גברים לא אוהבים אוכל בריא

שליחת תגובה

הכל נכון – גם פרשנות לקויה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: גברים לא אוהבים אוכל בריא

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי שולית* » 11 יוני 2012, 14:58

ירקות בתנור עם פירורי לחם זה מעדן.
מתכון בבקשה (-:

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 יוני 2012, 14:49

תראי, טעם זה חוש שנרכש. לפני כמה שנים (לפני שיילדי נולדו) החלטנו להתנזר מהמלחייה. אחרי חודש לא שמנו לב להבדל, כי תיבלנו בהמון תבלינים אחרים. גידלתי את ילדיי בלי המלחייה, ועד היום כל מזון שמגישים להם בחוץ "מלוח מדי" ויוצא ביריקה. תוך שבוע אני יכולה להכניס את המלחיייה לאט לאט לחיינו שוב. מתרגלים לכל טעם. ככה גם עם חיטה מלאה,ירקות ועוד. בהתחלה פסטה מחיטה מלאה ממש נוראית,אבל אני יכולה להעיד שאני לא יכולה לגעת בקמח לבן יותר. (מבחינה פסיכולוגית) קמח מלא הוא דבר שמתרגלים אליו ואחרי כמה זמן כבר לא שמים לב להבדל! וחוץ מזה- מי אמר שאוכל בריא הוא לא טעים? כל המשפחה שלי מכורה לירקות, ירקות בתנור עם פירורי לחם זה מעדן. אני אישית גם מאוד אוהבת ירקות חיים כמו שנקטפו. הבן הגדול שלי לא הסכים לגעת בירקות, אבל מהרגע שכל המתוקים והמלוחים יצאו מהבית, ומה שהיה על השולחן זה היה מבחר רחב של ירקות בשלל צבעים- הוא התחיל לנשנש אותם ועכשיו הוא מחסל אותם!

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2012, 22:59

טוב אז אם הדף הזה כבר עלה אז אני אישה שמנסה מאוד לאכול אוכל בריא ותמיד זה נכשל .עד שיום אחד ישבתי עם עצמי וניסיתי לנתח את הבעיה והגעתי למסקנה אחת ברורה שהאוכל הבריא פשוט לא טעים לי!! האמת שזה דיי מתסכל כי אני יודעת את החשיבות הרבה של תזונה בריאה מצד אחד אבל מצד שני אני פשוט לא מצליחה אני מנסה שבוע ימים לאכול בריא ואז אני נהיית רעבה נפשית ומרגישה מסכנה ומתנזרת. מה עושים????

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ננה* » 13 אוקטובר 2011, 09:10

אני גם לא מאמינה בהכללות... אבל אם כבר מדברים הנה קישור לאוכל בריא כדי שגם גברים יוכלו לאכול בריא :)
http://www.foodsdictionary.co.il/Recipes/Healthy/

ושוב - אני מכירה דווקא כמה גברים שרק אוכלים אוכל בריא...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מיזנדריה_מוגזמת* » 05 ספטמבר 2010, 20:42

צודקת בדיוק כפי ש
כל הנשים בוגדות
כל הנשים זונות

שם הדף הזה הוא סופר סקסיסטי ומאוד מעצבן אותי.
שונא שונא שונא הכללות. לשנות את שם הדף דחוףףףףףףףףףףףףףףף.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי פלוני_לא_אלמוני* » 25 אוגוסט 2007, 22:11

אוכל , הסיפור היומי
לאחר שנודע לי שהגוף החליט החלטות משלו, חקרתי(פעם למדתי לחקור, חלק מהמחקר היה לראות כיצד אוכל בעל החיים שאני מחזיק בבית מעל 10 שנים והוא עוד יחיה כ 40 שנה או יותר ) במעט את הנושא והיום אני אוכל מאכלים שאינם מבושלים מלבד פעם בשבועיים דג
ופעם או פעמים בשבוע חומוס (הוא מבושל אני יודע)
רוב האוכל היומי הוא כל סוגי האגוזים , שקדים , כל סוגי הגרעינים , כמובן שלא קלוי אלא טרי בלבד
ירקות מכל הצבעים כולל פלפל חריף
לחם מקמח מלא בלבד , לא לחם קל , אלא קמח מלא
והפלא כל הדלקות שהיו נעלמות כלא היו, פעם לאחר מנת בשר או דג בחמאה , תוך שעה שעתיים ישר חום
היום לא מכיר יותר בבעיה שכזו

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מיכל_בר* » 26 אוגוסט 2006, 00:08

אני גאה ואף נרגשת לבשר:
לא מזמן בעלי וילדוננו (4) ביקרו אצל סבאסבתא. סבא מזג לילדון קולה והגיש לו. הילדון, שלא טעם את הרעל הזה מימיו אך כן הסתקרן לגביו, סירב לשתות ואמר לסבא שזה לא בריא.
הללויה!!!
<נתעלם מכמות הממתקים שהולעטה באותו ביקור>

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי שר* » 24 אוגוסט 2006, 13:28

