אשה לומדת

שליחת תגובה

כבד את עצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אשה לומדת

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 נובמבר 2010, 10:40

הי,
אני מחפשת משפחתון בגישה טבעית באיזור רחובות- בלי אוכל ג'אנק ובלי טלוויזיה וכמובן עם יחס חם ואוהב, לבת שנה וחודשיים בשנה הבאה. אני ממש אודהאם מישהו/י יוכל לחזור אלי עם רעיונות 0544-982014

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מאי 2010, 21:21

שלום לך, אשמח אם תשתפי אותי כאשר תמצאי מטפל מתאים בחרדת הנהיגה. משהו שתיראי שעוזר "בשטח".
ענת 0544-790920

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2010, 22:54

שלום לך..
שמעת על EFT? שיטה פשוט נהדרת והרבה פעמים יחסית מהירה. הנה אני רואה שכבר כתבו לך על זה. חברה שלי שמה ענת והיא מטפלת איאפטי מעולה. בת"א ובשפיים 0526035621

אשה לומדת

על ידי אילה_א* » 27 אפריל 2010, 07:48

אשה לומדת

על ידי אילה_א* » 27 אפריל 2010, 07:44

שירי המורה שלי
העבירה אותי טסט ראשון בגיל 36
חוץ מזה הלכתי פעמיים למישהי שמטפלת בEFT
כל הסיפור נמצא באתר באחד הדפים על נהיגה שאני ממש לא זוכרת איך קוראים להם
אם את רוצה את המספר שלה
תחפשי שירי מזרחי באינטרנט(פשוט היומן בחדר השני ואני מתעצלת לחפש)
אני ממליצה לנשים ללמוד רק אצל אישה מורה לנהיגה ולא אצל מורה

אשה לומדת

על ידי אמא_ללי* » 20 פברואר 2010, 11:31

שלחתי לך מייל :-)

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 ינואר 2010, 18:12

בעוד שבועיים בתאריך 13 בפברואר תערך סדנת סליחה.

סדנה זו היא כלי חשוב לכל אדם בכלל ולמטפלים בפרט הן מהצד הטיפולי והן מן הטיפול בעצמי.
לפרטים והרשמה ניתן ליצור קשר עם ורה ב-052-4453699

אשה לומדת

על ידי יאמי* » 26 דצמבר 2009, 09:24

לא ניסיתי אבל שמעתי על אורית ויזל שמנהלת את פורטל BBAEUTY
אני יודעת שהיא מעבירה סדנאות איפור אישיות, גם באיזור רחובות.

אם הלכת אליה ואת ממליצה, ספרי איך היה...
@}

אשה לומדת

על ידי אילה_א* » 25 דצמבר 2009, 18:32

אני
מאפרת ומעבירה סדנאות אישיות עם הציוד שלך אם יש לך

אשה לומדת

על ידי ההולכת_בדרכים* » 25 דצמבר 2009, 02:26

_מחפשת סדנת איפור אישי בשבילי. מחפשת המלצות מנסיון אישי על מאפרת מקצועית, אמינה ועם טעם טוב.
באזור רחובות או תל אביב._

ממליצה בחום על מאפרת מדהימה, שעושה גם הדרכות אישיות לנשים שרוצות ללמוד להתאפר כמו שצריך :-)
שמה אורית, היא נמצאת במושב משמר השבעה (ליד צומת בית דגן), והטלפון שלה הוא 052-3484995

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 דצמבר 2009, 01:03

כואב לי, וכל מי שרוצה לפתוח את עצמה למיניות ויצירה -
מדיטציה:
שבי בנוחות, גב ישר, עצמי עיניים. התמקדי בנשימות, שאפי אויר, לאט לאט, דמייני שאת שואפת את האויר מהקודקוד ישירות אל הלוע, החזיקי את האויר והאירי איתו את בית הבליעה ואת הגרון כולו, אז, נשפי את האויר אל הלב ומשם בו זמנית לחזית ולגב.
חזרי על כך שלוש פעמים.

כעת, שאפי אוויר מואר מהקודקוד דרך הגרון והלב, אל הרחם, האירי את הרחם, ונשפי את האויר מרחם אל הנרתיק אל מרכז כדור הארץ.
חזרי על כך שלוש פעמים.

כעת, שאפי אויר ממרכז כדור הארץ דרך הנרתיק, לאט לאט אל הרחם כשאת מאירה את הרחם, השחלות וכל האזור, נשפי את האויר חזרה מהרחם דרך הנרתיק אל מרכז כדור הארץ.
חזרי על כך שלוש פעמים.

כעת, שאפי אויר ממרכז כדור הארץ דרך הנרתיק אל הרחם ומשם אל הלב, במקביל שאפי אויר מהקודקוד אל הגרון ומשם אל הלב, האירי את הלב ונשפי לאט לאט את האויר המואר הן לחזית והן לגב, פעם אחת, אז חזרי על שאיפת האויר מלמעלה ולמטה אל הלב, כפי שתואר ונשפי בו זמנית את האויר הבא מלמטה דרך הגרון אל הקודקוד ולמעלה, ואת האויר הבא מלמעלה דרך הרחם אל הנרתיק ולמטה אל מרכז כדור הארץ.
התמקדי בתנועה זו של זרימה מלמעלה למטה ומלמטה למעלה כשגופך עוטף את התנועה הזו.
המשיכי בכך עד שאת חשה שהאנרגיה "יורדת". הודי ליקום על חסד היצירה והבריאה.
פתחי את עינייך.

פעם ביום, לפנות ערב, כניסה למדיטציה זו, עשויה להועיל בתוך שלושה שבועות בצורה ניכרת.

מדיטציה זו מחייבת אימון, לכן, ניתן להפנים אותה לאט לאט, כלומר, לתרגל חלק או חלקים ממנה עד שמצליחים להפנים את כולה.

כואב לי -
להערכתי שווה לך לצלצל ל- רותי בנזינגר 7462661-09. רותי מומחית לטיפול בכל מה שקשור ל"טראומות גופניות", מה שבהחלט עשוי להיות הגורם לבעייתך.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 דצמבר 2009, 00:38

כל הגברים היקרים,
שיווה מתרחש בעוד שבועיים, לי זה העונד להשתתף זו הפעם השישית בהפקה של המפעל המדהים הזה. מקום מדהים למפגש אינטימי של גברים שבו אנו מדברים על החיים שלנו ומקבלים אנרגיות ועצות טובות.
החברים הכי טובים שלי הם משיווה.
ממליץ מאוד מאוד לנסות.
השנה אנחנו מקיימים את שיווה העשירי חורף בחממה הטכנולוגית בעין שמר ואנו עושים זאת בצורה אינטימית כך שיהיו לכל היותר 50 איש. 46 גברים כבר הבטיחו את השתתפותם, פרטים נוספים ב http://www.omcenter.co.il/Default.aspx?tabid=493

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 דצמבר 2009, 00:00

שלום לכולם לא הייתי פה כמיליון שנה בערך.
סוף סוף הצלחנו לקנות מדיח כילים גדול במקום הקטן שקנינו לפני שנה.
רצינו לחסוך במקום אבל הוא היה קטן מדי בשבילנו.
אנכנו רוצים להחליפו:מדיח של אלקטרה קטן שיושב על השיש בן שנה ללא תקלות חוץ משהאור שמודיע על חוסר מלח לא נדלק,אבל זה לא בעיה אפשר לראות אם חסר גם בלי זה.
אנכנו רוצים להחליפו בתחפושת או לבוש של עוגי פלצת מידה 4-6 לקשת ענן שלנו או תחפושת טוויטי לילדה הגדולה שלנו רוני מידה 12-14
או כוכבים זוהרים בחושך שיספיק לתיקרת חדר של רוני או בשציכת פוך זוגית במצב טוב.
יש לנו עגלה של תינוק בצבע כחול עם סל בתחתית. ניתן לשכיבה וישיבה,מתקפלת ולא כבדה.בגגון שלה יש סימן של רטיבות אבל היא בסדר.רוצים להחליפה בדברים שרשומים מעלה בשביל המדיח או במחיר סמלי של 100 ש,ח
הטלפון שלנו הוא 0528396915

אשה לומדת

על ידי קטיה* » 26 נובמבר 2009, 20:38

לגנים האנתרופוסופיים ברחובות דרושים אנשי צוות.
לפרטים אפשר לפנות לשנהב בטל' 077-7292641
(אנחנו התחלנו לבקר באחד מהם והוא נפלא, יש שני גנים נוספים שהם חלק מאותה עמותה)

אשה לומדת

על ידי קטיה* » 23 נובמבר 2009, 18:27

איך יודעים?
התשובות באות מבפנים.מתוכך, הן באות מתוך שקט מסוים.
דרך אחת היא להרהר בנושא לפני השינה, לנסח שאלה ממוקדת וללכת איתה לישון.
לשים לב מיד כשמתעוררים בבוקר האם יש איזה שהיא תחושה מסוימת שעולה בקשר לנושא. אולי חלום.

