תגובות לאתר

אנונימי

תגובות לאתר

שליחה על ידי אנונימי »

דף מערכת

מה דעתכם?
נתקלתם ב-תקלות בצ'יק צ'ק? רוצים לתת מחמאות לצ'יק צ'ק? לשלוח דיווח על בעיה?
יש לכם הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק? רעיונות? הערות? נאצות?
כאן המקום לכתוב אותם!

אם יש לכם שאלות שעוד לא ענו עליהן - זה המקום.

ראו גם: אתר מיוחד במינו

פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

אני לא מבינה מדוע ההודעות החדשות מופיעות בסוף הדף? זה מבלבל מאד, נכנסתי לאתר זה כמה פעמים ותמיד חשבתי שהאתר לא ממש פעיל מפני שההודעות שישר קפצו לעין היו מלפני שנה. חבל מאד
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

כשמגיעים לראשונה לדף, מומלץ קודם לקרוא את כל הדף, לראות במה הוא עוסק ומה סגנון הדיבור בו, ורק אחר כך להביע את דעתך.
לשם כך, טוב להתחיל מראש הדף (ולא מסופו).
למשל, עכשיו כתבת את הודעתך בדף שעוסק במדיניות הפרסום, ולא בדף זה. אילו היית קוראת את כל הדף (בו כתבת את הודעתך), בוודאי היית יודעת מה הנושא שלו.
תוהה*
הודעות: 228
הצטרפות: 19 דצמבר 2001, 17:24

תגובות לאתר

שליחה על ידי תוהה* »

איך זה שיש כל כך מעט תגובות בדף חינוך ביתי מאושר ?
האם זה לא ה אישיו כאן?
מפתיע לראות כל כך מעט תמיכה ל אם במדבר בנושא שאמור להיות מרכזי כאן.
יש פה קהילה או שזה רק משחקים בנדמה לי?
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

צודק.
נראה לי שמרוב עומס באתר, דברים חשובים מתפספסים.
הדרך (כרגע) לעזור - לכתוב בדפי בית של אנשים שדעתם מענינת הפניה לדפים/הודעות שפוספסו ככה.
רונית_ס*
הודעות: 7
הצטרפות: 31 יולי 2005, 14:59

תגובות לאתר

שליחה על ידי רונית_ס* »

שלום, אני לא בקיאה בכלל בעינייני מחשב, כך שאני לא גולשת ולכשאני פותחת את המחשב זה ישר אצלכם, כיף לי לראות חברות שמתכתבות מציעות עצות, מעבירות חויות וגיליתי שכשאני לבד בבית עם עצמי וקצת קשה לי תמיד יש לי לאן לפנות, אני מנסה להרות בת. בזכותכם פניתי למחקרים בעניין ולמדתי להכיר את הגוף שלי, ועכשיו אני בנסיונות לדיאטה בכול מקרה התחברתי לאני שלי, תודה ר-ב-ה!!
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

הגעתי במקרה, קראתי כאן הרבה, וחושבת שהנושאים מרתקים ויש רושם שנוצרה קהילה חמה, מפרגנת ותומכת של אנשים בעלי תחומי עניין מגוונים, יחד עם פתיחות כלפי עוברי אורח.
חבל לי רק שהאתר נוצר בתשתית מסורבלת, כביכול מקורית וייחודית, למעשה לא ידידותית למשתמש ובטווח הרחוק לא כל כך שימושית.
הצורך למחוק דפים לא קיים בפורומים הרגילים - כל נושא מתפתח בשרשור בתוך פורום, עד שממצה את עצמו.לאחר מכן הוא נשאר בארכיון לתמיד. מי שנכנס היום רואה את הנושאים שכרגע הם "חיים", ויכול לפשפש בארכיון כאוות נפשו. ראיתי מערכת מאוד מוצלחת שמשמשת משתמשי מקינטוש, ובה כאשר מישהו מגיב לנושא משנת 2002, הנושא יקפוץ שוב לדף הפעיל, שהוא הראשון כרגע.

משתמש רשום יכול לערוך את הודעתו בכל עת, ואינו יכול, ואין גם סיבה, לערוך הודעות של אחרים.

הדף הארוך כאורך הגלות של "שמות יפים" הוא דוגמה אחת לחוסר היעילות. אם אכנס ערב ערב, בכל ערב אצטרך לגלול את כל הודעות השנה החולפת, עד שאגיע לחדשה ביותר. והרי יכולתי ללכת לדף הקודם, ועשרה דפים אחורה, אם היה ארכיון מסודר.

היתרון הנוסף של פורום קונבנציונלי- כשאת/ה מגיב/ה, את/ה מגיב/ה למישהו מסויים מתחת להודעתו,
באתר הזה אם אגיב לאחר שבועיים, התגובה עשויה להיות במרחק כמה וכמה הודעות מזו שמגיבה לה, ומי שינסו להבין מי נגד מי, יצטרכו לגלול קדימה ואחורה. בקיצור- האתר כולו בנוי כמו מערכת "טוקבקים" ולא כמו מערכת פורומים. ייתרון, כי כל ההודעות פתוחות, אך גם חיסרון.


ברור שכדי לתחזק אתר יש צורך בכסף. וכסף הוא לא מילה גסה. אני חושבת שקשה מאוד לגבות כספים ממשתמשים על בסיס רצון טוב, ולכן כלל לא היה מפריע לי לראות מודעות פרסומת, שהן רלוונטיות למוטו של "באופן טבעי". אולי אפילו הייתי שמחה. לא מזמן נתקלתי בהודעה באחד הדפים שלכם - לגבי מנשא ארגו,
ההודעה מאוד רלוונטית לגבי עכשיו, ואולי גם לאחרים שלא נתקלו בהודעה הזו. אז למה לא לאפשר לאותה יבואנית, בטח יש גם אחרים שמייצרים/מייבאים/מוכרים עבודות יד- לפרסם את מרכולתם בתשלום, וכך בעלי האתר לא יפעילו אותו בהתנדבות, והכותבים בו לא יצטרכו להרגיש אשמים במידה ולא יכלו להשתתף במימון.
סליחה על הביקורתיות הרבה- קוראת כבר כמה שבועות ומאוד מתחברת, הססתי הרבה אם לכתוב, והחלטתי שכדאי- מתוך כוונה להציע שיפור, לא משום שלא מעריכה את הדבר היפה שיצרתם כאן.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יונת_שרון* »

ויויאן, ברוכה הבאה!
אני מציעה לך לקחת סיור מודרך באתר בשביל לקבל תשובות על חלק מהנושאים שאת מעלה כאן, ובמיוחד לדף אתר חופשי.
אני מסכימה איתך שלא כל נושא ולא כל קהילה מתאימים לאתר כזה, והדף מברוכ שו איסמה איסמו הוא כנראה דוגמא לכך.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

הי יונת ותודה על קבלת הפנים,
אני מודה ש"התפרצתי לדלת פתוחה"- במקרה הזה אתר פתוח... מאחר ותקשורת, ובמיוחד תקשורת באינטרנט היא נושא שמעסיק אותי כבר הרבה שנים, עוקבת בעניין רב אחר הגישה והעקרונות המנחים.

