ניקיון קפלי צוואר התינוק

שליחת תגובה

אמירת הודיה על הקיים, על מה שיש, על המובן מאליו, מעולם לא גרעה מאף אדם שום דבר.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ניקיון קפלי צוואר התינוק

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 יוני 2016, 12:09

התפלאתי שאף אחד לא כתב ג'ל אלוורה.. הוא מעולה לפטריות באופן כללי, ובצוואר של תינוקות הוא ממש מרגיע את הכאב. מצד אחד הוא רטוב, אך בסופו של דבר הוא מרפא את הפטריה נהדר. מניסיון עם כל הבנות שלי זה הכי יעיל, טבעי, לא כואב וגם קל למרוח!

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 פברואר 2013, 15:34

היי אני קצת מופתעת שמקלחת לתינוק נראית לך מיותרת נכון שתינוק לא מלוכלך אבל עדיין החשיפה למים ויצירת הרגלים כבר מגיל מאד מוקדם נראה לי מאד חשוב שלא נדבר
שתינוקות שסובלים מגזים מאד נרגעים במקלחת חמה ובכלל תינוקות לפחות שלי מאד נהנים בתחושה החמימה של המים גם עיסוי במים מרגיע מאד ולדעתי זה מאסט ולא מהמקום ההיסטרי של ניקיון הגוף לגבי הריחות כדאי לבדוק שהריח לא נובע מפטריה שנוצרת מכך שאנו לא מנגבים ממש טוב את הקפלים מהמים או מחלב שנאגר שם

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי חני_תה* » 01 ינואר 2008, 23:33

נסי קורנפלור במקום זה
הייתי ממליצה לבדוק את הנושא במאמרים מדעיים.
לדעתי שימוש בקורנפלור יבש על העור גם בעייתי, גם אותו אפשר לנשום והוא יכול לגרום לבעיות נשימה שונות כגון אסטמה.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי שירה_חדשה* » 19 יוני 2005, 12:47

אז תודה... |תמר|

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי שירה_חדשה* » 19 יוני 2005, 12:46

המלצותיכם היו לי לעזר. כהרגלי דגמתי את העצות שנראו לי ורקחתי מהן את הגרסה שמתאימה לנו. אז מה שיוצא לנו טוב זה ככה: אמבטיה עם שני שפריצים של סבון בתוך המים, נקיון הקפלים באמבטיה בעדינות יסודית, ייבוש מוחלט על השידה תוך כדי שירה צידית (כדי שתסובב ראשה לכיווני וייחשפו הקפלים), ולבסוף ניסוך בשמן שקדים. התוצאה: אין ריח של גבינה והאדמומיות פחתה במידה משמעותית.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי אל_המעיין* » 13 יוני 2005, 18:31

תודה, כן היסתכלתי בדף הנ"ל ושמתי קורנפלור במי האמבטיה,אני יודעת שזה עוזר מאוד גם במיקרים של פריחה בטוסיק

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי עירית_לוי » 12 יוני 2005, 01:51

האם טלק באמת מסרטן כמו ששמעתי?
יתכן שכן.
בנוסף, הטלק בעייתי אם התינוק שואף אותו לריאות, והוא גם סותם את הנקבוביות בעור.
נסי קורנפלור במקום זה, וראי עוד מידע בדף טלק ותינוקות.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי אל_המעיין* » 12 יוני 2005, 01:40

ובכל זאת מה עושים עם הקפלים האדמומיים והמפרישים?אצל ביתי(בת 4 חודשים)זה קורה גם בבית השחי,אז עכשיו קיץ ואולי זה יתאורר יותר אבל גם ניסיתי עם שמן ועם בלינאום הרמל,ניראה לי שצריך משהו מיבש...אני קצת עובדת עצות האם טלק באמת מסרטן כמו ששמעתי?

