חלומות רעים

גל_שרון*
הודעות: 81
הצטרפות: 17 אוקטובר 2001, 13:55
דף אישי: הדף האישי של גל_שרון*

חלומות רעים

שליחה על ידי גל_שרון* »

חלמתי חלום רע:
עשיתי פיפי בשירותים, ומחוץ לשירותים היה מגרש מירוץ. ילד אחד, שרצה שאני אפסיד במירוץ, פתח את הדלת, ואז כולם ראו לי את הפין. ואז מי שאומר מי משחק אמר שמי שמרים את המכנסיים הוא נבחר, ו אני הרמתי את המכנסיים כדי שלא יראו לי את הפין. ואז אמרו: שני נבחרים - אחד היה מי שפתח את הדלת, ואחד אני. ואז אמרתי: "אבל אני לא נבחרתי! אני לא רוצה להבחר!" והם הכריחו אותי להבחר. ואז התעוררתי בבכי.
נירה_שרון*
הודעות: 4
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 17:58

חלומות רעים

שליחה על ידי נירה_שרון* »

גל,
מאד קשה להתעורר מחלום רע, לי קל יותר להמשיך ולחלום, כיון שאז יתכן ולחלום יהיה סוף טוב יותר.
קשה יותר, זה להפסיד.במיוחד כשאנשים רואים אותך בהפסדתך, במערומיך.
תרתי משמע: גם באי הידיעה וההצלחה שלך, וגם... רואים לך את הפין, ואת זה אף אחד - שהוא בר דעת, וכבר יודע להתבייש (במובן הטוב של המילה) - לא אוהב.
קשה לנחם אותך, גל, כיון שאת הניחומים והידע שיש לך, אתה לא תוכל, כנראה, לנצל בחלום הבא, כיון שה'איזור' ששם מתרחש החלום, הוא מוזר ומשונה, ולא תמיד בשליטתנו.
כשדברנו על החלום, אמרת, שלפחות גייסת את אמא ואבא שישמרו עליך בחלומות הרעים. אני מקווה שאכן הם יופיעו שם, ואם לא, אז כשתתעורר: בבהלה, בפחד, או אפילו בבכי, הם בודאי יהיו שם.
טל*
הודעות: 405
הצטרפות: 19 מאי 2002, 22:45

חלומות רעים

שליחה על ידי טל* »

הי גל,
זוכר שהבטחתי לקרוא את החלום? אז קראתי סוף סוף...

רציתי להגיד לך שני דברים בעקבות מה שכתבת -
קודם כל - שהחלום נשמע גם לי די מלחיץ :(
במקרים שיש לי חלום רע אני משתדלת (כמו שסבתא נירה כתבה) להמשיך את החלום ככה שיהיה לו סוף טוב איכשהו. לפעמים זה לא מצליח לי ואני נשארת די "תקועה" עם חלום רע...
מה שאני משתדלת לעשות במקרים כאלה זה להשלים אצלי בראש את החלום אפילו שאני ערה. כלומר - לדמיין סוף טוב לחלום למרות שהחלום עצמו כבר נגמר.
זה עדיין לא תמיד עוזר לי, ולפעמים פשוט יש חלומות רעים. אני אומרת אז לעצמי שזה לפחות רק חלום...

ביי, ותמסור ד"ש לכולם,
טל
יוליה*
הודעות: 98
הצטרפות: 20 מאי 2002, 01:15

חלומות רעים

שליחה על ידי יוליה* »

גל,

קראתי את החלום שלך ונזכרתי שהרבה הרבה פעמים הייתי מתעוררת מחלומות רעים כשהייתי ילדה, יש לי אפילו חלום רע אחד שעדיין מלווה אותי מאז, בחלום מישהו תוקף אותי ואני מנסה לצעוק ולקרוא לעזרה ולא יוצא לי קול.
במשך השנים למדתי לאט לאט לצעוק בחלום, זה עדיין כל כך קשה, אבל לעיתים הצעקה כבר חזקה עד כדי כך שאני מתעוררת. בפעם האחרונה אפילו בעלי התעורר.
חלומות רעים זה דבר נורא, אבל כשהם חוזרים שוב ושוב אפשר להתחיל להתאמן עליהם ולנסות לשנות אותם, עוד דבר שעוזר זה לספר אותם ולהוציא אותם החוצה, והנה, את זה כבר עשית.
מיכל_מ*
הודעות: 580
הצטרפות: 06 דצמבר 2001, 17:44
דף אישי: הדף האישי של מיכל_מ*