כך במשך שלושה ימים.
כל יום יכול לגלות לך רובד נוסף בעיניין.

אשה לומדת

על ידי tav* » 17 נובמבר 2009, 20:25

לא ידעתי אם מקובל לרשום מספרי טלפון בגלוי - מבינה שכן:
מכון טלי - 03-5491023.
נמצאים ברמת השרון ברחוב הראשי.
מקבלים מגיל 5-6 ועד 120.
טלי אישה חמה ואוהבת ופשוט כייף לדבר איתה. יש הרגשה שבאמת איכפת לה מכל אחד ואחד וכל מי שיושב איתה מרגיש באותו רגע שהוא הדבר הכי חשוב בעולם.
הילדים מיד נפתחים אליה - אנחנו כרגע שם בסיבוב שני עם ילדה שבד"כ די סגורה ולוקח לה זמן עד שהיא נתפחת לזרים וכאן מיד נוצר הקליק.
בסיבוב הראשון צפינו 4 פגישות של שעתיים ומאחר והתגלו עוד דברים נוספה עוד פגישה. (ללא תוספת למחיר)
הפגישות יכולות להיות של שעתיים או שעה וחצי ואפילו שעה בתלות בילד (עייף, עירני, משתף יותר או פחות פעולה)
כל ילד נפגש עם 4 אנשי מקצוע ואח"כ הם התכנסים כדי לסכם הכל יחד. בזמנו הם הסבירו לי שחשוב להיפגש מספר פעמים כי כל פעם הילד במצב רוח אחר ואפשר לטעות אם במקרה לפני הפגישה 'הקובעת' הילד עסק בפעילות מעייפת או לחילופין נמצא בהתרגשות מיוחדת.
בנוסף, כל איש מקצוע רואה את הדברים אחרת ולכן חשוב שהילד ייפגש עם כמה אנשים.
למבוגרים (שכבר לא במערכת החינוך) לרוב הם ממליצים ללכת לנוירולוג/פסיכיאטר של קופ"ח ולהימנע מהוצאה כספית ורק אם אין מענה או שיש צורך באבחון דידקטי לבוא אליהם.
אני ממליצה בחום רב.

אשה לומדת

על ידי tav* » 09 נובמבר 2009, 16:26

לנטע שמחפשת טיפול משפחתי ,
ממליצה על הפסיכולוגית מיכל בן אריה ,
היא חמה , אנושית , מבינה עיניין , ויש תוצאות !

מקבלת בתל אביב .

אשה לומדת

על ידי קטיה* » 07 נובמבר 2009, 16:20

עוד המלצה - "ילדים עם צרכים מיוחדים" של סטנלי גרינשפן - פרק 2 על רגישות תחושתית

אשה לומדת

על ידי קטיה* » 07 נובמבר 2009, 10:14

לעשות דיקור סיני כי זאת למעשה הפרעה בשמיעה.
לקחת תרופה הומיאופטית כי זאת למעשה הפרעה נפשית .

זאת לא הפרעה נפשית, וזאת לא הפרעה בשמיעה. זו תגובתיות-יתר לגירוייים. זה קושי בויסות חושי, בסינון והגברה של הגירויים המגיעים למערכת העצבים.
מה עוד אפשר:


ליצור קשר עם מרפאה בעיסוק שמתמחית בנושא (למשל שרון שני גונן אבל יש עוד אחרות), ולשאול על sound therapy. יש כלי כזה שנותנים לך לשמוע דיסק מיוחד שעוצב לצורך העניין, במינון מסוים (נדמה לי פעמיים ביום) ושעוזר למערכת העצבים ללמוד לעכל ולטפל ברעשים וצלילים, כך שרק החשובים יותר יגיעו לרמה הכרתית, והשאר יסוננו.

עוצמת הרכות - גם כלי נהדר שמסייע למערכת העצבים לעבוד ולסנן טוב יותר.

להתבונן ולראות אם יש לך גם רגישויות אחרות שמשפיעות עלייך (רגישות חושית העולם הוא יותר מדי), ומה את יכולה לעשות כדי להיענות להן. למשל: האם הרגישות לרעש גדולה יותר כאת לובשת חזייה או בגדים מעצבנים? או כשהתאורה לא מתאימה לך? האם היא נמוכה יותר אחרי שאת מארגנת לעצמך מגע עמוק, חיבוק, מקלחת חמה במיוחד בזרם חזק, דחיפה של רהיטים כבדים או פעילות גופנית שהפעילה לחץ על מערכת השרירים שלך וגורמת לך להרגיש את הגוף באופן שונה?

לארגן לעצמך את התחושות שמרגיעות אותך ומסייעות לך להתמודד, מה שנקרא בשפה המקצועית דיאטה סנסורית. למשל: מקלחת חמה או פעילות מסוימת או לבישת בגד מסוים בדיוק לפני פרק הזמן הכי רועש של היום.

לא אוהבת אטמי אזניים? נסי אזניות מטווחים (הבחור שלי השתמש בהן לאורך כל התואר, סגולה נגד אזעקות המכוניות מטריפות הדעת שלא אפשרו לו ללמוד). זה כל כך מגוחך (הביטי במראה!), שלפעמים עצם הצחוק כבר מסייע להרגיש טוב יותר.

לדבר עם הילדות. במיוחד אם הן מעל גיל מסוים (נניח, ארבע? לא יודעת). להסביר להן שאמא רגישה לרעשים. שזה לא אשמתן, אבל זה מין מצב כזה שצקריך לחיות אתו. אני חושבת שכדאי שהדגש יהיה על עבודת צוות, מה כולנו יכולות לעשות כדי לחיות יותר בנעימות זו עם זו ועם המצב הזה. בקשי מהן שיגידו לך מה הרעשים שהכי מעצבנים אותך . תשאלי אותן מה לדעתן כל אחת מכן יכולה לעשות כדי להקל עלייך ועליהן.
אני חושבת שהחלק הזה נורא חשוב כי:
א. זה יוריד את רמת המתח במשפחה. כרגע הן יודעות שהן לא בסדר ואולי לא מבינות בדיוק למה. הרי רק שיחקנו! הסבר פשוט יטהר את האוירה, ויהפוך את המצב מלחץ שלך עליהן ("ילדים, שקט! ש ק ט!!!"), עם האשמות וגערות, לעבודת צוות של כולכן למען החיים המשותפים בבית.
ב. לא יזיק להן ללמוד להיות מודעות לזולת ולצרכיו, באופן כללי.
ג. לפעמים תגובתיות-יתר חושית עוברת במשפחה. אם את מדגימה להן תהליך של מודעות עצמית לבעיה שלך, עם עיצוב של פתרונות ומציאת אסטרטגיות מועילות, ואם במקרה לאחת מהן (או יותר) יש גם איזושהי רגישות, את מסייעת

אשה לומדת

על ידי מ_י* » 27 אוקטובר 2009, 16:52

הי
אני לא דוברת רוסית, לצערי הרב
אבל אני מכירה מישהי דוברת רוסית שכותבת נפלא ותשמח לעשות את זה!
בקשר לעלויות, זה מאד משתנה לפי ההיקף של מה שעושים
כמה פגישות יש ומה רוצים
לכן אני מציעה לעשות פגישת היכרות, לתאם ציפיות, לראות אם מסתדרים
ולקבל הצעת מחיר מפורטת
אם מעניין אותך אני אצור ביניכן בקשר
תודה בכל מקרה

