דף למחיקה

שליחת תגובה

ככל שהתקשורת בין בני האדם משתכללת, כך התקשורת הפנימית נפגמת, וככל שהמרחקים קטנים, הדרך מאבדת משמעות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דף למחיקה

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 06 ינואר 2021, 20:16

הם קיימים, והתוכן היחיד בהם ההוא הפניה לדף הזה... אפשר וכדאי למחוק אותם.

דף למחיקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ינואר 2021, 16:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש כאן דפים שכשנכנסים אליהם הם מבצעים העברה אוטומטית לדף הזה, זה אומר שהם לא קיימים?
ואם הם לא קיימים למה הם עדיין ברשימה כאילו צריך למחוק אותם?

דף למחיקה

על ידי בשמת_א* » 27 מרץ 2009, 20:41

_כמו כן הרצון לקבל תשובות או יחס שכן דף שניכר כי לא היתה בו פעילות שלוש שנים ככל הנראה כבר אינו מעניין את הקהל ואין טעם להחזיר אותו למה חדש
זו סתם טעות בהבנת האתר.
הדף הוא דף נושא. לדיון בנושא מסוים.
כל פעם שכותבים בו, יכול להתעורר דיון.
וחוץ מזה אנשים קוראים בו בשקט בלי לכתוב בכל הזמן הזה.
זה לא ש"זה לא מעניין את הקהל". כל הזמן יש מאה שאלות באוויר, ולא דנים בכל 6000 השאלות בדיוני האתר בו זמנית.
ברגע שמישהו ישאל שוב שאלה באותו נושא, אז הדף יתעורר.
המקום לחפש דפים הוא ב מה חדש - שם רואים את הפעילות.
לכן זה לא חשוב שלא כתבו בדף שלוש או חמש שנים. אדרבא, שיכתבו, ואז הוא יקום.
מה שאין בו טעם, וגם מרגיז:
  1. שפותחים דף חדש לפני שבודקים אם לא קיים כבר!
  2. שנכנסים לדף ושואלים שאלה שענו עליה כבר, במקום לקרוא קודם אם אין שם כבר תשובה.
לגבי 2, ההצלה תבוא מפעולות עריכה. חכמות.

דף למחיקה

על ידי צ'ילי_ושמן_זית* » 27 מרץ 2009, 05:42

מה חדש הפך לבלתי ניתן לעיכול. לא פלא שרבים מהוותיקים עוזבים.

אני חייבת להביע כאן משהו בשם החדשים באתר. אני חוששת שענייני דפים "ישנים"או "חדשים" הופכים לעניין מעט טריטוריאלי. רוצה לומר, אדם הפותח דף בעניין המעסיק אותו מרגיש במובן מסויים שהדף "שלו". וכך שאר המצטרפים לדף באותו דיון, מרגישים "שייכים" לאותו דף. אך לפעמים דף אחד מתפרש על פני שנים רבות, הדיונים בו אינסופיים וחוזרים על עצמם כי כל פעם קם לו אדם חדש עם אותן השאלות, מחפש דף בנושא, קורא קצת בהתחלה, מגלה כמה הדף ארוך וקופץ מיד לסוף הדף. הנבירה בדפים האלו שנמשכים לאין ערוך (תרתי משמע (-:) היא מתישה והחשש שאולי תחזור על תוכן שקיים בדף גורם לפעמים לפתיחת דף חדש בנושא הספציפי עליו אתה רוצה לדון. כמו כן הרצון לקבל תשובות או יחס שכן דף שניכר כי לא היתה בו פעילות שלוש שנים ככל הנראה כבר אינו מעניין את הקהל ואין טעם להחזיר אותו למה חדש. כמובן שאז מתעוררים אותם "ותיקים" ונזכרים שיש כבר דף בנושא ומציעים לאחד. אבל אז לדף החדש כבר רוח משלו.
אגב המרגיעון בדיוק אומר "עוצמה היא לא להשתמש בכוח העומד לרשותך"..
ובכל מקרה איני מצדדת בריבוי הדפים כאן ובפתיחת דפים רבים באותו נושא כלל, רק מנסה לפתוח בפני העורכים קצת חומר למחשבה מדוע זה קורה.

