על ידי צפריר_שפרון* » 22 מרץ 2004, 01:08
והנה מתוך שעשוע נוצר מאליו אותו ג'ל אינטימיני לאשה. ג'ל שתפקידיו מתמקדים בהאדרת האשה ומיניותה (ומכאן גם רבייתה או פוריותה). ומכך, היות וזכרתי שבזמנו לבן הראה קשר ברור בין הקנדידה לבין מערכת הרביה, עלה בדעתי לשאול האם הג'ל הזה עשוי להניח הקלה ברמת הסימפטום. מכאן התפתחה תשובה שיש להשקיע בקריאתה אי אלו פעמים, כיאה ללבן. בכל מקרה, התבוננות זו של לבן מאפשרת ראיית הקנדידה בעירומה.
והרי הדברים:
"צפריר: האם אותו ג'ל אינטימיני לאשה, מתאים גם לטיפול לפחות מקומי לנושא של פטריית הקנדידה באזור הנרתיק?
לבן: במובנים רבים בהחלט כן. עם זאת הבה ונביט שם – היבט זה הפטרייתי – הטפילי ניתן לומר, עולה ביחסי רעות בין הזכרי לנקבי. כאן, בכושר הזה של התמסרות שנמצא בה בנקבי, שנמצאת מכילה ניתן לומר, הן במובן הזה של כלי הכלה והן במובן של סליחה, או מחילה במובן הזה של תעלה מוסתרת, נמצא שם הכלי הזה מגיב ניתן לומר, אל כל הגוונים האפשריים: הן הפנימיים והן החיצוניים, של הזהות או היישות הזוגית של אותו רגע נתון בהווה. היבט זה של פטריה ניתן לומר עולה שם כאשר נמצאת הנקבה או הניקבה - בסתירה, נמצאת חצויה ועדיין לא נמצאת מגלמת את שתי גדותיה בבת אחת, במובן הזה של השפתיים התחתונות. אלה שנמצאות נפערות או פוערות את האין סוף אל תוך מנהרת חיים קיימת. כאן, היבט זה של טפילות ניתן לומר, עולה ביחסי נתינה וקבלה בזוגיות, ונמצא שם נטפל ניתן לומר, אל ההיבטים האלה של ריגוש שאינם מקבלים את הדהודם - במובן הזה יחסי השלכות לעתים קרובות. כאשר נמצאת הצד הזה הנקבי, פוער את עצמו במובן של נינוחות ורווחה, היבט זה של הסכמה - של התמסרות וקבלה שלמה נמצא מגדיר או משנה את חומציות הנרתיק כך שלא נמצא מקום או אפשור אל טפילות. חסינות זאת שנמצאת חסרה במהלך הטפילות ואיננה נתנת או איננה מתקבלת במארג הזוגי, מכך, נמצאת מודגשת בהיבט זה של קנדידה. מכך טוב אם אלה מטופלים בנפרד, שכן תהליך זה של ריפוי שנמצא בתוך המכשיר הזה - הרפואה הזאת הספציפית, פונה אל התפרשות עמוקה יותר. התפרשות זו עולה כאשר נמצאת הנקבה או הניקבה מונחת שם ברווחתה, בוודאות שלמה ואיננה מופקרת. במובן הזה לא מרגישה מופקרת על ידי מקורה או על ידי ההיבט הזוגי. כאן, טיפול זה אכן עוקף ניתן לומר את הבעיה עם זאת התסמונת או הסימפטומים שעולים מצביעים ניתן לומר בזמן אמת על המתרחש בלבה או בלב הזוגיות עצמה, או בלב הזכר. כן.
צפריר: אם ככה אני מבקש את הגדרתך או התייחסות להיכן, במקרה המסוים הזה עליו אני מדבר של פלמונית ואלמוני - היכן בזוגיות הזו, עולים היבטים שמביאים מפעם לפעם קנדידה.
