דף 7 מתוך 10

לימודי ימימה

נשלח: 12 פברואר 2009, 21:50
על ידי אמא_דתית*
אני מתעניינת לגבי קבוצה של ימימה באזור השומרון, אריאל או בנימין..

תודה!

לימודי ימימה

נשלח: 14 פברואר 2009, 13:07
על ידי איה*
רונית יקרה
שמחה שיכולתי לעזור. פשוט תלמידה של של שנים של הלימוד ושל החיים.
לפעמים עובר בי הרצון לפתוח קבוצת לימוד אבל מאוד מפחדת.
שולחת לך המון כח

לימודי ימימה

נשלח: 16 פברואר 2009, 17:21
על ידי נוגה*
מעצם ההודיה על הטוב תתבסס כבר האמונה שהטוב ישנו. . . . אולי יש רק ערפל שמסתיר אותו
יפה מאוד איה, יישר כוחך.
שלום וברכה לרונית, איה ואליה, יישר כוחכן על ההתמדה. היו ברוכות.
ולרונית, יה"ר שתזכי לרפואה שלמה במהרה. חזקי ואמצי.

לימודי ימימה

נשלח: 26 פברואר 2009, 09:48
על ידי רונית*
נוגה ,אייה אליה תודות.
עברתי טיפול שלישי.
עוברת שיעורים איך להתחבר לטוב ברגעים לא טובים.איזו עבודה.כשהגוף חלש,וחולשה גדולה במערכת.
אך לא מוותרת על הלימוד, ואתמול מבינה עוד ומזהה אולי שרש... את החוסר אמון של הילדה בטוב שהולך ובא....,ומגלה ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
והילדה כל כך חלשה ומבוהלת ופוחדת.אך הכח הטוב מבחין ומחזק
בי.בנות.
איה,אני עוסקת באימון,...אם תרצי שנדבר ,אני לרשותך.04 6902070 [email protected]

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 06:32
על ידי אליה*
ואתמול מבינה עוד ומזהה אולי שרש... את החוסר אמון של הילדה בטוב שהולך ובא....,ומגלה ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
זה גם כנראה השיעור שלי, בימים אלה.@}
רונית יקרה, כשקראתי את המשפט הזה עברה בי צמרמורת מהזדהות.
ב"ה שתדעי רפואה שלמה.
שבת של שלום ואהבה|L|

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 06:40
על ידי אליה*
וגם....לומדת לשמור על מקומי האישי. לא לוותר עליו למען האחר. שיעור לא קל.
ויתור על המקום האישי תמיד "דורש את שלו"...מציאת האיזון הזה, בין מקומי האישי לזה של האחר, בן הזוג...הדחף לוותר על מקומי "למען" רצונו של האחר, ותחושת חוסר ועייפות שבאה אחרי כן, מכיון שלא היה מדוייק הויתור הזה....לא לי ולא לו...
הילדה מול הלומדת , הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים ? איך נותנים ללומדת "לנצח" בסוף? איך מרגיעים את הילדה ,שלא תמיד מאמינה בטוב שמגיע בהווה ונאחזת חזק מחשש להישאר אבודה?
אייי...עבודה רצינית יש לי לעשות....

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 06:58
על ידי יעלי_לה
_לומדת לשמור על מקומי האישי...מציאת האיזון הזה, בין מקומי האישי לזה של האחר, בן הזוג...הדחף לוותר על מקומי "למען" רצונו של האחר...
הילדה מול הלומדת , הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים?_

מתמודדת עם שאלות דומות.
הדיוק הולך ומעמיק מתוך העמקה וביסוס של ההכרה למקומי והרגש לקיומי. זה משחרר את הפגיעות ומאפשר גמישות ללא ערבוב עם הילדה.
אז, ללא הערבוב, לא מתפתה לאשליות העומס, נשארת במקומי, במרחב (הו, כמה מרחב יש בו!), לא מותנית לקפוץ מכל דרישה או כאילו-דרישה של השני, יכולה אז לגלות את נקודות החיבור בטוב בין רצוני לרצון השני, וכך נותנת מתוך היש ולא מתוך החסר.

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 07:01
על ידי יעלי_לה
או בתמצות: העיקר להתמקד בבנייה (במקרה הזה, של ההכרה למקום, רגש לקיום), ואז השחרור (במקרה הזה, מהאחיזה במאבק ובפער ביני לבין עצמי והשני - כך אני רואה את זה) נעשה מאליו.

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 07:22
על ידי אליה*
תודה יעלי לה |L|@}
מסכימה. כלומר, ההכרה למקומי, ההכרה בצורך הזה של לתת לעצמי ולאפשר לעצמי מרחב אישי , רגש לקיומי, מאפשר את הקיום שלי, ואת השהות הזו במרחב האישי שלי ללא פחד ,אלא בידיעה שאני מיטיבה עם עצמי, ואז מגיע שחרור, כי פעלתי מתוך דיוק לעצמי,והשחרור הזה הוא שחרור מהאחיזה של הילדה באחר, מתוך הפחד להישאר לבד במרחב...ואז מגיע דיוק אמיתי וחיבור אמיתי למהותי ולאחר...כי פועלת בטוב ומיטיבה עם עצמי , מכבדת את מקומי האישי.
הולכת לחשוב על זה לעומק...@}

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 13:34
על ידי רונית*
קצת לפני השבת...... בנות.
אליה.תודה.
אליה לזהות את הילדה המוותרת,המפוחדת המחסירה מעצמה מקום.
לצפות על ההתנהגות. לקחת מידת רוחק להתחזק מהכח הטוב.מהיש הטוב לקיומי,דיוק, מקום ,קבלה, חם שלי לעצמי,לא מותנה בחוץ.הילדה תלויה בחום שבחוץ,,הבוגרת נותנת חם לעצמה,אמון קבלה ואהבה לעצמה.בלי שכנוע,בלי ויתור,בלי הפרזה.קבלה שקטה.מבינה מיישמת.דיוק יחסי, ממשיכה לבנות.לאט לאט.בי.גבולות פנימיים יוצרים בהירות וסדר החוצה.באהבה.