אישי היקר גם הוא מהזן שלא מכיר שום דבר חוץ מפיתה עם גבינה צהובה בשר וקולה.
כל שטיפות המוח והנתונים המדעיים לא הועילו.
מה שעזר אצלנו בבית להעביר את האיש לאוכל בריא יותר היה -
1 - לבקש ממנו לעזור לי בתיבול של "האוכל שלי", ואז הוא מתבל כמו שהוא אוהב ובסוף גם מסכים לאכול - עבד עם קינואה וכוסמת.
2 - את החלות בשישי הוא הפסיק לבקש ממני לקנות אחרי שפעם עשינו קציצות והוספנו במקום פירורי לחם קצת חלה רטובה (ככה סבתא שלי היתה עושה קציצות...) והאיש פשוט ראה מה קורה ללחם לבן כשמרטיבים אותו (הופך פשוט לדבק!) ושאל אותי מזועזע אם זה מה שקורה לחלה בבטן. עניתי שכן ומאז הוא לא נוגע בחלה ואוכל לחם מלא! הוא עוד לא עשה את ההקבלה לגבי הפיתות...
3 - על הקולה הוא ויתר ביום אחד בלי סיבה מיוחדת. הודיע לי שלא אקנה לו יותר קולה. לא שאלתי שאלות מיותרות וברכתי בליבי...
עצתי - לא להציק ולהתאזר בסבלנות.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי יעלי_לה » 19 אוקטובר 2005, 00:18

אצלינו לסלט קוראים "אוכל של בנות".
כל פעם שבעלי אוכל צהריים בבית יוצא שאני מכינה 2 ארוחות, אחת של בנים ואחת מזינה, ולעתים קרובות מדי מתעצלת, מכינה רק לו ומנשנשת משהו (טחינה מלאה עם פיתה מלאה, נגיד).

בעוד איזה שנה או משהו, כשאוריה יצטרף לארוחות שלנו, המאזן ישתנה... מקווה שהוא ילמד לאהוב אוכל בריא. בעלי כמובן.
...בעצם, גם אוריה הוא בן...
P-:

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי רותם_ענבר* » 18 אוקטובר 2005, 23:52

אני אוהבת לאכול: פסטה, צ'יפסים, פיתות ושאר דברים לא בריאים ומלאים בשומן למיניהם (רק בשר לא - כי אני צמחונית).
בן זוגי אוהב לאכול: סלט, דגים (לאחרונה משתדל שלא - מטעמים אידיאולוגיים), טופו, לחם מחיטה מלאה.
אה, וכמובן שאני מתה על שוקולד!
למרות שאני צמחונית מגיל 10 (כלומר כבר 17 שנים) אני לא סובלת ירקות. הם די מגעילים אותי. וכל האוכל הבריא למיניהו עושה לי פשוט רע!

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מיכל_בר* » 06 ספטמבר 2005, 23:39

נשמע מוכר...
רק שאצלנו מדובר בפסטה או משהו כזה אצלו בצלחת, וערימת ירקות אצלי בצלחת.

האם זה יימשך תמיד, או שבאיזשהו שלב לומדים לשבור את הדפוס הזה?

חזק ואמץ, גבר.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ח_אלפשה* » 04 ספטמבר 2005, 13:56

פעם הייתי מלצרית, וידענו שכשמגיע זוג, גבר ואישה, הגבר מזמין את מנת הבשר והאישה מזמינה עוף, דג או פסטה. היו לנו מנות של בנים ומנות של בנות. ברור שיש גברים חריגים שיזמינו פילה דניס ברוטב פלפלים ונשים חריגות שתזמנה אנטרקוט, אך היוצא מן הכלל מעיד הכלל.

בדיוק כך: במסעדה אני מזמין סטייק או המבורגר והיא, לאחר התלבטויות, מזמינה סלט.
כשמגיע האוכל, היא מציעה לי לטעום. כמובן שאני מסרב. אז אני חייב גם כן להציע לה לטעום...
התוצאה: המנה שלי מתחסלת מול עיני, בעוד ערמת החסות נשארת גבוהה ורמה.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מיצי_החתולה* » 04 ספטמבר 2005, 13:16

מיכל, גם אנחנו אוהבים קולה, אבל לא שותים בבית. עם הגדול, עשינו (אם נדייק, עשיתי, לבד :-)) את הטעות של להרשות לסבתא שלו (אמא שלי) "לפנק" אותו מדי פעם בקולה (מצרך חובה במקרר אצל הוריי. אני גדלתי על קולה מאז שאני זוכרת את עצמי), והוא התמכר. די הצטערתי, בזמנו, על שהרשיתי מלכתחילה, למרות שהיום אני מבינה שאצלנו לא היה סיכוי שיגיע לגיל 3 מבלי שטעם קולה מימיו.

אצלנו יש חוקים מאד ברורים: מותר לו לשתות קולה בארוחות אצל הסבים, אם היא מוגשת לשולחן. אם חשקה נפשו של זוגי בקולה, או שלי, אנחנו מכבדים אותו, כי אני לא מרגישה שיש לי זכות לשתות בעצמי ולאסור עליו. אבל בבית אין, אז יוצא שהוא כמעט ולא שותה. יש לי חברה שמכורה למשקאות ממותקים, לא מסוגלת לשתות מים, ולכן היא מחזיקה אצלנו במקרר ויטמנצ'יק, כדי שתוכל ללגום ממנו כשהיא מתארחת, ולי' ברור לגמרי שזה שלה והוא לא מעלה בדעתו לגעת בזה. מצד שני, כשהיא באה ושותה, מותר לו לשתות איתה.

טוב, די חרגנו מנושא הדף, אולי כדאי להעביר את הדיון הזה לאנשהוא.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מיכל_בר* » 03 ספטמבר 2005, 23:18

אחד ה"אסונות" שאני פוחדת שהילד שלי (בן 3) יגלה, הוא קולה.
מזל שאבא שלו לא אוהב. אני דווקא כן אוהבת, למרבה הזוועה, אבל אני לא קונה.

