

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי emil* »

שילשולים והקאות הן אחת הדרכים הנורמליות של הגוף האנושי להגן על עצמו מפני זיהומים ותזונה לקויה שהגוף לא יכול לעבד והפוגעת בכל מערכות הגוף.
תזונה לרויה נובעת בהכרח מתזונה מחלב פרה,בשר,דגים,ביצים-וכל המוצרים הבאים מבעלי החיים .כמובן שאתם ספקנים לגבי דברי כי הם סותרים 4000שנה של אכילה מוטעת ובמאה שנים אחרונות מוסיפים על את כל הפרסומות וכו'...
אני ממליץ לכולם באתר להפוך לקצת יותר מודעים ולשפוך מעט אור על החושך בין 4000 השנים .תעשו לעצמכם טובה ותקראו את ספרו המדעי ,שמבוסס על מחקרים והוכחות מדעיות, של ד"ר יצחק בן ארי -תזונת האדם ובריאותו.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

פרוביוטיקה -
התחום פרוץ וקשה לי לענות. יש תכשירים שבכלל לא מכילים מה שהם מצהירים.
ולכן נראה לי שעדיף לקנות מתוצרת ידועה - סולגאר ודומיו.
אני אוהבת את הקפסולות - את יודעת בדיוק כמה נתת. פותחת קפסולה לתוך השתיה אן המעדן או כל דבר הומוגני אחר שנוח לשפוך אבקה לתוכו וזהו.
לגבי שלשולים בגן הילדים- בקשי מרופא/ת הילדים לעשות תרבית צואה, וכשהתרבית תצא עקרה בקשי ממנו/ה אישור לגן. יש דבר כזה.
בקשי מרופא/ת הילדים לעשות תרבית צואה - מתכוונת שיפנה את הילד, לא שיעשה לעצמו...:-)
יושי*
הודעות: 99
הצטרפות: 13 אפריל 2003, 11:45

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי יושי* »

תודה על ההתיחסות. היא לא מקיאה, והשלוש הוא 3 פעמים ואז הן קוראות לי. מהרגע שהיא איתי - אין כלום. היחס שם בסד רגמו, זו תינוקייה בקיבוץ. הם שוטפים את הטוסיק ולא מנגבים עם מגבון. לי יש רגשות אשם קשים שאני נאלצת לעזוב אותה. הם מסכימים לקבל כי בבית היא לא משלשלת, ולמיטב הבנתי שלשול זה משהו שנמשך קצת יותר משעה אחת.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אולי היא רגישה למשהו שהיא אוכלת בבוקר ואחרי שהיא משלשלת אותו היא בסדר?
פירות?
אפרסקים/שזיפים?
יושי*
הודעות: 99
הצטרפות: 13 אפריל 2003, 11:45

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי יושי* »

בבוקר היא יונקת ובתינוקייה היא אוכלת בבוקר פירות. אלו לא פירות חדשים לה, היא כבר למעלה מחודש אוכלת אותם ואל היתה שום תגובה אלרגית או משהו יוצא דופן.אפרססקים ושזיפים היא כלל לא אוכלת. יש טעם לערוך בדיקת צואה? ואם כן מה לבקש מהרופאה?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

יש טעם לערוך בדיקת צואה
רק שתדעי שאין המדובר במזהם ותוכלי בלב שקט לשלוח אותה לגן בלי חשש שתדביק אחרים.

בקשי מהרופאה תרבית צואה, או צואה לפרזיטים. היא בכר תדע בעצמה. :-)
ייתכן שתבדוק את הילדה ותאמר - אין צורך, לפי מה שאני רואה זה לא זיהום, הנה אתן לך אישור לגן. (כל רופא ודרכו הוא)
יושי*
הודעות: 99
הצטרפות: 13 אפריל 2003, 11:45

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי יושי* »

תודה שרון, ניקח אותה מחר למרות שזה טרטור - 40 דקות נסיעה בחום הנוראי זה לא ממש סימפטי
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אולי כדאי להרים טלפון קודם ולשאול אותה מה דעתה?
כמו שאמרתי, כל רופא ודעתו הוא..
חבל שתסעו כ"כ רחוק לשווא.
(ספרי לי מה היה, טוב?):-)
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

