דף_פתיחה‏ leaf מה_חדש‏ leaf מפתח_נושאים‏ leaf הוראות_שימוש‏ leaf חיפוש:
העובדות לא סותרות אחת את השניה, לא מצמצמות, לא מקטינות. יש מקום לזו לצד זו, בשלמות. (קרן_שמש_צהובה‏‏ מתוך סיפור_ההפלה_שלי‏)

ברוך בואך לאתר באופן_טבעי‏ flower

ביקור ראשון שלך?
מפגש_בפארק_הלאומי_ברמת_גן  left הפניות_לכאן‏, דפים_דומים‏
treetreetreepalmpalmpalmpalmpalmpalmtreetreetreepalmpalmpalmpalmpalmpalmtreetreetree

כל יום ראשון

קבוצת חינוך ביתי פר"ג ( פ* ארק *ר* מת *ג ן) בפארק הלאומי ברמת גן
מ-10:00 בבוקר ועד רדת החשיכה.

הביאו: מים, אוכל, כובעים, מחצלות
והרבה מצב רוח טוב!!!

המפגש חוזר לנקודה הקייצית המוצלת עם הבריזה!

הוראות הגעה:
חונים בחניון הקרוב לספארי.
נכנסים לתוך הפארק בשער התותים,
בהתפצלות השביל הראשונה לוקחים את המזלג השמאלי,
ממשיכים במקביל לחומה כ-200 מטר עד הסוף.
רואים מימין חורשת אורנים וגבעה קטנה, ילדים מלאי מרץ ונשים על המחצלות.

ראו גם הסיורים_של_קבוצת_פרג?
5/2009

treetreetreepalmpalmpalmpalmpalmpalmtreetreetreepalmpalmpalmpalmpalmpalmtreetreetree


רגע רגע לא למחיקה...

כל המעוניינים בחידוש המסורת, נא להתפקד!

אולי גם אנחנו נתארגן להגיע
אין לי ילדים אבל אני בכל מקרה בפארק בשישי החל מ12 לערך, אשמח לקפוץ לומר שלום happy
איזה יופי happy
יאללה בואו נתחיל לחשוב בכיוון.
אמצע שבוע או שישי?
אנחנו בעד
אמצע שבוע
אנחנו בעד שישי, (מדובר על פעם בחודש, נכון?)
אין לי ילדים אבל אני בכל מקרה בפארק בשישי החל מ12 לערך, אשמח לקפוץ לומר שלום

גם אני אשמח לבוא להגיד שלום אם מדובר במפגש פעם בחודש. hug

למה פעם בחודש?
מה, זה אמור להיות משהו גרנדיוזי?
אני בעד אמצע שבוע, כל שבוע happy

גם אני בעד אמצע שבוע, כל שבוע
התבלבלתי! נדמה היה לי שנקבע תאריך ל-19/5 - מה קרה? בוטל????
התבלבלתי!
לגמרי
מפגש חינוך ביתי, לא יומיון...
היכן ניתן למצוא פרטים על המפגש ב 19/5 בפארק הלאומי? יש איזה קישור שלא מצאתי?? וגם איפה בפארק הירקון (למי שלא ככ מכירה ומגיעה מכיוון המכביה)

תודה מראש
גילי

גילי, יש קישור בכל דף בצד השמאלי למעלה (תגללי עד למעלה ותסתכלי משמאל).
והנה הוא גם כאן בשבילך:
יום_עיון_באופן_טבעי_2008‏
ושימי לב - לא פארק הירקון.
יום שלישי הקרוב 27/5
מפגש חינוך ביתי בפארק הלאומי
מ-11:00 בבוקר, ועד צאת הנשמה
להביא: מים, אוכל (משותף), כובעים, צעצועים, בימבות, מחצלות,
והרבה מצב רוח טוב!!!
במקום בו היה יומיון
אנחנו נראה באותו יום לאן נושבת הרוח - לפארק או לחווה החקלאית.
לפי השבועות האחרונים יש סיכוי יותר גבוה לפארק
(חוט_השני‏)
hurray וגם חלוקית_נחל‏ באה!
המפגש צומייח! palm
אולי גם אנחנו נקפוץ, עם בת שנה
מתאים לבוא עם בן חודשיים וחצי?
מתאים לבוא עם בן חודשיים וחצי?
מתאים וחצי hilarious
מתאים לבוא גם למי שאין ילדים,
אבל לא אכפת לה שיטפסו עליה כמה blink
הכוונה היא להעביר בוצוריים נחמדים על שיחות/משחקים/נשנושים,
ולאפשר לילדים הרבה מרחב-
לאלה ביניהם שכבר עוזבים את הציצי לעתים.
אביא כלי חול, שיוכלו לשחק שם בבוץ,
אל תשכחו בגדים להחלפה
גם אנחנו עם בן חמש וחצי ושלוש וחצי + חברה עם בן חמש וחצי.
ברוך אתה ה' מחדש מפגשים hurray
שוקלת גם לבוא happy
<צריך לעדכן בראש הדף>
אולי גם אנחנו נבוא.
ואו. סמי-יומיון!

<לא מתחייבת לכלום>

נחמד ! מפגשי החווה יגמרו כנראה בעוד כחודש.. אנחנו קבוצה ממש גדולה שאולי תסכים להדרים happy
(בטוחה שיהיו כמה שמאוד ישמחו)
מתאים וחצי
נהדר אז נגיע happy
האם יהיו במפגש הקרוב גם ילדים מעל גיל 5?
אני שוקלת לבוא עם הילד בן השמונה
(שדווקא אוהב תינוקות, ובייחוד את אחותו, ובכל זאת...)
אוהוווו, בסוף לבעלי אחרו את הטיסה והוא נחת אתמול בבוקר.
איך היה, נא לספר כמה כיף היה ואם מתוכנן עוד מפגש
יום נפלא
היה כיף מאוד, הגיעו מעט אנשים,
המיקום ומזג האויר היו מעולים,
העברנו את הזמן בנעימות והילדים התרוצצו במרחבים

_אם מתוכנן עוד מפגש_

אין לי מושג ירוק
להגיד את האמת - אני פוחדת שבפעם הבאה אף אחת לא תבוא
קצת איבדתי את האמון באלה שמתפקדות
...

היה כיף מאוד,
הגיעו אנשים נחמדים,
היה מעניין ונעים להכיר,
אני באופן אישי, לא חובבת מפגשים המוניים,

חוצמזה, אפשר לקבוע מפגש נוסף,
גתית ונועה שם בכול מקרה,
אם את מצטרפת, וסוגרת עם עוד אחת נחמדה, כמוני למשל happy יש מפגש לתפארת,

נכון, גיתית ונועה באות בכל מקרה,
גם נעה בלי ו' אמרה תשמח להמשיך להגיע,
גם מירב וגיל הם צ'ופר אדיר עם ילדות גדולות מגאיה שלי שמשחקות איתה בכיף,
וזה מה שאני מחפשת במפגשים הכי הרבה...
לא יודעת מה אם אורית, אם זה מתאים לה מבחינת מיקום,
אבל גם אם נסתמך על מעט הבטוחות יש פה רמז לגרעין happy
מצטערת שלא הגעתי בסוף,
הקטן החליט שהוא צריך לגדול ונתן קפיצה גדולה ומתישה...

אני אשמח אם תהיה התארגנות נוספת.

קצת איבדתי את האמון באלה שמתפקדות sad
אנחנו התפקדנו ובאנו.
נשמח להגיע גם שבוע הבא happy
הא, וגיל אמר שגם הוא יגיע.
ואני אבדוק עם עו חברה לילד בן 3 +-
אנחנו התפקדנו ובאנו
אתם 10 hilarious
צודקת, אין מקום להכללות blink
שבוע הבא ביום שלישי או עדיף יום אחר?
יום שלישי מצויין (אנחנו כבר היינו ארוזות ומוכנות ואז עיכובים עיכובים ועיכובים נוספיםtongue)
מקווה ששבוע הבא נגיע...
אם תיבנה פה מסורת, ואם יש מי שישחק עם בני ה חמש והשלוש שלי, אנחנו נבוא ברגע שאחוש מספיק אמיצה לנסוע באוטו עם שלושתם לבד (יש גם תינוקת טריה).
אם תיבנה פה מסורת...
מנסים לייסד אותה אבן אחר אבן... hilarious כרגע יש ילדים מגיל חצי שנה ועד גיל שש.

נהנינו מאוד מהמפגש ביום שלישי. נכון לכרגע אנחנו מתכוונות להמשיך להגיע.
לגבי הקיץ הלוהט המתקרב ובא, כדאי לחשוב על שעת מפגש סבירה יותר (מוקדמת יותר או מאוחרת יותר).
לגבי שלישי אחה"צ, נכון לכרגע, לא נוכל להגיע. יום שני אחה"צ פנוי ואפשרי מבחינתנו.

אני אשמח לבוא בשלישי עם שני הילדים או בשני עם הקטנה. בכל מקרה רעיון טוב
קישור | העבר | מחק *פלונית* (29.05.2008 14:01):
האם יש מאפיינים משותפים לחברי הקבוצה (תזונה, גיל הילדים וכו') ? מי תתקבל בברכה ומי לא ?
מי תתקבל בברכה ומי לא ?
מי שמחלקת תממתקים בריאים תתקבל בברכה.
אם תשקיעי במלון אורגני - כולן ימותו עליך hilarious
<קיצור הדרך לליבה של הבאופנית עובר בקיבה>
<כשהן שבעות הן ממש נחמדות>
<אם הן עצבניות זה רק כי חסר להן סוכרים פשוטים בתזונה>
<משרד הבאופן מזהיר: סרטונין הוא חומר ממכר!>
אני אשמח לבוא למפגש הקרוב, עם תינוקת חמודה happy
כל אחת תתקבל בברכה,
וגם,
מזון בריא אכן יתקבל בברכה hurray
במיוחד כשמדובר בממתקים happy
האם יש מאפיינים משותפים לחברי הקבוצה (תזונה, גיל הילדים וכו') ? מי תתקבל בברכה ומי לא ?
כולם מוזמנים.
אני אשמח אם יהיה רק מזון בריא ומזין.
עד היום הרגשתי שהמפגשים אליהם הגענו, הם מעין מפלט מאוכל ג'אנקי שמסתובב סביבנו.
מי תתקבל בברכה ומי לא ?
בהחלט כולן מוזמנות!
ובענייני המזון -
אני הייתי שמחה להגיע למפגש נטול ממתקים, חטיפים וכל דבר אחר שמגיע באריזת ניילון מרשרשת מהחנות.
וכמובן שמזון חיוני ומזין תמיד מתקבל בברכה (פירות, ירקות, אגוזים, פירות, ירקות...) hilarious
עד היום הרגשתי שהמפגשים אליהם הגענו, הם מעין מפלט מאוכל ג'אנקי שמסתובב סביבנו

סליחה שהתפרצתי ככה עם הפריכיות שלי למפגש באופן, לא ידעתי שזה מפלט
באמת שלא היה לי מושג שיש כללים ברורים לגבי הדברים האלה

והנה הסתברתי כמיינסטרימית מסתננת שהורסת מסורת...

אלך להתקרבן לבד, בחושך...

_עד היום הרגשתי שהמפגשים אליהם הגענו, הם מעין מפלט מאוכל ג'אנקי שמסתובב סביבנו
סליחה שהתפרצתי ככה עם הפריכיות שלי למפגש באופן, לא ידעתי שזה מפלט_
אה, גם פריכיות אסור? banghead
נכון שזה מעובד, ומגיע בשקית מרשרשת. אבל זה לפחות עשוי משני רכיבים בלבד, אורז מלא ומלח, וזה לא מפוצץ בסוכר ובכימיקלים. באמת שיש עשרות דרגות גבוהות יותר של גועל נפש וזבל.

מה אם מביאים כריך? מישהו יבדוק אם זה לחם שאור ביתי או לחם אחיד מהמכולת? או שאסור בכלל לחם, כי זה אפוי ומביא קנדידה?
מה עם מה שמורחים בתוך הכריך - האם אפשר שהתווית "אורגני" תוצמד לפרוסה?
אפשר לרמות ולשים חמאת בוטנים (אלרגני! אלרגני!) במקום טחינה מלאה שלא יוצרה בשטחים?

ולמען הסר ספק, גם _אני הייתי שמחה להגיע למפגש נטול ממתקים, חטיפים וכל דבר אחר שמגיע באריזת ניילון מרשרשת מהחנות_
אני פשוט תוהה, מעבר לזה שאף אחד לא מוציא שקיות ביסלי גריל במפגשי באופן, ולא דוחף אותם לפה של פעוטות שעוברים בסביבה - עד כמה משטרת הכריכים אמורה להקפיד ולבדוק.

<פורקת תסכולים בגלל הבורקס שקניתי השבוע>
<נתתי לילד קורנפלייקס ביומיון ומישהי לידי אמרה "אני באמת צריכה להתחיל לקנות כאלה" hilarious >

השבוע אנחנו לא יכולים כי גיסתי מתחתנת ביום שלישי, אבל -

אם תיבנה פה מסורת...

זה יהיה נחמד ואנחנו כנראה נגיע. הילדים אוהבים את המקום.

אני אשמח אם יהיה רק מזון בריא ומזין.

אני באמת אשמח לדעת, למה הכוונה, בהקשר של פעוטות וילדים, במיוחד כשהוא שיתופי ומחוץ לבית,

היות והדבר היחיד שהגיע בשקית מרשרשת למיטב זכרוני היה פריכיות,
ולי זה ממש לא הפריע (למרות שזה מעובד)
אשמח לקבל רעיונות מן החברות לאוכל בריא ומזין
ולחילופין לקרוא מה הקווים האדומים
או מה הפריע במפגש האחרון שהיה,

ולבקש,
לזכור,
שכל אחת מגיעה ממקום אחר, ועושה את מירב המאמצים מבחינתה,
וזה לא אמור לענות על הציפיות שלנו,
אולי רק להתקרב אליהן
וגם זה במקרה הטוב,
אז נא לשחרר קצת לחץ
כדי שלא נרגיש שאנחנו במבחן,
אלא בתחילתה של היכרות מרגשת heart
וואו, בנות, הלכתן רחוק מדי happy
הדבר האחרון שהייתי רוצה הוא שמישהי תרגיש לא בנוח!
אני באופן אישי מביאה למפגשים :
פירות יבשים ואגוזים
פירות/ירקות טריים
איזשהו תבשיל (פסטה, עוף, אורז, כוסמת, קינואה...)
כשאין כוח/זמן כריכים/פיתות.

חוץ מזה, ילדי אוכלים אוכלים גם ג'אנק (גלידה, שוקולד, עוגיות....) רק לא במפגש.
פריכיות מבחינתי זה פרווה, יעני, לא מועיל לא מזיק (סתם אוויר)

ולחילופין לקרוא מה הקוים האדומים
או מה הפריע במפגש האחרון שהיה

לא רוצה להכנס לקטנות ולבדוק לכל אחת בתיק מה היא הביאה היום (מה גם שאם אגלה איזה וופל ארצה לאכול לה אותו happy ).
הקוים האדומים שלי הם דברי מאכל עתירי סוכר, צבעי מאכל.....

עד כמה משטרת הכריכים אמורה להקפיד ולבדוק.
אני לא אהיה חלק מהמשטרה הנ"ל או כל אחת אחרת blink

אז נא לשחרר קצת לחץ
כדי שלא נרגיש שאנחנו במבחן,
אלא בתחילתה של היכרות מרגשת

מסכימה!!!!!
יום שלישי הבא אביא בע"ה אגוזים ופירות.
תבשילים בעייתי לי למה מגיעה בתחבורה ציבורית ואז גם עושה צעידה ברגל...
בקיצור פרוייקט בפני עצמו.
מזמינה מחלוקית_נחל‏ לחם_שאור‏.
מה נמרח?
לא אוכלת אוכל אורגני. לא מבינה בזה בכלל. הילד שלי אוכל מה שהוא אוכל, וזה מה שאני רוצה להביא בשבילו. אז אסור לי לבוא? זה לא אמור להיות מפגש על טהרת האוכל. קצת מרתיע אנשים חדשים מלבוא.
או_רורה‏,
גמני לא אוכלת אורגני,
אבל פעם בשבוע מוכנה להשקיע כסף ומחשבה כדי שיהיה נעים לכולנו.

וזה מה שאני רוצה להביא בשבילו. אז אסור לי לבוא?

את, את ספציפית, רוצה לבוא למפגש או שואלת באופן תיאורטי?

לא אוכלת אוכל אורגני. לא מבינה בזה בכלל. הילד שלי אוכל מה שהוא אוכל, וזה מה שאני רוצה להביא בשבילו. אז אסור לי לבוא? זה לא אמור להיות מפגש על טהרת האוכל. קצת מרתיע אנשים חדשים מלבוא.

אמא'לה, בטח שמותר לך לבוא!!!!
גם אצלנו לא תמיד אורגני. גם הילדים שלי אוכלים מה שהם אוכלים וזה מה שאני מביאה בשבילם.
זה ממש לא מפגש על טהרת האוכל. ונושא האוכל יצא מפרופורציה לחלוטין!.

כולם מוזמנים, אם האוכל שהם רגילים לאכול!! לא חייבים לשתף ולהשתתף באוכל.

אבל פעם בשבוע מוכנה להשקיע כסף ומחשבה כדי שיהיה נעים לכולנו.

לא מסכימה איתך. אם הייתי צריכה להשקיע בשביל מפגש משהו שלא הייתי שלמה איתו, זה ממש היה מוציא לי את החשק לבוא. אני מביאה מה שהילדים שלי אוכלים ומה שמתאים לנו. את ממש לא צריכה להשקיע משהו בשביל המפגש, אלא להשקיע בשבילך ובשביל ילדותיך אם *את* רוצה בכך.

הדבר היחיד שאני לא אביא למפגש הוא דברי מתיקה למיניהם, יעני ממתקים עם סוכר לבן (שוקולד, וופלים.....)

מקווה שלא יצא תוקפני מדי, אבל אוכל זה ממש לא עיקר המפגש!! happy

נגיע בשימחה ובכיף ובהתאם לשעות החווה happy
אלא אם יוסר חינה בעינינו לחלוטין.....................

תגובה לאו_רורה?

לא מכירה אותך, אבל ניראה לי שאולי הפירוש שלך את הדף כאן טיפה מוגזם? (ממש לא מתכוונת להעליב)
כלומר , מהבנתי האישית את הדף, אכן יש נטייה להשתדל לתת לילדינו מזון מזין.
א-ב-ל
על זה לא יקום או יפול מפגש.
או משתתפים בו.
האם פיספסתי את הדיון כאן לגמרי? בנושא תזונה? ועל מה להביא או לא להביא?.....

אני מביאה תמיד מה שאוכלים אצלנו בבית......
אנחנו לא מכניסים קמח לבן על מוצריו הביתה , אז זה אומר שלא ניפגש עם כאלה שכן......?.............

גם לאוכלים נא ולמבשלים יש מקום happy באותו המפגש happy

(אם אני הגזמתי בתגובה אפשר למחוק.)

הוספתי בלי לראות שנועה כתבה מצטרפת אליה.
ישנו מושג שמו
lowest common denominator
המכנה המשותף הנמוך ביותר - סיפור שמנסה לפנות אל המכנה המשותף הגס ביותר בחלומותיהם ותקוותיהם של הקוראים.. או מפגש בו "הכל הולך" - מה שיתן באופן טבעי משקל גדול יותר (ולאו דווקא מגוון) של מה שכרגע "הולך" בתרבות הגדולה.

אני מעדיף (משום מה..) מושג ושמו "המכנה המשותף הגבוה ביותר" - במפגש כזה עושים חיתוך.. במקום לקחת את כל שטח "המעגלים" של כל משתתף, עושים חיתוך בינהם ומוצאים מה משותף. מכיוון שמדובר במפגש, ולא בחיי היום יום בבית, אנשים יכולים לבחור להביא את מה שמתאים לכולם - ורק מה שמתאים לכולם.