לימודי ימימה

נשלח: 27 פברואר 2009, 17:56
על ידי איה*
רונית מותק שבת שלום.
ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
זה שיעור חשוב גם עבורי. זה כמו להכנס לחדר הכושר ולאמן את המקום הזה בו אני בוחרת להאמין.
תודה לך. מקווה שאת חשה בטוב. שבת שלום

לימודי ימימה

נשלח: 01 מרץ 2009, 20:11
על ידי איה*
אליה,
והשחרור הזה הוא שחרור מהאחיזה של הילדה באחר, מתוך הפחד להישאר לבד במרחב...ואז מגיע דיוק אמיתי וחיבור אמיתי למהותי ולאחר...כי פועלת בטוב ומיטיבה עם עצמי , מכבדת את מקומי האישי.
מהמקום שלי, אותו שחרור גם מהאחיזה שלי בכל מיני קליפות שלכאורה מגנות עליי. האחיזה של הילדה בכל מיני דרכים ששרתו אותה בתור ילדה ולאו דווקא יש להן מקום בתוך זמן תגובה של מבוגר. במיוחד רואה את זה מול בן זוגי ובנותיי. הפחד שלי הוא לא להיות לבד במרחב אלא לבד תקועה בזמן אחר ואז מתפספסת פעם אחר פעם הזדמנות לזמן תגובה עדכני ולהגיב באמת לנשמע ולא למה שאני מדמיינת לעצמי בראש ששומעת. בתוך אותה תגובה עדכנית מגיע איזשהו שחרור מדפוסים שתוקעים אותי, יכולה על אותו הציר גם לראות מכלול והתפתחות. הרי כשאנחנו מגיבות מתוך הזמן ילדה לרוב זה לא איזה שוס גדול. מנסה לא לשכוח שאותה ילדה גם לעיתים היתה גבורה אמיתית ובתור אדם בוגר מוצאת עצמי מתגברת על כל מיני מכשולים שהדרך מזמנת ועושה שם עבודה שמזהה אותה עם הזמן כמלאכת חיים שלמה. העניין הוא לדבר את הרגש ולא להתנהג אותו. כל פעם שמצליחה, אפילו אם בקטנה, מרגישה הרגשת נצחון גדולה.

לימודי ימימה

נשלח: 01 מרץ 2009, 20:13
על ידי איה*
יעלי-לה
דברייך תמיד כל כך ממקדים. איזה כיף שחזרת.

לימודי ימימה

נשלח: 01 מרץ 2009, 20:40
על ידי איה*
אליה
_הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים ? איך נותנים ללומדת "לנצח" בסוף? איך מרגיעים את הילדה ,שלא תמיד מאמינה בטוב שמגיע בהווה ונאחזת חזק מחשש להישאר אבודה?
אייי...עבודה רצינית יש לי לעשות...._
וואו..... אין עלייך. כל כך מדברים אליי הדברים שאת מעלה. את יודעת, פעם כשאני ובן זוגי היינו רבים הוא פעם אחר פעם היה אומר לי שהוא הולך. כל פעם שהוא היה אומר את המשפט הזה הייתי רואה את עצמי ילדה אבודה ולא יודעת מה לעשות עם עצמה. הרגשה כאילו הלכתי לאיבוד בקניון ענק. ככל שהזמן עובר מזהה עצמי כפחות פוחדת. הרי גם בתוך הביחד לעיתים יש הרגשת בדידות מאוד גדולה והיא לא תמיד קשורה לאחר. הלומדת, ברגע שמצליחה עליה לרשום את שזיהתה על מנת שתוכל לזכור את הרגעים בהם היא בטוב, ברגעים בהם הצליחה לפרוץ מחסומים, ברגעים בהם היא בשקט על מקומה. ואז אם לפתע יש רגעים מורידים היא יכולה להזכר שקיים גם טוב, שהיו רגעים בהם האמינה כל כך חזק בטוב ששום דבר אחר לא יכול למוטט אותו, לזהות חלקים בהם היתה ממוקדת. ונראה לי הכי נכון לזכור שלמעשה אנחנו אף פעם לא לבד. לפעמים רק עולה תחושה כזאת.

לימודי ימימה

נשלח: 03 מרץ 2009, 12:33
על ידי חיים*
שלום רב. אם מישהו מכיר\למד\שמע על הלימוד אצל אורנה שלמון מפ"ח
אנא האירו את עיני, אשתו של חבר מעוניינת להתחיל ללמוד, ורציתי לברר האם להמליץ לו על אורנה שלמון כמדריכה.
אשמח לפירוט כמה שניתן.
תודה רבה.

לימודי ימימה

נשלח: 03 מרץ 2009, 12:44
על ידי יעלי_לה
אני למדתי אצל אורנה שלמון וממליצה מאוד. מדריכה מעולה.
אשמח לפירוט כמה שניתן.
מה בדיוק אתה רוצה לדעת?