לבן: כאן, היבט זה של ייחוס אישי וייחוס כללי, השענות ניתן לומר בעומקי הזוגיות, הפן הזה הפנימי של התרה. כאן במובן הנקבי לעתים קרובות מרגישה את הכוח בבקיעתה לגשר בין שתי הגדות, להניח שם מחסום ניתן לומר, הן אל הפן הזה של הולדה, מבלי שנמצא הגשר הזה שמניב את הנפש לאסירות. במובן הזה אסירות תודה ואסירות שאוסרת על הגוף הפיזי להשתמש בפן של הביציות, או במובן הזה בהיבט הפריון לשם הגשמה, ונמצאת במובנים רבים מרגישה מתמסרת אל המקרה או אל גורלה. כאן, נמצאת וודאות ההווה מבקשת את העמדה התקיפה, במובן הזה שלא נמצאת מסרבת, אלא נותנת תוקף לדעתה ולכוח החלטתה. הויות והחלטה זו נמצאת חצויה כאותו בקע, מבקשת גשר שם על פני שנמצאת מכילה את שתי הגדות בו זמנית. מכך נמצאת מסתייעת ניתן לומר מאותו היבט טפילי, שנמצא מגורה ומגרד במובן הזה שמבקשת שם טיפול, וטיפול זה לא מאפשר ניתן לומר אל ההיבט הזה של הפן ההריוני – להתקיים. כאן בנוסף אל אלה היות ונמצאת חומציות הנרתיק פועלת על פי נתיבי תוקף דעתה הנקבית, נמצאת משנה את החומציות כך שזרעים ניתן לומר לא יכולים להביא אל פריון, שנמצאים באופן מובהק פועלים לצורך חיות הגוף הפיזי והתחיותו על פני החייאה דרכו, ומתוך כך משתמשת בכוח כוונתה. כאן, כאשר נותנת תוקף לודאות זאת או דעתה הפנימית מסתייעת גם במקור הבריאה במובן הזכרי והנקבי, שמשויכת שם. כוח האמונה אם כן נמצא כחלק בהתהוות הנווט הפנימי או ההדגשים של הנפש. כאן, נמצאים גם מסתייעים בכוח הזה ההדדי, ודאות ואמונה. וכאשר מבקשת ניתן לומר במובנים רבים את ההשתהות הזאת הפנימית, לוקחת זמן לעצמה על פני נותנת זמן לאחרים, נמצאת ההתכנסות הזאת הפנימית הפרישות הזאת – מונחת שם. שאז, אותה טפילות גם מאפשרת את הפרישות. עם זאת, פרישות זאת היות לא נמצאת נמנעת במובן הזה של נידתה ולא נמצאת נעה על מנת להתייחדות הזאת, לאו דווקא במובן הדתי, אלא במובן הזה של קרבת אשה אל גופה, נמצאת אז מונעת מעצמה במובן הזה של נמנעת מחסינותה, על פני שנמצאת חוסה תחת עתות המחזור. כן.
צפריר: אני רוצה לחזור להיבטים של הקנדידה מבחינת הזכר.
