מה הם רוצים להגיד בזה

שליחת תגובה

איך הומור מנטרל אלימות? בבת צחוק.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מה הם רוצים להגיד בזה

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 22 יולי 2014, 01:07

"שירות עצמי מכל הלב"
גדול ! :-D

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יולי 2014, 14:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלט על חנות מכולת בנתיבות "שירות עצמי מכל הלב"

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יולי 2014, 14:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מתוך תיבת המייל שלי, לפני כמה חודשים: (בכותרת, לפני שרואים את התוכן...): "מבצע סירוס בבתי הספר" o-:
(התוכן נגע לסירוס כלבים וחתולים כמובן אבל הכותרת כבר השאירה את רושמה)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי עדי_א* » 16 יולי 2014, 23:04

דף מעולה!!!
לא הכרתי.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוניתית* » 16 יולי 2014, 08:07

_משובח! |כן|
האם אפשר להעביר להנצחה בדף
מה הם רוצים להגיד בזה ???_

לא הכרתי את הדף- מעולה, רק שחסר שם אחד מאוד בסיסי, מימי השירות הצבאי בבאר שבע:
פלאפל- 10 ש"ח
שווארמה- 12 ש"ח
צ'יפס - 7 ש"ח
חיילים חינם...

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוניתית* » 14 יולי 2014, 18:50

גורו לכם, סטודנטים!

"מבצע חיסול סטודנטים באלוף המזרונים!
מזרן קפיצים אורתופדי
מיטה מעץ + מזרן זוגי
התקשרו... אספקה מיידית!"

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 10 יולי 2013, 13:35

עוד דבר שראיתי בדף הפייסבוק של ההוא - צילום של שלט באיזה מקום בארץ: "אזהרה ! אין להשליך פסולת ברשות הרבים !" ומתחת לזה סימון בעיגול: "שטח פרטי !"

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 10 יולי 2013, 13:33

לפי סגנון הכתבה זה לא היה בכוונה. אבל אני לא יודעת בוודאות. :-)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 10 יולי 2013, 07:16

חחח וזה לא היה בכוונה? :-D

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 10 יולי 2013, 05:27

ראיתי ציטוט מתוך כתבה שמישהו העלה לפייסבוק, היה כתוב שם: 'אנשי מסיבת התה מילאו פיהם מים'.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אני_דולב* » 23 מרץ 2013, 17:09

אז אפשר לאכול נובלס בפסח? יש!

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 23 מרץ 2013, 15:43

פרסומת בעיתון השבת:
"סיגריות ומוצרי הטבק של חברת 'דובק' נבדקו והינם כשרים לפסח ולכל ימות השנה ואינם מכילים חמץ וקטניות"
|יש|

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 24 פברואר 2013, 11:28

ברוח החג - היישר ממשלוחי המנות:
סוכריות טופי עם ברכות על העטיפה.
הסוכריה הכחולה מברכת: "בריאות והצלחה".

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי ללו* » 13 פברואר 2012, 11:03

הנחה על כל מחלקת מותגים
אוי, זה מזכיר לי:
פעם ראיתי בשוק איזה ממתק שמוכרים בשלושה שקלים. מעליו שלט גדול מכריז: "שלוש בעשר!"

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 פברואר 2012, 23:21

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ראיתי את השלט בחנות לפני כמה ימים:
20% הנחה על כל מחלקת מותגים.
שלט אחד מתחת:
מחלקת מותגים לא משתתפת במבצע.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי הדס* » 30 אוקטובר 2011, 10:28

משפט שהרגע ראיתי בדף לידה אינסטינקטיבית והצחיק אותי נורא:
מישל אודנט אומר שהוא מעולם לא ראה רפלקס פליטת תינוק כשהבן זוג (או כל גבר אחר כמובן) נמצא באיזור

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 30 אוקטובר 2011, 09:21

חחח גדול! אני בכלל לא זוכרת שראיתי את זה כשקראתי את הכתבה!!! :-D

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 30 אוקטובר 2011, 01:56

מתוך הכתבה מדריך טיולים בארץ המוות - ראיון עם לודוויג מינלי המקים של 'דיגניטאס' - החברה בשוויץ שעוזרת לאנשים להתאבד (אליה הגיע לא מזמן עדי טלמור הישראלי) - ציטוט:

בעוד ששאר הארגונים מסייעים רק לתושבי שווייץ לשים קץ לחייהם, מינלי החליט לפתוח את דלתות הארגון לכל המעוניין. "אני מודע להיסטוריה של ארצי בזמן מלחמת העולם השנייה, כשסגרנו את הגבול בפני פליטים יהודים, ואני מנסה לפצות על כך", הוא אומר.