לימודי ימימה

נשלח: 03 מרץ 2009, 17:11
על ידי גליה_והבנות*
גם _אני למדתי אצל אורנה שלמון וממליצה מאוד. מדריכה מעולה.
אשמח לפירוט כמה שניתן._

לימודי ימימה

נשלח: 04 מרץ 2009, 11:07
על ידי חיים*
האם תוכלו לתת את מספר הטלפון ע"מ שהיא תוכל ליצור איתה קשר?

לימודי ימימה

נשלח: 04 מרץ 2009, 16:19
על ידי גליה_והבנות*
אני לא בטוחה לגבי השארת מספר טלפון פה. אתה יכול לשלוח לי מייל ואשלח לך את הפרטים: galiamm ב - gmail.com

לימודי ימימה

נשלח: 08 מרץ 2009, 09:32
על ידי רונית*
אני קוראת שוב את הדברים.יש בי מדת רוחק ופחות מעורבבת בסבל,בעצב.מקבלת יותר.יכולה לתת לעצמי את המתנות מהדברים הכתובים יותר בבהירות.
איה דברים מלפני חודש...למה התכוונת לראות את המכלול ובתוך זה את החלקיקים.קטע נפלא שלך איך לחזק בתוכי את מלאכת השמחה.לוקחת את המלאכה לרשום הבנות טובות בשדה ההכרה מול כל שמחה.ואז השמחה גדלה...אני בטוחה.
מתחזקית מהלימוד [והגוף גם בעזרת זריקות]וועובדת על חיזוק האמונות.
  1. השמחה והטוב לא מותנים.[במחלה.....
  2. יש טוב מול עומס אך יש טוב שהוא מכלול.יכולים להיות גם במגביל זה לזה.
  3. הנוכחות להיות בכאן ועכשו.ושמחת העשייה.
  4. לא הכל באחריותי....
נזכרית שנכנס אדר ושמחה.
אשמח לבהירות והתייחסות.אני רוצה להעמיק בעקר את האמונה שאני חלק ממכלול......באהבה.רונית

לימודי ימימה

נשלח: 13 מרץ 2009, 07:25
על ידי איה*
רונית יקרה_
היכולת לראות מכלול ובחלקי חלקיקים לראות אור קטן בתוך חושך גדול נותן תקוה, נותן כח. רונית, אני בטוחה שניחנת לא רק בכח גבורה אלא גם ביכולת לראות את החיים כבתוך מכלול._
לפעמים בתוך כאוס אני שוכחת לראות אור. גם אם הוא נראה כחלקיק קטן בתוך חושך גדול. עדיין ,הצפייה עליו ורישומו כטוב לי למערכת ,כבר מזיז ממשקל החושך. הרי היכולת לראות מכלול היא כבר הבנה שיש גם מזה וגם מזה וגם מזה..... ואז פחות או יותר מתאזנים. (בשאיפה....)
שבת שלום ושאור גדול יהיה בליבנו. אמן.

לימודי ימימה

נשלח: 15 מרץ 2009, 10:41
על ידי אליה*
מרגיעון: ההווה הוא הצומת בו נפגשים זמן ומרחב- כאן ועכשיו. נתינה לעצמי ולקיומי. קיום בהווה ותיחום הפחד שלא שייך לרגע הזה. זו העבודה שלי בימים אלו. מן שעת מבחן. אני מול האחר. מול האהבה הגדולה הזו שהילדה מתקשה לשחרר ולהיות כאן ועכשיו, ללא פחד, בנוכחות.
מרגישה היצמדות של הילדה, פחד עולה לעיתים תכופות כמו לפני איום סכנת נטישה. קושי לתת לאחר להתקרב אליי בקצב שלו. הילדה שבי נאבקת שוב את אותו מאבק מוכר...הגבול ביני ובינו, הקושי לראות במידת רוחק את הדברים , הראייה הצרה של הילדה שרק רוצה להיעטף באהבה בכול רגע.
הקושי לשחרר את זה ולכבד את האישה שבי, הלומדת , הטובעת בפחד של הילדה. הלוואי והייתה לי בינה שתגבר על הילדה שיכולה להרוס לי את הדבר הכי יקר לי.
הלוואי ואזכה לחסדי שמיים ורחמים ,ואוכל לגבור על הפחד, ולהגיב לחשוב ולפעול מתוך הלומדת הבונה, המכבדת את קיומה וקיומו של האחר, את המרחב האישי, שאזכה להיות באמונה שלמה שאני ראוייה לאהבה הזאת ושאתן לה לבוא אליי ולא אבריח אותה עם הפחדים שלי...
הלוואי ואזכה גם באומץ להתמודד עם כול רגש שעולה. הלוואי וזה עוד לא מאוחר...מי ייתן ובשמיים ישמעו אותי ואזכה להיטהר ולפנות מקום יותר רחב בתוכי ללומדת שבי, המבינה, המאמינה והיודעת, ופחות לילדה שמאיימת להרוס כול חלקה טובה מהפחד...

לימודי ימימה

נשלח: 15 מרץ 2009, 10:44
על ידי אליה*
איה מקסימה...רק עכשיו משום מה קראתי את התגובה שלך לדברים שכתבתי ,שוב על הילדה שמרגישה אבודה...מדהים...דווקא ברגע שאני הכי צריכה...תודה. המילים שלך מרגיעות.@}

לימודי ימימה

נשלח: 15 מרץ 2009, 10:45
על ידי אליה*
ונראה לי הכי נכון לזכור שלמעשה אנחנו אף פעם לא לבד. לפעמים רק עולה תחושה כזאת.

שוב תודה על המשפט הזה|L|

לימודי ימימה

נשלח: 15 מרץ 2009, 12:27
על ידי פלוני_אלמונית*
שלום לכולם...אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד לימודי ימימה...יש למישהו המלצות על מדריכות מפ"ת? אשמח לשמוע כי אני מחפשת.... ומה העלות בערך של לימוד כזה(אני לא עובדת כרגע) ?.....