גם אני בעד חופש, ואפילו בעד כאוס שמתוכו נוצרים איכשהו סדר ואיזון טבעיים. ועם זאת לחלק מהשאלות שהעליתי אין מענה במערכת הקיימת.

למשל- שלא כל נושא ולא כל קהילה מתאימים לאתר כזה. הפופולריות של דף מברוכ שו איסמה איסמו, ההטרוגניות של המשתתפים שרבים מהם/ן ודאי הגיעו דרך גוגל, סתם בגלל שחיפשו שמות לילדים, ולא בגלל אידיאולוגיה, דווקא מוצאת חן בעיני. כפי שאת רואה גישתי לא אליטיסטית, אלא פלורליסטית, עד גבול מסויים... ומי יקבע את הגבולות? זו שאלה...

התהיה שלי היא, האם ישנו מנגנון טכנולוגי שיכול לשמש קהילה גדלה ומתפתחת בלי לאבד את היתרונות הקיימים כאן באתר, ובלי ללכת לאיבוד בתוך ים האינפורמציה. החיסרון של מנגנון טכני הוא שאינו אורגני ואינו מתפתח בהתאם לצרכים המשתנים...
אבל אלו תהיות שאולי לא כאן המקום להעלות... אני רק מתבוננת, וקצת משתלבת...
יישר כוח על מה שיש.
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

הי ויויאן. ברוכה הבאה. {@

החיסרון של מנגנון טכני הוא שאינו אורגני ואינו מתפתח בהתאם לצרכים המשתנים
אני דווקא חושב שאפשר לעצב קהילה וירטואלית ולפתור הרבה מאד בעיות שלה בדיוק באמצעות המנגנונים הטכניים. האורגניות או האי-אורגניות תלויה באנשים שמתחזקים את המנגנון. יכול להיות שיעניין אותך לקרוא את הדף על שינויים בצ'יק צ'ק בשביל לראות איך זה עבד כאן.
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

ויויאן,
בנושא הפרסום, ראי את הדיונים ב-מדיניות פרסום באתר באופן טבעי ו-פרסום מסחרי באתר.
יש לנו את ככר השוק למודעות זמניות ואת במה אנו עוסקים לפרסום עסקים של חברי קהילה.
הנושאים שאת מעלה נידונים כל הזמן ויש דינמיקה של שינויים והתפתחויות. את מוזמנת להצטרף לדיונים ולתרום את שני הסנט שלך.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יונת_שרון* »

התהיה שלי היא אם ישנו מנגנון טכנולוגי שיכול לשמש קהילה גדלה ומתפתחת בלי לאבד את היתרונות הקיימים כאן באתר, ובלי ללכת לאיבוד בתוך ים האינפורמציה.
גם אני תוהה לגבי זה. יש לי כמה תשובות (כמו מה חדש בנושא מסוים) אבל אני לא מגיעה לממש אותן, לצערי. אני ממליצה מאוד לערוך הכרות עם וויקיפדיה שבה מצליחים לשרת קהילה גדולה בצורה מעוררת השראה.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

לרועי שרון, תודה על הפרח,
נכנסתי לדף שינויים בצ'יק צ'ק ואכן מבינה קצת יותר. גם שהאתר קיים ומתפתח כבר כמה שנים. האורגניות או האי-אורגניות תלויה באנשים שמתחזקים את המנגנון , אך אם המנגנון פשוט מדי, או מסורבל מדי, הוא מקשה על יכולת התמרון של האחראים על התחזוקה... מה שנקרא "הזנב מכשכש בכלב...
כל מה שאציע יהיה שטחי, כי לא הייתי כאן מספיק זמן, ולא יודעת מה באמת גבולות הצ'יק צ'ק. רק יודעת שאני עצמי עוסקת באינטרנט ונמצאת במדיום הזה כמעט מהיום הראשון שהגיע לארץ - כ11 שנים. קשה לי להתמצא פה באתר. אם לי קשה, אז אולי גם לרבים אחרים.

דוגמה פשוטה- נכנסתי לראות אם יש תגובות למה שכתבתי- ופתאום שכחתי מה היה נושא הדף... משום מה לא מצאתי אותו במה חדש, ולקח המון זמן עד שמצאתי אותו איכשהו במקום אחר- מתחבא לו אי שם במפתח הנושאים. הדף של מה חדש שעולה לאט מאוד, מעלה הכל, עשרות דפים מהיום בסדר לא ברור, לא לפי קטגוריות, ואפילו לא לפי סדר אלף בית. תוך כדי החיפוש ראיתי שאחרים כבר העלו את הגיגיהם על הקשיים הללו...
רוצה לשים פה פרח או סמיילי- אבל איפה הם נמצאים? האם גם זה משהו שלא רואים במקינטוש? (סמיילי...)
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

ל תזמורת הים תודה, נכנסתי וקראתי ואולי אוסיף את השני סנט שלי... העליתי את הנושא בעיקר משום שחושבת שמגיע למפעילי האתר תגמול, ושהכנסות מהמשתתפים תמיד יהיו זעומות ביחס להשקעה באתר. ראיתי שכבר העלו זאת לפני.
באחד הדפים שהפנית אותי אליהם, הזדהיתי עם הצעתה של יונת שרון לגבי הוספת קישורי פרסומת קטנטנים בנוסח גוגל בצד, שמחירם פר- הקלקה. זו פשרה ראויה מבחינתי. הרי בחיים יש גם פשרות גדולות יותר- אני מודה ל"ארץ" כל בוקר על כך שמאפשר לי לקרוא את כל העיתון בלי להכניס הביתה ערימות נייר נטול עץ ובלי תשלום. אז יש שם פרסומות קופצות, אני לא צורכת כלום מהן, מתעלמת וזהו. יותר קל לי כרגע עם זה מאשר אם היו מחייבים אותי בתשלום. וגם כאשר אהיה בעלת אמצעים, יהיו אחרים שלא קל להם לשלם, תמיד יהיו כאלו שירגישו אשמים או יישארו בחוץ כי לא יכלו לשלם, כבר עדיף קצת לכלוך מותגי שבכל זאת מאפשר קהילת רווחה...
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

