חלומות בהריון

קרן_שמש*
הודעות: 372
הצטרפות: 17 אוגוסט 2001, 16:23

חלומות בהריון

שליחה על ידי קרן_שמש* »

בזמן ההריון אני זוכרת יותר את החלומות מהלילה ובד"כ אלו חלומות שבאים ללמד אותי משהו או להנחות אותי ולהעלות דברים שאולי אחרת קשה לי להתמודד איתם. לדוגמא החלום הבא:

אני רוכבת על אופניים במורד רחוב. אני נוסעת מהר לכיוונו של בעלי ובורחת מהמיילדת שלי. אני קוראת לו שיעזור לי כי המיילדת חיבלה בבלמים של האופניים ואני לא יכולה לעצור. כשאני מגיעה אליו אני מצליחה לעצור ולרדת מהאופניים אבל עדיין מפחדת מהמיילדת שרודפת אחרי....

פרויד? אתה שם?
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

חלומות בהריון

שליחה על ידי אביב_חדש* »

בחלום אני מטיילת לי בכל מיני מקומות ודופן הרחם שלי כל כך דק עד שניתן ממש למשש את הפנים של העוברית שלי, הרגליים וכל הגוף בעצם, והיא דומה מאוד לאחיה (מור), ומאוד מתוקה. זה מכאיב לי שהיא ככה במצג הזה ובועטת בי.
היא שוכבת במצג רוחבי, ואני מנסה להפוך אותה שתהיה במצג ראש כיאות ללידה, ואני לא מצליחה.

כל החלומות שלי נסובות סביב בעיות שבגינן לא אוכל ללדת בבית (מצג, לידת פג), שזה הפחד שלי, שלא אוכל לממש את החלום.
גילה*
הודעות: 870
הצטרפות: 07 יולי 2001, 06:17

חלומות בהריון

שליחה על ידי גילה* »

אני זוכרת, באיזור חודש שביעי, כמעט התעוררתי בידיעה שההרגשה המשונה עכשיו בבטן היא דולב (אולי הדס? לאזוכרת) שהתהפך. זה היה ספק-חלום ספק-מודעות ברמה גבוהה. ב US לפני ואחרי ההתעוררות הזאת (בהפרש של מספר שבועות), הוא באמת התהפך.
אני לא יודעת ולא אדע מה זה היה.
ויויאן_מיוחס*
הודעות: 159
הצטרפות: 14 אוגוסט 2001, 14:36
דף אישי: הדף האישי של ויויאן_מיוחס*

חלומות בהריון

שליחה על ידי ויויאן_מיוחס* »

קרן וכל השאר,
יש פורום חלומות נפלא באתר של עידן הדלי. כדאי להיכנס, ואולי אפילו לכתוב את החלומות שלכן שם, פרויד אולי לא יוכל לעזור לכן אבל מישהו אחר כן.
www.idan-hadli.com
לילה טוב וחלומות פז
חבצלת*
הודעות: 645
הצטרפות: 24 פברואר 2002, 16:35

חלומות בהריון

שליחה על ידי חבצלת* »

אצלי זה בעיקר סיוטים, ההריונות הן התקופות הכי חרדתיות אצלי, אם כי דבר לא ידמה להריון הראשון שאז פחדתי מכל מה שזז כולל סתם להשאר בבית לבד בערב... אז היום זה יוצא בצורת הסיוטים, שמישהו קרוב אליי מת, נהרג, נפצע, ואני בעיקר מרגישה את הכאב הכמעט פיזי של ההכרה שהוא לא יהיה יותר...
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

חלומות בהריון

שליחה על ידי אביב_חדש* »

חלום ראשון:
אני יולדת, בזמן הצירים בחדר שנראה כמו בבית חולים אבל הוא בעצם בבית. שתי המיילדות שנמצאות איתי נראות כאילו הן בבית חולים, עומדות מהצד, רואות איך אני מתמודדת בצירים לבד יפה, ואני מבקשת ללדת בעמידה, ומבקשת שיתנו לי משהו לפרוס על הרצפה. הן מעבירות לי חלוק של בית חולים ואני מסדרת את החלוק על הרצפה עם הרגליים, שיהיה בין הרגליים שלי לספיגת הדם והנוזלים מהלידה. אני עומדת בפיסוק, בציר אחד הראש יוצא, ואני מבקשת מתוך הציר בלחש, בקול שבקושי יוצא לי שיעמעמו את האורות. האורות מתעמעמים, והתינוקת שלי נולדת, יפהפיה, עור צח כשלג, שיער שטני, תינוקת מקסימה.
בבת אחת החדר הופך להיות החדר שלי בבית הוריי, אני על המיטה של אחותי (שזה החדר שלה כרגע), ואני מבקשת מאמא שלי שתביא לי שקית ניילון שאוכל ללדת עליה את השליה. אמא שלי מתמהמהת, ואני מחכה עד שתגיע אליי עם השקית, ורק אחרי 1/2 שעה השקית מגיעה ואז אני כבר לא מצליחה ללדת את השליה. אני מדברת עם שיין והיא כועסת עליי שלא היתה בלידה. אני מנסה למשוך בחבל הטבור את השיליה, אבל החבל כבר קצת קשה, והשליה תפוסה חזק מאוד לרחם. אני נוסעת לבדי לבית החולים, ושם מחליטים להוציא לי את השיליה בניתוח.

התעוררתי בתחושה מאוד טובה שהצלחתי ללדת לבד, ללא עזרה, ויצאה תינוקת מקסימה.

חלום שני:
אני ובן זוגי נוסעים לשיין לביקורת הריון (שבמציאות היה אמור להיות השבוע ונדחה עקב לידה) היא מציעה לנו להצטרף אליה ללידה, יולדת שהשאירה ועכשיו צריכה לחזור אליה. אנחנו נוסעים איתה, למושב קרוב אלינו, אני נכנסת לתוך בית היולדת ובן זוגי והילד השני שלנו (שהופיע פתאום) הולכים לטייל מסביב. נמצאת שם יולדת בפתיחה של 7 ס"מ, מסביבה בערך 5 חברות שלה, תומכות בה. היא לבושה בשמלה קצרה עד מעל הברכיים. כשאני רוצה לעזור לה וללטף לה את הבטן היא מסרבת לי. היא מדברת כל הזמן אל התינוק שלה ואל עצמה: "תצא כבר, תצא", "תיפתחי, תיפתחי" ודי סובלת מהצירים, קצת תקועה במצב הזה. פתאום היא מתיישבת על כסא, מכונסת בעצמה, ופתאום שיין אומרת לה: תראי לי, את יולדת? מרימה את השמלה והראש בחוץ כבר. היולדת לא מאמינה, ואומרת: "באמת? יש לי תינוק?" והתינוק נולד, יפה, בן. שיין עולה איתה להתקלח, התינוק יונק, והכל טוב.

שוב יש לי תחושה טובה שהיתה שם לידה יפה.
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

חלומות בהריון

שליחה על ידי איתי_שרון* »

והנה חלום של אב-לעתיד... :-)
אתמול בלילה חלמתי שמעין ואני יוצאים מהבית ועוברים לגור אצל ההורים שלי או שלה לכמה ימים, כנראה בגלל שעושים אצלנו בבית שיפוצים או משהו כזה שבגללו אנחנו לא יכולים להשאר בבית. באחד הימים אני בא הביתה שלנו כדי לעשות שם משהו (אני לא זוכר מה אבל נדמה לי שזה היה באמבטיה משום מה) ותוך כדי אני שומע רעשים מהסלון. כשאני בא לבדוק מה זה (אני גם קצת נבהל), אני מוצא בסלון ילד קטן שמשחק על הרצפה! אני שואל אותו איך הוא הגיע לשם, והוא אומר שהוא נכנס דרך חלון הממ"ד שלנו. אני מאוד מופתע כי על החלון בממ"ד יש לנו סורגים, אבל כשאני נכנס לממ"ד אני רואה שבאמת יש רווח גדול בין שני סורגים, כנראה בגלל שעקמו אותם או הורידו סורג אחד. אני גם מסתכל דרך החלון וחוכך בדעתי האם מדובר כאן בסיכון בטחוני עבורנו (שמישהו נכנס לנו הביתה) אבל מגיע למסקנה שרק ילד קטן יכול להכנס דרך שם לכן אין מה לדאוג. בחלום יש לנו סורגים גם על המרפסת (שנמצאת מעבר לחלון הממ"ד) למרות שבמציאות אין שם סורגים.
אחרי כל זה אני מתחיל להתידד עם הילד, גם במטרה לנסות לברר מי ההורים שלו (כנראה שבחלום זה לא ברור לי כמו עכשיו :-) ). אח"כ אני גם מזמין אותו לאכול איתנו ארוחת ערב...
אביב_חדש*
הודעות: 2998
הצטרפות: 26 יולי 2001, 09:53
דף אישי: הדף האישי של אביב_חדש*

חלומות בהריון

שליחה על ידי אביב_חדש* »

איתי שרון אתה אב לעתיד? מעין בהריון? מעניין מה זה אומר. האם אתה מזמין את הילד לחייך?
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

חלומות בהריון

שליחה על ידי איתי_שרון* »

כן, אני אב לעתיד, ומעין בהריון... פעם שמעתי על זה שכשחולמים על פריצה לבית אז זה אומר משהו על חדירה לפרטיות שלנו או משהו כזה, אני לא זוכר בדיוק. טוב, אני מניח שילד אכן יחדור לפרטיות שלי... בכל מקרה אני שמח לכבוד זה (ככל שידוע לי... אולי לא בתת מודע? :-) )
בשמת_א*
הודעות: 21563
הצטרפות: 28 יולי 2001, 13:37
דף אישי: הדף האישי של בשמת_א*