לבן: בהחלט כן. כאן במובנים האלה נמצא זוכר או מתגבר במובן הזה של גבר על ההפרדההזאת בין החוויה של אקסטזה שזאת נמצאת עולה לאורך עמוד השדרה, לכוון הראש והקודקוד, שנמצא זוכר את מקורו כמו נמצא נסחף שם חרף הכבידה ובין השופכה במובן הזה של כוונת זרעיו וכוונם. כוח זה של נחת רוח, כוח זה של הסכמה, אפשור ונתינה כמורה כוון, שעולה שם מההיבט הזכרי, נמצא תדיר משרת את מקורו ניתן לומר. שירות זה במובן הפיזי לא רק מדבר על רק על רביה אלא מדבר על רווית נחת, עונג, שעור קומה וזכרון של אהבה מקיפת כל. כאן לעתים קרובות זוכר את הנהגתו, מתוך כך שנמצא מונח שם מתוקף התמסרותה הנקבית. ומתוך שנמצא מנהיג במובן הזה של קצב, שומר את מקצביו. כמו שנמצאת נשמרת אל מחזוריותה. היבט זה של מקצב נמסר לשם לפעירה, שנמצא מתחבר עם מקורו דרך השלמתו הנקבית. כאן שומר את הנקב הזה חי, פועם, בנחלי חיים. עם זאת, פנים אלה הזכריות, עדיין טוב אל פיצולם, שנמצאת כוונתו מחייה וכוונתו גם המילולית. במובן הזה כאן, נותן תוקף חיובי או משמעות חיובית בחן הזה - בחסד הזה. כאן, כאשר מורה כוון זוכר שהדגש סוף מילותיו במובנים האלה טוב אם יהיה חיובי. שאז נשמר הזכרון הזה של המילים מונצח במילים האחרונות שאמר על פני אלה שפתח בהם. וכאשר נמצא פותח במילותיו נמצא גם שם מאדיר ומעלה. שכך האופן שנמצא מצלצל או נמצא מפסיק מכוון היטב כך שפסק זה או בקע זה שנגלה בתוכו בין תוקף האקסטזה לבין תוקף הטחת הזרע נמצא וָדָאִי תחת כוונתו הפנימית. כאן אם כן מסייעים זה לזו בהפרדתם. בין כוונתם במובן הזה של נווט כוח היצירה - במובן הזה שנמצא מצטבר שם להר עפר, על פני שנמצא שם מתכוון אל שפיעה בלבד. כמו שנדמה שנמצא מתמסר אל הכוח הזכרי מבלי שנמצא שם העוז והאון להפריד בין שחקי רום גביהתו, לבין תנופת כוונתו הפורצת בזרעיו. כאן נמצאים אם כן מבדילים זה לזו ומסייעים זה לזו - בעלייתם. במובן הזה באים באור. כן."
והנה מתוך שעשוע נוצר מאליו אותו ג'ל אינטימיני לאשה. ג'ל שתפקידיו מתמקדים בהאדרת האשה ומיניותה (ומכאן גם רבייתה או פוריותה). ומכך, היות וזכרתי שבזמנו לבן הראה קשר ברור בין הקנדידה לבין מערכת הרביה, עלה בדעתי לשאול האם הג'ל הזה עשוי להניח הקלה ברמת הסימפטום. מכאן התפתחה תשובה שיש להשקיע בקריאתה אי אלו פעמים, כיאה ללבן. בכל מקרה, התבוננות זו של לבן מאפשרת ראיית הקנדידה בעירומה.
והרי הדברים:
"צפריר: האם אותו ג'ל אינטימיני לאשה, מתאים גם לטיפול לפחות מקומי לנושא של פטריית הקנדידה באזור הנרתיק?