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי מנג_בין* » 11 יוני 2005, 18:10

עד בערך גיל שלושה חודשים אין מה לרחוץ את התינוק
אני יודעת שזה לא כל-כך קשור לנושא עצמו, אבל -

שלשום הופיע בטלויזיה רופא ילדים אמריקאי שטוען שהתינוקות שנולדים לאחר 9 חודשי הריון, לא נולדים כי הם "מוכנים ובשלים",
אלא בגלל הראש שלהם כבר גדול מדי ואם הם היו נשארים עוד קצת ברחם - לא היתה להם יכולת לצאת החוצה.
לטענתו, שלושת החודשים הראשונים של התינוק הם המשך ישיר לרחם. הוא קרא להם - "עוברים מהלכים".
רק לאחר שלושה חודשים הם למעשה בשלים להתחיל וליצור קשר.
בקיצור - זה ממש המשך ישיר למה שאורנה כתבה וסליחה שזה לא הכי רלוונטי לדף אבל אולי זה יכול לתת עוד "אישור"
לא לרחוץ את התינוק שלושה חודשים...

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי נועה* » 11 יוני 2005, 00:32

אנחנו היינו "שוטפים" עם חיתול רטוב. מניחים קערה עם מים חמימים ומנקים קלות את התינוק.
שלנו נולדו בחורף, אז הטקס היה בין פעם לפעמיים בשבוע.
מסכימה עם אורנה. לא צריך אמבטיות בגיל כ"כ צעיר.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 יוני 2005, 22:26

אורנה, אני מסכימה כללית על הרעיון שלגוף יכולת ניקוי והגנה טבעיים, אבל מה עם האויר הלא טבעי בו אנחנו חיים (למשל בתלאביב) שיכול ללכלך, ואף לשבש את מנגנוני הנקיון הטבעיים (אולי)?

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי אורנה_שפרון* » 10 יוני 2005, 10:29

תמר,
למה כן לרחוץ תינוקות? מה הם מתלכלכים? הם מלוכלכים? לגוף יש מנגנון הגנה ושמירה על העור שפועל מצויין אם אנחנו לא פוגמים בו. את זה תמיד כדאי לזכור. אפילו בקיץ, תינוקות יונקים קטנים שלא מתרחצים לא מדיפים ריח רע. לדעתי אם הם כן מדיפים ריח לא טוב, כדאי לבדוק את התזונה של האם.
בכל מקרה, שימי לב שלשתן שלהם אין ריח, וגם הריח של הקקי הוא עדין. את התוסיק אפשר לנקות במטלית לחה, ובסוד אני אומרת לך - (ואולי יהיו כאלה שנורא יזדעזעו) אפשר גם לנקות את הטוסיק של התינוק מהחיתול הרטוב מהשתן שלו. וכל זה כמובן לא רלוונטי אם את בגישה של "בלי חיתולים".

בכל אופן, עד בערך גיל שלושה חודשים אין מה לרחוץ את התינוק. אז כשהוא מתחיל לייצר קשר באופן יותר ברור, שהוא מתחיל להרגיש את הגוף שלו, שהוא כבר קצת מכיר את העולם, שהוא יכול "לשחק" עם המים אז אפשר להתחיל לרחוץ.

אבל - גם אז זה ממש לא נחוץ. ברוב הפעמים שרוחצים תינוקות קטנים זה בשביל לעשות לאמא הרגשה טובה. כי האמא מאמינה שאחרי הרחיצה מרגישים טוב וכאלה. או כי היא חושבת שרחצה מנקה את הגוף, ותינוק צריך להיות נקי.