חלומות בהריון

שליחה על ידי בשמת_א* »

בהתחלה קצת חושש, מופתע, אחר כך מקבל את זה.
ענת_גביש*
הודעות: 2302
הצטרפות: 30 יוני 2001, 23:50
דף אישי: הדף האישי של ענת_גביש*

חלומות בהריון

שליחה על ידי ענת_גביש* »

לקראת סוף ההריון הראשון שלי חלמתי שהעובר נתון בצנצנת גדולה של מלפפונים חמוצים.אני פותחת את המכסה לבדוק אם הוא מוכן ומרימה אותו מעט החוצה ברגליו ואז עוזבת כי מרגישה שפתחתי מוקדם מדי ואסור למשוך אותו ככה.כשאני עוזבת הוא לא צף אלא נחבט בראשו בקרקעית הצנצנת ואני נבהלת נורא.
היה גם חלום שחזר על עצמו בכל מיני צורות,על בעלי חיים שנמצאים בהשגחתי ואני שוכחת לטפל בהם,למשל שלושה גורי כלבים שיושבים בתוך סל כביסה עגול מפלסטיק,ואני שוכחת את הסל בגשם.למרות החורים המרובעים שבו,הוא מתמלא מים והגורים בסכנה.
קרן_שמש*
הודעות: 372
הצטרפות: 17 אוגוסט 2001, 16:23

חלומות בהריון

שליחה על ידי קרן_שמש* »

חלמתי שאני בהריון ופתאום אני נזכרת שבעצם זה לא הריון שני כמו שחשבתי כל הזמן אלא הריון שלישי. את הילד השני השארתי לכמה שעות במעון או אכסניה, משהו לא ברור שכזה שמטפל בילדים. פתאום עכשיו, נזכרתי שהוא בטח עוד שם והוא כבר בטח בן שנתיים. נורא נבהלתי והתחלתי לבכות כי מי מטפל בו? דאגתי כי הוא לא היה איתי שנתיים ולא ינק ולא חובק ושכחתי ממנו בכלל... רציתי לרוץ לקחת אותו וחשבתי לעצמי שאני בכלל כבר לא מכירה אותו ואם אני אשאיר אותו שם הוא יגדל לו כמו יתום ובכלל לא ידע שאני קיימת. גם חשבתי לי שעכשיו כשאני בהריון אני צריכה לתת תשומת לב לתינוק החדש ופתאום יהיו לי שני חדשים...
התעוררתי בבהלה והרגשתי אמא איומה שמפקירה את ילדיה!
שרה_ק*
הודעות: 1317
הצטרפות: 05 יוני 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של שרה_ק*

חלומות בהריון

שליחה על ידי שרה_ק* »

אני חלמתי שתי חלומות...

הייתי במוסך והיו לי צירי לידה צפופים... הרגשתי שעוד מעט אני צריכה לדחוף. הסתובבתי ונענעתי את האגן ונאנחתי. בעל המוסך שואל אותי: האם את בסדר? האם את רוצה שאתקשר לאמבולנס? אמרתי לו תוך כדי הצירים: הכל בסדר, לא צריך לטלפן לאמבולנס. ואז הרגשתי שאני צריכה לדחוף! לדחוף! כרעתי ודחפתי! הראש יצא, תפסתי אותו ובתמיכה שלי התינוק יצא לגמרי ושמתי אותו על החזה שלי.

חלום אחר: פתאום מצאתי שבבטן שלי יש חלון שקוף כמו זכוכית. מהחלון יכלתי לראות את העובר. העובר היה ההכי יפה והכי מושלם שראיתי בחיים שלי. העובר צף במי שפיר, וליד העובר גם צף כדור קטן לבן. והוא היה מחובר בחבל הטבור לכדור הזה. קראתי לבעלי שיבוא לראות. כשהוא בא, הוא שאל: מה המין? ניסינו להסתכל וראיתי בליטה בין הרגליים המקופלות אבל לא יכלתי לדעת אם זה בליטה של פיפי של בן או שזה פיפי של בת. היה נראה לי יותר בן אבל לא הייתי בטוחה. אמרתי לבעלי: אני רוצה שזה יהיה בת אבל אני לא יודעת מה זה!
מיכל_מ*
הודעות: 580
הצטרפות: 06 דצמבר 2001, 17:44
דף אישי: הדף האישי של מיכל_מ*

חלומות בהריון

שליחה על ידי מיכל_מ* »

שרה, מקסים לדעתי @}
עירית_ל*
הודעות: 569
הצטרפות: 04 מרץ 2002, 09:48
דף אישי: הדף האישי של עירית_ל*

חלומות בהריון

שליחה על ידי עירית_ל* »

עכשיו בהריון, אני חולמת בכמויות בלתי נתפסות בכלל ואני לרב חולמת הרבה וזוכרת חלומות. יש גם חלומות על לידות, על הריונות, וגם אחרים. המשותף ל-כל החלומות הוא שמשתתפים בהם כל מיני אנשים שאני מכירה, לאו דווקא קרובים לי במיוחד, אנשים שלא ראיתי כבר הרבה שנים, אנשים מהעבודה, קרובי משפחה רחוקים.
רינת*
הודעות: 145
הצטרפות: 07 אוגוסט 2001, 15:14

חלומות בהריון

שליחה על ידי רינת* »

הלילה חלמתי שלוש וחצי פעמים שאני יולדת. כל פעם התעוררתי וראיתי שרק חלום, ובחלום הבא חשבתי - אה, קודם זה היה חלום, אבל עכשיו אני כבר באמת יולדת. החצי שבסוף בגלל שכבר הגיע בוקר, ו'אמא בואי לשכב איתי קצת במיטה שלי'.
שרה_ק*
הודעות: 1317
הצטרפות: 05 יוני 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של שרה_ק*

חלומות בהריון

שליחה על ידי שרה_ק* »

רינת, צחקתי!
בשעה_טובה*
הודעות: 25
הצטרפות: 08 מאי 2003, 19:01

חלומות בהריון

שליחה על ידי בשעה_טובה* »

איזה חלומות מדהימים יש לי!!! אף פעם לא חוויתי חוויות כאלה.
בחלום אחד אני נפגשת עם קבוצה של אנשים "שונים" שרואים את העולם בצורה אחרת, אמיתית יותר. הם אומרים שלא כולם מצליחים לראות כמותם אך יש אנשים משלהם שפשוט לא מודעים ליכולת הזו אצלם.
הם מלמדים אותי איך לראות ואני מגלה שגם אני ככה. אני משנה משהו בעיו שלי ופתאום הכל מסביבי נראה בצבעי הקשת עם תזוזות אנרגטיות כאלה של האוויר...
פשוט לא ייאמן! וזה נותן לי הרגשה ממש טובה עם עצמי.. אני מצטרפת לקבוצה.

ובחלום השני אבא שלי ואני עפים לאיזשהו מקום. פשוט שולחים ידיים למעלה ומתרוממים באוויר עם תנועות כמו כנפיים של ציפור וגם כמו שחיית חזה.
אנחנו עפים המון זמן מעל טבע מדהים , הרים ושדות עם פרות רועות , ומעל כפרים ועוצרים למנוחה ואירוח אצל משפחות טובות בדרך.........
ופנינו - למקום הכי מדהים שביקרתי בו: בתוך קבוצה של הרים גבוהים, מוקפת לגמרי, אנחנו רואים ממרום מעופנו גבעה סגולה . כולה פורחת בסגול .
הדרך להגיע אליה היא רק במעוף.
המון "שבילים" כאלה יורדים במאונך מהפסגה לתחתית ואני חושבת לעצמי שהיה כל כך יפה אם היו זורמים שם מים ופתאום כל השבילים האלה מתמלאים מים שזולגים להם ממסביב לגבעה למטה. המון המון מים שמתחברים לנהר שמקיף את הגבעה.

יש שם קבוצה של איזה 5 אנשים שהם :shape shifters , משנים את צורתם הפיזית לגופי אנרגיה כאלה שצבועים, שוב, בצבעי הקשת ונראים כמו הזוהר הצפוני..
ואני כל כך נהנית להיות במחיצתם. כולי מתמלאת אנרגיה חיובית . אני רוצה להיות שם כל הזמן.......
אני ואבי עפים בחזרה הביתה ואני יודעת בוודאות שאני חוזרת לשם למחרת.

חלום שעשה לי פרפרים בבטן מרוב התרגשות.
ברונית_ב*
הודעות: 814
הצטרפות: 07 אפריל 2003, 14:16
דף אישי: הדף האישי של ברונית_ב*

חלומות בהריון

שליחה על ידי ברונית_ב* »

בשעה טובה, איזה חלומות נהדרים! כיף לך!
ומה קורה בערות? יש קשר?
חגית_פ*
הודעות: 880
הצטרפות: 18 אוקטובר 2001, 17:18
דף אישי: הדף האישי של חגית_פ*

חלומות בהריון

שליחה על ידי חגית_פ* »

אני ממש בושה ונכלמת להודות שאני אף פעם (אף פעם!!) לא זוכרת חלומות, אבל ביום שגיליתי שאני בהריון (לא מתוכנן ומפתיע ביותר) חלמתי שיש לי ילדה בשם אלה.
לא תינוקת, ילדה. ילדה בלונדינית וצחקנית לבושה שמלה מתנפנפת (או במילים אחרות- כמו אלה שלי היום). והיא קראה לי "אמא". זה היה כל החלום.