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אוקטובר 2009, 23:35

היכן למרוח את שמן הקוקוס? ואיך למנוע ממנו להכתים את המצעים?
שמן קוקוס כתית טהור בלבד! הוא מאוד סמיך ואם שמים כמות מועטת נגיד כחצי כפית
זה בהחלט מספיק ולא עושה את השיער שומני כלל ובטח לא מכתים.
אני משתמשת בו כבר כמה חודשים כקרם לחות לאחר החפיפה והוא עדיף פי מליון על כל הקרמים שנמכרים בשוק.
מה גם שהוא מעולה לקרקפת ובמיוחד לקשקשים (בעלי משתמש בו כל יום וזה עזר לו לבעית היובש בקרקפת שהיתה לו)
פשוט ממיסים בין הידיים מעט שמן,ומעסים לתוך הקרקפת עם כריות האצבעות. אני מורחת על כל השיער וזה עושה לי שיער רך ונעים ותלתלים יפים.
אם השיער שומני, כנראה ששמת יותר מידי. במקרה של קשקשת, עדיף שהקרקפת תהיה שומנית מהשמן וככה בחפיפה הקשקשים ישטפו ביתר קלות.
עדיף לשהות איתו כמה שיותר,גם כמה ימים זה בסדר גמור(אני חופפת פעמיים בשבוע) לגבי יציאה איתו לשמש, באות אלי בנות עם שיער עליון שרוף לחלוטין מכל הסיליקונים שנמצאים בנטורלפורמולות למיניהן.. שיוצאות לשמש והשיער מיתגן להן לאיטו. כמובן שאם שמים כל שמן בכמות על השיער מה שנקרה ה"מראה הרטוב"
ויוצאים לשמש חזקה השיער "יתבשל" . כמות כמו שאני ממליצה של שמן קוקוס, היא זניחה וכלום לא יקרה, מניסיון .
לא להבריש על יבש
האם זו ההמלצה לכולן? גם אם מסרק לא כדאי? הלא להבריש על יבש,נועד להדגיש את טבעיות ויופי השיער,כשמברישים נוצר נפח ופריזיות
הרי אמרו פה לפני,כשהשיער מלוכלך ושומני הוא נראה יותר טוב,כאילו ששמו קרם. אם תסרקי אותו על יבש הוא יראה פחות טוב

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 ספטמבר 2009, 23:58

ממליצה על אוהלי ההארחה בבית אורן. אוהל רג'סטני מבד, מסודר, יפה, עם מיטות שדה, מזרונים ומצעים. נעים. מקלחות פשוטות, נקי. השהות כוללת כניסה לבריכה והשתתפות בפעילות של המקום של רפיק (לא ניסינו אבל היו דברים כמו טיול ביער, הרצאה כלשהי, אולי קבלת שבת). עולה משהו כמו 350 ש"ח לאוהל של ארבעה. יש במתחם מקרר, כך שאפשר להביא אוכל מהבית ויש מאהל אירוח עם ארוחות קלות (לא ניסינו). בקיבוץ יש גם בית הארחה עם חדר אוכל, אפשר בתשלום נוסף, לאכול שם.
בריכת הפעוטות רדודה, ענקית, נוחה, נטולת אטרקציות (לטובה!).
היינו עם שני בני דודים בני 3 שמאד נהנו. בעיקר מהאוהל והבריכה.
מעין קמפינג יאפי.

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 10 אוגוסט 2009, 13:42

מחשבה נוספת שיש לי על הנושא: אני פחדן. לא אידאולוג אלא פשוט מודע למי שאני וכל זה התחדד והתעצם פי כמה וכמה מאז שיש לי ילדים.
אולי עשר, חמש עשרה שנים אחורה הייתי יכול ללכת להפגין בבלעין כל יום שישי אבל כשהגדר יצאה לדרך כבר היו לי ילדים ומעולם לא ביקרתי בבילעין.
אני, מתוך הפחדנות שלי, אחנך או אעביר לילדי את הפחדנות שלי, שמשמעה שהחיים יקרים יותר מכל מאבק, אפילו וצודק המאבק הזה, כזה ששווה למות בעדו כביכול.
ויש בי תחושה שאם הרבה אנשים היו כמוני, פחדנים שמודים בפחדנותם, ולא מוכנים ללכת לשום צבא, לצאת למאבקים, המאבקים הללו היו נגמרים מהר מהצפוי.
רוצים לגור פה? תפדאל. דוחקים את רגלי? אלך למקום אחר. אני יודע שהחיים מאירים לי פנים עם הגישה הזו שלא דורשת הרבה ולכן בכל מקום אסתדר נפלא.
אולי צריך צבא בישראל, ואולי רואה השחורות הקיצוני ביותר במטכ"ל צודק, ואולי האיום האיראני הוא עצום, והפלסטיני, והאנטישמיות! ואין, ללא צבא חזק, שמשפיל את הפלסטינאים ודרך זה עובר מסר חשוב לאומה הערבית, שכוח הוא תרבותם ושפתם שהיהודים הם לא פראיירים, וכל זה נכון - עדיין, לא אסכים שטיפה מדמו של בני הבכור תוקז בשם הטירוף האיראני, הפלסטיני, הישראלי. יש לי רגליים ואני יכול לברוח וכשמדובר בילדי, רגליים חזקות עד מאוד אפילו.
דבר נוסף, (בשמת) -אני לא מאמין שיש ג'ובים "טובים" בצבא. אני מאמין שגם אם תשימי את מרטין בובר במחסום, או אפילו בקריה, שלוש שנים, עם מפקדים מעליו שהם דכאניים, במסגרת דכאנית מיסודה, עם הוראות לא סבירות ומטומטמות - נפשו תחלש.
לא משנה עם הילד גדל בחינוך ביתי, דמוקרטי, אנתרופוסופי וואטאבר, טוב לא יצא מזה.
אם כבר- ההפך. בית ספר רגיל, שדכאנות היא לחם חוקו מייצר טיפוסים שקל להם יותר להתמודד עם מציאות מעוותת כמו צבא. ילד שגדל בתפיסה אלטרנטיבית ומגינה יכול לאבד את עצמו מהר יותר, להשחק, להטרף, בקלות רבה יותר.
ולכן אני בעד סרבנות מהמקום העמוק ביותר - לא משחק, שובר את הכלים שיאמרו מה שיאמרו, אני חס על חיי ועל חיי ילדי ועל ידי כך - גם על חיי אנשים וילדים

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 08 אוגוסט 2009, 16:39

תודה, מימיש.

אשה לומדת

על ידי מימיש* » 07 אוגוסט 2009, 23:39

גגון מצויין לטיולון קניתי ב-"מוצצים"..

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 06 אוגוסט 2009, 23:21

אשה לומדת

על ידי ג'וי_יה* » 06 אוגוסט 2009, 23:11

היי , אני לא יודעת מכין את,
אבל אני קניתי אחד מעולה בבייבי מישל ירושלים.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 יולי 2009, 21:01

ידיעתכם, הליווי לאיזון תקציבי בעמותת פעמונים מיועד לכל שכבות האוכלוסיה ורמות ההכנסה (התנאי היחידי שיש הכנסה כלשהי).
בעיקר מלמדים איך אפשר לחיות ממה שיש.
ממליצה לכם להשתמש בשירותים אלו (הכל בהתנדבות).
ולהמליץ לחברים.

http://paamonim3.royal-g.net/index.php

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 אפריל 2009, 19:17

כיכר יקרים, מציעה שוב את מרכולתי...
אם ילדכם מתקשה לקבל גבולות, אם הוא מסתגר, ביישן ולעיתים מפוחד..
ואם אתם טרודים במחשבות איך לעזור לו ואיך להתמודד בעצמכם...
אני מזמינה אתכם להתקשר ולחשוב ביחד על נושאים המעסיקים את כולנו בגידול הזאטוטים, גם אלה שכבר צלחו את השלב ומתמודדים עם נושאים של גיל ההתבגרות, לטל': 054-9989126 (אפשר גם למייל: [email protected])
שמי ליאת ואני אמא ל-4. מזה שנים עוסקת בטיפול רגשי לילדים ובני נוער במסגרות שונות והדרכות להורים.
בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (msw) של אוניברסיטת בר-אילן.
מטפלת במרפאה ציבורית של משרד הבריאות וכן בקליניקה פרטית בהוד השרון ובתל-מונד.
שתהיה שבת שלום לכולנו.