:-0 :-D

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי מיצי_החתולה* » 23 מאי 2011, 15:44

כן, כמו שפח זה גם מפלסטיק.איזה קטע. עד היום, לא ירד לי האסימון של הקשר בין המכל לבין החומר.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 23 מאי 2011, 12:02

חיחיחי D-:

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי כינור_לשירייך* » 23 מאי 2011, 09:49

כן, כמו שפח זה גם מפלסטיק.
שיהיה.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי יעלי_לה » 23 מאי 2011, 09:45

חיוג זה גם בלחיצים (שנקראים בטעות לחצנים)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי כינור_לשירייך* » 23 מאי 2011, 09:39

אולי הם לא הצליחו לחייג כי בפלאפונים שלהם בכלל אין חוגה אלא סתצם לחצנים?

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי יעלי_לה » 23 מאי 2011, 09:34

התלבטתי אם לכתוב את זה כאן, באחד מהדפים על עברית או ב{{}}מעצבן לראות מסביב...

מבזק ב-ynet שכותרתו:
תקלה ברשת פלאפון בשעות הלילה: לקוחות לא הצליחו לחייג

איזו תקלה מסתורית... מה קרה להם? הם לא הצליחו לשלוט באצבעות, או שהמקשים עצמם ברחו להם מתחת לאצבע?

עלגות? טמטום? או סתם עצלנות לחשוב מה רוצים להגיד לפני הכתיבה? |אוף|

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 אפריל 2011, 21:27

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אנונאימא* » 12 אוקטובר 2010, 19:22

:-D כמה רומנטי

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוניתק* » 12 אוקטובר 2010, 19:16

בבקבוק של "נסטי" (nestea) רשום "נשמח להיות בקשר" עם 2 לבבות,

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 01 אוגוסט 2010, 21:30

נכון! זה נורא מסקרן!

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 01 אוגוסט 2010, 21:15

טליה, מוזר שבכתבה לא היה שום הסבר או ניסיון להסביר איך זה קרה.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 01 אוגוסט 2010, 13:39

אוי :( נראה לי שבגללי הורידו את זה :( הפצתי בתפוצת נאט"ו :(

חבל! היה נחמד!
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/207512

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בערך_מוחלט* » 01 אוגוסט 2010, 00:38

למיטב ידיעתי, לא מברכים על אוכל לא כשר גם אם חייבים לאכול אותו כפיקוח נפש.
מובאת שם מחלוקת. נדמה לי שבמקרה כזה כל אחד מחליט על דעת עצמו. אני כמובן עם הרמב"ם כי הנימוקים שלו נראו לי הרבה יותר טובים. האדם שנאנס לאכול אינו נהנה (אם הוא אדם מאמין). ייתכן כמובן שמחלה אונסת או משהו דומה ואז הוא נהנה מההצלה אבל לא מהאוכל. עכ"פ אם הוא נהנה מהאוכל זה חסרון ולא ראוי לברך על כך. אולי צריך לשאול את פול התמנון.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בערך_מוחלט* » 31 יולי 2010, 23:51

הם הורידו את זה. פשוט חיכו לצאת השבת.
אצלי זה עדיין קיים. אבל לא נורא ממילא את פסולה לעדות.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 יולי 2010, 23:27

יכול להיות שהכוונה היא אם יש נסיבות שבהן חייבים לאכול שרימפס.
למיטב ידיעתי, לא מברכים על אוכל לא כשר גם אם חייבים לאכול אותו כפיקוח נפש.

יוטי בעיר

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי שומשומ_ית* » 31 יולי 2010, 23:20

הם הורידו את זה
לפי מה שאני רואה זה עדיין קיים... (ועכשיו כבר ממש הרבה אחרי צאת השבת)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי לוטם_מרווני* » 31 יולי 2010, 23:01

הם הורידו את זה. פשוט חיכו לצאת השבת.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בערך_מוחלט* » 31 יולי 2010, 22:11

_יכול להיות שהכוונה היא אם יש נסיבות שבהן חייבים לאכול שרימפס.
(אני יודעת? אולי במצבי רעב שאין שום דבר אחר, או אם זה לרפואה מאיזושהי סיבה, או משו כזה...)

