סטריפינג בעד נגד

שליחת תגובה

הכלי יכול להכיל ולשמור את תוכנו, ובכל זאת מתחדש מרגע לרגע, במיוחד באביב
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: סטריפינג בעד נגד

סטריפינג בעד נגד

על ידי דרדרית_בין_החוחים* » 25 אוקטובר 2017, 23:16

סטריפינג זה כואב מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ממש. ברמה של כאב הלידה.
והרופאה שעשתה לי את זה טענה שאם זה לא כואב זה לא עובד...
לא כל כך מאמינה לזה.

ולי גם נפקעו המים עקב הסטריפינג, והכל קרה נורא מהר והיה מבלבל ומלחיץ,
ונורא שונה מהלידות הקודמות שהתחילו באופן טבעי והדרגתי...

אחר כך נסענו לבית חולים, התפתחו צירים די מהר והיתה לידה טובה מאוד (עם אפידורל)
אבל הסטריפינג נשאר כטראומה שלא מסכימה לעבור שוב!

ותוהה לעצמי למה לא עצרתי את הרופאה באמצע, רק ביקשתי הפסקה, ונתתי לה להמשיך.
ואפילו שהיא חברה שלי. לא חלפה במוחי האפשרות לעצור את הפרוצדורה.
אוף, ככה זה מול הסמכות הרפואית העליונה.

סטריפינג בעד נגד

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אוגוסט 2014, 10:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

סטריפינג זה כואב מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולא עזר לי בכלל, רק עשה צירונים שבאו והלכו - ולא עזרו לסטריפינג לא ההליכות, לא השמן קיק ולא הרפלקסולוגיה.

סטריפינג בעד נגד

על ידי נעמה_א* » 07 יוני 2013, 12:39

זירוז נוסף זה קיום יחסי מין בצורה אובססיבית. בזרע יש את הפרוסטגלנדינים שמרכחים את צוואר הרחם. אם לא הייתה ירידת מים כמובן.....
גם לא אובססיבית עשוי להשפיע.
ובמקרה של ירידת מים גם אוראלי עוזר.

סטריפינג בעד נגד

על ידי נובה* » 07 יוני 2013, 09:48

זירוז לידה אפשר לעשות גם ע'י עיסוי פטמות. עיסוי של דקה והפסקה של 3-5 דקות. העיסוי צריך להיות חזק רצוי עם שמן למניעת חיכוך ופציעה של העור.
סטריפנג כדאי לעשות רק כשיש איום של קיסרי ולדעת מראש מה הולכים לעשות כדי שאפשר יהיה להרפות. בעיקרון זו הפרדה של הקרומים. לא תמיד גורם לצירים אבל לפעמים מאוד כואב.
הרבה פעמים נעשה ללא רשות ולכן תמיד כדאי לשאול לפני שמורידים את התחתונים לשם מה מורידים. חשוב לברר ולא להיות מופתעת.

זירוז נוסף זה קיום יחסי מין בצורה אובססיבית. בזרע יש את הפרוסטגלנדינים שמרכחים את צוואר הרחם. אם לא הייתה ירידת מים כמובן.....

סטריפינג בעד נגד

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יוני 2013, 00:56

אחרי יומיים יש מצב שיהיהו למ צירים לאחר ה׳ סטריפינג ?

סטריפינג בעד נגד

על ידי סטריפינגאית_מנוסה* » 08 אוגוסט 2012, 17:39

5 פעמים סטריפינג ב 3 לידות.
פעמיים ללא השפעה. פעם שלישית (באותה לידה) הצירים התחילו תוך חצי שעה.
בפעמים האחרות- כמה שעות.
אגב, אם יש פתיחה של 3-2 ס"מ זה לא כואב בכלל.

סטריפינג בעד נגד

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 אוגוסט 2012, 14:09

אצלי בשבוע 42 היו צירים ונעלמו. אחרי הסטריפינג לקח משהו כמו 3-4 שעות עד שהצירים התחדשו, וכעבור 15 שעות מהסטריפינג ילדתי (בקלות יחסית). הסטריפינג כאב, אפילו מאוד כנראה כי הפתיחה הייתה קטנה. אבל אחרי זה הייתה אחלה לידה. ולא היה שום דימום אגב, למרות שהזהירו אותי לצפות לזה.