לדעתי זה גם סוג של כבוד מינימלי ואחריות אישית חברתית שמכוונת את המפגש למקום טוב יותר (מעבר לתרבות ה"בא לי"). תמיד יהיו אלה שיגידו בפולנית "אבל זה לא מספיק בשבילנו" - והתגובה המתבקשת היא "זה רק מפגש קצר - מה לא תסתדרו?" אבל עדיף לא להגיב כך ולנסות ביצירתיות למצוא איך זה כן יהיה מספיק..

בסוגית האוכל במפגש - אם רוצים ללכת על בטוח בלי לשאול את כולם מה "המעגל" שלהם.. ישנם מספר רגישויות שגורות שאפשר להתחשב בהם באופן מיידי כמו לקטוז, גלוטן, וחומרים מלאכותיים, כמו בד"כ במפגשים אלטרנטיביים תהיה נוכחות צמחונית וטבעונ[א]ית..

ללקט שסקים, תותי עץ וצנוברים בדרך למפגש זה די בטוח.. אבל יש גם שלל דברים שניתן להשיג תמורת מטבעות.

כך, אין סיבה באמת שהמפגש יסתובב סביב האוכל.. בדיוק כמו שהמפגש לא יסתובב סביב סיגריות רק בגלל שמבקשים בפירוש לא לעשן (לא רק על יד הילדים..).

אל תדאגו.. אין לי כוונה להגיע (אבל מי יודע איך יתגלגל הגלגל)

אל תדאגו.. אין לי כוונה להגיע

בדיוק מהסיבה הזאת מתייחסת רק למי שבכוונתה להגיע
די לי לדאוג להיום, עד שכל העולם ירצה להגיע למפגש - אלהים גדול

נכון להיום המצב הוא כזה שכל האמהות חוץ ממני הביאו אוכל מסוג א', ואני הבאתי אוכל מסוג ד'.
הילדים הם עם כזה שאוהב לאכול ממה שאחרים הביאו.
ביקשו להתחשב.
הסכמתי.

בעיניי חלק מהמפגש החברתי הוא היכרות - והתקרבות.
אני מתקרבת.
וזה אפילו לא כואב.

זה שאביא אוכל ממקום כזה או אחר - לא מבטל אותי.
כלומר, אני נשארת עצמי, גם אם קונה אוכל במיוחד למפגש.
אוכל שהוא גם בעיניי מזין ובריא .
ואם אין לי שכל/כוח/מודעות/תמיכה להקפיד על כך בשגרה,
אז הנה יש לי הזדמנות להפריד בין הקודש לחול.

וחוץ מזה, כמו שכתבו כאן כבר לפניי, האוכל הוא לא העיקר.
אז אם הוא שולי - מסכימים עליו בקלות,
הרי העיקר - משותף לכולנו hilarious

וואו... כל כך הרבה נכתב.

ובכל זאת, חייבת כמה מילים - המזון הוא בהחלט לא עיקר המפגש, אלא החברותא!
כמו שכבר נכתב, כל אחת מגיעה ממקום אחר, עושה את מיטבה עבורה ועבור ילדיה בהתאם לאורחות חייה ולבחירותיה, ודרכה שווה לאחרות.

רוב הילדים סקרנים ואוהבים לטעום ממזונות של אחרים.
לכן מצטרפת להצעתה של נועה:
לא חייבים לשתף ולהשתתף באוכל.

יא-אללה, שגעתן אותי...
היי קטי,
מדוע שיגענו אותך?
חשבתי שמילותייך ומילותיי סוגרות את הדיון באופן הכי יפה וענייני שיכול להיות. לא?
אם טון דבריי לא הובן מהמלל הכתוב, אז מציינת שהכול, אבל הכול נכתב בחיבה.
ישנן מספר רגישויות שגורות שאפשר להתחשב בהן באופן מיידי כמו לקטוז, גלוטן, וחומרים מלאכותיים
ה"רגישויות השגורות" הללו מהווים את עיקר המזון של רוב האנשים בעולם, לדעתי. אם אתן רוצות שהמפגש יצא לפועל, כדאי לנסח מכנה משותף קצת יותר רחב... אפילו שאז אופק לא יוכל להשתתף (או לפחות לא יוכל לנשנש מאחרים).
יו, סיבכתן אותי! כן, רוצה לבוא, בטח שרוצה...
סוכר ממילא לא אני ולא הילד אוכלים, ואסור לו מאכלים עם גלוטן.. נראה לי בסדר....
ועכשיו ברצינות, מקווה שיהיה כיף!

אה וקט_קטית?, אולי זו ההזדמנות להחמיא לך על ההרצאה המעניינת שנתת ביומיון. ממש נהניתי.

(זו אני הבחורה שישבה ליד עגלת הבוגבו היחידה בפרק... ממש הרגשתי מוזר.... _עכשיו יש סמיילי)

אנחנו לא באנו כי עובר עלינו שבוע מתיש ביותר, עם לילות קשים (שיניים?).
בכולופן, ימי ג' אלה הימים שאמא שלי באה אלינו אז.. אולי פעם, כשהיא תבריז, נקפוץ לבקר.
סדר בבלגן

א. כל אחת מביאה אוכל שהיא רגילה לאכול בבית, ומאכילה את עצמה ואת צאצאיה.

לא לבנות על זה שמישהי אחרת תאכיל אתכם.
אפשר גם לצום כמובן.
אפשר להביא את כל הפריג'ידר.

ב. לא מביאים ג'אנק בשקית מרשרשת שתפתה את הילדים.
לא להביא וופלים, שוקולד ודומיהם.

ג. כל אחד מביא *משהו אחד בריא* שיחלוק אותו עם כולם.
כי ככה יותר נעים. באנו לפתוח מפגש קטן ושיתופי.
לשבת ולאכול כל אחת את הסנדביץ' שלה אפשר גם עם האמהות המיינסטרימיות בגינה.
כאן המפגש הוא בראש אחר (מכמה בחינות, גם מבחינת האוכל), ואין במה להתבייש.

ד. אם יש לכן ספק, אם המשהו שאתן מביאות הוא בריא או לא - תשאלו כאן.
המהלך הבטוח: פירות, ירקות, אגוזים.

ה. א'-ד' נועדו להגדיר ציפיות ולמנוע אכזבות, במיוחד לאלה החדשים במפגש.
ההנחיות האלה הן לא כלל ברזל. כל אחת בסופו של דבר יכולה לעשות מה שבא לה.
אין עונשים.

איך ילדינו יהיו חברותיים אם אנו לא נהיה חברותיות?
יאללה באופניות, לכו תתחברו hilarious

יש לי הרגשה, שבאופן טבעי, תוך מפגש או שניים עם משתתפים יחסית קבועים, ה"כללים" יהפכו למאוד פשוטים וברורים.
כל אחת מביאה אוכל שהיא רגילה לאכול בבית, ומאכילה את עצמה ואת צאצאיה

לשבת ולאכול כל אחת את הסנדביץ' שלה אפשר גם עם האמהות המיינסטרימיות בגינה.
אצלי זה קצת נוגד.
אני בבית אוכלת המון סנדביצים.

קטי,
תודה על הסדר.
לדעתי ההנחיות מכבדות את כל הצדדים, ועם זאת בסופו של דבר, כל אחת עושה את בחירותיה כראות עיניה.
כל אחת מוזמנת להביא אוכל לה ולילדיה כראות עיניה, ואילו על המחצלת *בשיתוף* דבר אחד בריא/מזין/ לא מזיק שעלול להיות בעייתי עבור חלק מהילדים - כמו שנכתב יש ילד רגיש לגלוטן, יש רגישות למוצרי חלב וכדומה.
מעבר לזה שאף אחד לא מוציא שקיות ביסלי גריל במפגשי באופן, ולא דוחף אותם לפה של פעוטות שעוברים בסביבה
וואללה, דווקא ראיתי.
ונכון שאף אחד לא דוחף אותם לפה של מישהו. זאת בכלל לא הבעיה.
הבעיה שלי (ורק שלי) עם כל מקום שבו מוציאים אוכל, זה שהבן שלי מייד לא רוצה לאכול שום דבר ממה שאני הבאתי, ומייד מתמלא תיאבון רב למראה כל דבר שמישהו אחר הביא banghead

ג. כל אחד מביא משהו אחד בריא שיחלוק אותו עם כולם.
ווי ווי. זאת דרישה שגדולה עלי, למשל. אבל בטח אני היחידה שזה קשה לה, ואני ביום שלישי ממילא לא אצליח להגיע...
מה זה "משהו אחד בריא" לחלוק? מאחת כמוני, זה דורש מאמץ אדיר. ואין לי כמעט אף פעם כמויות "לחלוק". דבר כזה אני צריכה לתכנן מראש, וגם לדאוג לעשות הזמנה יום לפני המפגש. זאת אומרת: מחשבה, תיכנון מראש, הזמנת כמויות, הכנה, שטיפה, קילוף, אריזה, סחיבה.... יווווו.
בסביבה שלי, אפשר "ללקט" את הפרחים הצהובים האלה שנופלים בכמויות מהעצים. יש עץ שסק אצל השכנים, אבל כל השסק הטוב דורש סולם בגובה 4 מטר ומעלה.
אני מעדיפה מפגשים שבהם כל אחד מביא את האוכל לו ולילדים שלו וגמרנו. לא לכולן יש כוח להכין עוד משהו לכולם. ועוד שיענה על הצרכים של כולם!
סתם, מקטרת.
עכשיו אני מבינה, שכבר שנים אני נמנעת מלהגיע למפגשים הבאופניים האלה, שבהן כל אחת שולפת במומחיות את הסיר המושקע שלה, את הסלט ההורס או משהו כזה, שמה על השולחן וכולם אוכלים ביחד. לי אין אף פעם מה לתרום (אם כי אני מרגישה ממש טוב כשאני יכולה לכבד ילדים בפריכיות אורז מלא אורגניות), והילדים שלי אף פעם לא רוצים לטעום מהבישולים המושקעים שהאחרות מביאות. מה שאני מסוגלת לגרור את עצמי להכין לילדים שלי, זה מה שבדיוק לטעמם, וזה בכמויות מדוייקות בשבילם. שאוכלים כמו ציפור וצריך להיזהר לא להביא יותר מדי, שלא יילך לפח. בושה ממש להופיע למפגשים האלה עם מה שאני מסוגלת לו בתחום הקולינארי. עם המיגבלות שלי, עדיף כבר לא לבוא ולא לעשות בושות ולא להרגיש כרגיל לא שייכת.

למראה כל דבר שמישהו אחר הביא
בתנאי שזה לא נראה כמו אוכל בריא ... שכחתי לציין.
מעולם לא ביקש לנשנש מסיר הקינואה של מישהי, או מסלט ירקות מושקע, או מפירות. אבל אם הוא רואה צ'יפס, ופלים, עוגיות, עוגות, קרקרים, פריכיות, פירות יבשים מסוכרים לא אורגניים....
בושה ממש להופיע למפגשים האלה עם מה שאני מסוגלת לו בתחום הקולינארי. עם המיגבלות שלי, עדיף כבר לא לבוא ולא לעשות בושות ולא להרגיש כרגיל לא שייכת.
בשמת, נחמת רבים נחמת טיפשים- הסבא שלי היה אומר,
אבל אני מזדהה עם כל הברה ואות ופסיק
ממש בא לי לרוץ ולחבק אותך-
"אני שייכת לך בשמת- עכשיו אני יודעת- אני שייכת לך."
בשמת, אופק, ושאר המתנגדים...
המפגש הזה קטן, אינטימי, והכללים או ההנחיות משמשות אותנו, ואותנו בלבד.
אני באמת באמת מבקשת, ממי שלא מתכנן להגיע - לא לזרוק שמן למדורה,
כלומר - לא לאתגר את הנושא.
אם נסתדר (המעט שיש) והתנאים יתאימו לכולנו, הרי שהשגנו את כל מה שרצינו.
נכון לכרגע הדיון המנופח שהתפתח מוציא מרובנו את החשק להגיע.
תודה על ההתחשבות
אשמח אם הדיון התיאורטי יועבר לדף המתאים לכך.
החוש השישי שלי אומר לי שבטוח כבר יש חיה כזאת hilarious
נכון לכרגע הדיון המנופח שהתפתח מוציא מרובנו את החשק להגיע
yes

כמו כל דבר שמנסים להסביר יותר מדי, גם כאן זה נעשה מייגע.

נראה לי שכל מי שהתקרבה לעמוד הזה כבר מבינה פחות או יותר מהן הציפיות, ומי שהציפיות שלה לא ייענו, מבינה איך מצפים ממנה להגיב.
די.

(ולמען הסר ספק, למרות הכל - אני רוצה לבוא)

אשמח אם הדיון התיאורטי יועבר לדף המתאים לכך.
חושבת אחרת.
ניתן ללמוד הרבה מהדיון שהתפתח, וכדאי להשאירו במקומו.
תודה, ונתראה בשלישי.
כל אחת מוזמנת להביא אוכל לה ולילדיה כראות עיניה, ואילו על המחצלת בשיתוף דבר אחד בריא/מזין/ לא מזיק שעלול להיות בעייתי עבור חלק מהילדים
בתור מישהי שכן יש מצב שתגיע, אני רוצה להצביע על הבעייתיות במשפט הזה- אם אני מביאה אוכל לי ולבן שלי ואנחנו אוכלים אותו על המחצלת המשותפת, הילדים האחרים ירצו באופן טבעי להשתתף, אז אין טעם להפריד בין מה שמביאים לשימוש עצמי ומה שמביאים לארוחה משותפת.
לא להביא מראש כל דבר שעשוי להיות אלרגני, עד רמה של מוצרי חלב וגלוטן, זו דרישה מוגזמת מבחינתי, ואם זה מה שמקובל פה על כולן אני פשוט אוותר על המפגש.
אני באופן אישי באה בשביל לפגוש אנשים, כולל כאלה שדעותיהם על תזונה שונות משלי (גם לכיוון הבריא יותר וגם לכיוון הבריא פחות), וממש לא אכפת לי מי מביא מה לאכול. חבל לי (וגם מוזר לי) שנושא האוכל הפך לכזה אישיו.
חבל לי (וגם מוזר לי)
גמלי חבל, אבל בכלל לא מוזר כי זה מה שיש היום באתר.
חבל לי (וגם מוזר לי) שנושא האוכל הפך לכזה אישיו_
גם לי מאוד חבל. זו לא היתה המטרה.
הכל התחיל מהמשפט הזה _מי תתקבל בברכה ומי לא ?
ואחריו זה מי שמחלקת תממתקים בריאים תתקבל בברכה. אם תשקיעי במלון אורגני - כולן ימותו עליך (החלק השני נאמר בהומור, לא?)
ותראו לאן הגענו.

בכל המפגשים שבהם נכחתי עד היום, כל אחת מביאה אוכל לילדיה ולה ואם יש לה רצון היא משתפת, אם לא (ואני מאלה שלא משתפות sad ) אז גם טוב.
לא חייבים לשתף ולהשתתף. כל אחת וההרגלים שלה.

והנה וידוי, אני לא משתתפת מטעמי "סטיריליות" שלי. ילדי גם לרוב גם לא לוקחים מאחרים. אם מישהו רוצה לטעום ממני אתן בשמחה, אבל אני לא מציעה.
אני מרגישה מאוד נוח עם זה, וממש לא מפריע עם האחרות שכן משתפות יותר. זו אני וכך הן ועדיין כיף לנו להפגש יחד!! וזו המטרה!!

בקיצור, אני אשמח אם יגיעו עוד אנשים (לפחות אלו שעדיין לא נרתעו מהדיון הזה) כל אחד עם מזונו הוא.

בכל מקרה, לכל אדם, יש מקום (זה לא אני, זה הסלוגן שיצא happy )

אני באמת באמת מבקשת, ממי שלא מתכנן להגיע
לאו דווקא. אני באמת מתכננת להגיע. לא השבוע, אבל אני בונה על זה שהמפגשים ימשיכו. אני אוהבת מאוד את המקום, היום מתאים לנו בעיקרון, בכיף.
אבל נחה דעתי. אם כל אחת תביא או לא תביא מה שבא לה, ותשתף או לא תשתף איך שמתאים לה, אז מתאים לי.
מקסימום אשים על עצמי שלט "מאותגרת קולינארית" ותבינו כבר tongue
אבל נחה דעתי. אם כל אחת תביא או לא תביא מה שבא לה, ותשתף או לא תשתף איך שמתאים לה, אז מתאים לי.
הולך! hilarious
אני מאד שמחה שהמפגשים ברמת גן מתחדשים ומתכננת להצטרף מדי פעם (ההורים שלי גרים קרוב).
בדרך כלל אנחנו מגיעים למפגשים בירושלים כי אנחנו ירושלמים.

סוגיית האוכל דווקא תמיד הציקה לי ומאד חשוב לי שעלתה בדף הזה.
לפני שאמשיך להלאות ולהסביר רציתי לציין שיש קרוב לוודאי עוד משפחות כמו שלי שלהן האוכל מהווה חומר למחשבה בהתנהלות היומית ומהווה בעיה במפגשים חברתיים.

מצד אחד, הבישולים הם ממני והלאה ואני די מתביישת לתת לאחרים לטעום מן האוכל שאני מכינה. כבר היו פעמים שלא הגעתי למפגש (בירושלים) כי לא היה לי כח להכין אוכל בבוקר של המפגש. מצד שני אני חושבת שלאכול יחד זה נורא כיף.

אם הייתי יוצאת לבדי לחצי יום הייתי לוקחת ברגיל קופסה קטנה עם כמה פירות, קופסא קטנה עם חופן אגוזים ופירות יבשים וקופסה קטנטנה עם שומשום מלא טחון. זה לא תופס נפח ומספק המון קלוריות למי שרעב.
הבעיה התעוררה כשחשבתי שאני מצופה להביא סיר למפגשים.

הבעיה השניה היא שתמיד יש מי שמביא סיר ענק של פסטה. כל הילדים ללא יוצא דופן מתנפלים על הסיר הזה ומחסלים אותו. הבת שלי, לא יוצאת דופן וזה די מרגיז אותי לראות אותה אוכלת פסטה כשיש אוכל הרבה יותר טוב לדעתי מסביב. המבוגרים אוכלים את שאר האוכל...

אני אף פעם לא מתחילה להתווכח איתה על אוכל במצבים כאלה ופשוט מרגישה שהאוכל נכפה עלי למורת רוחי. כמובן שהשיתוף בארוחה חשוב ולכן אני מוותרת לטובת השיתוף.

למרות הבעיתיות שאת מעלה, בשמת, ואני מזדהה איתה מאד, החלטתי לסלוח לעצמי ולהפסיק לנסות להביא סיר (שאף פעם לא יוצא לי מוצלח) והתחלתי להביא פירות.
דווקא יצא מוצלח. פעם הבאתי אשכוליות והילדים התנפלו עליהן.
פעם הבאתי שסק מהעץ והילדים נורא נהנו לשטוף את האבק ממנו ביחד ולהתעלל בפרי בצורות מיוחדות. יצא מזה פעילות בוטנית של מים ושסק. אני מאד נהנתי להתבונן בהם.

היה לי יותר קשה לראות את זה אם הייתי קונה פירות אורגניים ממיטב כספי, אבל לקטוף, בשבילי, יחסית קל, לא כואב בכיס וכיף.

תודה על ההקשבה...

מפגש הוא הזדמנות להיפגש, עם הדומה והשונה.
תנו לעצמכם ולילדכם את היופי הזה.