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 22 פברואר 2008, 21:34

זה אכן במודיעין עילית, הנה קישור לאתר שלהם- http://www.shablulim.co.il/index.html , האתר לא תמיד מעודכן אז שווה להתקשר ולברר איתה טלפונית לגבי עגלול.

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 21 פברואר 2008, 15:25

באזור באר-יעקב נס-ציונה רחובות מתגבש גרעין להקמת גן הורים החל מספטמבר הקרוב. נכון להיום אנחנו 4 משפחות, מתלבטים מי יותר ומי פחות. אנחנו מחפשים משפחות מהאזור שמעוניינות לעבור איתנו את התהליך ואולי להחליט להצטרף בסופו של דבר.
צרו קשר בדפבית.

אשה לומדת

על ידי G_h_a_i_a* » 18 פברואר 2008, 13:28

היי

חדשה פה באתר.
אנחנו גרים ביבנה. אני אמא לגאיה בת שנה וחודשיים ונשמח למפגש קבוע בבוקר. נשמח גם לארח.
יש פרטים בדף שלי.
ואפשר גם למייל- [email protected]

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2008, 18:25

ממליצה בחום על הגנצ'יק של אביבית,

אישה חמה שמאוד מאוד אוהבת ילדים ובתמורה ילדים מתים עליה (יכולה לספר על הבת שלי שטוענת שפעם מזמן אביבית הייתה אמא שלה, ואני יודעת על עוד כמה ילדים שמוכנים לחתום על זה...), יודעת להפעיל את הילדים עם הרבה הומור, יצירתיות, סבלנות וסובלנות,
בקיצור ממליצה בחום כבר אמרתי???

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2008, 18:23

היי לכולם,
בימים אלה נפתח משפחתון קטן בביתי בכפר שמואל שבשפלה.זה בעצם גנצי'ק המכיל כ-4 ילדים בגילאי 2.5-5 המופעל ברוח החינוך הביתי. הגן פועל 3 ימים בשבוע בשעות הבוקר בו אני מפעילה יוצרת ומטיילת עם הילדים והכל עם יחס אישי וחם .
למי שלא מכיר אותי אני אמא בחינוך ביתי+2 .המעוניינים מוזמנים ליצור עימי קשר בטלפון :08-9218880 או054-3121000 .
אביבית

אשה לומדת

על ידי יפעת_ס* » 29 ינואר 2008, 01:58

אנחנו רק בתהליכי הקמה, פשוט מנסיון קודם קצר גילנו שקשה לפעמים לאנשים שלא מכירים חינוך פתוח להבין מה זה והם מנסים לשנות למה שהם מכירים. ולכן זה לא מתאים להורים שיש להם ילדים בחינוך רגיל. אם מדובר בילד ראשון נראה לי שזה יכול להתאים. צריך להבין שאנחנו לא ממצאים משהו חדש אלא רוצים ליצור גם לקטנים את אותו הדבר.
אני אשמח לענות לך לשאלות גם בטלפון אם את רוצה.

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 28 ינואר 2008, 22:44

הורים לילדים הלומדים בביה"ס השיטה (ביה"ס הפתוח ברחובות)
מעוניינים בפתיחת גן לגילאי שלוש
לשנת הלימודים הבאה – ספטמבר 2008 (אפשר גם קודם)
אנחנו מחפשים גננת/גנן בעל/ת יוזמה, אנרגיה חום ואהבה

להקמת גן ברוח ובגישת ביה"ס הפתוח

לפרטים 054-7757029 יפעת

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 25 ינואר 2008, 00:47

אבא של בעלי היקר, נתן דרור לתחביבו הישן (איסוף) ופתח מחסן רהיטים וכלי בית חינמי. בנוסף הוא מרוקן תכולת דירות ואוסף רהיטים/כלי בית/מוצרי חשמל וכדו'. מוזמנים להתקשר אליו והוא יבוא לקחת מכם או לחילופין אם אתם זקוקים למשהו בבית-התקשרו גם כן ובואו לקחת רהיטים באיצקאה.
הטלפון של איצקו: 0505-797076

אשה לומדת

על ידי רקפת_ב* » 24 ינואר 2008, 07:51

רופא ילדים ברחובות
ד"ר סימון אושורוביץ 08-9370364
רחוב מגיני הגליל 47

עכשיו אני מסתכלת על הכרטיס ואני לא רואה שמצוין כללית. אבל אולי שווה בכל זאת לבדוק.

אשה לומדת

על ידי עדי_תימן* » 23 ינואר 2008, 06:41

מאד מוזמנת ליצור איתי קשר ב shoshol "את" inter.net.il

אשה לומדת

על ידי רקפת_ב* » 22 ינואר 2008, 15:29

דרך אגב, זו היתה אני שהמליצה על ד"ר סימון אושורוביץ. הוא פשוט מקסים. ועברתי הרבה רופאים.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2008, 15:06

אם מדבר אלייך לקרוא באנגלית, גיליתי לאחרונה ספר שנקרא
birthing from within
שמדבר בדיוק על התהליך הנפשי-רוחני של התכוננות ללידה, ולדעתי יש בו המון. היא נותנת שם גם כל מיני דרכים מענייניות ויצירתיות להתכונן ללידה שיכולות להיות מאד אפקטיביות לקראת לידה שנייה אחרי לידה ראשונה קשה.....
מקווה שזה עוזר במשהו, בהצלחה!

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2008, 14:52

להשכרה בפרדס חנה , בשכונת נווה פרדסים ברחוב האתרוג, דירה חמודה , 3 חדרים ללא ריהוט, קומה ג' עם מעלית.
מתפנה בתאריך 1/3/08.
צרו קשר 0502988836

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ינואר 2008, 19:30

יש לי חברה ששמה דר' דפני שעובדת אצל דר' בלשר ברחובות (את יכולה להתקשר ולשאול מה הימים שלה שם).
היא ממש לא באופן טבעי, אבל בגללי כבר הלכה לבדוק כמה לידות בית ומכירה את הענינים האלה.
את יכולה להגיד לה שאני שלחתי אותך אליה. היא רופאה טובה מאד. ידע נרחב. ואם מראש תגידי לה שאת מהמטורפים של "באופן" שמניקים עד הצבא , לא מחסנים, לא מלים ואוכלים רק עלים ירוקים וטופו, אני מניחה שהיא תדע להתייחס אליך בשונה משאר המטופלים

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 12 ינואר 2008, 21:32

יש משהו שלקח לי שנים להבין:
אפשר להגיד לילד מה אנחנו רוצות!
כן. מתוך שינה. כן. באמצע הלילה. כן, זה לפעמים נענה בפשטות ובלי בעיה.
פשוט להגיד, לתינוקת הישנה המחפשת כירבול: "עכשיו ישנים" או משהו כזה, ולישון על הבטן.
לפעמים צריך להגיד שלוש ארבע פעמים, את מגלה איזה ניסוח עובד יותר טוב, איזה טון (בכל מקרה, חם, עדין, אוהב, אבל מאוד ברור. זה בא מהבטן, מהנשמה, מעומק האמונה שלך שטוב מאוד לישון ליד אמא, זה מספיק טוב, ועכשיו אמא תישן קצת על הבטן כמו שהיא אוהבת, והמתוקונת הקטנה תתכרבל ליד ותהיה לגמרי בסדר עם זה).
כשזה ברור לך, שבאמת באמת באמת מגיע לך לישון גם על הבטן (לא כל הזמן, לא במקום כל ההנקות - רק חלק קטן מכל לילה! אז בלי רגשי אשמה, בלי התנצלות, פשוט - יש תורות, הרבה היא, קצת את. עכשיו תורך. בגיל עשרה חודשים, התור שלך מאוד קצר, יחסית. ואת עדיין בסוף התור. אבל כבר יש לך מקום בתור. ככל שהיא גדלה - גדל גם השיוויון בתורות).
אמא לא קורבן. גם לאמא מותר לקחת קצת מקום במיטה. באמת