נספחים לחלום:
אני מרגישה שהשם אלה בחר אותי ולא אני אותו. זה שם שממש לא הייתי מודעת אליו לפני ומאז החלום היה לי ברור שזה השם. אין לי הסבר לזה אבל זכרון החלום מצמרר אותי בכל פעם מחדש.

היה לי ברור שזו ילדה. המצחיק הוא שבפועל עשיתי אולטרסאונד רק בחודש שביעי שחזרתי לארץ, אז עד אז כביכול לא היה ידוע מין העובר. אבל לי היה ברור מאוד.
עירית_ל*
הודעות: 569
הצטרפות: 04 מרץ 2002, 09:48
דף אישי: הדף האישי של עירית_ל*

חלומות בהריון

שליחה על ידי עירית_ל* »

חלמתי לראשונה מאז הפכתי לאם שאין לי ילדים. תחושת חופש לכאורה, אבל בעצם בסיטואציה שבחלום הייתי מאוד תלוייה בסובבים אותי ובתגובותיהם.
עגור_לבן*
הודעות: 142
הצטרפות: 23 ספטמבר 2003, 10:37
דף אישי: הדף האישי של עגור_לבן*

חלומות בהריון

שליחה על ידי עגור_לבן* »

הריון ראשון שלא בא בקלות (הצלחנו לאחר שנה ושבעה חודשים). שבוע 14. הלילה היה לי סיוט.
חלמתי שאני הולכת לעשות פיפי, ובזמן שאני מנגבת, אני רואה שאני בעצם מוציאה משהו שנראה כמו מעין שקית לבנה, ואח"כ אני בוחנת אותה טוב טוב, ואני רואה שבתוך הקפלים יש איזו צורה שהולכת ומתבהרת. ואני יודעת מה אני הולכת למצוא ומאוד חוששת אבל הצורך לדעת גורם לי להמשיך ולבחון, ואני מגלה בפנים משהו שנראה כמו גוש חימר בצורת ילד קטן שמחזיק דובי.
ואני יודעת שאיבדתי את ההריון היקר שלי.

מאוד קל לי לפרש את החלום, שנראה לי מאוד הגיוני ונובע מהחשש שלי שמשהו רע יקרה ושאני אאבד את ההריון. העניין הוא שעד עכשיו הייתי כל כך רגועה בקשר להריון הזה, וכל כך חיכיתי לו ושמחתי איתו וידעתי שהכל בסדר ושימשיך להיות בסדר. משתדלת להמנע מUS מיותרים, עד עכשיו עשיתי רק אחד לראות דופק, והבא אמור להיות בסקירה בשבוע 17. בנוסף, אני לא סובלת בכלל מכל תופעות ההריון השונות (ומודה על זה בכל יום) אבל הלילה זה רק המחיש את העובדה שאני לא בטוחה שאני בהריון/שההריון בסדר...
עגור_לבן*
הודעות: 142
הצטרפות: 23 ספטמבר 2003, 10:37
דף אישי: הדף האישי של עגור_לבן*

חלומות בהריון

שליחה על ידי עגור_לבן* »

טוב, נשברתי. הבוקר הלכתי לעשות US. הכל בסדר ויש לי בן.
אישה_אחת*
הודעות: 255
הצטרפות: 05 דצמבר 2002, 18:17

חלומות בהריון

שליחה על ידי אישה_אחת* »

רחל זה כ'כ טבעי כל הפחדים הללו. גם אני באיזשהו שלב בהריון מרוב שהפחידו אותי עם הדיבורים על ילד פגוע. כי לא רציתי לעשות את כל הבדיקות. חלמתי שאבישלום נהייה מפגר /-: . הפחדים ישנם ותמיד יהיו בזמן הריון. פשוט תאמיני שהכל בסדר. תאמיני שהגוף שלך יודע "לעשות" ילד בריא.
ואני שמחה שהכל בסדר וגם |Y| על הבן...
עגור_לבן*
הודעות: 142
הצטרפות: 23 ספטמבר 2003, 10:37
דף אישי: הדף האישי של עגור_לבן*

חלומות בהריון

שליחה על ידי עגור_לבן* »

הי, אסנת, הצחקת אותי לגבי החלום על אביש... תודה על הברכות, אני משתדלת לחשוב חיובי, ולהאמין באמא טבע, אבל את יודעת, הריון נמשך הרבה זמן, ובמשך הזמן הזה יש רגעי משבר... האמת שהרגשתי שאנחנו הולכים לעשות US יותר בשביל אסף... שגם הוא ירגע (גם מהUS וגם מזה שאני ארגע... :-P)
להתראות מחר
{}
ירוק_עד*
הודעות: 16
הצטרפות: 11 דצמבר 2002, 18:27
דף אישי: הדף האישי של ירוק_עד*

חלומות בהריון

שליחה על ידי ירוק_עד* »

זהו חלום של בעל לאישה בהריון.........ואבא בקרוב.
בלילה שביין שבת לראשון חלמתי חולם מדהים,ובחלום אני עץ,עף אקליפטוס,עם עלווה ענפה,שטח פנים גדול,ירוק מאוד,עליו התנפנפו ברוח הקלה,ועייניי פקוחות לרווחה,אני עץ רואה ושומע,חי ונושם,אני מביט מטה ורואה את שורשיי עמוק עמוק בקרקע,אני מביט מעלה ואני רואה את ענפיי גדלים ומתפתחים,ואני כל הזמן צומח,כל החלום אני צומח,גדל ומתפתח.
תודה ומי שאחראי שם על החלומות שהעניק לי חווייה עצומה זו של צמיחה וגדילה.
חגית_פ*
הודעות: 880
הצטרפות: 18 אוקטובר 2001, 17:18
דף אישי: הדף האישי של חגית_פ*

חלומות בהריון

שליחה על ידי חגית_פ* »

מאוד מרגש!! ומזל טוב לכם! |בלונים|
שרה_ק*
הודעות: 1317
הצטרפות: 05 יוני 2003, 21:32
דף אישי: הדף האישי של שרה_ק*

חלומות בהריון

שליחה על ידי שרה_ק* »

היי... היה לי חלום ממש זוועה. לא יודעת למה חלמתי את זה! כזה ברור בין החלומות ההריוניים שלי. (בעצם, אם החלומות שלי נהיים ברורים כאלו, אצלי זה הסימן הראשון שאני בהיריון, כבר עוד לפני הופעת הסימנים האחרים)

מכירים את ההסטוריה על הבני ישראל בתקופת משכן שהקריבו תינוקות לבעל? זה מצמרר: פסל ענקי מברזל. בבטן שלו היה חור ענקי ובחור הזה בערה אש. הידיים שלו היו מסתובבות במפרק, וכל כף יד היתה ענקית כמו קערה. אז כל המקריבים היו שמים את התינוק הבכור שלהם בכף יד הענקית. הברזל הלוהט גרם לתינוק לצרוח ולצרוח. והיו שם מתופפים שלא ישמעו את הצרחות של התינוקות, ושל האמהות שלקחו מהן את התינוקות. ואז היד היתה מסתובבת ומביאה את התינוק עד האש הבוערת שבבטן..... בררר!

אז חלמתי על טקסים מצמררים כאלו על תינוקות שנשרפים והיו בכל מני דרגות של של שריפה. מה שהיה הכי מזעזע זה לראות תינוק שרוף לגמרי שהיה עדיין חי, ורק ראיתי את העיניים שלו והוא כבר לא יכל לצעוק ולבכות, אבל העיניים שלו נפתחו ונסגרו כדי להראות שהוא סובל ושהוא עוד חי עדיין לא מת. אוי הלב שלי נשבר לראות את זה! ואני פחדתי לצעוק חמס, כי פחדתי שהאנשים האלו יקחו לי את שלום שלי וישרפו אותו. התעוררתי מבועתת, ובכיתי בדמעות שליש עד הבוקר.

אוף! אני לא יודעת למה חלמתי את הזוועה הזאת? לא ראיתי סרטים מפחידים לאחרונה, וגם לא קראתי את החומר על הקורבנות לבעל (הפעם האחרונה שקראתי על זה, כאשר למדתי בהסטוריה בבית הספר לפני יותר מ10 שנים)
יוחננית*
הודעות: 152
הצטרפות: 09 אוקטובר 2003, 12:13

חלומות בהריון

שליחה על ידי יוחננית* »

אתמול עשינו סיור בחדרי הלידה בבית חולים, וזה עשה לי ממש לא טוב.
הלילה חלמתי שהלכתי לבית חולים כי לא יכולתי לנשום (יש לי אסטמה) והם החליטו בבית חולים שקורים לי יותר מדי דברים, והם הולכים החליטו לעשות לי ניתוח קיסרי, למרות שאני רק בתחילת חודש שישי. אחר-כך שלחו אותי הביתה והתינוק נשאר בפגיה. אף אחד לא אמר לי אם הוא חי או לא, אם הוא יחיה או לא. ניסיתי להתקשר לברר ואמרו לי שזה לא שעות הביקור, שאי-אפשר לענות לי כרגע.