ונזכה לקצת פירגון ופתיחות, הרחבת הדעת והנשימה
אין סוף לפרטים השונים בנינו, באו נחפש את *המפגש*
flower
גם אני אגיע אולי מתישהו - עם הבריא יותר והפחות, עם מה שיהיה לי בבית, ובעיקר עם ביתי happy
אני רוצה גם להגיע. הגעתי ליומיון והיה לי ממש כיף.
לא מביאה אוכל לשיתוף, ע"ע מה שבשמת אמרה, כל מילה.
אבל יש לי ילד רגיש לגלוטן ולא אוכל סוכר בכלל, נראה לי שאני אשתלב..........
האם יגיעו ילדים "גדולים"???? שבע שמונה ומעלה??? אם כן, נשקול ביקור.... happy
כל אחת מוזמנת להביא אוכל לה ולילדיה כראות עיניה, ואילו על המחצלת בשיתוף דבר אחד בריא/מזין/ לא מזיק שעלול להיות בעייתי עבור חלק מהילדים
המשפט שכתבתי מסכם את ההנחיות שקטי כתבה, למרות שגם אני לא מסכימה עם כולו.
בדומה לנועה ולבשמת אני בעד הרעיון שכל אימא תביא מזון רק לה ולילדיה - את המזון שהם אוכלים בבית!
מזון בשיתוף על המחצלת לי אישית הרבה פחות מתאים מכל הסיבות שבשמת מנתה ואף יותר.
אם יש ילד אלרגי/רגיש לגלוטן (ואנחנו יודעות לפחות על שניים כאלה שמתעתדים להגיע למפגש) הרבה יותר קל לאימא להשגיח מה נכנס לו לפה כשהמזון של כל משפחה מונח בקרבתה כשהם אוכלים, מאשר כשכל המזונות של כולן פרושים על המחצלת לאורך כל המפגש. אני כבר לא מדברת על חום הקיץ שלא עושה חסד עם חלק מהמזונות, ועל הילדים הקטנים שדורכים על המזון כל הזמן.
בקיצור, מטעמים אלו ואחרים גם אני לא מעוניינת בשיתוף מזונות על המחצלת.
(למרות שאני תמיד שמחה לכבד את כולם).

ועוד הערת אגב, נתקלתי במפגשים "באופנים" עם שיתוף מזון ובמפגשים שאין שיתוף. כך שבעיניי, זה ממש לא יוצא דופן להחליט שאין שיתוף מזון על המחצלת.

לסיכום, אני קוראת את התגובות השונות ואין לי זמן להגיב לכל אחת באופן אישי, אך משום מה עולה בי הצורך לצטט את המשפט שכתבתי קודם:

כל אחת מגיעה ממקום אחר, עושה את מיטבה עבורה ועבור ילדיה בהתאם לאורחות חייה ולבחירותיה, ודרכה שווה לאחרות.
ואולי צריך לחדד, ודרכה התזונתית שווה לאחרות!

גם אני רוצה להגיע, לא בטוח שאוכל להגיע היום אבל בהמשך אהיה מעוניינת להגיע אם תתקבל אמא לא בחינוך ביתי, שמוציאה את הילדים מהמסגרות שלהם לצורך המפגש. ולצורך להיות ביחד בחברותא שיחוו משהוא אחר.
למשפגש של באופן באנו וניהננו . דרך אגב הבת שלי הביאה במבה. מוצר שבדרך כלל אין לנו בבית אבל דוקא ביום של באופן היה. בדרך סיפרתי לה על באופן .... ודיברנו על לאכול אוכל בריא. (לה אישית אסרנו במבה, דבר שרק הגביר את הרצון לבמבה) הגיעה למיפגש הוציאה שקית מרשרשת ופיזרה במבה לעורבים.
בקיצור אם ההזמנה פתוחה גם למינסטרים נשמח לבוא, בת החמש, בת שנתיים + וtאמא.
הגיעה למיפגש הוציאה שקית מרשרשת ופיזרה במבה לעורבים.
hilarious עורבים באופן טבעי?
היי, היום לא נוכל להגיע. תהנו flower
גיל
בסוף לא הסתדר לנו להגיע היום. מקווה שנגיע בשבוע הבא
היה מפגש נהדר ו כיפי.
מסתבר - אין דבר כזה פירסום שלילי.
המפגש היה גדול ושמח.
hurray
כדי לעורר מספר גלים נוספים בבאופן,
מציעה לדון בסוגיה: אופניים - כן, לא, ומה עם אלה שאין להם?

נפגש שבוע הבא, מתחת לאורנים ליד הבוץ והעורבים.

אמת ,
נכון,
סוגייה לדיון,
מעלה את הדבר הראשון שקופץ במוחי,

אם יש אופניים, ויש רצון של הילד להביא אותם,
אולי אפשר לבחון את האפשרות, שאם הוא לא רוכב עליהם, אז הוא יכול לאפשר לילד אחר להנות מהם זמן מסויים,

מבינה את הבעייתיות של העיניין, דנו בזה אתמול בקצרה מאוד.

ואפשרי בעיניי להגיד שיש ילד שאין ו אופניים /לא הביא, וזה יהייה לו נעים אם הוא יוכל לקבל "סיבוב" .
לא אהבתי את הניסוח שלי- אבל לא מצליחה לחשוב כרגע על אחר, חייבת לזוז.

מעיניין מה יתפתח.

גם בעיני היה נהדר.
נשמח להפגש שבוע הבא!!
אשמח אם תודיעו בפעם הבאה לפני מפגש, אנחנו רוצות גם לבוא ואם אין מיקום מדויק בפארק ( אני ממש ממש לא מכירה ) אז אולי טלפון של מישהי שתהיה שם שלא נבוא ונפספס אותכם.
הייתי בטוחה שהכנסתי אתמול, אבל - נו מילא.
נורא רצינו לבוא. אפילו השגנו אוטו. וחבר לילד הגדול. אבל בסוף בכל זאת לא הצלחנו.
לא נורא. להתראות בשבוע הבא.
טוב לשמוע שהיה כיף!
_אשמח אם תודיעו בפעם הבאה לפני מפגש_
הריני מודיעה עכשיו happy
בכל יום שלישי מסביבות 10 (למקדימות) או כל שעה אחרת (למאחרות) עד מתי שרוצים, יש מפגש בפארק הלאומי.
מיקומנו קרוב לאיפה שהיה היום עיון, קצת יותר למעלה, ליד האורנים.

כולם מוזמנים!!!!!!!

בשמת, את תמיד יכולה להביא אבטיח.
זה גדול, זה מושקע, זה בריא וזה טעים. yummy
אני מדמיינת אותה סוחבת אבטיח..........................
אני מדמיינת אותה סוחבת אבטיח..........................
פעם הבאנו לפארק הירדן.

מושקע - כן. אבטיח אורגני הוא כל כך מושקע, וכל כך הרבה השקעה הולכת על הקליפה, שאנחנו קונים רק בודדים ממנו במשך הקיץ כדי לא לפשוט את הרגל...

וכל כך הרבה השקעה הולכת על הקליפה
תעשי ריבה מהקליפה blink
תעשי ריבה מהקליפה
איכס... (סליחה, לא אומרים איכס על אוכל). יש פה באמת מישהי שמכינה ריבה מקליפות של אבטיח?!
http://74.125.39.104/search?q=cache:w843ADaM8ysJ:www.ynet.co.il/ency/1,7340,L-5513,00.html+%22‏%
D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA+%D7%90%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97%22&hl=iw&ct=clnk&cd=1&gl=il


ריבת קליפות אבטיחו--- עידית 21/9/2005 12:34
הריבה האהובה על בני צור
קילו קליפות
800 גר' סוכר
לקלף את הקליפה הירוקה לזרוק.את הציפה הלבנה לשטוף לחתוך לקוביות או להעביר במעבד בסכין לפריסה.להכניס לשיר עם מים בלבד.לא להכניס שום נוזל בעל צבע!
לבשל עם חצאי תפוחים,אין בפרי פקטין,להוסיף מיץ מלימון אחד,יש המון קצף וחייבים להוציא אותו.
לבשל עד למבחן הצלחת.ברע האחרון כשאני מכבה את הגז אני מוסיפה את אחד מהתוספות הבאות:
גרידת לימון
נענע קצוצה דק
לואיזה קצוצה
פרחי לוונדר 1 או 2
לפעמים אחרי שאני מוזגת לצנצנות,לכל צינצנת אני שמה תוספת שונה.
הריבה יוצאת שקופה מאוד וצלולה מאוד,בצבע קריסטלי נקי.

סתם כמה דוגמאות מהנט,
אגב הריבה מעולהההה

אפשר גם להחמיץ את קליפות האבטיח כמו שמחמיצים מלפפונים.
(מי אמר איכס?)

ולבעלות הניסיון - עד איזו שעה בערך נראה לכם שתישארו בסביבה? (יותר לכיוון שתיים-שלוש או יותר לכיוון שש, נגיד?)

דווקא האביטיחים האורגניים הקטנים יותר עם הגרעינים - הקליפה בהם היא לעיתים מאד דקה ועדינה.. וגם טעימה מאד, אם לא מצפים לאדום מתוק של הלב של האבטיח כשאוכלים אותה.
אבטיח זה למעשה ארוחה שלמה.. גם ירוק (כמו עלים), גם מתוק (סוכר פירות), וגם גרעינים (שומן\חלבון) - רק חשוב להתחיל לאכול חתיכת אבטיח דווקא מהקליפה הפחות מתוקה ולסיים בלב (יותר קל עם סכין ומזלג אבל אפשר גם בלי במיוחד כשיש מים\ברזייה בסביבה).
וחוץ מזה - אבטיח חבל לסחוב.. צריך לגרור אותו.. באופניים ו\או עגלה.. אני מזכיר לכם שאתם גרים *במישור* החוף ולא בהרי הגליל.. ומאד קל לגרור משקל גדול!
אבטיח / שמואל בס

אֲבַטִּיחַ, אֲבַטִּיחַ
לֹא עַל עֵץ וְלֹא עַל שִׂיחַ;
עַל הָאָרֶץ הוּא גָּדֵל
גַּם בַּשֶּׁמֶשׁ גַּם בַּצֵּל.

אֲבַטִּיחַ - פְּרִי נֶחֵמָד
ומָלֵא הוּא מִיץ וּלְשַׁד,
נַחְתְּכֵהוּ וְנֹאכַל
פֶּלַח, פֶּלַח - וָחֲסָל.

מנסה שוב את מזלי.
האם מחר (סוף סוף) ניפגש?
האם מותר להביא מנגל? (סתם, סתם blink )
בוקר טוב, בוקר קריר hilarious
כולכן מוזמנות היום למפגש חגיגי בפארק הלאומי.
בתוכניה: בוץ, ברזיה, עורבים.
נא לא להגיע בלבן!
מ-10 בבוקר ולפחות עד 5 בערב
האם מותר להביא מנגל?
אם תכיני שיפודי פרגיות גם לילדיי happy
גאיה וגיא מ"חינוך ביתי"
רצו בפארק ביחד.
את גאיה עקצה דבורה ברגלה,
ואילו גיא נעקץ...

היה כיף, נפגש בשבוע הבא!!!

תזכורת:
יום שלישי 24/6 - מפגש בפארק הלאומי
בואו בהמוניכם, כדי שלילדים יהיו מלא חבר'ה לשחק
ולאמהות מלא חברות לפטפט hilarious
כל אחת משמעותית, נחשבת ורצויה.

לא לשכוח להביא משהו לזרוק על עצמך - נהיה שם קריר לקראת הערב blink

מ10-11 בבוקר ועד 5-6 בערב

נפגש!

בוקר טוב
לצערי לא נוכל להגיע הבוקר.
יועד לא מרגיש טוב... מבאס עד מאוד
תבלו ותהנו.
יפעת, תרגישו טוב flower

מזכירה לפוחדות מהחום שהמיקרואקלים של מיקום המפגש מאפשר לנשום ולהינות גם בימים חמים במיוחד.
המיקרובריזה מקררת את העניינים.

נפגש!

הלו, מה זה פה, דף_בלוג‏ ?
תבואו לכתוב...

בקיצור, משבוע הבא החווה האקולוגית יוצאת לפגרה,
ויש צפי להמון אורחים נוספים.

חוץ מזה, נועה גיתית ואני נפגשות גם ביום ראשון, החל משעות הצהריים,
באותו המקום.
אפשר להצטרף.

הייי,

(באיחור אבל )
גאיה וגיא מ"חינוך ביתי"
רצו בפארק ביחד.
את גאיה עקצה דבורה ברגלה,
ואילו גיא נעקץ...

בתחת happy (טוסיק/ישבן.....)

השבוע לא היינו, משום שגיא ביקש להישאר בבית, הסיבה: טיול קטיף ליום וחצי (ראשון בבוקר עד שני אחה"צ) לרמת הגולן- היה כיף מאתגר ומעייף.

חזרנו עייפים, מרוצים ושבעים מכל פירות היער שחיסלנו (והתקרובת הנאה נפלאה והטעימה של מירב!!!!) ואפילו הבאנו מתנה למשפחתינו הקטנה .

אול נתראה במהרה ביום ראשון...

(לא קשור - מרגיעון, גישתך לעולם היא הביטוי המדויק לגישתך אל עצמך)

מזכירה לפוחדות מהחום שהמיקרואקלים של מיקום המפגש מאפשר לנשום ולהינות גם בימים חמים במיוחד.
המיקרובריזה מקררת את העניינים.

ממש ככה!
היום הגענו בתקווה להצטנן, ואכן נשמנו לרווחה. לא להאמין בשיא החום כמה נעים היה בצל.
החברה נפלאה, והיה מוצלח ביותר.

עניין אחד מטריד אותי עם המים מהברזיה... דווקא אני מאוד "בניתי" על משחקי מים, אך הבזבוז כואב לי tilted

הוזמנתי (ממש מזמן) אז בtתי (בינתיים רק לכאן...)
ספרו לי מתי להגיע - עדיין ימי שלישי? מה קרה לשישי בבוקר?
תודה
me
ימי שלישי כן happy
את מוזמנה מ-12 בצהריים
תודה,
נשתדלה...
את מוזמנה מ-12 בצהריים
12:00??
מאוחר לנו מידי (קרוב מידי למשמרת במרפאה...)
שאו ברכה ותהנו
איזה כיף היה!!!!!!!!! יוווווווו!!!!! איזה כיף!!!! יאאאאאא!!!!! מדליק!!!!! מושלם!!!!! יההההההה!!!!!!!!1
מה קורה ילדות... יצאתן לחופשה?
אם לא, צריך לעדכן בראש הדף.
flowerflowerflower
לא בחופשה.
נהפוך הוא.
המפגש משגשג ואף הוזכר בתקשורת.
כל מי ששמה לב לאי דיוק בתאריכים מוזמנת לעדכן בעצמה ביד רמה ללא היסוס.
אני שוכחת...
וואו...את מהירה מותק...

הולכת לעדכן.

רגע קט
ראיתי שרשום 12 בצהרים. אתן הרי מגיעות לפני לא?
נראה לי מאיים למתחילות...שנ"צ תינוקות וכאלה הסברים...
יבואו, ישבו יאכלו ידברו
ומהון להון יראו שאפשר להעביר ככה יום שלם,
ול-ה-נ-ו-ת.
הקיצר - נראה לי לרשום 11 בראש הדף יותר מזמין.
<לא נכנסת לדיון בנושא, תעשי מה מתאים לך>
המפגש משגשג ואף הוזכר בתקשורת.

איפה?

הקיצר - נראה לי לרשום 11 בראש הדף יותר מזמין.
לפעמים אנחנו מגיעות לפני, לפעמים - לא.
מי שכבר רגילה יודעת שאפשר להגיע גם ב-10 ולאט לאט השאר מזדחלות.
מי שזאת הפעם הראשונה שלה - אני מעדיפה שלא תתבאס לשבת לבד בפארק שעה ולתהות אם עוד מישהו יגיע.
מי שבדיוק נופל לה על שנ"ץ - אפשר לבוא גם ב-1, ב-2.
המפגש נמשך *לפחות* עד השעה 6 בערב.
יש גם כאלה שמחכות בחניון שהתינוקות שנרדמו בנסיעה יסיימו לישון ואז מגיעות
(ככה בטוח מגיעים רעננים למשחקים).
אני מרדימה את הצעירה במפגש עצמו, בעגלה או על מחצלת.
הגדולה מסרבת להרדם אבל זה כי באמת נורא מעניין שם
(הברזיה, הקבר של קריניצי...).
בקיצור מי שיומה סובב סביב שנת תינוקות מוזמנת להביא עוד ילד או שניים ולשחרר את הנושא blink

נראה לי מאיים למתחילות...שנ"צ תינוקות וכאלה הסברים...
יבואו, ישבו יאכלו ידברו

אני אישית לא מחפשת להגדיל את המפגש.
מי שרוצה להגיע כמובן מוזמנת מכל הלב,
אבל כבר עכשיו יש לנו מספיק ולא נעשה מאמצים מיוחדים כדי "למשוך".
ב"ה יש הענות.
לפחות בקיץ hilarious

חלוקית, הכתבה האחרונה שדובר עליה בבאופן_טבעי_בתקשורת‏, משהו 7 נדמה לי, של דתיים.
כתבו אמנם מפגש שבועי בספארי, אבל אני מניחה שהתכבנו אלינו.
(f*ck me I'm famous hurray)
כתבו אמנם מפגש שבועי בספארי, אבל אני מניחה שהתכבנו אלינו
התכוונו למפגש של הגדולים בימי ראשון בספארי.
אוי אוי אוי אנחנו נמות אנונימיים sad
לבד, בחושך, עם קריניצי...
התכוונו למפגש של הגדולים בימי ראשון בספארי.
אכן, ומשום מה היא סרבה לתקן אף על פי שכתבתי לה שיש הרבה מפגשים בגוש דן ולא רק שני אלה שהיא כתבה. לא ברור לי למה.
מתי: מחר, בוצוריים
מה: המפגש הסודי של קהילת החינוך הביתי בפארק הלאומי ברמת גן איפה שהיה יומיון
איפה: סודי ביותר
תבואו לבושים בבדים טבעיים, תביאו ילדים
והפעם אל תשכחו להוציא את המחצלת מהכביסה
נפגש!
קטקטית
למה צריך לעדכן כל שבוע. לא יותר פשוט לכתוב שיש מפגשים בכל יום שלישי משעה .
למה צריך לעדכן כל שבוע
אולי באיזה שבוע פתאום אמא אחת תראה את הדף שוב במה חדש, ותחליט להיכנס ולקרוא קצת על המפגש הזה, ואולי תתפתה להגיע ולהכיר את קט_קטית‏ (אנונימית? פחחח.... hilarious) למרות שתמיד היא חשבה שזה רחוק לה מדי ובכלל אין לה כח לעוד מפגש, ואז היא תגיע ותראה את כל הילדים (ואת קט_קטית‏) ותרגיש את הבריזה הנעימה ותראה את כל המחצלות (יש לקוות) והספגטי, ותחליט להתמיד ולהגיע כל שבוע!
למה צריך לעדכן כל שבוע
לא צריך
אני מעדכנת כי אני רוצה.
happy
כנראה זה נעים לי
אני בהתרגשות לקראת...
כמו השועל של הנסיך הקטן
אם זה מה שגורם לך עונג, מי אני שאמנע אותו.
תהני.....
אנחנו נבוא מחר. נראה לי שנגיע יחסית מוקדם.
happy
אורי (כמעט 8 ח') ואני נשמח להצטרף אליכן למפגש הבא. אפשר? מתי? איפה? מה מביאים? happy
היי אמא של אורי את מוזמנת בשמחה ביום שלישי, הפרטים למעלה
אולי לא נגיע השבוע.......................

עינייני תחבורה.


אולי לא נגיע השבוע....................... תחסרו לנו flower.
עץ_התמר‏, תגררי אותי ותקבלי טרמפ!
(אני אצל דינה על הבוקר, אני רק צריכה דחיפה ועידוד ועוד דחיפה בענייני אוכל happy ).
שוב שינויים,
ככל הנראה נגיע כרגיל בשילישי happy

איזה כיף flower

לכל האימהות שלא היו בשבוע שעבר,
נשארו אצלי למכירה 7 ק"ג חרובים אורגניים מזן קפריסאי.
מי שמעוניינת לקנות מוזמנת להשאיר הודעה בדף הבית, ואביא עמי מחר.
מירב flower
איבדנו בדרך לאוטו את שמיכת המחצלת שלנו. אם מישהו מצא וחילץ אותה, נשמח לקבלה בשבוע הבא.
אם לא,
מקווה שמצאה בית חם ושתגרום אושר לבעליה, וגם שבעלי לא יקח את זה קשה מידי (היא מלווה אותו שנים רבות ) sad
אנחנו שכחנו את המטפחת הירקרקה של גאיה'לה.
מקוות לפגוש את המוצא הישר בשבוע הבא flower
ואלישע שכח את הבקבוק שלו אצלך,
מקווה שלפחות הדלי של נ' נמצא happy
הבאתי את הכוס לדברתיה!
מבקשת מהיקום לא להיות מניאק ולהחזיר לנו את המטפחת!!
הדלי של נ' נמצא ליד המכנס של גאיה,
שניהם נחו ליד הברזיה...
אין כמותך yes hurray kiss heart flower

אם כך גם אני מצטרפת לבקשה, אנא יקום, אל תהיה מאניאק, החזר לגאיה את המטפחת הירוקה,
ועל הדרך, אם לא קשה לך מידי, גם את השמיכה הירוקה...