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 12 ינואר 2008, 15:43

כרית כוסמת אפשר לקנות בד"ר גב

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 12 ינואר 2008, 13:49

[email protected]
icq:381164765
פרטים של ג'ניה טרפזניקובה

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2007, 00:42

ברחובות יש רופא ילדים מקסים - קונבציונלי - אבל מאוד פתוח וזורם עם ההורים. לא נוזף בהורים אלא תומך אמיתי.
הגעתי אליו דרך המלצות משתי אמהות שונות בגישה.
ד"ר סימון אושורוביץ - מקבל בכל הקופות.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2007, 00:40

מחפשת המלצה לחוג תנועה/מוסיקה/דמיון שיאפשר לילדים להיות מה שהם (לא בשיטת החיקוי).
אזור גדרה לגילאי שנה וחצי-שלוש.
קרן דוידוף המופלאה בבית חנן

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 נובמבר 2007, 21:09

את יכולה לטהר את עצמך עם העשן של מרווה מיובשת, זה גם מעולה לטיהור הבית. את פשוט שמה קצת כמה עלים קשורים זה לזה של מרווה מיובשת בקערה מעל לנייר כסף, מדליקה אותם ונותנת להם להכבות ולהמשיך לעשן. את העשן את מעבירה מסביב לכל גופך בזמן שאת מתמקדת בלהרגיש איך העשן מנקה ומטהר אותך. את יכולה גם לשטוף ידיים או לשים מולך קערה עם מים ולהתמקד בטוהר שלהם ולקחת אותו לתוך עצמך תוך כדי שאת נוטלת ידיים ומרטיבה חלקים בגוף שלך שאת מרגישה שהם זקוקים לנקיון. את יכולה גם להשתמש באדמה, רוח, צליל או מה שאת רוצה העיקר שתרגישי ותתמקדי בכך שאת מתנקה ומתטהרת. כמו שעשית טיהור עם השוק- אני חייב להודות שזה מאוד מקורי

עריכת כל הדף

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 נובמבר 2007, 22:53

מכוני המחקר הגדולים הינם למשל: טלסקר, מרקט-ווטצ', שילוב, ברנדמן, מדגם ומידע שיווקי

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 נובמבר 2007, 23:56

אולי צריך להפסיק קצת לחשוב כמה חלב היא מקבלת ולחשוב רק כמה אהבה היא מקבלת שם, כשהיא מחוברת אלייך. וכמה נעים וטוב לך להיות מחוברת אליה ככה.
לשחרר לדרכן את המחשבות השיפוטיות כמו "אין לי מספיק חלב" (זה לא מדעי, זה שיפוטי!). להשתחרר. לבלות. להחליט שמה שאתן עושות עכשיו זאת לא "האכלה" - זה בילוי משותף.
תיהני!

עריכת כל הדף

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוקטובר 2007, 13:45

להקיף את עצמי רק באנשים תומכים כמו הראשונה?
אין לי שום עצה. זה מה שאני עושה. בחיים שלי יש רק חברות תומכות. במשפחה - אני מתאמנת בלחסום ולעצור שיחות עם נפשות לא תומכות או כאשר השיחה נעשית לא תומכת אצל מישהו שבעיקרון הוא "תומך".
השאלה היא: איך אני יכולה לשנות את הגישה שלי כלפיהם, את התקשורת שלי איתם, כך שלא אצא מוחלשת מהפגישות הללו. ועליי להבהיר: כמעט אחרי כל פגישה עם החברה הזו, אני חושבת אח"כ במשך שעות איך בדיוק היא הצליחה להערים עליי, לגרום לי להרגיש נחותה ממנה, לא מוצלחת, לא עומדת בסטנדרטים שלה. היא גם תמיד גורמת לי "להתבכיין" על דברים שקורים בחיי שלי, למרות שלא הכל כזה רע באמת, אבל אני מרגישה שאני (בעיקר) מתלוננת אצלה על כל דבר. ואילו היא לא מסגירה דבר מחייה...
את בחרת באנשים האלה כרגע כדי ללמוד איך להפסיק להתנהג ככה.
זה דפוס שנמאס עלייך.
זה מבזבז לך המון אנרגיה ואת כבר במצב שאת רואה את זה.

אם להדגים בקצרה, נניח שאני מספרת על משהו שקרה לנו כמשפחה או לאחד מאיתנו, היא מייד מתחילה לייעץ, להעיר ולהסביר מה לא בסדר לדעתה. אבל בעצם לא שאלתי, רק מסרתי אינפורמציה
אוקיי.
זה נוגע בלב הנושא "התנהגות הילדה הטובה".
הילדה הטובה מוסרת אינפורמציה.
איכשהו, האינפורמציה הזאת, ש"הילדה הטובה" מוסרת בתמימותה, היא נשק קטלני בידי האנשים הלא נכונים.
"האנשים הלא נכונים" הם כל אלה שאינם 100% תומכים, חמים ומפרגנים.
הם משתמשים במה שמסרת כדי להשתלט על נשמתך.
גם אם אינם מצליחים, הם מוצצים את דמך ואת כוחך.
והם זקוקים לדם הזה כי הם חיים על זה.

יש לי חבר טוב שניסה שנים ללמד אותי "לא לנדב אינפורמציה". ככה הוא קרא לזה. והוא צדק.
לא "לספר". זה נראה לך חברי, נחמד, יפה מצידך, מתבקש וכל השאר.
למעשה - זה לא. זה בגלל שאת "ילדה טובה" ומול דמויות הסמכות את מנסה "לרצות אותם" ולתת להם חלקים ממך (הדברים שאת מספרת) כדי שהם יאהבו אותך.
סליחה על הניסוח הבוטה. זאת המציאות.

איך יוצאים מזה?
מתאמנים בלהפסיק לספר.
מתאמנים בזיהוי הצורך שעולה בנו "להיות ילדה טובה על ידי מסירת מידע".
לא למסור מידע, אלא אם זה מידע נחוץ וחיוני בשבילך שהם יידעו (למשל, אם הם ייקחו את הילד מהגן, אז המידע שהם צריכים הוא למשל אם צריך לזכור לקחת משם את המעיל שלו).

לזאת עם דוגמת החיסון: הנה לקח. לא לדבר על חיסונים ליד אנשים כאלה. לא לדבר על דאגות. הם לא מבינים. כמו כן, שמתי לב שהיתה פה אמירה, אבל הסב טקסט שלה היה "אני מודאגת שהילד הגיב רע לחיסון, ואולי קרה לו משהו מזה". את זה לא אמרת.
צריך להתאמן בלהגיד את הרגשות האמיתיים, ולא את המסביב.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2007, 00:57

מדי יום חמישי החל ב09:30
לקראת החורף שכרנו בית קטנטן עם חצר גדולה ומגודרת

במרכז רחובות (רחוב בנימין)

יהיה מצויין עם הפעם יגיעו גם ה"גדולים" מהאיזור ובאופן כללי הבית פתוח לכולם בחורף

הכוונות, הסברים, שאלות ומסירות ד"ש - אצלי במייל - SHAKTIS בוואלה. או בדפבית שאק טי

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוקטובר 2007, 00:55

אני השתמשתי בתוסף תזונה סיני שנקרא POSTPARTUM של health concerns
גם מחזק באופן כללי וגם תומך רגשית
זאת בעקבות המלצתו של המדקר שלי (גם דיקור מאוד עוזר)
קניתי דרך זן צמחים בתל אביב הם עושים משלוחים