סטריפינג בעד נגד

על ידי מאיה* » 06 אוגוסט 2012, 16:35

אני סרבתי היום לסטריפינג. .. הרופא במעקב עודף רצה לעשות זאת מבלי להסביר ואני הבנתי לבד... כרגע בשבוע 40+3 ומעדיפה טבעי!!! חיכיתי עד עכשיו שהכל יקרה באופן עצמאי אז למה לגעת סתם???

סטריפינג בעד נגד

על ידי ולריה_י* » 09 פברואר 2012, 11:02

ולהלן ההתנסות שלי-
הטיפול עצמו כואב, פחות מהצפוי אבל בהחלט כואב, הרופאה אמרה שיש סיכוי של 50% שתתפתח לידה ב-48 שעות הקרובות. מה שקרה ב-48 שעות, הוא שלאחר 48 שעות עבר לי הכאב מהסטריפינג... שום לידה... היה לי לחץ אדיר ותחושה שאני לא יכולה לסחוב יותר ושזה בטוח יקרה כל רגע, וזה דווקא לא קרה, סתם הרגשה מגעילה.
אז נגד.

סטריפינג בעד נגד

על ידי ולריה_י* » 13 ינואר 2012, 17:09

מישהי יכולה לכתוב כמה זמן לקח מהסטריפינג להתחלת צירים? חשוב לי נורא... תודה מראש!

סטריפינג בעד נגד

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ספטמבר 2011, 15:28

עברתי סטריפינג בשבוע 42+2 ילדתי 42+4 לגבי הפעולה עצמה לא כאבה באופן חריג פחות מבדיקת פתיחה בפתיחה 1.5 שכאבה מאוד
הרגשתי באתו ערב לחץ בבטן למחרת אחהצ התחילו צירים מחזוריים וכואבים אחת ל5 דקות ומהר התקדמו לכל 3 דקות כשאני עדין בפתיחה של 1.5-2
אני שואלת את עצמי ומנסה לברר האם הסטריפינג הוא הסיבה לאינטנסיביות הזאת. זו הרגשה אבל אין לי שום דרך לדעת.
ילדתי ב4 לפנות בקר

סטריפינג בעד נגד

על ידי לוטם_מרווני* » 03 דצמבר 2006, 20:28

מה שלומך? מאחלת המשך בדרך רכה ומעצימה@}

סטריפינג בעד נגד

על ידי מיצי_הריונית* » 03 דצמבר 2006, 18:43

יש לי המון מה להגיד נגד סטריפינג, שבלידה הקודמת (בביה"ח) עשו לי בלי לבקש רשות, דיממתי מאוד והרגשתי שכל הגוף נסגר והלידה רק מתעכבת יותר... אבל כנראה שזה כבר לא רלוונטי.
מקוה שימשיכו הצירים כך
דברי אל הבטן וגם קפיצות, העיקר להיות בתנועה... ושתהיה לידה קלה.

סטריפינג בעד נגד

על ידי אומה_לי* » 03 דצמבר 2006, 18:13

אני מתרגשת כולי....

שיעבור בשמחה, בשלום, בפשטות
שלכם אומה לי

סטריפינג בעד נגד

על ידי אורי_ה* » 03 דצמבר 2006, 16:00

שיעבור בשמחה, בשלום, בפשטות.

סטריפינג בעד נגד

על ידי יעלי_לה » 03 דצמבר 2006, 11:16

בהצלחה ותעדכני...!
@} @} @}

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_נוסעת_מאחרת_ללדת* » 03 דצמבר 2006, 09:24

לכל העונות הנפלאות - תודה על התמיכה!!! ועל שהזכרתן לי שאני יודעת מה אני רוצה!!!

הנני לבשר שהצירים החלו באופן ספונטני, בלי סטריפינג ובלי שהספקתי לקפוץ משום עץ (בינתיים....)
כרגע, שזה אמצע הלילה ( :-/ ), אנו עומדים על ציר לכל 7-8 דקות בדרגת קושי מדיום (ואם זה לא המדיום - איפה פה מחלקים אפידורל?????) ובעיקר אני נזכרת בלילות השמירה בצבא - כשאת כל כולך מתה לישון וצריכה לפטרל (כל 15 דקות??) ומצליחה באופן לא יאמן לנקר תוך כדי הליכה ושיחה במכשיר הקשר...
ZZZ
תחזיקו אצבעות
אוהבת אתכן.