דף למחיקה

על ידי אילה_א* » 20 מאי 2007, 16:53

נזכרתי שלא כתוב את זה בשום מקום, אבל יונת ביקשה לא למחוק דפים אישים
אז אם בטעות אלה הוצעו למחיקה, נא לא למחוק אותם.

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 27 מרץ 2007, 13:29

כל אחד לפי שיקול דעתו. את רוצה דוגמאות לשיקולים?

דף למחיקה

על ידי אמא_לילי* » 27 מרץ 2007, 12:45

סליחה על הבורות-לפי מה מחליטים שדף מיועד למחיקה?

דף למחיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 06 נובמבר 2006, 13:20

אה... הבנתי (ומחקתי קצת, עבודה שחורה אך מספקת) :-)

דף למחיקה

על ידי תזמורת_הים* » 06 נובמבר 2006, 12:00

ברור :-)

דף למחיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 06 נובמבר 2006, 07:31

תנו לי להבין - זה אומר שלמשל רשימת הדפים למחיקה שמופיעה בראש דף זה, בעצם מחכה שמישהו יעבור וימחק את כל התוכן?

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 05 נובמבר 2006, 22:41

:-)

דף למחיקה

על ידי תזמורת_הים* » 05 נובמבר 2006, 22:22

השאלה היא האם הסימון "דף למחיקה" לא גורם למחיקה אוטומטית בחלוף זמן מסוים, כפי שלמשל הודעות נמחקות מ ככר השוק
לא.
וגם המודעות מככר השוק לא נמחקות אוטומטית :-) אלא ע"י גמדים חרוצים. אם כי זה רעיון לא רע, שימחקו אוטומטית. יונת? פריט מס' 180?

דף למחיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 נובמבר 2006, 21:31

התכוונתי מבחינה טכנית :-) בהנחה שמסכימים למחוק את הדף.
קיבלתי רושם שצריך ממש למחוק אקטיבית את כל התוכן, כדי שהדף יירד מרשימת הדפים שמופיעים ב דפים באקראי ושבמלים אחרות, הוא יימחק בלי להישאר על המערכת.

האם אין מחיקה אוטומטית של דף שסומן כדף למחיקה?
השאלה היא האם הסימון "דף למחיקה" לא גורם למחיקה אוטומטית בחלוף זמן מסוים, כפי שלמשל הודעות נמחקות מ ככר השוק .

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 05 נובמבר 2006, 20:58

תלוי... :-)
הסימון מאפשר לאנשים לערער וגם נותן תחושת בטחון שלא ימחקו דפים סתם במפתיע.
מצד שני, יש דפים שעדיף למחוק מיד: ספאם מכוון, ניסויים של מי שעוד לא קלט איך האתר עובד, ואולי עוד דברים.

דף למחיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 נובמבר 2006, 13:00

האם אין מחיקה אוטומטית של דף שסומן כדף למחיקה?

מה טוב יותר לעשות, במידה שמוסכם על הכל שכדאי למחוק את הדף: לכתוב סתם דף למחיקה, או למחוק אקטיבית?

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 11 ינואר 2006, 14:55

כן, לשים קוים תחתיים: __דף-למחיקה.

דף למחיקה

על ידי יוני_א* » 11 ינואר 2006, 00:32

יש בעיה שיש בדפים מסוימים הפניה או הערה לגבי _דף למחיקה ולכן יש הפניה אליהם לפה
האם יש אפשרות להוסיף משהו שימנע את זה למשל תוית דף לא למחיקה

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 27 דצמבר 2005, 00:56

יעליל'ה, האם היה עולה בדעתך לחפש מחשבון תאריכים דווקא בבאופן? אני הייתי הולכת לגוגל או אולי לזולו או פורטל ישראלי אחר. זה שהמידע קיים כאן עדיין לא עוזר למי שצריך אותו למצוא אותו.

דף למחיקה

על ידי יעלי_לה » 26 דצמבר 2005, 21:47

יונת,
ממעקב קצר ושטחי אחר דפוס סימון דפים כמיועדים למחיקה על ידייך, אני מבינה שבעינייך לדף שלא ממש קשור ל באופן טבעי אין מקום פה באתר, גם אם יש בו מידע בעל ערך. הבנתי נכון? אם כן, למה?
<דוגמא מובהקת: המרת תאריכים>

דף למחיקה

על ידי טרה_רוסה* » 05 מרץ 2005, 19:31

כן.