חלוקית, לפני שהלכתי ראיתי שמיכה מגולגלת על הדשא. לא לקחתי כי מיהרתי לילדים שכבר היו ביציאה מהפארק. אחרי נשארו אפרת ודניאלה. אולי הן לקחו.
איבדנו בדרך לאוטו את שמיכת המחצלת שלנו. אצלנו, נראה לי. אביא בשבוע הבא.
נראה לי שאני שכחתי איזה ילד.
סתם... סתם... הייתי חייבת עם כל השיכחות האלה היום של כולם D:
עידכונים מהמטפחת הירוקה:
היקום הרחום עשה נס,
ודרך טלפורטציה המשיג את המטפחת לתא הקטן של התיק שלי! hilarious
<שלא יהיו טעויות, זה לא שלא בדקתי טוב, היא לא הייתה שם ואח"כ היא נהייתה שם!>
blink

למישהי יש מושג מה קורה עם מעגל המתופפים שאפרת דיברה עליו?
מתי זה?

ועל זה נאמר: "חבל שלא דיברת על מיליון דולר" hilarious
לפני שבוע היינו עם שלשולים ולא באנו בסוף. אתן נפגשות השבוע?
שלא יהיו טעויות, זה לא שלא בדקתי טוב, היא לא הייתה שם ואח"כ היא נהייתה שם!> happy.
אתן נפגשות השבוע?
חח
אני רואה ששאלנו
נו שויין
אז אקרא את הפרטים
לייט יקירתי, את מגיעה ?? חשבתי שאולי לא אצליח להגיע אך אעשה מאמצי על !
אני מתכננת מחר להגיע מוקדם לפארק וללכת ללקט קצת באזור תאנים ואולי צנוברים.
מישהי מעוניינת להצטרף?
מה זה מוקדם? אולי אני.
הי מירב,
נראה לי שנרצה להצטרף בבוקר. אנחנו סיימנו שבוע של אדמדמת וקצת אוויר צח לא יזיק, אבל, רוצה לבדוק קודם מה תכננת. מתי להיפגש ואיפה ולאן ללכת, איזה מרחק, איזה כוחות נדרשים, כדי לדעת אם אוכל לעמוד במשימה.
חשבתי שאם אגיע למפגש זה יהיה לזמן קצר יותר ובשעות מוקדמות יותר.
שלחתי לך גם מייל,
תודה

שרית

טוף אולי גמני אצטרף... מתי?
שלחי לי את הפון שלך מירב ל"פה" starfish at bezeqint dot net
מקווה שנטפס על עצים, כן?
אחפש לבוא עם טרנינג מתאים hilarious
היום ליקטתי מנגו (בודד, נפל מאיזה עץ ליד הספריה העירונית...)
טוב, אז ככה...
המחשבה היא ללקט ברחבי הפארק - זה סדר גודל ההליכה.
עץ התאנים ממוקם לא רחוק מאורוות הסוסים כמחצית הק"מ ממקום המפגש.
צנוברים יש בכניסה ליד הספארי ולאורך כביש הכניסה,
ואולי נמצא עוד הפתעות באזור של האורוות.
אני בהחלט מקווה שניתן יהיה לטפס על עץ התאנה, ילדתי כבר מחכה לכך...
<צנוברים היו לפני שבועיים ושלושה שבועות, תאנים אני לא יודעת.>
אני מביאה בכל מקרה קופסה לאחסון התאנים ושקית בד לצנוברים.
נראה מה הטבע יזמן לנו hilarious

בכל מקרה יהיה טיול קצר ונחמד בקצב שמתאים לכולן.
שרית, את הקטנה כדאי להביא במנשא.
(את הציוד הרגיל של המפגש אפשר להשאיר ברכב, ולהסתובב עם מים וכובע).

חשבתי שניפגש ב- 9:00 בכניסה של שער התותים. מתאים לכן?

אגב, יש כבר מחשבות לשבוע הבא לליקוט סברסים...

אנחנו לא נגיע השבוע.
יש לנו ברית.

תהנו!

בתשע מוקדם לי ... happy
שרית, את הקטנה כדאי להביא במנשא.

האם ניתן יהיה להתנייד עם עגלה?
אני חוששת לבנות על הכושר של רעות, היא מתאוששת מאדמדמת ולא חזרה לעצמה גופנית, למרות שהמחלה עברה.

נראה לי שעגלה זה בסדר. ברוב השטח בפארק אפשר להתנייד בעגלה. אבל תביאי מנשא לכל מקרה שלא יהיה.
תשע וחצי?
עשר?
עשר נשמע סביר יותר happy
אני כבר אתפוס אתכן...
אצטוות.
חלוקית תבואי עם עגלה ב-רור אין מצב אחר בכלל, באיזו פנטזיה את חיה blink
שתי בטטות על זוג אחד של ידיים מלקטות?
או-הו איזה טיול מאתגר tongue
הטיולון שולטטטטטטט
אוי, איזה כיף לכן, תשמרו לי כמה תאנים, כי גדול עליי עשר.
לא נבוא היום sad. לבכור יש שריטה בכף הרגל והוא מרגיש פצוע קשה ומסרב לצאת מהבית tongue.
גם הגדולה שלי סירבה לבוא.
אין לה כוח לטענתה.
גם אנחנו לא באנו היום. סדר הזמנים התבלגן לי, ולא הספקנו.
תאנים היו בשפע, אך בשקיק של בחור אחר שהקדים אותנו בכמה דקות על העץ...
כך שהתאנים המועטות שקטפנו השביעו בעיקר אותנו.
מצאנו גם מעט חרובים,
וכמובן צנוברים. הולכת לפצח אותם לסלט...

בשבוע הבא אולי נלך ללקט סברסים. מעוניינות?

לגבי המפגש אתמול,

היו כמה מצטרפות חדשות, או לפחות מבקרות חדשות.

כל מי שלא הגיעה, חסרתן לנו מאוד!
לגבי הליקוט, ראיתי את זה רק עכשיו כשחיפשתי את ההודעות למשל של אמא בגובה דשא, ועכשיו אני גם יודעת מי את happy
ושל כל השאר למה לא הגיעו...

מקווה ששבוע הבא.. אולי אולי אפילו נגיע עם האיש happy

כמובן שהיה מהנה.

עצים נופלים בפארק
טוב, לא עצים, עץ.
היום ערכנו פיקניק רב משתתפים בפארק, וישבנו ליד הקבר (לא נשמע טוב, הא? tongue) במקומנו הקבוע. בערך בשעה שמונה נשמעה סדרה של קולות משונים.
אני חיפשתי זיקוקים. אחרים חשבו שמישהו הבעיר מדורה. אני נושאת עינים לשמיים, קולות הפצפוץ מתחזקים והופ, עץ האורן שנמצא מאחורי אחד הספסלים פשוט נשבר באמצע הגזע, ונופל. היו שתי קבוצות משמאל לעץ. היתה את הקבוצה שלנו מימינו.
למזלנו הרב ביותר, אף תינוק, פעוט, ידל או מבוגר לא שהה מתחתיו באותו הרגע.
היה סוריאליסטי ומבהיל.

תוך עשר דקות הגיעה ניידת שירותי כיבוי לגזום את העץ. איש מטעם הפארק עטף את זירת האירוע בסרט אדום-לבן (וגירש אותנו ממקומנו, אז כבר נסענו הביתה). ניחוח מחטי האורן שנישא מצמרת העץ, שהיתה פתאום על הדשא, היה חזק ונעים. יש שם עוד 2-3 עצים כאלה. ברררררר.

אוייייי!
אולי זה קשור לערסלים שנתלו על העץ הזה בשבועיים האחרונים?
בהחלט לא נעים.
עצים נופלים בפארק

א-מ-א-!-!-!

אולי זה קשור לערסלים שנתלו על העץ הזה בשבועיים האחרונים?

את חושבת? הגזעים הרגישו מאוד-מאוד חזקים כשכרכתי סביבם את החבלים.

דברתיה,
זאת סתם השערה שלי שמחברת בין שתי עובדות.
אני אפילו לא יודעת באלו עצים מדובר, נראה ביום שלישי.
בכל מקרה זה נשמע מפחיד.

יש שם עוד 2-3 עצים כאלה
למה התכוונת?
יש עוד הרבה עצי אורן בנקודה הזו של הפארק.

אולי זה קשור לערסלים שנתלו על העץ הזה בשבועיים האחרונים? אין סיכוי, הגזע נשבר כמה מטרים מעל גובה הערסל.

יש שם עוד 2-3 עצים כאלה - התכוונתי, שבצד הזה שבו אנחנו יושבים יש עוד כמה עצי אורן מהמשפחה, והזוגי המליץ שאולי נמצא מקום אחר כי הוא לא סומך על העצים האלה יותר tongue.

אם ככה כן מדובר בעץ שנתלו עליו הערסלים?
אם כן, אני חושדת שיש קשר בין האירועים.
אם ככה כן מדובר בעץ שנתלו עליו הערסלים?
אוי וזה אחרי שעזבנו את הגדר האומללה בשקט...
אם ככה כן מדובר בעץ שנתלו עליו הערסלים?
אם כן, אני חושדת שיש קשר בין האירועים.
האמת שאני לא זוכרת. אבל למה נראה לך שיש קשר? לא נשמע לי הגיוני.
בנות, להבא: לא יותר מ-17 ילדים על ערסל אחד.
אנחנו מגיעות מחר מוקדם.
מי מצטרפת?
מישהי רוצה להקדים ולנסות שוב לטעום מעץ התאנים?
אנחנו happy
בדיוק חשבתי על זה..
אתקשר אלייך בבוקר.
לילה טוב
sleep
אני מביאה אבטיח ענקי שלם. לא מתחייבת על האיכות, אבל נראה לי שאפשר לוותר היום על אבטיחים נוספים ;)
נגיע כרגיל אחרי 12
שלום,
הועלתה אפשרות להזיז החל מספטמבר את המפגשים לימי שני.....

האם יש קופצים על ההצעה- לי למשל זה מתאים....

כי אז אני יכולה להנות בניחותה גם מהחווה וגם מהמפגש בלי לחץ ובלי להיטלטל יותר מידי באותו יום.....

סדנת תופים - "מסע בעולם הקצב" עם דרור גומל

בתאריך - 27.8 , יום רביעי

בשעה - 11:00

בפארק הלאומי (במקום בו אנחנו נפגשות כל יום שלישי)

עלות - בערך 40 ש"ח לילד (תלוי במספר המצטרפים)

בסדנה נתנסה ונחשף למגוון כלי הקשה ממקומות שונים בעולם- מהמזרח התיכון, אפריקה, מזרח רחוק ועד אמריקה.נלמד על תיפוף, מקצב ושירה. בסיום הסדנה נצפה במופע בו דרור מתופף על כלים שונים.

קצת על דרור גומל בקישור הבא

אנא כדי שנראה אם יש מספיק ילדים...


להתראות

אפרת "מייל" argamanef at gmail dot com

הסדנה מתאימה לילדים מגיל 4,
אך הגבול "נמתח" וגם ילדים מגיל 3 מוזמנים להשתתף
ההשתתפות בסדנה הינה בתשלום

שמות האמהות שנרשמו עד כה

גלית, אורית, קטי, רונית, נועה , חדווה, אפרת

לי כנראה לא מתאים שני. בשנתיים האחרונות הג'ודו של יונתן היה בשני וחמישי, אז אני מניחה שכך יהיה גם השנה. אדע בוודאות בתחילת השנה, אני מניחה. מה עם ראשון או רביעי? או אולי באמת לחכות ולהחליט מחדש בתחילת השנה, כשנדע למי יש חוג באיזה יום?
הי קט_קטית‏
איפה נעלמת?????? גם השבוע?

אני מניחה שבאמת ניראה איך תתפתח השנה...

אני בעניין של סדנת התופים אבל קשה לי להתחייב (בגלל ה- 1hand * 2), מקווה מאוד להגיע
השבוע הייתה לנו אורחת שלא בעניין של טיולים ארוכים וכו'...
שבוע הבא בע"ה!
עוד לא החלטתי אם כדאי לבוא גם שלישי וגם רביעי - או פשוט לדחות את המפגש באופן חד פעמי ליום ד',
כלומר אולי מי שגם לא באה לסדנה שתבוא בבוצוריים אחרי שהסדנה תסתיים, כי בטוח נשאר כולנו בסביבה,
לא נראה לי שמישהי תרצה להתקפל הביתה אחרי התופים
אני בעד להשאיר בשבוע הבא את יום שלישי.
אנחנו מגיעות מוקדם.
בא לי מאד על הסדנה ביום רביעי, אבל עדיין לא יודעת אם אוכל להגיע.
בכל מקרה הילד שלי עוד לא בן 3 אז אני מבינה שבכל מקרה לא אשפיע על המחיר הממוצע...
הועלתה אפשרות להזיז החל מספטמבר את המפגשים לימי שני.....

לא נראה כרגע שיש לנו בעיה עם זה, נהיה חכמים יותר בספטמבר. אם הג'ודו של יונתן היה בשני וחמישי, ובשלישי יש את החווה_ , אולי אפשר להעביר לרביעי.

_כי אז אני יכולה להנות בניחותה גם מהחווה וגם מהמפגש בלי לחץ ובלי להיטלטל יותר מידי באותו יום.....

מה זה "החווה"? זה מתאים לילדים שלי?

סדנת תופים - "מסע בעולם הקצב" עם דרור גומל

כרגע לא נראה לי, יש לנו עומס פעילויות באותו שבוע. אפשר להודיע/להצטרף ברגע האחרון?

אני בעד להשאיר בשבוע הבא את יום שלישי.

גם אני.

תזמורת,
מי שיש לו אחים גדולים שמשלמים רשאי להציק למשתתפים בסדנה בחינם,
זאת הכוונה.
מה זה "החווה"? זה מתאים לילדים שלי?
החווה החקלאית בר"ג, צמוד ל"ראש ציפור" (פארק הירקון) והר נפוליאון.
ימי שלישי בבוקר, הדרכה של שעה (נדמה לי): מעבדים חלקת אדמה, זורעים שותלים קוטפים וכד' יש פינת חי גדולה
אחרי הפעילות אפשר להשאר בשטח החווה באופן עצמאי עד 14-15.
מוזמנים להצטרף!
אנחנו לא נהיה השבוע בשלישי, אבל נשמח לבוא ברביעי כשתיגמר הסדנה, אם כולם מתכננים להישאר.
אנחנו מתכננות להגיע בשלישי happy
לנו גם מתאים יום שלישי, עדיין . ככל שמתקרב סוף שבוע הבא אנחנו בעינייני אריזה.
מה המייל שלה?

בכול אופן זה לא ברור מהניסוח וכדאי לחשוב על זה על מנת למנוע אי נעימות ואכזבות.
מה מספר הילדים האפשרי לסדנא? מה טווח הגילאים הרצוי? אם הוא פתוח אולי כדאי שכול מי שמעוניינית גם אם אינה חייבת בתשלום או חייבת בתשלום מופחת או בכלל לא תירשם על מנת שאפשר יהיה לראות מי צפוי להשתתף...
ובכלל, כדאי לחדד את עניין ההתחייבות flower

אנחנו נגיע בשלישי, לכבוד הרופא שיניים שלי :(
מציעה שהתשלום יהיה לפי מס' הילדים אבל מינימום תשלום עבור משתתף אחד.
לאחר בירור עלה:
הסדנה מיועדת לגיל 4,5 והגבול נמתח עד לגיל 3 לבקשת הקהל.
כך אם יש אחים קטנים, אין בעיה שישחקו באיזור.
לדעת מעביר הסדנה, ילדים קטנים לא ימצאו את עצמם בסדנה זו.
טוב. שינוי בתכנית. כנראה שנגיע ברביעי ולא בשלישי. בשלישי אחה"צ אנחנו צריכים להיות בנתב"ג, כך שזה לא מסתדר עם הפארק.
אנחנו מגיעות בשלישי.
מי גם?
איך נפספס את נ'?! באיזו שעה אתן מגיעות?
אנחנו מוכנות למפגש ליקוט השכם בבוקר happy
מתאים גם לי מוקדם בבוקר.
9:00?
מה איתך דברתיה? מצטרפת?
כמעט אף פעם זה לא 9:00.
9:30?
אני מוכנה לחשוב עליכן מלקטות בזמן שאני שותה את הקפה של הבוקר עם המה_חדש‏
טוב בנות (סליחה ובנים) אני אפרוש משלישי השבוע. ממילא יש לנו פגישה בערב. תהנו!
מתאים גם לי מוקדם בבוקר.
9:00?
מה איתך דברתיה? מצטרפת?

מתאים לי מאוד. נראה אם יתאים לילדים (מחר יש להם פעילות מים מבוקר עד ערב ויכול להיות שיהיו מותשים למחרת).

מה יש ללקט בפארק חוץ מתאנים?

אני מוכנה לחשוב עליכן מלקטות בזמן שאני שותה את הקפה של הבוקר עם המה_חדש?

אח. לשבת מול ה מה_חדש‏ בבוקר. בשקט. אפילו בלי מה_חדש‏. רק לשבת. בשקט.

טוב בנות (סליחה ובנים) אני אפרוש משלישי השבוע. ממילא יש לנו פגישה בערב. תהנו!

What?! תבואו ברביעי?

רק לשבת. בשקט.
שבי, דובי happy
האמת, חשבתי לגוון השבוע, וללכת ללקט במושב גנות שלא רחוק מהפארק. הכניסה היא מכביש 4 לכיוון חיפה. שילוט וכניסה למושב מימין, לפני צומת מסובים. מרחק 5-6 דקות מהפארק.
מי שמגיעה מהכיוון ההפוך, אמורה לצאת במחלף רמלה, לבצע סיבוב פרסה בצומת בית דגן ולחזור שוב לכביש 4. הכניסה למושב תהיה מימין קצת לפני צומת מסובים.
מה דעתכן?
האמת, חשבתי לגוון השבוע, וללכת ללקט במושב גנות שלא רחוק מהפארק.

מקום חדש. לא יודעת.

?! תבואו ברביעי?
לא :( נתראה בשבוע הבא.
משהו חוץ ממני ומהילדון שלי מתכוונים להגיע?.............

כי הבנתי שאף אחד לא יגיע היום....

לא ברור...
לנו חם מדי בשביל לעבור את המסע יום אחרי יום
אנחנו לא הגענו לבסוף לפארק היום.
החום הגדול התיש אותנו ואחרי מסע ליקוט קצר שבנו אימא אימא לביתה.
דיווח על המסע - מאוחר יותר.
דברתיה, בדרך הביתה עברנו עם הרכב דרך הגינה ברחוב הפרדס, זה היה כל כך רחוק רגלית מהנקודה שהיינו בה. טוב שלא ניסינו ללכת ברגל...
כאמור, דיווח מלא בהמשך.
בדרך הביתה עברנו עם הרכב דרך הגינה ברחוב הפרדס, זה היה כל כך רחוק רגלית מהנקודה שהיינו בה. טוב שלא ניסינו ללכת ברגל...