ל יונת שרון ,
אז קודם כל כל הכבוד לך, מתוך השוטטות אני מבינה שאת היא המניעה (מלשון "מנוע"...) העיקרית של הפלטפורמה הזו,
מה שמוצא חן בעיני הוא באמת הזרימה הכללית האסוציאטיבית, כלומר- מה שעושה את הבלאגאן הוא גם היופי של האתר הזה- בכל רגע נתון יכול להיוצר דף חדש על ידי מאן-דהוא בנושא כלשהו, זה פשוט פנטסטי.
אני מכירה את וויקיפדיה, בעניין העריכה אני שוב תוהה אם אין הבדל מהותי-
וויקיפדיה נועד להביא עובדות ואמיתות, כך שאם יש למישהו תיקון כמו: גולדה מאיר נולדה בשנת 1894 ולא בשנת 1768,
המנגנון מאפשר לו להיכנס לטקסט של מישהו אחר ולשנות אותו.
באתר באופן טבעי הכתיבה היא כתיבה שמבטאת תחושות ורגשות, כתיבה אסוציאטיבית, לא דווקא על אמיתות מוחלטות. ההזמנה למחוק- לפעמים יש לנו נטייה לצנזר את עצמנו, להזמין אחרים שימחקו אותנו. למה בעצם לערוך רגשות של מישהו אחר, או למחוק- מעבר לרצון לדלל קצת את הדפים באתר?...
שוב- נמצאת כאן זמן קצר מדי, ייתכן שיש הגיון כלשהו באפשרות הזו. אני אישית מ א ו ד צריכה את האפשרות לערוך, וגם למחוק את מה שכתבתי בעצמי, אבל בשום אופן לא הייתי רוצה לשלוט במה שכתבו אחרים, זה שלהם.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יונת_שרון* »

לגבי מציאת דף שכתבת בו: אפשר להשתמש בתיבת החיפוש (שמופיעה בראש ובתחתית כל דף). למשל לחפש "ויויאן" יחד עם מלה או שתיים שאת זוכרת שכתבת.

לגבי אפשרויות העריכה: מסתבר שרוב האנשים עורכים רק את ההודעות של עצמם. יש לנו תוכנית להקל עליהם בזה ע"י מתן אפשרות ל-עריכת הערה בודדת. יש כמה אנשים שנוהגים לתקן שגיאות כתיב וקישורים גם בהודעות של אחרים, ובכך עושים שירות גם לכותבים וגם לקוראים. ומדי פעם, אנשים עורכים דפים שלמים -- מסכמים מידע, מפרידים דיונים לדפים שונים, מוחקים הודעות שכבר לא רלוונטיות, וכו'. עריכות כאלה מעלות מאוד את ערך המידע ואת הנגישות שלו, ובשבילן חשוב שתהיה אפשרות לערוך את כל הדף כיחידה אחת.
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

ויויאן- יש לי מה להגיד לך בענין הפרסומות, אבל אם מענין אותך להכנס לדיון על זה אני מציעה שנעבור לדף של מדיניות הפרסום, וככה יצטרפו עוד אנשים שהנושא מענין אותם. חלק מהענין באתר הזה הוא לדבר בכל דף על הנושא הספציפי של אותו דף...
לגבי מציאת דפים שהשתתפת בהם- את מה חדש מחודש את מכירה? יש שם אפשרות למיין את הדפים לפי תאריך בקור אחרון, זה מאד עוזר. את יכולה גם לפתוח דף-בית-אישי ולשים בו קישור לרשימת הדפים שכתבת בהם לאחרונה.
לגבי מקינטוש, הציצי ב צ'יק צ'ק במקינטוש כדי לראות מה אפשר ואי אפשר לעשות במק. גם אני גולשת על מק, אם את צריכה טיפים אשמח לעזור.
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

ויויאן, כל הקשיים שאת מעלה קשורים לעקומת הלימוד של מנגנון האתר. העובדה היא שרוב המשתמשים שעברו כבר את שלב הלימוד מוצאים את יכולות העריכה והמחיקה חשובות מאד, ונוחות בהרבה מאשר ברוב הפורומים באינטרנט. העדות הטובה ביותר לזה היא היחס בין כמות העורכים לכמות הקוראים. אצלנו זה עומד על 1 ל-4, בעוד שבפורומים אחרים זה עומד על 1 ל-10.

אבל יש ממש בטענה שלך שקשה ללמוד את המנגנון הזה. אנחנו עובדים על זה, ולאט לאט מנסים להקטין את גובה המדרגות בכניסה לאתר. יש לנו עוד הרבה דרך לעשות שם, זה ברור.

לגבי מה חדש: זה דף ש-30% מהגישות באתר מתבצעות אליו. לכן השקענו הרבה זמן בפיתוחו ובשיפור שלו. הגרסה הכי חדשה שלו היא מה חדש מחודש, והיא עובדת הרבה יותר מהר, ויותר נוחה לשימוש. אבל ייתכן שיהיו לך בעיות במקינטוש, כי זו פלטפורמה שלא זמינה לנו לבדיקות, ולכן איננו מטפלים בבעיות שקשורות אליה כרגע. המצב כנראה יהיה טוב יותר בדפדפן מבוסס מוזילה (כמו פיירפוקס) מאשר ספארי (שהוא לחלוטין לא סטנדרטי). אבל כדאי שתלכי בעניין הזה לקישורים ש-תזמורת הים נתנה (היא משתמשת מקינטוש בעצמה).
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

היחס בין כמות העורכים לכמות הקוראים
קוראים או כותבים?
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

היחס בין עורכים לכותבים הוא 1:2.

בכל הסטטיסטיקות האלה אני לוקח רק את קהילת המשתמשים הקבועים (לפחות פעם בשבוע). היחס בין שאר המשתתפים (כולל אלה שנכנסו רק לדף אחד באתר כתוצאה מאיזה חיפוש אקראי בגוגל) למשתתפים הקבועים הוא בערך 1:20.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

תזמורת הים , תודה על העזרה, דפדפן קמינו הוא ברירת המחדל אצלי, הוא מבוסס מוזילה.
האופציות של מה חדש מחודש לא פועלות כל כך בדפדפן הזה, אחכה לשיפורים.
יונת שרון , אכן חיפשתי ויויאן אתמול, קיבלתי רק ויויאן אחרת משנת 2001. מכיוון שזהו לא שמי האמיתי,
אמצא לי אולי כינוי מקורי יותר, או אעיז לכתוב בשמי. שם זמני, בינתיים...
ומאז- פשוט מסמנת מועדפים לכל דף שרוצה לחזור אליו.
חסרה אולי מפת אתר בסיסית פשוטה ככל האפשר בכניסה לאתר, ובה חלון חיפוש, מי אנחנו, הוראות שימוש, ומתחת שתי קטגוריות גדולות:
קטגוריה אחת: "אתר וממשק - עניינים טכניים, השימוש באתר, המדיום והמסר"
מכאן ייכנסו למפתח נושאים- קטגוריות ותת קטגוריות-של כל מה שרלוונטי- החל מההיסטוריה של האתר, דפים למתנסים האמיצים, הסבר על המערכת וכו' וכלה בדיון כמו פלוני אלמוני או פלונית אלמונית , דיון על פרסום באתר וכו'
וקטגוריה שניה: "מפתח התכנים", ממנה נכנסים לרשימת קטגוריות, כמו שיש עכשיו.
לכאורה זהו שינוי לא מהותי ולא חשוב- ובכל זאת- ארגון מחדש של איזושהי היררכיה פשוטה- קטגוריות גדולות, תת-קטגוריות מדורים, דפים בתוך מדורים- היה עוזר לי לצלוח את הculture shock הראשוני.
ובעיקר- ריכוז כל מה שקשור באתר עצמו, המערכת והשימוש במערכת אל מקום אחד שקל להגיע אליו מייד בכניסה הראשונה
וגם מכל דף באתר, כך שיקפוץ לעין מיד כשיש בעיה טכנית כלשהי, בכמה שפחות קליקים.
במילים אחרות- כדי לצמצם את "גובה המדרגות" כדברי רועי, אני מציעה לייעל את מפת ה subway בכניסה לתחנת הרכבת, כדי שלא רק המתוחכמים והמלומדים יוכלו לנסוע למחוז חפצם, אלא גם פשוטי העם וקצרי הסבלנות...
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