ממש, ממש דכאון. איזה פחד. התעוררתי ממש מבואסת, ואני כל-כך זוכרת את החלום בבירור.
בדרך*
הודעות: 155
הצטרפות: 02 אוקטובר 2003, 12:48

חלומות בהריון

שליחה על ידי בדרך* »

לפני כמה ימים חלמתי חלום מוזר:
זה התחיל בכל שהייתי בבית לבדי, והתחלתי להרגיש צירים. המשכתי בעיסוקיי, ובשלב מסויים נזכרתי שצריך להתנועע. עשיתי כמה תנועות סיבוביות עם האגן, ואז הראש של התינוק הגיח. אחר כך כמעט כל הגוף (בלחיצה אחת, בלי כאבים) ולבסוף, התכופפתי והוצאתי אותו לגמרי. פתאום נלחצתי - במה אני אלביש אותו? עטפתי אותו בשתי מגבות גדולות ורכות, והתחלתי להניק אותו. עד כאן הכל נראה לי נורמלי. ואז - הוא כל הזמן נעשה יותר ויותר קטן... וקטן........ וקטן......................
עד שבסופו של דבר, הכנסתי אותו לקערית מרק (בלי מרק, כמובן), וככה הלכתי איתו.

<בדרך חושבת שההורמונים עלו לה לראש>
מיכל_מ*
הודעות: 580
הצטרפות: 06 דצמבר 2001, 17:44
דף אישי: הדף האישי של מיכל_מ*

חלומות בהריון

שליחה על ידי מיכל_מ* »

הצחקת אותי עם ההורמונים שעלו לראש :-) גם לי היה חלום דומה לפני הלידה השנייה שלי, שהייתה נהדרת (בבית). חלמתי שאני יולדת בשכיבה על הצד, על הספה בבית הוריי כפי שהיה כשהייתי ילדה, בלי כאב, ועם תחושה שאני לוחצת. אחר כך רציתי שיעזרו לי וחיפשתי מקום לחתל את התינוקת. במציאות אחר כך באמת סידרתי עוד כמה דברים בבית.

בסיפור הלידה של אילנה לשם באתר "מבטן ומלידה" היא כותבת: "כל ההריון חיכיתי לחלום שאני יולדת. לא היתה לי חוויה של לידה טבעית.ידעתי בודאות שאם אני חווה לידה כזו בחלום אז זה יקרה במציאות", ואח"כ: "ואני חולמת חלום מודע ובו אני עוברת דרך ההילה שלי לזמן אחר ולמקום מוכר לי שדה במושב בו גדלתי אני רואה מולי את שיין אני בתנוחת כריעה ואני יולדת תינוק. שיין מחזיקה אותו ואני רואה את הראש יוצר ועוד כתף ועוד כתף.
כשהתעוררתי בבוקר הייתי מאושרת העבודה שלי נשאה פרי חלומי ללדת בטבעיות יתגשם. זו לא היתה השערה אלא ידיעה".

אולי עניין הגודל של התינוק קשור להתלבטויות שסיפרת עליהן בקשר לאולטראסאונדים והערכת גודל העובר?
נהר_שליט*
הודעות: 230
הצטרפות: 25 יולי 2001, 09:26
דף אישי: הדף האישי של נהר_שליט*

חלומות בהריון

שליחה על ידי נהר_שליט* »

בהריון הראשון חלמתי שנולדת לי בת פצפונת ואני מכניסה אותה מתחת לחולצה שלי ומסתובבת בכל מני מקומות. פתאום מגלה שהיא נעלמה ואני לא יודעת מה לעשות עד שאני מבינה שהיא חזרה לרחם בגלל שהיא נולדה קטנה מדי.
דקל_נור*
הודעות: 383
הצטרפות: 15 פברואר 2004, 01:25
דף אישי: הדף האישי של דקל_נור*

חלומות בהריון

שליחה על ידי דקל_נור* »

שבוע 20, אני חולמת שאני במשרד והעובר שלי בתוך קופסת פלסטיק שקופה, כולן במשרד רוצות לראות אותו, לוקחות לי את הקופסא ושמות אותה מול האור, על החלון ורואים את העובר. אני קצת נלחצת מזה שהוא יותר מידי זמן בחוץ, אולי זה לא טוב להוציא את העובר מהבטן ליותר מידי זמן. בו בזמן שהן מסתכלות עליו בתוך הקופסה ליד החלון, אני מרגישה אותו בתוך הבטן שלי, כאילו הוא בשני המקומות יחד.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

חלומות בהריון

שליחה על ידי ורד_לב* »

שלום לכולם
רציתי להזמינכם לערב אונליין שייערך ביום ב' הקרוב 26/7 משעה 20:45.
נושא הערב הפעם יהיה "חלומות של הורים וילדים". נדבר על חלומות בהריון- איזו משמעות יכולה להיות להם, האם תינוקות חולמים? חלומות של אבות וילדים, איך חולמים שמות, על חיות בחלומות ועוד ועוד.
אתם מוזמנים לחלום ולחלוק איתנו את חלומותיכם, לשאול ולברר עם מיכל רון, מנהלת פורום החלומות ב"בייבי 5".
בכדי להשתתף יש להירשם לפורום בהליך הרשמה פשוט.
"להתראות בחלומות" www.blabla4u.com/nature
אפונה*
הודעות: 5
הצטרפות: 24 יולי 2004, 11:30

חלומות בהריון

שליחה על ידי אפונה* »

אני לא בהריון אבל "מאפשרת" הריון שני, כבר די הרבה זמן ואתמול היה לי חלום שקצת מזכיר מה שקראתי כאן:
יש לי תינוק בן שנה שהשארתי להשגחת קרובת משפחה לא כ"כ נחמדה, ופתאום נזכרתי שהוא אצלה ואני בכלל לא מטפלת בו ולא איתו אלא רק עם הגדולה (בתי בת שנתיים וחצי) - ואני הולכת אליה בבהלה ומוצאת אותו מוזנח, לא מחובק ולא מטופל וחושבת איזו אימא גרועה אני, ומייד מחבקת מנשקת מלטפת, אוספת אותו אלי..
בערב אני אומרת לבן זוגי - למה אנחנו בכלל לחוצים מהריון שני, כבר יש לנו ילד שני..

אולי זה אומר שלא הייתי מוכנה ועכשיו אני כן?
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

חלומות בהריון

שליחה על ידי ורד_לב* »

מזכירה את הערב. ראו 2 הודעות למעלה {@
אלמונית*
הודעות: 1286
הצטרפות: 01 אוקטובר 2001, 09:06

חלומות בהריון

שליחה על ידי אלמונית* »

אני חלמתי שנולד לי בן גדול (אני בהתחלה ולא יודעת את מין העובר), מכוער וחצוף, שטוען שהחלב שלי לא טעים ומעדיף פורמולה ושוקולד. נורא נעלבתי. וניסיתי להיות פתוחה ומקבלת. בחיי שניסיתי.
<אלמונית כנראה רוצה בת קטנה, יפה ועדינה שתחשוב שהחלב שלה הכי נפלא בעולם>
אנונימוס*
הודעות: 18
הצטרפות: 21 ספטמבר 2004, 09:35

חלומות בהריון

שליחה על ידי אנונימוס* »

אתמול חלמתי חלום מקסים ,חלמתי שיש לי בת מקסימה ואני בן זוגי והיא מטיילים . זה היה חלום נעים ומקסים ,אני מקווה שבשבוע הבא אגלה בסקירה שבאמת יש לי בת . אם זה יהיה כך אני מבטיחה לעד לבטוח בחלומותי .
חוץ מזה יותר מאוחר בשעור של רקודי הבטן פתאום דמיינתי את העוברית (.?) רוקדת איתי ,ואז דמיינתי אותה יוצאת בלידה בנענועים מזרחיים .סתם מחשבה מצחיקה .
סמדר_נ*
הודעות: 2106
הצטרפות: 17 אוגוסט 2003, 20:40
דף אישי: הדף האישי של סמדר_נ*

חלומות בהריון

שליחה על ידי סמדר_נ* »

(אני בהתחלה ולא יודעת את מין העובר),
ובכן -- אכן בן. קצת הלם -- איפהשהו ידעתי שזה יהיה כך, כי החלומות על בנות היו הרבה יותר מטושטשים, אבל קיוויתי שהחלומות טועים, משום שהיה נראה לי שעם בת קל יותר להתמודד כאם טרייה. אני מקווה שהחלב שלי ימצא חן בעיניו בכל זאת, ושהוא יטה אוזן קשבת לנאומי בענייני מזון בריא ואנטי-תרבות-הצריכה.
היו לי איזה 36 שעות של פסיכיות מוחלטת אחרי הסקירה -- הרופא אמר "יש לכם בן חמוד, בן מושלם" ואני תהיתי מאיפה הוא יודע שהוא חמוד, בעיקר כשאני ראיתי בחיים שלי כל כך הרבה בנים בלתי חמודים בעליל ומדיפים ריח של נזלת למרחק 3 מ' -- אבל כבר התאוששתי. הבן שלי יהיה חמוד. בסדר.
בחזרה לנושא הדף --
אם זה יהיה כך אני מבטיחה לעד לבטוח בחלומותי .
כנראה שיש לבטוח בהם...
>אלמונית חוזרת לכתוב בניקה המלא<
חיפושית*
הודעות: 330
הצטרפות: 16 מרץ 2004, 18:29

חלומות בהריון

שליחה על ידי חיפושית* »

הריון ראשון ודי בהתחלה..
גם לי יש חלומות מוזרים בעיקר על פחדים שלי אישיים שבאים שוב לידי ביטוי
חלום ראשון כחודש לפני ההתעברות חלמתי על רוח רפאים בבית שלנו היום- ומה שמוזר הוא שגם אישי היה שם והוא לא מאמין וזו פיתאום היתה האופציה שלי להראות לו שהנה הם קיימות, החלום היה על רוח וחבר שלך שנהרגו לפני שממישו את אהבתם (היא עמדה כל הזמן הזה אצלי באמבטיה..) וכשתעוררתי ידיעתי שאנייכולה לתת לה הזדמנות לממש את אהבתה בכך שאלד אותה שוב.... מוזר ביותר

כבר בהריון חלום ראשון על הנקה שלא ברור לי מדוע התינוק שלי לא איתי כ-ל הזמן, ותאום ברור לי שאין לי חלב...