לימודי ימימה

נשלח: 20 מרץ 2009, 12:11
על ידי פלונית*
שלום,

רציתי לשאול היכן אוכל למצוא טקסטים, בעיקר בהקשר של התכוננות ללידה ההולכת וקרבה. (ניסיתי באינטרנט. בנתיים לא מצאתי).

תודה !

לימודי ימימה

נשלח: 20 מרץ 2009, 13:14
על ידי יעלי_לה
רציתי לשאול היכן אוכל למצוא טקסטים, בעיקר בהקשר של התכוננות ללידה ההולכת וקרבה. (ניסיתי באינטרנט. בנתיים לא מצאתי).

בעיקרון, חלקים ("טקסטים") של ימימה לא אמורים להימסר אלא במסגרת לימוד בקבוצה,
אבל לדעתי החלק של הלידה הוא מיוחד ויוצא דופן בהקשר הזה.
פעם היה אפשר לקרוא אותו באתר של דבש מסלע, אבל עכשיו גם אני לא מוצאת באמת.

קבלי: http://forums.ort.org.il/files/30/2529032/8062940.doc

לימודי ימימה

נשלח: 20 מרץ 2009, 23:29
על ידי רוית*
בספר הכנה רוחנית ללידה יש את החלק של ימימה

לימודי ימימה

נשלח: 22 מרץ 2009, 10:45
על ידי רונית*
98איה....איזה כח של מילים.כנראה שאנו איננן במידת רוחק יש כולת חלקית לקבל.מה את יכולה לומר לי עוד על המכלול? החלקיקים?
אני מבינה חלקית.כנראה הרגש פחד כאב חוסר מנהל את המערכת.אשמח להרחבה.
אליה...נותנת לך מתנה את מדת הרוחק וההמתנה מהגל המציף.כמו פחד חזק של צורה שמנהלת.
קבלי את הקושי,החוסר .
חבקי את הילדה הקטנה שבך.היא כל כך סובלת,מפוחדת.
תני לה הרבה מקום,בטחון.אהבה ללא תנאי.
קבלה גדולה.ראיית האי מקום לעצמי, ואז שחרור האחזות בצורה.
אני מתחזקית לאט.עוד קצת טיפולים.
באהבה.רונית.

לכל המחפשים מדריכות מקומות יש אתר ללמודי ימימה ובחורה נפלאה שוראנגיז שמרכזת ועוזרת לכל מי שמבקש.
אם צריך אעביר טלפון.
פסח קרב,...אביב מהמם בגליל.....

לימודי ימימה

נשלח: 22 מרץ 2009, 15:20
על ידי פלונית*
יעלי לה ורוית - תודה !

לימודי ימימה

נשלח: 22 מרץ 2009, 15:27
על ידי פלונית*
רוית,

בספר הכנה רוחנית ללידה יש את החלק של ימימה

בנתיים אני רואה שאת הספר ניתן לרכוש רק דרך האינטרנט. הייתי רוצה להספיק לקרוא לפני הלידה... האם יש לך מושג האם נמכר גם בחנויות ?

לימודי ימימה

נשלח: 22 מרץ 2009, 17:26
על ידי אליה*
הכול בסדר.
תודה רונית על החיזוק.
הילדה שלווה והלומדת אכן חיבקה אותה ואיפשרה לה מקום להיות, להתקיים בו. ללא שפיטה.
באופן מפתיע הילדה נרגעה. יש לה מקום.
אל מול מידת רוחק הלומדת מתחזקת, חוזרת למקומה, לציר כוחה הפנימי , לשמחה ולטוב.
שנזכה לרגעים ארוכים ארוכים של קבלה ודיוק ממהותינו, ללא פחד, רק בנוכחות ובטוב, שנזכור תמיד שמגיע לנו כול הטוב הזה. אמן

לימודי ימימה

נשלח: 06 אפריל 2009, 20:25
על ידי אליה*
חג פסח שמח וכשר לכולם!

לימודי ימימה

נשלח: 16 אפריל 2009, 18:50
על ידי פלוני_אלמונית*
איזה יופי
כמה אני שמחה שמצאתי את הפורום הזה
אשמח לחלוק אתכם הבנות
יש לי מדריכה נפלאה ויחד עם זאת נהדר לקרוא את ימימה ולפגוש אותה בדרכים אחרות כמו באינטרנט
תודה חברים נפלאים

לימודי ימימה

נשלח: 18 אפריל 2009, 16:00
על ידי פלוני_אלמונית*
שאלה ובקשת עזרה
לומדת ימימה
יודעת שעלינו לתחום את ההבנה מצד אחד ואת המיותר, העומס מן הצד השני.
אבל לא תמיד אני רואה הבנה. כלומר, אני רואה כן את העומס. את המיותר. ואני יודעת שהסוויץ' הוא לתחום את ההבנה וממנה להביט אל המיותר. אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?