חלומות רעים

שליחה על ידי מיכל_מ* »

גל, שני דברים, שנדמה לי שמעודדים-

אחד, שחלום שבו רואים אותך ערום הוא, אם אני לא מתבלבלת, אחד מהחלומות שכולם חולמים! קראתי על זה מזמן, ואני זוכרת שיש כמה "סוגים" של חלומות, שכולם חולמים, וזה אחד מהם.

הדבר השני- גיליתי שהרבה מהחלומות הרעים שלי עוזרים לי להתגבר על תחושות לא נעימות, רגשות או מחשבות. אז לא נעים לחלום אותם, אבל הם עוזרים, לדעתי.

בברכת חלומות טובים ונעימים!
גל_שרון*
הודעות: 81
הצטרפות: 17 אוקטובר 2001, 13:55
דף אישי: הדף האישי של גל_שרון*

חלומות רעים

שליחה על ידי גל_שרון* »

כוטבים לי על חלומות רעים שחלמטם
עין_הסערה*
הודעות: 700
הצטרפות: 22 אוגוסט 2001, 11:34
דף אישי: הדף האישי של עין_הסערה*

חלומות רעים

שליחה על ידי עין_הסערה* »

אני זוכרת חלום דומה לזה של יוליה.
כלב דוברמן נושך אותי ביד. הוא תופס את היד שלי בשיניים שלו, ואני לא מצליחה למשוך את היד שלי בחזרה.
אני מנסה לצעוק אבל לא יוצא לי קול.
זה נמשך ונמשך, ואני נבהלת כל כך מזה שאני לא יכולה להפסיק את זה שכואב לי, ואני לא יכולה לעזור לעצמי.
ענת_גביש*
הודעות: 2302
הצטרפות: 30 יוני 2001, 23:50
דף אישי: הדף האישי של ענת_גביש*

חלומות רעים

שליחה על ידי ענת_גביש* »

אני חלמתי השבוע שאני מוציאה סיגריה מקופסא ומתחילה לעשן אותה. חשבתי בחלום: כמה עצוב, למה חזרתי לעשן? עכשיו לא אצליח להפסיק, איך קרה שחזרתי לעשן כ,ך בלי לשים לב? התעוררתי בתחושה מאד לא נעימה, והיד שלי עדיין כאילו החזיקה סיגריה .איזה כיף שהיד היתה ריקה, ושזה היה רק חלום.
עלעול*
הודעות: 39
הצטרפות: 10 יוני 2002, 21:49

חלומות רעים

שליחה על ידי עלעול* »

חלמתי שאנחנו אופים עוגה וכל אסוכריות אופחות לאקרבים אליתי על אשולחן ואז צבת אותי אקרב איתוררתי ובדקתי
את איד מזל שזה היה רק חלום אבל אדיין ארגשתי דקירה ביד
גל_שרון*
הודעות: 81
הצטרפות: 17 אוקטובר 2001, 13:55
דף אישי: הדף האישי של גל_שרון*

חלומות רעים

שליחה על ידי גל_שרון* »

עלעול יש לי אצה שיש לח שיריון שמגן אליח
פלונית_חולמנית*
הודעות: 4
הצטרפות: 16 ינואר 2003, 13:12

חלומות רעים

שליחה על ידי פלונית_חולמנית* »

לבת שלי יש בכף היד קו חיים שנקטע באמצע, דבר שכמעט לא מטריד אותי (במודע, אבל לא בתת מודע)
חלמתי שקוראת בכף היד אומרת לי שהיא לא תחיה הרבה זמן. שאלתי אותה אם בקרוב, והיא אמרה שכן, והדרך להציל אותה זה רק לתת לה לשתות מים. בכיתי מאוד והתעוררתי הזויה ובוכיה...
מיכל_מ*
הודעות: 580
הצטרפות: 06 דצמבר 2001, 17:44
דף אישי: הדף האישי של מיכל_מ*