הקטן משלשל מאתמול. כאבי אימים.חום. אולי גם הזיות.
כל הלילה נצמד אלי בבכי ודיבר על פיל מסתורי...
הרופאה אמרה לאכול כרגיל .איך ניתן להקל?
טל_טיבי*
הודעות: 483
הצטרפות: 15 אוגוסט 2004, 18:48
דף אישי: הדף האישי של טל_טיבי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי טל_טיבי* »

אולי תה שומר? להרגיע.
תה קמומיל ירגיע ולא יזיק.
האם הוא בכלל רוצה לאכול?
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

הוא מסרב לשתות תה. שותה מעט מיים.
היום הסכים לאכול אבל משלשל ללא הרף.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

במצבים מסויימים, צום עשוי לגרום להרעבת הגורם-מחולל-המחלה ובכך לעזור למלחמת הגוף בו. אל תכריחי אותו לאכול. רק לשתות.
כשירגיש קצת יותר טוב תני לו פרוביוטיקה.
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

גם אם הייתי רוצה להכריח , לא היה עוזר לי:-) הוא ביקש לאכול אז נתתי לו. מה שלא הבנתי זה:
  1. אם וירוס גורם למחלה ולא מאכל מקולקל מדוע יש הרבה שלשול דווקא אחרי שאוכלים?
  2. פעם המליצו על דיאטה מיוחדת נכון? מדוע לא עושים אותה כיום?
  3. ממש לא מוכן לשמוע על תה. רק מוכן שנשים כוס חמימה(לא נשפכת....) על בטנו.
הילדון בן שנתיים ורבע, איש ממש. לדעתכם יש להוועץ בהומאופט או מספיק ללכת להום גליל וחבריו?תודה
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

בהומגליל מוכרים קמומילה לכל דורש והפוטנציה היא בדרך כלל 9 CH . גיל שנתיים ורבע אפשר לתת במצב אקוטי 3 גלובולים או 5 טיפות. אם הוא עקשן קחי לו טיפות. אם תראי בינתיים שהחום יורד והשלשול "מתאזן"-אל תתני כלום. הקמומילה טובה למצב של שלשול רב והתכווצויות בבטן. בכלל,זו תרופה קבועה בערכה הביתית(בקיעת שיניים,כאבי בטן). לא הייתי מעזה להמליץ על משהו "אקזוטי" מידי.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אם וירוס גורם למחלה ולא מאכל מקולקל מדוע יש הרבה שלשול דווקא אחרי שאוכלים?
כנראה כי יש יותר נפח. קחי בחשבון שגם לוירוס/חיידק יש אמא שאמרה לו "תאכל הרבה - תהיה חזק", ולכן כשמגיע אוכל הוא מתחזק ;-)

לגבי הדיאטה המיוחדת - הגיעו למסקנה שזה לא משנה.

אני נוהגת לומר - הילד יודע מה טוב לו. תנו לו מה שהוא מבקש.
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

ושכחתי לשאול איך(לא) נדבקים? ותודה על התשובות.
רופא_ילדים*
הודעות: 146
הצטרפות: 11 אפריל 2004, 11:42
דף אישי: הדף האישי של רופא_ילדים*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי רופא_ילדים* »

ושכחתי לשאול איך(לא) נדבקים?
שוטפים ידיים, שוטפים ידיים ועוד הפעם שוטפים ידיים.
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

שוטפים ידיים, שוטפים ידיים ועוד הפעם שוטפים ידיים

כן אבל עם פעוטות שדוחפים הרבה לפה ורגישים יותר(חווים הרבה יותר דרך מערכת העיכול), כולל חול וכאילו...זה בלתי נמנע לחטוף איזה ווירוס של הבטן פה ושם.
}אז חוץ משטיפת הידיים כדאי מאד לתת אסידופולוס/פרוביוטיקה על בסיס קבוע. לא יומיומי אבל שלוש עד ארבע פעמים בשבוע להוסיף לקורנפלקס/גרנולה/יוגורט.
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בשמת_א* »

אני מסתייגת מהעצה לתת מוצר חלב כלשהו במקרה של מחלה. עדיף להמנע ממוצרי חלב במחלות שכוללות ליחה כלשהי, שלשול או הקאה.
ואגב, הבנתי מ-אם פי 3 כמדומני, שגזר משקם את המעי (אפילו המים שבהם בושל הגזר).