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2007, 23:40

זה הדבר שקשה לך, אבל זו הקפיצה שצריך לעשות. פשוט לבטוח, ולקפוץ.
לבטוח שאם היא בוכה זה לא בגלל שאין לך חלב. לבטוח שאם היא פולטת זה לא בגלל שאין לך חלב. לבטוח שאם היא מתעוררת בלילה זה לא בגלל שאין לך חלב. לבטוח שאם היא מסרבת לינוק זה לא בגלל שאין לך חלב.
ואז להירגע, ולשדר גם לעצמך וגם לה: אני אנסה לראות מה הבעיה, אבל בכל מקרה, אם תהיי רעבה - תינקי. זה מה יש.
לפי מה שאת מספרת, אין לך בכלל בעיה של חלב. עושה קקי תוך כדי הנקה - מעולה, קלאסי, מה יכול להיות סימן יותר טוב לכמות החלב שלך וליניקה הטובה שלה?
ואגב הדברים החכמים שכתבו לך כאן על הבלי חיתולים: היא בהחלט עוד בגיל שבו היא מנסה להסביר לך ומצפה שתביני אותה. לכן, יניקה עם הפסקות, הוצאת הפטמה מהפה, בכי - יכולה להיות בקשות חוזרות ונשנות לעשות פיפי. והיא עשויה לחכות ולחכות ולנסות להסביר לך שוב ושוב (ואת חושבת שזה לא פיפי כי החיתול יבש), עד שבסוף השלפוחית שלה מתמלאת לגמרי ו"בורח" לה. וגם זה ירגיז אותה, בגילה, וגם זה יכול לגרום לבכי. "אמא, ביקשתי שתקחי אותי לעשות פיפי ולא הבנת אותי ויצא לי!"
זה בסדר שזה גדול עלייך לנסות פשוט לפשפש אותה, אבל לפחות תקחי את זה כסיבה אפשרית הגיונית לבכי שלה, במקום לקפוץ ישר למסקנה שהבעיה היא החלב או ההנקה.
זהו, חייבת ללכת לישון.
מאחלת לך לנשום עמוק ולגלות מה את הכי רוצה, ופשוט ללכת על זה.

עריכת כל הדף

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2007, 21:34

הי דינ ור ,
ממליצה בכל לב על סופי, קוסמטיקאית ותיקה ומעולה מרחובות.
הטל' שלה הוא 050-4549947 (ממליצה לקבוע הרבה זמן מראש, יש לה לו"ז צפוף..)

תלתל.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2007, 23:14

רופא ילדים שמוכן לבדוק ילודים לאחר לידת בית באזור רחובות - מאוד נחמד :
דר . ערן משיח 052-8646065

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אוקטובר 2007, 12:54

נפתחה חנות ספרים משומשים ברחובות.
שמה "בתרי זוזי" והיא נמצאת ברח' ש. בן-ציון 48, רחובות.

אשה לומדת

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אוקטובר 2007, 00:49

אנחנו 8 שבועות לאחר הלידה, אני לא מניקה מסיבות שלא היו תלויות בי. ניסיתי שבועיים שלושה ולא הלך. (פיטמות שקועות, מעט מאד חלב אם בכלל, תינוק שמסרב לינוק וכו' ) לאחר מס' ביקורים של יועצת הנקה ונסיונות נואשים כושלים, בעידודו של בעלי ותמיכתם של הורי וחברים זנחתי את העניין והזאטוט אוכל מבקבוק. מעולם לא השקעתי הרבה מחשבה בנושא ההנקה. רק לקראת סוף ההריון ידעתי בברור שאני אניק. אני מאד מאמינה שהטבע חכם ושאם התינוק יונק מאימו הרי שזה בגלל שזו דרכו של הטבע להעניק לתינוק את הטוב ביותר. זה היה בהחלט משבר כיוון שהייתי מוכנה נפשית בעזרתה האדיבה של חברה לכך שהנקה זה לא פיקניק, אבל לא העליתי בדעתי שישנן מגבלות פיזיות לחלוטין שאין לי עליהן כל שליטה ושבגללן ההנקה פשוט לא תצא לפועל, לא משנה כמה אני אתאמץ. בסוף, הסתכלתי לעצמי בעיניים ורק אחרי שהייתי בטוחה שניסיתי את כל מה שיכולתי ולא הלך נטשתי את ההנקה עם הסכמה "לוגית" ביני לבין עצמי שזה "בסדר".
ברם אולם מסתבר שזה לא כל כך פשוט.
כבר אמרו לי את המשפט שהנקה אינה שווה לאימהות טובה ואני מסכימה. אני לא מרגישה פחות אמא טובה או נותנת או דואגת לבן שלה בגלל שאני נותנת לו פיטמת סיליקון במקום פיטמה אמיתית. העניין הוא שככל שהימים עוברים יש לי הרגשה שהזאטוט הוא נחלת הכלל להנאה והתמוגגות ואני פה בשביל לנקות אותו ולהאכיל אותו ולהרגיע אותו כשכל האחרים כבר נורא עיפים ומסכנים והבכי עושה להם חור באוזניים. נכון שהיתרון של האכלה מבקבוק הוא שכל אחד יכול לעשות את זה, אבל באותה נשימה כל אחד יכול לתת לו את הדבר הבסיסי ביותר של הקיום שלו. ואז בשביל מה צריך אמא ? וכמה קל וחמוד ומתוקי זה שסבתא א' וסבתא ב' וסבא א' וכו' יכולים להחזיק את הגוזל ולהאכיל אותו בכייף, וכשהוא עושה בחיתול לתת לאימא שתנקה, או אם הוא צורח לתת לאמא כדי שתסתום לו כבר את הפה? אין לי בעיה לנקות אותו או להרגיע אותו ובכלל לעשות בשבילו כל דבר בכל שעה , יש לי בעיה שהקשר הבסיסי שקיים בהנקה לא קיים ואין לי את "הבלעדיות" או "היחודיות" אצלו.
אנחנו משפחה מאד מאד קטנה והזאטוט הוא הנכד הראשון משני הצדדים. האהבה אליו והרצון לתת (לו) ולחבק ולנשק (אותו) היו מספיקים ל-10 ילדים. ואני שמחה שזה כך. התמזל מזלי. (לא נאמר בציניות) אבל הרצון הזה וההזדקקות הזו שלהם לתינוק הביאה אותי להרגיש לאחר הלידה ש"הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת". פתאום נדחקתי לרקע מאחור. בכוחות מנטליים אקדמאיים שגייסתי הבאתי את עצמי "להבין" אותם וכל עוד הייתי בקטע של לנסות להניק ידעתי שההנקה היא בעצם הצהרת בעלות/שייכות שלו עלי ולהפך בפני האהבה החונקת הזאת. אתם יכולים לאהוב אותו ולחבק אותו ולהתעלם ממני אבל כשיבוא הרגע הוא יצטרך אותי והחניקה שלכם תצטרך לעמוד בצד.
כאמור זה לא קרה וכל יום שעובר והעייפות שלנו (שלי ושל בעלי) מצטברת הרי "אנחנו נורא טובים שאנחנו מציעים לך לשמור עליו כדי שאת תנוחי" ו- "אנחנו נהייה איתו, זה בסדר" עולה לי על העצבים יותר ויותר כיוון שבעצם הזאטוט לא צריך אותי, יש לו בקבוק מסבתא/סבא יקר/ה, אין פה את הקשר הייחודי לאמא-תינוק, וזה כמובן שמאד מקל על כולם להנות מהתינוק ולזרוק אותו חזרה לכושי-אמא.
ואחר כך הם עוד מתפלאים שאני "חמוצה". אחרי הכל איזו סיבה יש לי להיות חמוצה כשכולם כל כך אוהבים ומוכנים לעשות "במקומי" דברים. לכי תסבירי שתינוק זה לא צעצוע ולהאכיל זה לא משחק למבוגרים ואמבטיה זה לא בידור למבוגרים אלא דברים חשובים בסיסיים לתינוק בדיוק כמו "העבודות" הפחות נעימות שבגידול תינוק. אבל כיוון שאין לי שום דבר ייחודי להציע לזאטוט מעבר למה שיש להם להציע הרי שאפשר להזיז אותי לצד כשהם רוצים, להתבדר מהתינוק וללכת כשהספיק להם.
אני לא מוצאת טעם לדבר על זה איתם כיוון שמדובר באנשים מבוגרים (אנחנו בני 33 והוריינו חצו כולם את ה 65 ) ויחד עם העצבים שלי בעניין יש לי נקיפות מצפון כיוון שזה נכד ראשון ויחיד ומשאת נפשם האמיתי והכנה של הסבא/סבתא-ים שלו. אני לא יכולה להרשות לעצמי למנוע אותו מהם מתוך מחשבה שאולי זה הנכד היחיד לו הם יזכו (מפאת גיל ומצב בריאותי) ושאני חייבת לתת להם את ההנאה והנחת מהנכד.
בקיצור , מחפשת ציצי להחלפה. אם יש לך כפולים , נא פני בהקדם