חלום אחרון, הלילה, חרדת נטישה בעיצומה, אני נעזבת על ידי אישי שאמו / או משיהא בוגרת אחרת בחייו אומרת שאני לא מתאימה לו ואני אכן אורזת את הפקלאות שלי ואז תוספת שאני הרה ואיך הוא עוזב אותי ככה- בדיוק כמו אבא שלו... (מוזר אבא לשו אכן עזב אבל לא בהריון - אולי בעצם....במחשהב שנייה- פשוט אל את הבית...)
אפרופו חלומות אם לא הייתי חולמת את החלום הברור כ"כ על רוח רפאים הייתי משוכנעת שיש לי בן כי מאז שאני קטנה זה ברור לי שיהיה לי בן ראשון...
שיתוף.
מ.שלווה*
הודעות: 75
הצטרפות: 10 אוקטובר 2004, 10:15

חלומות בהריון

שליחה על ידי מ.שלווה* »

ההריון הראשון שלי שבוע 24 ואני מאושרת מכל רגע . הכל נפלא ביום יום ,הכל כל כך יפה במציאות .
אז איך זה שהכל מתהפך בלילה ?
בשבועיים האחרונים כל לילה אני חווה חלומות מוזרים מפחידים שגורמים לי להתעורר .
המוזר ביותר היה שחלמתי שאני הולכת לי ברחוב ופתאום אני מתחילה לידה , או יותר נכון המלטה כי יצאו לי זוג חתולים .
המפחידים כוללים בעיקר איומים על חיי בצורות שונות ,היום קמתי חנוקה ממש ,חלמתי שמישהו חונק אותי .
עם המוזרים אני יכולה להתמודד עם המפחידים אני לא .

מישהו פה מבין בזה קצת ,מה עושים ? איך מסלקים את החלומות הללו ?
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

חלומות בהריון

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

אלי באו בחלום המיילדת שלי, יחד עם מיילדת בית נוספת (שמעולם לא פגשתי), והכריזו שצריך לנסוע ללונדון. אספתי כמה דברים בחופזה והגעתי איתן עד לנמל התעופה (של לונדון נדמה לי), שנראה יותר כמו תחנת רכבת. אבל אז פתאום החלטתי שזה מוקדם מדי - התחלתי להתלונן בפניהן שאני לא מוכנה, שלא הספקתי להכין את התעודות ואת הבגדים ואת החפץ הזה ואת החפץ השני... הן לא אומרות כלום. אני שואלת את עצמי אם אפשר לחזור אחורה ולהתחיל לארוז מהתחלה :-)
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

חלומות בהריון

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

אז איך זה שהכל מתהפך בלילה ?

גם לי היתה תקופת סיוטים בשליש השני. מקווה שזה קצת נרגע אצלך. אולי מדיטציה תעזור?
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

חלומות בהריון

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

רק אני לא חולמת בהריון?!
בשליש הראשון היו לי כמה חלומות ביעותים- על איך צועקים עליי כשאני מספרת שאני בהריון (אנשים קרובים שעוד לא ידעו) וממש לקראת סוף שליש ראשון כשנשמתי לרווחה אז היה חלום אחד שאני מפילה, מאבדת את ההריון.
היה לילה אחד נוראי שהייתי בו מלאת חששות מהלחצות של רופאים ובדיקות והייתי די היסטרית, אז חוץ מחוסר שינה אני חושת שאולי היו שם כמה חלומות בלהה.
חוץ מזה, רוב הזמן, לא זוכרת חלומות ותוהה איך זה שאין לי חלומות מיוחדים הנוגעים להריון. כשאני ערנית זה כמעט הדבר היחיד שמעניין אותי, אבל כשאני ישנה כאילו זה לא משפיע.
רוח_על_המים*
הודעות: 127
הצטרפות: 14 דצמבר 2004, 10:58

חלומות בהריון

שליחה על ידי רוח_על_המים* »

רוקדת לאור הירח

באיזה שלב של הריון את? האם זה הריון ראשון שלך?
יכול להיות שלקראת סוף ההריון יהיו לך יותר חלומות. כשהעובר יהיה יותר מוחשי.
בהריון עם הבת שלי לקראת הסוף הרגשתי תנועות וחלמתי שזה כל מיני דברים אחרים שמסתובבים לי בבטן,
וגם חלמתי המון על הלידה ועל התינוקת.
יכול להיות שאת מאוד שלמה עם ההריון, ואילו החלומות באים כדי לתת לנו הזדמנות לעבד בבטחה קונפליקטים לא פתורים שעולים במשך היום.
סיפרת שהיו לך חלומות בתקופות שמאוד חששת, אז אולי רוב הזמן את לא זקוקה לעיבוד הזה.

היו לי חלומות ממש ברורים.

חלמתי שהייתי בבית הוריי, ובאחד החדרים אני רואה תינוק קטן ולא פורפורציונאלי (ראש גדול, רגליים זעירים וכמעט לא קימים) מונח עטוף על הכסא.
אני שואלת את אמא שלי "איפה ההורים שלו?" ואמא שלי אומרת שהיא לא יודעת של מי הוא. אז אני מתוך מחשבה שתינוק כזה קטן צריך חום גוף ואהבה, רוכנת כדי להרים אותו, אבל הידיים שלי פשוט חלשות - אין בהם כח והתינוק נופל למטה.
אני חושבת : אוי הפלתי את התינוק
ואני מרגישה אשמה על שבכלל ניסיתי להרים אותו, רק גרמתי יותר נזק.
וזה ברור שזה מתקשר לפחדים מהפלה ופחדים שהגוף שלי לא יצליח לעמוד בהריון.

והיו לי 2 חלומות די סיוטיים. לא רוצה לחשוב על זה
מ.שלווה*
הודעות: 75
הצטרפות: 10 אוקטובר 2004, 10:15

חלומות בהריון

שליחה על ידי מ.שלווה* »

קרוטונית מהמרק הגדול החלומות המוזרים נמשכים ובאמת התחלתי הנחיה בדמיון מודרך .
גם בכדי להבין אותם גם בכדי לתרגל הרפיה שזה טוב בכל מקרה לקראת הלידה .
רוקדת_לאור_ירח*
הודעות: 2934
הצטרפות: 03 דצמבר 2004, 17:39
דף אישי: הדף האישי של רוקדת_לאור_ירח*

חלומות בהריון

שליחה על ידי רוקדת_לאור_ירח* »

רוח על המים,
יכול להיות שאת מאוד שלמה עם ההריון
באמת כשקראתי את השירשור תהיתי אם זו הסיבה. אני אכן מאד מאד מאד שלמה עם ההריון הזה. מאידך, אני בהחלט לוקחת בחשבון את האפשרות שלקראת סופו יהיו לי יותר חלומות. אני עכשיו בחודש שישי , מאד חיה את ההריון, חושבת עליו, מתעסקת בו, מתקשרת עם הנשמה הקטנה שצומחת בתוכי, אבל לא חולמת על הלידה שלה וכאלה. אם כבר אז יש לי פה ושם חלומות בהקיץ בקשר ללידה, אבל לא חלומות של לילה שאני זוכרת.
Pלונית_אחרת*
הודעות: 1055
הצטרפות: 05 יולי 2004, 00:12

חלומות בהריון

שליחה על ידי Pלונית_אחרת* »

חלמתי שיורדים לי המיים באמצע הרצאה (אני המרצה....) והייתי מאוד שלווה אמרתי לסטודנטים ברוגע מוחלט - אנחנו נסיים את השעור כעת משום שירדו לי המים. הם היו קוליים לגמרי. אחת הסטודנטיות (חסרת פנים אבל בטוח סטודנטית ולא סטודנט) לקחה אותי הביתה באוטו שלי. בדרך התלבטתי אם להתקשר קודם לבעלי או למילדת. והסברתי לסטו' שאני יולדת בבית ולא בבי"ח - היא שאלה לאיזה בי"ח לקחת אותי.

איזה חלום מצויין (-: במציאות אני לא אומרת.... אפילו לא שאני חושבת על לידת בית... לא כל שכן שכבר החלטתי. לאישה זרה אחת שפגשתי בתור לקופ"ח והיינו בשיחת הריון ואני לא אראה אותה בחיים יותר, אפילו לה, לא אמרתי אני יולדת בבית.
יוחננ_ית*
הודעות: 544
הצטרפות: 19 מרץ 2004, 09:58
דף אישי: הדף האישי של יוחננ_ית*

חלומות בהריון

שליחה על ידי יוחננ_ית* »

בתאריך 19.11.2003 - כשהייתי בהריון בחודש שישי - חלמתי חלום וכתבתי אותו כאן.
הלילה חלמתי שהלכתי לבית חולים כי לא יכולתי לנשום... והם החליטו לעשות לי ניתוח קיסרי, למרות שאני רק בתחילת חודש שישי. אחר-כך שלחו אותי הביתה והתינוק נשאר בפגיה. אף אחד לא אמר לי אם הוא חי או לא, אם הוא יחיה או לא. ניסיתי להתקשר לברר ואמרו לי שזה לא שעות הביקור, שאי-אפשר לענות לי כרגע.
שכחתי לגמרי מהחלום הזה ונזכרתי בו רק היום כשקראתי אותו בדף הזה. מה שמדהים הוא, כשילדתי את התינוק שלנו הוא נולד לא נושם, כחול כולו. עשו לו הנשמה ומיד לקחו אותו לפגיה לחימום. לא ראיתי אותו יותר מ-5 שעות, ולמרות שאמרו לי כל הזמן שהוא בסדר, לא האמנתי לאף אחד עד שראיתי אותו במו עיני!