אתמול, יום שישי, בעלי אכל 3 ארוחות על טהרת החיות. הארוחה הראשונה היתה שניצלים קנויים, בבית. שתי הארוחות האחרות היו אצל אמא שלו. שתי צלחות עם ערימה של בעלי חיים לשעבר.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 03 ספטמבר 2005, 19:31

לזוגי שלי, ממש קשה עם אוכל בריא. ראשית, הוא טוען שמה שבריא לא טעים (אני יודעת שזה לא נכון). חוצמזה הוא אומר שמה שחושבים שהיום בריא, יתברר בעוד 20 שנה כמאוד לא בריא או שזו שטות שלא אכלנו בשר בקר פעם ביום...
נכון, הוא השתפר מאוד מאז שהכרתי אותו, אז היה אוכל כמעט בכל יום צ'יפס (שהוא מאוד טעים אם אוכלים פעם בהרבה זמן), שותה קולה ויורד על שניצל. לקינוח: שמנת חמוצה מעורבבת עם כפית נס קפה הכי פושטי שיש וסוכר.
מכיוון שבבית אני מבשלת עוף רק פעמים ספורות בשבוע הוא מעדיף לאכול בחדר אוכל של הקיבוץ בצהריים. בשישבת אוכלים משהו בשרי, בשישי או בשבת או בשניהם יחד ועוד פעם אחת באמצע השבוע. הילדים ממש לא מביעים רצון ליותר מזה.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מיכל_בר* » 01 ספטמבר 2005, 00:18

אין מצב עבורי לדמיין שזה קורה לי.

אצלנו בבית זה אישיו ידוע; כשבן זוגי חוזר הביתה ואני אומרת לו שיש אוכל הוא שואל בחשדנות מה יש.
הוא שונה את רוב מה שלא זז. שונא אורז, טחינה, חומוס שאינו "צבר" (וגם אז, רק עם איזה פסטרמה). שונא קינואה ואת כל הקטניות, שונא את רוב הירקות.
מצד שני הוא אוהב סלט (פשוט, עגבניה - מלפפון - לימון, ורק אותו). הוא אוהב את הפשטידות שלי. אני מפנקת אותו בקצ'קבל, והוא מצידו דורש פטריות או תירס בלבד. אני משתדלת שבבית יהיה לחם מלא, למעט בשבתות, כשהגבר רוצה חלות (דווקא לאחרונה גיליתי במכולת קטנה ליד הבית חלות מגניבות מחיטה מלאה. הוא כמובן לא מחבב אותן, אז אני קונה רק לעיתים רחוקות...). הוא אוהב גבינות, ולמעשה לא אוכל כמעט חיות בבית.
אני לא נוגעת בחיות למאכל ובטח שלא מבשלת אותן.
בעצם לאחרונה ניכרת מגמה חדשה. בשר כבר לא מגיע רק בקופסאות פלסטיק מאמא, או במסעדה. בן זוגי סיגל מנהג חדש: לקנות משהו ארוז הביתה, כמו פסטרמה. בעיקר פסטרמה. היום לראשונה (מזה שנים) הוא קנה בשר כלשהו עטוף נילון, וטיגן אותו. הוא שאל אותי אם יש כורכום. אחר כך הוא אכל את זה עם לחמניה (אותה קנה, מיותר לציין מאיזה צבע) וחומוס צבר. כששאלתי אותו אם הוא רוצה לאכול עוד משהו, הוא ביקש סלט. למעשה, בזכותו אכלתי גם אני סלט.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 22 יוני 2005, 11:18

זה לא אני, זה פשוט העובר קניבל
זה לא סתם. יש לי חברה שהיתה צמחונית מילדותה, וכשהיתה בהריון השני שלה, היא הרגישה שאם היא לא יורדת על שווארמה היא לא יכולה להמשיך את היום וכל ההריון היא טחנה בשרים...
זה עבר בסוף ההריון אבל מדי פעם היא אוכלת בשר.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אמא_לשלושה* » 22 יוני 2005, 00:15

(זה לא אני, זה פשוט העובר קניבל)
:-))

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ירוק_ה* » 21 יוני 2005, 12:32

בשר זה טעים אני רואה פרה ובא לי לתת לה ביס
אוי ואבוי! אני הייתי צמחונית 10 שנים, ועם ההריון התחלתי להסניף את השווארמה ברחוב, לבסוף החלטתי ללכת על זה (זה לא אני, זה פשוט העובר קניבל) אבל אני שומרת לעצמי את הזכות לחזור להתלהב מנבטים וחסות אחרי ההריון...
אני מאוד מסכימה שאוכל בריא, צריך לדעת לבשל, ומאוד עוזר אם תוך כדי שמבשלים לא ממלמלים לעצמך "בשביל מה לטרוח לתבל טופו וירקות, זה גם ככה ייצא לי בטעם של קלקר" כי אז האוכל מרגיש, ונעלב ובאמת יוצא ממש לא טעים. עלי החברים תמיד צוחקים שעד שיש מאכל שזוכה להכנס לקיבה שלי לאחר סינון קפדני הוא פוצח במחול מטורף בבטן וצועק לחבריו האפונים "חברים, נבחרתי! גם אני כאן!! היום כולם מאוד נהנים לבוא אלינו לארוחות ומחסלים את כל מה שאני מכינה, לא שמעתי מאף אחד תלונות שהאוכל בריא בשבילו מידי... כשזה טעים ונעים כולם מרוצים.
בעלי שיחיה, לפני שהכיר אותי נהג לאכול 5 מעדני חלב עתירי סוכר (וג'יפה:-P, סליחה) ברציפות כל יום אחרי העבודה, ולא הכיר שום ירקות חוץ ממלפפון ועגבניה, והיום אחד הדברים שהוא הכי אוהב זה טופו מוקפץ! והמון פירות וירקות. אין יותר מעדני חלב תודה לאל, אבל עדיין יש לו חיבה עמוקה לדיאט קולה ועוגות קצפת. אבל יאמר לזכותו שהוא כבר ממש מעדיף עוגות תפוחים עם סוכר חום (נשבעת שזה בא ממנו!)
בעיניני סבתות, שלי הייתה אוכלת באדיקות אך ורק כבד עוף, צ'יפס ומילקשייק של מקדולנלד'ס, וכמויות אדירות של שוקולד, עד גיל 92, שם היא כבר זנחה את הכל ונשארה רק עם השוקולד:-D.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי טלי* » 20 מרץ 2004, 13:39