אשה לומדת

על ידי שי_רי* » 20 מרץ 2007, 21:35

הי,
חברה שלי מרחובות מטפלת בין השאר גם ברפלקסולוגיה
תמי:
054-4784362

לילה טוב

אשה לומדת

על ידי ארני_ש* » 14 מרץ 2007, 19:44

הי מזממן לא נפגשנו .
רפלקסולוגית בגבעת ברנר
עם מעל עשר שנות נסיון , מעולה
ג'וי
08-9443383

אשה לומדת

על ידי ורד_לב* » 11 מרץ 2007, 22:06

רפלקסולוגית (ועוד) ברחובות: יעל שמלה 0523945362 אישה מקסימה ואהובה!
ד"ש ממני {@

אשה לומדת

על ידי יוצאות_להפליג* » 25 פברואר 2007, 23:11

מניסיון, כדאי לך מאוד לפגוש את ד"ר זוהר שנמצאת ה"טיפה אחרת", היא בנאדם נהדר! עזרה לנו הרבה!
אבל רציתי רק להגיד לך שאם את באזור פר"ח, אז אולי תרצי לדעת שהיא גם עובדת במרפאת קופ"ח "מכבי" בפרדס חנה.

אשה לומדת

על ידי גילית_ט* » 25 פברואר 2007, 20:43

בספר חיסונים כל מה שרצית לשאול ולא העזת לשאול של ד"ר רוזנטל יש המון מידע בנושא

אשה לומדת

על ידי ורד_לב* » 01 פברואר 2007, 12:43

כן!
זוהר, הרופאה, היא בגישה מאד פתוחה וקשובה לנושא. לא סתם היא בכלל מציעה כזו אופציה...

אשה לומדת

על ידי ההולכת_בדרכים* » 26 ינואר 2007, 23:43

מה פתאום למחוק... מה גם שחוץ ממני אף אחד ממילא לא היה שם לב, אז מה אכפת לי :-)
אשמח מאוד לקרוא את סיפור ההנקה שלך.
אני בטוחה שאם תכתבי אותו יש נשים שיוכלו ללמוד ממנו, וגם משערת שעבורך זה יהיה תהליך משחרר והזדמנות לקבל תמיכה מאוחרת (())

אשה לומדת

על ידי ההולכת_בדרכים* » 24 ינואר 2007, 19:40

אהלן אשה לומדת :-)
תודה על הפידבק @}
אני יודעת שקשה עד בלתי אפשרי להסביר את זה לנשים לפני הלידה הראשונה,
יש כנראה דברים שכל אחת צריכה ללמוד על בשרה...
בכל אופן זה נפלא שאת מעבירה מפגש כזה לחברותייך, אני ממש בטוחה שהוא יעזור להן בהמשך הדרך!
חוצמזה, הצצתי עכשיו כאן בדף, וראיתי שהעתקת לכאן ציטוט מהבלוג שלי... האם עברתם משהו דומה?

אשה לומדת

על ידי דינ_ור* » 18 ינואר 2007, 14:32

כדי לברר על חינוך אנטרופוסופי כדאי לחפש באינטרנט תחת "חינוך וולדורף".כעיקרון זה חינוך מאד מובנה שמתייחס לכל גיל בדרך שונה לפי הצרכים שלו.אני מתחברת אליו כי יש משהו אסוף,משהו עם סנטר(מרכז)...קשה להסביר...
יש דף פה באתר,תחפשי במדור חינוך.והכי טוב זה כמובן לבוא ולראות,יש בי"ס בשם אורים בכפר הירוק(ליד רמת השרון) בטח יש פרטים באתר של חינוך וולדורף.
השעות של הימים הפתוחים ב"פתוח" הם מהבוקר בערך 9 עד 12 נראה לי.
אני מורת חצר בבי"ס,אחת שמסתובבת בחצר ועושה כל מיני פעילויות עם הילדים.ב26.1 אני לא אהיה אבל ב-2.2 כן אהיה.
אני אמשיך לכתוב לך על חינוך אנטרופוסופי כי יש לי הרבה מה לכתוב אבל אין זמן כרגע....
יום נעים...

אשה לומדת

על ידי דינ_ור* » 17 ינואר 2007, 17:12

הי אישה לומדת יקרה,אני מלמדת בפתוח ברחובות ויהיו 2 ימים פתוחים בקרוב:26.1 יום שיש וה-2.2 גם יום שישי.
את יכולה לבוא,להתרשם,לדבר עם עינת המנהלת ולשאול שאלות.אל תילחצי הכל פתוח ונראה לי שכל מה שחסר לך זה אינפורמציה(אני בעצמי לא יודעת כ"כ איך בדיוק מבטיחים מקום בבית ספר).
הבי"ס מקסים.עם זאת משנה הבאה יש גם התחלה של בי"ס אנטרופוסופי בנס ציונה שיתחיל בתוך בי"ס בשם "הדר" אני גם מחוברת לדרך הזאת (אני פשוט עובדת גם בגן אנטרופוסופי),כך שיש עוד אלטרנטיבות לב"יס רגיל.
שיהיה בהצלחה ואת מוזמנת לשאול שאלות בדף בית שלי.

אשה לומדת

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 15 ינואר 2007, 18:48

אהלן
אכן פעם הייתי עושה מפות אסטרולוגיות אבל היום אני מתמקדת אך ורק בפאנג שוואי...
אשמח לשלוח אותך למורה האסטרולוגית שלי שהיא מדהימהההההההה....
קוראים לה טליה היא גרה בראשון הטלפון שלה 03 - 9641942.
תגידי לה שקרן שלחה אותך.
את תהני מכל שניה אצלה...בהצלחה ותספרי איך היה..

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 15 דצמבר 2006, 02:00

היא שמעה שזה עובד גם על תינוקות שלא יודעים לינוק <למשל אחרי ניתוח קיסרי> והציעה לנו לנסות.
אז הלכנו.
תרשו לי להמליץ-ד"ר דקלה אורן מטפלת בקרניו-סקרל
כבר אחרי מפגש אחד ראינו שיפור,ואחרי שניים זה היה ממש בולט לעין.
צוציק מאוד נהנה מהטיפולים שהיו עדינים ומדויקים.<בכלל נראה שהוא נהנה מכל המפגשים האלה עם כלמיני מטפלים >
בלילה שאחרי הטיפול הראשון הוא היה עירני בטירוף,רצה לשחק ולפטפט בשעות מאוד מוזרות-היה מצחיק
אני ממש משוכנעת שהטיפולים האלו הם ששינו את המצב,ולמרות זאת למען הסדר הטוב אציין שנודע לי מד"ר ליבוביץ' שזה לא תמיד עוזר ושלפעמים יש גם מאוכזבים.
אבל אני מה אכפת לי...אם הייתי יודעת על זה לפני חודש וחצי,הייתי מנסה ובהחלט חבל לי על הזמן שעבר מבלי שידענו על האופציה.
גם כאן שימו לב שלא בדקתי מה דעותיה האישיות של המטפלת על הנקה ועל שיקום הנקה ובחרתי לא להפסיק את המעקב אחרי ההנחיות של המרפאה.
ואחת היא אם המטפלת חושבת שעלי להניק לפי לוח זמנים ואולי לתת תמ"ל <האייפקית> או לגמרי הפוך-להפסיק עם כל התוספות והתרופות <הכירופרקטית>.
אני התייחסתי לטיפול ככלי לשיקום יכולת היניקה של צוציק,וכל מה שיכול לעזור מתקבל בברכה.

