תקראו ואולי תתחרדו

שליחת תגובה

בשביל שיח טוב כל מה שצריך זה מעט מים, מעט אור ומעט רצון טוב. יד?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תקראו ואולי תתחרדו

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי ע_ע_ע* » 11 אפריל 2011, 09:44

_האם אפשר לאחד את זה עם הדף האם חדר הרחקה בבית ספר הוא חוקי (תחת שם אחר?)?
כן.
תחת שם אחר, ועוד שאלה - האם במדור חנ"ב או במדור חנ"ב והחוק?_

חנ"ב והחוק.
אבל תחת איזה שם?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי אני* » 14 מרץ 2011, 22:50

בן אדם מאוחר מידי לייצוג משפטי? אם אפשר, תוך התגייסות של כמה מתנדבים, למצוא עו"ד מומחה פרו בונו בשבילך, זה עוד יכול לעזור במשהו? עדיין מוטל צו איסור פרסום?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי עינת_ש* » 13 מרץ 2011, 23:37

אני מזועזעת- לא עלה בדעתי מעולם שכולאים ילדים במחסנים וחדרי ספורט כדי לקחת פסק זמן. אין גבול לטירוף..

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי טלי_מא* » 13 מרץ 2011, 08:32

האם אפשר לאחד את זה עם הדף האם חדר הרחקה בבית ספר הוא חוקי (תחת שם אחר?)?
כן.
תחת שם אחר, ועוד שאלה - האם במדור חנ"ב או במדור חנ"ב והחוק?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי אהבת_עולם* » 13 מרץ 2011, 02:36

אם לא מאחדים, כדי להכניס את זה למדור חינוך ביתי, כדי שיופיע בסימון ורוד במה חדש.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי ע_ע_ע* » 13 מרץ 2011, 00:29

האם אפשר לאחד את זה עם הדף האם חדר הרחקה בבית ספר הוא חוקי (תחת שם אחר?)?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי סהרה* » 24 יוני 2010, 14:23

חינכנו בבית, אבל לאחרים זה היה התעללות לילד, למרות החוקיות, והרשיונות שקיבלנו. אבל הסטיגמה מניעה למעשים רעים אצל אנשים רעים. המשטרה, שמופעלת ע"י אנשים, פועלת כמו האחרים. הם גם עוזרים לרעים כי הם חושבים כמו הרעים. להוכיח להם דבר משול לשינוי אופיים. אבל מה לעשות זה מה שיש.
ג&סו יקר,
אל תתן לרוע להכניע אותך. טוב שאתה כותב פה. אם נעשה לך עוול, אם פשעו לך - יש מי שיכול להוציא את האמת אל האור. אל תתייאש.
אני מבינה שהשכנים התלוננו עליכם. מדוע נתת לדברים להתדרדר כל כך? יש מקומות אחרים בארץ שאפשר לגור בהם. מדוע עזבתם את הארץ?
בזמן זה שאני כותב אני חושב על המשפחה שלי שנאלצה לברוח מהארץ מחוסר ברירה פעם שנייה בשנה זו כדי לשמור על חייהם.
האם מאיימים על חייכם? יש פה אנשים שיכולים לעזור לכם. ספר מה קרה.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יוני 2010, 11:31

עצוב.
יש משהו שאפשר לעשות למענכם?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יוני 2010, 11:26

אפשר אולי לעזור לכם במשהו ? אני אשמח לשמוע את הסיפור שלכם ולראות אם אפשר לעזור: לערער, להגיש תביעת פיצויים או משהו אחר.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי אלף* » 24 יוני 2010, 11:20

אולי זה הטרול של הנימול?
לא הטרול. ההוא ניכר בקלות באופן שבו הוא משתמש בסימני פיסוק, וד"ל. גם אני זוכרת את הסיפור.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי טליה_אלמתן* » 24 יוני 2010, 09:33

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי מבולבלת* » 24 יוני 2010, 08:10

וואללה. |אוף| לא בציניות, מרוב שבאתי עם ציפיות לקרוא על חרדים ועמנואל, יצאתי טמבלית.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי דברתיה_קוממי* » 24 יוני 2010, 07:58

אבל מה זה קשור לחרדים?

אפשר לשנות ל"תחרדו", אל תהיי צינית/קטנונית..

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי מבולבלת* » 24 יוני 2010, 07:49

אבל מה זה קשור לחרדים?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי תבשיל_קדרה* » 24 יוני 2010, 07:39

ממש לא טרול
הכותב אכן גולל בעבר באתר את הסיפור של משפחתו.
בקצרה - משפט מול משרד החינוך, שופט שמקשיב לצד שמיוצג יותר מצלד שאנינו מיוצג ע"י עו"ד, הורים שרוצים לחנך בבית.

ג&סו, ספר - מה שלומכם עכשיו?
בזמנו התכוונתם לעזוב את הארץ. האם עשיתם זאת?
אני מבינה ממך שהילדים נסעו ואתה לא. פרנסה?

איך אפשר לעזור לכם עכשיו?
כתבת - אנחנו מחפשים כיוון, ואין לנו לאן. אולי מעבר לים. אנחנו פצועים נפשית, וההישרדות קשה יותר.
האם אתם רוצים למצוא מקום בארץ? האם אתם רוצים עזרה בפניה לרשויות?

(())

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי דברתיה_קוממי* » 24 יוני 2010, 06:41

ספר מה עבר עליכם מאז ואיך אפשר לעזור לכם?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי קוראת* » 24 יוני 2010, 01:41

זוכרת את הסיפור שלכם! מצטערת לשמוע שהמצב עדיין קשה.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי דני_זובין* » 24 יוני 2010, 00:17

אדם יקר,
ספר בבקשה עוד - מה קרה לכם? מה האנשים הרעים עשו?

