יפית נלחצת

פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

יפית נלחצת

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

היי, שלום לכולם.
אני חולה בפסוריאזיס בערך 6 שנים, היום אני בת 32.5 ואני גם סובלת מבעיות נפשיות מורכבות ורציניות מאוד, שככל שעוברות השנים הולכות ומסתבכות ככל הנראה. על אף שאני מתבגרת נפשית מאוד והיום מחפשת פתרון הולם, אפשרי, הגיוני, יסודי ומהשורש, כלומר מנסה לחפש פתרון לבעיותיי כולן. ולקחת אחריות בעיקר.
טוב, תשמעו אני פונה פה בעיקר למומחים אמיתיים ובעיקר לאנשי מקצוע או בעלי נסיון אמיתי.
אז ככה, יש בעברי משנות ה-20 נסיונות התאבדות רבים וכבדים בבליעת כדורים נוגדי דיכאון ואחרים שידועים כטוקסילוגים, כלומר בעלי רעלנים רבים, והייתי קרובה למוות יותר מפעם בזכות נסיונות אילו.
בקיצור הפסוריאזיס הופיע, אחרי טראומות נפשיות רבות, נסיונות התאבדות, שימוש ברב מיני סמי הפיצוציות הזולים והמחורבנים ביותר שהכילו גם רעל עכברים. (אולם בתקופות שעישנתי מריחואנה בכבדות , הייתה נסיגת מוחלטת של הפסוריאזיס (אפילו של שנתיים רצופות) , אבל
איתה גם הקצנות במצב הנפשי. כך שזה לא עובד בשבילי).
ניסיתי המון משחות שעלו הון תועפות, ולא עזרו במאום, לבד מאשר בתחושת האשליה, כמו כן קיבלתי גם 16 טיפולים ברפואה משלימה, כגון דיקור, מאס'ז ורפלקסולוגיה, שגם הם הועילו אך ורק בתושת האשליה ונסיכת תקוה, תקוות שוא יש לומר. ואת ים המלח לא ניסיתי ולא אנסה,
א. משום שהבנתי שמדובר בעינוי קשה מנשוא, גם הסולריום גם הגופרית וכך גם הים ממנו אצא זועקת מתחושת השריפה.
ב. משום שאין זו תרופה, אלא רק טיפול בסימפטום החיצוני, שגם הוא שב לאחר זמן קצר.
וג. אין קשה מהתחושה של יציאה לחופשה בים המוות, על מנת לרפא מחלה קשה כשאול יומ-יומי.

בסוף סיפורי ההיסטוריה המפרכת, שאלות רבות: הבנתי שהטיפול אצלי חייב להיות שורשי, ולכן לא יכול להתחיל מהנפש, על אף שאני מטופלת, אבל הטיפול בנפש הוא מוגבל, ולכן הייתי רוצה להילחם בבעיותיי מכיוון כל החזיתות, בד בבד או אחת אחרי השניה, עקב בצד אגודל, וגם באשר לכך הייתי שמחה להדרכה נבונה.
אז ככה, שינוי תזונתי לא קל לי , אז חשבתי ראשית לטפל בתפקוד הכבד וניקוי רעלים, ז"א הידרוקולוניה, הידרוטראפיה וכדומה. כלומר שטיפות קיבה,
מישהו יודע משהו על התועלת שבטיפולים מסוג זה?
שנית, טיפול באנטי-אוקסידנטים של חברת ביו קאר, ביו- אצידופילוס. (כבר רכשתי).
ושלישית, טיפול בפרחי באך, על מנת להביא לאיזון הנפשי הדרוש.
עוד אני רוצה לשאול לגבי, ביו פידבק, דמיון מודרך, פעילות מסוג טאי-צ'י וכדומה.

מישהו יודע על יעילות ארבעת הדכים שאני בוחנת????? הבעיות שלי באמת מוכבות ביותר, אך אני באמת ובתמים מנסה לקחת אחריות ולטפל מהשורש. אני רוצה להיתפטר מהמחלה הארורה הזו לתמיד.
אולם אני חולה פסיכאטרית שתתקיימת אך ורק מקיצבת נכות, ואין באפשרותי הכלכלית סתם כך לנסות, אף אחת מהדרכים.
אם אף אחד לא יודע מספיק אודות שיטות הטיפול המוזכרות לעיל, האם יש מישהו שיודע, על מישהו באמת מושכל, אותו כן אוכל לשאול???

תודה רבה וסליחה על ההטרדה המפרכת שלי.
רוצה עזרה, יפית.

חזור אל “דפים למיון”