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 15 דצמבר 2006, 00:58

פלוני יקרה,
לבי איתך על סיפורך. זה באמת נשמע מאוד מתסכל ועצוב שמה שחלמת עליו לא התממש...
רציתי ברשותך להיעזר בדברייך כדי לנסות לחשוב על האמא הבאה שתקרא אותם, ואולי יש משהו שאפשר לקחת מהסיפור שלך וללמוד ממנו. אולי זה לימוד שיכול לשרת גם אותך בילד הבא - אם יבוא...

כתבת:
העניין הוא שהתינוקת בכתה המון!!!! ההורים שלי כל הזמן אמרו לי שמשהו לא בסדר עם התינוקת. היא בוכה יותר מדי. ואני בשלי.
כנראה שבמקרה שלי אני צריכה מישהו ממש מומחה ברמה גבוהה מאוד למקרים יוצאי דופן.

איך שאני רואה את זה,
הקשר עם יועצת הנקה צריך להיות רציף ועקבי. עד שברור שההנקה מצליחה לחלוטין. ובכך אני מתכוונת לעלייה במשקל ולתינוק רגוע. כלומר: אם היועצת מגיעה לביקור, מחברת ונראה שהכל טוב, יופי. היועצת הלכה. כעת צריך לראות:


האם התינוק יונק ורגוע?
האם יש כמות מספקת של טיטולים רטובים ויציאות?
אלה הם מדדים חשובים לכך שהתינוק מקבל את מה שהוא צריך.
אם התשובה שלילית על אחת מהשאלות האלה, יש להתקשר מיד חזרה ליועצת ההנקה. ואם יש צורך, אז להחזיר אותה חזרה למפגש נוסף. ולא לוותר על זה - כי כמו שסיפרת פלוני - הזמן הוא קריטי! כל יום חשוב.
כך שאני לא בטוחה שצריך איזה מומחה יוצא דופן, כמו פשוט יועצת מוסמכת טובה שאיתה צריך לשמור על קשר במשך זמן מה, עד שרואים שהכל באמת זורם.

אני כותבת את כל זה פלוני כי אני באמת חושבת שחשוב ללמוד מהסיפורים שלנו - גם אם אלה סיפורים קשים שמייסרים אותנו, או שקשה לנו הניתוח שלהם.
אני מקווה שלא פגעתי בך בהסקת המסקנות שלי.
אשמח לשמוע מה את חושבת.

אשה לומדת

על ידי שיריק* » 05 דצמבר 2006, 18:10

יש לי מורה ליוגה מצויינת (בעיקר שיבננדה) בבית חשמונאי. אנחנו קבוצה קטנה (5-6 איש), נפגשים פעם בשבוע לשעה וחצי, והמחיר הוא 160 לחודש.
מאחר ואין לי דף בית את מוזמנת לכתוב לי למייל [email protected].
מעבר לזה - יש מרכז שנראה מדהים ברחובות (תעשי בגוגל יוגה ברחובות ותגיעי, נראה לי שקוראים לו דארמה או משהו כזה)

אשה לומדת

על ידי אוהד* » 01 דצמבר 2006, 12:02

מטפל בהילינג בכרכור חושב שיכול לעזור .
התקשרי 0522513191

אשה לומדת

על ידי אנונימי » 30 נובמבר 2006, 14:00

לא יודעת איפה בדיוק את גרה, אבל הבנתי שבאזור השפלה.
יש מישהו בראשל"צ מערב, בשם "פז אושרן" ילדון עם ידי זהב. מטפל גם בשיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי הוליסטי וטווינה (אולי שכחתי משהו). מאד בזול (הכל יחסי...), אם אני זוכרת נכון, אז החל מ65 ש"ח לטיפול טווינא (הכי קצר).. ושוב מזכירה, מדובר בילדון בן איזה 18, אבל כבר יש לו תכנית רדיו בנושא רפואה משלימה ברדיו האזורי, הוא מנחה קבוצות ועוד. 0543004305.
והכי חשוב, תרגישי טוב!

אשה לומדת

על ידי g_a_n_i* » 21 נובמבר 2006, 20:31

|יש|הצליח! (הקישור...)

אשה לומדת

על ידי g_a_n_i* » 21 נובמבר 2006, 20:30

הי אישה
ראיתי (באיחור, כמה חבל!) שחיפשת טרמפ ל"משוחחים" הקודם. שוקלת לנסוע הפעם ואשמח לחברה בדרך :-)
אם תרצי-שלחי לי "דואל" [email protected] (יצליח?)

אשה לומדת

על ידי סיפורי_פוגית* » 19 נובמבר 2006, 20:55

המון תודה!

אשה לומדת

על ידי אנונימי » 08 נובמבר 2006, 11:49

הי,
רק רציתי ליידע אותך שכתבתי בככר השוק לגבי עניין התמיכה בהנקה, שביררתי וזה בכ-ל הארץ. אני שאלתי על אזור נצר סירני והיו מלא.

איזה יופי, הא!

אשה לומדת

על ידי ארני_ש* » 05 נובמבר 2006, 22:35

המפגשים יהיו אצל דנה בטלפון 08-9443961
צרי איתה קשר .
כמובן שגיל שנה וארבעה חודשים מתאים מאוד .

אשה לומדת

על ידי שאק_טי* » 22 אוקטובר 2006, 14:00

הי
את מגיעה היום למפגש במכון?
אנחנו נפגשות היום במועדון ולא בחוץ. אם את רוצה הסבר איך להגיע תתקשרי אליי
להתראות

אשה לומדת

על ידי אביטל_צ* » 08 אוקטובר 2006, 08:01

בבקשה. ותהני :-)

אשה לומדת

על ידי נאוה_פרנס* » 03 אוקטובר 2006, 18:06

לדבר עם סוכן הביטוח שלך - יש ביטוחים למשפחתונים ולמטפלות
ובלי שום קשר, יש ביטוח צד ג' - ביטוח לכל אדם שקרה לו משהו בתוך ביתך.

אשה לומדת

על ידי אמא_נמרה* » 30 ספטמבר 2006, 02:36

הי,

בקשר למזרון - זה מזרון הכי פשוט שיש. מזרון שנקנה עם מיטה מתקפלת שהיתה כל-כך גרועה, שזרקנו אותה (טוב, מחזרנו אותה..) והשארנו רק את המזרון.
כיון שזה מזרון למשחקים או לאורחים בשעת דחק (אחרי שאוכלסו כל המיטות בבית) אז אני מרשה לעצמי לקפל אותו לשניים כדי שיתפוס פחות מקום.

אין לי מושג היכן קונים מזרונים, בודאי יש חנות לזה. את המיטה המתקפלת קנינו בהום סנטר.

אם זה משרון רק למשחקים אז הייתי קונה מראש מזרון כמו שיש באולם-ספורט של בית ספר, הכי דק ושאפשר לגלגל, אבל זה תלוי במידת בנוחות של בני המשפחה. אני אישית יכולה לישון גם על רצפה חשופה בלי בעיות.

<כמה קשקשתי>

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 29 ספטמבר 2006, 13:07

גיא סליחה שלא התקשרתי אליך.
אם אתה יכול בבקשה תרשום לי מספר טלפון שלך במאיל st alex@zahav.net.i

או בICQ
במספר 460-385-476

אשה לומדת

על ידי גיא* » 29 ספטמבר 2006, 00:00

מחקתי את מספר הטלפון.
אם את בכל זאת מעוניינת, את עדיין מוזמנת להתקשר.

אשה לומדת

על ידי ארני_ש* » 12 אוגוסט 2006, 17:15

אפשר כל יום אחר הצהריים או בבוקר

אשה לומדת

על ידי לי_לו* » 03 אוגוסט 2006, 21:11

הי
אם את רוצה, את יכולה להתקשר אלי
אנסה לעזור לך למצוא דרך להגיע למפגשים
לילך 077-6510003

אשה לומדת

על ידי אשה_לומדת* » 07 יולי 2006, 00:22

אלה, תודה רבה!
מאוד נעים לי שהתייחסת לדף האישי שלי.
אשמח אם תבואי לבקר :-)

אשה לומדת

על ידי אלה* » 05 יולי 2006, 08:56

תתחדשי על ה-דף בית אישי! {@

חזרה למעלה