לדעתי יש קטגוריה נוספת: גבר , אישה ו.אשה בהריון\מניקה ........ כשנכנסתי להריון התחלתי לחבב בשר........ מאז שאני מניקה אני טורפת! במסעדה אני מזמינה סטייק (מדיום רייר, תודה!) בזמן שבעלי הלא מורגל מכרסם לזניה צמחונית או חזה עוף.....

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי טובי* » 20 מרץ 2004, 02:21

ואני בלי מנת בשר יומית נכנסת לרגרסיה :-/.
אחיק כל הכבוד לסבתא שלך!

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אחיק* » 04 נובמבר 2003, 20:35

סבתא שלי חובבת דג מלוח למרות שכבר יותר מעשרים שנה הרופאים אוסרים עליה לאכול זאת. לפני 22 שנה היא התחתנה בשנית עם גבר חובב בריאות שמנע ממנה לאכול דברים מזיקים, הוא בעצמו אכל רק אוכל בריא להחריד וצלחתו הייתה מעוררת תאווה אם היית שרקן (דרך אגב: מישהו רוצה שרקנים?). בסופו של דבר הוא נפטר, והיא בגיל 93 ממשיכה לזנב במנות דג מלוח האסורות עליה. בין כה וכה חלק מהרופאים שאסרו עליה לאכול דג מלוח, מתו מזמן.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אח_של_שפן* » 26 אוקטובר 2003, 23:48

אני מאוד אוהב עור של עוף. גם אבא שלי. אולי זה גנטי? חוץ מזה, מה עם הפן הנפשי-אוכלי? יש אוכל שמתאים למצבים נפשיים שונים (למרות שמקדונלדס מתאים תמיד)

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אמא_של_יונת* » 25 אוקטובר 2003, 23:56

ובכל זאת לא הייתי אוכלת שום עור של עוף!!!
בשמת,
גם אני לא!

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אמא_ל_5* » 25 אוקטובר 2003, 17:04

מודה שלא קראתי את רוב הדברים בדף, אבל השם שלו גרם לי רצון לצרף את נסיוני -
אצלנו בבית הגבר אוהב רק אוכל בריא.
הוא צמחוני, ורק הוא, כבר 25 שנה. הוא שונא חמאה, קצפת, מזון מוכן. מת על שמן זית, סלטים, לחם מאפה בית וכו'.
אני, בעוונותי, יכולה לחיות מעוגות ושוקולד, קצפת, בשר אדום, ושונאת סלטים, וממש לא מתלהבת בכלל מירקות ופירות. אבל גם אני שונאת אוכל מוכן.
כשאנחנו הולכים למקום כמו קלאב מד, שם יש מזנון עם מגוון רחב ביותר של מזונות, אין אפילו דבר אחד משותף שצלחות שלנו. אני - כל הבליצ'ס, עוגות, פסטה עם שמנת, בשר אדום (לא הכל יחד...), והוא חסה, סלטים, נבטים וכו'. והוא גם אוהב פעילות גופנית - הוא ממש חייב לרוץ איזה 10 ק"מ ביום - מדכא...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בשמת_א* » 25 אוקטובר 2003, 15:22

והיא מקבלת ממני בשמחה את הקליפה של העוף.
לי אסורים מוצרי חלב, סויה, תירס, אגוזים, פירות טרופיים, עגבניות וכימיקלים (ובדיוק כרגע אסור לי לאכול שום אוכל בכלל, רק איזה משקה סינתיטי מפורק נתעב באופן קיצוני), ובכל זאת לא הייתי אוכלת שום עור של עוף!!! D-:

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מייק_בר_רב_אשי* » 25 אוקטובר 2003, 07:00

מצטער, זה לא עובד. יש בעיה קשה עם הכללות. וגם עם הגדרות. נניח שאין בעיה עם הגדרה מיהו גבר, אבל מה אוהב גבר לאכול - זה שונה אצל אותו פרט מתקופה לתקופה. והעיקר - מה בריא זה לא רק שנוי במחלוקת, אלא גם משתנה: מה שנחשב בריא בשנות השבעים של המאה הקודמת, נחשב לא-בריא בשנות השמונים.
לי מותר לאכול הכל, הכל בריא לי, פרט לחלמון ביצה ולעור של עוף, שאת זה אסר עלי הרופא. מזל שמולי יושבת בשולחן המשפחתי חמודה אחת, שמותר לה לאכול הכל מלבד חלב ומוצריו וחיטה ומוצריה (מסכנה, מה נותר לה בכלל?). והיא מקבלת ממני בשמחה את הקליפה של העוף. אז מה זה אוכל בריא? למי?
ואנצל הזדמנות זאת כדי להפליג לנושא של הכללות. אני רואה דף זה במידה מסויימת כפרודיה על הכללות.
כולנו נוטים להכללות, וזה תהליך מחשבתי בריא, בתנאי שלא מתמכרים לו ולא מאמינים להכללות יותר מדי.
מבחינת פוליטיקלי קורקט מותר לומר כי אין מתחרה לכושים בארצות הברית במשחק כדורסל, בריצות קצרות, ובחֵן הריקודי של תנועותיהם. אין מתחרה למזרח-אפריקאים ולצפון-אפריקאים בריצות ארוכות. אבל חלילה אסור לומר כי היפנים יותר אינטליגנטים מהאבורג'ינים, והרי כל ספרו הנהדר של ג'ארד דיימונד "רובים, חיידקים ופלדה" - לא נולד אלא כנסיון להוכיח כי האבורג'ינים הם כן אינטליגנטים על פי דרכם.
אז מהו אוכל בריא? לא חומר זה או אחר, כי אם (כמו לגבי חברה בריאה, נפש בריאה, שכל בריא) מגוון, ומידה מאוזנת של המרכיבים השונים. וגם משפט אחרון זה הוא הכללה, ולוקה בכל החוליים של הכללות.