אז בררי לעצמך היכן את נמצאת בכל הסוגיה הזאת,
ואני מזכירה שוב, שהכי חשוב שאת תהיי שלמה עם ההחלטה ופחות חשוב מהי.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי עירית_לוי » 10 יוני 2005, 00:01

גם בדף טלק ותינוקות יש מידע שיכול להיות רלוונטי לך {@

אני בגיל הזה הייתי כל הזמן מנגבת להם את הצוואר במגבונים לחים
אני הייתי ממליצה לך להמנע ממגבונים.
החיסרון שלהם הוא שהחומר בהם הם ספוגים (גם אם הם נטולי אלכוהול) נשאר על העור אחרי השימוש ועשוי להחמיר את הגירוי והפריחה, מה גם שטרם נתקלתי במגבונים שמכילים רק חומרים טבעיים.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי אמא_לשלושה* » 09 יוני 2005, 23:52

תמר, אני בגיל הזה הייתי כל הזמן מנגבת להם את הצוואר במגבונים לחים, היום יש כל מיני סוגים של מגבונים ללא לאכוהול, על בסיס טבעי וכו'. כמו כן כמו עוד המלצות שקיבלת יש כל מיני סוגים של שמנים שאפשר למרוח, הבלנום הרמל ממש מעולה.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי שירה_חדשה* » 09 יוני 2005, 16:07

אורית, תודה על ההפניה. אחפש מידע שם.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי תזמורת_הים* » 09 יוני 2005, 15:53

תמר, ראי גם רחיצת תינוק (בין השאר עוסק במתי כדאי להתחיל לרחוץ את התינוק).

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי שירה_חדשה* » 09 יוני 2005, 15:36

תודה על העצות. אנסה שמן שקדים.
אורנה, מאיזה גיל את כן מציעה לרחוץ במים?

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי עירית_לוי » 09 יוני 2005, 14:59

גם אני בדעה שרחיצות תכופות במים מסירות את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

ואם את כבר עושה לה אמבטיה, תוסיפי למים את שמן הרחצה 'בלנאום הרמל' (או כל שמן רחצה אחר), כמובן בלי סבון.
השמן הזה עושה נפלאות. אפשר למרוח אותו גם ישירות על העור.
אצלינו עד גיל שנה הוא החליף לחלוטין את הסבון.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי נועה_בר* » 09 יוני 2005, 14:56

גם לנו היתה בעיה כזו, עם כל התופעות הנלוות שאותן את מתארת.
שמן שקדים על צמר גפן, כך ניקינו.
היה הרבה אודם ומרחנו בייבי-פסטה קמומיל, היום אני יודעת שיש משחות טובות יותר כמו הקלנדולה של וולדה.
רק שאין לי נסיון איתה.
כשאת מניחה אותה על הברכיים והיא שוכבת על הבטן ומרימה קצת את הראש זה יכול להיות נוח לנקות.

עד היום, גיל שנתיים, הצוואר תופס לכלוך רב, בקפלים.( ואין לה עודף סנטרים )

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי אורנה_שפרון* » 09 יוני 2005, 13:40

עיסוי של הצואר בשמן. לא שמן תינוקות - שמן על בסיס טבעי.
אני תמיד השתמשתי בשקדים. אבל המבינים בשמנים יוכלו לתת עוד הצעות.

וגם - לעניות דעתי, דוקא לא לשטוף במים. בגיל כזה אני עדיין לא רוחצת בכלל. והגוף של התינוק מפריש את מה שמפריש ומגן על עצמו מכל מיני מריעין בישין.

ניקיון קפלי צוואר התינוק

על ידי שירה_חדשה* » 09 יוני 2005, 09:18

לגורוק, היום בת שבעה שבועות, נרקב הצוואר...
בלי עין הרע,הילדה תופחת ומגדלת סנטרים וקפלי צוואר לרוב.
בתוך הקפלים מתחבאים עוד קפלים ובתוכם נאגר חלב.
למרות שאני מגיעה לשכבות הנסתרות,שוטפת (במים וסבון של Bubchen) ומנגבת היטב,
החלב מחמיץ, ויש כמה מקטעים אדומים בקפלים הממש עמוקים.
יש פתרון?
אני מניחה מהכרותי אתכם שראשית די עם הסבון. טוב. נכנעת מראש. הנה הולכת לשטוף בלי.
ומה חוצמזה?
להכין מזה גאודה?

חזרה למעלה