בחילות בהריון

יולי_קו
הודעות: 3248
הצטרפות: 03 אוגוסט 2014, 09:09
דף אישי: הדף האישי של יולי_קו

בחילות בהריון

שליחה על ידי יולי_קו »

לחודשים הקשים חשוב לארגן עזרה נוספת: הורייך, אחות, שכנה, נערה בתיכון, ביביסיטר, משלוחים מהמכולת, הורים של חברים של הילדים (שהילדים ילכו לשחק אצל חברים מהגן ומבית הספר).
אפילו להשתמש יותר בטלוויזיה כבייביסיטר בחינם כשאין אפשרות אחרת. להוריד קריטריונים של סדר וניקיון, ולא להשתדל להיות סופרוומן. שמישהו אחר ינקה ויסדר.
כל זה בחינם או בתשלום. מה שאפשר.
תחזיקי מעמד!
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

בחילות בהריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה רבה !!!
פלוניתה_אלמוניתה*
הודעות: 13
הצטרפות: 03 יוני 2004, 17:50

בחילות בהריון

שליחה על ידי פלוניתה_אלמוניתה* »

שבוע עשר ואיזה סיוט. ב"ה שלושה ילדים אהובים בבית, תוהה למה עשיתי את זה לעצמי עם עוד הריון. מצד אחד ממש רצינו עוד ילד, והיו כבר 2 הפלות השנה שהרגשתי בהריון שלהן נהדר אז זה קצת מנחם להקיא. מצד שניה נמאס לי להקיא בלי סוף ולשכב רוב הזמן כי לשבת עושה בחילה. לא מתפקדת בכלל כשאני בבית, חלשה ואומללה, רעבה ומבוחלת בו זמנית, מדוכאת, לוקחת תרופות כדי שאוכל להגיע לעבודה ולתפקד שם. כשקפצתי למיון לקבל נוזלים לוריד זה עזר, אבל שאר הזמן מרגישה מסכנה. לצערי מרגישה שלא אוכל לעבור את זה שוב אם ההריון לא יצליח. בהריון המוצלח הקודם הרגשתי דומה ובסוף זה עבר בשבוע 17, מה קרה לי שהפעם אני יותר חלשה נפשית ולא מתמודדת?
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

בחילות בהריון

שליחה על ידי בשמת_א* »

מה קרה לי שהפעם אני יותר חלשה נפשית ולא מתמודדת?
הניחוש שלי: את יותר חלשה פיזית.

ועוד את מאשימה ושופטת את עצמך בגלל ציפיות מוגזמות...

עברת שתי הפלות השנה, זה עושה בלגן הורמונאלי בגוף ומחליש אותך מאוד. כל הפלה מחלישה, גוזלת משאבים מהגוף, וגם מזעזעת את הגוף מבחינה הורמונאלית כך שנחוצים די הרבה חודשים להשתקם לפני שמנסים עוד הריון (אני הייתי אומרת, לפחות שנה ורצוי גם לנקוט פעולות להחזרת הגוף לאיזון אחרי הטלטלה).
כמו כן, כבר יש שלושה ילדים. יכול להיות שהתבגרת ואיבדת שני הריונות בגלל הגיל?

למען הכנות, אני היום מתחרטת מאוד שאחרי הריונות מאוד קשים (בחילות והקאות עד הלידה, איבוד 10 ק"ג כבר על ההתחלה, שמירות הריון ועוד) "ממש רצינו עוד ילד".
זו היתה שטות מצידי. כי זה רק הוביל לשלוש הפלות (כל אחת יותר קשה מהקודמת ובשלישית כמעט איבדתי את חיי) זה גרם לסחרור כזה לגוף שלי שלא נשארו לו כוחות והוא נכנע לסרטן. אילו היתה לי אז החוכמה של היום, הייתי אומרת לעצמי: יש לך שני ילדים מקסימים ונפלאים, די. הם זקוקים לאמא שלהם.
לא קלטתי אז, כמה זה מסכן את החיים. ולא קלטתי אז את המחיר לי ולילדים שלי.
שליחת תגובה

חזור אל “בעיות נפוצות בזמן ההריון”