חלומות רעים

שליחה על ידי מיכל_מ* »

פלונית, חיבוק ממני. אולי החלום מתמודד עם הפחד הזה שלך, שבמודעות את לא מעיזה בכלל לגעת בו. או פשוט מעלה אותו למודעות. כי זה עלול לפגוע בקשר ביניכן אם את מפחדת ולא מודעת לזה ולכן לא מטפלת בתחושות האלו, לא? בכל מקרה, יש כאן מומחיות, אני ממש לא... אני מעלה ניחוש שהמים המצילים מסמלים משהו רגשי ומחייה ופשוט שאת צריכה (לפי החלום) לתת לה. אולי את מה שחסר בגלל הפחד הלא מודע הזה. אני בכיוון לדעתך?
שרה_ק*
הודעות: 1317
הצטרפות: 05 יוני 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של שרה_ק*

חלומות רעים

שליחה על ידי שרה_ק* »

אוי, גם לי היו סיוטי לילה. מי שרגישה שלא תקרא בפנים

מכירים את ההסטוריה על הבני ישראל בתקופת משכן שהקריבו תינוקות לבעל. זה מצמרר: פסל ענקי מברזל. בבטן שלו היה חור ענקי ובחור הזה בערה אש. הידיים שלו היו מסתובבות במפרק, וכל כף יד היתה ענקית כמו קערה. אז כל המקריבים היו שמים את התינוק הבכור שלהם בכף יד הענקית. הברזל הלוהט גרם לתינוק לצרוח ולצרוח. והיו שם מתופפים שלא ישמעו את הצרחות של התינוקות, ושל האמהות שלקחו מהן את התינוקות. ואז היד היתה מסתובבת ומביאה את התינוק עד האש הבוערת שבבטן..... בררר!

אז חלמתי על טקסים מצמררים כאלו על תינוקות שנשרפים והיו בכל מני דרגות של של שריפה. מה שהיה הכי מזעזע זה לראות תינוק שרוף לגמרי שהיה עדיין חי, ורק ראיתי את העיניים שלו והוא כבר לא יכל לצעוק ולבכות, אבל העיניים שלו נפתחו ונסגרו כדי להראות שהוא סובל ושהוא עוד חי עדיין לא מת. אוי הלב שלי נשבר לראות את זה! ואני פחדתי לצעוק חמס, כי פחדתי שהאנשים האלו יקחו לי את שלום שלי וישרפו אותו. התעוררתי מבועתת, ובכיתי בדמעות שליש עד הבוקר.

אוף! אני לא יודעת למה חלמתי את הזוועה הזאת? לא ראיתי סרטים מפחידים לאחרונה, וגם לא קראתי את החומר על הקורבנות לבעל (הפעם האחרונה שקראתי על זה, כאשר למדתי בהסטוריה בבית הספר לפני יותר מ10 שנים)
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

חלומות רעים

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

חלמתי שמיכלי שלי נופלת מהמגלשה. רצתי אליה וראיתי שהעיניים שלה נפתחות ונסגרות (כמו ששרה ק תיארה?), ושהיא כאילו מנותקת.ידעתי שהיא עומדת למות. כרעתי על הברכיים, הצמדתי אותה אלי וחיבקתי אותה ונענעתי אותה, ואז נזכרתי שאולי זה לא רעיון טוב להזיז אותה. בינתיים אמא שלי (שבמציאות נפטרה במפתיע לפני 3 שנים) הלכה להזעיק את האחות, שהיתה בצד אחר של מתקן השעשועים, אבל היא לא חזרה איתה, ולא הבנתי למה הן מתעכבות ולא מגיעות כבר, כי המצב ממש קשה! בינתיים, אני בוכה וחסרת אונים, חיבקתי את יונתן (2.9), אבל מיד עזבתי אותו, כי הוא רגיש למגע ולא אוהב חיבוקים.

