עבודה בספא התייעצות

שליחת תגובה

כאשר ההורים ניזוקים, קל וחומר ילדיהם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: עבודה בספא התייעצות

עבודה בספא התייעצות

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ינואר 2020, 06:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היה לי ממש מעניין לקרוא אתכן וללמוד מנסיונכן.תודה.יום חמים

עבודה בספא התייעצות

על ידי מיכל_אשחר* » 06 נובמבר 2015, 09:18

נטלי,
אני שמעתי על סביבות 5500 במלון די ידוע,
דווקא שם התנאים טובים אבל זה יוצא מן הכלל.
חשוב לומר שבד"כ יש גם טיפים שמוסיפים קצת,
ובד"כ עובדים עוד קצת בפרטי אז זה מוסיף קצת.

אם את רוצה לעבוד רק פרטי אז כמובן שהתגמול לשעה הוא יותר גבוה, אבל צריך לעבוד הרבה על שיווק, להחזיק קליניקה על כל המשתמע מכך (שכירות, כביסה, ניקיון), רואה חשבון (או למלא את הדוחו"ת לבד שזה די הרבה זמן), ביטוח מקצועי... אם את נוסעת לאנשים הביתה, אז צריך לקחת בחשבון את זמני הנסיעה והדלק.
יש כאלה שעושים את זה, מתפרנסים ונהנים, הם לא רבים.

עבודה בספא התייעצות

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 נובמבר 2015, 00:24

סכום כזה תקבלי בספא רק אם תעבדי מהבוקר עד הערב כל יום.

אבל בפרטי בהחלט אפשר להגיע לסכומים גבוהים אף יותר.

אבל מה שבאמת חשוב והשאלה שתשאלי את עצמך
האם את באמת אוהבת את תחום העיסוי

עבודה בספא התייעצות

על ידי ענבל_נתן_בר* » 14 ינואר 2015, 17:37

לדעתי לא מגיעים לסכומים כאלה מעיסוי, והתנאים לרוב גרועים ממש. אבל אני לא מעסה רק מכירה כמה כאלה...

עבודה בספא התייעצות

על ידי נטלי* » 12 ינואר 2015, 22:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מעוניינת גם לעסוק בזה...
היתי רוצה לשאול ברשותכן ,
1- מה לומדים על מנת להיות מעסה במקום כגון יערות הכרמל ? עיסוי רפואי ?
2- האם זה משתלם ? היום אני עוסקת בניהול ברדת אופנה , מרוויחה בדר"כ 8000 שח ... יש אפשרות לקבל איזה שהוא קנה מידה לשכר?

עבודה בספא התייעצות

על ידי דיאנה_בר_לב* » 04 אוגוסט 2009, 01:13

חזרתי ורואה שהרבה דברים עלו...אוסיף מהחוויה האישית שלי.
מסכימה עם עננים בקפה לגבי ההבדל-בספא הדגש הוא אכן על עונג,פינוק,שהמטופל יצא עם תחושת בדיוק זה מה שהייתי צריך!
אני מאד נהניתי מזה,יש בזה משהו משחרר כמטפלת,אני לא צריכה עכשיו לפתור את הבעיה,ואי אפשר כלכך לאכזב.זה משהו קליל מבחינתי.
הצד השני של זה הוא כמובן חוסר העמקה,לפעמים מטופל לא רוצה לשמוע את התובנות המדהימות שלך \-:
ולגבי המסגרת עצמה יש כמה דברים-
התשלום הנמוך יחסית-נזכרתי במשהו שאמר לי פעם מנהל ספא "אני הלקוח הכי גדול שלך" מה שנכון ברמה מסויימת.
הספא מספק למטפל לקוחות באופן שוטף מה שמשחרר אותו משיווק,תיאום,גבייה,ועוד וגם מקום לטיפולים.
יש גם אפשרות להיות שכירה או עצמאית,שווה לך לחשוב מה עדיף לך מבחינה זו ולחפש לפי זה.
מה שלי היה הכי קשה זה הזמנים-יכולים לבקש ממני לשריין ימים קבועים,אבל לא להתחייב על האם תהיה עבודה באותו יום או לא.
וכך יצא שלא ידעתי כמה שעות אני עובדת,והאם בכלל עובדת באותו יום-עד ממש ערב לפני.
במצב הזה גם ההכנסה בלתי צפויה לחלוטין...
זה לא מתוך רוע לב אלא הם באמת לא יודעים.במקום שבו יש אפשרות להיות שכירה זה מן הסתם לא יקרה.
מקווה שחידשתי משהו,ושזה עזר.בכל מקרה זה כלכך אישי,
הייתי ממליצה לך פשוט לנסות,ללכת ולראות,להרגיש מקומות פוטנציאליים אולי להתיעץ איתנו בטלפון לגבי מקומות(שלא יהיה פה כתוב נראה לי פחות מתאים)
בהצלחה