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_לביאה* » 02 דצמבר 2006, 18:13

גם בעיני.
תראי, כל עוד את עושה מעקב הריון עודף והוא תקין, לדעתי את יכולה לחכות גם יותר מיומיים.


מזכירה - סטריפינג ניתן לבמע רק אם יש מעט פתיחה שמאפשרת להעביר אצבע פנימה.
אמנם שיטה לזירוז, וטבעית, אולם זאת עדיין מניפולציה על הלידה . נכון שעדיפה על מתן פיטוצין וכד' , אבל הייתי מנסה כמה דברים קודם.

סטריפינג בעד נגד

על ידי תזמורת_הים* » 02 דצמבר 2006, 15:19

לא זוכרת :-)

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_נוסעת_מאחרת_ללדת* » 02 דצמבר 2006, 14:25

לעלות על עץ ולקפוץ למטה
|עץ|
משתלב עם התוכניות של בן השנתיים וחצי שלי...
כמה צחקתי!! :-D
הוא רציני??

סטריפינג בעד נגד

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 דצמבר 2006, 11:52

לעלות על עץ ולקפוץ למטה
מדליק!
משתלב עם הפנטזיה שלי בהריון עם הקטנה ללדת ביער.

סטריפינג בעד נגד

על ידי תזמורת_הים* » 01 דצמבר 2006, 21:42

התזמורת זו אני :-) כתבתי ממחשב אחר.

תראי, כל עוד את עושה מעקב הריון עודף והוא תקין, לדעתי את יכולה לחכות גם יותר מיומיים.
עצה של המדקר שלי: לעלות על עץ ולקפוץ למטה :-) לא נסיתי אבל הבנתי שבהוואי זו ה שיטה לזירוז.

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_נוסעת_מאחרת_ללדת* » 01 דצמבר 2006, 21:00

כן, אבל תמיד דמיינתי שהלידה הזו כן תתפתח באופן טבעי, ואני אלד באלגנטיות אל צלילי התזמורת :-) ואף אחד לא יתערב לי, גם לא בצורה נעימה וידידותית למשתמש....

נו, טוב, לא יכולתי להתאפק, רעיון התזמורת עשה לי את זה

סטריפינג בעד נגד

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 דצמבר 2006, 18:55

אני בעיקר קולטת מכאן כמה גדולים ההבדלים בין מיילדות הבית.
וגם בין הלידות. לא כל לידה מתפתחת באופן טבעי, כשהמיילדת יושבת ושותה קפה בצד :-)

<תזמורת>

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_נוסעת_מאחרת_ללדת* » 01 דצמבר 2006, 17:56

תודה תודה תודה לכל העונות!

בינתיים החלטתי לדחות בעוד יום את הסטריפינג וללכת ללגום שמן קיק עד כלות.... :-9

שוב תודה, זה כל כך נעים לקבל כאלו תשובות ענייניות ותומכות (מקווה שאני לא משתפכת פה מדי)

סטריפינג בעד נגד

על ידי תבשיל_קדרה* » 01 דצמבר 2006, 16:03

אני בעיקר קולטת מכאן כמה גדולים ההבדלים בין מיילדות הבית.
כמו ההבדלים בין מחנכים ביתיים שעושים אנסקולינג לאלה שעושים school-at-home.

האם זו גם גישתך? כלומר - האם את והמילדת שלך רואים את הדברים באופן דומה?

סטריפינג בעד נגד

על ידי g_a_n_i* » 01 דצמבר 2006, 15:18

ראשית לכל, להקשיב לחושים שלך זה תמיד נכון:-)
הריוני האחרון התמשך למדי ובסופו סירבתי לכמה הצעות עדינות (תרתי משמע) כי הרגשתי שהתינוקת הזו צריכה את הימים שעוברים, לא רציתי לדחוק בה, וידעתי שגופי יודע ללדת ולא זקוק לעזרה.
עם זאת, גמני התקרבתי אל הגבול ואל מול האיום לביטול לידת הבית - זה ממשי? 42+1 המיילדת מבטלת? לא העזתי לשאול- הייתי בוחרת באמצעי זירוז מהסוג העדין יותר: דיקור, שמן :-S או אפילו סטריפינג. שמעתי סיפור טוב עם שיאצו לפני שבועיים. מאמינה שהם כולם עדינים מספיק כדי שאם אין זה לחלוטין לא מתאים - זה לא יקרה.
בהצלחה!