לבן: במובנים רבים בהחלט כן. עם זאת הבה ונביט שם – היבט זה הפטרייתי – הטפילי ניתן לומר, עולה ביחסי רעות בין הזכרי לנקבי. כאן, בכושר הזה של התמסרות שנמצא בה בנקבי, שנמצאת מכילה ניתן לומר, הן במובן הזה של כלי הכלה והן במובן של סליחה, או מחילה במובן הזה של תעלה מוסתרת, נמצא שם הכלי הזה מגיב ניתן לומר, אל כל הגוונים האפשריים: הן הפנימיים והן החיצוניים, של הזהות או היישות הזוגית של אותו רגע נתון בהווה. היבט זה של פטריה ניתן לומר עולה שם כאשר נמצאת הנקבה או הניקבה - בסתירה, נמצאת חצויה ועדיין לא נמצאת מגלמת את שתי גדותיה בבת אחת, במובן הזה של השפתיים התחתונות. אלה שנמצאות נפערות או פוערות את האין סוף אל תוך מנהרת חיים קיימת. כאן, היבט זה של טפילות ניתן לומר, עולה ביחסי נתינה וקבלה בזוגיות, ונמצא שם נטפל ניתן לומר, אל ההיבטים האלה של ריגוש שאינם מקבלים את הדהודם - במובן הזה יחסי השלכות לעתים קרובות. כאשר נמצאת הצד הזה הנקבי, פוער את עצמו במובן של נינוחות ורווחה, היבט זה של הסכמה - של התמסרות וקבלה שלמה נמצא מגדיר או משנה את חומציות הנרתיק כך שלא נמצא מקום או אפשור אל טפילות. חסינות זאת שנמצאת חסרה במהלך הטפילות ואיננה נתנת או איננה מתקבלת במארג הזוגי, מכך, נמצאת מודגשת בהיבט זה של קנדידה. מכך טוב אם אלה מטופלים בנפרד, שכן תהליך זה של ריפוי שנמצא בתוך המכשיר הזה - הרפואה הזאת הספציפית, פונה אל התפרשות עמוקה יותר. התפרשות זו עולה כאשר נמצאת הנקבה או הניקבה מונחת שם ברווחתה, בוודאות שלמה ואיננה מופקרת. במובן הזה לא מרגישה מופקרת על ידי מקורה או על ידי ההיבט הזוגי. כאן, טיפול זה אכן עוקף ניתן לומר את הבעיה עם זאת התסמונת או הסימפטומים שעולים מצביעים ניתן לומר בזמן אמת על המתרחש בלבה או בלב הזוגיות עצמה, או בלב הזכר. כן.
צפריר: אם ככה אני מבקש את הגדרתך או התייחסות להיכן, במקרה המסוים הזה עליו אני מדבר של פלמונית ואלמוני - היכן בזוגיות הזו, עולים היבטים שמביאים מפעם לפעם קנדידה.
לבן: כאן, היבט זה של ייחוס אישי וייחוס כללי, השענות ניתן לומר בעומקי הזוגיות, הפן הזה הפנימי של התרה. כאן במובן הנקבי לעתים קרובות מרגישה את הכוח בבקיעתה לגשר בין שתי הגדות, להניח שם מחסום ניתן לומר, הן אל הפן הזה של הולדה, מבלי שנמצא הגשר הזה שמניב את הנפש לאסירות. במובן הזה אסירות תודה ואסירות שאוסרת על הגוף הפיזי להשתמש בפן של הביציות, או במובן הזה בהיבט הפריון לשם הגשמה, ונמצאת במובנים רבים מרגישה מתמסרת אל המקרה או אל גורלה. כאן, נמצאת וודאות ההווה מבקשת את העמדה התקיפה, במובן הזה שלא נמצאת מסרבת, אלא נותנת תוקף לדעתה ולכוח החלטתה. הויות והחלטה זו נמצאת חצויה כאותו בקע, מבקשת גשר שם על פני שנמצאת מכילה את שתי הגדות בו זמנית. מכך נמצאת מסתייעת ניתן לומר מאותו היבט טפילי, שנמצא מגורה ומגרד במובן הזה שמבקשת שם טיפול, וטיפול זה לא מאפשר ניתן לומר אל ההיבט הזה של הפן ההריוני – להתקיים. כאן בנוסף אל אלה היות ונמצאת חומציות הנרתיק פועלת על פי נתיבי תוקף דעתה הנקבית, נמצאת משנה את החומציות כך שזרעים ניתן לומר לא יכולים להביא אל פריון, שנמצאים באופן מובהק פועלים לצורך חיות הגוף הפיזי והתחיותו על פני החייאה דרכו, ומתוך כך משתמשת בכוח כוונתה. כאן, כאשר נותנת תוקף לודאות זאת או דעתה הפנימית מסתייעת גם במקור הבריאה במובן הזכרי והנקבי, שמשויכת שם. כוח האמונה אם כן נמצא כחלק בהתהוות הנווט הפנימי או ההדגשים של הנפש. כאן, נמצאים גם מסתייעים בכוח הזה ההדדי, ודאות ואמונה. וכאשר מבקשת ניתן לומר במובנים רבים את ההשתהות הזאת הפנימית, לוקחת זמן לעצמה על פני נותנת זמן לאחרים, נמצאת ההתכנסות הזאת הפנימית הפרישות הזאת – מונחת שם. שאז, אותה טפילות גם מאפשרת את הפרישות. עם זאת, פרישות זאת היות לא נמצאת נמנעת במובן הזה של נידתה ולא נמצאת נעה על מנת להתייחדות הזאת, לאו דווקא במובן הדתי, אלא במובן הזה של קרבת אשה אל גופה, נמצאת אז מונעת מעצמה במובן הזה של נמנעת מחסינותה, על פני שנמצאת חוסה תחת עתות המחזור. כן.