>גם מייק נוטה להכללות ולגזענות, אך לפעמים הוא מודע למגבלותיהם<

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי עוף_החול* » 25 אוקטובר 2003, 05:22

יש לי תיאוריה לגבי אוכל של גברים/נשים אבל היא מפוקפקת למדי.
הרעיון שלי הוא שבחירת המזון מושפעת מאיפיון תחושת השובע.
אני יכולה להעיד על עצמי שאני אוהבת לסיים ארוחה ולהרגיש קלילה. אני לא אוהבת להרגיש כבדה ומלאה עד להיתפקע. אחרי האוכל אני לרוב חייבת לזוז ולפעמים אפילו לעשות טיול קטן או סתם לצאת לגינה. ליאור לעומת זאת אוהב להרגיש מלא עד גדותיו וללכת לישון שנת מותשים אחרי ארוחה טובה.
מרבית הנשים והגברים שאני מכירה עונים על התיאורים שהעלתי. לכן אני לרוה מוותרת על מזונות שגורמים לי לתחושת כובד כמו הרבה בשר ומעדיפה סלטים.
שיקול אישי נוסף הוא שמהכרות אישית עם עצמי אי יודעת שאם אני אוכלת בשר יומיום אני נעשית חולה (ממש חולה). אצל ליאור זה הפוך. אם הוא לא אוכל בשר לפחות פעם ביום הוא נהיה חלוש ועצבני.
לא ראיתי הרבה נשים שלא אוכלות פירות וירקות אבל אני בהחלט מכירה גברים כאלה.

עוד משהו לטובת התיאוריה - ויאשרו זאת (או לא) המבינות בתחום, לרוב לגברים יש מטאבולזם מהיר יתר מנשים. הם מפרקים את המזון מהר יותר ולכן הם יכולים להרשות לעצמם לאכול יותר בשר ושומנים.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי דור* » 25 אוקטובר 2003, 01:32

ומי ששכח גברים אוהבים מאוד חומוס
וחומוס מאוד בריא -כולל הטחינה וה"שמן זית" ...
גם הפיתות אם מקמח מלא טעימות ובריאות יותר.
קראו את המתכון שלי -פשוט וקל להכנה.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 06 אוגוסט 2003, 21:20

טוב, אולי התרשמתי לא טוב, אבל לעומת כל ההתנסחויות הקודמות של יהודית שפמן (מתי כבר ירד סימן השאלה הזה???) באתר, ההודעה הקודמת נשמעה מוזרה...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בת_ההרים* » 06 אוגוסט 2003, 20:04

לי זה דווקא נשמע ועוד איך (ובעלה הוא מה זה בר מזל כי היא בשלנית סופר דופר). ואני מסכימה עם כל מילה לגבי הביצים. בעלי עבד שנים בלול והוא יודע בדיוק מה זו ביצה שהטילה תרנגולת בריאה/מאושרת/חופשיה. האורגניות הן בדרך כלל בלוף. עדיף למצוא סופר שמחזיק ביצים טריות ממשק פרטי. האיכות בד'רכ פי שלושה.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 05 אוגוסט 2003, 23:16

ולי זה לא נשמע כמו יהודית שפמן...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ורד_לב* » 05 אוגוסט 2003, 22:31

תהיי בריאה!
נשמע שיש לך אחלה גישה לחיים :-)

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי יהודית_שפמן* » 05 אוגוסט 2003, 22:26

אוכל בריא בשבילי זה עוף קציצות פרגיות, כבש לבבות דגים אורז תפח"א תוספות ןלא יכול להיות כמנה כל הטופו והבונזו למינהם שאנשים אחרים יהנו מהם אני נשארת מהם רעבה...
אה ולגבי הקמח המלא חוץ מלהרוס עוגות הוא לא עושה הרבה, שלא לדבר על ביצים אורגניות שעולות הרבה כסף ו וכמי שאופה לפחות שלוש פעמים בשבוע הביצים של משק גליקסמן מעולות לעבודהואין שום הבדל בינם לבין ביצי חופש.
תעשו ניסויי תציעו לילד קציצה או טופו הבחירה ברוב הפעמים תהיה של הבשר הם יודעים מה טוב.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 אוגוסט 2003, 10:09

בשר זה טעיםת אני רואה פרה ובא לי לתת לה ביס :)
אני אוהב בשר חי, אני אוהב אוכל בריא,,,, רק שאורז מלא לא טעים קמח מלא לא עובד טוב בהכנת אוכל ואם אפשר לשלב ,,,למה לא
אוכל זה ענין של טעם, אוכל זה בריאות... בתאילנד אכלתי הכל כמו שנאמר IT TAST LIKE CHICKEN
בתאבון 9-:
אורי

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי איש_עסקים* » 02 אוגוסט 2003, 23:40

הכל סטריאוטיפים.
לפי דעתי הגבר הממוצע פשוט גדול יותר ומוציא יותר אנרגיה מאשתו. לכן הוא גם מת לפניה. בינתיים הוא מנצל את הזמן לאכול, ובגדול. האשה הקטנה מסתפקת בסלט חסה, אולי גם בגלל שיותר אכפת לה מהכרס שתצמח באופן טבעי, וחילוף החומרים שלה כבר לא כל כך אי אי אי אחרי גיל הבלות, וגם קצת לפניו.