לימודי ימימה

נשלח: 18 אפריל 2009, 19:27
על ידי רונית*
הי פלונית.
להבנתי,הדרך שלי בלמידה,והיא מ-2 מורים שונים.
  1. הכרה ערה רואה גם את ההבנה וגם את המיותר. כשיש רגש שלילי,לתחם,להפריד מהמהות הטובה,ולפעול מהטוב לקיומי.מהמהות הטובה שהיא אהבה נתינה התפתחות למידה שקט,התנהגות מיטיבה לי,.רגש שלילי הוא כעס,פחד,...שיוצרים מחשבה שלילית והתנהגות מזיקה לי.עבודת ימימה,התעוררות.הכרה ערה לזהות להבחין לתחם להפריד את העומס מהמהות,כל רגע ....
  2. זיהוי החוסר,תיחום והפרדה והשלמה מה לחזק ממה שחסר...ולהשלים.
פלוני אלמונית,מלימודי ככל שאני מרגישה החלשות ואני מתבוננת בעומס המחליש ועובדת לפי זיהוי הרגש השלילי[אם אפשר קאי לו בשם..פחד או מה שהוא, הפרדהמהמהות, תיחוםכדי שלא ינהל אותך... והתחזקות מהטוב,הטוב במערכת גדל וזה השקט,השמחה האיזון,אני יוצרת את המבנה הבנה יישום ותוצאה,והמערכת מתחזקית.עבודה איטית של תיקון.ברוחני לא ממהרים.ההבנה זו כל פעם גילוי קטן של עומס ותיקונו.תרגול ההכרה ,עבודה כל הזמן.
באהבה.ממני.מקוה שקצת עזרתי.

אני בסיום טיפולים כימיים,והכלים כל כך מחזקים.תודה גדולה ללמוד,ולחוכמתה של ימימה, ,והעמקה לכולנו.

לימודי ימימה

נשלח: 19 אפריל 2009, 07:22
על ידי יעלי_לה
אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?

אם ברגע האמת את זוכרת שהמיותר הוא מיותר ושכדאי לתחם אותו, זו כבר הבנה עצומה!
ואחרי-כן יש כלי נפלא שנקרא המתנה
נוכחת על עיקר וממתינה להבנה נוספת שתבוא להאיר לי את הדיוק הבא.

לימודי ימימה

נשלח: 19 אפריל 2009, 16:51
על ידי פלוני_אלמונית*
תודה רבה. בינתיים עזרתן לי מאד
אשתף אתכן בדברים קונקרטיים
אשמח להכוונה מצידכן
תודה

לימודי ימימה

נשלח: 19 אפריל 2009, 22:15
על ידי תמר_ס*
אני מחפשת קבוצה באזור בית שמש.
תודה @}

לימודי ימימה

נשלח: 22 אפריל 2009, 16:26
על ידי פלוני_אלמונית*
אם בית שמש קרובה לכפר גימזו יש לך את אביטל ברעם. מדריכה מעולה

לימודי ימימה

נשלח: 23 אפריל 2009, 20:24
על ידי לבנה_במילואה*
תמר יקירה, בית שמש???

לימודי ימימה

נשלח: 26 אפריל 2009, 22:51
על ידי דוד*
המלצה לגבי כיתה חדשה בתל אביב או בני ברק או רמת גן או גבעתיים או יפווכן אצל מורה ממולץ , תודה

לימודי ימימה

נשלח: 27 אפריל 2009, 17:24
על ידי לירון*
אשמח לדעת אם למישהו יש מידע לגבי קבוצה בעמק בית שאן...תודה רבה...

לימודי ימימה

נשלח: 27 אפריל 2009, 17:52
על ידי רוית*
אוי סליחה מזמן לא הייתי....
אפשר לקנות את הכנה רוחנית ללידה ישירות דרך דפנה חסדאי היא שולחת בדואר
02-9960993 לא יקר ומומלץ ביותר גם המאמרים האחרים נפלאים...

לימודי ימימה

נשלח: 27 אפריל 2009, 17:55
על ידי יעלי_לה
לירון, אם תשאירי מייל אוכל לכתוב לך מס' טלפון של מדריך באזור עמק ב"ש.

לימודי ימימה

נשלח: 28 אפריל 2009, 13:29
על ידי דוד*
שלום
מחפש כיתה חדשה שמתחילה בת"א. (או בבני ברק, רמת גן, גבעתיים,) עם מורה טוב ומומלץ, ( מצאתי כיתה שהתחילה לפני 3 חודשים עם ג.דמרי)
תודה

לימודי ימימה

נשלח: 28 אפריל 2009, 13:31
על ידי דוד*
המייל שלי [email protected]

לימודי ימימה

נשלח: 03 מאי 2009, 19:52
על ידי איה*
_לפלונית אלמונית
אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?_
הנה, בלי ששמת לב התחלת לעבוד. לראות שלא מבינה, גם זו הבנה.
תתחילי בקטן, הבנות קטנות. תבני לאט לאט, אל תמהרי גם להבין. תנסי לזהות אם המקום של אין לי הבנה בא מתוך התנגדות. כמו שרונית אמרה, הלימוד הוא התפתחות מאוד איטית. על מנת לבנות מבנה יציב בנפש יש לבנות אבן על אבן ולכבד את הקצב האישי שלך.
בהצלחה.

לימודי ימימה

נשלח: 03 מאי 2009, 19:55
על ידי איה*
ואחרי-כן יש כלי נפלא שנקרא המתנה
כמו שאמרה יעלי-לה. וההמתנה נושאת עימה מתנה מאוד גדולה. תשובה תגיע.

לימודי ימימה

נשלח: 04 מאי 2009, 10:23
על ידי פלוני_אלמונית*
תודה

לימודי ימימה

נשלח: 04 מאי 2009, 10:35
על ידי פלוני_אלמונית*
תודה. היתה לי הבנה נוספת אתמול בשיעור.
זה נפלא איך ימימה עונה לשאלות המציקות מבפנים בחלקים הניתנים בשיעור.
איך השאלות מקבלות פתאום מענה מזווית אחרת לגמרי.
כלומר פתאום מבינה שמה ששאלתי לא היתה השאלה הנכונה אלא ביקשתי כנראה תשובה אחרת.
זה מעודד. כי לפעמים אני חושבת שאולי מיותר לי להשתתף שיעורים.
לא מפני שאני כבר מבינה גדולה אלא בגלל חוסר התאמה.