אה, ורצוי לא לתת פירות וירקות חיים בזמן שלשול. זה דורש יותר מאמץ עיכול מגוף חלש וחולה שמערכת העיכול שלו מותקפת.
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

ביום חמישי השמחה התחילה, והיום כבר שבת. אם ימשיך ללכת שוב לרופא? לא שאני כל כך מרוצה מהתשובות שלהם תמיד ("זה וירוס ויעבור לבד") , חודש ורבע היתה לו דלקת אוזניים שלא אובחנה. מצד שני, זה כבר היום השלישי, אם כי התדירות פחתה. לבקש תרבית?
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

תעשי מה שתחושת הבטן שלך אומרת. אבל אם יש שיפור ואפילו קל,גם מבחינת חום הגוף-אולי כדאי לחכות?
לא יודעת. את האמא.

לגבי מוצרי חלב-ההומאופתית שלנו אומרת שאפשר לתת מעט(כפית שתיים לא יותר)יוגורט ורק יוגורט. זה מרגיע את המעי.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

מונו נוקי,
אם הילד בסה"כ מרגיש טוב (לא קלטתי בן כמה הוא), משלשל אך שותה הרבה (או יונק) ולא מקיא. משתין טוב, והריריות שלו (שפתיים+לשון) נראות לחות - אין לך מה ללכת לרופא. במקרים מאד נדירים נותנים טיפול אנטיביוטי (ההמלצה הגורפת היא לתת רק אם הילד במצב קשה ונראה שיש זיהום חיידקי - ריר ודם בצואה).
בכל שאר המקרים, אפילו אם הגורם הוא חיידק, לא כדאי לתת אנטיביוטיקה כי זה מאריך את זמן הנשאות/הפרשה בצואה.

מתן פרוביוטיקה הוכח במחקרים כמקצר משך שלשול שנגרם ע"י רוטה-וירוס, ואני משוכנעת שגם בשלשולים אחרים הוא חיוני, כי בסה"כ מתחרה על אותה קרקע מזון עם שאר החיידקים, ומן הסתם דוחק במידה מסויימת את רגליהם.

לגבי תרופות עוצרות שלשול (אימודיום ושות') - עלול להיות מסוכן. מאריך את משך שהות החיידקים במעי (כי יש פחות שלשול) ולכן יש סיכוי רב יותר לזיהום פולשני ע"י אותו החיידק (נכון במיוחד לסלמונלה).

שירגיש טוב!
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

שנתיים ורבע. הוא הפסיק לינוק בחודש האחרון......... אני מרגישה שהוא קיבל את הוירוס הזה איך שנסתיימה ההנקה. עם זאת היא נסתיימה מצידו, ולא יוצא כבר כלום ,כך שלמעשה אני לא יכולה לעשות הרבה חוץ מלחוש אשמה:-(
מחר נקנה אסידופולוס. היום אכל יוגורט ביו(עם גבינה מלוחה, זיתים, זעתר ומעט מלפפון....... מעניין ממי ירש/ את העדפותיו הקולינריות:-D)
הוא מרגיש יותר טוב. יש עדיין שלשול אבל לעיתים רחוקות יותר, יש פחות חום והוא נראה פחות חלשלוש ועושה הרבה פיפי.כך שבהחלט ניתן לומר שהמצב משתפר ותודה לכולם על התמיכה והעידוד.
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

בעלי היקר התעקש שהרופאה אמרה לחזור אליה אם ימשיך עד יום ראשון . הפעוט קם ושלשל פעמיים על הבוקר:-( אמרתי לו שאני לא מסכימה לאימודיום וחבריו, ולבקש בדיקות ולקנות פרוביוטיקה.
<מונו נוקי מצטערת שלא רשמה לו>
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