>איש עסקים מביע בגלוי את הסטריאוטיפים שינק עם חלב אמו<

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ה_עוגיה* » 02 אוגוסט 2003, 23:01

עם בנות מהסוג שהזכרתם אני לא אוהבת לאכול.
החברות שלי, בחיים לא יזמינו סלט, והצורה היחידה שלגיטימי בעיניהן לאכול דג זה סושי או טרטר
את הסטייק שלהן הן אוכלות מדמם (וגדול).
שתיה? שתיה תופסת מקום של אוכל בבטן. עדיף יין.

(אני בוחרת את חברותי בקפידה)

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 02 אוגוסט 2003, 21:34

ושתיה: הבנים יזמינו בירה, והבנות דיאט משהו או תפוזים (או רק מים).
איזה כיף - גם סקיסיזם וגם סטריאוטיפיזם, ממש התנקות...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ענת_גיגר‏* » 02 אוגוסט 2003, 15:59

אז סיכמנו שכולנו אוהבים לאכול מה שטעים לנו.
פעם הייתי מלצרית, וידענו שכשמגיע זוג, גבר ואישה, הגבר מזמין את מנת הבשר והאישה מזמינה עוף, דג או פסטה. היו לנו מנות של בנים ומנות של בנות. ברור שיש גברים חריגים שיזמינו פילה דניס ברוטב פלפלים ונשים חריגות שתזמנה אנטרקוט, אך היוצא מן הכלל מעיד הכלל.
אולי היה צריך לקרוא לדף אוכל של גברים ואוכל של נשים

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 01 אוגוסט 2003, 22:29

לא צריך להגזים. חסה היא תחתית מצויינת לסטייק וכבר בימי קדם היו משתמשים בעלי החסה לאחוז בפולקה בלי להתלכלך.
מתישהו מישהו (מישהי?) החליט לאכול את זה...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי רועי_שרון* » 01 אוגוסט 2003, 17:18

מעניין לעניין באותו עניין: עודד (זה שכותב כאן באתר ומוחק בעקביות את כל דפי הבית האישיים שפותחים עבורו) מצביע כבר שנים לתנועת תוחזר החסה לגינה. הוא טוען שאין לו שום דבר נגד ירקות ירוקים, ושאם היה לו הוא היה משתמש בזה כבר.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אם_פי_3* » 01 אוגוסט 2003, 08:45

אבא של יותם - מ.ש.ל.

טוב, לא בדיוק הוכחה, אבל חיזוק הטענה.
(למרות שאני לא מסכימה עם האבחנה המגדרית של הקביעה).

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אבא_של_יותם* » 31 יולי 2003, 23:17

טוב.
אולי האמת היא שהאוכל הבריא פשוט לא אוהב אותנו?
אולי האמת היא שהאוכל הבריא הוא בעצם תוצר קונספירטיבי של חברה פוסט פמיניסטית בה הגברים רגישים והנשים חזקות?
ואולי האוכל הבריא-
רק אולי.........
פשוט-
לא טעים

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי באופן_זמני* » 31 יולי 2003, 10:01

מתעניינים יכולים לקרוא דעה בנושא הקשר בין תדמית מצ'ואיסטית, העדפת בשר אצל גברים, ויחס החברה לנשים.
http://www.anonymous.org.il/e-feminism.htm

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 30 יולי 2003, 23:35

אמא של יונת - בכל מקרה המלה חסרת טעם...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אמא של יונת* » 30 יולי 2003, 23:32

אם הוא תפל ( בת' או ט', אני אף פעם לא יודעת)
ורד,

תפל במובן של חסר-טעם - בת'.
(טפל בט' - פרושו: שאיננו העיקר, שנִטְפַּל לעיקר. מכאן הביטוי "להבחין בין עיקר לטפל".)

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 30 יולי 2003, 21:58

צא ולמד:
למיטב הבנתי (השיטחית במיוחד) כל סוגי הפחממות הם מולקולות שמפורקות בסוף התהליך לחד סוכר.
סוכרים הם הסוג הכי פשוט של של פחמימות שעובר פירוק מהיר מאוד לחד-סוכר ונספג מייד.
פחמימות קצת יותר מורכבות (וכבר לא מתוקות) שהן מולקולות מורכבות יותר אבל עדיין פשוטות יחסית נקראות פחממות פשוטות / ריקות וכד' ולכאן משויכיים המאכלים המעובדים, דגנים ומה שקראת ירק פחממתי. תהליך הפירוק שלהם ארוך יותר ונמשך כשעה.
פחמימות מורכבות עוד יותר (שנקראות המורכבות) נמצאות בירקות "לא פחממתיים" ותהליך הפירוק שלהם עוד יותר ארוך. הם נחשבות בריאות יותר כי תהליך הפירוק הארוך צורך אנרגיה ולכן הן פחות "משמינות".
והפחמימות הכי מורכבות נקראות "סיבים תזונתיים" והם פשוט כלכך גדולות שעד שהן מפורקות הן כבר בחוץ (ביחוד הלא-מסיסים). למעשה במבט על הרכב מזון אפשר לחסר את הערך של הסיבים התזונתיים ממספר הפחממות כי הם אומנם שם אך לא זמינות.

האם אני צודק?