בפעם הבאה התייחסות רצינית יותר לתחזית מזג האויר (מצידי, פשוט התעלמתי מהאזהרות על עומס החום הכבד) והכל יכול להראות אחרת happy

היה באמת קשה מבחינת החום. אני זוכרת שהסתכלתי על הפרצוף של בארי כשהגענו לגינה והוא היה אדום מרוב שהיה חם!! רק אז תפסתי שבאמת חם, ועוד בשעה כזו של אמצע היום...

מחר מעגל תיפוף והתפקדות כללי. איך אני מתרגשת flower
מתחילה לספר על המפגש שלנו. כאמור נפגשנו במושב גנות, נתקלנו בשפע של רימונים על העצים, מרביתם רקובים, טעמנו זרעים מיובשים של גזר, תות עץ מיובש בטעם ריבתי וזרעים מיובשים של הצמח עם הפרי האדום הקשה - מירב יודעת את שמו happy
חמקו מענינו עצי מנגו, ראינו בהתחלה ואחר כך לא הצלחנו לגלותם שוב. טוב, נו היה לוהט hot
היו עצי תאנים עם תאני בוסר בעיקר, ועצי פרי נוספים כגון שסק ותות עם שפע של פרי מפוזר תחתיתם או מיובש על הענפים. מתמיה לראות כיצד אנשים לא רואים את השפע שלפתחם או לא מעוניינים בו oh
אכלו פירות ורימונים בגן ילדים נטוש עם משחקי עץ של פעם happy
בנוסף גילינו קן לציפור בין עצי הרימון ונחש ססגוני משתלשל, לא היה ברור אם הוא נח מנוחת צהריים או מנוחת עולמים ולכן ניצלנו את ההזדמנות להימלט מיוזעות מן השמש הקופחת והלחות המתישה.
נהננו מאוד, היה כיף, תודה על החברה, ההדרכה והעזרה flower palm hot heart
ממשיכה:
טעמנו זרעי ינבוט, קטפנו סברסים, והיו שפע רימונים (אני דווקא חשבתי שמרביתם לא היו רקובים, כי אל רובם לא הגענו happy).
אהה... והיו גם זרעי חוביזה יבשים.

הנחש הססגוני היה צפע (בדקתי בתמונות בבית), ואני בטוחה שהוא לא ממש נח מנוחת צהריים, אלא אכן מנוחת עולמים.
תודה גם לכן flower

האם יש סיכוי שנראה אותכן בחווה ?
האם יש אפשרות למפגש בפארק בימי שני (למשל) ?

מנסה להציע כאן את המפגש בחווה - מתקיים גם הוא ביום שלישי !
המפגש בעלות של 30 ש"ח לילד מעל גיל שנתיים
החל מ-10:00 ועד 14:00, אפשר להמשיך אח"כ בפארק הירקון happy

אם רוצים עוד פרטים מוזמנות לפנות אלי ב נועה_בר‏

לנו כרגע לא מתאים ימי שני, כי מתארגן חוג "שומרי הגן" באזור תל אביב שכנראה יהיה בימי שני.
סתם הצעתי שני, אפשר כל יום אחר... ראשון, רביעי. מה שבאhappy
התפקדות - מי מגיעה מחר?
אנחנו נגיע בין 12-13 (יחד עם אמא_בגובה_דשא‏, קרוב לוודאי).
אנחנו בסימן שאלה. הילדים לא כ"כ רוצים.
אנחנו נראה בבוקר- פארק, חווה או בית... tilted
נועה, זה קשור לעובדה שט' לא יגיע?
פתאום אני קולטת שהרבה משפחות התחילו היום פרק חדש...
כן. אולי אצליח לשכנע מחר.
אנחנו מגיעות.
ניפגש מחר.
אני חושבת שדווקא בתקופה כזו, מי שחשוב לה המפגש, חשוב שתעשה מאמצים להתמיד ולהגיע.
אפילו אם למשך כמה מפגשים יהיו קצת פחות אנשים מאשר בתקופת חופשת הקיץ.
אני חושבת שאם יראו שהמפגש מתקיים בקביעות, הוא ייראה יותר אטרקטיבי.
אני מתכוונת להמשיך ולהגיע בשבועות הקרובים בשעות הצהריים, פרט לשבוע הבא, אז אנחנו בנסיעה לאילת.
שתהיה לקבוצה שנה טובה ומוצלחת!
כל הכבוד לכל המגיעות, אנחנו במבריזות.
הסדנה של התופים של שבוע שעבר הייתה מ-ה-מ-מ-ת
תודה לכל הבאות ותודה לאפרת שאירגנה.
flower
אני חוזרת ומציעה לשנות יום.

אילה מתחילה היום שני חוגים, ככה שכנראה שהשנה יום שלישי לא רלוונטי לנו.

לנו הכי טוב יום שני,

אפשר גם חמישי או ראשון, אבל אז נצטרך לפרוש מוקדם על בסיס קבוע (החוגים...נו)

רביעי בדוחק רב,

שלישי רק אם המסה המרכזית של המפגש תעבור לשעות מוקדמות יותר, שאז יש טעם להגיע על-מנת לעזוב בשלוש.

אולי זאת הסיבה שבגללה כל שנה מתפרקות קבוצות חינוך ביתי וחדשות מתארגנות במקומן?
< תוהה >

אולי זאת הסיבה שבגללה כל שנה מתפרקות קבוצות חינוך ביתי וחדשות מתארגנות במקומן?
מהמרת על חוסר סדר ומשמעת כסיבה עיקרית blink
היה מפגש כייפי ומהנה במיוחד היום!
נשארנו עד רדת החשיכה.
תודה לכל מי שהגיע ותרם לאווירה הקסומה flower

לגבי החלפת יום המפגש, מחרתיים תהיה לי תשובה וגם לעוד כמה משפחות אם אפשרי להחליף יום.

ולגבי הקדמת שעת המפגש, אני בכל מקרה בעד.

מהמרת על חוסר סדר ומשמעת כסיבה עיקרית

צריך לרשום את כולנו לבי"ס

למה בעצם שהמפגש לא יתחיל בבוקר?
מניסיון שלי במפגשים קודמים, בקיץ המפגשים מתחילים מאוחר ומסתיימים לקראת ערב. פשוט נעים מאוד בפארק בשעות אחה"צ הרבה יותר מהבוקר. לקראת חורף (בפרט אחרי שמזיזים את השעון) הימים מתקצרים ואנחנו מגיעים הרבה יותר מוקדם ופורשים באזור 1600.
לפחות כך היה במפגשים הישנים בפארק.
שני וחמישי יונתן בג'ודו. אני אעשה מאמץלא לקחת חוג ברביעי, שמסתמן כיום הכי פופולרי.
היה באמת כיף! אנחנו ממש עצובים שלא נוכל להגיע בשבוע הבא cry טוב, אולי נצליח להתנחם באילת, במצפה התת ימי, או בריף הדולפינים, או סתם ככה בחוף הים blink
אנא אל תסגרו כבר על יום רביעי. לנו לא מתאים.

דווקא הולך ומסתמן כיום נוסף מעבר לשלישי, יום חמישי - בו תוכלנה להצטרף עוד משפחות לפארק.

אנא המתינו למחר בערב ותהיה תשובה.

אם מקדימים את השעה ביום שלישי, מתאים לכן?

אולי זאת הסיבה שבגללה כל שנה מתפרקות קבוצות חינוך ביתי וחדשות מתארגנות במקומן?
אולי.
ובכל זאת, יש מקומות וקבוצות עם מפגשים מסורתיים קבועים שלא מתפרקים כל כמה חודשים... כך שיש ויש happy

אוף יום חמישי יש ג'ודו :( זו כבר השנה השלישית שלו :(
אם מקדימים את השעה ביום שלישי, מתאים לכן?
יופי לנו בכל שעה ביום שלישי.
ולגבי הקדמת שעת המפגש, אני בכל מקרה בעד.
מירב, דווקא רביעי הרבה יותר מתאים לנו משלישי, איזה באסה. אבל גם חמישי מצוין. בימי ראשון ושני אנחנו מתכווננים על התחלה של מפגשי מקום_לגדול_בכפר_הירוק?.
סליחה שהתפרצתי. אני דווקא עוקבת בקנאה אחרי הדף הזה הרבה זמן ובגלל שזה בשלישי קשה לי להצטרף...

<שלום, קוראים לי גלית ואני מתמכרת חדשה למפגשי חינוך ביתי>

שלומות
אני זוכרת שקראתי לא מזמן על כך שהמפגשים במרכז אילון מסתיימים ושמחפשים מקום חלופי, לא זוכרת אם במייל או אם פה באתר.
בכל מקרה יש לי הצעה למקום אחר, אם זה רלוונטי אשמח לשתף.
רק_טוב?, נשמח לשמוע, בדפבית שלי או של מירב_ב‏.
שלום לכן. לאור המיני-דיון סביב סיפור העטלף, באתי לרשום כאן כמה מילים.
<יש לי מעין צורך ייקי שכזה להקדים פתיח ומבוא לדברי>

אני מרגיש פספוס על שלא ניצלתי את המעמד לעשות הכרות כמו שצריך עם מי שהיתה במפגש. אבל נו, כמו כולן, גם אני הייתי נבוך. כל המצב הזה, לנחות על קבוצת נשים לא מוכרות... טוב שהיה שם לפחות מישהו אחד מוכר, אורי, איתו יכולתי להסתחבק בגבריות אופיינית "אהלן אחי, מההה המצב...?" עם שמץ אירוניה עצמית. טוב, לא התנסחתי ככה, אבל זה היה המרגש. בכל מקרה, גם בתור גבר זר שהוצנח, היה לי אחלה, והבנתי שאני בעצם די נהנה מהפגשים האלו. אבל בתנאי הכרחי אחד: שזוגתי תהיה שם. בלעדיה, אני טוטאל לוס. כמו בפעמים שלקחתי את הבנות לסיורים של ימי ד', במקומה. אחת הפעמים אפילו ביליתי את רוב המפגש בנחירה עמוקה מתחת לעץ בפינה.

לגבי העטלף: מירב_ב‏ משכה את תשומת ליבנו אליו, כאשר רק אנחנו נותרנו בחניון לקראת יציאה לדרך, עם אורי_יורמן‏. אני בכלל חשבתי שהוא מת, ושמדובר רק בפינוי גוויתו. ניגשתי למלאכה ללא חשש, ולכן מאוד הופתעתי להרגיש שהוא חם ואפילו בעל דופק חזק ומהיר - אולי סימפטום למצב קשה. כמו כן הוא היה פסיבי לחלוטין ולא עשה שום ניסיון להתגונן ולהלחם על חייו. היה לי מאוד מעניין לבחון עטלף כך מקרוב, בפעם הראשונה בחיי. והסתבר לי שגם כאן הצרפתים צדקו, בכנותם אותו עכבר-קירח (Chauve-souris). היו בו סימנים קלים של פגיעות, אך לא משהו חד-משמעי. אורי ואני תהינו מה לעשות מכאן, ולמזלינו, הוא נזכר באלה_לי_לה‏ שמנוסה בהצלת חיות בר. היא עשתה סבב טלפונים והפנתה אותנו לשומרים בכניסה לספארי, שנמצאת במרחק צעדים ספורים מאיפה שעמדנו. שם הופתענו לגלות מעורבות ואכפתיות, והסתבר לנו שאכן מגיעים אליהם לא מעט עם ציפורים פצועות וגם עטלפים. היה בחור אחד שממש היה בעניין, ולקח את העטלף תחת חסותו. הבחור הזה נתן לנו תחושה מספיק טובה כדי שנוכל להפרד מהעטלף לשלום. מסתבר שהספארי נותן אפשרות למי שככה מציל חיה, לעקוב אחריה, לקבל דיווחים ואף לבוא לבקרה. במקרה שלנו הסתפקנו בלהציל אותו. לתת לו את ההזדמנות להמשיך את חייו.

וואו כמה אקשן פספסנו!
וואו, ז'ראר, איזה יופי. כשריש_גלית‏ מצאה אותו, הייתי בטוחה שהוא בדקות חייו האחרונות. לא העליתי בדעתי שהוא בר-הצלה, הוא נראה כל-כך, אממ, מת tongue.
אגב, אתמול ניסיתי להתקשר לספארי לברר מה שלום העטלף. הגעתי באמצעות נתב שיחות עד למרפאה, ושם היתה רק הודעה מוקלטת שביקשה להשאיר הודעה. השארתי... אולי מחר אנסה שוב.
גם אני חשבתי להתקשר מחר.... happy
מי שמבררת, מעדכנת כאן לטובת כולם.
_וואו כמה אקשן פספסנו!

עצים נופלים, עטלפים פצועים, אורי_יורמן‏, ריש_גלית‏, צל_הימים?, עוד משהו?

אני מקוה שנצליח להגיע בשבוע הבא. בשבועיים האחרונים היה סירוב מוחלט להגיע לפארק.

אשמח להגיע שוב מחרתיים, אם יסתדר לי
(נראה כרגע שכן יסתדר לי, ואפילו במיוחד לא קבעתי יום מילואים ליום שלישי הקרוב רק כדי שאוכל להגיע)
אתם סגורים על שלישי? אם כן, לא ברור אם נוכל לבוא.
אני בע ד שלישי מוקדם יותר.
גם אני עדיין בעד יום שלישי בשעה מוקדמת יותר.
כיוון שספטמבר רק התחיל, ויש מפגשים וחוגים שעדיין נרקמים ונבנים, נראה לי שכדאי לחכות עוד קצת לפני שמחליפים את היום.
אנחנו בשלישי הקרוב מגיעות.
בסוף לא אגיע מחר. מילואים.
ד"ש!
אם תקדימו אבוא גם לקצת happy
נאמר ב-9:30? בסדר? 10 גג...
אחרת לא שווה לי tilted
זאת הכוונה...
להגיע בסביבות 9:30.
אולי אולי אולי, אבוא עם אמיתי בן החצי שנה.
בא לי לקשקש.
גם לי מתאים סביב 10:00.
אני גם רוצה להגיע מחר! האם ההסבר בתחילת הדף על המיקום עדכני?
שלא אגיע ולא אמצא אתכם...
הסבר הגעה: נכנסים משער התותים, הולכים עד שהשביל מתפצל (די בהתחלה) - ובוחרים בהתפצלות השמאלית. צועדים קצת, ורואים אותנו מצד ימין. ממש ליד הקבר המגודר בגדר ירוקה של קריניצי ואשתו ז"ל.
היי, לכל באי המפגש מחר,
קודם כל יש מגיעים בכלל??

האם אני מבינה נכון שזה יהייה מוקדם- כי אנחנו קודם בחווה עד 13:30...
אז בעצם אין מה לטרוח להגיע לפארק.?????????

חלוקית הנחל, נועה, אולי קטקטית מגיעות. אנחנו כמובן.
יוליה? דברתיה? קרן? אימא של אורי? שירה?
טלי לא תגיע כי הם בחופשה משפחתית.
ומי עוד באה?

אז בעצם אין מה לטרוח להגיע לפארק.?????????
חלק מהמשפחות נשארות לפחות עד 16:00. בשבוע שעבר נשארנו עד 19:30. כך שבהחלט כדאי לטרוח ולבוא happy

אנחנו מתכננים להגיע.
הבנתי, מצויין פשוט להגיע.
לא הצלחנו להגיע היום כי על אורי עובר יום קשה - בכי תמרורים ללא הפסקה....sad כנראה השיניים.
חבל- שתינו ממש אוהבות את ימי שלישי flower
מתכננות להגיע כמובן בשבוע הבא בהנחה ששלישי בנתיים בתוקף?
אני טסה ביום רביעי לשבועיים, וקשה לי לראות את עצמי מתפנה למפגש יום קודם לכן, פיזית או נפשית.
בכל מקרה, נחזור למפגש בשבוע שאחרי ראש השנה.
במקרה שאתם מחליפים יום, אנחנו לא יכולים שני או חמישי. יונתן לומד ג'ודו בהנאה זו השנה השלישית.
אני מתחייבת לקבוע את שאר החוגים לפי היום שייקבע, ולהגיע בקביעות למפגש (במילים אחרות - שווה להתחשב בנו blink).
להתראות בקרוב!
נפגשים בימי השלישי הבאים או שכולם בפארק הירדן?
אנחנו לא בפארק הירדן.
מגיעות בשלישי.
יופי לנו hurray
אז גם אנחנו נגיע וגם שירה ועמית.
אנסה גם אני להגיע שוב. היה לי נהדר בפעם הקודמת
אורי אל תשכח להגיד באיזה ימים אין לך חוגים blink
לדעתי ההתפלגות לשני מחנות במפגש שעבר היתה קצת מוזרה. אנחנו נבוא עמית ואני!אפשר לשקול מפגש שבועי נוסף בים מזג האויר עכשיו מתאים בדיוק היינו אתמול ומאוד נהנינו
שירה, טוב לראותך כאן happy
מסכימה איתך שזה אולי נראה מוזר, אבל בעיניי זו לא הייתה ממש התפלגות.
התיישבנו במקום הידוע, והגיעה משפחה אחת חדשה שבחרה לא להצטרף בשל קשיי הסתגלות של הבן. אחרות שהגיעו מאוחר, ראו את המחצלת הראשונה והתיישבו שם בלי לראות ששאר המשפחות יושבות למעלה יותר במקום הקבוע.
בכל מקרה, פרטי מקום המפגש מעודכנים למעלה.
את צודקת לגמרי! ובכל זאת היתה אוירה קצת משונה......אשמח לשמוע אם יש הענות למפגש בים. אשמח לקבל פרטים על מפגשים נוספים. מאז שהתחלנו לבוא למפגש בפארק אנחנו מחכות כל השבוע לימי שלישי.... התמכרנו!!!!!
שירוש תתחדשי מותק! כיוון שאני רואה שנכנסת לעניינים אני פותחת לך דפבית- שי_רה? כנסי heart
מירב יקירה
יש דרך נעימה יותר להביע תלונות כלפי אנשים
לא פתחנו מפגש מתחרה אלא באנו להיפגש
היה יכול להיות נחמד אם היינו יושבים יחד אבל זה צלח
מצטערת אם חשתן שגנבנו לכן את הפוקוס
אך אף אחד לא התיישב במחצלת שלנו שלא היה מתוכנן מראש לשבת בה.
שמחנו לגלות שיש לכן מפגש קבוע שם אך לא בגללו הגענו
תהנו
אהלן חן,
לא הבעתי תלונה. אין לי על מה. ניסיתי לתאר בפני שירה את מה שהיה באופן הכי נקי שאפשר, בדיוק מתוך מחשבתי האישית שלא היתה שם התפלגות.
בפשטות:
היה מפגש קבוע בחורשת האורנים כמו כל יום שלישי בחודשים האחרונים, משפחה אחת בחינוך ביתי הגיעה ובחרה לא להצטרף. הזמנו אותה, והיא הסבירה שלבנה קשיי הסתגלות לאנשים חדשים והם אולי יצטרפו בקצב שלהם בהמשך.
אינני יודעת איך הבנת מדבריי שאני חושבת כי פתחתן "מפגש מתחרה" או ש"גנבתן את הפוקוס".
מצטערת שכך הבנת את דבריי, אבל לא לכך כיוונתי.
בכל אופן, שמחתי לראותך ואת ילדייך המקסימים. מקווה שבעתיד נחלוק עוד הרבה מחצלות משותפות happy
לא בטוח שנגיע ביום ג'. הבן זוג יוצא למילואים ומצב הניידות שלנו לוטה בערפל...
אם נגיע, נשתדל להגיע בידיים מלאות, או במילים אחרות, מירב, הכיני את הסכין וגם את הפינצטה happy
שיהיה שבוע טוב לכולנו happy
סברסים?
hurray
מחזיקה אצבעות שהערפל יתפוגג ותגיעו.
[לא בגלל הסברסים, כן happy]
ושבוע טוב לכולם!
שלום לכולם!
שירה ועמית ואני ואורי חשבנו להיפגש מחר בפארק (במקום יום ג' שיוצא שבתון השבוע) ולעשות איזשהו טקס הרמת כוסית/תפוח בדבש לכבוד השנה החדשה happy
נשמח עם כולכם!
יש מתפקדים?
היי,
אני מתפקדת,
האמת חיכיתי למייל תגובה ממירב או ממישהו,
ועכשיו ניכנסתי ותוזכרתי שיש הדף הזה
אז
מישהו
חוץ ממירב, ממני, מ גם אמא של אורי happy
עוד???
וגם על איזו שעה חשבתן, כלומר 11 כזה או יותר מוקדם............... כי אני אוכל לדעתי לא לפני 11:30.. ולא בגלל המרחק
איזה יופי! happy
אני חשבתי על הגעה חופשית כמו תמיד (מה שיוצא מסביבות 11 והלאה) והרמת כוסית בשעות הצהריים המאוחרות כשכל המתפקדים יגיעו.
אני לא יכולה להגיע מחר.
שולחת מייל עם הפרטים.
אנחנו לא יכולות להגיע, מארחות אצלנו מפגש בכפר סירקין. שנה טובה לכן flower
טוב, כפי הניראה גם אנחנו לא נגיע........
בוקר טוב!
שירה ועמית ואני ואורי מגיעות וגם עוד כמה אמהות פחות באופניות.