נו...
מה אמרה הדר'?
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

שאפשר לחזור לגן!
התפלאתי קצת אז בעלי אמר שהרופאה אמרה לו שתמיד השיקול לאישור אם הילד מדבק ולא אם הוא מרגיש טוב או לא /-:
בכל מקרה בערב הקקי היה כמעט רגיל, אם כי עדיין כאבה הבטן
תודה
@}
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

טוב לשמוע שאתם מתאוששים (-:
בתאבון...
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

שתמיד השיקול לאישור אם הילד מדבק ולא אם הוא מרגיש טוב או לא
כי אם הוא מרגיש טוב או לא את יכולה גם להחליט בעצמך, ולפי זה להחליט לשלוח או לא לשלוח.
היא צריכה לאשר מבחינתה שהילד לא מדבק לסביבה.

<שרון הבוקר ראתה ילד עם דלקת עיניים שהרגיש מצויין, והממה את האבא בהודעתה שילד שנראה ככה לא יכול ללכת לגן>
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

אבל דלקת עיניים זה מדבק, לא?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אם הילד מדבק
זו היתה תגובה למשפט הזה.
מונו_נוקי*
הודעות: 2232
הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מונו_נוקי* »

הוירוס נגמר כביכול. הילד עושה קקי רגיל (וסליחה על התיאורים.........)
אבל מה? כמה פעמי ם ביום כ 3-4 וכל פעם מלווה בכאבי בטן עזים. שאר הזמן ההתנהגות כרגיל. האם זו התנהגות מצוייה? מה עושים?
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

מוסיפים לו אסידופולוס.
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

מוסיפים לו אסידופילוס.
אני איתך.
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי נועה_בר* »

האם מדובר באסידופילוס מיוחד לילדים, או אפשר את זה של הגדולים?
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אפשר את זה של הגדולים
כן. פותחים קפסולה אחת לתוך האוכל.
בת ההרים*
הודעות: 1
הצטרפות: 21 אוקטובר 2004, 20:00

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת ההרים* »

כן. פותחים קפסולה אחת לתוך האוכל

|Y|
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אפילו בקרית ספר הצלחתי לשכנע כמה הורים לתת לילדים שלהם (אם כי, תוך ציון מחירו היקר, רובם נרתעו)
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי נועה_בר* »

יש למישהו ניסיון עם הקאות? מה עושים עם המכה הזו? מבקשת "חלבי" ואחרי זמן קצר - הכל בחוץ.
גם מים יצאו כמו שנכנסו כך שלשתות הרבה אולי לא העצה שתעזור פה.

< תוהה איך נעבור את הלילה >
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

יש תרופה הומאופתית שמאד עוזרת ipeca . יש תכשיר הומאופתי שמשיגים בקלות בכל פארם בשם R52 שמכיל את התרופה הזו ועוד כמה שוטובות להקאות. שווה לתת.
דווקא לא לשתות הרבה אלא כל פעם שלוקון קטן.
הקאות זה דווקא טוב עד טווח מסויים. הקאות הן הדרך של הגוף לגרש את הנגיף. יש עכשיו וירוס מגעיל. אולי זה קשור. לגבי מה תעשו בלילה...תכיני הרבה מגבות לגיבוי ודלי או קערה לקליטת הקיא. תתכונני לילה בלי שינה. מאחלת לכם החלמה מהירה מהירה.
מור*
הודעות: 141
הצטרפות: 02 מאי 2002, 01:34

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מור* »

אולי למשהו יש נסיון עם שלשול לתנוקות יונקים?
בתי בת חצי שנה ומאתמול לא מפסיקה לשלשל (כל ארוחהכמעט). אין לה חום אך היא ישנונית רוב הזמן.
לא הלכנו עדיין לרופא
אגב שמעתי על תוספת אבץ
תודה..
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