תוך כדי שאני כותבת אני מבינה שהחלום, בין השאר, מדבר על הקושי שלי בהתמודדות עם האמהות, וברצון שלי שאמא שלי תהיה לידי ותעזור לי, אבל היא הלכה ולא תחזור.
בחורה_רגילה*
הודעות: 1
הצטרפות: 24 מאי 2005, 20:20

חלומות רעים

שליחה על ידי בחורה_רגילה* »

הגעתי לדף מתוך נסיון לשאוב נחמה לאחר שהחתול המקסים שלי גוסטאב מת מוות טראגי לפני כ- 6 ימים. לאחר שקראתי את רוב הסיפורים המדהימים הכתובים כאן החלטתי לשתף אתכן באחד החלומות המפחידים ביותר שקרו לי לפני יותר מ- 3 שנים ואני עדיין זוכרת אותו לפרטים.
בחלום טיילתי עם בן זוגי בעיר עם בניינים ענקיים. ראוי לציין כי לא הזדמן לי לבקר בעיר שכזו. וכך בעודנו מטיילים בשעות הבוקר, בן זוגי נפרד ממני לדרכו לעבודתו ואני המשכתי לטייל. פתאום שמעתי רעש מוזר וחפשתי מקום להתחבא, מצאתי לי פיר של מעלית (מוזר...) שהיה בתוך בניין ענקי. אז ראיתי את הבניין קורס לפנים (לא לתוכו) תוך כדי צרחות של כל תושביו ווכשקרס לחלוטין הקולות פסקו. נשארתי בחושך וראיתי אנשים (ידעתי שהם רעים) מחפשים ניצולים על מנת לחסלם. וכך התעוררתי.
לא יכולתי שלא לשתף כמעט את כל האנשים מסביבי ולא הבנתי את פשר החלום. לא היה שום דבר שגרם לי לחלום את החלום המוזר הזה. לאחר פחות מחצי שנה התחרש אסון התאומים בניו-יורק.
אום_שלום*
הודעות: 1134
הצטרפות: 15 ינואר 2006, 19:11
דף אישי: הדף האישי של אום_שלום*

חלומות רעים

שליחה על ידי אום_שלום* »

ראיתי היום עידן הקרח 2 עם אבי ואחותי, בסרט יש קטע שבו שטפון אדיר מציף את העמק שבו החיות גרות, אבא שלי ואני באותה שניה אמרנו שנינו: "היה לי חלום כזה" ואז נזכרתי שלפני כמה חודשים חלמתי שני חלומות כאלה, באחד אני על חוף בצד המזרחי של הכנרת ולפתע גל ענקי שוטף את החוף על יושביו, אני רצה את כל העליה עד רמת הגולן ומתיישבת למעלה ורואה איך המון אנשים מתים.
בחלום השני אותם גלי הענק באים ממפרץ חיפה (אני גרה בחיפה) ושוטפים את העיר, שוב אני מהניצולים הבודדים, נוסעת באוטובוס נסיעה הזויה סטייל סרטי אקשן הוליוודים.
בשני המקרים אני לא זוכרת איך החלום נגמר, אני לרב מתעוררת בבעתה מחלומות רעים.
התחושה נחרטה חזק בזכרוני, אימה, פאניקה, תחושת סוף העולם.
למישהו יש רעיונות מה פירוש?
אלמונית*
הודעות: 1286
הצטרפות: 01 אוקטובר 2001, 09:06

חלומות רעים

שליחה על ידי אלמונית* »

ייתכן שאת מושפעת מאסון הצונאמי שהיה לפני שנה בערך. התמונות היו קשות ונחרטו בלב כולם. שמעתי לא מעט סיפורים אודות חלומות כאלו ועם הזמן זה כנראה ייעלם.
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