טליה? ליטל? וכל מי שלא התפקדה/התפקד ורוצה- נשמח! happy
שתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה flower
hello friends!
my husband told me, to my surprise, that he and the boys came to the mifgash and that it was very nice.
thank you all!
shana tova!
שלום לכולם,
נפגשתם לבסוף ביום ראשון? איך היה?
איך עבר החג?
palm tree palm tree palm
רוצה להזכיר כי בשלישי הקרוב נפגשים כרגיל בפארק, (הוראות הגעה בראש הדף)
החל משעה 10:00.
נתראה מחרתיים flower
באמת החל משעה 10? יש מישהי שמגיעה כל כך מוקדם? לא נראה לי שאצליח להגיע הרבה לפני 12 :(
אני אגיע עם בן-בן! אמנם לא מדבר אך משרה אוירה טובה.
אני אעשה מאמץ לבוא עם שני הילדים, בן 2.5 ובת 5. בתקווה שלגדולה גם תהיה חֶברה! יש מישהי בגיל מתאים?
מבחינת השעה, אין סיכוי שנגיע בעשר, אבל נשתדל להקדים (יחסית אלינו).
לטליה ולאמא_בגובה_דשא‏ יש בנות בגילאי 5+.

אני מקווה להיות במקדימות.

גם אני
מקווה להיות במקדימות happy
אנחנו בסימן שאלה, שירה קצת חולה. אז נראה איך יהיה בבוקר.
אוף רחלי הקיאה 6 פעמים בלילה, ועוד פעם אחת בבוקר, לקינוח sad
למרות זאת ייתכן שנגיע, בסביבות אחת-שתיים בצהריים, כי לי יש שם רופא שיניים ולבעלי פגישה באוניברסיטה, וזו הדרך היחידה שנצליח להגיע לשתי הפגישות...
זה מוזר, כי אצל שאר המשפחה היה איזה ווירוס, אבל שום דבר כל כך רציני (בעיקר כאב גרון וראש). נראה כאילו הגוף שלה נכנס ללופ כזה ולא מצליח להפסיק :( נראה לי שגם הטיסה חזרה חירפנה לה את המערכת לגמרי :(
טוב, תהנו, בין אם נגיע ובין אם לא.
היה נהדר! flower flower flower
כולם אצלנו נהנו עד בלי די, בייחוד האיש שישן tongue
לא ממש קלטתי בסוף את הדיבורים על להעביר יום ושעה, מה הוחלט בסוף, אבל בכל מקרה אנחנו בעד יום ראשון (למרות שכל יום אחר גם אפשרי בינתיים).
flower
_אוף רחלי הקיאה 6 פעמים בלילה, ועוד פעם אחת בבוקר, לקינוח_
איזה באסה. מקווה שיעבור במהרה!
אוף....חבל שלא היינו, שמעתי משירה שהיה מקסים כרגיל flower
שתינו עדיין מחלימות מוירוס אכזרי של הקאות ושלשולים שמסרב להסתיים sad
טליה- שרחלי תרגיש טוב ומקווה שלא תדביק את כל המשפחה....
היה מפגש מקסים היום! תודה לכולם!
tree palm tree palm tree palm tree palm tree palm
בשבוע הבא חג סוכות חל ביום שלישי ובשבוע שלאחר מכן שמיני עצרת.
לכן עלה הרעיון לשנות את מועד המפגש בשבוע הבא ובשבוע שלאחר מכן או לוותר ולהיפגש רק עוד שלושה שבועות.

מה דעתכן?

הרבה בריאות וחתימה טובה flower

yes להפגש, להיפגש!
אנחנו בראשון הקרוב לא נוכל, אבל נשמח לימי רביעי או חמישי בשבועיים הקרובים.
flower
בהחלט להיפגש! זה המון זמן שלושה שבועות (ואני מדברת מנסיון blink).
רחלי היתה על הפנים גם אתמול. חשבתי שהיא תשתפר, אבל ממש לא! נקווה שהיום יהיה יותר טוב, אבל חבל על המפגש. תודה על האיחולים!
בחול המועד אין חוגים, אבל מצד שני יש כל מיני עניינים משפחתיים (אצלנו, לפחות). מקווה שכן ייצא מפגש לפועל.
ביום ראשון אנחנו פנויים ונשמח להגיע.
לגבי חול המועד בפארק, לא בטוח אגיע. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון שהפארק מלא, מלא מלא .......ועוד מלא באנשים, ולא כמו שאנחנו רגילים.

וואי, טליה וחגם חגית איזה באסה, תרגישו טוב בהקדם.
צום קל לכולם

אוי שמעתי על הוירוס הנורא הזה, הוא תקף גם בצפון את האחיינים שלי... באסה.
תרגישו טוב!
אני עוד לא יודעת לגבי חול המועד, ייתכן שנוכל לקראת סופהשבוע.
אצל חלוקית_נחל‏ יש מפגש באופן קבוע בימי ראשון, כך שאולי עדיף להיפגש חד פעמי ברביעי הבא וברביעי לאחר מכן.
מה דעתכן?

לגבי חול המועד בפארק, לא בטוח אגיע. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון שהפארק מלא, מלא מלא .......ועוד מלא באנשים
האם מניסיונך כמות האנשים רבה יותר מאשר ביולי-אוגוסט?

או אולי להגיע כולנו אל חלוקית_נחל‏ בראשון?
האם מניסיונך כמות האנשים רבה יותר מאשר ביולי-אוגוסט?
לא יודעת אם רבה יותר מיולי-אוג', אבל בטוח רבה יותר מימים רגילים של השנה (כשכולם בבי"הס, גנים, עבודה.....ואנחנו נופשים לנו בפארק).
בכל מקרה אני כמעט בטוח לא אגיע ברביעי של חול המועד, בשבוע שאחרי סביר להניח שכן נגיע.

חג שמח

ועוד שאלה, מי הולך אל חלוקית_נחל‏ ביום ראשון, שגם מגיע למפגש בשלישי (חוץ ממנה, כמובן happy )

אז נפגשים ברביעי הקרוב?
האם יש תוכנית למפגשים קבועים לאחר החגים אני אמא של זוהר בן שנתיים glikroni at netvision dot net dot il
שלום אורית,
עד עכשיו נפגשנו כל יום שלישי.
אחרי החגים המסורת נמשכת.
פרטי הגעה בראש הדף.
flower
שלום לכולן, ראיתי את התכתובת. תודה על ההתחשבות hug כפי שציינתי זוגי היקר לא עובד בחול המועד ותכניות אין. יום רביעי הקרוב אני מאמינה שלא נוכל להגיע.
מנצלת את ההזדמנות להזמין את כולם לסוכתנו happy חג שמח flower
אז נפגשים ברביעי הקרוב?
אנחנו גם נשמח לבוא מחר, אבל בסימן שאלה עדיין.
בתי בעייפות מאוד גדולה היום, ואינני יודעת לאן הרוח נושבת...
phased
אנחנו נוסעים לטיול באזור בית שמש. תהנו!
אנחנו גם נשמח לבוא מחר, אבל בסימן שאלה עדיין.
כי אורי עדיין לא לגמרי חזרה לעצמה, אז בהתאם למצב בבוקר.
שירה ועמית גם ישמחו להגיע מחר (בלי סימן שאלה).
ד"ש לנ' ואני מקווה שתתעורר בטוב ואכן נפגש מחר happy
אנחנו שוחים תחת ים של התחייבויות וסידורים ולא נוכל להגיע מחר...
בשבוע הבא גם נפגשות ביום רביעי או שמוקדם מדי לדבר על זה?
חג שמח לכולן! flower
אולי ניפגש מחר? כבר לא ירד גשם ויהיה יום מקסים flower
שלום ,
אני חדשה ומעוניינת להצטף עם אלה שלי בת 2.4 . כמובן שנגיע בימי שלישי , אבל הבנתי שבמהלך סוכות לא נפגשים בפארק , הבנתי נכון???
חג שמח
אבל הבנתי שבמהלך סוכות לא נפגשים בפארק
תכף נראה...
מי רוצה להגיע ביום רביעי הקרוב?
אם יהיה מפגש, אנחנו מאד נשתדל להגיע.
אם יהיה מפגש, אנחנו נגיע flower
האוטו מתאשפז ביום רביעי - הכנה לטסט. נתראה "אחרי החגים"! שיגיע כבר!!
יום המפגש בפארק נשאר רביעי גם בשבוע הבא? יש העדפות אחרות?
להבנתי, חוזר לימי שלישי כרגיל....
אז יש מעוניינות /מעוניינים להיפגש מחר?
אנחנו ממש ממש נשמח....
אופס...הפלונית אלמונית זו אני .
גמנחנו לא נגיע...
יש לנו סידורים דחופים.
צר לי שגם אני מאכזבת, אבל אנחנו גם לא נגיע מחר.
וואלה? באסה, כבר חיכיתי לזה tongue.
וואלה? באסה, כבר חיכיתי לזה גם
טוב, חזרנו לשיגרה, ונשמח להגיע יום שלישי. אבל מה יהיה עם הגשם?? (שיבוא כמובן בברכה)?
אנחנו רוצות להגיע בשלישי הקרוב.
אבל מה נעשה באמת בקשר לגשם המבורך?
אומרים ששיא המערכת צפוי בשלישי...
גם אנחנו רוצים לבוא כבר sad מתגעגעים למפגש!
כמובן שאם יהיה גשם לא נגיע (רק אני לרופא השיניים שלי, כרגיל...).
מה עושים באמת בחורף? מפסיקים להיפגש? sad
אני חושבת שאם נהיה קבוצה קבועה גדולה, שווה למצוא מקום סגור, אז גם יש שירותים מסודרים, וכן הלאה. אפילו בתשלום כלשהו - זה שווה לדעתי. שמעתי על איזה מקום ברמת השרון, אם זה מעניין אתכן, אבל בטח יש מקומות אחרים גם באזור רמת גן (מאיפה בכלל הרוב, כרגע?).
מה עושים באמת בחורף? מפסיקים להיפגש?
למה להפסיק להפגש, היו המון המון מפגשים בחורף בפארק!
לצערי, החורף בארץ קליל ויש מעט מאוד ימי גשם. רוב הימים נעימים וגם אם יש עננים זה כיף.

<אני אוהבת חורף>

מי שרוצה מוזמנת אלינו....

מה עושים באמת בחורף? מפסיקים להיפגש?
מסכימה עם נועה.
חוץ מבימים ממש גשומים וסוערים, אפשר ממש ליהנות בפארק בחורף.
אני בעד להמשיך כרגיל את המפגשים בפארק, במיוחד כעת כשהחגים הסתיימו ונזרום... happy

מה אתן אומרות?

מה קורה ביום שלישי הקרוב? מירב, טליה? אם תהיה נוכחות, אולי נבריז מהגן ונבוא.
<כי אמא מתגעגעת>
נבוא בשמחה! מקווים מזג האוויר יהיה לטובתנו (אבל שמיד כשנצא משם תתחיל שוב סערה, כי לא נעים לי לא לרצות גשם בחורף!).
טוב, טליה, אם אתם תבואו זה בטח מספיק מבחינת הבנים שלי happy. נראה איך יהיה מזג האוויר.
אנחנו לא נבוא.
יש לנו (סוףסוף) איבחון.

תהנו.

נראה איך יהיה מזג האוויר.
ששש! חמסה-טפו!
נועה וילדיה וכן אנחנו מגיעים בשלישי הקרוב.
(לנועה אין גישה למחשב).
נתראה happy
אנחנו מארחים את הדודה מצרפת, אז לא נבוא sad תהנו!
רגע מתי מגיעים כולם?!
אנחנו נצליח 11 לכיוון 12.
גם אנחנו מחכים למכונת כביסה במהלך הבוקר (עברנו את השלב של הטכנאי sad) כך שכפי הנראה לא נוכל להגיע. תהנו flower
גמנחנו מגיעות משערת שבכיוון 11 happy
כל כך הרבה זמן שאני גרה כאן ולא ידעתי שיש מפגשים באזור sad והנה הקטנה כבר בת שנה וארבע..
מתי זה קורה? ומה להביא? ואילו גילאים משתתפים?
אשמח לפרטים ועוד יותר מכך, אשמח להצטרף..
אני בדף בית
מתי זה קורה? ומה להביא? ואילו גילאים משתתפים?
ביום שלישי הקרוב בסביבות 11:00 או קצת לפני בפארק רמת גן.
טווח הגילאים רחב מגיל חצי שנה ועד שבע שנים בערך.
כדאי להביא מים, מזון, שמיכה או מחצלת לשבת ועוד.

עוד פרטים בראש הדף.

הי לכולם!! עמית ואני בטח נגיע מוקדם מחר, סביבות עשר ,אנחנו קמות מוקדם בזמן האחרון... האם למישהי\ו יש התנגדות שתצטרף אלינו מחר כלבה חמודה שרגילה מאוד לילדים?????
הכלבה חיה איתכם?
ניסים ונפלאות.
נסענו לחנות ספרים פגומים במושב בני ציון, משם המשכנו הביתה.
פתאום האוטו כבה! באמצע נסיעה! גלשנו למפרץ, והנה אנחנו ממש בכניסה לפארק כפר סבא. מזל (מספר 1)!
התקשרתי לבעלי (שהיה אצל רופא שיניים) ונכנסתי לפארק עם הילדים ובלי פרור של מזון.
פתאום מיכלי אומרת: "הנה אחינועם!" (שכנים) והילדה רצה אלינו ומבשרת שגם לאמא שלה יש תינוק בבטן blush ולכבוד המאורע הם הגיעו לחגוג בפארק עם פיצה ענקית, שמיד הילדים שלי חיסלו. מזל (מספר 2)!
השעות נוקפות, יאיר בינתיים הגיע לאוטו, גם שכן אחר הגיע להסתכל. אין מה לעשות - צריך מוסך!
איך שרצינו להתקשר לשכנים (אחרים מהשניים הקודמים), האישה מתקשרת! אז יופי, מסתבר שאבא שלה בדיוק בדרך מרעננה הביתה, ובעלה יעבור חצי שעה אחריו. מזל (מספר 3)!
הגענו הביתה בשלושה תשלומים (בעלי על האופנוע ממילא), עייפים (אני ובעלי) ומרוצים (אחרי שני פארקים ופיצה - הילדים).
ומחר נפסיד מפגש בכפר סבא sad טוב, לפחות היינו שם היום...
היה כיף היום (עד שהאוטו נעצר)! להתראות בשבוע הבא, ונקווה שלא נזדקק שוב לניסים ונפלאות!
ואוו! איזה סיפור!
המספר שלוש מככב...

רגע, זה הרכב שלפני כמה שבועות "התאשפז" לרגל טסט?
מקווה שעד שבוע הבא הוא חוזר לאיתנו hilarious

נשמע כיף
מתי נפגשים שוב?
ralston dot nikki at gmail dot com
מחר נפגשים ב- 10:00!
פרטי הגעה ומיקום בראש הדף flower
מחר סוףסוף נבוא!
כבר חשבתי שלא נפגש....
אנחנו מגיעות עם שירי ובנה ממש מוקדם ונעזוב מוקדם (מחוייבות משפחתית).
נתראה מחר flower
נגיע באחת עשרה וחצי :) להתראות!
האם יש מפגש מחר בסוף???
לא נראה לי... יום שלישי כרגיל, בינתיים, עד כמה שהבנתי.
מתגעגעים אליכם!
הבנתי,
איזו מתוקה, תודה happy
מתי המפגש הבא?
יש גם בכפר סבא?
מתי המפגש הבא?
ביום שלישי ה- 25.11
יש גם בכפר סבא?
יש מפגשים_בפארק_כפר_סבא‏ שמתקיימים בעצם לרוב בפארק השעשועים בכפ"ס, ימי רביעי :)
מתי אתן מתכוונות להגיע מחר?
flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flowerflower flower flower flower

המפגש בפארק עובר לימי ראשון

ביום ראשון הקרוב ה- 30.11.08 נפגשים כתמיד החל מ 10:00.
הוראות הגעה בראש הדף.

flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower

יום המפגש מתחלף משלישי לראשון
אז עכשיו בהחלט יש מצב שאגיע שוב happy

(אני עובד בימי שלישי)

המצב הוא כזה:
בלילה מילכי ואני היינו עם הקאות. קמנו בריאות (אבל אני הייתי חלושס).
עכשיו רחלי התחילה להקיא.
במידה והיא תרגיש טוב בבוקר (מה שנראה סביר לאור הנסיון שצברנו עם הווירוס הזה עד כה), נוכל להגיע, אבל...
אין מנוס מלחשוד ביונתן ואורי כנשאים מדבקים.
אי לכך ובהתאם לזאת, אבקש ממי שיש לה התנגדות להבאת ווירוסים למפגש להרים את ידה. לא נעלב ולא ננטור טינה, ובכל מקרה ניתן להביע התנגדות כ פלוני_אלמונית‏ blink מי שאין לה התנגדות שלא תכתוב, כדי שאם יש מישהי שכן, שתרגיש חופשיה להתנגד.
בתקווה ללילה קל (ולאינטרנט זמין בבוקר).
אנחנו מגיעים מחר
_בתקווה ללילה קל_
תרגישו טוב!!!!

יש אצלי קופסא לבנה, מהמפגש הקודם. לדעתי שלך (נשארו בה הירקות המוחמצים שלך happy ). אביא מחר עמי.

אין מנוס מלחשוד ביונתן ואורי כנשאים מדבקים.
בימים רגילים אני לא מתרגשת מענייני וירוסים והקאות, אבל אנחנו אחרי יומיים רגישים בבית, ואני קצת חוששת.
phased
טוב מצבינו ממילא מתדרדר מדחי אל בכי - כנראה שגם הגורל מתעקש שלא נגיע הפעם.
תהנו לכם! ותודה על הקופסה! לקח לי המון זמן להבין מי זו כובע_קסמים? ;)
לאור אי-ההגעה של טליה נעלם לי הטרמפ!

גמנחנו לא נבוא.

תהנו לכם!

אפשר להגיע גם אם אנחנו לא מהחינוך הביתי?
זה כל יום ראשון?
בשבוע שעבר הרוחות בחורשת האורנים המוצלת היו קרירות למדיי, אז החלטנו להחליף מיקום בפארק החל ממחר.

star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star

תזכורת - נפגשים מחר - יום ראשון 7.12.08 ומחליפים מיקום בפארק.

מקום המפגש עובר למדשאות מאחורי מתחם השירותים בין העצים והפסל העגול.
הוראות מדויקות בראש הדף.

star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star star

אנחנו לא נגיע מחר sad
אנחנו נגיע אחרי 11
נישאר (כנראה) לפחות עד שלוש וחצי, כאשר חלק מהזמן אני מתחלפת עם יאיר (והולכת לרופא שיניים sad).
להתראות!
תודה על מפגש קסום ומקסים.
הקירבה לאגם והנוף הניבט מן הגבעה היו בהחלט חידוש מרענן.

flower

הזמן חלף ביעף!
אמא_של_אורי‏ הברז עדיין אצלי בתיק, מחכה לכם :)
מתבאסת שלא הצלחנו להגיע היום :(
טליה, תודה. באמת תהיתי איפה הוא...happy
אופס, הפלוני זו אני מהמחשב החדש שלי flower
leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf

תזכורת - נפגשים מחר - יום ראשון 14.12.08 ב- 10:30 באזור אחר בפארק.