הי מור
האם היא היתה מצוננת לאחרונה? לפעמים השלשול הוא דרך להוצאת ליחה אצל תינוקות.
האם היא יונקת בלבד? האם היא כבר אוכלת פירות?
בדרך כלל חשוב להמשיך להמשיך להניק ולוודא שיש לה חיתולים רטובים(ז'א לראות שהיא לא מיובשת). אפשר להכין חליטת קמומיל ולתת לה 2-3 כפיות כל פעם כשלוש פעמים ביום. זה מאד עוזר. אם היא אוכלת קצת פירות אפשר לתת לה רסק תפוחי עץ שלתוכו הוספת קמצוץ אבקת חרובים-זה משקם נהדר את רירית מערכת העיכול.
מור*
הודעות: 141
הצטרפות: 02 מאי 2002, 01:34

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי מור* »

תודה בת הרים, לשאלתך כן היא יונקת בלבד עוד לא התחלנו פרות... נראה לי שהמצב השתפר במקצת אז נחכה עד מחר וננסה את חליטת התה.
בת_ההרים*
הודעות: 1548
הצטרפות: 22 ינואר 2003, 12:24

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי בת_ההרים* »

אם היא רק יונקת אז פשוט להניק להניק ולהניק. קשה אבל שווה.אם נראה לך שהיא זקוקה לעוד נוזלים אפשר לתת במזרק או בקבוק מעט מים שהורתחו קודם לכן.
גם אנחנו אחרי וירוס של הקאות ושלשולים. החדשות הטובות הן שזה באמת עובר.
אמא_בן_אור*
הודעות: 93
הצטרפות: 17 נובמבר 2004, 15:36

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי אמא_בן_אור* »

גם הבן שלי בן 7 חודשים מאתמול משלשל, וזה לאחר מלא ימים של עצירות. הוא יונק וגם אוכל ירקות מבושלים וטחונים . כבר יומיים הוא רוצה רק ציצי ומוכן גם קצת מיים (תינוקות יודעים...). היה לנו לילה קשה עם המון התכוצויות וגם התחיל חום. הוא שילשל פעמיים הלילה והשלשול בצבע כמעט לבן ועם ריח חריף וחזק שלא היה אף פעם. המתוק פשוט שפוך. האם זה נראה כמו וירוס? כמה ימים כדאי לחכות בגיל הזה לפני שפונים לרופא?
ציביה*
הודעות: 7
הצטרפות: 20 ינואר 2005, 23:44

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי ציביה* »

אני הייתי משוכנעת משך 3 שבועות שהקטנה שלי משלשלת בשל בקיעת שיניים-
ומתברר שטעיתי- יש לה דלקת מעיים- לא להיות שאננים!
אמא_של_תינוקי*
הודעות: 3
הצטרפות: 01 יוני 2005, 07:08

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי אמא_של_תינוקי* »

הרופאה אמרה שאלה דלקות באוזניים (שבעה וחצי חודשים) ולי זה נראה לא סביר (הילד לא הראה סימנים), בכל אופן היא נתנה מוקסיוויט ונתנו לו במשך יומיים אבל החום הגבוה לא ירד. במקביל החלו שילשולים, וגם לגדולה כנראה היו מקודם (בת 3), וגם לבעלי. זאת אומרת יש לי תחושה די חזקה שזה בכלל לא אוזניים. האם המוקסיוויט גרם לנזק? האם להמשיך לתת את כל הכמות? (3 CC כפול 2 משך 5 ימים)? מה לעשות?
תודה, אני הרוסה מדאגה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אמא: כל שבוע הבן שלי נדבר בפועטון מוירוס וכשהוא בבית הוא אף פעם לא חולה אני חושבת שאין פיקוח מספיק על הפעוטונים כל שבוע הוא משלשל מקיא ואני חושבת שהמטפלות
נותנות לתינוקות לעשות מה שהם רוצים , על פי דעתי השרותים בפעוטונים פתוחים ילד יכול חופשי לגעת במים וזה מסקרן זה מלא חיידקים אין דגש ופיקוח על פעוטונים.
עין_הסערה*
הודעות: 700
הצטרפות: 22 אוגוסט 2001, 11:34
דף אישי: הדף האישי של עין_הסערה*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי עין_הסערה* »

הקטן בן 3 ושמונה חודשים, חטף וירוס.
הוא מקיא כל מה שנכנס לו לגוף - כולל מים, זה כבר יום שני. אתמול היו גם שילשולים.