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ורד_לב* » 30 יולי 2003, 21:44

אורז נחשב לפחמימה מורכבת. אממה, אורז לבן יש בו בעיקר פחמימות ריקות, יעני, כאלו שלא ממש מזינות אותנו ובעיקר שודדות את מאגרי הויטמינים והמינרלים שלנו כדי להתעכל. אה, ואם אכלתם יותר מדיי, זה יהפוך לשומן.
אורז מלא (לסוגיו) הוא פחמימה מורכבת קלאסית.
תפו"א הוא אמנם ירק, אבל יוצא דופן. הוא ירק פחמימתי. כלומר מכיל הרבה פחמימות.
ובועז, פחמימות מורכבות זה לא ירקות ירוקים.
ההגדרות של פשוט ומורכב בכלל מושאלות מהסוכרים. יש חד סוכר ודו סוכר שנספגים ממש מהר בגוף, כי הם מתפרקים לדלק הבסיסי של התאים, הגלוקוז (סוכר הפירות הוא קצת שונה, אבל גם בסוף מיתרגם לגלוקוז).
ויש רב סוכר- אלו שרשראות גדולות יותר של סוכרים שונים (גם גלוקוז). ואולי מכאן הבלבול שלך, בועז, כי בירקות ירוקים יש רב סוכרים, אבל בכלל לא בעיקר.
הרב סוכרים מצויים בעיקר בדגנים וקטניות.
מה עוד לא ברור?
בעיניי אוכל בריא, כמו כל אוכל אחר, צריך לדעת להכין.
אם הוא תפל ( בת' או ט', אני אף פעם לא יודעת) ומשעמם, למה ציפיתם?
אבל אם יש בו מעט מעוף.... הבנתם כבר!
ממליצה גם לגברים על מתכונים מזינים ומהירים

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי מישהי* » 30 יולי 2003, 08:35

... [תגובה שנמחקה] ...
האם אתם יודעים שהגישה היום בסוכרת היא לא לוותר על דברים שאוהבים אלא דווקא כן לאכול אותם כשהשאלה היא כמה ומתי?

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 30 יולי 2003, 02:03

יאיר - תן להן, בחייאת, על תקח מדור ילדי באופן ... (-:

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי תוספות_יוםטוב* » 29 יולי 2003, 17:46

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 29 יולי 2003, 16:35

רציתי לדעת האם אורז מלא הוא פחמימה מורכבת ואורז לבן הוא פחמימה פשוטה?

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 29 יולי 2003, 16:21

את לא טועה, גם אורז היא פחממה פשוטה שנספגת בקלות, בניגוד לפחמימות מרוכבות של ירקות ירוקים שדורשת יותר פירוקים.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 29 יולי 2003, 10:54

מה שלא בריא באמת זה פחמימות מעובדות כמו בצקים, תפו"א וכד'
ממתי תפו"א נכנס לקטגורית הפחמימות המעובדות? תפו"א בתנור עם שמן זית, מלח, פלפל ורוזמרין זה מעובד? לא יותר מאורז מלא שמבשלים יחד עם אפונה וגזר...
אבל תקנו אותי אם אני טועה (ורד לב???)

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי עין_הסערה* » 29 יולי 2003, 10:37

אם היו עוברים יומיים-שלושה ללא בשר, הוא היה מתחיל לרעוד כמו בקריז של נרקומנים. חייב בשר
בדיוק ככה אני אם אני לא אוכלת ארוחת צהריים חמה עם מנת עוף או דג.

גם אצלנו, אני בעד האוכל הביתי, מבושל, ירקות וכו, ואישי - כל מה שאפשר להוציא מהפריזר, מחבילה קנויה, או מקופסת שימורים. וכמובן בשר לכל צורותיו.
פעם הוא אמר לי "למה את אומרת שאני לא אוכל ירקות? אני אוכל תפוחי אדמה!"

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אם_פי_3* » 29 יולי 2003, 09:54

אצלנו היחידים שאוהבים טופו זה.. הילדים. הם גילו את זה אצל סבתא, ומבקשים ממנה כל פעם.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 29 יולי 2003, 09:15

אמא של יונת - אני לא מבינה מאיפה ציטטת אותי...
אה, זו ענת... אגב, אני לא אוהבת נבטים ואורז מלא כמעט ולא (רק אם מצליחים לעשות אותו ממש טעים).

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 29 יולי 2003, 02:56

אני אוכל רק אוכל צמחוני.
לא טורפים. (-:

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ה_עוגיה* » 29 יולי 2003, 01:13

עוף, דגים וכד' = תחליפי מזון
שמעתי שבארגנטינה "צמחוני" זה כינוי לאחד שאוכל עוף.
בחיי!

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אמא_של_יונת* » 29 יולי 2003, 00:29

ואנחנו אוהבות נבטים, טופו ואורז מלא?
שגית,
סליחה? זה מה שאנחנו אוהבות?!
ואצלי במשפחה - אף אחד מאתנו לא ממש אוכל מזון בריאות, אבל ברצף של הסקאלה, הוא נוטה יותר לפירות וירקות, לחם מלא, פיצוחים ופירות יבשים, ואני - לכל מה שלא בריא. אז איפה זה שם אותנו מבחינה מגדרית?

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בת_ההרים* » 29 יולי 2003, 00:27

וואו אני כל כך גאה בבעלי. אצלינו זה הפוך בבית. הוא מאד אוהב אוכל בריא(הקינואה עבר אצלו בהצלחה יותר מאשר אצלי) ואני(במיוחד בהריון) מאד גמישה כלפי פיצות(טוב, מאפה בית אבל עדיין מלא גבינה), לדפוק איזה שווארמה לפעמים, שניצלים... בעלי היה שמח מאד לאכול 5 פעמים בשבוע אורז מלא עם ירקות מוקפצים/מאודים ומקסימום איזה בשר או דג לסופשבוע. בשנה האחרונה הוא התגמש מאד כי הבין שאני מיניקה/ בהריון ויש לי אטרפים ופתאום בא לי יותר בשר(למרות שהוא,אם כבר, יעדיף סטייק או המבורגר ג'אנקי. אצלי המקסימום זה שניצל). חבל שהוא שונא קוסקוס. זה אחד הדברים שחסרים לי יותר בבית- אני מתה על קוסקוס. הוא גם שונא חומוס ושעועית...
אבל מת על קינואה...ובורגול......