לימודי ימימה

נשלח: 04 מאי 2009, 17:42
על ידי איה*
לפלונית אלמונית
_לפעמים אני חושבת שאולי מיותר לי להשתתף שיעורים.
לא מפני שאני כבר מבינה גדולה אלא בגלל חוסר התאמה._
אז אם את מרגישה חוסר התאמה פשוט אפשר להחליף מדריכה. לפעמים אין כימיה עם המדריכה. מיותר להשתתף בשיעורים בטח לא. כמה זמן את לומדת?

לימודי ימימה

נשלח: 04 מאי 2009, 21:22
על ידי פלוני_אלמונית*
זו השנה הראשונה שלי.
לא חושבת שהסיבה שאני מרגישה חוסר התאמה היא בגלל המדריכה.
יותר בגללי אל השיטה.
המדריכה שלי מקסימה. חכמה. נהדרת.

לימודי ימימה

נשלח: 05 מאי 2009, 08:55
על ידי רונית*
הי חברות.
סיימתי בשלב זה טיפולים.שמחה חדשה הגיעה למערכת.ואני מקבלת.אך גם מתחמת.רוצה לבנות שמחה שאינה מותנית בטוב או ברע שעוברת.
לפלונית אלמונית, גם לתלמידה כמוך כמוני,אני מבינה שאני בבנייה.קבלה של מה שאני רואה.אין חיטוט,אין מאמץ בלימוד.לגבור על העומס , זה קבלה של הרגע הנוכחי ומה שמביא.דרך הטוב ,לתחום עומס ומיותר לזהות ולהפריד.זה לימוד חשוב.עומס יכול להיות,התנגדות מאבק יאוש והייתי שם,וזה כל כך קשה לזהות.להיות בטוב כאילו...זה זיוף שהאמת מבינה,הלומדת הבוגרת, ואני לא בהבנה וקליטה בזמנים כאלה,ולא מזהה את הילדה,אך ממתינה להבנות שיגיעו..מבקשת שקט,שמחה עוד התפתחות.העבודה הרוחנית איטית.הנבטות לוקחות זמן. ולא לשכוח להכניס אהבה בכל המעשים ,אין מעשים קטנים,ניקיון,בישול,שיחה עם כל אחד,נוחכות של קשב מלא ,קבלה גדולה שלמה של גם מה שלא מתאפשר,נותן מקום לי ולאחר החלל הפנימי מתרחב.מתמלא ביש..ביי.

לימודי ימימה

נשלח: 05 מאי 2009, 19:12
על ידי איה*
יותר בגללי אל השיטה.
שיטה????????????????????

לימודי ימימה

נשלח: 10 מאי 2009, 08:25
על ידי פלוני_אלמונית*
איה
בטוח שסימנת את כל סימני השאלה? לא חסרים כמה?
ומה הבעיה עם ההגדרה: "שיטה"?

לימודי ימימה

נשלח: 10 מאי 2009, 14:18
על ידי אהובה*
לא נראה שיש בעיה עם המילה שיטה. נכון שנאמר שלימודי חשיבה הכרתית אינם שיטה אלא דרך, אבל ממש אין צורך להתנפל על מי שרואה בלימוד שיטה, אפשר ממש להרגיע

לימודי ימימה

נשלח: 11 מאי 2009, 19:03
על ידי איה*
התגובה למילה שיטה היא שלי מתוך איזושהי דרך בתוך הלימוד. הקפיצה אותי המילה שיטה וזה שלי. אין כאן שום עניין של התנפלות על אף אחת. רצון לנסות לראות את הדברים בצורה אחרת כן ושוב, שלי. לוקחת אחריות מלאה. כולנו בדרך.

לימודי ימימה

נשלח: 15 מאי 2009, 10:13
על ידי רונית*
כן גם בשבילי ימימה היא לימוד ותיקון כל הזמן.כלים להתתקרבות למחשבה טובה רגש טוב לקיומי ולקיום בכלל.
כלים לימים טובים ופחות טובים.התבוננות פנימה ליש והשלמת החסר על ידי בנייה כל הזמן
תדייקי ותדייקי עד שתדייקי. קיד'ום הקו האנכי בחלק של ימימה שבו העמקה ופתיחות מול הקו האופקי קבלת עוד ועוד חלקים בשדה ההכרה ואנו לומדים כל הזמן בשני הקווים ובונים מבנה פנימי.

לימודי ימימה

נשלח: 17 מאי 2009, 16:59
על ידי אהובה*
התגובה למילה שיטה היא שלי מתוך איזושהי דרך בתוך הלימוד
נראה לי שהלימוד עצמו הוא לימוד של דרך, דרך חיים, חיים ללא מאבק, חיים של קבלה ושמחה.

לימודי ימימה

נשלח: 18 מאי 2009, 06:42
על ידי פלוני_אלמונית*
איזה יופי, אהובה
תודה
אהבתי

לימודי ימימה

נשלח: 23 מאי 2009, 10:17
על ידי איה*
מסכימה עם מילותייך אהובה שהלימוד הוא לימוד של דרך, עם זאת קיים ציר התקדמות בתוך הלימוד. התקרבתי, נמצאת על הציר. התרחקתי, מתרחקת מאותו ציר תנועה. יכולת התיחום והתבוננות, ההמתנה, הצפייה, כלים בהם משתמשת. יש פעמים בהם מפוזרת ולא אסופה ואז, אותם כלים כאילו נשמטים מידיי, אז מגיעה הנפילה. מפעם לפעם יש יכולת התרוממות מאותה "נפילה" בתווכי זמנים יותר קצרים ועל כך שמחה אני.
שמה לב איך בתוך מערכת זוגית בתוך התנגשויות של רצונות, מידות, דיבור, הכלים מאוד עוזרים לי. גם אם נכשלתי בלשוני, או העין שלי לא היתה טובה,יכולה לתקן.