|יש|
יש!!! מצאתי את דף הבעות בצ'יק צ'ק
בתוך מגרש המשחקים
שהגעתי אליו דרך דף... לא זוכרת.
|אפרוח| |אפרוח| |אפרוח|
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

ויויאן, כל מה שרצית מופיע כבר ב-דף פתיחה, אליו מפנה הקישור הראשון בכל דף באתר. אבל יכול להיות שזה לא מסודר שם מספיק טוב. בינתיים, זה הדבר הטוב ביותר שהגענו אליו. אם יש לך רעיון טוב יותר, את מוזמנת לפתוח דף חדש בנושא עיצוב דף פתיחה, ולהציע שם אלטרנטיבה. זה יכול לעזור למשתמשים נוספים שמתקשים בהבנת האתר!
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

יש את מדור שימוש באתר. נדמה לי ששם מופיעים כל הדפים שעוסקים בעניני ממשק. אולי באמת צריך שהוא יהיה נגיש יותר.
לחלופין- אולי כדאי לערוך את הוראות שימוש שיהיה יותר ברור למשתמשים חדשים.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

ויויאן, ראי את שורת הקישורים בראש הדף. כל מה שביקשת.
בתחתית קופסת ההוספה יש תיבת סימון "הצג עזרה". שם מתחבא (גם) הבעות בצ'יק צ'ק.

תוך יום-יומיים תשכחי את קשיי ההסתגלות ;-)
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

תוך יום-יומיים תשכחי את קשיי ההסתגלות
כן, ותצטרפי למכורים הכבדים...
מתמכר אל מה חדש. ראי הוזהרת.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

כן, זה מה שהתכוונתי- להעביר את מדור שימוש באתר למקום בולט מאוד, ולרכז בו את כל מה שקשור למדיום עצמו, או ל"מדיום והמסר". שימו לב שאתם מציעים לי לבדוק את דף פתיחה , את מדור שימוש באתר , את הוראות שימוש , לפני כן את סיור מודרך באתר , את צ'יק צ'ק במקינטוש ועוד. מרוב עצים לא רואים את היער... אני יודעת כי אני חדשה במערכת, אחר כך מתרגלים ושוכחים. אולי כדאי לאחד כמה דפים ולתת להם קישור אחד. ואם מדור שימוש באתר יופיע בסרגל העליון ליד מנוע החיפוש ו מה חדש , זו כבר ברכה- כי אז אוכל להגיע מיד לאינדקס הזה בלי לחפש אותו ב מפתח נושאים .

דווקא דף הפתיחה כבודו במקומו מונח, הוא בעצם דף ה"מי אנחנו" של האתר, הפילוסופיה ותפיסת העולם, ולא זה שצריך לעסוק בעניינים טכניים. אבל יכול להיות שאפשר לסדר אותו יותר טוב כדי לצמצם את המדרגות...
רועי שרון , אני מרימה את הכפפה- אסתכל שוב יום-יומיים (או במהלך חופשתכם בירדן) ואראה אם יש לי מה לפתח בנושא בדף חדש, מעבר למה שכתבתי פה.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

אכן, מתרגלים= מתמכרים... |#|
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

אולי כדאי לאחד כמה דפים
לרוב המגמה היא הפוכה- לפרק דפים כדי לא ליצור דפים עמוסים מדי. ככל שדף ארוך יותר קשה יותר לדלות ממנו את המידע שמחפשים... הייתי מפנה אותך לדף הרלבנטי שמסביר את ההגיון מאחורי זה, אבל לא רוצה להעמיס עליך ביותר מדי עצים :-) וממילא תוך יום יומיים תמצאי אותו לבד ;-)
טרה_רוסה*
הודעות: 5845
הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי טרה_רוסה* »

במקום לשמור מועדפים, את יכולה לפתוח דף-בית-אישי ולהוסיף בו "רשימת הדפים בהם השתתפתי לאחרונה"
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

תזמורת הים , מצאתי את העץ ההוא וגם עוד כמה...
לגבי המגמה ההפוכה- שמחתי למצוא במקרה לגמרי שאת עצמך הצעת את מה שהעליתי כאן- לאחד שני דפי הדרכה, זה היה בדף דיון בסיור מודרך באתר
בגדול- לא יודעת מה אפשר לאחד ומה לא, חושבת שיותר חשוב להכניס את כל הקשור במדיום עצמו והשימוש בו תחת קורת גג אחד, וקישור לשם יהיה למעלה ליד מפתח הנושאים. מפתח הנושאים יהיה מפתח התכנים, ולא יהיה בו מדור מדור שימוש באתר
כלומר- יהיו שני "מפתחות נושאים"- אחד של נושאי תוכן, שהוא אכן כמו מדורות שבט ומטבעו אימפרסיוניסטי, קשה מאוד לשלוט בסידור שלו וגם לא כל כך אקוטי לארגן אותו בסדר מופתי. מפתח הנושאים השני והמופרד ממנו, גם אם קשה לחתוך- קשור בפלטפורמה שמאפשרת את הדיונים, בכל ההתמצאות הטכנית, לחדשים, לעורכים, למחוננים, למעבירי הביקורת וכו'.
למה הדבר דומה? נניח שאת נכנסת לספרייה ענקית אינטראקטיבית (כלומר כזו שהקוראים בה משתתפים פעילים בעיצוב הספרייה ויכולים להוסיף ספרים, להשליך לפח ספרים ישנים, לסדר מדפים, להעביר ספר למדור אחר וכו'.)
בספרייה הזו הרבה אגפים ומדפים בכל מיני חדרים וקומות. ישנו אינדקס ספרים שיש לך גישה מיידית אליו,
אך ההסברים על כל הפוטנציאל האינטראקטיבי בספרייה נמצאים על מדפים שונים- אחד באגף הימני בקומה השניה, והאחר באגף השמאלי בקומה שלישית, ורק בעלי סבלנות והרבה זמן ומוטיבציה יטרחו לעלות ולרדת מדרגות כדי להפנים את כל הפוטנציאל הגלום במערכת. אלו המדרגות של רועי שרון , אני רק עושה שימוש ויזואלי יותר בדימוי (:-
לאחר מחשבה ארוכה- חושבת שאם רוצים "לכבות שריפות", בלי להעמיס עבודה על מפעילי האתר, אין צורך בעצוב מחדש של דף הכניסה- ממילא החדשים שמגיעים מגיעים ישירות לדף תוכן בנושא ספציפי דרך חיפוש בגוגל, ולא לדף הכניסה.
הדבר הפשוט והמיידי הוא- להוסיף קישור למעלה שיכול להיקרא מפתח צ'יק צ'ק לשימוש באתר והלחיצה עליו מובילה לדף מדור שימוש באתר כפי שהוא כיום, כלומר- אינדקס מסודר ביותר, עם שינויים קלים של ארגון מחדש מדורים ונושאים, כמו הוספת כל עניין העריכה, שכרגע נמצא כמדור בפני עצמו.
את סיור מודרך באתר אפשר בהחלט להשאיר בחוץ על הפס השמאלי, בנוסף לקישור אליו מתוך מפתח צ'יק צ'ק לשימוש באתר
תחת המדור המיועד לחדשים באתר, כדי להקל עוד יותר, ובא לציונה גואל.
זהו, נראה לי שמיציתי הצעותי לשיפורים בשלב זה (:-
נ.ב. מסכימה עם מי שביקש preview להודעה לפני ששולחים אותה. שונאת לגלות שגיאות אחרי ששיגרתי, ככה קצת יותר נוח לגלות אותן לפני כן...
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