עבודה בספא התייעצות

על ידי לוטם_מרווני* » 03 אוגוסט 2009, 14:35

נדחפת לשיחה... מעניין לי מאוד הדיון שלכן. תודה על התובנות שאספתי על הדרך...
גמאני. מעלה מחשבות.

עבודה בספא התייעצות

על ידי עננים_בקפה* » 03 אוגוסט 2009, 11:53

למה להדחף, כנסו בסבבה :-) יש מספיק מקום לכוווולם

עבודה בספא התייעצות

על ידי תל_מה* » 03 אוגוסט 2009, 11:50

נדחפת לשיחה... מעניין לי מאוד הדיון שלכן. תודה על התובנות שאספתי על הדרך...
גם אני (-:

עבודה בספא התייעצות

על ידי אלנור_יה* » 03 אוגוסט 2009, 07:22

נדחפת לשיחה... מעניין לי מאוד הדיון שלכן. תודה על התובנות שאספתי על הדרך...

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 03 אוגוסט 2009, 07:17

:-)

תודה שוב!

עבודה בספא התייעצות

על ידי עננים_בקפה* » 03 אוגוסט 2009, 06:32

אצלינו היו מדים שהורכבו ממכנסיים וחולצות מעטפת. לא סקסי, אבל גם לא קליני. בכל זאת ספא ולא קופת חולים.בהרבה מקומות מקובל פשוט בגדים לבנים או מדים שהם חולצה ומכנסיים בצבעי הלוגו. אני אישית לא היתי נכנסת לטיפול בגופיית ספגטי שקופה ושרוולים מתנפנפים מטעמי נוחות אבל טייץ וטוניקה בהחלט באים בחשבון. אם יש לך שער ארוך כדאי שיהיה אסוף ולא יגע במטופלים (כבר היתי במקומות בהם מטפלים משאירים את השיער פזור. אני לא נהניתי מהמחשבה ששיער של מישהוא נוגע בי) וכן נעליים סגורות. לא כולם חייבים להיות שותפים לשיגרת טיפוח כף הרגל או העדרה :-) .
כשאת באה לראיון עבודה בספא תקפידי על צפרניים קצרות בלי לק. מבחינתי כשהיו מגיעות מסז'יסטיות עם צפרניים ארוכות ואומרות שהן עושות מסג' "מטריף" זה בערך היה סוף הראיון :-)

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 02 אוגוסט 2009, 22:49

עוד משהו. מה בקשר לקוד לבוש? אני יודעת שביערות הכרמל יש להן מן חלוקים לבנים א- מיניים שכאלה ומקצועיים לעילא. מצד שני, רק השבוע ראיתי צילום מתוך חדר טיפולים בספא תל אביבי שבו המטפלת לבשה גופיה לבנה פוטוגנית ומכנסי שרוואל לבנים, כנ"ל.
ונעליים סגורות או שמותר להראות אצבעות רגליים? מה היה אצלכם?

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 02 אוגוסט 2009, 22:24

הנחרצות בסדר גמור. הבנתי את כוונתך ופתחת לי כיוון מעניין ויעיל של מבט על הקושי שלי.
אני בכל מקרה חושבת שזו בדיוק ההזדמנות שלי ללמוד לא לפחד מסיטואציות שיש בהן צורך להגדיר גבול... ומסכימה איתך בקשר ללימוד שיש בעבודה בספא- פשוט לעבוד. לעבוד פשוט.

עבודה בספא התייעצות

על ידי עננים_בקפה* » 02 אוגוסט 2009, 22:00

בקשר לשכר יש כמה דרכים להיסתכל על זה.