כמו שאם מישהו חייב לאכול ביום כיפור מסיבה רפואית - הוא אמור לברך על האוכל._
יש על זה מחלוקת. יש כאן סקירה של הנושא. עכ"פ לא זו הייתה כוונת משרד הדתות שכן במקרה כזה היה צורך ברשימה אינסופית.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בערך_מוחלט* » 31 יולי 2010, 22:06

תתביישו לכם ! איך אתם מעזים להעלות על דל-מוחכם שהאקר יכול לגעת בנציגי האל עלי אדמות ? שנית, איזו עזות מצח יש לכם לרמוז ששרימפס זה דבר לא כשר אחרי שמשרד הדתות אומר לכם בפירוש שזה כשר ? עד לאן תגיע חוצפתכם? האם תחלקו על המשרד שכן דרכה של אישה ללמוד ולהעיד ולצאת מביתה ואפילו למנות את רבני משרד הדתות?? אתם ממש חובבנים אצלם זה מקצוע.
<ההסבר שלי היא שאיזה תלמיד חכם היה חסר את הדעת שחסילון זה לא דג ולכן הסיק ברכה שווה>
<זה הופיע במדור "של מי השורה הזו" במוסף ממון של ידיעות אחרונות ועצם העובדה שזה טרם תוקן מעידה על הנחיצות של האתר הזה בציבור>

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 יולי 2010, 17:17

דווקא חגבים מותר לאכול בסעיף ארבה, כי הם היו יורדים על השדות ולא נשאר מה לאכול חוץ מ.. אותם.. :-)
באמת.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בריג'י_נומושי* » 30 יולי 2010, 21:03

זה הדפ החדש חוכמות של גדולים?

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יולי 2010, 20:43

בעלי חושב שמי שבנה את האתרבשביל משרד הדתות, שם את זה באתר בלי שאף אחד ישים לב :)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 30 יולי 2010, 20:35

_ומה באמת ההסבר לקישור המוזר?
הסבר: זה לא כשר וכתוב שם מה מברכים על זה לפני ואחרי שאוכלים._

רני, לא התכוונתי להסביר לי מה מצחיק.
התכוונתי מה ההסבר לכך שדבר כזה מופיע באתר של משרד הדתות.

יכול להיות שהכוונה היא אם יש נסיבות שבהן חייבים לאכול שרימפס.
(אני יודעת? אולי במצבי רעב שאין שום דבר אחר, או אם זה לרפואה מאיזושהי סיבה, או משו כזה...)

כמו שאם מישהו חייב לאכול ביום כיפור מסיבה רפואית - הוא אמור לברך על האוכל.

**********

בעלי מהמר על היוצרים של האתר.

לא הבנתי....

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יולי 2010, 19:54

בעלי מהמר על היוצרים של האתר.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 30 יולי 2010, 18:19

_הסבר: זה לא כשר וכתוב שם מה מברכים על זה לפני ואחרי שאוכלים.
משעשע._
זה די ברור, אבל איך זה הגיע לשם מלכתחילה?

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יולי 2010, 18:00

אחותי על הקישור: "אם הם מכשירים גם בשר-וחלב אני חוזרת בתשובה!!!!"

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יולי 2010, 17:31

ג'ניפר קרעת אותי מצחוק :-D
די נו עכשיו ברצינות - האקר שתל את זה, או משהו כזה? או שזה אתר שנראה דומה מאוד, אבל לא אמיתי? נו!!!

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי רני_מפרדס_חני* » 30 יולי 2010, 17:03

ומה באמת ההסבר לקישור המוזר?
הסבר: זה לא כשר וכתוב שם מה מברכים על זה לפני ואחרי שאוכלים.
משעשע.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 30 יולי 2010, 15:42

ומה באמת ההסבר לקישור המוזר?

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 30 יולי 2010, 15:42

די נו איך עשית את זה???

איך הוא עשה מה?
הוא רק הביא קישור.
את מתכוונת איך הוא מצא את זה?
או שאת רומזת שאולי הוא 'שתל' את זה שם? :-P

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יולי 2010, 14:14

די נו איך עשית את זה??? :-0

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 30 יולי 2010, 12:39

מכשירים את השרץ?

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בערך_מוחלט* » 30 יולי 2010, 11:30

food]מנפלאות משרד הדתות id[/po]=654???t posting={589B9C3E-74ED-48A5-9D35-BDB80B0F8137}

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי רויטל_S* » 26 מאי 2010, 10:58

לך למחלקןת יולדות, תראה עריסות עם מדבקות 'הנקה בלבד' ולוגו של מטרנה. עוד תמצא את עצמך דומע מרוב צחוק.