הדבר הפשוט והמיידי הוא- להוסיף קישור למעלה שיכול להיקרא מפתח צ'יק? צ'ק לשימוש באתר? והלחיצה עליו מובילה לדף מדור שימוש באתר כפי שהוא כיום, כלומר- אינדקס מסודר ביותר, עם שינויים קלים של ארגון מחדש מדורים ונושאים, כמו הוספת כל עניין העריכה, שכרגע נמצא כמדור בפני עצמו.
אם כבר, אפשר להוסיף את הקישור מדור שימוש באתר כמו שהוא לרשימת הקישורים למעלה, לא? נראה לי מיותר לשנות לו את השם. ואת השינויים הקלים שאת אומרת שצריך- למה שלא תנסי לעשות אותם בעצמך? כל מה שתעשי יהיה הפיך- תמיד אפשר יהיה לחזור לגרסה הנוכחית, אז אין לך מה לחשוש שתקלקלי או משהו.
נדמה לי שאני הצעתי פעם לאחד את הוראות שימוש ו מדור שימוש באתר- אנ לא בטוחה שזה רעיון טוב אבל אני כן חושבת שגם הוראות שימוש זקוק לאיזה רענון. אולי להוציא ממנו את כל הטיפים המתקדמים יותר ולהשאיר רק את ההסברים הכי בסיסיים, כי האנשים שהכי מתקשים להתמצא פה הם אלה שלא מבינים את הפונקציות הכי פשוטות, כמו איך רואים תגובות להודעה שהם כתבו, והם הולכים לאיבוד בים ההסברים שיש בהוראות שימוש. מי שמחפש הסברים של פיצ'רים יותר מסובכים לרוב מסוגל למצוא אותם בעצמו גם בדפים יותר נידחים.

>לא היה לי ספק שתגלי את הדף המדובר ;-)<
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

"אם כבר, אפשר להוסיף את הקישור מדור שימוש באתר כמו שהוא לרשימת הקישורים למעלה",

כן, לא חשוב באיזה שם, הצעתי לציין "מפתח" כדי שידעו שכאן יש אינדקס נוסף, באותה רמת היררכיה של מפתח נושאים . וגם- להסיר משם את הוראות שימוש , משום ש הוראות שימוש הוא הסבר חלקי, וכלול במפתח הנושאים של מדור שימוש באתר, ולחיצה עליו עלולה לגרום לפספוס התמונה כולה, שהיא מה שאני הייתי רוצה לקבל כמשתמשת חדשה. ואם בכל זאת זאת הייתי רוצה סיור מודרך באתר למתקשים אז יש אותו בצד, אין צורך בכפילויות.

לעשות זאת בעצמי- המממ... אני חדשה כאן, אורחת פורחת, יהיה קצת חצוף מצידי לסדר ארונות בבית המארחים שדרים בו כבר ארבע שנים בערך ואשר הקימו ופיתחו בעמל רב... בינתיים מעיזה רק ברוב חוצפתי להציע... תודה על הwelcome בכל מקרה...
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

אבל זה מה שיפה פה- שאת מוזמנת כן לסדר את הארונות, אפילו שאת חדשה. ככה זה פה. הלא תמיד אפשר יהיה לסדר אחריך אם תעשי בלגן.
היתרון שלך על פנינו כותיקים הוא שקל לך יותר לראות את הקשיים של משתמש חדש. אני כבר מתקשה להכנס לראש של משתמש חדש ולהבין מה יעזור לו להתמצא פה יותר בקלות. ואם תחכי יותר מדי גם את תשכחי מה היה לך קשה...

אגב, לגבי ציטוט מהודעות של אחרים- במקום מרכאות את יכולה לשים קווים תחתיים לפני ואחרי הציטוט (בלי רווח בין הקו התחתי והמלה). זה יהפוך את הטקסט לנטוי. אם כי לא בטוח שתראי שהוא נטוי כי במוזילה רואים פחות טוב את העיצוב הגרפי.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

אולי, אחרי שאבין את עניין העמודות- הכל מופיע בעמודה אחת אצלי בדפדפן...
תודה על הטיפ.
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

אני רק מציע שאם מדובר בעריכת דף מרכזי כמו דף פתיחה, עדיף לעשות את זה בדף נפרד (נניח, עיצוב דף פתיחה מחדש), לקבל שם הערות, לתקן שם, ורק בסוף להעביר ל-דף פתיחה עצמו. וזה על אף שיש אפשרות לתקן אם נוצרות בעיות.