חלומות רעים

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

_התחושה נחרטה חזק בזכרוני, אימה, פאניקה, תחושת סוף העולם.
למישהו יש רעיונות מה פירוש?_
גם לי היו כמה חלומות על גלי ענק עם תחושה של סוף העולם.
כעיקרון מים בחלום מסמלים רגש, והצפות וגלי ענק מצביעים על רגשות חזקים. אם החלום טוב - רגשות טובים (היה לי חלום שאני יושבת עם חבר לשעבר בנחל ומגיע גל גדול שנושא את שנינו), ואם החלום רע, רגשות רעים או עצובים.
זה ככה כלל אצבע, ולא מחוייב, כמובן :)
המושב_ניקית*
הודעות: 25
הצטרפות: 06 מאי 2006, 01:48
דף אישי: הדף האישי של המושב_ניקית*

חלומות רעים

שליחה על ידי המושב_ניקית* »

שני חלומות בלילה של ילד בן חמש כמעט: שהוא לא היה חגור באוטו (אנחנו חוגרים אותו בכל נסיעה) והוא עף קדימה כשמי שנהג בלם בחוזקה.
החלום השני, לפנות בוקר, שהוא נוסע על אופנוע בחלל ויורים עליו.
מה זה אומר לדעתכם?
טנא_טאו*
הודעות: 163
הצטרפות: 26 אוקטובר 2005, 13:33
דף אישי: הדף האישי של טנא_טאו*

חלומות רעים

שליחה על ידי טנא_טאו* »

רעיון לתשובה:
תנסו לבדוק האם כאשר אתם חוגרים את הילד אתם משדרים לו תחושת פחד או חרדה שמשהו עלול לקרות אם הוא לא יהיה חגור, נראה שהחלום מבטא חרדה ממשהו שעלול לקרות וסביר להניח שזה עובר מן ההורים. החלום על האופנוע נשמע כמו שחרור מן הפחד ומן התחושה של הסגירות שנותנת החגורה, הוא על אופנוע בחלל הכל פתוח ומשוחרר, היריות מסמלות את הפחד שממנו הוא צריך להשתחרר.
אא*
הודעות: 48
הצטרפות: 15 דצמבר 2009, 00:20

חלומות רעים

שליחה על ידי אא* »

אני זקוקה לעצה בנושא (אולי מוזר) אבל שמטריד אותי, די הרבה שנים.

ובכן מדובר בחלומות שלי. או יותר נכון בנטייה שלי לחלום חלומות איומים מאוד. ממש איומים. כאלה שאני מתעוררת בבוקר בתחושת חרדה.

חלומות שמגיע סוף העולם. שרוצחים רודפים אחריי. שרצחתי פעם מישהו, ועכשיו אני נזכרת בזה, והמשטרה בעקבותיי, ואני מנסה לברוח, ובו בזמן אכולת רגשי אשם.
חלומות שבהם חבורה גדולה של אנשים נמצאת במצב אומלל, ואני לא אף אחד מהאנשים האלה. מדי פעם אני האישה הזו, מדי פעם אני פשוט שם, כמו מצלמה.

שוב ושוב. זה הגיע לשיא אתמול, שהתעוררתי כמה פעמים במהלך הלילה כדי לגלות שאחי לא מנסה לזרוק אותי מגרם מדרגות תלול.
ואחר כך שוב - כדי לגלות שהעולם לא נכחד מפצצה אטומית, ואני אינני אישה שחורה שמטפסת על קיר כמעט חלק, כדי לברוח מגבר שרוצה לרצוח אותי, מאחר והוא גזען.

קמתי בבוקר בתחושה קשה של עצב.
החיים שלי נורמליים. בחיי.יש לי חבר שאני אוהבת ויש לי לימודים שאני אוהבת וחברים.
היו תקופות קשות אבל עמלתי כל כך הרבה להגיע לאן שהגעתי. אז, למה? למה?

כל כך הרבה סיוטים, לאורך כל כך הרבה שנים. כל כך הרבה פעמים שהתעוררתי מפוחדת ממוחי שלי! .
סיפרתי את זה לאנשים סביבי. הרבה אנשים. לא יכולתי להחזיק ולהתמודד עם חזיונות האימה האלה לבד. לרוב הם נשארו המומים, חסרי יכולת להגיב. החיוורון של התגובה שלהם בלט כל כך מול העוצמה של החלום. כאילו החלום בולע את האנשים.