בקיצור, הייתי בהלם עכשיו כשקראתי את החלום ההוא שחלמתי. נבואה שהגשימה את עצמה?
סלט_פירות*
הודעות: 1340
הצטרפות: 14 נובמבר 2004, 14:09
דף אישי: הדף האישי של סלט_פירות*

חלומות בהריון

שליחה על ידי סלט_פירות* »

אפשר רגע להחיות את הדף הזה?
אחרי לילה מטורף, אני עדיין נסערת...
התעוררתי ב-4 בבוקר לפיפי ולא הצלחתי לחזור לישון. זכרתי שחלמתי על נשים (או אישה אחת) שבאות ללדת ביער. זה היה חלום מאוד שלו וחיובי וזורם.
הייתי ערה בערך שעתיים (קמתי מהמיטה לאכול אחרי שהגעתי למסקנה שיש לי חור בבטן). ואז בסביבות 6 נרדמתי ממש לזמן קצר כי מיד התעוררתי מקולות שהבת שלי עשתה (מתוך שינה). אבל בהתעוררות (המבואסת) הזאת - הבנתי שחזרתי לחלום עם הלידות ביער.
לא הצלחתי לחזור אליו שוב ואז חלמתי חלום חוסר אחריות. כבר קרה לי פעם אחת בהריון הזה (ועוד פעם אחת זכורה מההריון עם הילדונת), אבל זה היה נוראאאא ואיום.
חלמתי שבגלל שלא הצלחתי לישון בלילה, נפגשתי עם חברות לארוחת בוקר כדי שלא אפגש איתן בערב (ככל יום שלישי), כי בטח אהיה עייפה מדי אחרי לילה כזה.
פתאום הארוחה הזאת היתה בפ"ת (עיר הולדתי וילדותי) והגעתי לשם בתחבורה ציבורית ובלי טלפון סלולרי. פתאום, אחרי שהחברות כבר הגיעו - נזכרתי שיצאתי מהבית כשהבת שלי ישנה ופשוט השארתי אותה שם.
נורא התביישתי בעצמי ואמרתי שאני חייבת לרוץ ואחזור אולי אח"כ. התחלתי לרוץ. פתאום מצאתי את עצמי ברחוב הרצל בת"א, שהפך ליפו העתיקה. היו שם חיילים (מן תחושת מלחמה) ואחד מהם הזמין לי מונית שתיקח אותי לפ"ת. כל זמן הריצה וחוסר האונים הזה בכיתי נורא וצרחתי, ורצתי מהר....
לפני שהצלחתי להגיע הביתה לראות מה איתה <מבחינתי עברו כמה שעות מאז שעזבתי בבוקר> , התעוררתי מהקולות שלה.
קודם כל נרגעתי. ובכל זאת קמתי נסערת נורא. חלמתי חלום דומה לפני כמה שבועות, אז זה היה בעלי שהשאיר אותה לבד בבית. וגם אז התעוררתי ממש לפני שהגענו הביתה לראות מה קורה...

אם אלה החלומות בשבוע 16 - מה יהיה אח"כ?
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

חלומות בהריון

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

היה לי הלילה חלום מאוד מיסטי.
ראיתי את הירח במילואו קרוב מאוד (כשהייתי נערה חלמתי הרבה על הירח), והוא מוקף במעין טבעת מחולקת ל-6 חלקים. על כל אחד מהחלקים מוטבעת אות לועזית בין A-F, נגד כיוון השעון.
שאלתי מישהו אם אני היחידה שרואה את המראה הנפלא הזה, או שכולם רואים אותו.
אחר כך שמתי לב שאני מאחורי מעין מחיצת זכוכית, וראיתי איש שמן מאוד עם שיער וזקן מתולתלים בצבע שחור יושב על האדמה ומסתיר חלקית את הירח. לא היה ברור אם האיש נמצא שם באמת, או שהוא השתקפות על הזכוכית.
אחר כך מישהו קרב אלי מעין כרית עגולה גדולה מעט מכף יד, וממרכזה יוצאות שורות של עגילים מסוגים שונים (צמודים, ארוכים, משובצים באבני חן...).
הכמיהה_והאימה*
הודעות: 1
הצטרפות: 28 יולי 2006, 06:59

חלומות בהריון

שליחה על ידי הכמיהה_והאימה* »

חלום של תקופת טרום הריון, בה מתחוור לי לאט לאט שהנה, אני רוצה ואני כבר שם.
(מדהים: מ.שלווה כותבת למעלה שביום הכל יפה ובלילה באים הפחדים, אצלי בינתים זה ההיפך - בערות ובמציאות כשהנושא עולה אני מפחדת נורא וצריכה עוד זמן ומרגישה כמו ילדה שמקשיבה לשיחות של מבוגרים, ובלילה בלילה מתגנבים תינוקות וילדים לחלומותי ונושאים מסר מרגיע ומשמח: לא צריך להילחץ התהליכים מתרחשים כל הזמן)

החלום:
אני נמצאת בחדר לידה, יש לי 35 (!) תינוקות, לא זוכרת כלום מהלידה וההיריון אבל מרגישה טוב. הם שוכבים כל אחד בעריסת קש ומתוקים נורא, אני מגלה בהקלה שאני שמחה ואוהבת את כולם, אני יודעת שיהיה מאוד קשה לגדל אותם אבל מקבלת את זה שככה זה, הרי כולם אומרים לי כל הזמן שזה לא קל אבל זה האושר.... שלווה, סיפוק ובלבול. פתאום אחד התינוקות מתחיל לבכות ואני מתרגשת מההנקה הצפויה ואז --פתאום אני קולטת שאני לעולם לא אוכל להניק את כולם אולי שניים או מקסימום שלושה, בבת אחת אני אוזלת מתוכי ומתמלאת תחושת חוסר אונים, אני מתחילה לבכות.

(הבכי: אני בעין אחת בוכה ונשפכת כל כולי, בעין השניה בוכה בתחושת: כן, אני יולדת ומותר לי לבכות זה בסדר. בחצי עין נוספת מציצה לבדוק אם אמא שלי רואה שאני בוכה..)
חן*
הודעות: 171
הצטרפות: 16 יולי 2004, 00:41

חלומות בהריון

שליחה על ידי חן* »

בס"ד
חלום שהי'ה לי לפני 3 חודשים בערך (חודש שביעי)

(בתוך החלום)- התעוררתי, ואין לי בטן יותר, ואני יודעת בפירוש שהייתי בהריון, אז איפה התינוק???מסתבר שעשו לי איזו שטיפת מוח, או סימום קשה שלא אזכור את הלידה, והתעוררתי אחרי שבוע, בעלי לא איתי, ואני פתאום בבית רפואה (בית "חולים" במדוברת, אבל מי בא לשם להיות חולה נכון? אז בית רפואה יותר מדוייק, וגם יותר אופטימי...) , וההורים שלי איתי, ואנחנו עוברים ממחלקה למחלקה, גם כי אין שילוט, וגם כי ביולדות, ובחדר תינוקות התינוקת שלי לא שם, והאחיות לא עונות, ומתחמקות, וכל הרופאים נורא עסוקים, ויש להניח שחלק מהם גם התחמקו קצת, והגענו לאיזו מחלקה ששאלתי אם התינוקת שלי כאן, והאחות מתחילה לגמגם, ולהתחמק מלהסתכל עליי, ו"נפל לי האסימון" , ונכנסתי לאחד החדרים, בזמן שההורים שלי צעקו עלי'ה, שהם יתבעו אותה, ואת כל האחיות וכל הרופאים על מה שהולך כאן....., ובחדר אליו נכנסתי היו 3 מיטות תינוקות, וכל אחת מהן כתוב באנגלית את השם שלי, וערבי'ה אחת (לפי הרעלה) בוחנת את התינוקת שלי..... העפתי אותה ממנה, "חטפתי" את התינוקת שלי, ורצתי החוצה.....
פתאום אני בחזרה בבית, עם התנוקת, ולמרות שאיזה שבוע, או אולי יותר היא לא היתה איתי, וגם לא הנקתי אותה, היא היתה רגועה, והצלחתי להניק אותה....

התעוררתי בבכי! (הפפעם מהחלום לגמרי) וישר בדקתי שהבטן עוד שם, ובדיוק הוא/היא בעטו בי.............
שיואו. ממש חלום להוליווד....