סטריפינג בעד נגד

על ידי אורי_ה* » 01 דצמבר 2006, 13:34

סטריפינג כדי לאתחל לידה נשמע לי ממש מוזר
דוקא לא מוזר. אפילו די מקובל. כשהייתי בשבוע 42, עם מוניטורים לא מצויינים ורצו לתת לי פיטוצין, סרבתי בכל תוקף.
שאלתי אם יש לי אלטרנטיבה והרופא שלי הציע סטריפינג. הסכמתי (בעיקר כי לא רציתי התערבויות גדולות מזו).
עשו לי סטריפינג פעמיים, וזה אכן התחיל לידה. איטית, אבל בתנועה.
זה היה כואב, אבל במידה סבירה.
בדיעבד- חד משמעית זה החליף זירוזים רפואיים אחרים והתערבותיים יותר.

סטריפינג בעד נגד

על ידי תזמורת_הים* » 01 דצמבר 2006, 09:22

סטריפינג כדי לאתחל לידה נשמע לי ממש מוזר.
כשאני נכנסתי לשבוע 42 עם ראש גבוה ושום פתיחה, המיילדת דברה על שמן קיק כמוצא אחרון, אם לא יתחילו צירים עד סוף שבוע 42, והמליצה בינתיים על דיקור סיני.
בסופו של דבר הלידה החלה מעצמה בשבוע 41+3 בערך.
במהלך הלידה המיילדת (מיילדת בית שהגיעה אתי לבתי החולים כמלווה, כי הלידה החלה עם דימום ולא יכולתי להשאר בבית) עשתה לי סטריפינג כדי לקדם אותה. זה לא כאב יותר מבדיקה פנימית אחרת. היא עשתה את זה כשאני עומדת ולא שוכבת, זה מן הסתם עזר. כיוון שהלידה לא התקדמה היטב, והייתי עם ירידת מים ודימום ואיומים בפיטוצין בלי אפשרות להשתהות, הסטריפינג היה החלטה נכונה, לדעתי. זה אכן קידם את הלידה ומנע צורך בזירוז מלאכותי.

סטריפינג בעד נגד

על ידי טלי_מא* » 01 דצמבר 2006, 07:21

בספר sr]The Thinking Woman's Guide 1 12[/po]/103-4427934-1183008?ie=UTF8&s=books
המסקנה שלה היא שסטריפינג זה בסדר אם עושים אותו מאוחר, כדי להניע לידה שנתקעה.
לפי המחקרים שהיא מביאה אין טעם בסטריפינג כדי לזרז לידה והוא אף עשוי לגרום לבעיות מאוחר יותר.

גם לדעתי את צריכה להקשיב לחושים שלך ולא לעשות את זה.

תקראי ב הריון בשבוע 41, בינתיים
:-)

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_נוסעת_מאחרת_ללדת* » 01 דצמבר 2006, 02:45

תודה לכולכן, זה ממש מחמם את הלב שיש מי שעונה.

כן, היא הציעה סטריפינג רק בגלל השבוע המתקדם בטענה שלשיליה יהיה קשה להזין את התינוק ככל שעובר הזמן. ביררתי וביררתי ויש דעות לכאן ולכאן בעניין. היא מיילדת בית מאוד מאוד מנוסה ואני מעריכה את דעתה מאוד.
הבעיה היחידה היא שמשום מה פשוט לא בא לי שום התערבות.
הלידה הראשונה היתה בניתוח קיסרי ובלי שאפילו התחילו צירים (סיפור ארוך, זה לא היה ממש מתוכנן אבל לא רחוק מזה) אז אין לי מושג אם יש קשר בין הדברים.

עוד לא בדקנו פתיחה, כך שזה יחכה ליום הסטריפינג.
בינתיים ניסיתי: סקס (בחודש תשיעי+ :-P ), עליה במדרגות, הליכה, מרדף בלתי פוסק אחרי בן השנתיים וחצי,
ולמחר אנחנו מתכננים עיסוי פטמות (3 שעות!?!?!? :-S ) וחצי יום של שקט בשבילי. נראה מה יהיה.
אה, היא גם הציעה שמן קיק ואני תוהה האם ליטר חלב לא יעשה את העבודה....