פשוט, ל-דף פתיחה יש מבנה קצת מורכב, וצריך להכיר די טוב את התיוג הצ'יק צ'אקי לפני שמתחילים להתעסק איתו. די קל לשבור בו דברים (בגלל מבנה הטורים בו). המורכבות הזו לא קיימת כמעט באף דף אחר באתר.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

אל דאגה, זיהיתי את המורכבות ולא אנסה.
האם נראה לכם- רועי ויונת, הגיוני להחליף את הוראות שימוש בסרגל העליון באינדקס שמכיל את כל דפי ההסברים, כמו דף מדור שימוש באתר ? אפשר להוסיף לו את משפט הפתיחה הקיים ב הוראות שימוש :
זהו אתר קהילתי שנוצר ב-צ'יק צ'ק. כלומר, האתר נכתב ונערך בידי הגולשים עצמם, באמצעות תוכנה שמניעה אותו ונקראת צ'יק צ'ק.
ואת האינפורמציה החשובה של שימוש בסיסי שנמצאת כרגע ב הוראות שימוש להוסיף לדף סיור מודרך באתר , לערוך את שניהם לדף אחד ברור וממצה, כי יש כפילות בהסברים בשני הדפים הללו.
ויויאן*
הודעות: 25
הצטרפות: 15 אוקטובר 2001, 13:06

תגובות לאתר

שליחה על ידי ויויאן* »

ועוד דבר שהוא פנטזיה בעליל, מעניין אם אפשרי טכנית...
בדפים הארוכים מאוד מאוד- לו היתה יכולת "קיפול" הודעות שכבר קראת, כך שרק שם הכותב והתאריך נשארים גלויים.
כמובן שביציאה מהדף היתה מופיעה הודעה: "האם לשמור את השינויים לפעם הבאה?"
בפעם הבאה- רק ההודעות החדשות גלויות. כמובן שניתן "לפתוח" חזרה את המקופלות בלחיצה.
חוסך את כל הגלילה כאורך הגלות...
ואחרון קטנטן וחביב- לשים את הבעות בצ'יק צ'ק ליד הצג עזרה. כי יש מי שלא צריכים עזרה, אבל צריכים אמוטיקונים
ולא יודעים שהם שם בתוך העזרה...
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

לשים את הבעות בצ'יק צ'ק ליד הצג עזרה
|כן| רעיון מצוין.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

כלומר - |Y|
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

לשים את הבעות בצ'יק צ'ק ליד הצג עזרה
וואלה. אכן רעיון טוב. נרשם.

לגבי קיפול הודעות וזכירת מצב הדף -- רשום אצלנו כבר.
חיוך_ביתי*
הודעות: 62
הצטרפות: 29 אפריל 2004, 00:52
דף אישי: הדף האישי של חיוך_ביתי*

תגובות לאתר

שליחה על ידי חיוך_ביתי* »

היי לכם הנהלה :-)
האם רק אצלי או אצל כולם לא כל הדפים ששונו עולים לאחר מכן ל"מה חדש"?
למשל :
שיניתי את דף הבית שלי חיוך ביתי ואחרי כן השנוי היה נראה לעין גם במה-חדש
אבל שיניתי את הדף גן ללא גן מפגש בתל אביב ודוקא הוא לא עולה ל מה-חדש.
פעם זה לא היה ככה ... אז מה חדש? ומה אני צריכה לשנות ככה שאראה את כל השנויים שנעשו?
תודה.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יונת_שרון* »

זה תלוי איזה שינויים הגדרת ל-מה חדש להציג (רק הוספות או גם עריכות).
עירית_לוי
הודעות: 4246
הצטרפות: 13 יוני 2004, 20:33
דף אישי: הדף האישי של עירית_לוי

תגובות לאתר

שליחה על ידי עירית_לוי »

וגם -
הדף גן ללא גן מפגש בתל אביב שייך לקבוצת חינוך ביתי.
הסתכלת ב מה חדש שם או פה?
מבוהלת_חשיפה*
הודעות: 1
הצטרפות: 26 אוקטובר 2005, 13:50

תגובות לאתר

שליחה על ידי מבוהלת_חשיפה* »

הי,
אוהבת את האתר - ממש מפלט עבורי, אבל פתאום הזדעזעתי לגלום שמנועי החיפוש מגיעים ישירות לדפים שלי!
מה זה אומר? אנחנו באמת חשופים עד כדי כך?
אאלץ למחוק את עצמי מהבלוגים שהשתתפתי ולחזור להיות צופה בלבד.

יש מנוס?
יסמין*
הודעות: 139
הצטרפות: 01 פברואר 2004, 23:08

תגובות לאתר

שליחה על ידי יסמין* »

כן, לשנות לכינוי (ע"ע תבשיל קדרה).
1_אילת_2*
הודעות: 59
הצטרפות: 10 דצמבר 2005, 23:09
דף אישי: הדף האישי של 1_אילת_2*

תגובות לאתר

שליחה על ידי 1_אילת_2* »

לא כ"כ נוח לי שמ תוצאות חיפוש נפתחים דפים חדשים אבל מ דף מדור יש העברה בלי פתיחה.
רק לי? מה דעתך?
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יונת_שרון* »

כן, רשום (לדאוג שגם בדף מדור יפתח בחלון חדש).
שקט_חם*
הודעות: 81
הצטרפות: 23 יולי 2005, 22:10
דף אישי: הדף האישי של שקט_חם*

תגובות לאתר

שליחה על ידי שקט_חם* »

איך אני מביאה לדף הבית שלי תמונות מהמחשב שלי? (ראיתי רק אופציה של קישור דרך האינטרנט)
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

התשובה נמצאת בגוף השאלה (קישור דרך האינטרנט).
את צריכה קודם להעלות את התמונה לרשת ואז להכניס לכאן קישור אליה. נדמה לי שב הוראות שימוש יש קישורים לאתרים שאליהם אפשר להעלות תמונות בחינם.
שקט_חם*
הודעות: 81
הצטרפות: 23 יולי 2005, 22:10
דף אישי: הדף האישי של שקט_חם*

תגובות לאתר

שליחה על ידי שקט_חם* »

תודה אורית.
עוד קטנה- איפה במקלדת הקווים הישרים המאונכים כדי להעלות גראפיקה של צ'יק צ'ק? (כמו עץ, גזר,לב, שמש וכו) ?
אמא_לשלושה*
הודעות: 966
הצטרפות: 17 פברואר 2005, 11:59
דף אישי: הדף האישי של אמא_לשלושה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמא_לשלושה* »

הם נמצאים בסוף שורת המספרים, לפעמים הם מופיעים על המקלדת כשני קוים קטנים
אחד מעל השני.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אצלי הוא מעל האנטר.
אמא_של_יונת*
הודעות: 2560
הצטרפות: 23 דצמבר 2002, 00:39
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_יונת*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמא_של_יונת* »

אצלי הוא מתחת ל-enter, מימין ל-shift.
אמא_דנדשה*
הודעות: 13
הצטרפות: 10 מאי 2006, 11:20
דף אישי: הדף האישי של אמא_דנדשה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמא_דנדשה* »

שלום לכל האנשימים :-)
אני גם אמא חדשה (שלושה וחצי חודשים של תינוק חדש שלא מפסיק לבכות :-) - יש כאן דף כזה ומאאאוד הזדהיתי) וגם חדשה באתר המקסים הזה, אני פשוט מתמוגגת מאושר לראות את הכותבים והמגיבים, ונחמד לראות שיש גם כמה גברים פה ושם כי זו נקודת מבט מרעננת ולפעמים נחוצה. כיף לראות אתר מלא בחברים אינטיליגנטים ומנדבי-עצה, מנסיון או סתם מהגיגי הלב. וכמובן, כמובן כמובן שאני מתכוונת לשלם דמי מנוי כי חס וחלילה "שייגמר לכם"!!!
אני כבר מחכה להציף את כולכם בשאלות, התלבטויות, השתפכויות וגם טיפטיפה עצות, מנסיוני הקצר ורווי הבכי/אושר...
ועכשיו אני הולכת לפתוח דף אישי 9-:
נועה_בר*
הודעות: 2171
הצטרפות: 20 יוני 2004, 22:33
דף אישי: הדף האישי של נועה_בר*