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי בועז_חן* » 28 יולי 2003, 23:50

אבל זה כי אני אשכנזיה והוא ירושלמי
?????
אני בן כלאיים - גם ירושלמי וגם אשכנזי, ושניהם משני הצדדים...

בואו ניישר קו:
הגדרות.
בשר, על כל סוגיו ומיניו = אוכל (food)
חסה, נבטים, ושאר ירקות = מה שהאוכל אוכל (what food eats)
עוף, דגים וכד' = תחליפי מזון

אם נמשיך את הגישה האבולוציונית של יאיר, סביר להניח שהנשים ששרדו הן אלה שנטו פחות לגעת באוכל של הגברים, הן למדו להתקיים מצמחים (-:

אבל האמת - שוב שם הדף חוטא לאמת: בשר הוא מאוד בריא, ובודאי הפחות שומניים (שלא לדבר על עוף). מה שלא בריא באמת זה פחמימות מעובדות כמו בצקים, תפו"א וכד'. אני לא בטוח שבקטגוריה הזו יש לנו נטיות שונות (חוץ מבורקס, שמחקרים הראו שזה בעצם בשר הבוריקטוס המצוי...)

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אביב_חדש* » 28 יולי 2003, 23:26

מה ששביט אומר: "אם האוכל לא טעים אז הוא בטח בריא" וזה גם עובד הפוך...

לא סוכר חום, לא אורז מלא, לא קמח מלא (למרות שלאט לאט אני מוסיפה בחלה של שישי יותר ויותר קמח מלא), לא קינואה ועוד...
בשר ובשר ובשר ובשר ובשר ובשר (טוב, הבנתם, לא?) לדוגמא היום, ארוחת צהריים בחדר האוכל בקיבוץ: שביט לקח שלוש קציצות גדולות מבקר וסלט כרוב (שינוי מרענן). הוא לא אוכל אורז (רק אם אני מכינה), תפו"א, קטניות וכו'. אם לפעמים יש סלמון הוא מוכן לאכול...
הוא מספר שבהודו, אם היו עוברים יומיים-שלושה ללא בשר, הוא היה מתחיל לרעוד כמו בקריז של נרקומנים. חייב בשר.

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ענת_שן_לוי* » 28 יולי 2003, 23:26

אצלנו נקניקיות ופתיתים זו ארוחת ילדים. (-:
בן זוגי חולם על סטייקים אבל ביומיום מיישר קו עם תבשילי דגנים וירקות - מנסיון הוא יודע שזה עדיף למיצוי טוב יותר של הפוטנציאל שלו. (יש הבנות שקורות רק אחרי גיל ארבעים)...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי תבשיל_קדרה* » 28 יולי 2003, 22:48

אצלינו ההבדל הבוטה היחיד הוא בסוג האורז...
חוצמזה - כן. הוא אוכל יותר חריף ממני, אבל זה כי אני אשכנזיה והוא ירושלמי. וגם - אני לא אוהבת סטייקים והוא כן - אבל זה כי אני נחנחית. מה עוד? נראה לי שבשאר - ההכללה לא תופסת.

> גילה לא אוהבת טופו, ובכ"ז נמנית על המין הנשי <

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי אבא_של_יותם* » 28 יולי 2003, 22:32

הלו!!!!!
למה ללכלך?
ומה עם קבב?
ודג מלוח?

על שלושה דברים עומד העולם:

קבב רומני, דג מלוח (עם בצל), וסקס.
גררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר.

<אבא של יותם מצמיח פלומת גבריות מחודשת>

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי תוספות_יוםטוב* » 28 יולי 2003, 22:01

אני מניח שזה פשוט חוש הציד המודחק של אחיי הגברים.
אבל אצלנו - לאו דווקא. שנינו אוהבים גם בריא וגם לא. בכל מקרה, אני בהחלט אוהב אורז מלא, סוכר חום וכו' וכו'.

<יאיר וברכי כבר שבוע אוכלים בעיקר ירקות - אז אין מה לדבר איתם>

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי עידית* » 28 יולי 2003, 21:27

מוכר מאוד!
מאז שהכיר אותי יש חילחול מסויים והתחיל לאכול אפילו גרנולה כל בוקר....
יש כבר מושגים אצלנו, כמו סוכר של בנות - סוכר חום
אוכל של רוחניים כל המלאים למיניהם אורז מלא וקמח מלא...

גברים לא אוהבים אוכל בריא

על ידי ענת_גיגר* » 28 יולי 2003, 21:01

הלו, הלו! בלי הכללות!
|גזר|
אבל בכל זאת. למה הם אוהבים בשר, חריף, מטוגן, שווארמה, ואנחנו אוהבות נבטים, טופו ואורז מלא?

האם זו מודעות נשית לגיזרה ולבריאות (וכידוע אנחנו מוכנות לסבול הרבה מאוד אם אנחנו רוצות) או שמא האוכל המזין פשוט טעים לנו לא טעים להם?

יש פה עוד זוגות שנקרעים בין ארוחת אורז מלא עם ירקות מאודים לבין נקניקיות מטוגנות עם פתיתים?

חזרה למעלה