קודם כל לשחרראת המחשבה שמרויחים עליך את ההפרש בן מחיר הטיפול לשכר שאת מקבלת. ההוצאה הגבוהה ביותר של ספא היא על המטפלים שלו כולל עלויות נוספות של ביטוח מיסים וכ"ו. מה שנישאר כרווח הוא בסביבות ה15%. זה כבר מוריד חלק מהמירמור.

דבר נוסף והוא כבר בינך לבין עצמך, העבודה בספא מלמדת אותך שיעורים בשני מישורים שונים.
מישור אחד הוא המישור המיקצועי. הניסיון המקצועי שרוכשים בספא בכל הקשור ליחסי אנוש ויחסי מטפל מטופל מתבטא אחר כך בקליניקה הפרטית בכסף.
שיעור נוסף הוא שיעור לאיזון האגו. שיעור בשליטה עצמית וביכולת האמיתית להכיל כל אדם באשר הוא ללא הציפוי המרכך של 180 ש"ח. בפונה יש סדנאות בהם תשלמי הרבה כסף ולא תלמדי את השיעור באותה היעילות ולאותו העומק.

לגבי גבולות עם גברים.
אני כאחראית לא היתי מקבלת מטפלת שלא מוכנה לעבוד עם גברים. בעיני זו הפליה על רקע מיני וגם חוסר מקצועיות. מטפלת שלא מסוגלת להיות זו שמובילה את הטיפול ואת הסיטואציה היא מטפלת גרועה שלא יודעת לקרא את המטופל שלה. מצד שני הגיבוי שלי למטפלות ומטפלים שהוטרדו היה אבסולוטי והדבר הובהר להם עוד בפגישה הראשונה. אחד הדברים הגרועים שיכול לקרא לספא זה שם של מקום סליזי. זה לא מעלה את הרווחים מסיבה פשוטה, רוב האנשים שבאים לספא רוצים להרגיש בטוחים. אשה רוצה לחשוב שבעלה נהנה ממסז' ולא לדאוג לשאלה האם יש בסוף הרפיה, וגבר רוצה שאישתו תצא מטיפול מרוצה מספיק כדי להיכנס איתו למיטה ולא עם המסז'יסט. יש מספיק מוסדות המספקים שרותי מין כדי שאנשים אלו לא יגיעו לספא. ( רמז אם פקידת הקבלה נשאלת האם עושים אצלם משז' היא בדרך כלל תגיד שאין מקום :-))

גבול נוסף הוא גבול פנימי שלך. בחדר הטיפולים אני מטפלת, לא אשה, זו זהות פנימית שאינה משיכת את עצמה למיגדר מסוים ולכן מוציאה את עצמה זמנית ממשחק המינים. זה מסר שעובר באופן ברור מאוד למטופלים למרות היותו לא מילולי. זו הסיבה שקל לך לשמור על גבולות עם גברים צעירים. מבחינתך הם לא אופציה ולכן כך גם את מבחינתם.

הטרדה מינית אינה קשורה למין אלא לשליטה. אם את בטוחה בכך שאת זו ששולטת על המצב בחדר הטיפולים הסיכוי שיקראו על כך תיגר קטן מאוד.

מקווה שעניתי ושהנחרצות של הדברים לא פגעה בך.

עבודה בספא התייעצות

על ידי דיאנה_בר_לב* » 02 אוגוסט 2009, 21:59

אליה,גם לי ניסיון רב מעבודה בספאים שונים בעברי הלא רחוק...
מוזמנת להתקשר או לכתוב,פרטים בדפבית.@}

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 02 אוגוסט 2009, 21:09

טוב, יש לי עוד כמה שאלות...
אני שואלת לדעתך כי התחברתי לדרך בה את רואה דברים וכי היא שווה בעיני...
ראשית בקשר לשכר: אני מבקשת לסשן 180 ש"ח וזה בגלל שאני בפריפריה. בתל אביב הייתי מבקשת 220 ש"ח, קרוב לוודאי. איך עושים את המעבר הפסיכולוגי ומסתפקים ב- 65 ש"ח לשעה? (אני מבינה לחלוטין את שיקולי הספא. מנסה למצוא את זווית ההסתכלות הנכונה עבורי, בנושא הזה)

וכעת לשאלות של אהבלה: נושא הגבולות בעבודה עם גברים- איך את, כמנהלת טיפולים, היית מתייחסת לבקשה של מטפלת, לא לעבוד עם גברים? יש בכלל אפשרות כזו? גיליתי בעבודה שהגבולות הרבה יותר ברורים כשבאים גברים צעירים ממני (אני לקראת 40, נשואה באהבה עם שתיים)
ומה קורה כשמגיע מישהו\ מישהי שאת מכירה ולא עלית על זה קודם?