אגב, שבוע 40, אמצעו, ועוד מעט אגלה אם זה הוא או היא....... המשך יבוא, אני מקווה שבקרוב, כי אני מה זה סקרנית... ולמרות שחלמתי כמה פעמים על בת, יש לי הרגשה נורא נורא חזקה שזה בן...... נראה....
טליה_אלמתן*
הודעות: 3831
הצטרפות: 21 ינואר 2005, 21:41
דף אישי: הדף האישי של טליה_אלמתן*

חלומות בהריון

שליחה על ידי טליה_אלמתן* »

כמה חלומות מההריון הנוכחי:
  1. חזרנו מטיול של שבוע עם הילדים, ולפתע אני רואה תינוקת בבית של סבתא וסבא שלי (הם בחיים). אני נזכרת שהתינוקת שלי, ושהשארנו אותה איתם כדי שנוכל לצאת לטיול עם הגדולים. אני מיד מתמלאת בייסורי מצפון, וגם בחרדה לגבי סיכויי ההנקה עכשיו. התינוקת מסיבה את הפנים שלה ממני באדישות. אני מצמידה אותה אלי והיא לא מנסה לינוק, אבל אני שואבת עידוד מהמגע איתה.
(אני מניחה שהחלום מבטא את הרצון לתת תשומת לב מספיקה לשלושת הילדים, וגם לתת מספיק לתינוק/ת שבדרך)
  1. חלמתי שמכרה שלי יולדת במפתיע אצלי בבית. מספר ימים לאחר מכן הסתבר (לה) שהיא באמת בתחילת הריון :)
  2. חלמתי חלום מאוד אמיתי וזכרתי המון פרטים ממנו, על כך שאחותי הקטנה יולדת בתמיכתי. החלום מתחיל כשאני יודעת שעבר לילה ארוך של צירים, ואנחנו בתחילת שלב היציאה. שתי ידי מתחת לבתי שחי של אחותי והיא כורעת על מיטה זוגית. הראש של התינוקת מציץ והציר עובר. אני אומרת: "זה כבר ממש הסוף! כמעט סיימנו!" ואנחנו נחות, ובציר הבא התינוקת נולדת. אני יוצאת מהחדר וכשאני חוזרת שתי אחיות שלי נחות במיטה והתינוקת ביניהן. אני שואלת את אחותי אם זה בן או בת, והיא אומרת שהיא לא בדקה. אני צוחקת ובודקת ומוצאת שזו בת שמאוד דומה לאחותי. אני אומרת שאני הולכת להביא שקית בשביל השילייה, ואחותי מראה לי שהשילייה כבר יצאה ושהיא (אחותי) כמעט ולא מדממת. אני מתפלאת על הנקיון של השילייה והמיטה ומיעוט הדם.
(אחותי נשואה אבל לא מתכננת כרגע. אם גם החלום הזה מנבא הריון, אז אני אניח שהצירים הארוכים מסמלים הריון העתיד היותר רחוק, כי בחלום על החברה היא היתה כבר בעיצומה של הלידה מבלי שחשה כלל בצירים קודם לכן)
קרן_יער*
הודעות: 294
הצטרפות: 19 מאי 2004, 11:08
דף אישי: הדף האישי של קרן_יער*

חלומות בהריון

שליחה על ידי קרן_יער* »

יש לי חלומות איומים, כאלה שלא קשורים ישירות להריון. אסונות שמתרחשים לבני משפחה שונים, כמו גם לחברים ואפילו לזרים. אסונות של טביעה, שריפה, חיות רעות, תאונות, מבול ועוד ועוד ועוד. הם ממשיים, ובהרבה פעמים יש להם יסוד במשהו שקרה בתקופה האחרונה (גם אם קלוש- משהו מהחדשות או סיפור או משהו כזה). כשאני מתעוררת אני צריכה לנער את עצמי לנושא אחר אחרת החלום ממשיך גם בעירות (בנים-לא-נים של אמצע הלילה).

תובנות כמו גם "שתי שתי כוסות תה בוקיצה לפני השינה" יועילו מאוד.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות בהריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

הייתי בהריון עד לפני שבוע....
בכל אופן, משלב מסוייים בהריון התחילו לי חלומות איומים , כל לילה חלומות בהם אני מוצאת עצמי במצבי מצוקה ולא מצליחה לצאת מהם. בזמן הערות מצאתי עצמי מבולבלת יותר מתמיד... והייתי בטוחה שבסדר אז אלו הם ההורמונים- והרי בהריון ההורמונים נמצאים בסערה כזאת או אחרת...
בכל אופן החלטתי ללכת לבדיקה והתברר שלעובר אין דופק, בניסיון לשחזר אחורנית זה היה די ברור- החלומות התחילו סמוך מאוד לזמן שבו העובר הפסיק לפעום.

חיפשתי באינטרנט מקרים דומים ולא כל כך מצאתי ובטוחה שיש עוד נשים שמחפשות/ יחפשו... אולי לא כזו בשורת איוב אבל בטח עוד נשים שחוו / חוות דברים דומים.
גליה*
הודעות: 64
הצטרפות: 16 יוני 2004, 23:06

חלומות בהריון

שליחה על ידי גליה* »

התעוררתי לפני חצי שעה מסיוט.
אני בהריון ראשון, שבוע 15. חלמתי חלום נוראי. שחוטפים אותי. אישה צעירה חוטפת אותי,ושמה אותי בחדר במלון ואומרת לי שמחר יבוא מישהו לאנוס אותי באיומי סכין מוצמד לגרון.(!!!!!!)
אני מבקשת לדבר איתו יום לפני זה. לשכנע אותו שלא יעשה את זה.
אני מבקשת ממנה את הטלפון שלו, מתקשרת אליו, ובאה לדבר על ליבו בלילה, הוא נמצא באיזה גגון של שומר אבטחה.(!!)
אני אומרת לו שאני בהריון ושלא יעשה את זה בבקשה. הוא מביט בי ואומר לי שאני כול יפה, יפהפיה....
אני מבינה בחלום שהוא לא ממש השתכנע לא לאנוס אותי ביום למחרת...אני חושבת בחלום עם עצמי מה לעשות. חושבת אולי לברוח לחו"ל באותו הלילה. פתאום אני חושבת על זה שיש משטרה ושאולי אפנה למשטרה שתגן עליי, אבל אני חוששת בתוכי שלא יאמינו לי, שאולי אין מספיק ראיות ושלא יעשו לו כלום ואם הוא יידע על זה שפניתי למשטרה- הלך עליי. אבל ברגע שהחלטתי סופית שאני בכול זאת פונה למשטרה- התעוררתי מהחלום הנוראי הזה.
נראה לי שזה החלום הכי סיוטי שחלמתי אי פעם.....
אני מנסה להבין אותו בעקבות דברים אלימים /דוחים ,שחייתי בימים האחרונים.....
  1. אתמול בבוקר נסעתי באוטובוס, והתיישב לידי איש זקן, בן איזה 75, היו קפיצות חזקות מפאמפרים והנהג לא האט בכלל, אז התרוממתי קלות בכול קפיצה כזו כדי לא לזעזע את הבטן. בקפיצה השנייה או השלישית הרגשתי יד בצידי הירך שלי.יד שצמודה לריפוד המושב אבל גם נוגעת לי בירך. באותו הרגע, לפני שתפסתי בכלל, התכווננתי לרדת בתחנה בה הייתי צריכה לרדת, ראיתי בזה פלישה לטריטוריה שלי, למושב שלי, לירך שלי.
הסתכלתי בהפגנתיות על היד שלו ועליו, פעמיים , והוא הישיר לי מבט ולא הזיז את היד כאילו כלום. ובדיוק הייתי צריכה לרדת.
חשבתי בשבריר שנייה להגיד לנהג באותו רגע או להגיד לו משהו. אבל בלבי התגנב חשש שאולי לא יאמינו לי. שהוא יגיד שאני הוזה.....זה הכעיס והגעיל אותי לכמה שעות טובות אחר כך. הבנתי שאני אובר רגישה בתקופה הזו להיכל הפרטי שלי. הגוף הזה שאני מגנה עליו כול כך בתקופה הזו, הטריטוריה ועולם הפנימי שלי..
  1. אתמול בערב חיכינו ברמזור אדום. הגיע אוטו לידנו וצפר בחוסר סבלנות לזה שלפניו שייסע.(רק התחיל האור הירוק)
אז נבהלתי. ובעלי הוציא את היד מהחלון(מעשה לא חכם ומאופק) ואמר " מה קרה?"
אז נהג הרכב קילל אותו במבטא ערבי ורצה לצאת מהאוטו " מה יש יא בן זונה, בוא צא מהאוטו!!!!!"
בעלי ענה לו " כלום". סגר את החלון ובדיוק למזלינו היה ירוק. הרגשתי באותו רגע כאילו אני בספארי שצריך להיזהר מחיות טרף ולסגור את החלון...
  1. יש לנו שכנה חולת נפש, ממש דלת מול דלת. אנחנו אומנם עוברים דירה בעוד כשלושה שדבועות אבל בכול זאת, לסבול אותה כמעט שנה זה לא פשוט. אני מרגישה שאני בהרבה יותר רגישה בהריון .
היא משדרת אלימות ואני לא יכולה להגיב. בכול בוקר, בערך בשש בבוקר היא יוצאת מהבית, טורקת את הדלת ויורקת סמוחטות (סליחה על הגועל)על הקיר של חדר המדרגות.היא מקללת לעצמה ואני שומעת אותה מהבית.
היא זורקת זבל מהחלון וכול מיני נוזלים . היא משתעלת כול הזמן. ריח צחנה עולה מהבית שלה.