לימודי ימימה

נשלח: 26 מאי 2009, 14:15
על ידי יושי_י*
כיצד ואם בכלל ניתן להשיג בכתובים את משנתה של ימימה בנוגע ללידה?

לימודי ימימה

נשלח: 26 מאי 2009, 14:37
על ידי יעלי_לה
שמתי קישור בהודעה הזאת:
לימודי ימימה (2009-03-20T13:14:46)

לימודי ימימה

נשלח: 31 מאי 2009, 00:03
על ידי פלוני_אלמונית*
מישהי יכולה לנסות להסביר את ההבדל בין הפרדה לתיחום?

לימודי ימימה

נשלח: 31 מאי 2009, 10:11
על ידי איה*
ההפרדה היא מעין מלאכת בירור. מפרידה את המיותר מהעיקר, מתמקדת במהות הנשמע, הנראה, הלב. התיחום הוא כבר שלב בנוי או בתהליך בניה יחסי כמו כבר מכיר את מה שמיותר (אחרי שכבר הפרדנו) ומתחם אותו על מנת שנוכל להתקדם במלאכת התיקון. תיחום שייך לזמן ולעשייה ומכניס שקט למערכת. (התיחום למעשה כבר נותן לנו את האפשרות לבחור לא לערבב שמחה בשמחה).
שבוע טוב לכולן

לימודי ימימה

נשלח: 31 מאי 2009, 12:09
על ידי יעלי_לה
אני רואה את זה בצורה קצת שונה
התיחום מאפשר את ההפרדה
הטוב מתוחם בנפרד מהמיותר
ככל שהתיחומים יותר יציבים, ההפרדה מתאפשרת יותר בקלות וגם הולכת ומעמיקה.

לימודי ימימה

נשלח: 31 מאי 2009, 20:57
על ידי פלוני_אלמונית*
יש מישהו/מישהי המכירים היכן יש לימודי ימימה באיזור נס-ציונה/רחובות?
אני מאוד מעוניינת לתחיל ללמוד ומחפשת באיזור שלי...

תודה....

מיכל מראשל"צ

לימודי ימימה

נשלח: 31 מאי 2009, 20:58
על ידי פלוני_אלמונית*
וכמובן שכחתי לציין באיזור ראשל"צ האם יש?? :)))

תודה,

מיכל

לימודי ימימה

נשלח: 31 מאי 2009, 21:52
על ידי איה*
התיחום הוא זיהוי והפרדה של המיותר כך שלא ימשיך לפעול במערכת. הבנה מהותית מאפשרת תיחום. דרך ההתרחשות ביומיום אנחנו קולטות את הקיום והתיקונים. התיחום מאפשר שמירה על הנבנה.

לימודי ימימה

נשלח: 07 יוני 2009, 22:19
על ידי פלוני_אלמונית*
הבנה?
כשאני בירידה להיות בנתינה. זה פותח מרחב מהות והרי כל מה שצריך בירידה זה "הצעד הראשון" פתיחת המרחב שמביא איתו עוד מרחב לטוב ועוד מרחב לטוב...

לימודי ימימה

נשלח: 10 יוני 2009, 08:56
על ידי פלוני_אלמונית*
שם הספר של ימימה

לימודי ימימה

נשלח: 10 יוני 2009, 23:51
על ידי רונית*
שלום.
חיים ללא מאבק חיים עם שמחה וקבלה.רוצה לקדם את עצמי,אך מחלת הסרטן, סיבוב שני,אני כרגע בסדר,ורצון הרופא שלי להכנס למחקר מביאה אותי לחוסר שקט.ואני מתבוננת,צופה,רוצה מדת רוחק להפריד פחדים,ולבחור ברגש טוב לקיומי במחשבה טובה לקיומי,ו העומס הפחד דורש קבלה תיחום,הרגעה.

לימודי ימימה

נשלח: 15 יוני 2009, 11:27
על ידי פלוני_אלמונית*
היי רונית!!!
לא כל כך יודעת מה לכתוב לך.
שולחת אליך מכאן חיבוק גדול ותפילה לרפואה שלמה ושה' יחזק אותך ותתחברי אל המהות בבינה ורוגע.

לימודי ימימה

נשלח: 25 יוני 2009, 00:01
על ידי קרן_ג*
שלום וברכה
נפתחת כיתת ותיקות בתל מונד. וכן כיתה למתחילות בחיפה.
המעוניינות מוזמנות להתקשר ל - 052-6775751

לימודי ימימה

נשלח: 27 יוני 2009, 14:42
על ידי רונית*
פלפלונית אלמונית,להתפלל אל המהות בבינה ורגיעה.
כן שקט ולא מאבק, טוב ולא פחד ,שמחה בלי התניות ,אחדות פנימית שקטה זה השמחה.אבל הילדה רגילה לאחז בדאגה. והגילוי של השקט מתקרב,אך השכחה גם קיימת.לזכור להיות ערה וטובה לעצמי.לימוד חשוב.