העניין הוא שאני באמת לא כלכך מאמינה בזירוזים באשר הם. אולי זו אמונה שכדאי לזנוח להפעם... זה הרי סתם תחושה ולא תורה מסיני.

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמת_וצדק* » 01 דצמבר 2006, 01:25

אני עברתי סטריפינג פעמיים כדי לזרז התחלה והתקדמות של צירים כשהתברר שיש לי מיעוט מי שפיר (בשבוע 40). זה לא כל כך כואב ואכן הצירים התחילו אחרי הסטריפינג הראשון והתקדמו במהירות אחרי הסטריפינג השני (יום אחרי יום), כך שייתכן מאוד שזה הציל אותי מפיטוצין.
הדבר היחיד שיש לי לומר נגד זה שלאחר הסטריפינג נוצרה אצלי רגישות גדולה בצוואר הרחם, עד כדי שבחדר הלידה לא הסכמתי שיבדקו לי את הפתיחה, כי זה פשוט כאב תופת. אני לא יודעת בוודאות שהרגישות נוצרה בגלל הסטריפינג, אבל כך נדמה לי.
בהצלחה!!!

סטריפינג בעד נגד

על ידי יעלי_לה » 30 נובמבר 2006, 22:12

אני עברתי סטריפינג בעיצומה של לידה שהתארכה מאוד (מאוד..... מאוד). לא ממש כאב. הרגיש כמו בדיקה רגילה בנרתיק (כמו שבודקים פתיחה, רק קצת יותר ארוך).

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_לביאה* » 30 נובמבר 2006, 22:06

לא יודעת למה אבל יש לי התנגדות עצומה לרעיון
יש ספק - אין ספק.
תסמכי על עצמך.
ניסית זירוזים אחרים טבעיים?
בדקת אם משהו פנימי אולי מפריע ללידה להתחיל?
לידה ראשונה / שניה....?
ואם המיילדת רוצה לעשות סטריפינג - אז כמה פתיחה יש וממתי?

סטריפינג בעד נגד

על ידי אשה_לומדת* » 30 נובמבר 2006, 21:48

היי,
אני עברתי סטריפינג בבדיקה נרתיקית בשבוע 41 + כשנסעתי לחדר מיון של ליס לבדיקה שיגרתית. לא כאב לי פיזית, פשוט הרגיש לא נעים במיוחד שרופאה שביצעה בדיקה לא אמרה לי שהיא מתכוונת לעשות סטריפינג>:(

לא יודעת למה אבל יש לי התנגדות עצומה לרעיון
לדעתי את צריכה להקשיב לחושים שלך ולא לעשות את זה. אני יודעת שקשה לחכות, אך תינוק יודע מתי הוא צריך להיוולד ולא צריך להתערב בתהליך, כמובן בתנאי שהכל בסדר.
למה מיילדת רוצה לעשות סטריפינג? רק בגלל השבוע מתקדם של הריון או יש עוד מהשהו?

סטריפינג בעד נגד

על ידי אמא_נוסעת_מאחרת_ללדת* » 30 נובמבר 2006, 21:12

הי לכולן,
סטריפינג....
אומרים שזה נורא נורא כואב... אבל אני בשבוע 41+4 ומיילדת הבית נתנה לי עוד יומיים (בלי לחץ) והבטיחה שתהיה עדינה ושמעולם לא הכאיבה. לא יודעת למה אבל יש לי התנגדות עצומה לרעיון, לדחיפת הידיים (העדינות שלה, יש לציין :-) ) ולהתערבות.
וברור לי שלגשת לזה ככה זה מתכון בטוח לכאבים.

מצד שני, אני כבר באמת ה ר ב ה זמן בהריון (למה אין אייקון של סמיילי עם בטן?) ואולי זה מה שצריך לעשות. ואני סתם מתפנקת (ופחדנית)

מישהי עשתה, עברה, יודעת - ויכולה לחלוק איתי קצת חוויות ביומיים הקרובים?? בבקשה...

<אמא נוסעת מרימה עיניה אל המרגיעון ומגלה: בראשית זה עכשיו . נפלאות דרכי הטכנולוגיה....>

חזרה למעלה