אשמח לתמיכה, דיעה, עידוד, ניתוח החלום ....@}
הריוןצעיר*
הודעות: 5
הצטרפות: 15 ספטמבר 2010, 16:40

חלומות בהריון

שליחה על ידי הריוןצעיר* »

אתמול היה לי חלום ממש נחמד. בדרך כלל אין לי חלומות נחמדים.
אני בשבוע 8, עם בחילות.
בלילה חלמתי שאני רואה ברווזה יוצאת מבין השיחים ליד הבית, ואחריה שני ברווזונים שחורים מתוקים.
רציתי לתת להם מקום לשחות בו, אז חשבתי להביא להם איזו תבנית אפיה (?!) אובלית, אבל אז חשבתי שזה קטן מדי, והחלטתי לשים להם מעט מים בבריכת שחיה עגולה מפלסטיק שיש לנו.
כשהתעוררתי זכרתי את החלום היטב, וחשבתי שהסמלים בו ממש נחמדים: ברווזה ("אמא אווזה"), אפרוחים (סימן להריון), תבנית אובלית (רחם קטן - עם מים), בריכה עגולה (רחם גדול - עם מים).
נועה_ברקת*
הודעות: 895
הצטרפות: 30 יוני 2002, 17:11
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברקת*

חלומות בהריון

שליחה על ידי נועה_ברקת* »

הריון צעיר יקרה, האם תסכימי לשלוח אלי את המייל שלך?
נועה_ברקת*
הודעות: 895
הצטרפות: 30 יוני 2002, 17:11
דף אישי: הדף האישי של נועה_ברקת*

חלומות בהריון

שליחה על ידי נועה_ברקת* »

ועוד דבר לכל מי שעוד עושה תינוקות...
אני אוספת חומר על חלומות של ראשית ההריון, ובעיקר על חלומות שמופיעים בהם הילדים או אלמנטים סימבוליים אחרים כמו בעלי חיים, מים, פרחים, או שהילד עצמו מתגלה. אפשר לתרום לדף ואפשר אלי במייל, תגובה מובטחת, כולל פרשנות מסויימת...
תודה
ענת_כהן*
הודעות: 3
הצטרפות: 22 מרץ 2003, 20:09

חלומות בהריון

שליחה על ידי ענת_כהן* »

אני בהריון וחלמתי שעועים לי בדיקה ואז אומרים לי ישלך בן
שלולית_י*
הודעות: 645
הצטרפות: 08 יוני 2008, 09:57
דף אישי: הדף האישי של שלולית_י*

חלומות בהריון

שליחה על ידי שלולית_י* »

מישהו פה מבין בזה קצת ,מה עושים ? איך מסלקים את החלומות הללו ?
אני משתדלת לשמור דווקא במודעות, להתעסק עם זה, לנתח, לפרש, לנסות להבין או סתם להכיל.. העיקר להתעסק עם זה. בסוף זה מתפוגג.
לא רק בהריון, גם לגבי תחושות מיסטיות אחרות שלא זה המקום והדף לפרט.
אולי אלה פחדים של התודעה, אולי משהו כסד שסוחבים מחיים אחרים, בכל מקרה בעיני אם משהו צף זה אומר שהוא רצה לעלות אצלך למודעות, ודווקא העיסוק בו לפעמין עוזר לפרק את הבעיה ולמוסס אותה.


אצלי בחודשים הראשונים חלמתי כל לילה סיוט אחר. רובם היו ואריאציה ז\ו או אחרת על לידה תקינה שבסופה ממשיך לזרום לי דם מהרחם בכמויות מטורפות. אני נעשית חיוורת ומפוחדת מאד, המוות נשקף מעיני ואף אחד לא יודעת מה לעשות.
באותו זמן (ועד עכשיו האמת) התמודדתי עם בעית בריאות מסתורית של בתי הגדולה. מעניין שכמה שבועות אחרי החלומות האלו התגלה שדווקא היא סובלת מאנמיה חמורה ביותר, כאילו שהחיים/או הדם נוזלים לה מתוך הגוף . עד עכשיו אנחנו בבדיקות כי מקור הבעיה טרם אותר, והתחושה היא שאף אחד לא יודע מה לעשות.
מדהים אך לא מעודד.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות בהריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

חלמתי ששמו את העובר של גיסתי אצלי בבטן????מזה אומר???
חלמתי*
הודעות: 2
הצטרפות: 25 אוגוסט 2012, 06:51

חלומות בהריון

שליחה על ידי חלמתי* »

אני בהיריון, שבוע תשיעי. מאז ההריון זוכרת יחסית הרבה מאוד חלומות, מה שלא מאפיין אותי בדרך כלל. הלילה חלמתי על אריה שנרקמת בנינו מערכת יחסים מלאה בתשוקה. התעוררתי הבוקר, לראשונה זה שלושה ימים, בתחושה טובה, ללא לאות וללא כאב ראש. מישהו יודע מה המשמעות של אריה בחלום ומה אומר כזה קשר איתו?
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות בהריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

זה נשמע חיבור ממש חזק לכוחות שלך! זה חלום נהדר @}
חלמתי*
הודעות: 2
הצטרפות: 25 אוגוסט 2012, 06:51

חלומות בהריון

שליחה על ידי חלמתי* »

איזה כיף לשמוע! תודה על החיזוק.
רוז*
הודעות: 5
הצטרפות: 06 ספטמבר 2006, 08:43

חלומות בהריון

שליחה על ידי רוז* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שבוע 15 חלמתי שאני וחברה טובה רבות והיא בועטת לי בבטן ואחרי כמה שעות אני מתחילה לדמם.... קמתי מפוחדת שזה אומר משהו. מישהי יכולה להגיד מה לדעתה זה אומר???
קרוטונית_מהמרק_הגדול*
הודעות: 8400
הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10

חלומות בהריון

שליחה על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* »

מה שמשמעותי הוא ההרגשה שאיתה התעוררת. אם התעוררת מפוחדת, המסר לא נעים, אבל בעיני לא קשור בהכרח להריון אלא לפגיעה מצד החברה - האם קרה משהו לאחרונה בינך לבין אותה חברה?
האם את מרגישה שהיא חותרת תחתייך, מנסה לפגוע בך, מתקנאת בך?
אולי את מרגישה שחלקת יותר מדי מעצמך, בצורה שמשאירה אותך חשופה ופגיעה? (לאו דווקא בקשר להריון אלא בכלל, בקשר לחיי הנפש או היצירה שלך).
האם את מרגישה שאין לך הגנה כשאת נמצאת בקונפליקטים ישירים עם אנשים קרובים? (לא רק אותה חברה)

רק את יודעת @}
הריונית_כזאת*
הודעות: 3
הצטרפות: 22 אפריל 2013, 20:35

חלומות בהריון

שליחה על ידי הריונית_כזאת* »

אולי תתעוררו???

יש לי חלומות לספר :)
הריון_ראשון*
הודעות: 10
הצטרפות: 14 יוני 2006, 15:09
דף אישי: הדף האישי של הריון_ראשון*

חלומות בהריון

שליחה על ידי הריון_ראשון* »

שלום לכם, מעניין אם מישהו יקרא ויגיב...
התעוררתי אתמול בלילה מסיוט ממש מפחיד ובו התינוק נולד לי וטיפלתי בו באהבה, אבל הוא פשוט שלח את ידו וניסה לחנוק אותי והיה לו מן חיוך שטני כזה כשהוא עשה זאת, ממש הדבר האחרון שראיתי לפני שהתעוררתי מהסיוט הזה, שהיה נורא מפחיד, זה את היד שלו מנסה ללפות את צווארי.
בנוסף, לפני הקטע עם החניקה, הילד כל הזמן התלונן שקר לו ונסיתי כל הזמן להוסיף לו בגדים ומצאתי את עצמי ללא חולצה, עירומה וחשופה בגלל שעטפתי אותו בחולצתי. זה הריון ראשון ובסה"כ יש חרדות, אך לא נוראיות..
מה אתם אומרים? נראה לי מבטא את החשש מהתינוק שישתלט על חיי לגמריי ולא יישאר לי מקום לעצמי, על אף שביומיום זה דווקא לא הפחדים הבולטים שלי. כן בתת מודע כנראה שוכנים להם עוד חששות...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

חלומות בהריון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

שלום. אני בהריון ויש לי סיוטים כל לילה. אני באה מבית הרוס וקשה ועכשו הכל צף בצורה חדה. תחושות ההשפלה והדיכוי. אני מרגישה שאני משתגעת.
איזה טיפול יכול להועיל? לא רוצה לפתוח הכל אצל פסיכולוג.. צריכה משהו ממוקד. תודה!
קעעעעערין*
הודעות: 1
הצטרפות: 16 אפריל 2016, 12:00

חלומות בהריון

שליחה על ידי קעעעעערין* »

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי. אני בתחילת ההריון שלי ומאז שגיליתי שאני בהריון אני חולמת חלומות רעים. כמו שיחדה קטנה מנסה לרצוח אותי ומפחידה אותי (סגנון צ'אקי) ואתמול חלמתי שלפסטינאי מנסה לאנוס אותי ולרצוח אותי בבית של ההורים שלי. וזה מישהו שכבר ביצע פיגוע רצח כמה שעות לפני ומחפשים אותו. לא ברור לי למה מאז שגיליתי שאני בהריון החלומות שלי בכל לילה הפכו לסרט אימה שנראה מציאותי במיוחד. ומפחדת לחזור לישון והדופק בקצב מטורף
שליחת תגובה

חזור אל “היבטים רוחניים בהריון”