אכן כן חחח

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טדליק_נהנאנע* » 07 ינואר 2010, 10:35

אם כבר - אז על הסיר (לקקי ופיפי) שלנו כתוב - לשימוש מגיל 3 בלבד.

אולי בגלל שהם חוששים שילדים מתחת לגיל שלוש שקוראים להם את "אמיל" של אסטריד לינדגרן עלולים לחקות את מעשיו ובמקום סיר מרק בשר על הראש, יתקעו את ראשם בתוך סיר עם נוזלים ומוצקים חומים מסוג אחר...

סליחה על האסוציאציה...

אנחנו קוראים לבוציק (שנתיים ו9) את "אמיל" והוא מאד נהנה ומשועשע, אבל זה לא גורם לו שלא לנסות לתקוע את ראשו בסירי לילה.
מזל שהוא לא משתמש בו למטרות שלשמן הסיר קיים.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי כינור_לשירייך* » 06 ינואר 2010, 09:53

לך למחלקןת יולדות, תראה עריסות עם מדבקות 'הנקה בלבד' ולוגו של מטרנה. עוד תמצא את עצמך דומע מרוב צחוק.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלונית* » 06 ינואר 2010, 09:47

אתמול. אוטובוס. גברת אחת עם תיק קניות רב-פעמי, מבד, ירוק כזה. על התיק לוגו של חנות לכלים חד-פעמיים. :-)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אורי_יורמן* » 06 ינואר 2010, 09:45

זה רק מצחיק
לא אמרתי שזה אסור או לא הגיוני או מוזר או משהו

מה, אסור לצחוק :-)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי tאמא* » 06 ינואר 2010, 01:41

מי יודע אולי אכלו שוורמא ופאלפל אורגנים

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ינואר 2010, 23:01

לא מבינה מה מצחיק בזה. גם אני אוכלת אורגני, כמעט 95% מהזמן. לפעמים מתחשק לי פלאפל או שווארמה. אני זורמת עם החשק.
לא כולם חיים בקיצוניות.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אורי_יורמן* » 05 ינואר 2010, 19:07

רכב של אורגניגן (חברה לשיווק מוצרים כמו זרעים אורגניים)
יוצאים מהרכב איש ואשה. קונים מנה שווארמה ופלאפל בהתאמה, וחוזרים לרכב.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 אוגוסט 2009, 08:17

אתמול. אוטובוס. גברת אחת עם תיק קניות רב-פעמי, מבד, ירוק כזה. על התיק לוגו של חנות לכלים חד-פעמיים.

<אמא אינקובטור>

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי גברת_האריס* » 05 אוגוסט 2009, 00:36

הוא גדול הוא גדול הוא גדול!
אסתי ושלמה תירוש אכן חגגו יום נישואין 40 בשבת האחרונה!!!
והן אכן חיים במושב מסלול שבנגב!
איזו מחווה מתוקה!!!
<הגברת מכירה את הזוג>
<וזה מחמיא שהשכנים מציצים!>
ולילדים- הלוואי שתזכו לכזו אהבה אחרי 40 שנה!!!

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אהבת_עולם* » 04 אוגוסט 2009, 04:19

סתם כי לא ידעתי איפה לשים את זה....

בעיתון '7 ימים' מהשבת האחרונה בפינה המיתולוגית: 'הציור השבועי לילד' מאת "ג'קי" (למי שלא יודע - צריך לחפש דמות ש'מתחבאת' בציור) -
מופיע ציור גדול של המספר 40, עליו יושב זוג קצת מבוגר, היד שלה על העניבה שלו, מסביב עצי פרדס.

ואלו ההוראות (ההדגשות שלי):
"לכבוד יום נישואיהם ה-40 של הזוג אסתי ושלמה תירוש, חגגו השניים את היום המיוחד באיחוד מחודש של אהבה בלב הפרדס המשפחתי במושב מסלול שבנגב.
צמד שכנים צפה בהם בהנאה רבה. התוכלו להבחין היכן הם?'

:-0

מזכירה שמדובר ב'ציור השבועי לילד', כן?

ולקינוח: "ילדים, צבעו יפה את הציור...."

**************

ואני רוצה לשאול:
זה רציני?!
מה הוא בדיוק רצה להגיד בזה?!

ואולי איזו בדיחה פנימית שחשב שאף אחד לא ישים לב - כי מי בכלל קורא את הטקסט המעפאן?