וגם, אתם חיים בתוך קהילה כלשהו, חברה כלשהי?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי שרון* » 23 יוני 2010, 22:05

אולי זה הטרול של הנימול?
ממש לא נראה כמו טרול

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי אני* » 23 יוני 2010, 22:03

יש פרשנות? מישהו?

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי תוהה* » 23 יוני 2010, 21:56

אולי זה הטרול של הנימול?
<אם לא, תסלח לי פותח הדף>

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי אחת* » 23 יוני 2010, 21:01

בבקשה כתוב איך אפשר לסייע לכם.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי מקשיבה.* » 23 יוני 2010, 20:52

עצוב.

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי טליה_אלמתן* » 23 יוני 2010, 20:51

אני זוכרת! עם המשפט! נו - תפרט!

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי צוויליך* » 23 יוני 2010, 18:05

יש פרשנות? מישהו?

צוויל

תקראו ואולי תתחרדו

על ידי ג&סו* » 23 יוני 2010, 17:31

כשאני כותב לכם דף זה אני מרגיש שמשהוא מתוכי חייב להתפרץ כדי לשחרר לחצים כואבים. הלחצים הללו אינם דמיוניים, הם לחצים שנאגדו בצרורות במכבש של החברה הישראלית הרעה.
לא כל החברה רעה אבל אלו שהיו מעורבים באירועים שקראו לנו. אני לא יודע מאיפה להתחיל כי הכל בתוכי מבולבל. בלב בראש ובנשמה. הבלבול שלי אולי יעשה אצלכם סדר שבסופו של יום תזדהו עמי. אבל אני באמת לא רוצה להזדהות איתכם או עם אף אחד אחר. רק רוצה להיות לבד, לכאוב ולישון להרבה זמן. בזמן זה שאני כותב אני חושב על המשפחה שלי שנאלצה לברוח מהארץ מחוסר ברירה פעם שנייה בשנה זו כדי לשמור על חייהם. אני דואג להם כי הם פגיעים ממני. ואני יודע עד כמה אני פגוע אישית. אני חרד להם כי אין להם בית עכשיו. ביתם אולץ להמכר תוך כדי שבירת רוחם. הם מתארחים רחוק אך עקורים ממגע חם ומלטף של חברה שפויה. כמו כל דבר רע, דברים מתחילים מדברים חסרי ערך. מה בסך הכל רצינו? להיות עם עצמינו ולחיות כרצווננו. ההתנכרות אלינו ושנאת החינם פגעה בנו גלים גלים.
זה שעדיין אנחנו חיים הוא סימן שהשמש עוד תזרח ביום יפה. איומים, תקיפות, ניכור, חרם, משטרה בתי משפט רשויות אלו הם מילות מפתח לשנאה שאני מזכיר.
מסביבינו רוע ועוד רוע. לא מובן לנו למה. מה עשינו? מה חטאנו? חתולי הרחוב ליד ביתינו מעריכים ואוהבים אותנו עשרות מונים מאשר שכנינו. הם מלטפים אותנו, מחבקים ואף משחקים איתנו בדשא. החתולים אוהבים אותנו והשכנים לא. המוסדות לא. הרשויות לא. החכמתי להבין שהחתולים טובים מבני האדם. כך על פי שפיטתי. היום לאחר הכל, אולי לא באמת, אני מתחיל להבין שהאדם הוא חיה רעה.
חינכנו בבית, אבל לאחרים זה היה התעללות לילד, למרות החוקיות, והרשיונות שקיבלנו. אבל הסטיגמה מניעה למעשים רעים אצל אנשים רעים. המשטרה, שמופעלת ע"י אנשים, פועלת כמו האחרים. הם גם עוזרים לרעים כי הם חושבים כמו הרעים. להוכיח להם דבר משול לשינוי אופיים. אבל מה לעשות זה מה שיש.
אמר לי אחד אובייקטיבי שראה את שנאתם ושאל אותי "מדוע הם שונאים אותך כלכך, אתה נראה בחור טוב". עניתי לו שלא אני מושא שנאתם אלא מחשבותם.
בקיצור אילו יכולתי לישון להרבה זמן הייתי עוזב את הכתיבה עכשיו. אבל איני יכול כי אני אוהב את משפחתי ודואג נורא. חיינו עברו טראומות שאינם ראויות לאף אחד. ומי עושה את זה "יהודים". אלה שחינכו אותי שיהודים הוא הדבר הטוב ביותר. איך אמרתי לכם, אני מבולבל. מעוניין לשכוח את כל מה שאמרו לי פעם ולראות את מה שקורא לי ולמשפחתי עכשיו. ואם הגעתם עד שורה זו אז בטח זיהיתם שאני פעם פרסמתי סיפור באתר. ומחקתי אותו. הסיפור מאז התרחב לכיוונים שונים. לא באשמתינו. אבל באמת לא. אנחנו מחפשים כיוון, ואין לנו לאן. אולי מעבר לים. אנחנו פצועים נפשית, וההישרדות קשה יותר.
הכל מסביבינו מחוייך למשמע מפלתינו. אף אחד ושום אחד אפילו לא אמר מילה אחת לעידוד. צפוי.
עשו לי חורבן בית. בית שבעמל רב ניסיתי שיהיה גן עדן. שיברון. השבוע שרטה אותי "תנוחי" החתולה וכמעט תלשה לי אצבע. אני סולח לה כי היא נסתה לחתוף לי מהיד רגל של עוף. היא אף פעם לא פגעה בי בכוונה, הם כן.

והכל בגלל חינוך ביתי.

חזרה למעלה