ושוב תודה.

עבודה בספא התייעצות

על ידי עננים_בקפה* » 02 אוגוסט 2009, 13:51

בבקשה ובהצלחה

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 02 אוגוסט 2009, 13:48

תודה מקרב לב על ההשקעה! נתת לי המון מידע ותובנות עמוקות.
אני שומרת לי את הזכות להענות להזמנתך ולשאול שוב, כשאתחיל לעבוד...

היה לי העונג להכיר.

עבודה בספא התייעצות

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 אוגוסט 2009, 21:59

אליה, את יכולה לשלוח לי מייל. אשמח לעזור [email protected]

עבודה בספא התייעצות

על ידי עננים_בקפה* » 01 אוגוסט 2009, 20:30

אליה
תשובה קצת ארוכה ומקווה שתעזור.

בעיני ההבדל בין עיסוי טיפולי לעיסוי בספא הוא הדגשים השונים. בספא הדגש הוא על העונג שניתן להפיק ממגע מיומן ומהתחושה של מלך ליום שרוב הספאים מנסים לספק, וזאת בשונה מדגש על התהליך בעיסוי טיפולי. לדעתי שתי המטרות חשובות באותה מידה ולכן היתה לי תמיד תחושה של סיפוק כשאדם שהיגיע למסז מפוחד מעט ש"הולכים לפרק אותו" קם מהמיטה בסוף הטיפול מופתע מכך שהשרירים רפויים בלי שהוא סבל בתהליך. כמובן שמטופל שרצה עבודה עמוקה זכאי לקבל בדיוק את זה ולא קיצי-קיצי בגב. בקיצור תפקיד מעסה בספא הוא לספק את רצון הלקוח ולאו דוקא את הרצון של המטפל לתקן את העולם.

רוב המטפלים שפגשתי נהנו מהעבודה בעיקר בגלל המגוון של האנשים אותם פוגשים, הסיפורים השונים אותם שומעים, וגם מהחוויה של להיות מארח מסתורי מעט שיכול ללבוש דמויות שונות מול מטופלים שונים. כמובן שיש ימים רעים, מטופלים מעצבנים, צוותי ניהול לא נעימים ושאר מרעין בישין אבל זה כמו בכל תחום אחר.

לגבי שכר, כל מקום לגופו, אבל בגדול נע בין 45 ל70 ש"ח לשעה פלוס טיפים. טיפ יכול לנוע מ0 ל100 וקשה לצפות כמה תקבלי וממי. לדעתי מקום שמכבד את עצמו ישלם בסביבות ה60 ש"ח. חשוב לבדוק לגבי נסיעות, ביטוח לאומי, ביטוח מקצועי, ושאר ירקות חוקיים כדי לא להיות במצב בו מסכמים איתך על סכום וסוים ובסוף את מקבלת בערך חצי.

הפסקות בין טיפולים ביום עמוס יכולות להיות קצרות מאוד ומספיקות רק בקושי לסידור החדר והכנתו למטופל הבא או הפסקה של שעות ביום איטי. גם כאן חשוב לבדוק, יש ספאים שמשלמים על הזמן הזה תשלום חלקי ובתמורה מבקשים ממך לעזור בתחזוקה שותפת של חדרי טיפול כמו מילוי שמנים סידור חדרים למטפלים אחרים קיפול כביסה ועבודות נוספות. זכותך לסרב לעשות עבודות אתו אבל אל תצפי לתשלום על ישיבה ללא מעש. הספא הוא קודם כל גוף כלכלי.

ספאים מסוימים מעבירים הישתלמויות למטפלים בסוגי טיפול חדשים וטכניקות ספציפיות שהספא רוצה לקדם. לרוב לא מקבלים תשלום עבור זמן ההישתלמות אבל זו עיסקה לא רעה כי את נחשפת לטכניקות חדשות וידע נוסף שבמצב אחר הית משלמת עלו כסף.