כל כך הרבה חלומות מוזרים שאני זוכרת היטב. מדוע? למה זה קורה?
אני אוהבת את החלומות שלי, הם מעניינים ויפים, אבל כשמגיעים הסיוטים זה כמעט בלתי נסבל....
מישהי מכירה כדבר הזה? למישהי יש עצה?
נועה*
הודעות: 1437
הצטרפות: 04 ספטמבר 2001, 13:21

חלומות רעים

שליחה על ידי נועה* »

הייתי מנסה טיפול הומאופטי.
ס_יוט*
הודעות: 1
הצטרפות: 10 ינואר 2011, 10:10

חלומות רעים

שליחה על ידי ס_יוט* »

הבת שלי בת חמש חלמה שמישהו שהיא מכירה לוקח אותה על הכתפיים ורץ מהר
היא בוכה ומבקשת לרדת והוא ממשיך לרוץ
היא צועקת לא ודי והוא לא עוצר

מה זה? מה עושים עם זה?
בנצ_100*
הודעות: 90
הצטרפות: 30 אפריל 2008, 07:01
דף אישי: הדף האישי של בנצ_100*

חלומות רעים

שליחה על ידי בנצ_100* »

רעיון: אומרים לה להגיד לאיש שהוא סתם חלום, לצבוט את עצמה חזק ולהתעורר?
ילדת_טבע*
הודעות: 2042
הצטרפות: 12 ספטמבר 2005, 13:35
דף אישי: הדף האישי של ילדת_טבע*

חלומות רעים

שליחה על ידי ילדת_טבע* »

בן הזוג שלי שמכיר מקרוב חלומות זוועה אומר לבת שלנו כשהיא חולמת חלומות רעים שבעודה עירה תנסה לדמיין סוף טוב לחלום הזה. אולי תנסי יחד איתה להמציא איך היא יוצאת מועצמת מהחלום או איך קורה משהו ממש דבילי ומצחיק בהמשך שהופך את כל החוויה הטראגית הזו לקומדיה חביבה ולא מזיקה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות רעים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אמא שלי הייתה מציעה לי לצייר או לכתוב את הסיוט כשאני מתעוררת, ואז לקרוע את הדף ולזרוק אותו, בתור ילדה אני זוכרת שזה עזר לי מאוד.
אפשר להכין ביחד לוכד חלומות אינדיאני ולתלות מעל המיטה, אחרי שיש חלום רע, להוציא אותו החוצה ולהעיף את החלומות.
דור_שלישי*
הודעות: 1
הצטרפות: 22 אוקטובר 2011, 19:46

חלומות רעים

שליחה על ידי דור_שלישי* »

מסוייטת מאז שגלעד שליט חזר בחלומות שואה.
לא ישנה.
מרגישה כאילו לראשונה ראיתי ניצול בצבע מלא.
מבועתת על הילדים, עלי, ומקיצה...

מה עושים?
שלולית_י*
הודעות: 645
הצטרפות: 08 יוני 2008, 09:57
דף אישי: הדף האישי של שלולית_י*

חלומות רעים

שליחה על ידי שלולית_י* »

אומר לבת שלנו כשהיא חולמת חלומות רעים שבעודה עירה תנסה לדמיין סוף טוב לחלום הזה
גם אני עושה כך עם בתי.
אנחנו מדמיינות (רצוי להוביל אותה לדמיין) איך החלום היה יכול להמשיך.
שלולית_י*
הודעות: 645
הצטרפות: 08 יוני 2008, 09:57
דף אישי: הדף האישי של שלולית_י*

חלומות רעים

שליחה על ידי שלולית_י* »

היו תקופות קשות אבל עמלתי כל כך הרבה להגיע לאן שהגעתי.
ועכשיו כשרגוע הנפש כנראה מרגשיה שזה זמן "בטוח" להוציא החוצה את כל מה שעד עכשיו היא נאלצה להדחיק.

אולי קטעי זכרונות מחיים אחרים?