צפריר: אני רוצה לחזור להיבטים של הקנדידה מבחינת הזכר.
לבן: בהחלט כן. כאן במובנים האלה נמצא זוכר או מתגבר במובן הזה של גבר על ההפרדההזאת בין החוויה של אקסטזה שזאת נמצאת עולה לאורך עמוד השדרה, לכוון הראש והקודקוד, שנמצא זוכר את מקורו כמו נמצא נסחף שם חרף הכבידה ובין השופכה במובן הזה של כוונת זרעיו וכוונם. כוח זה של נחת רוח, כוח זה של הסכמה, אפשור ונתינה כמורה כוון, שעולה שם מההיבט הזכרי, נמצא תדיר משרת את מקורו ניתן לומר. שירות זה במובן הפיזי לא רק מדבר על רק על רביה אלא מדבר על רווית נחת, עונג, שעור קומה וזכרון של אהבה מקיפת כל. כאן לעתים קרובות זוכר את הנהגתו, מתוך כך שנמצא מונח שם מתוקף התמסרותה הנקבית. ומתוך שנמצא מנהיג במובן הזה של קצב, שומר את מקצביו. כמו שנמצאת נשמרת אל מחזוריותה. היבט זה של מקצב נמסר לשם לפעירה, שנמצא מתחבר עם מקורו דרך השלמתו הנקבית. כאן שומר את הנקב הזה חי, פועם, בנחלי חיים. עם זאת, פנים אלה הזכריות, עדיין טוב אל פיצולם, שנמצאת כוונתו מחייה וכוונתו גם המילולית. במובן הזה כאן, נותן תוקף חיובי או משמעות חיובית בחן הזה - בחסד הזה. כאן, כאשר מורה כוון זוכר שהדגש סוף מילותיו במובנים האלה טוב אם יהיה חיובי. שאז נשמר הזכרון הזה של המילים מונצח במילים האחרונות שאמר על פני אלה שפתח בהם. וכאשר נמצא פותח במילותיו נמצא גם שם מאדיר ומעלה. שכך האופן שנמצא מצלצל או נמצא מפסיק מכוון היטב כך שפסק זה או בקע זה שנגלה בתוכו בין תוקף האקסטזה לבין תוקף הטחת הזרע נמצא וָדָאִי תחת כוונתו הפנימית. כאן אם כן מסייעים זה לזו בהפרדתם. בין כוונתם במובן הזה של נווט כוח היצירה - במובן הזה שנמצא מצטבר שם להר עפר, על פני שנמצא שם מתכוון אל שפיעה בלבד. כמו שנדמה שנמצא מתמסר אל הכוח הזכרי מבלי שנמצא שם העוז והאון להפריד בין שחקי רום גביהתו, לבין תנופת כוונתו הפורצת בזרעיו. כאן נמצאים אם כן מבדילים זה לזו ומסייעים זה לזו - בעלייתם. במובן הזה באים באור. כן."