לימודי ימימה

נשלח: 02 יולי 2009, 14:59
על ידי פלוני_אלמונית*
"כל מה שעולה הוא נכון. כל מה שעולה הוא מה שצריך לעלות. גם אם מדובר בשעמום, בהתנגדות, בתסכול, בפחד. הכל רלוונטי ולא נמצא כאן סתם"

לימודי ימימה

נשלח: 02 יולי 2009, 15:01
על ידי פלוני_אלמונית*
מחשבה שאני מאוד אוהבת שעוזרת לי לסלוח לאחרים:
אז יכולה להבין שעשה מה שעשה ממקומו הבלתי מתוקן, וגם לי הרבה מקומות כאלה...

לימודי ימימה

נשלח: 04 יולי 2009, 22:30
על ידי פל_מונית*
פלוני אלמונית, שלום ושבוע טוב.
ממש מצא חן בעיני הציטוט שהבאת:
"כל מה שעולה הוא נכון. כל מה שעולה הוא מה שצריך לעלות. גם אם מדובר בשעמום, בהתנגדות, בתסכול, בפחד. הכל רלוונטי ולא נמצא כאן סתם"
אמיתי מאוד ומלמד המון. האם זה ציטוט של ימימה או ממקור אחר ?
תודה.

לימודי ימימה

נשלח: 06 יולי 2009, 14:00
על ידי איתמר*
שמחתי להכיר אתר זה,ועל התוכן המעמיק ."החסרונות"=רשימות בנפש מילדות כל "תקלה"נרשמת בנפש ונקראת "תקלה"כי מפריעה לצמיחה הטבעית ,וכן יוצרת דפוסי התנהגות ש"מחיבים" את האדם לראות את המציאות ולהגיב בהתאם לרשימות אלה. יש לדעת כי בזמן שמתרחשת התקלה נוצר חסרון או חסימה אך יחד עם הקושי נרשם גם כח ההתגברות כח זה מתגלה לאדם תוך כדי ניקוי החסימות ובכך החסרון כשמתוקן מגלה את אותו כח שהיה טמון ציטוט מ"חלק":"מקום של חסימה נפתח משתחרר במקומה יש התפשטות החלק שנרכש ולמעשה מזוהה דרך ההכרהכנמצא באופן טבעי"

לימודי ימימה

נשלח: 10 יולי 2009, 14:12
על ידי פלוני_אלמונית*
האם מישהי מכירה לימודים בגליל העליון- איזור קרית שמונה?

לימודי ימימה

נשלח: 10 יולי 2009, 15:52
על ידי זמנית_נצחית*
הייתה לי מחשבה:
כנראה העומסים שלנו הם חלק מהחיים ולא צריך להצטער עליהם ולכאוב אותם
אלא לחבק אותם ולהבין שהם אלו שמאפשרים לנו להתקרב
כמו שצירים בלידה מאפשרים את יציאת התינוק
כך גם אני מסתכלת היום על ילדיי וזה מוריד ממני הרבה רגשי אשם
ורצון ליצור להם סביבה אחרת עבורם...
העומסים שלהם הם חלק מהם והם שלהם וחשובים להם
ולכן לא צריך לנסות למנוע אותם מהם

לימודי ימימה

נשלח: 12 יולי 2009, 00:35
על ידי רונית*
לפלונית אלמונית אני מכירה מורה. בגליל עליון.
יש לימודים בבית הלל עם אביטל ויש לימודים בבר יוחאי עם נעה.
אם תרצי עוד פרטים צלצלי אלי.077353312 בשעות ערב מאוחרות.
משפט של ימימה ,"אני עובדת כמו פועלת .אני עושה נקי נקי שיהיה טהור טהור."עבודת ניקיון של החסימות, ניקוי יום יום עד הרגשת הניקיון בתוכי ההזככות, הזכרות והתבוננות כל הזמן...דורשת השתדלות רבה...

לימודי ימימה

נשלח: 16 יולי 2009, 15:53
על ידי אלמונית*
מישהו יודע על מורה בטבעון או הסביבה? תודה מראש

לימודי ימימה

נשלח: 21 יולי 2009, 21:53
על ידי פלונית_אלמונית*
אשמח מאד לשמוע המלצה על מורה לנשים מתחילות באזור רמת גן/ גבעתיים /אור יהודה תודה

לימודי ימימה

נשלח: 24 יולי 2009, 21:52
על ידי פלוני_אלמונית*
אביטל ברעם. מורה מצוינת. מלמדת מתחילות וגם מתקדמות. בגבעתיים ועוד מקומות. הכנסי לאתר הרשמי של לימודי ימימה ותוכלי ליצור איתה קשר. בהצלחה.

לימודי ימימה

נשלח: 26 יולי 2009, 15:37
על ידי פל_מונית*
גם לדעתי אביטל ברעם היא מצויינת. אין צורך במתווכים, אפשר להתקשר אליה ישירות לנייד: 054-5274770

לימודי ימימה

נשלח: 28 יולי 2009, 08:29
על ידי אליה*
,"אני עובדת כמו פועלת .אני עושה נקי נקי שיהיה טהור טהור."עבודת ניקיון של החסימות, ניקוי יום יום עד הרגשת הניקיון בתוכי ההזככות, הזכרות והתבוננות כל הזמן...דורשת השתדלות רבה...
כול כך יפה....

לימודי ימימה

נשלח: 31 יולי 2009, 10:54
על ידי לומדת*
<כאן היו ציטוטים נרחבים של ימימה שנמחקו - להלן הדיון על המחיקה:>

לימודי ימימה

נשלח: 04 אוגוסט 2009, 12:33
על ידי פל_מונית*
כל כך הרבה חומר הבאת, לומדת -
ומהי הבנתך מכל זה ?