דף למחיקה

על ידי ליאת_טאוב* » 05 מרץ 2005, 19:26

אם סימן השאלה מופיע רק בטקסט האמור, אבל כותרת הדף נראית רגילה לחלוטין, זה נחשב מחוק?

דף למחיקה

על ידי יונת_שרון* » 05 מרץ 2005, 09:23

דפים שלוחצים עליהם ומקבלים את ההודעה "הדף XYZ עדיין ריק. ניתן להוסיף מידע ולהפיח בו חיים..."
אם אין סימן שאלה אחרי XYZ, אז זה דף שמחקו את תוכנו אבל לא את קיומו. (היום זה כבר אמור להיות בלתי אפשרי). במקרה כזה כדאי לעשות כך:
  1. לבדוק בגירסאות קודמות שבאמת הדף ראוי למחיקה. (יכול להיות שמישהו מחק את התוכן ובמקרה אף אחד לא שם לב, כי זה לא סומן כמחיקה אלא כעריכה.)
  2. אם הדף באמת ראוי למחיקה -- למחוק. אם לא -- לשחזר.

דף למחיקה

על ידי תזמורת_הים* » 04 מרץ 2005, 23:17

דפים מחוקים שאם לוחצים על שמם חוזרים ל דף-למחיקה
הם דפים שתוכנם נמחק והוחלף במלים דף-למחיקה, כלומר יש בהם העברה אוטומטית לכאן, אבל הם עדיין קיימים.

דפים שלוחצים עליהם ומקבלים את ההודעה "הדף XYZ עדיין ריק. ניתן להוסיף מידע ולהפיח בו חיים..."
הם דפים שנמחקו ממש וכבר אינם קיימים, או שלא היו קיימים מלכתחילה, והמשפט הנ"ל מזמין אותך לשחזר/ליצור אותם.

דף למחיקה

על ידי ליאת_טאוב* » 04 מרץ 2005, 20:41

למה יש דפים מחוקים שאם לוחצים על שמם חוזרים ל דף-למחיקה ויש דפים שלוחצים עליהם ומקבלים את ההודעה "הדף XYZ עדיין ריק. ניתן להוסיף מידע ולהפיח בו חיים..."

דף למחיקה

על ידי אנונימי » 04 מרץ 2005, 20:41

זהו דף תיוג שמסמן דפים שרצוי למחוק בעתיד הקרוב.
הסבר איך מוחקים ודיון בנושא: מחיקת דפים.
דיון על דפים מסוימים שנמחקו וגם קצת דיון כללי: דף למחיקה או לא, איפה כאן מדברים עם העורכות, ו- מהי מטרת האתר.
באם דף מסומן כ{{}}דף-למחיקה ואין לכך התנגדויות, הוא ימחק כעבור שבועים\חודש\חודשיים (בהתאם למהות הדף ושיקולי העורכים).
הערה חשובה: אדם שתייג דף כ{{}}דף-למחיקה_ לא בהכרח מתכוון שצריך למחוק את הדף, ברוב המקרים הכוונה לשאלה - האם דף זה הוא _דף-למחיקה?. אין צורך לקחת את זה באופן אישי. פשוט לכתוב את דעתכם לגבי מחיקת הדף.
{@ {@
שימו לב:בחלק מהדפים המופיעים ברשימה התיוג דף-למחיקה מופיע כחלק מהדיון לגבי מחיקת הדף, והרבה פעמים כבר הוסכם שהדף לא ימחק.
עורכים שרוצים לקצר את הרשימה מוזמנים להוציא דפים אלו מהרשימה בדף זה (כמובן רק במידה שכבר הוסכם שהדף אינו למחיקה) ע"י הוספת קווים תחתיים לפני ואחרי הקישור כך {{}}דף-למחיקה{{}}_ או הוספת רווח כך דף למחיקה. דבר זה יצמצם את העבודה ויחסוך בדיקות מיותרות ע"י עורכים אחרים.

באתר יש [->refs.pl?refs=$title&text=דפים מסוג]

חזרה למעלה