על ידי מוסיפה* » 21 דצמבר 2005, 14:42
ככה בשלוף אני אזרוק כמה נקודות: מסגרת כופה, מסגרת כוחנית, מסגרת שמקבעת חשיבה, מסגרת שמדכאת יצירתיות ומסגרת שמדכאת סקרנות.
מסגרת שמנתקת את הילד מהוריו ומשפחתו (עכשיו עם הרפורמה ילדים זוכים להגיע הביתה שעה לפני החושך.)
מסגרת שמפרידה את הילד מילדים בגילאים אחרים. מסגרת שהכניעה לשעמום, השקר והפחד הם ערכים ראשונים להילמד בה לצורכי השרדות. מסגרת מדכאת למידה. מסגרת לא טבעית למין האנושי.
מסגרת שכופה על נתיניה לחשוב ש מי שחושב שחינוך רגיל מזיק בהכרח טועה בגדול._ ולכן, גם _כשאני נתקלת באנשים יצירתיים, בעלי סקרנות וחופש מחשבה (מפורסמים או לא), אני מופתעת לשמוע שהם תוצרי מסגרת חינוך "רגילה". בעיניי זהו נס.
[u]ככה בשלוף אני אזרוק כמה נקודות: מסגרת כופה, מסגרת כוחנית, מסגרת שמקבעת חשיבה, מסגרת שמדכאת יצירתיות ומסגרת שמדכאת סקרנות.[/u]
מסגרת שמנתקת את הילד מהוריו ומשפחתו (עכשיו עם הרפורמה ילדים זוכים להגיע הביתה שעה לפני החושך.)
מסגרת שמפרידה את הילד מילדים בגילאים אחרים. מסגרת שהכניעה לשעמום, השקר והפחד הם ערכים ראשונים להילמד בה לצורכי השרדות. מסגרת מדכאת למידה. מסגרת לא טבעית למין האנושי.
מסגרת שכופה על נתיניה לחשוב ש [u]מי שחושב שחינוך רגיל מזיק בהכרח טועה בגדול._ ולכן, גם _כשאני נתקלת באנשים יצירתיים, בעלי סקרנות וחופש מחשבה (מפורסמים או לא), אני מופתעת לשמוע שהם תוצרי מסגרת חינוך "רגילה". בעיניי זהו נס.[/u]