מקום המפגש עבר למדשאות מאחורי מתחם השירותים בצל העץ הגדול ומול הפסל העגול.
הוראות מדויקות בראש הדף.
leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf leaf

אנחנו נשתדל להקדים.
מי גם?

גמנחנו. בתקווה שיירד הרבה גשם אבל לא מחר בבוקר....
אם לא ירד גשם, נגיע בין 11-12 :)
באמת יש סיכוי לדעתכן , שהדשא יהייה ממש יבש לשימושינו?
אצלנו ירד גשם די רציני היום...
מתכננים להגיע בכל מקרה כמובן-
אפלו נשתדל להגיע עד 11 לכל המאוחר.
נראה לי שמחצלת יכולה לספק הגנה מפני דשא קצת רטוב. לא?
אצלינו (ת"א) לא כ"כ רטוב sad ולכן יש מפגש happy
תודה על מפגש ממצה ומהנה.
נחמד שהגשם החל להתחזק כשהיינו בדרכנו הביתה.
flower
בנות אין לי אינטרנט בבית!
הטלפון שלי למקרי חרום: 054-4612951
בתכלס הגשם הגיע די מאוחר. בשבוע לפני כן נשארנו רק שעה אחת יותר :)
(טליה_אלמתן‏ מהמחשב בספריה)
שלום לכולם
אני חדשה באתר ונכנסתי כדי לברר על מיפגשים לי ולבני בן השנתיים וחודש.
האם ביום ראשון הקרוב, 21.12.09 יתקיים מפגש? ואם כן מתי? היינו רוצים להצטרף...אם אפשר....
תודה וחנוכה שמח
שלום לכולן כאן שירה.פתחתי דף בית וזה הניק שלי.... היה מפגש מקסים ומתואם היטב עם הגשם. פלונית בואי בשמחה המפגש בהחלט מתקיים עד כמה שידוע לי, ואפשר אולי לעשות מפגש ברוח החג עם סופגניות קינואה וקשיו ולביבות כוסמת... רציתי להוסיף סמיילי ולא הבנתי איך...

לפי התחזית צפוי לרדת גשם רק משעות הערב...
נפגשים כרגיל?
כמובן נפגשים כרגיל hurray

אנחנו כמעט בטוח לא נגיע.
נוסעות לשלושה ימים ויש הכנות וסידורים של הרגע האחרון.
אם נוכל, נקפוץ לזמן קצר happy

שבוע נפלא וחורפי!

לטעמי, כן , אנחנו בכל מקרה במרכז בבוקר,
בהתאם למזג האויר - נגיע.
לצערי הרב מאד sad מסתמן שכנראה לא נצליח להגיע היום למפגש.
אז בסוף הגענו היום וכרגיל היה נהדר!
תודה לכולכם happy
אכן אכן, נהדר,
חנוכה מתוק ,שמח, חמים ומאיר flower
אז בסוף הגענו היום וכרגיל היה נהדר!
כיף לשמוע.
מתגעגעת לכולכן מאוד!
נתראה בשבוע הבא.
חג חורפי ושמח!
flower
אנחנו מגיעות מחר בסביבות 10:30.
מי מגיעה גם כן?
(כבר מתגעגעת...).
אנחנו במשהו משפחתי. תהנו!
(טליה_אלמתן‏ ממחשב בבית אחר שיש בו אינטרנט sad)
אנחנו גם נגיע, ואף נישתדל להגיע מוקדם גם ,
כי צריכה לעזוב מוקדם happy

מתגעגעת גם, לא רגילה לכזו התנחתא ארווווכה happy

נתראה

אנחנו מתכננות להגיע מחר די מוקדם.
מי גם?

עץ_התמר‏, להביא איתנו את המגפיים?

אני בונה על 10:30 , מוקדם לא? (הכל יחסי בחיים,)

כן ,בהחלט ,ת-ו-ד-ה.

נתראה flower

אנחנו כנראה לא נגיע כי אורי חולה happy
מי מתקבל למפגשים בר"ג?

אני אמא לבת רבע לחמש ובן רבע לשנתיים
השנה כולנו במסגרות שנה הבאה מתכננים להיות יותר בבית
עכשו שמתי לב שהמפגשים ביום ראשון וזה יום חופשי שלי.
הייתי רוצה לבוא לשמוע ולדבר עם אנשים שעושים חינוך ביתי באמת אבל קצת מתפדחת
גם אני לא ממש פעילה (קוראת/כותבת) באתר
בקיצור - רוצים אותי אתכם??

דרך אגב - אני גרה קרוב לאלמתן...

רוצים אותי אתכם??
בשמחה
מי מתקבל למפגשים בר"ג?
כולם מוזמנים flower
איך מזג האויר במרכז הבוקר?
בצפון גשום!!!!!
איפה כולם???
בילינו היום יום חורפי ומעט בודד בפארק. טיילנו, התיישבנו וחיכינו וחיכינו גם לכם וגם לשמש....
שכבר כמעט התייאשנו הגיעו חלוקית_נחל‏ ובנותיה המקסימות ואיתן הופיעה גם השמש happy
היה אינטימי ונחמד.
הנתראה בשבוע הבא?....
גםלי הודיעו, שלא יגיעו לפחות 3 משפחות, אז עצרנו למפגש , שקרוב אלינו, והיה לנו נחמד.
ניתראה (מקווה) שבוע הבא happy
אה, אניחושבת שסוף סוף הבנתי מי היא חלוקית נחל...הרמז (אני מקווה שאני מנחשת נכון) בדף הבית שלך..
אשאל אותך בחמישי happy
איפה כולם???
הודעתי לעץ התמר שאנחנו לא מגיעות היום, מתוך מחשבה שהיא תעדכן את כולכן כבר בפארק.
לא ידעתי שצפוי יום סוער היום.
אצלנו היה מעונן חלקית אבל נעים.
flower
חבל שלא הודעתן באתר

היה לנו אינטימי, נעים וחמים דרך אגב, אבל להבא, אולי כדאי לעדכן flower

חבל שלא הודעתן באתר
ידעתי שאנחנו לא מגיעות רק בעשר וחצי בבוקר.
לא חשבתי שיש טעם לעדכן באתר בשעה שכולן כבר שם happy
מצטערת שלא הגענו! גם לא יכולנו להודיע כי רק אתמול אחר הצהריים חזר לנו האינטרנט (hurray).
בשמונה וחצי השמיים נראו חשודים אבל התחזית היתה "התחממות, והתחממות נוספת מחר". בעשר היו כל הדברים באוטו אבל התחזית השתנתה ל"גשמים בצפון ובמרכז". התלבטתי עם אמא_בגובה_דשא‏ עוד חצי שעה, וגשם התחיל לרדת, והפך שוטף אחרי עוד כמה דקות! אחרי שעה התחזית כבר היתה "התקררות וסכנה לקרה במקומות הנמוכים hilarious תחזית אמורה להיות למה שיהיה, לא? להוציא את הראש מהחלון ולדווח גם אני יכולה tongue
להתראות בשבוע הבא (יחד עם החדשים, יש לקוות!).
שלום, אני חדשה כאן... happy
אני ויותם הקטן (בן שנה וקצת) נשמח לבוא אבל אנחנו קצת ביישנים...אז אייך עושים את זה? פשוט להצטרף ככה סתם ונתקבל בברכה?
פשוט להצטרף ככה סתם ונתקבל בברכה?
כן, ככה זה happy
אני, כשאני לא מכירה אף אחד, מגיעה ומתיישבת ליד וסופגת אווירה, ולאט מתחילה לדבר עם מי שבמקרה לידי happy
אני, כשאני לא מכירה אף אחד
hilarious איזה רעיון מצחיק!

פשוט להצטרף ככה סתם ונתקבל בברכה?
ברור - המפגשים זה בכלל לאימהות ולא לילדים. כל תוספת ללול התרנגולות המקשקש תתקבל בברכה!

איזה רעיון מצחיק!
מה את חושבת, נולדתי מוכרת בבאופן? happy

בעשרים ושתים השנים הראשונות לחיי נאלצתי כל פעם להיות "החדשה שלא מכירה אף אחד" כשכל השאר הכירו זה את זה מקודם.
ואיך את חושבת הגעתי בפעם הראשונה לפארק הירדן?
לא הכרתי אף אחד. לא זיהיתי אף אחד. עוד לא היה האתר, רק העלון. פשוט באתי, כולם ישבו במעגל ונראו כאילו הם מכירים זה את זה ואני הרגשתי זרה גמורה ו"חדשה" והייתי מאוד נבוכה וביישנית. אבל התיישבתי, עשיתי מה שכולם עשו, ולאט לאט התחלתי לדבר עם כמה אנשים וראיתי שכולם נחמדים happy

אוף, אני עובדת יום אחד בלבד בשבוע, למה דוקא יום ראשון?!...
למען האמת, אולי אצליח להגיע, מכיוון שמקום העבודה הוא אשדוד ולא מסתמן כרגע שתהיה רגיעה.
לא אלה הנסיבות שרציתי שיאפשרו לי להגיע למפגש. sad
נו, ננסה לשמוח על כך.
מחר צפוי גשם hurray

התרצו להיפגש בשלישי השבוע במקום מחר?

לא יכולה כרגע להתחייב על שלישי.
אולי נחכה לבוקר כדי להחליט? לא נראה שיהיה גשום (הלוואי ואתבדה).
נועה
אצלנו עכשיו גשם שוטף..
כולי קנאה happy
נועה
גם כאן גשום.
אבל אפשר להתעדכן בבוקר.
גם כאן גשום! אין לי בעיה עם שלישי.
אנחנו בכל מקרה לא נוכל להגיע מחר - גשום או לא.
אם יתארגן מפגש בשלישי נשמח להגיע happy
התחזית ליום ג' היא דומה, כרגע, אצלנו נכון לעכשיו לא גשום. שבוע שעבר ליבי התרחב לנוכח אוויר החורף הנקי. מה שכן, אולי מתאים יותר לשלב משהו תנועתי מסביב לאגם על פני ישיבת מחצלות. אנחנו פנויות ונשמח להיפגש...flower
אנחנו עם גשם ובלי לא נוכל להגיע היום, עקב עינייני מילואים ושאר ירקות

לגבי שלישי, אנחנו די בחווה (!) כרגע.... פשוט כיף שם עכשיו ..... אולי אפשר חד פעמי להצטרף רק השבוע לשם ?

בכל אופן שבוע נפלא flower

הגשם והאוויר הנקי מרחיבים גם את ליבי flower

ובכל זאת, אנחנו לא נגיע היום.
נשמח להיפגש בפארק בשלישי הקרוב, אם יתאים לכן גם כן. tree

לגבי שלישי, אנחנו די בחווה (!) כרגע.... פשוט כיף שם עכשיו ..... אולי אפשר חד פעמי להצטרף רק השבוע לשם ?
לנו לא מתאים להגיע לחווה.

טוב, אז גם אנחנו ויתרנו סופית על הפארק. נתראה!!
מישהי רוצה להגיע מחר לפארק?
מה זאת אומרת - קבענו, לא?
(מגיעים)
אולי גם אנחנו נצליח להגיע
האם הוראות ההגעה למיקום בתוך הפארק מעודכנות?
כן, אבל שעת ההתחלה לא תמיד מדוייקת. את יודעת איך זה לצאת מהבית בזמן עם ילדים...
אנחנו מגיעים בדרך כלל אחרי 11 flower
אנחנו אולי נגיע לקצרצר (צריכה להיות בבית עד 13:00) flower
אנחנו נשתדל להגיע flower
אוף אני מצטערת אבל מיכלי התחילה ווירוס ביום ראשון, וחשבתי שהיום היא כבר תבריא, אבל הלילה היא עוד הגיעה אלינו עם חום והיא קמה עדיין נאחס :(
חשבתי שבזכות הגשם נרוויח את המפגש השבוע, אבל נראה שלא :(
להתראות בשבוע הבא.
אז מה קורה?
מי מגיעה?
אם אנחנו לבד, אז נסתפק בשדות הפרחים ובגבעות בחולון blink
למי שרצתה להצטרף אלינו, הנסיעה למוזיאון המדע בירושלים נדחתה בשבועיים ליום רביעי 4.2.09.
מי נוסע? אתם לבד מחפשים שותפים?
יכול להיות שנצטרף happy
מוזיאון המדע חובה עליכם! חובה!
כיף לילדים כבר מגיל שלוש - בדוק במדגם רחב ומייצג!
טוב, אחרי סבב טלפונים קצר אני מבינה שלא נפגשים היום בפארק רמת גן.
שיהיה יום נפלא לכולן!
נתראה בראשון הקרוב.
flower
אשמח לקצת חברה. מתאים לבוא עם בן 4 חודשים?
גם אנחנו נגיע וגם מירב
נועה
גמנחנו נגיע מחר.
אשמח לקצת חברה. מתאים לבוא עם בן 4 חודשים?
בטח מתאים flower
אופס, הפלוני זו אני מהמחשב החדש שלי שמסרב משום מה לזכור את הניק שלי....
גם אני רוצה לבוא מחר עם בן השנה ושמונה שלי.....

באיזו שעה מתאים לבוא? כי אנחנו קמים מאוחר ואני בקושי זזה...?

נכון לתקופה זו של השנה המפגש מתחיל לקבל חיים בין 11:00 ל-12:00 בערך ומסתיים באיזור 15:00
אחלה, מתאים לנו!
תודה.
תהיתי אם יש מפגש מחר? אם כן איך מגיעים?
אם להאמין לתחזית (החל מהלילה גשם מלווה בסופות רעמים, גשם עד ליום שני) לא יהיה מפגש :(
שננסה להעביר שוב? שני או שלישי? בא לכן?
אם מחר אכן יהיה סוער וגשום ( hurray ) אנחנו נשמח להיפגש בשלישי.
בשני אנחנו לא פנויות.

מה דעתכן?

הלוואי שמחר יהיה גשום וסוער, בכול אופן כרגע זה עוד לא ניכר. גם אנחנו פנויות בשלישי. אם התחזיות יתבדו האם רוצים להיפגש מחר, כלומר, לחכות ולהחליט בבוקר?
אצלנו כבר סוער :) בקרוב אצלכם!
אם התחזיות יתבדו האם רוצים להיפגש מחר, כלומר, לחכות ולהחליט בבוקר?
מבחינתי זו קצת בעייה כי בראשיתו של הבוקר אני עובדת (בקרבת הפארק) ושירה שומרת על אורי- כך שההחלטה האם לנסוע לפארק צריכה להתקבל עד 9:30 בבוקר... ומכיוון שפה כבר החל הגשם נראה לי שכנראה לא ניפגש sad
שלישי- אולי...

גשם גשם בוא (אבל אם אפשר מערב יום ראשון ועד שבת) happy

איך זה שרק אצלנו יבש לחלוטין??

לא נוכל להצטרף ביום שלישי.

אצלנו סוער ביותר! (אפילו כרגע ירד ברד hurray )
לא נראה לי שנוכל לקיים מחר מפגש.
אני בעד להעביר לשלישי.
אנחנו נבוא בשמחה רבה בשלישי...
אני אצל אחותי בת"א ליד עזריאלי - גשם רצוף בשעה האחרונה (נע בין טפטוף וגשם יותר מאסיבי).
יופי אני שמחה שלא לקחנו צ'אנס!
אנחנו נבוא בשמחה רבה בשלישי...
מי מגיעה מחר?
tree
אנחנו רוצים להגיע, תלוי אבל באיך אני ארגיש ואם בכלל אשן בלילה....

(שבוע 39 לא פיקניק...)

מקווים לראותכם מחר :)
(מגיעים)
אנחנו כנראה לא נגיע...תהנו
יופי!
נתראה מחר flower
אולי אולי גמנחנו. אבל בטח לא מוקדם... אני אעדכן או פה או בטלפון בבוקר או משהו.
הגשם בוטל! מזג אוויר נאה צפוי מחר.
יש לי משהו בבוצר, אז עוד לא בטוח אם אגיע, ומתי. נראה אם יהיה "שווה" לנו (מבחינת השעה) להגיע.
אני לא אהיה בארץ
נסיעה טובה!

אנחנו מגיעות מחר flower

בעלי החליט להצטרף לסידורים, ולכן נגיע, אבל סביר שלקראת שתים עשרה וחצי. להתראות!
אני עדיין לא במיטבי, לכן לא בטוח שנגיע, נראה איך ארגיש בבוקר flower
אנחנו לא נגיע היום.
שמחה משפחתית :)
לא בטוח שנגיע מחר phased
צפוי מזג אוויר נאה :) אנחנו מגיעים!
אנחנו לא נוכל להגיע מחר. תהנו flower
אופס, זו אני הפלונית למעלה....
אנחנו גם מגיעות ! happy
מעניין אם אורורה תגיע...
מצטערת, אבל גם אנחנו לא נגיע sad
הי, היה מאוד נחמד לאחד היום את שני המפגשים! חבל שכבר יצא בדיוק כשהיינו צריכים לטוס לקונסרבטוריון.
גם אנחנו מאוד נהננו hurray
מקווה שיצא שוב flower
אנחנו מגיעות מחר לפארק להנות מהיום היפה שצפוי.

(וגם- ביום א' כנראה יהיה (סופסוף) גשם ולא נפגש.... )
נשמח מאד למצטרפים נוספים happy
אתמול בערב חזרנו מאיפשהו אז חשבתי בכל זאת להאזין לתחזית, למקרה שיהיו הפתעות. אז תשמעו את התחזית של 9 בערב: "גשם יורד כעת בצפון הארץ ובמרכזה. בחרמון יורדים שלגים". וזהו! נשבעת לכם! שמישהו יסביר לחזאים מהי מהות עבודתם, בבקשה, כאילו?! לא ביקשתי לדעת מה צפוי ביום רביעי, חס וחלילה! כולה רציתי לדעת מה יהיה בעוד 12-15 שעות?! oh
(להתראות בשבוע הבא...)
גם אני שמעתי את התחזית הזאת,
ודווקא נהנתי.

איזה כיף לשמוע על גשם!!

סוף סוף חורף!
איזה כיף שיורדים גשמים. tree

נתראה בשבוע הבא.

מחר חם ומגעיל.
ניפגשים בצל עם כובעים?blink

(טליה_אלמתן‏ ממחשב אחר)

אולי נפגש במקום הקיצי?
אנחנו לא נגיע היום. תהנו hug
אנחנו מגיעות.
נועה- תודה, אביא איתי את התשלום.
אולי נפגש במקום הקיצי?
לא אמורות לרדת הטמפ' היום?
הילדים שלי מגיעים מחופשים happy
אנחנו מגיעים עם התחפושות בתיק, ואם תהיה אוירה של תחפושות הן בטח גם ילבשו.
היי, מתקיים מחר מפגש בפארק?ואם כן, מתי?
לצערי, לא נוכל להגיע, אנחנו בצפון וחוזרות רק מחר. תהנו hug
לפי מזג האוויר נראה לי שגם אנחנו לא נגיע sad
בלי נדר - אנחנו מגיעים.
בלי נדר - אנחנו מגיעים.
ואוו!
גם אנחנו מגיעות.
flower
כמעט כמעט כמעט הגענו היום, אבל אז קיבלתי בראש לנוח לפחות עוד יום אחד- אז לבסוף הוחלט על עוד יום אחד- הסיבה העיקרית היא כי היום לא היתה לי עזרה ובשאר השבוע כן תהייה לי ...