הטרדות מיניות, נושא טעון בכל מקום ובמיוחד בסיטואציה בה אחד הצדדים ערום למעשה. בררי עם עצמך מה גבולות הנוחות שלך ועימדי עלהם. רק עם תחתונים, בלי אבל מתחת למגבת, עם תחתונים ורק מתחת למגבת,כן ירך פנימית או לא, כן בטן או לא. חשוב בזמן העיסוי לשמור על מגע נטראלי ולהישתדל שחוץ מהידיים או החלקים הנחוצים לטיפול שום חלק גוף אחר לא יגע במטופל. ירך של מטפלת שתומכת בידו של מטופל שלא תיפול עלולה להיתפרש בצורה שונה מאוד ממה שאת התכוונת אלו. אותו כנל רכינה עמוקה מדי שחושפת חזיה, ובכלל חשוב לזכור שמה שטיבעי ומובן מאלו בעולם של מטפלי מגע עלול להיות פרובוקטיבי בעולם החיצוני. חיבוקים בסוף טיפול, מגע גופני בזמן שיחה, מבט מרוכז בעיניים, כל אלו עלולים להיתפרש באופן שיסב לך אי נוחות.
מעבר לזה, יש גם מטופלים שמראש מנסים להוביל את הטיפול או השיחה למקום מיני. הם לא רבים. אם נתקלת באחד עדיף בעיני לעזוב את החדר גם אם זה באמצע טיפול וגם אם זה יעלה לך במקום העבודה. אם יש ספק אין ספק. סמכי על תחושת הבטן שלך. בדרך כלל היא תספר לך מי מניאק ומי סתם אדם נחמד שמנסה לפתח איתך שיחה. כמובן שאת לא חייבת לענות על שאלות אישיות של מטופלים, אלא אם כן בא לך, ותמיד תמיד תמיד יש לך חבר/בעל מדהים ואתם מאוהבים עד השמיים גם אם אין זו המציאות.

לסיכום, אני אהבתי לעבוד כמעסה בספא, למעט ארועים בודדים החוויות שלי היו טובות והניסיון שצברתי בעבודה הזו הפך אותי למטפלת טובה הרבה יותר.

אם יש לך שאלות נוספות אשמח לענות

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 01 אוגוסט 2009, 18:35

היי,
אז מה בעצם אני שואלת: ראשית מה דעתך על העבודה הזו, של מעסה בספא- האם נהנית מהעבודה שלך? האם המטפלים האחרים נהנו?
וגם- כמה נהוג לשלם למטפל על עבודה כספא? האם לפי שעות או חישוב אחר? כמה שעות ברצף נהוג לעבוד? כמטפלת עצמאית, אני קובעת לעצמי את סדר היום שלי, לפי הדרישה והנוחות שלי, אז אין לי מושג איך אסתדר עם האינטנסיביות...

וגם- כל מה שבא לך לספר לי בנוסף. אני מאוד מאוד מודה לך!

עבודה בספא התייעצות

על ידי עננים_בקפה* » 01 אוגוסט 2009, 17:45

אליה
היתי אחראית מטפלים בספא במשך שנתיים. אם את רוצה כתבי לי

עבודה בספא התייעצות

על ידי אליה* » 31 יולי 2009, 22:25

יש לי שאלה:
אני שוקלת להתחיל לעבוד כמעסה בספא. יש לי את ההשכלה והכישורים. רק לא יודעת אם זה יתאים לי מבחינת האטנטנסיביות, האווירה ועוד. האם יש מי מבאי האתר, שהתנסו בעבודה הזו ויכולים לשתף בניסיונם? השאלה היא לגבי עבודה בספא ולא עבודה בעיסוי, אם הצלחתי להבהיר היכן ההתלבטות...
תודה רבה מאוד!

עבודה בספא התייעצות

על ידי אנונימי » 31 יולי 2009, 22:25

בעקבות שאלה שנשאלה ב-ככר השוק, נענתה חלקית ב-תשובות לשאלות אנונימיות מככר השוק, המשיכה לדף הבית של עננים בקפה, ו...עברה לכאן. :-)

בהצלחה למתעניינים. {@

חזרה למעלה