עכשיו הוא כבר הקיא מיצי מרה.
שוכב חלש, מגיב לסביבה אבל מתלונן שעייף כל הזמן.

הרופא אמר שזה וירוס, יעבוור לבד ומדבק דרך הצואה בלבד.

איך להקל עליו?
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

אם הוא מקיא הכל, אפשר אולי לתת לו קרטיב (או למצוץ קוביות קרח).
פרי_שחום_נחמד*
הודעות: 12
הצטרפות: 11 נובמבר 2005, 00:01
דף אישי: הדף האישי של פרי_שחום_נחמד*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי פרי_שחום_נחמד* »

לגבי הפרוביוטיקה לא מוצאת דרך לתת, הקטנה (בת שנה וארבע) משלשלת כבר שישה ימים רק פעם או פעמים ביום אבל נוזלי - מישחתי ותוך כדי כאב. רוצה לתת לה פרוביוטיקה אבל הראשון שקניתי ( לא זוכרת של איזו חברה ) היה בטעם וניל והיא לא אהבה את זה - היא אוכלת יוגורט מלוח לא מתוק . עכשיו יש לי קפסולות אבל כרגע אני נותנת לה לאכול רק תפו"א, מרק זך, גזר, אורז או טוסט כך שאני לא רואה איך אני יכולה לתת לה את האבקה. נוסף על כך כשמוציאים מהקפסולה הכמות שלהאבקה די גדולה ולא כל כך נמסה נאמר במיץ כך שהיא בטוח לא תגמור את זה .
בקיצור למישהו יש הצעה איך לתת פרוביוטיקה לקטנה בת שנה וארבע, ואיזה סוג ?
נסיכת_השום*
הודעות: 547
הצטרפות: 17 פברואר 2005, 14:05
דף אישי: הדף האישי של נסיכת_השום*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי נסיכת_השום* »

שלום,
פיצ, 11 חדשים, כבר כמה ימים קצת מצונן.
אבא שלו היה חולה עד לפני כמה ימים בשפעת, כאב ראש, כאב גרון, נזלת, קצת חום.
פיצ, היום, התחיל להיות עייף די מוקדם, ניסיתי להניק אותו ולהרדים אותו, אבל הוא לא נרדם, ואז חיכינו שארוחת הערב תהייה מוכנה.
כשהתישבנו לאכול, ברגע שהפרור אוכל הראשון נכנס לו לפה, הוא הקיא את כל החלב החוצה.
לקחתי אותו מייד למיטה, נתתי לו לשתות קצת מים, ונתתי לו גם ציצי. הוא נרדם.
לאחר משהו כמו 20 דקות, הוא הקיא שוב, וכמובן, התעורר מזה מבוהל לגמרי.
נתתי לו לשתות קצת מים, והוא נרדם בתוך החיבוק שלי.
מאז הוא ישן, כבר כמעט שעה.
השאלה שלי עכשיו, אם כשהוא מתעורר בלילה עלי להניק אותו, או לתת לו נוזל אחר?
הרוקחת בבית מרקחת אמרה לתת לו תה שומר. האם זה מה שעלי לעשות?
בבקשה אם למשהי יש רעיון, לענות לי במהירות... אני ממש מודאגת ולא יודעת מה עלי לעשות כשהוא מתעורר בפעם הבאה...
תודה רבה,
אני המודאגת מאוד
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