ילדים, היזהרו מעצי באובב !
(ומציורים שבועיים על פרדסים !!!)
:-D

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 דצמבר 2008, 16:39

לשימוש מגיל 3 בלבד
אולי בשל סכנה של בליעת חלקים קטנים? :-0
אכן, משעשע ומתמיה...

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי דנה_ה* » 25 דצמבר 2008, 18:03

אם כבר - אז על הסיר (לקקי ופיפי) שלנו כתוב - לשימוש מגיל 3 בלבד.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי :-D* » 25 דצמבר 2008, 17:44

:-D

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 20 ינואר 2008, 16:13

אוי נורא מחמיא לי - תודה :-]

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 20 ינואר 2008, 14:55

נראה לי שזה בהחלט נכנס להגדרה :-)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי סוסת_פרא* » 20 ינואר 2008, 14:13

אותך ל-מה חדש ! :-)

(עורכת עם ערכים, מותר לכתוב כאן דף להחייאה? :-D)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי אמא_לשלושה* » 25 מאי 2005, 22:37

על בקבוקי שתיה של חברה מסוימת כתוב נא להגיש "מצונן", ניסיתי לגרום לו לעשות אפצ'י או לפחות להשתעל, לא הצליח לי.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי מיצי_החתולה* » 25 מאי 2005, 19:19

הוא לא בא במגע עם העור, הוא מתחת לשכבות ניר ופלסטיק בחיתול.

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי Talila* » 24 מאי 2005, 21:49

והכי טוב - סודיום פוליאקרילט (החומר הסופג בחיתולים חד פעמיים)
בדף מידע הבטיחות כתוב במפורש - להמנע ממגע עם עור!!!

קישור: http://www.accepta.com/[po]prod docs[/po]/2032.pdf

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 24 מאי 2005, 21:33

טוב, יש לי עוד אחד.
ערכות הצבע לשיער - מכירות? אז נוסף לערבוב של הצבע עם הבסיס, בזמן האחרון תמיד יש להם עוד איזה בקבוקון להוסיף, "מעשיר צבע", אלק, או איזה סרום ש"מזין את השיער".
למה מה קרה - אני עובדת אצלכם?! אתם משלמים לי? או שאני שילמתי בשביל לקנות את הערכה?!
אם זה כל כך טוב -יופי! תוסיפו את זה במפעל, ותכתבו על האריזה שזה מכיל כבר את החומר הנפלא הזה! מבטיחה שאני אאמין לכם, אפילו שלא הוספתי את זה במו ידי!

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי תמר_ס* » 20 אפריל 2005, 22:44

יש משחקים כאלה שברור שהם לזאטוטים פצפונים ובכל זאת הם לשימוש מעל גיל 3. (בשביל הכסת"ח כמובן. אבל בכל זאת, זה תמיד מצחיק אותי).

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי בשמת_א* » 20 אפריל 2005, 20:05

להרחיק מהישג ידם של ילדים
כי עם כל הכבוד למרכיבים העדינים, אם איזה ילד יבלע שמפו כזה, זה לא ממש מומלץ...

<בשמת בילדותה החליטה פעם לבלוע כמות אדירה של מלח, כי אמרו לה "לא". היה רע P-: >

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי יערת_דבש* » 20 אפריל 2005, 00:15

ecover,
מותג של מוצרי נקיון על בסיס טבעי.
יש גם tidy, למקרה שתיתקלי.
(מומלץ.. ) <עדין לידיים>>...

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 19 אפריל 2005, 22:32

מה זה אקובר?

<אני עדיין מאוד פעורה באופן טבעי...>

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי יערת_דבש* » 19 אפריל 2005, 22:24

סבוני כלים:
חזק בניקוי.. עדין לידיים.

<ואחרי שימוש באקובר, החומרים האלה נראים כלכך אלימים..<<

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 19 אפריל 2005, 21:09

וגם:
מתוך הוראות בטיחות שעל גבי עגלת הרכבת שלנו

"אין להשתמש בעגלה לשני ילדים (או יותר) ביחד"

:-0

(עגלת רכבת זו עגלה המשמשת להסעת תינוק ואחיו הפעוט בשני מושבים, אחד מאחורי השני)

מה הם רוצים להגיד בזה

על ידי טליה_אלמתן* » 19 אפריל 2005, 21:07

מתוך הוראות של שמפו ג'ונסון:

"הטוב ביותר לתינוק.... מרכיבים עדינים המוסיפים... להרחיק מהישג ידם של ילדים"

:-0

חזרה למעלה