נדמה לי שיש דף על גלגול נשמות שטיפה נוגע בזה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות רעים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני חולמת כבר כמה פעמים אומנם לא רצוף. אבל אני חולמת על הבן זוג שלי. אנחנו עוד לא נשואים. ואני חולמת שהוא עושה לי רע ממש רע. דברים משונים. משפיל אותי בפני אחרים מכה אותי נפרד ממני בצורה לא נעימה חושף דברים אישיים שלי. בגדול התחשוה הכללית ממש רעה. אני כר מתחילה לדאוג זה אולי פעם חמישית או שישית
♥*
הודעות: 2
הצטרפות: 01 דצמבר 2013, 07:08

חלומות רעים

שליחה על ידי ♥* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אל תדאגי בטח יש לך חששות מהזוגיות כי כמו שאמרת את עדיין לא נשואה זהו גם אחד מהחלומות שחולמים במהלך החיים הם נורמליים ולא צריך לפחד מהם.....אם את רוצה שזה יפסק תנסי פעם אחת לצאת נגד זה לומר לא בחלום מה את חושבת להפוך את זה ללימוד למשהו טוב.
♥*
הודעות: 2
הצטרפות: 01 דצמבר 2013, 07:08

חלומות רעים

שליחה על ידי ♥* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תנסי כמה דברים:
  • אם לא בא לך לדבר על זה אז רק תחשבי על זה כי כמו שאני יודעת כרגע אף אחד לא יכול לקרוא מחשבות.
  • אל תנסי לחזור לישון כי יציפו אותך מחשבות רעים ותחושת חנק בגרון את צריכה לקום לעשות משהו וכך לסלק את המחשבות הללו.
  • לאחר זמן תנסי לדמיין מההתחלה את החלום ואם את לא זוכרת פרטים תוסיפי משלך כשאת רואה שהרגע הרע מגיע פשוט תצעקי די!(בחלום כמובן אם את לא רוצה שכל דיירי הבית יתעוררו) ואז כל החלום יעצר כי מי ששולט על החלומות זה רק את....נ.ב זה קשה לצעוק או לדבר בחלומות כדי לעשות את זה אתה צריך להתחבר לעצמך להיות רגוע ונקי ממחשבות רעות צריך לחשוב על המציאות על מה שיש וקיים על מה שטוב ולומר שאתה שולט על עצמך וכמובן גם על מחשבותייך וכך תצליח לומר למוח שלך להפסיק לחשוב על זה די זה לא עושה לי טוב אז לא בא לי את זה.
  • לבסוף לנסות להפנים שזה לא אמיתי ושבסך הכל זה רק חלומות וכמו שידוע חלומות באים ללמד אותנו על נסתרות חיינו, צריך לחשוב מה זה בא ללמד ובאמת ללמוד מזה.
כל התהליך הזה עובר במשך יום ובסופו של דבר משתחררים מחלום הרע וגם עוברים חויית למידה על עצמך
מי שקורא את זה אני מודה לו כי זה באמת עוזר כך אני עומדת גם לעזור לעצמי במקרה של סיוטים ....תודה♥
רחל*
הודעות: 324
הצטרפות: 25 אוקטובר 2003, 22:57

חלומות רעים

שליחה על ידי רחל* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מדוע הדופק עולה מאוד שחולמים חלום רע
רחל*
הודעות: 324
הצטרפות: 25 אוקטובר 2003, 22:57

חלומות רעים

שליחה על ידי רחל* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חלומות רעים
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות רעים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מלא פעמים חולמת שהאקס שלי או חבר שלי אני עדיין לא יודעת מה אנחנו בכלל....מתנשק עם חברה טובה שלי ואני רואה את זה ויורד לי דמעות ואחר כך הוא הסתכל עליי מוזר ואמרתי לו "ידעתי שזה יבוא לא נורא..." ואני הולכת.זה חלום שרק עכשיו בא לי ואנחנו ניפרדנו חזרנו ועכשיו לקחנו הפסקה של שבוע...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות רעים

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חלמתי שקיבלתי המון פיצוחים והכי הרבה גרעיני אבטיח כמות שחסמה את היציאה מהבית
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”