בקיצור לא הגענו היום- אבל בטוח נגיע מתישהו לאחד המפגשים-

נו טליה הגעתם בסוף??-
וד"ש חם לכל מי שהיה (או אני חושבת שהיה) מירב, אמא בגובה דשא, חגית, שירה,בטוח בטוח שכחתי משהוא אז לא אישית happy
להשתמע happy

ברור, שכחת אותנו sad חבל שלא באת כי היה כול כך כיייייייייייייייף, כולם יצאו מן המחילות להתחרדן על המחצלות והיה נעים וחמים, ניר ויואב היו יכולים לשחק יחדיו happy
תודה לכל מי שהגיע, הנעמתם את יומינו עד מאוד flower
ולכל המתלבטים, מהססים, מתעצלים וכו', זה הזמן להצטרף, בואו heart
אני חוזרת בי מייד, לפני שחברותייך המסורות יתנו לי בראש, טוב שלא באת, נוחי בביתך עד כמה שניתן, הכיף והשמש החמימה יחכו לך עד שתתחזקי ותתאוששי

heart
וד"ש חם לכל מי שהיה (או אני חושבת שהיה)
היי מותק, ד"ש וחיבוקים חוזרים אלייך hug

בפינת המציאות/האבידות:
מכנסיים ארוכים כחולים, חולצה אפורה ותחתונים כתומים נמצאו בתוך שקית ניילון כתומה.

כובע מעוטר בפרחים בגווני ורוד-אפרסק וזית בהיר.

מזהות?

תודה על מפגש חמים ונעים flower

הגעתי וחטפתי הלם מכמות המשפחות שהגיעו! חשבתי שהיו המון שינויים בזמן שלא היינו, אבל אז נזכרתי שבעצם כולם כמונו לא הגיעו כבר 3 שבועות בגלל הגשם, ושהחדשים שלי הם החדשים של כולם :) היה כיף!
מצטרפת למחכים לראותכן על צאציכן הישנים והחדשים עץ_התמר‏ ו או_רורה‏ hug
הי מירב,
הכובע ככל הנראה שייך לעמיתי (של שירה) נשמח אם תוכלו להביאו עמכן ביום א' הבא.
תודה flower
ומצטרפת: היה כיף!
אוווווייייי, חלוקית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב, אבל אותך ראיתי!!!!! happy וכמה כיף זה היה!.

נו מה עושים מחר? התחזית "גשם קל בשעות הבוקר" tilted
אנחנו לא נבוא, בלי קשר.
טוב לא נבוא. זה הימור גדול מדי בשביל הטרחה שלי...
אנחנו גם לא נגיע היום.
flower
תודה מתוקות!

(ראיתי רק עכשיו שכתבו לי ....)

מקווה מאוד לאזור את עצמי (ולעזור לעצמי ) בשבוע הבא ולהגיע עם שניהם... אמאלה...

מישהו מגיע היום?
אנחנו חזק בפסח P: להתראות "אחרי"...
גם אנחנו לצערי לא יכולנו להגיע היום כי אורי חולה sad
שיהיה לכולם חג פסח שמח!!
flowerflowerflower

להתראות "אחרי"...

אנחנו נאלצות להמתין מחר בבית לטכנאי שצריך להגיע אלינו.
אם יצליח להגיע מוקדם נחזור לשגרה בשמחה רבה happy
היה נעים ונחמד flower שוקלים לחזור למעלה הגבעה לכבוד האביב! יש מתנגדות?
(אם מישהי מתנגדת, אנחנו מיד ממנות אותה לאחראית טיולים לאגם המעצבן אבל תרגישו חופשי flower)
אנחנו לא הגענו sad אחרי לילה לבן נוסף, לא הצלחתי לארגן את עצמי בבוקר...
שמחה לקרוא שנהנתן heart

שוקלים לחזור למעלה הגבעה לכבוד האביב! yes

_שמחה לקרוא שנהנתן_

היי, תוכלו לפרט איפה המיקום החדש? מכירה רק את זה שמצויין בראש הדף באיזור הפסל והשירותים.......
שלום לכולם,
קוראים לי רפאל ואני כמעט בת שנתיים, אני גרה עם אבא ואמא בגבעת שמואל עד שנעבור לתל אביב...
רציתי לשאול אם גם אני יכולה לבוא למפגשים שלכם עם אבא ואמא שלי?
יש עוד ילדים בגיל שלי שבאים בד"כ?
המפגש הבא ביום ראשון הבא?
תודה אור ואהבה
רפאל, לאמא שלך במקרה קוראים תמי?
חזרה הרשת! hurray
תודה לשרון. אני אנסה לשנות למעלה את הוראות ההגעה.
אני מעתיקה לכאן מככר השוק:
אני מחסלת את עודפי השנה שעברה בהנחה (30 ש"ח), על בסיס כל הקודם זוכה, וכשזה ייגמר - אחדש כנראה את המלאי.
תמונות, מידע נוסף ותשובות לשאלות נפוצות בדף הבית שלי: יעלי_לה‏‏.
אני והכובעים נמצאים בקציר, מגיעים לפרדס-חנה-כרכור ולתל-אביב.

מאחר ואני מעוניינת, חשבתי לאסוף עוד כמה מעוניינות ולהציע לה להגיע אלינו. מה דעתכן? יש עוד מישהי שמעוניינת?
נפתחה קבוצת סיורים למפגש זה!
פרטים בדף הסיורים_של_קבוצת_פרג?
(פר"ג = פ* ארק *ר* מת *ג ן. בקרוב החולצה tongue)

(מרגיעון: המציאת היא החלום האולטימטיבי)

סופסוף בריאות ושלמות. מתפקדות למחר happy
גם אנחנו - סביבות 10.
אנחנו עדיין בצפון hug
מחר נסע לבקר במפגש של קבוצת גזר :(
אתגעגע אליכן בננות (גדולות וקטנות) hug
אנחנו בכל זאת מתפקדות.
מקוות שנצליח לשמור על הגחלת של מפגשי פר"ג!
<אחרי הכל כמה מקומות עם בריזה כזו שווה ונעימה אתם מכירים בקיץ הישראלי באיזור המרכז?>
יאללה בואו happy
אם נגיע, חדשים לחבורה בערך ב-11:00 נפגש משהו
אני + בן שנתים (ואולי בת 5 )
שוקלים חינוך ביתי ומגיעים עם מטען של שאלות.
גם אנחנו נגיע hurray
אנחנו נגיע בסביבות 10:30 וגם אביטל ותמר וגם שירה ועמית.
תודה לכל המגיעות,
נהננו מאוד heart
ב יום_עיון_באופן_טבעי_2009‏ בשעה 11 וחצי, באזור שולחן הקבלה, תתקיים פגישה של קבוצת משפחות בחינוך ביתי, בתקווה לגבש לוח פעילויות מוסכם לשנה הקרובה, שיכלול יום מוסכם למפגש, סיור (אולי אחד לגדולים ואחר לקטנים), וחוגים שונים של ילדי החינוך הביתי.
אנחנו מקוות ליצור תיאום שימנע כפילויות מצד אחד, ויאפשר למשפחות לקחת חלק בכמה שיותר פעילויות של החינוך הביתי באזור המרכז, לפי בחירתן.
חופשת הקיץ המתקרבת היא הזמן הנכון לעשות שינויים כגון אלה, גם בחינוך הביתי :)
אנא! הגיעו לפגישה וקחו בה חלק!
אנחנו לא מגיעות, הולכות לנחם חברה אבלה tilted
תהנו... וד"ש לכל הבננות החמודות heart
שלום לכן
באיזה גילאים הילדים??
וכמה ימים בשבוע אתן נפגשות??
והאם הילדים לא מבקרים בכלל בביס??
לפלוני,
כרגע לא ממש ברור עתידו של המפגש....
בעיקרון הוא מתקיים כל יום ראשון משעות הבוקר המאוחרות ועד הצהריים המאוחרים.
לאחרונה פרשו מהמפגש כמה מהמשפחות הקבועות, וגיל הילדים ירד לממוצע של שנתיים-שלוש.
מציעה לבדוק במוצ"ש אם ומי מתעד להגיע...

אם אתם מעוניינים- מתקיימים 2 מפגשים גדולים פתוחים נוספים באזור:
בראש ציפור- בפארק הירקון (בדף על מפגשים בתל אביב) בימי שני
ובגינה הקהילתית במעוז אביב בימי ראשון (בשעות דומות למפגש בר"ג)

היי, האם אתן מגיעות ביום ראשון הקרוב למפגש?
בשבוע שעבר הגעתי והייתה רק משפחה אחת, וקצת הצטערתי על הדרך הארוכה ובסופה לא התקיים מפגש...
מאד אשמח אם לקראת סופשבוע מי שיודע האם הוא עומד להגיע/לא להגיע, יתפקד......
תודה ולהתראות, עדי
אנחנו כנראה לא נגיע flower
מישהו מגיע מחר?
אני אשמח להגיע, אבל לא ברור לי אם יש עוד הורים/ילדים......
את תגיעי? ואם כן, מתי?
אנחנו לא מגיעות, חוגגות יומולדת משפחתית heart
קישור | העבר | מחק אנונימית (24.05.2009 13:35):
אז אפשר להכריז על מותו של מפגש יום ראשון בפארק רמת גן?
אז אפשר להכריז על מותו של מפגש יום ראשון בפארק רמת גן?
תקשיבו בינתיים גזר יצאו לחופש, אז אם יש מעוניינות, נוכל להמשיך להגיע בינתיים happy
איפה זה קבוצת גזר? מה זה? יישוב?
אז אפשר להכריז על מותו של מפגש יום ראשון בפארק רמת גן?
בואו לא נכריז על מוות אלא על גסיסה happy - אולי הוא יתאושש פתאום?

תקשיבו בינתיים גזר יצאו לחופש, אז אם יש מעוניינות, נוכל להמשיך להגיע בינתיים
בטח שמעוניינות. אולי פשוט נסכם על התפקדות במוצ"ש ולפי זה נחליט אם כן/לא יום א' בפארק?

האים יש מיפגשים בפארק או לא יש לי בת ,בת9 שמעוניינת ליצור קשר עים עוד בנות
כרגע אין. מציעה לך ליצור קשר עם קבוצת הסיורים.
עלה רעיון להחזיר את המפגשים לימי שלישי. יש קופצים?
קישור | העבר | מחק *שחרחורת* (27.07.2009 19:13):
מה מי מו? באיזה שעות? איזה גילאים?
אני מציעה שכל מי שמעוניין יכתוב גם כמה פרטים על עצמו.
אז ככה...שמי אביטל, אמא לפעוטה בת שנתיים ו-3 חודשים
אשמח להצטרף למפגש
גם אנחנו נשמח להצטרף. מיכל ויאיר, הורים לשרי בת 5.5 ואלינעם בן 2 ו-8 ח'.
ביום שלישי הקרוב 4.8.09 מפגש בפארק הלאומי במקום הקבוע (ליד החורשה, כניסה מהחניה שליד הספארי).
כרגע חד פעמי. המטרה: לנסות להכיר משפחות מאזור בקעת אונו. כולם מוזמנים.
יש! מה מביאים? אוכל? מחצלות? עד מתי נשארים?
גדול! התגעגענו... אנחנו באות. אמא אחת וילדה אחת.... שירה ועמית. נשמח לפגוש חברים ישנים וחדשים!!
אנחנו בנופש משפחתי ולא נוכל להגיע.
נקווה שתהיה פעם נוספת, שנוכל להצטרף heart

מיכל, מזל טוב, ותודה על היוזמה flower

גם אנחנו בנופש
נקווה שתהיה פעם נוספת, שנוכל להצטרף
מביאים מחצלות, אוכל, ילדים ומצב רוח טוב. כל אחד מה שמתאים לו.
נשארים עד שנהיה חם מדי או מתעייפים - אני מניחה שבאזור הצהריים.

חוצמזה תודה על הברכות. מקווה שנתראה עם כל מי שלא מגיע בקרוב.

שלום לאנשי החינוך
האם יש אנשים מקרית אונו המגיעים למפגש שאפשר להצטרף אליהם כטרמפיסטים בתשלום ?
אנו 2 אנשים אישה וילד.
תודה רבה
0528639520 ריטה
מתי המפגש הבא?
אשמח להגיע מגבעתיים (ד"א יש אוטובוס שמגיע?)
אשמח לתת טרמפ מגבעתיים.!

יש היום מפגש? מישהו?
אם כן אנו שם.

אורורה,
למיטב הבנתי דובר על יום שלישי...
או_רורה‏ תודה!
אני עם תינוק אז זה להסחב עם סלקל...בד"כ אני מוותרת ומעדיפה אוטובוסhappy
מדובר על יום שלישי הקרוב?sad
מקווה שלא, ימי שלישי דורשים אצלי היערכות מיוחדת...
קישור | העבר | מחק פלוניתה (19.08.2009 00:49):
יש מפגש או אין? שלישי מתי? ואיך מגיעים באוטובוס? יש מתפקדים? (שנראה אם אכן יש מפגש?)
האם מתוכננים ימים קבועים למפגשים בפארק הלאומי החל מספטמבר? מהו טווח הגילאים של הילדים?
האם מתוכננים ימים קבועים למפגשים בפארק הלאומי החל מספטמבר? מהו טווח הגילאים של הילדים?

מצטרפת לשאלה

יש עדיין מפגשים בפארק או במקום אחר? אשמח להצטרף
יש עדיין מפגשים בפארק או במקום אחר? אשמח להצטרף
גם אני אשמח להצטרף האם יש מפגשים?
אני גם מחפשת מפגשים!!!.
אני אמא של תינוק בן 7 חודשים מאוד פעיל וחייכן. החלטנו להישאר בבית עד שנה הבאה לפחות. אנחנו גרים בתל אביב גבול גבעתיים, רמת חן.
אם מעוניינים נא ליצור קשר:
angiegottlieb at gmail dot com
תודה
ואני דווקא נכנסתי לראות אם המפגש מתעורר...
מאוד אהבתי את המפגש בפארק happy
בשמחה כוח אמונה גם אני בדקתי מה קורה...
קישור | העבר | מחק *הג'ינג'ית* (09.01.2011 22:42):
גם אנחנו נשמח להצטרף אם וכאשר יתחדשו המפגשים happy
אנחנו חדשות פה ברמת גן וממש נשמח לאיזה התארגנות מפגשים (עוד לא מכירים פה אף אחד....) מישהו??????
יאללה,
יש ביקוש...
גם אנחנו נשמח, 2 ילדים אחד בן שלוש ושמונה ואחד בן שנתיים.
בוקר אור. יש לי שלושה.בת שנתיים, בן כמעט ארבע ובת כמעט שש.אנחנו חדשים ברמת גן. מאד אוהבים את הכניסה לפארק מרוקח. יש שם מתקן ענק מעץ ואזור מוצל עם עצים. מי רוצה להיפגש ומתי?
אמא_טרייה?, את בודאי מתכוונת לפארק הירקון ולא לפארק הלאומי. באזור שאת מציינת מתקיים מפגש בכל יום שני. רגע, רוקח, תלאביב? אז בעצם המפגש מתקיים באזור שנקרא "ראש ציפור", ונכנסים אליו מרח' רוקח רמת גן. יש שם גם מתקני עץ גדולים, אבל לא מוצלים. אם תראי את ההודעה בקרוב ותהיו ספונטניים, היום (שני) יש שם מפגש ותהיה גם מדורה ותפו"א. בואו בשמחה וברוכים הבאים לר"ג.
ראי מפגשים_בתל_אביב‏. חפשי הודעות של עדי_ל‏ יש הנחיות איך להרשם לקבוצת הדיוור ולקבל הודעות, כי מיקום המפגש משתנה לעיתים בשל מזג האויר.
שלום!
אנחנו אומנם מיד אליהו אבל מבלים את רוב הזמן בפארק הלאומי....עדיין קיימת קבוצה שם? ביתי בת 1.3 שובבה גדולה, תתאים לה הקבוצה מבחינת גיל וכו'?
היי, אנחנו מר"ג, איתי בן שנה וחמישה חודשים ואנחנו מחפשים בנרות קבוצה שתתאים לנו.
a___hadar at walla dot com
שלום אני אמא של אורי בן שנה וחצי אנחנו מאיזור בני ברק (דתיים לא חרדים ) נשמח להכיר אמהות וילדים למפגשים באיזור
0525655940 טל
מה דעתכם על מסורת חדשה של מפגש שבועי בספארי ברמת גן? (לעשות מנוי, כמובן)
יעלפו, נסי לכתוב בדף מפגש_היכרות_בגבעתיים_חדש‏ או לפחות לתקשר עם דפי בית/אימיילים שמופיעים שם. אולי פעיל קצת יותר ויוכלו לקשר אותך עם הפעילים. בהצלחה!
‎שלום &#8235;!&#8236; ברצוני לעניין אתכם בפרוייקט חינוך מוסיקלי שמתאים גם להורים וגם לילדים
‎אני מעביר חוגים חדשים ללימוד נגינה בקהילות שונות ברחבי הארץ, אני גם מכשיר מורים או הורים שיוכלו להמשיך להעביר את החוגים המיוחדים בעצמם. אין צורך ברקע מוסיקלי &#8235;.&#8236;
‎כדי לעבור את ההכשרה שלי, כן צריך רקע בהדרכה ועבודה עם ילדים או בני נוער
‎שיטת הלימוד נקראת 'נגינה בצבעי הקשת' והיא מלמדת נגינה בעל פה, מפתחת שמיעה מוסיקלית, מיומנות לכתיבת שירים, חופש אילטור ויצירה, פיתוח הדימיון, פיצוח הצופן המוסיקלי שמאפשר להכיר את עולם המוסיקה באופן ישיר דרך קשר אישי, התוצאות הם מהירות להפליא והמוטיבציה גבוהה. כל זה נעשה בלימוד כמו משחק: בעזרת קלפים כמו משחק הזיכרון וכמו הרכבת פאזל. הערכה מגיעה עם דיסק, מדבקות וחוברות צבעוניות של 64 דפים. אפשר ללמוד על כל כלי נגינה שקיים, אפשר גם לא לנגן, רק לשיר. פרטים באתר
www.assirose.co.il
אני מסתובב ברחבי הארץ עם כלי נגינה שונים עליהם הילדים מתנסים. ילדים גם יכולים להביא כלי נגינה שלהם. ההורים גם משתתפים בסדנא וכך לומדים גם לנגן וגם לקבל הכשרה בסיסית איך להשתמש בשיטה ולהמשיך ללמד לבד בבית. ההורים גם יכולים להתארגן וליצור קבוצות, אז אני מעביר הכשרה יותר מקצועית (מתאים גם להורים שאינם מוסיקאים)
ההורים שמארחים אותי, וההורים שמארגנים לי רשימת תפוצה או מפיצים בעצמם יכולים להשתתף עם ילדהם בסדנא ללא תשלום ואף לקבל הנחות בקניית הערכות. ההורים האחרים מוזמנים להשתתף ללא תשלום. כל ילד מצטרף במחיר של 50 ₪, כל ילד נוסף מאותו משפחה משלם 30  ₪. יש מינימום של 8 ילדים לכל סדנא, ומקסימום של 13 ילדים. מתאים גם לגיל הרך, יש קבוצות נפרדות לילדים בגילאי 3-5. פעוטות יכולים גם להחשף לשיטה בהקשבה על הדיסק ובהתבוננות בדמויות הקלפים והחוברת. בעתיד יהיו גם בובות של הדמויות המככבות בחובורת.
מקווה שזה מעניין אותך, אשמח לשמוע ממך, ושתוכל אולי להעביר את המכתב שלי הלאה, אני מאמין שהרבה הורים מעוניינים ללמד את ילדהם לנגן בסגנון של משחק והשראה.
אני מלמד כבר 15 שנה עד שהמצאתי את השיטה, יש לי רקע אקדמי בלונדון של ג'אז ומוסיקת עולם, טיילתי וחקרתי מוסיקת עולם, מוסיקה שבטית, מוסיקת פולקלור וכו.(ראה אתר)
תודה
המשך קיץ נעים
אסי רוז
0549452112
האם המפגשים עדיין מתקיימים והם רלוונטים עבור תינוק בן 7 חודשים?
יש לך מה להוסיף? עריכת כל הדף
אפשר לפתוח דף_חדש, או לכתוב כאן בדף מפגש_בפארק_הלאומי_ברמת_גן:
זה גם אישי וגם אנושי

מאת:

כדאי לקרוא שוב את מה שכתבת לפני ההוספה.