תגובות לאתר

שליחה על ידי נועה_בר* »

רוצה לציין ולשבח את השיפור הנפלא במהירות החיפוש אחר דפים ! תודה @}
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי איתי_שרון* »

שתי בעיות שנתקלתי בהן:
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אני ראיתי אותו עכשיו.
אולי כבר פתחת אותו, ולכן הוא חושב שאלה שינויים שכבר ראית?
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי איתי_שרון* »

טוב, עכשיו שיחקתי קצת עם האפשרויות והבנתי מה קורה - האופציה "שינויים שכבר ראיתי" היתה unchecked ולכן הוסתר הדף. פחות באג למערכת...
מנסה_לעזור*
הודעות: 181
הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 14:49
דף אישי: הדף האישי של מנסה_לעזור*

תגובות לאתר

שליחה על ידי מנסה_לעזור* »

שאלה/הצעה
לפעמים אני מחפשת ב"מה חדש" דף מסויים כדי לראות אם התחדש ומוצאת שקורה ואני 'מגלה' אותו רק אחרי שתים (או יותר:-P) סקירות של הרשימה.
האם ניתן למיין את הרשימה לפי א-ב של שם הדף - בתוך כל יום או בכלל?
תודה
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

האם ניתן למיין את הרשימה לפי א-ב
לא- אבל את יכולה למין לפי תאריך ביקור אחרון שלך. כך תמצאי בקלות את הדפים שבקרת בהם לאחרונה (שימי לב ש מה חדש מוביל כעת לגרסה חדשה עם אפשרויות שלא היו קיימות בגרסה הקודמת של מה חדש ישן).
מנסה_לעזור*
הודעות: 181
הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 14:49
דף אישי: הדף האישי של מנסה_לעזור*

תגובות לאתר

שליחה על ידי מנסה_לעזור* »

תודה אורית
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

אפשר לחפש דף ב-מה חדש באמצעות החיפוש של הדפדפן.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

התאהבתי באתר והרגשתי נהדר אבל היום פתאום שמתי לב שלחלק מותר לפרסם ולחלק לא.
המודעה של אורנה שפרון אקדמיה דיאלוגית נותר במקומו ואילו מודעתו של רן ברקאי הארכיאולוגיה של האקולוגיה הועברה לככר השוק.
זה נותן תחושה לא נעימה אך זכותעכם
מיכל*
הודעות: 1270
הצטרפות: 09 אוקטובר 2001, 17:11

תגובות לאתר

שליחה על ידי מיכל* »

פלונית יקרה, ברוכה הבאה ותודה על הערתך. מודעות זמניות מקומן בככר השוק. אם למישהו אין התנגדות אעביר גם את המודעה של האקדמיה הדיאלוגית לשם. מישהו? התנגדות? (אני שואלת כי פעם אקדמיה דיאלוגית היה דף עם תוכן ולא רק מודעה ויש אנשים שכתבו שם ואולי ירצו לכתבו שם שוב)
מיכל*
הודעות: 1270
הצטרפות: 09 אוקטובר 2001, 17:11

תגובות לאתר

שליחה על ידי מיכל* »

פלונית, ד"א, זהו אתר חופשי ופתוח לעריכה. אני ערכתי את דף הארכיאולוגיה כי כך נראה לי נכון. אני משתתפת בדיוק כמוך ולא מבעלי האתר. את מוזמנת לתרום לעריכה ולשמירה על סדר האתר כראות עיניך. כמובן שלפני כן כדאי ללמוד קצת את הנושא וא להציץ ב מדור עריכה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

מצטערת לא התכוונתי להשמע תוקפנית ועדיין אין לי אומץ לערוך אני ממש ממש חדשה
מקווה בקרוב :-)
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

שמתי לב שלחלק מותר לפרסם ולחלק לא
זה נכון.
זה אתר קהילתי, קצת כמו שכונה, ולכן לחברי הקהילה מותר לפרסם יותר ממה שמותר לזרים, שם אנחנו מקפידים שאלה יהיו מודעות שמשרתות את הקהילה.
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

רק השבוע שמתי לב בצורה מלאה ומרוכזת למרגיעון ולגרייונים.
תודה זה תמיד משמח או מעלה מחשבה או משהו בי.
בכלל תודה למקימי, מתפעלי ונוכחי האתר הכנסתם לי מעט אור בחיים
מיצי_הריונית*
הודעות: 79
הצטרפות: 25 יולי 2006, 11:27
דף אישי: הדף האישי של מיצי_הריונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי מיצי_הריונית* »

פתחתי דף מיצי הריונית (בלוג/ סיפור לידה) ואינני יודעת באיזה מדור הוא נמצא ואיך אנשים אחרים יכולים להגיע אליו.
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יונת_שרון* »

מיצי, רוב האנשים מגיעים דרך מה חדש.
אמא_של_יונת*
הודעות: 2560
הצטרפות: 23 דצמבר 2002, 00:39
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_יונת*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמא_של_יונת* »

מיצי,
כדי שדף ייכלל במדור כלשהו מישהו צריך להכניס אותו לשם.
תוכלי לעשות זאת בעצמך:
לכי ל מפתח נושאים , וחפשי שם את הנושא המתאים לדף שלך. ובתוכו בחרי את המדור המתאים.
הקליקי על שם המדור, היכנסי ל "עריכת כל הדף", שנמצא מעל תיבת ההוספה בצד שמאל, והסיפי את שם הדף שלך תחת כותרת הנושא המתאים. הקליקי על "שמור שינויים" שמתחת לתיבת ההוספה.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

מיצי, אם זה סיפור לידה, את יכולה לכתוב בו דף סיפור לידה, והוא יתוייג כסיפור לידה, ויופיע בדף שנקרא דף סיפור לידה.
מיכלונת_פה*
הודעות: 314
הצטרפות: 12 אוקטובר 2006, 14:49
דף אישי: הדף האישי של מיכלונת_פה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי מיכלונת_פה* »

תודה למקימי, מתפעלי ונוכחי האתר

אני אוהבת את האתר הזה! צ'יק צ'ק כ"כ חכם!!!
מיצי_הריונית*
הודעות: 79
הצטרפות: 25 יולי 2006, 11:27
דף אישי: הדף האישי של מיצי_הריונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי מיצי_הריונית* »

תודה לכל המגיבות. ימים טובים
יפעת_ו*
הודעות: 183
הצטרפות: 29 אוגוסט 2005, 20:29
דף אישי: הדף האישי של יפעת_ו*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יפעת_ו* »