נסיכה,
קודם כל אחרי שילד מקיא צריך לחכות לפחות חצי שעה את שאת מנסה לתת לו שוב לשתות, כי הקיבה המגורה תגרום לו שוב להקיא.
דבר שני - במצב כזה הייתי קודם כל מנסה כמה שעות לתת לו רק מים. אם הוא לא מקיא אותם - אפשר לתת לו לנסות חלב, אבל בכמויות קטנות. שלא יקיא.
גם את המים לתת טיפין טיפין. אפילו בכפית.
לא יודעת מה לגבי תה שומר. לא מכירה את הפטנט.
נסיכת_השום*
הודעות: 547
הצטרפות: 17 פברואר 2005, 14:05
דף אישי: הדף האישי של נסיכת_השום*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי נסיכת_השום* »

טוב, עכשיו אני כבר יותר מודאגת, מקווה שסתם.
קראתי קצת פה בדף.
היינו בארץ בביקור בתקופת הוירוסים שמתוארת כאן למעלה. פיצ אכן נדבק, והתחיל לשלשל ממש כמעט מים למשך תקופה ארוכה.
לאחר משהו כמו שלושה שבועות, הצואה שלו נהייתה יותר סמיכה, אבל למעשה מעולם לא חזרה להיות כמו שהיתה לפני השילשולים.
בימים האחרונים היא שוב פעם נהייתה יותר נוזלית.
האם יכול להיות שהוירוס פשוט לא עבר לו? ושעכשיו נהייתה לו דלקת חריפה?

בינתיים הוא ישן, כבר משהו כמו שעתיים.
הבעייה היא שכשהוא מתעורר בלילה לינוק, אז הוא נרדם על הציצי.
אנסה לתת לו מים, ולראות איך זה יעבוד.
תודה רבה על התגובה שלך!
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

האם יכול להיות שהוירוס פשוט לא עבר לו?
לא נשמע סביר.
כמה דברים שעולים לי בראש:
א. הוא חטף איזה טפיל (אמבות, ג'יארדיה) - וזה באמת לא עובר אם לא מטפלים.
ב. לאחר השלשול עלול להווצר חסר משני בלקטז

רגישות ללקטוז

רגישות למוצרי חלב = שלשול אחרי כל חשיפה.
ג. בכל מקרה הייתי נותנת לו אצידופילוס.
נסיכת_השום*
הודעות: 547
הצטרפות: 17 פברואר 2005, 14:05
דף אישי: הדף האישי של נסיכת_השום*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי נסיכת_השום* »

טוב, כמובן שאתמול הייתי בהסטריה, ובהתאם התגובות שלי...
הלילה עבר די בסדר. הנקתי אותו כשהתעורר, אבל כל פעם ממש קצת, מבחינתו הוא נרדם די מהר, אז זה לא הפריע לו.
היתה רק נקודת משבר אחת כשהתעורר בשש וחצי בבוקר, כנראה מפיפי, וגם היה לו קצת חום, ובכה די הרבה, ונרדם שוב לאחר חצי שעה בערך, בהנקה.
מאז אתמול הוא לא הקיא יותר, וגם לא שילשל.
מקווה שהכל עבר.

מה זה אצידופולוס? באיזו צורה זה מגיע? איך זה עוזר? האם יש תשובה לכל השאלות האלו פה למעלה בדף?...

ושוב המון תודה!
שרון_ג*
הודעות: 3304
הצטרפות: 30 אפריל 2004, 16:29

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי שרון_ג* »

אצידופילוס זה סוג של חיידק פרוביוטי. יש באבקה, בקפסולות, וגם בדובוני שוקולד לבן. יש גם בתוך היוגורט אבל במינון נמוך.
זה נחשב כמקצר משך שלשולים על רקע ויראלי.
חוט_השני*
הודעות: 1307
הצטרפות: 02 פברואר 2006, 11:34
דף אישי: הדף האישי של חוט_השני*

וירוס שילשולים והקאות

שליחה על ידי חוט_השני* »

הקטנה כבר 3 ימים עם הקאות ושלשולים. התחיל שלשום, אתמול כבר נראתה ממש בסדר והלילה שוב חזר.
משנה מה אוכלים ושותים במצב כזה?
היא בקושי יונקת ואני מנסה לשאוב כדי להחזיר יצור חלב אבל לא יוצא כלום:-(
שליחת תגובה

חזור אל “דפי בית של עורכים שבהם דיונים וטיפים”