בוקר טוב
שאלה לי, מדוע הדף של מפגשים בכפר יונה לא מופיע במה חדש אחרי שמעדכנים בו דברים?
יעלי_לה
הודעות: 4313
הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה

תגובות לאתר

שליחה על ידי יעלי_לה »

אני רואה אותו ב מה חדש כל יום כבר כמה ימים.
אולי האפשרות לראות שינויים שכבר ראית לא מסומנת לך?
יפעת_ו*
הודעות: 183
הצטרפות: 29 אוגוסט 2005, 20:29
דף אישי: הדף האישי של יפעת_ו*

תגובות לאתר

שליחה על ידי יפעת_ו* »

סחתיין יעלי לה
אכן האפשרות לט היתה מסומנת
תודה {@
פפריקה_הונגרית*
הודעות: 999
הצטרפות: 17 מאי 2006, 01:14
דף אישי: הדף האישי של פפריקה_הונגרית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי פפריקה_הונגרית* »

_תודה למקימי, מתפעלי ונוכחי האתר
אני אוהבת את האתר הזה! צ'יק צ'ק כ"כ חכם!!!_
כן.
אבל גם-
למה זה לא כמו פעם שהייתי כותבת פפריקה הונגרית והיו מופיעים כל הדפים שנכנסתי אליהם, ואלה שגם כתבתי......? למה?? |אייקון בוכה מנוסטלגיה|
אמת_וצדק*
הודעות: 703
הצטרפות: 18 מאי 2006, 02:21
דף אישי: הדף האישי של אמת_וצדק*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמת_וצדק* »

הצעה לשיפור ככר השוק:
הככר עמוסה מאוד, וניתן להבחין בה בשני סוגים עיקריים של עסקאות: עיסקאות מוצרים (למכירה, למסירה, להשכרה, להחלפה, מעוניינים לקנות...) ועיסקאות שירותים (סדנאות, טיפולים, קורסים...).
אולי הגיע הזמן לפצל אותה לשתי ככרות? אני מציעה לפצל ל: ככר השוק שירותים ו: ככר השוק מוצרים.
דעות?
רועי_שרון*
הודעות: 1691
הצטרפות: 13 יוני 2001, 18:34
דף אישי: הדף האישי של רועי_שרון*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רועי_שרון* »

אמת וצדק, ברור לי שכוונתך טובה, אבל לא נפתח עוד דף לפרסומות כאן באתר. אם כבר, אז אולי צריך להוריד את הקיים.

פתרון אפשרי לבעיה שהעלת: למחוק מיד פרסומות של כאלה שאינם חברי קהילה פעילים.
פתרון נוסף אפשרי: למחוק מודעות שנמצאות מעל עשרה ימים, או אפילו שבוע.
אמת_וצדק*
הודעות: 703
הצטרפות: 18 מאי 2006, 02:21
דף אישי: הדף האישי של אמת_וצדק*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמת_וצדק* »

מה שהצעתי, מקורו ב"מצוקה" אישית: בד"כ אני נכנסת לככר השוק כדי לחפש מוצרים יד שנייה להחלפה/מכירה/מסירה, ולא מוצאת את הידיים והרגליים בין כל מודעות השירותים למיניהם. אילו פוצלה הככר כפי שהצעתי, לא היה בכך כדי "להזמין" עוד מפרסמים, אלא רק לסייע למשתמשים...
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

תגובות לאתר

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

כבר כתבתי את זה כמה פעמים לאחרונה אבל שווה לחזור על כך- בעבר היו פה דפי מודעות רבים לפי נושאים ושרר בהם בלגן (מודעות שנכתבו שוב ושוב בדף הלא נכון, מודעות לא אקטואליות שלעולם לא נמחקו וכדומה). התוצאה היתה ההחלטה לאחד את כל המודעות בדף אחד. הנסיון הראה שהיתרונות של דף מודעות אחד עולים על החסרונות.

לא היה בכך כדי "להזמין" עוד מפרסמים
שוב- הנסיון מראה שכן. בעבר היו הרבה יותר מודעות של מגגלים למיניהם.

<תזמורת הים>
רסיסים_של_אור*
הודעות: 3305
הצטרפות: 21 אפריל 2004, 20:42
דף אישי: הדף האישי של רסיסים_של_אור*

תגובות לאתר

שליחה על ידי רסיסים_של_אור* »

אני כנראה פלגית אמיתית, אבל ממש ממש קשה לי עם זה שדפים שבקרתי בהם לא מנצנצים לי באדום הבוהק של פעם, כשאני נכנסת מחדש ל- מה חדש , זה רק אני עם הפלגיות הזו ?
פספסתי משהו בהגדרות ??
אנונימי

תגובות לאתר

שליחה על ידי אנונימי »

_אני כנראה פלגית אמיתית, אבל ממש ממש קשה לי עם זה שדפים שבקרתי בהם לא מנצנצים לי באדום הבוהק של פעם, כשאני נכנסת מחדש ל- מה חדש , זה רק אני עם הפלגיות הזו ?
פספסתי משהו בהגדרות ??_

לא ולא. גם אני. מאז שזה לא צבוע באדום אני גולשת הרבה פחות, אין לי כוח להתחיל לחפש את הדפים שביקרתי בהם מבין כל הרשימה.
תזמורת_הים*
הודעות: 2900
הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תזמורת_הים* »

פשוט תמיינו את הדפים לפי תאריך ביקור אחרון (בתוך תיבת האפשרויות), והדפים שבקרתם בהם יופיעו ביחד בראש הדף. לא תצטרכו לחפש אותם בכלל.
אמא_של_יונת*
הודעות: 2560
הצטרפות: 23 דצמבר 2002, 00:39
דף אישי: הדף האישי של אמא_של_יונת*

תגובות לאתר

שליחה על ידי אמא_של_יונת* »

או שתסדרו לכם בדף הבית רשימת הדפים שביקרתן בהם בשבוע האחרון, כזאת שמתעדכנת מעצמה, ותתחילו את הגלישה תמיד מדף הבית שלכן.
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

תגובות לאתר

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

או תצביעו ברגליים, ותשתמשו ב-מה חדש ישן.
Efrat*
הודעות: 1
הצטרפות: 26 יוני 2007, 12:41

תגובות לאתר

שליחה על ידי Efrat* »

Hi,
My partner and I are looking for an Israeli couple to manage our eco-farm/restaurant in Australia and we thought that putting an add in beofen-tv will be a good idea because these are the kind of people we're looking for.
Would it be appropriate to advertise this on your website, and if so where should I write it?
Thanks in advance
Efrat
שוכנת*
הודעות: 158
הצטרפות: 27 מאי 2007, 13:58

תגובות לאתר

שליחה על ידי שוכנת* »

אפרת, המקום המתאים ביותר: ככר השוק . דף נוסף: Working on organic farms . נשמע מגניב. בהצלחה.
שליחת תגובה

חזור אל “מחמאות ותגובות לאתר”